Opinie (150) 5 zablokowanych

  • 200 km? Jakiś żart. (23)

    500 km mają KIA czy Hyundai, a uznaję się je za marki dużo słabsze niż Mazda która cenie się jak Mercedes czy Audi.

    • 80 11

    • (1)

      200km przy temperaturze otoczenia powyżej 15 stopni. Zimą spadnie jak w każdym elektryku o połowę i do tego szybkie ładowanie przestanie działać.

      • 24 0

      • Nie przesadzaj z tą połową

        • 0 0

    • "Mazda która cenie się jak Mercedes czy Audi." (6)

      Że co??? hahaha, aleś odpalił :D

      • 5 12

      • No niestety ceny Mazdy ostro w górę. (5)

        Za Mazdę 6 kombi trzeba wyłożyć już 200 000

        • 8 0

        • (1)

          Chyba ze zlota jest.

          • 2 2

          • Skoro lepiej wyposażony kompakt to ponad 100 tysięcy złotych...

            • 2 0

        • Ile? (2)

          • 1 0

          • Dwieście tysięcy złotych (1)

            • 2 0

            • Az pojde do saloonu

              Nie chce mi sie wierzyc.

              • 3 0

    • (1)

      Realny zasięg pewnie 100/120 kilometrów.

      • 19 0

      • Dokładnie, bo te 200 pewnie z prędkością 90, bez klimy i elektroniki.

        • 12 0

    • 200 km w zupełności wystarczy

      Do jazdy po 3M. Na trasę odpada.

      • 9 12

    • 500 km bez klimy, systemów elektronicznych i przy prędkości 90 km/h możesz zrobić. Te dane zawsze podawane są w tak absurdalnych warunkach...

      • 7 0

    • Dokładnie. To kpina. (1)

      200km ? Po co SUV w takim razie.

      • 8 3

      • Na duzy kraweznik latwo wjechac.

        • 0 0

    • Kia i Hyundai to nie są marki słabsze niż Mazda. (4)

      To super nowoczesne, świetnie zaprojektowane i wyposażone auta a do tego czołówka statystyk bezawaryjności. Twierdzenie, że Mazda jest przy Kia marką premium/lepszą to życie odległą historią. To po prostu nie są marki drogie, ale to jest absolutna światowa czołówka pod każdym względem.

      • 18 5

      • (2)

        No mam nadzieję że to co piszesz to prawda i się poprawili bo Hyundai ix35 2.0 CRDI 180KM 2010r mojego brata miał tak dramatyczną skrzynię biegów że wolałem jeździć firmową Corsą.

        • 2 0

        • lol, ale wiesz, że automat mazdy to...sam nie wiem, jak to określić (1)

          ale dramat to za mało.
          dość powiedzieć, że czas do 100 przy tym samym silniku i ręcznej skrzyni jest lepszy o 2 sekundy...skrzynia sprzed 20-30 lat...jedyna zaleta, to to, że podobno rzadko się psuje...

          • 2 1

          • Bredzisz, nawet kolo mazdy nie stales

            Mazda 6 2.5 automat < 8s do 100. Rozczulaja mnie tacy eksperci co to nowym autem nigdy nie jechali

            • 2 0

      • Ha,ha,ha

        Nie masz zielonego pojecia o czym piszesz

        • 0 0

    • paranoja

      Efektywny to pewnie 160km a to już prawie rejony hulajnóg elektrycznych, ciekawe kiedy pierwszy elektryk z zasięgiem poniżej 100km :P

      • 2 0

    • (1)

      Koles Mazda od lat nie ma zadnej renomy.Tylko ruski to kupuja.A porownanie z Mercedesem albo Audi to zart chyba.

      • 7 11

      • Akurat audi i merc bardzo u ruskich popularne

        • 3 0

  • Fajnie recykling pitu pitu (1)

    ale niedługo cofniemy się do NRD i będziemy jeździć Trabantami z kartonu.Propozycja dla rodzin najlepiej z 4 autami pod blokiem cena max 30tys rozumiem?

    • 26 3

    • Ten bełkot o "recyklingu" istotnie zasługuje na wyśmianie (co to jest "wegańska alternatywa" dla skóry?). Ale Trabanty miały poszycie z duroplastu, który nic wspólnego z kartonem nie miał.

      • 1 0

  • 120 tys? (3)

    Fajna inwestycja, zwróci się już po 65 latach.

    • 65 2

    • wrócą zimy i zasięg spadnie do 100km

      • 11 0

    • W sumie jak na elektryka to tanio. Może dlatego ten zasięg taki beznadziejny.

      • 4 0

    • Golas w tej cenie...

      Praktycznie 160k pln to jakis możliwy wypas...
      Mazdo za zasięg 200km i taką cenę to powinniście sobie sepuku popełnić w tej Waszej Japonii.

      • 3 0

  • (7)

    Już widzę te kilometry kabli zwisające z każdego okna z falowca i potem pełzające po ziemi aby podłączyć auto elektryczne pod blokiem

    • 60 2

    • (1)

      Zasięg może i do przeżycia gdyby to się ładowało tak szybko jak paliwo na stacji. A w obecnym przypadku bez sensu. I ta cena 120 tysi

      • 26 0

      • tak i panele słoneczne w każdym oknie

        • 0 0

    • Ci z falowca (3)

      To raczej nie klientela mazdy.

      • 8 3

      • To klientela całodobowych :) (2)

        • 5 3

        • I karszeringu na rodzinne występy (1)

          • 0 1

          • Passat rocznik 2009 koniecznie z przebiegiem 197 000

            • 1 0

    • chyba zainwestuję w firmę produkującą kable..

      • 4 1

  • 163 000 złotych ? Serio ?

    Mały zasięg na jednym ładowaniu , bardzo utrudnione wsiadanie i wysiadanie na tylne siedzenia. Nie wróżę sukcesu. Będzie ciężko to spotkać na ulicy.

    • 46 3

  • Jeździłem

    Jeździłem i nie zdecydowałem się na zakup. Nie przemówił do mnie wystrój "eko". Czułem się jak w najtańszym aucie na rynku. Wchodzenie pasażerów na tylne miejsca - duży minus. Kiedyś kupię elektryka, ale innego.

    • 37 3

  • (2)

    Zasięg 200km to może i mało , ale zawsze starczy aby nim po flaszeczkę skiknąć .

    • 12 8

    • (1)

      Oczywiście to auto nie ma sensu dla większości ludzi, czyli dla takich co mieszkają w bloku.

      • 1 0

      • Większość ludzi w Polsce mieszka w domu jednorodzinnym

        Takie są statystyki, bodajże 60%.

        • 0 1

  • Dzieki (11)

    Wolę hybrydę Toyoty. Elektryki to daleka przyszłość.

    • 32 15

    • Albo nieudolny okres przejściowy do innych rozwiązań

      • 10 1

    • (9)

      Hybryda to największy farmazon ekologiczności. Mało pali jak jeździsz jak emeryt, jak pojedziesz w trasę to spalinowa wyje jak porąbana i spalanie jest większe niż na normalnej spalinowce. Rekord to amerykańskie hybdyry co pala 17 litro na stówę. zarąbisty ta ekelogia hybryd :D

      • 14 7

      • (6)

        Prius przy normalnej jeździe po trójmieście Nie jest w stanie spalić więcej jak pięć litrów. Przy jeździe jak emeryt, ale nie wkurzając innych, jazda zgodnie z przepisami, mój rekord to trzy i pół. W trasie na

        Prius przy normalnej jeździe po trójmieście Nie jest w stanie spalić więcej jak pięć litrów. Przy jeździe jak emeryt, ale nie wkurzając innych, jazda zgodnie z przepisami, mój rekord to trzy i pół. W trasie na autostradzie prędkość 120-130 pali 5,3-5,5 i tylko dlatego że dojeżdżając do wolniejszych aut musisz przy wyprzedzaniu uciekać przed i**otami z lewego pasa. Wyje przy przyspieszsniu jak każde inne auto które ma wklepane w podłogę, tyle że wyje raz, bo ma jeden bieg.

        • 8 6

        • Sorry (2)

          Jak jedziesz autostrada 130 ...

          • 3 12

          • (1)

            A ile mam jechać? 150-170? Jak większość? I wyobraź sobie ze sa na autostradzie pojazdy które poruszają się dużo wolniej, chociażby ciągniki siodłowe z naczepą. Osobowe auta też często jadą nawet poniżej 120. Rozumiem że Ty bez względu na warunki i ruch, twardo 140 bo tyle można/trzeba.

            • 22 2

            • 120 na autostradzie to strasznie niewygodna prędkość

              ciągle dojeżdżasz do wolniejszych ciężarówek i albo zwalniasz do 100 i czekasz aż będzie pusto albo ciśniesz do tego 150 żeby płynnie zmienić pas - najwygodniej jechać koo 100 albo lekko ponad 140 wtedy jest najmniej niepotrzebnych manewrów...

              • 5 0

        • Zaprzeczasz prawom fizyki (2)

          Na trasie pracuje tylko spalinowy, auto cięższe o baterię i silnik elektryczny więc siłą rzeczy pali więcej niż odpowiednik spalinowy.

          • 4 4

          • (1)

            Nie bez powodu silnik ten pracuje w cyklu atkinsona, a nie Otto jak klasyczny silnik spalinowy. Ma wyższą sprawnoŝć cieplną i jest bardziej wydajny. Przy niższych obrotach mniej energi idzie w w straty. A to że w trasie jedzie tylko na silniku spalinowym to nie do końca prawda, bo jest w razie potrzeby wspomagany silnikiem elektrycznym.

            • 3 2

            • istne perpetuum mobile - silnik elektryczny działa bez energii dostarczanej z zewnątrz.

              • 0 4

      • To co gadasz to mit

        Mam corolla hybrid i pali 4.2. W trasie podobnie. Więc nie wiem skąd masz te dane. To już jest 4 generacja napędu.

        • 2 1

      • Amerykańskie hybrydy mają silniki 3.5 lub 5.7 litra.

        Zresztą hybrydowy Ford Explorer jak na swoją wielkość dużo nie pali. Na pewno mniej niż benzynowa i dieslowska europejska konkurencja.

        • 1 0

  • NIe, nie i jeszcze raz nie. (9)

    Wciskanie na siłę elektryków, które są zupełnie zbędne, niepraktyczne, a przede wszystkim za drogie i droższe w eksploatacji od aut z paliwami tradycyjnymi. No i ten absurdalnie długi czas ładowania.

    • 49 9

    • (4)

      " droższe w eksploatacji od aut z paliwami tradycyjnymi"
      Rozwiń.

      • 5 6

      • Już tyle razy to pisałem, że nie chce mi się kolejny raz odkrywać prawdy

        Polecam google

        • 4 0

      • juz na samym zakupie... (2)

        mazda 120k
        compact 60k masz 60k na paliwo ....

        • 4 0

        • A kupisz nową kompaktową Mazdę za 60 tysięcy? (1)

          Wątpię. Fakt elektryki to nieekonomiczne pojazdy, drogie. W dodatku ładowanie w szybkich komercyjnych stacjach jest nieekonomiczne ze względu na wysokie stawki. Pomijam już produkcję i utylizację szkodliwych i ciężkich akumulatorów.

          • 0 0

          • Szybkie ładowanie komercyjne jest drogie

            Ale jak używasz go parę razy w roku na wyjeździe, a na codzień ciągniesz ze swojego taniego gniazdka, to i tak jest tanio.

            • 0 0

    • Zbedna jest twoja głupota ale co sie dziwic według takiego płasko ziemncy jak ty spaliny nie truja (2)

      • 1 8

      • Po pierwsze grzeczniej chamie (1)

        Po drugie z każdego źródła i kalkulatora wynika jasno, że elektryki są za drogie. Począwszy od ceny, a skończywszy na prądzie i czasie ładowania. Niezależnie ile razy kogo obrazisz, to fakty są jedne

        • 14 1

        • Ale wiesz, że jest wielu ludzi, którym czas ładowania nie przeszkadza?

          Nocą mam dużo czasu na ładowanie auta, szczęśliwie nie ładuje się go dynamem od roweru, można spać w tym czasie.

          • 0 1

    • Masz rację, nie kupuj, zostaw innym

      • 0 0

  • Eko jest jedynie gaz (5)

    Potem hybrydy. Reszta daleko z tyłu

    • 21 13

    • (2)

      Nie gaz tylko wodór to jest przyszłość

      • 2 3

      • (1)

        mówimy o aktualnej sytuacji a nie o roku 2050

        • 4 0

        • Już teraz wodór jest wykorzystywany. Toyota ma swoje Mirai i co chwilę widać artykuły, że cały czas działają w temacie wodoru

          • 0 1

    • Hybrydy wcale nie są daleko z przeodu

      Porównaj sobie raporty spalania. Np Auris Hybryda: 5.1, a Auris benzyna 5.3 - prawie na to samo wychodzi

      • 1 2

    • EKO sa samochody na pedlay, na sprezone powietrze i nakrecane.

      • 1 1

alert Portal trojmiasto.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii.