2019-01-16 15:07
No ładnie...
2019-01-16 15:34
Jacy z was gdań szcz*nie chrześcijanie. Zastanówcie się nad sobą
2019-01-16 15:36
Wracaj lepiej do cegieł ośle
2019-01-16 15:58
A czy w więzieniu, czy psychiatryku, potem można się kłócić...
2019-01-16 18:36
2019-01-16 19:24
2019-01-16 20:04
Nie to co u nas
2019-01-16 18:35
Niech go sąd nie krzywdzi
2019-01-16 18:45
2019-01-16 19:24
Może być ciekawie
2019-01-16 19:22
2019-01-16 20:03
Ma złamany nos i złamany palec!
2019-01-16 21:00
I złamane serce.
2019-01-16 22:19
To czemu wypuszczono, a nie leczono?
2019-01-16 22:53
To jest razące zaniedbanie, osobe chorą która ma skłonności do ataku fizycznego na osoby publiczne wypuszczać na wolność, wesoło tam macie? Kto za to odpowiada? SW? Wychowawca? Psycholog?
2019-01-19 07:02
Tez jestem za leczeniem w kopalni z filofem najelepiej
2019-01-16 15:48
gościu, zwykły blokers, półgłówek, przysłowiowy sebix osiedlowy co napada na banki w okularach przeciwsłoneczny, a wzorce i instrukcje czerpie z filmów, nagle się okazuje że w przeciągu kilku tygodnie skrupulatnie
gościu, zwykły blokers, półgłówek, przysłowiowy sebix osiedlowy co napada na banki w okularach przeciwsłoneczny, a wzorce i instrukcje czerpie z filmów, nagle się okazuje że w przeciągu kilku tygodnie skrupulatnie planuje i obmyśla nie łatwy, a wręcz skomplikowany plan zabicia, po czym go skutecznie wdraża w życie. Wniosek jest taki że albo miał więcej szczęścia niż rozumu albo ktoś mądry musiał mu w tym pomóc
2019-01-16 16:10
Zbierzmy fakty:
1. Stefan W., lokalny dresik i koksiarz, który kilka lat temu napadł z wiatrówką na kilka parabanków i zrabował relatywnie niewielkie pieniądze, które przehulał na wojaże i rozrywkę.
2.
Zbierzmy fakty:
1. Stefan W., lokalny dresik i koksiarz, który kilka lat temu napadł z wiatrówką na kilka parabanków i zrabował relatywnie niewielkie pieniądze, które przehulał na wojaże i rozrywkę.
2. Złapany i zamknięty na kilka lat w więzieniu.
3. Po wyjściu z więzienia postanawia się zemścić na poprzedniej ekipie rządzącej.
4. Załatwia sobie w fałszywy identyfikator, dzięki któremu może nie wzbudzając podejrzeń wejść na scenę.
5. Wygłasza polityczne przemówienie, w którym przedstawia się, obwinia PO o niesprawiedliwy wyrok i... morduje prezydenta miasta.
6. Prezydenta, który od kilku lat też jest skonfliktowany z PO do tego stopnia, ze w ostatnich wyborach PO wystawiła kontrkandydata w osobie Jarosława Wałęsy.
7. Ten sam prezydent ma na głowie cba, abw, jest umoczony w wiele afer.
Co tu nie pasuje i czego tu brakuje?
1. Jeśli działanie Stefana W. było motywowane politycznie i nienawiścią do PO, to dlaczego zdecydował się na atak na człowieka skonfliktowanego z PO? Jeśli przynajmniej trochę orientowałby się w polityce, to by to wiedział lub sprawdził. A jeśli nie orientował się, to dlaczego nie obrał za cel np. sędziego, prokuratora, policjanta, czy nawet przypadkowego pracownika banku, parabanku, których mógłby bardziej obwiniać o swoją rzekomą niesłuszną odsiadkę niż prezydenta miasta?
2. Czy człowiek, który przesiedział w pierdlu krótki wyrok za napady, z których jednak czerpał korzyści materialne zdecydowałby się na popełnienie morderstwa, wiedząc, że zostanie natychmiast złapany a być może nawet postrzelony przez policję lub ochronę?
3. Czy prosty rzezimieszek, który w pojedynkę okradał parabanki, bawiłby się w takie przedsięwzięcie? Podszywanie się pod wolontariusza, załatwianie sobie identyfikatora i "występ sceniczny" na oczach tysięcy ludzi i dziesiątek kamer? Czy raczej nie zaczaiłby się na ofiarę w mniej publicznym miejscu, np. pod domem, pracą itp?
4. Ilu dresiarzy w ogóle wie, kto jest prezydentem ich miasta? Jak wygląda? Gdzie można go spotkać...?
2019-01-16 16:16
i oczernianie niewinnych
2019-01-16 16:41
POwski padalcu
2019-01-16 18:32
2019-01-16 18:42
On jest teraz w potrzebie , nie róbcie mu krzywdy, on się nie przyznał ...
2019-01-16 20:08
Złamali mu nos i ma złamany palec !
2019-01-16 18:41
Ale w to PO wierzy i przekonuje nas że był sam
2019-01-16 18:59
On przestał brać leki , podobno używal narkotyków ale nie pił alkoholu
2019-01-16 20:09
Może to nie on?
2019-01-16 16:36
ustawiasz tak wywod by wybronic pis
2019-01-16 17:03
normalność i wolność przed hejtem post pzprowskich klakierów peło
2019-01-16 18:46
2019-01-16 18:45
Zapuszkowalo go PO, jak twierdzi torturowalo, przesiedział pięć długich lat a miał tylko 22 lata! PO jak twierdzi zniszczyło mu najlepsze lata życia ! To co ma PiS do tego?
2019-01-16 19:02
To sa przecież tępe mohery i prymitywne istoty wg PO.
Nie wymyślili by tego!
2019-01-16 17:12
Tyle, że te napady na banki on też planował.
A tutaj celem raczej nie było samo zabicie Adamowicza. Adamowicz był tam cały dzień, a on wybrał najtrudniejszy moment i okoliczności aby tego dokonać. Jednocześnie takie w których atak stanie się najbardziej spektakularny.
2019-01-16 19:30
Polityczne morderstwo to było "samo"zabójstwo Leppera. "Wypadki" urzędzników i policjantów z afery FOZZ, którzy chcieli wyjawić okradanie Polski i jej obywateli na setki milionów zł.
To nie było absolutnie
Polityczne morderstwo to było "samo"zabójstwo Leppera. "Wypadki" urzędzników i policjantów z afery FOZZ, którzy chcieli wyjawić okradanie Polski i jej obywateli na setki milionów zł.
To nie było absolutnie polityczne. Po prostu wariat, typowy seba półgłówek, który nie ma pojęcia o funkcjonowaniu otaczającej go społeczności, postanowił obarczyć kogoś za swoje niepowodzenia i nieprzystosowanie do życia. Wypadło niestety na Prezydenta Adamowicza, który dodatkowo z PO był skłócony. Ale skąd taki idiota mógłby o tym wiedzieć. A takich idiotów nie brakuje, w końcu musimy być tolerancyjni i wierzyć w resocjalizację.
2019-01-16 23:04
Jest mi bliżej do PO niż PiS, głosowałem na Pawła i myślę że możliwy jest podobny scenariusz, ktoś może za tym stać bo za dużo jest wątpliwości albo Stefan W. miał szczęścia ponad sufit w realizacji swojego chorego
Jest mi bliżej do PO niż PiS, głosowałem na Pawła i myślę że możliwy jest podobny scenariusz, ktoś może za tym stać bo za dużo jest wątpliwości albo Stefan W. miał szczęścia ponad sufit w realizacji swojego chorego planu, albo ktoś to skrupulatnie zaplanował, mnustwo ludzi ma podobne zdanie i podkreślam nie nakierowane na konkretną partie polityczną, bo przecież nie jesteśmy z cbśp, abw czy jakiś służb specjalnych, tylko myślimy a tu dużo jest dziwnych nie jasności.
2019-01-17 00:03
Jedyne uzasadnienie to, że mnÓstwo ludzi ma podobne zdanie...
Miliardy much jedzą to co jedzą, niewątpliwie mają rację...
2019-01-17 00:02
Oraz psychologii i psychiatrii...
Oczywiście nikt nie może zrobić tego, co tobie wydaje się niewyobrażalne.
Tworzysz "religię gdańską", towarzyszu i na zdrowie tobie to nie wyjdzie.
Widzę że wzorujesz
Oraz psychologii i psychiatrii...
Oczywiście nikt nie może zrobić tego, co tobie wydaje się niewyobrażalne.
Tworzysz "religię gdańską", towarzyszu i na zdrowie tobie to nie wyjdzie.
Widzę że wzorujesz się na innym, wybitnym specjaliście od teori zamachu...
Zastanów się jak zginął chociażby Lennon i jakie były pobudki jego zabójcy.
2019-01-17 00:14
Nie bierzesz pod uwage tego ze jako osoba chora psychicznie potrzebowal wlasnie publicznosci . Dla niego to jak teatr w ktorym odegral role zycia. Morderstwo mialo byc widowiskowe. Nie zmienia to faktu ze powinien byc zamkniety do konca zycia.
2019-01-17 10:30
Faktem jest twoja glupota
2019-01-16 16:18
skopiowal plakietke, wzial noz i wszedl na scene
2019-01-16 16:45
On byl doskonale przygotowany do zadania tych ciosow.Takich technik ucza komandosów.Tego sie trzeba bardzo dlugo uczyc jak zadac ciosy aby zabic.On powiedzial-,,zabilem prezydenta,,.Byl pewien dobrze wykonanego
On byl doskonale przygotowany do zadania tych ciosow.Takich technik ucza komandosów.Tego sie trzeba bardzo dlugo uczyc jak zadac ciosy aby zabic.On powiedzial-,,zabilem prezydenta,,.Byl pewien dobrze wykonanego zadania!!!potem sie przedstawil z imienia i nazwiska-po co???aby wszystko poszlo na konto Stefana W.....Dlaczego tak slabo widać jego twarz.Poprosze zdjecie z bliska jego twarzy!!z tego wydarzenia,z godziny 20.00
2019-01-16 17:28
Od wczoraj krąży teoryjka że on to... nie on. Ludzie pomyślcie. Przecież on został na scenie. Ze sceny go zabrali. On mógł się przedstawić nawet jako święty mikołaj, to nie ma znaczenia - aresztowali tego konkretnego
Od wczoraj krąży teoryjka że on to... nie on. Ludzie pomyślcie. Przecież on został na scenie. Ze sceny go zabrali. On mógł się przedstawić nawet jako święty mikołaj, to nie ma znaczenia - aresztowali tego konkretnego człowieka.
I tekst "dlatego tak słabo widać jego twarz". No jasne. Bo ludzie pod sceną byli podstawieni i specjalnie nagrywali tak aby nie było widać twarzy.
2019-01-16 18:28
Jak widzę tekst że trzeba być komandosa aby zadać śmiertelny cios nożem to pękam że śmiechu. Jedź do Krakowa tam na każdym osiedlu sebixy wladaja lepiej nożami więc według twojej teorii to sebixy z crakowi lub Wisły muszą być szkoleni latami przez komandosów a zwłaszcza że już nie jeden zginął w Krakowie od kosy w brzuch
2019-01-16 18:45
zadać takie ciosy trzeba ćwiczyć. Sebixy z twojego Krakowa mogą kukłę sobie gdzieś powiesić i ćwiczyć, a taki więzień gdzie zdobywał szlify nożownika. W ogóle to był w wojsku?
2019-01-16 18:51
On się nie urodził w więzieniu
2019-01-16 21:48
komandos z noże desantowym, zakryta twarz... Macierewicz niedługo Cię wezwie do swojej komisji.
2019-01-16 20:10
2019-01-16 19:06
Zastanawia kurtka taka obszerna , pod byla kamizelka?
2019-01-16 18:03
Jeżeli to dla Ciebie skomplikowany plan to zupełnie nie mam pojęcia jak funkcjonujesz w normalnym życiu. Najgorzej, że pewnie masz prawo jazdy i się poruszasz po drogach publicznych.
2019-01-16 18:38
Ale w to PO wierzy
2019-01-16 19:31
Jak komuchy pissowskie w SKOKi
2019-01-16 20:12
To wasz bohater?
2019-01-16 23:47
Ludzie chorzy na schizofrenię są bardzo często ponadprzeciętnie inteligentni, także zaplanowanie tego morderstwa w najdrobniejszych szczegółach to nic nadzwyczajnego. Koleś jest ewidentnie chory czy się wam to podoba czy nie.
2019-01-16 16:02
Ludzie, to nie był żaden mord polityczny. Nie dorabiajcie ideologii której tu nie ma.
Na szczęście ta informacja nie jest na szczycie w mediach, bo już nie mogłam słuchać o burmistrzu Gdańska
2019-01-16 17:53
Sam powiedział że Adamowicz zginął bo "PO go torturowało".
2019-01-16 18:03
2019-01-16 16:13
2019-01-16 17:53
Nie
2019-01-16 20:13
2019-01-16 18:34
To seksizm!
Co Macice Czarne na to?
2019-01-16 20:04
pytaj toruniaka
2019-01-16 15:07
Bydlę jedne, zaraz sie okaże ze jest niezruwnowazony psychicznie o nie nadaje sie do zakładu karnego. Dobry aktor z tego ś.iecia ...
2019-01-16 15:08
A to na pewno tak się skończy.. Wywinie się od wyroku i tyle będzie z tego wszystkiego ;/
2019-01-16 17:04
nie, do społeczeństwa już nie wróci
2019-01-16 17:48
Nie wróci bo jego matka to zwykła kobieta a nie Pani prokurator. Gdyby to zrobił syn L.W. to dostał by szlaban na komputer.
Kazdy ponad kazdym.
2019-01-16 19:33
Nie jest z #dojnej zmiany, pissowski komunistyczny prokurator nie będzie go bronił
2019-01-16 21:26
Apropo co jest z synkiem co na monciaku chciał ludzi rozjezdzac. Ucichlo może warto przypomnieć sprawę i sprawdzić jak się sprawdza przestepca
2019-01-16 20:07
moze jaki kajmany mu zalatwia
2019-01-17 00:20
W Polsce nawet płatni mordercy wieszali się a to wszystko z wyrzutów sumienia.
2019-01-16 15:08
2019-01-16 15:27
Niezrównoważony
2019-01-16 15:28
Nie trzeba być psychiatra, żeby stwierdzić że to wariat.
2019-01-16 16:39
u pisich troli pelna mobilizacja, ciekawe czemu?
2019-01-16 15:35
2019-01-16 19:34
to szukaj, na pewno nie jesteś sam
2019-01-16 15:38
Leczył się psychiatrycznie od dziecka i to jest fakt.
2019-01-16 15:46
2019-01-16 15:49
Jeżeli zamkną go w regularnym więzieniu, to PiS ogłosi amnestię, aby wykonał ponownie podobny czyn. Wcześniej usłyszy głosy, czyli przekaz dnia kogo ma usunąć.
2019-01-16 16:55
Odwagi
2019-01-16 16:19
wcale nie lepsza opcja, popytaj ludzi ktorzy tam pracuja
2019-01-16 16:41
chyba ty
2019-01-16 17:42
Sam jesteś bydle a on jest całkowicie chory psychcznie.i to jest właśnie to
2019-01-16 18:12
Zastanawia mnie kto to minusuje?czy to tak "na serio"???
2019-01-16 18:18
Bo może jest chory. Oczywiście go nie usprawiedliwiam. Ale poczekajmy. Choroba psychiczna to straszna rzecz na która nikt nie ma wpływu. Ps czemu w Tobie tyle nienawiści
2019-01-16 21:23
Może broń psychtronicza
2019-01-17 05:47
2019-01-17 11:01
2019-01-16 15:08
Koleś po wyjściu z kicia powinien przenieść się od razu do zakładu psychiatrycznego,gdzie dopilnowaliby by żeby brał leki.A tak już po ptokach.
2019-01-16 16:31
2019-01-16 18:54
A ten artykuł mówi o tym, że prawo pozwala ale tego nie wykorzystano. I kto ma rację?
2019-01-16 18:58
o wypuszczeniu tego człowieka do społeczeństwa powinien był decydować sąd po zapoznaniu się z opiniami psychiatrów.
2019-01-16 22:26
Pozwala. Ustawa o ochronie zdrowia psychicznego. Każda osoba z zaburzeniami psychicznymi, która w skrócie mówiąc jest groźna dla otoczenia, może zostać przymusowo zamknięta i leczona w szpitalu psychiatrycznym.
2019-01-19 11:14
jesli myslisz ze leki pomoga to powodzenia.
moze otepia na chwile zanim tolerancja sie nie wyrobi. glosy znowu wyjda na powierzchnie.
psychotropy nigdy nie zastapia terapii. Zamiast pomoc Ci myslec i znalezc rozwiazanie, piora Ci mozg robiac z ciebie warzywo, ktore ma wszystko w d*p**
2019-01-16 15:08
Policja jest od wystawiania mandatów, a nie od zapewnienia bezpieczeństwa, nie zapominajmy gdzie żyjemy :)
Służby nie działają, a rządzący chcą nam zapewnić bezpieczeństwo przy ew. agresji innego państwa :)
2019-01-16 15:17
a co miała zastosować areszt domowy. co więcej mogła zrobić? dajcie spokój ludzie
2019-01-16 15:29
On był jeszcze wtedy w więzieniu, o to się rozchodzi.
A tak mogli go przytrzymać, w zamknięciu robić badania
2019-01-16 15:51
Policja poinformowała o wszystkim ZK czyli zrobiła wszystko co było w jej możliwością h, dalsze działania powinny być ze strony ZK a następnie Sądu
2019-01-16 15:29
Kilka dni przed tym, jak Stefan W. opuścił więzienie, do policjantów zwróciła się jego matka
Gdzie miała iść jak on jeszcze siedział
? Postąpiła bardzo dobrze rzadko która matka zgłosiła by swojego syna na policję
2019-01-16 16:04
Postąpiła słusznie. Jednakże służby w Polsce już wiele razy pokazały jak "sprawnie" działają. Amber Gold, GetBack, SKOKi, wypuszczanie pedofilów, jtorzy za jakiś czas znaleźli ofiarę, sprawa Tomasza Komendy...
2019-01-16 16:40
Marek Papała, Olewnik... Polskim służbom nawet kota bym nie powierzył...
2019-01-16 20:55
Jakiś ty głupi....
2019-01-16 17:26
Policja zwróciła się do dyrektora więzienia, żeby go nie wypuszczał. Twoim zdaniem co mieli zrobić? Aresztować faceta, który siedzi w pierdlu?
2019-01-16 17:47
2019-01-16 18:33
Co mogli? Podaj artykuł albo paragraf
2019-01-16 22:38
Do znudzenia- Ustawa o ochronie zdrowia psychicznego. Art. 23 bodajże. Każda osoba zagrażająca innym może zostać przymusowo zamknięta w szpitalu psychiatrycznym.
2019-01-19 20:01
Niezupełnie...istnieje coś takiego jak zespół interdyscyplinarny, czyli coś w rodzaju specjalnej komisji do diagnozy takich sytuacji. W jej skład wchodzi pracownik socjalny MOPS, policjant, prawnik, lekarz psychiatra.
Niezupełnie...istnieje coś takiego jak zespół interdyscyplinarny, czyli coś w rodzaju specjalnej komisji do diagnozy takich sytuacji. W jej skład wchodzi pracownik socjalny MOPS, policjant, prawnik, lekarz psychiatra. Masz rację, że służby działają bardzo opieszale. Jak moja sąsiadka zaczęła świrować tak, że stało się jasne, że wróciła jej choroba psychiczna, to od pierwszej wizyty dzielnicowego i pracownicy opieki społecznej, do faktu, że ją w końcu wzięli do psychiatryka, minęło 10 miesięcy. Uwierzcie mi, w tym przypadku mieliśmy szczęście, ale ten wypadek pokazuje, że nie zawsze tak musi być Czasem tydzień za późno podjęta decyzja o umieszczeniu chorego psychicznie w zakładzie zamkniętym i podjęcie decyzji o przymusowym leczeniu, może przyczynić się do tego, co tu mamy. Jeden niezrównoważony lata z nożem po ulicy, a drugi np. zatyka wyłączniki czasowe prądu, oszukując przerywacz, bo boi się ciemności, myśląc paranoicznie, że ktoś przylezie i go napadnie i zabije w ciemności. Cholera wie, czy za chwilę nie rozwali rury gazowej.
2019-01-16 15:08
strzeże Nowogrodzką i strzegła miesięcznice
Oni nie maja czasu na takie rzeczy.
Przykre.
W jakim kraju my żyjemy ;-(((
2019-01-16 15:11
2019-01-16 15:35
kolega/żanka ma dużo racji, a ty na niego niepotrzebnie napadasz, dając do zrozumienia, że hejtuje. sam byłem kiedyś na policji ze zgłoszeniem. fakt jest taki, że robią wszystko, żeby zgłoszenia nie przyjąć bo czasu nie mają.
2019-01-16 16:00
Co ma wspólnego policja z Warszawy (strzeże Nowogrodzką i strzegła miesięcznice) z policją z Gdańska, która nic nie strzegła. Gość hejtuje i jestem skłonny stwierdzić, że doskonale sobie z tego zdaje sprawę.
Druga
Co ma wspólnego policja z Warszawy (strzeże Nowogrodzką i strzegła miesięcznice) z policją z Gdańska, która nic nie strzegła. Gość hejtuje i jestem skłonny stwierdzić, że doskonale sobie z tego zdaje sprawę.
Druga sprawa to opieszałość. Tu jak widać nie na policję trzeba "wieszać psy", a na dyrektora zakładu karnego, który otrzymując od policji (!) właśnie takie informacje, żadnych działań nie podjął. Jest to konkretna osoba, którą należy pociągnąć za to do odpowiedzialności, złożenia wyjaśnień itd.
Ja na razie miałem do czynienia z opieszałością policji jedynie raz. Przylazłem na kacu o 7 rano przed robotą na komendę, żeby dmuchnąć "w balon". Dyżurnemu trochę się zeszło z przygotowaniem aparatury. Jednak w ważnych sprawach narzekać nie mogłem.
2019-01-16 21:58
Pis jest współwinny temu co się stało
2019-01-16 22:00
2019-01-17 02:36
2019-01-16 15:59
Nie śledzili opozycjonistów?
2019-01-16 15:12
2019-01-16 17:23
Ktoś raczył wycofać wszystkie służby mundurowe z otoczenia WOŚP ..
Ciekawe kto ?
2019-01-16 18:09
2019-01-16 20:57
WOSP ani Jurek Owsiak nie mieli nic do zglaszania. Organizatorem finału akcji WOSP był Urząd Miasta (tak samo, jak dane urzędy w innych miastach w Polsce) i to oni powinni dopilnować szczegółów i bezpieczeństwa.
2019-01-17 07:55
Sam prezydent dzbanie
2019-01-16 15:15
2019-01-16 15:39
po fali hejterów jest teraz fala ludzi zwracających innym (w ich ocenie hejterom bo myślą inaczej) uwagę na to, że hejtują. patrzcie na siebie a innych ignorujcie, lub merytorycznie odpiszcie, bo zwracając uwagę tylko dorzucacie do ognia.
2019-01-16 15:48
Jesteś trollem i siejesz propagandę.
Decyzje sąd po rozprawie a zakład karny może wniosek przekazać do sądu a jeżeli nie wpłynie postanowienie to wypuszcza skazanego jako wolnego człowieka, który odbył karę.
A co robiło Po z PSL, które rządziło i nie zmieniło prawa!!!!!
2019-01-16 16:00
Pewno nie zauważyłeś; teraz rządzi PiS i kumple.
2019-01-16 18:20
2019-01-16 16:43
ktos musi konfetti tluc
2019-01-16 17:03
to przeczytaj artykuł który komentujesz
2019-01-16 17:56
2019-01-16 17:57
.., a przed kim musi i musiała strzec? Prześpij się, pomyśl i odpowiedz...
2019-01-16 18:10
Synku w naszej kochanej polsce .a nażekają tylko ci co im w życiu nie wychodzi i biją piane -dociera
2019-01-16 18:51
Gratulacje dla ciebie i lajkujących. Nie umiecie czytać. Byle opluć.
2019-01-17 07:54
Pamiętamy jak kopała za czasów POpapranej władzy
2019-01-16 15:08
Gdyby Paweł był z PiSu to już widzę tę nagonkę na Polaków - mordują nas! A tak to robią wszystko żeby nikt poza tym psychopatą nie poniósł odpowiedzialności! A kto ostatnie 4 lata szczuje Polaków nazywając nas gorszym sortem,szmalcownikami,zdrajcami,agentami itd - robi to nadal bezkarnie PiSuar!
2019-01-16 15:28
To pomyśl sobie ze ten facet w takim stanie odsiadywał wyrok i nikt się nie zainteresował, ani wtedy, ani wypuszczając go. „Jakoś to będzie”, „to nie mój problem” itd. A jakie mogą być efekty to widzimy. Czy coś się zmieni?
2019-01-16 15:46
2019-01-16 15:51
2019-01-16 16:25
Ale wyzynac watahy już tak.
2019-01-17 09:59
tego Pana w polityce już nie ma.
pan Prezes natomiast wciąż dzieli i rządzi
2019-01-16 16:43
bo zmierzasz w tym samym kierunku co Stefan W.. To jest bardzo prawdopodobne, że takiemu świrowi, choremu z nienawiści jak ty, może się pogorszyć w najbliższych latach i dokonasz podobnej zbrodni.
2019-01-16 17:38
Z tym technikiem nie jest zbyt dobrze.
2019-01-17 15:46
izolować i pod obserwację wyznawców "newsów" rozpowszechnianych przez GWno, TVNowosti...to są dopiero szczujnie!
2019-01-16 21:19
Zdradzieckie mordy, gorszy sort, element animalny, nazywanie opozycji politycznej zdrajcami - takich wypowiedzi w życiu politycznym nie było za poprzednich rządów...
2019-01-16 22:54
Ale gdyby Twojego nieżyjącego brata czepiali się ludzie którzy i za jago życia w sposób nie wybredny go krytykowali - czy nie stanąłbyś w obronie jego dobrego imienia. Być może Twoje nerwy dopuściły by jeszcze gorszych słów. Taka jest ludzka natura.
Pozdrawiam.
2019-01-16 15:50
Jesteś trollem i siejesz propagandę.
Decyzje podejmuje sąd po rozprawie a zakład karny może wniosek przekazać do sądu a jeżeli nie wpłynie postanowienie to wypuszcza skazanego jako wolnego człowieka, który odbył
Jesteś trollem i siejesz propagandę.
Decyzje podejmuje sąd po rozprawie a zakład karny może wniosek przekazać do sądu a jeżeli nie wpłynie postanowienie to wypuszcza skazanego jako wolnego człowieka, który odbył karę.
Szczuje na polske po a teraz po-ko, kod, obywatele rp oraz post komuna którzy donoszą do ue!!!
A co robiło Po z PSL, które rządziło i nie zmieniło prawa!!!!!
2019-01-16 16:17
A kto jest odpowiedzialny za wieźennictwo ? Pewnie Tusk i PO co ?
2019-01-17 15:45
byli i nic nie zrobili z tym tematem - sorry - obniżali wyroki, a nadzwyczajna kasta (do tej pory zresztą) zasądza najniższe z widełek lub daje zawiasy!
2019-01-16 16:20
Czemu nie było wniosku do sądu z więzienia? Kto sprawuje nadzór nad więziennictwem? Nie przypadkiem Ziobro?
2019-01-16 17:22
Zbyt pobłażliwi jesteśmy dla przestępców i takie skutki :(
2019-01-16 17:16
A ten sąd to sobie ot tak bierze dowolnego więźnia i rozpatruje czy może wyjść czy nie? Czy może taka rozprawa odbywa się na czyjś wniosek? Doczytaj czyj
2019-01-16 18:00
Zobacz jak żyją wszyscy i Przemyśl to co piszesz i mówisz
2019-01-16 21:23
Człowieku - Polska jest częścią UE! UE to my, a nie jacyś „oni”!
2019-01-17 15:43
donoszą na własny kraj, chyba, że to są volksdeutsche! ukarać ue może Polskę a nie Pis na skutek donosów, szczucia, niesymetrycznego i nierównego traktowania państw członkowskich!
2019-01-17 14:54
2019-01-16 16:17
lecz się z nienawiści
2019-01-16 16:22
Ciebie czubku badał kiedyś jakiś psychiatra? Przecież ty powinieneś zgłaszać się profilaktycznie kilka razy dziennie, bo niewiele się roznisz od tego nozownika.
2019-01-17 22:20
I tak nadal żyje hejt
2019-01-16 16:29
A nie mordował psychpata z PO?
2019-01-16 18:49
Czy słowo "PiSuar" wypowiada Pan z miłością czy z nienawiścią????? Czy takie określenie jest określeniem miłosnym???? Oj, oj... może warto wziąć lusterko i zobaczyć te belkę, która ma się w oku???!!!
2019-01-16 18:55
2019-01-16 19:03
2019-01-16 19:44
Robią wszystko żeby on też nie poniósł odpowiedzialności
2019-01-16 19:58
prawda w oczy kole ;p a szczujnie PO zaczęła się ponad 13 lat temu
hipokryci...niech wszyscy z obecnej polityki się wyrżną będzie spokój ;)
2019-01-16 21:06
a kto dozynal watahe?? tez pisuar?? Gamoniu jeden rozejrzyj sie wszyscy sa siebie warci.
2019-01-16 21:31
Beata Mazurek. - przysłać screeny???
2019-01-16 21:58
Techniku maliniaku to jest typowe mieszanie polityki z mordem kryminalnym ... A szmalcownikami pisowcy nazywają mafiozów reprywatyzacyjnych którzy przechwytywali kamienice w Warszawie od starych Warszawiaków
2019-01-16 23:49
tylko nie zawsze jest to wygodnie dostrzec...
Różna jest grubość skóry, raz szczuje jedna strona, raz druga a potem następna...
Jedno jest pewne, "strony" uczą się od siebie nawzajem i w każdej pętli riposta jest silniejsza.
Bo każdy uważa, że ma bardziej "mojszą" prawdę i rację...
2019-01-17 02:38
2019-01-17 04:02
za malo rozumu.
2019-01-18 14:52
2019-01-16 15:09
Typowe.
2019-01-16 15:37
2019-01-16 15:44
Teoretycznie każdy sprawca wychodzący z więzienia musiałby być kontrolowanych przez psychologa. Sprawdźmy, ile psychologów brakuje, do prowadzenia rozmów i pisania raportów? Jeżeli potrzebował większą pomoc, aby odnaleźć
Teoretycznie każdy sprawca wychodzący z więzienia musiałby być kontrolowanych przez psychologa. Sprawdźmy, ile psychologów brakuje, do prowadzenia rozmów i pisania raportów? Jeżeli potrzebował większą pomoc, aby odnaleźć się w czasach, w których nie rządzi już PO i główny wróg mu przepad, to trzeba zastanowić się, jak takich ludzi powoli przyzwyczajać do życia poza murami. Dlaczego nie ma jednostek do których ci ludzie mogliby trafić pod koniec odsiedzenia kary i być obserwowani? Dlaczego nie pracuje się z nimi podczas przebywania w więzieniu?
Ile więzień musiałoby powstać, aby zamknąć każdego kto może być niebezpieczny? Jak duże ryzyko jest, że będzie się wsadzało kontrkandydatów politycznych albo ludzie z wiedzą, która komuś może zagrażać?
2019-01-16 18:18
ano na podstawie ustawy o postępowaniu wobec osób z zaburzeniami psychicznymi stwarzających zagrożenie życia, zdrowia lub wolności seksualnej innych osób.
Po to ona powstała przecież.
2019-01-16 18:10
czy tornado to firma byłego zastępcy komendanta gdańskiej policji widać na ich stronie że głownie mieli zlecenia z magistratu, tak to działa, leniwie, byle jak aż do tragedii dojdzie. Potem spychologia. Czyli można było
czy tornado to firma byłego zastępcy komendanta gdańskiej policji widać na ich stronie że głownie mieli zlecenia z magistratu, tak to działa, leniwie, byle jak aż do tragedii dojdzie. Potem spychologia. Czyli można było temu zapobiec zaczynając od sędziego ktory za napady z bronią zamiast 5,6 roku powinien wlepić ze 12 lat, no ale mu się nie chciało. A teraz matka sama sygnalizuje że jej syn to szaleniec i co.? Jajco....pisemko poszło i " no co poradzisz jak nic nie poradzisz" dramat w wykonaniu sądów policji a wreszcie tej smiesznej firmy ochrony a także tych co organizowali po łebkach tę imprezę....no i się zemściło. Straszne, podwyżek się chce, błekitne protesty czy niebieskie, bajońskich emerytur sędziowskich.... skandal
2019-01-16 18:14
2019-01-16 23:33
Matka wiedziała i zrobiła. Jestem pod wrażeniem każdy by wypierał że mój synek taki a moja córka taka. A tu zauwazyla, zgłosiła i niestety reszta to olała.
2019-01-17 08:35
są niewinne, albo co gorsza sadzą się , butnie odszczekują i wykazują pogardę do tych co ich potomka skazali i oczywiśccie domagają się zaraz milionowych odszkodowań. Tu kobieta zauważyła, że synowi się pogorszyło,
są niewinne, albo co gorsza sadzą się , butnie odszczekują i wykazują pogardę do tych co ich potomka skazali i oczywiśccie domagają się zaraz milionowych odszkodowań. Tu kobieta zauważyła, że synowi się pogorszyło, pewnie na widzeniach w więzieniu zionął już nienawiścią i chęcią odwetu za swoją odsiadkę. Nie zataiła tego tylko poszła z tym na policję, widocznie zależało jej by nie wydarzyła się tragedia jak synalek wróci do domu po odsiadce.... No ale co policja? napisali pismo do więzienia, zakład karny ot tak sam z siebie nie może więźnia przetrzymywać dłużej , na leczenie zamknięte musi wyrazić zgodę sąd....a sąd co? a sąd pewnie nie miał czasu bo latał w koszulkach "konstytucja"
Współczuję tej kobiecie....to dla niej musi być podwójny dramat
2019-01-17 04:31
kogutkowy kij ci w d*pe do polowy
2019-01-16 15:09
Zginął nasz Pan prezydent niewinna osoba, dobry człowiek.. Ludzie dokąd nasz biedny kraj zmierza. Politycy obudźcie się z tego amoku.. znieczulicy.. Bandytów karać dożywociem, karą śmierci.
2019-01-16 15:16
wyjdź czasem z domu to zobaczysz co się dzieje.
2019-01-16 15:21
Weź się przytul..
2019-01-16 18:03
Grześ niedługo wystosuje do episkopatu polecenie uznania go świętym, a odmowę nazwie językiem nienawiści.
Coz, platforma jest jednak stanem umysłu....
2019-01-16 15:33
Czy nie jest to coś, co powtarza zawsze kościół rzymsko-katolicki? Do czego ma to prowadzić? Barbarzyńska metoda została wypróbowana na Prezydencie Pawle Adamowiczu. Tylko dla tego, bo część Polaków jest tak pogłębiona w
Czy nie jest to coś, co powtarza zawsze kościół rzymsko-katolicki? Do czego ma to prowadzić? Barbarzyńska metoda została wypróbowana na Prezydencie Pawle Adamowiczu. Tylko dla tego, bo część Polaków jest tak pogłębiona w przekazie starego Testamentu, nie potrafi dostrzec przekazań nowego. W Polsce nie przełamie się nienawiść używając metod do których nawołujesz.
2019-01-16 15:53
Przykład USA. Kara śmierci a raczej oczekiwanie na nią daje do myślenia.. więźniom i innym.. Wyeliminowanie czynnika szkodliwego bo rozprzestrzeni się dalej.
2019-01-16 16:50
Te słowa są w Starym Testamencie. W Nowym Testamencie masz wybaczać nie 7 razy ale nawet 77.
2019-01-16 17:32
Człowiek. Wybaczenie. Nie istnieje w dzisiejszych czasach. Żyjemy tu teraz. A co jest potem.. To nikt nie wie.
2019-01-16 15:41
Nie zgadzam się z siódmym słowem.
2019-01-16 16:43
Skąd ta pewność o niewinności i byciu dobrym człowiekiem? To mało razy ktoś kto mówił "dzień dobry" i staruszki przeprowadzał na drugą strone ulicy okazywał się zwyrodnialcem? Na sądzie bożym dopiero poznamy prawde, ludzkie osądy zostaw dla siebie, a nie dzielisz się nimi publicznie.
2019-01-16 19:07
Może dlatego że to niewinność jest wyjściowym założeniem i to winę trzeba udowodnić?
2019-01-16 16:47
wyrok skazujacy nieprawomocny jakby siedzial nie zabily by go a jakby sąd za czasow PO dal 15 a nie 5 za 4 napady z bronia w reku koleś nie mialby okazji koleś bo jeszcze by garowal tu PIS nie jest niczemu winien to PO
wyrok skazujacy nieprawomocny jakby siedzial nie zabily by go a jakby sąd za czasow PO dal 15 a nie 5 za 4 napady z bronia w reku koleś nie mialby okazji koleś bo jeszcze by garowal tu PIS nie jest niczemu winien to PO truje kare za wiezienia CIA my placimy a pr
zecuez to nie my wieziliśmy....ja w coraz bardziej przekonuje się że to dobra zmiana
2019-01-16 18:59
Św pamieci pan prezydent... sądów, sędziów.... o ironio, a właśnie jeden z nich posadził bandytę ze zrytą banią tylko na 5 lat. Tylko! Weź się otrząsnik kobieto i zobacz do czego to doprowadziło
2019-01-16 23:46
Nikt nie powinien ginąć z rąk drugiego człowieka ! Źal i źałoba rozumiem bo zginął Prezydent . Ale jak ginie znana osoba to pierwsi rzucacie kamienie i wszystko wiecie najlepiej . A co z tymi co zginęli w podobnych lub nnych okolicznościach a byli anonimowy? A sprawcy tych czynów w wielu przypadkach są nadal na wolności?
2019-01-16 15:09
Zaraz zaczną gadać, że był niepoczytalny bo głosy słyszał.
2019-01-16 15:16
skąd to już wtedy wiedziały?
2019-01-16 16:52
2019-01-16 15:28
Bo był! Co nie umniejsza temu, że powinien być odizolowany od społeczeństwa i leczony! Pomyśl, gdyby wtedy w listopadzie ktoś zareagował na głos matki... można było uniknąć tragedii :( przerazające
2019-01-16 15:29
Poczytalny jak cholera. Ty też chyba jesteś niepoczytalny.
2019-01-16 15:35
Nastawili mu w celach obok telewizję, to słyszał cały czas głos nienawiści polityków PiS.
2019-01-16 15:51
2019-01-16 20:23
Przypomnij sobie na kogo zagłosowali więźniowie. Jak nie wiesz, to sprawdź i bzdur więcej nie wypisuj.
2019-01-16 22:06
2019-01-16 16:46
Przestańcie hejtować chorego człowieka. Schizofrenicy z reguły są bardzo uprzejmymi ludźmi, empatycznymi . Proszę zaprzestać tej mowy nienawiści w stosunku do tego chorego człowieka. Naszym ludzkim obowiązkiem jest
Przestańcie hejtować chorego człowieka. Schizofrenicy z reguły są bardzo uprzejmymi ludźmi, empatycznymi . Proszę zaprzestać tej mowy nienawiści w stosunku do tego chorego człowieka. Naszym ludzkim obowiązkiem jest darzyć takich ludzi miłością, bo są pokrzywdzeni przez okoliczności życiowe. Módlmy się za p. Stefanem pomimo, że zamordował człowieka. To nasz chrześcijański obowiązek prosić Boga o miłosierdzie dla ludzi omotanych przez demony. Prośmy Boga o wybaczenie dla niego i uleczenie jego duszy i umysły, który jest pod kontrolą złego ducha. :(
2019-01-16 17:07
Dożywocie
2019-01-16 17:24
Ale to że ktoś słyszy głosy nie oznacza od razu że był niepoczytalny w chwili zdarzenia. To są dwie różne rzeczy. I tutaj myślę, że ciężko będzie uznać niepoczytalność, jeżeli on to planował i się do tego przygotowywał.
2019-01-16 20:10
Nie zapominaj o młodych dziewczynach ktorym broń do glowy przystawiał Do dziś są pewnie kłebkiem nerwów! A sedzia nonszalancko uznał ze tylko 5,6 roku odsiedzi... wo-lne są-dy. KON-STY-TU-CJA.... Tak się kończy pajacowanie
2019-01-16 22:49
Rozumiem, że sądy polityczne twoim zdaniem lepiej zapewniają sprawiedliwość?
2019-01-16 20:19
Dawno Ci rozum odjęło, czy dopiero teraz?
2019-01-16 15:10
ale zatwardziałych zwolenników dożywocia i symulowania choroby psychicznej nic nie przekona. w tej sytuacji nawet fakt, że krócej czy dłużej się przygotowywał (podrobił plakietkę mediów) nie musi mieć znaczenia, skoro od
ale zatwardziałych zwolenników dożywocia i symulowania choroby psychicznej nic nie przekona. w tej sytuacji nawet fakt, że krócej czy dłużej się przygotowywał (podrobił plakietkę mediów) nie musi mieć znaczenia, skoro od dłuższego czasu był w tzw. ostrym stanie psychotycznym. Będzie tak: biegli po obserwacji stwierdzą art. 31 par. 1 kk (całkowicie zniesiona zdolność rozpoznania znaczenia czynu), Prokurator wniesie o internację (bezterminowy środek zabezpieczający w postaci umieszczenia w zamkniętym zakładzie psychiatrycznym ), sąd przesłucha biegłych psychiatrów i psychologa i nie pozostanie mu nic innego jak uwzględnic wniosek. I nie dlatego, że spiski, układy, tylko dlatego, że takie jest prawo karne, czy się to laikom podoba, czy nie
2019-01-16 15:19
Często słyszę takie zdanie "no ale takie jest prawo". I na tym dyskusja się kończy. Ale skoro prawo jest złe, to należy je zmieniać. Świat poszedł do przodu. Nie możemy działać na podstawie przepisów sprzed iluś tam
Często słyszę takie zdanie "no ale takie jest prawo". I na tym dyskusja się kończy. Ale skoro prawo jest złe, to należy je zmieniać. Świat poszedł do przodu. Nie możemy działać na podstawie przepisów sprzed iluś tam dziesiątek lat i się na to godzić. A w ogóle to co za problem przez kilka miesięcy udawać nawet przed rodziną? Jak zweryfikujesz, czy ktoś faktycznie słyszy głosy nie będąc biegłym? Skąd jego matka może wiedzieć czy mówił prawdę?
2019-01-16 15:49
a nie wierzę, żeby koleś udawał przez 6-8 tygodni w czasie obserwacji a biegli się na to dali nabrać. oczywiście psychiatria to nie matematyka i kilku może mieć różną diagnozę , dlatego rodzi to niekiedy mniej lub
a nie wierzę, żeby koleś udawał przez 6-8 tygodni w czasie obserwacji a biegli się na to dali nabrać. oczywiście psychiatria to nie matematyka i kilku może mieć różną diagnozę , dlatego rodzi to niekiedy mniej lub bardziej uzasadnione wątpliwości . a co do prawa... nie pwoiedziałem że jest złe. Przepisy o tzw. internacji są od wielu lat, ale choćby w 2015 była spora zmiana. Wg Ciebie chorzy psychicznie mają siedzieć w więzieniach ze zdrowymi, czy na czym powiny polegać? Tu bardziej zawiodła terapia i opieka w czasie odsiadki . Jedyna zmiana jaką widzę to taka, że w razie leczenia psychiatrycznego w więzieniu, pod koniec odsiadki należałoby obligatoryjnie poddać kolejnemu badaniu, czy taki osobnik może zagrażać na wolności i rozważać dalsze leczenie jak Trynkiewicza czy Pękalskiego, ale wtedy co drugiego będzie trzeba poddawać takiej ocenie i jeden taki Stefan zawsze się przemknie. świat nie jest doskonały. w tym prawo i ludzie
2019-01-16 15:31
Każdy bandzior w wiezieniu szkoli sie zeby udawać niepoczytalność bo wie jakie są śmieszne kary w Polsce dla niepoczy talnych.
2019-01-16 15:49
dla niepoczytalnych nie ma kar
2019-01-16 17:25
myślisz szpital psychiatryczny jest o wiele lepszy od więzienia? dlatego że cię naszprycują?
ten typ raczej nigdy nie wyjdzie już na wolność, gdzie by go nie mieli wsadzić
2019-01-16 19:00
oczywiscie ze wyjdzie,jezeli trafi do psychiatryka i po jakims czasie komisja uzna ze jest juz wyleczony to wyjdzie i go jeszcze w warzywniaku spotkasz predzej niz pozniej.
2019-01-16 20:15
a co bedzie na koncie to jego
2019-01-16 16:37
wyleczą i tego. I nie będzie musiał żyć w zakładzie zamkniętym na koszt podatników. Psychiatrów to my akurat mamy najlepszych.
2019-01-16 17:26
za głośna sprawa - mamusia w sądzie czy nie pomoże
2019-01-16 19:02
czyzby? w czasie gdy cale 3miasto zyje smiercia Adamowicza wlasnie dzisiaj niezawisly sad uniewinnil od przestepstw skarbowych tworce amber gold a chyba jest to ,,dosyc'' glosna sprawa :D
Portal trojmiasto.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii.