2019-07-24 07:02
2019-07-24 07:46
2019-07-24 08:27
To co ze w stanie upadłości, skoro jest prezes ze świtą? Ile wynagrodzenia pobiera ?
2019-07-24 08:35
2019-07-24 09:52
2019-07-24 15:41
W internecie jest oświadczenie prezesa. Naprawdę spora kasa.
2019-07-24 19:26
dopoki jest spolka jest i prezes
2019-07-24 07:47
Stołki nie.
A to o nie chodzi.
2019-07-24 08:00
O Gdyni na tym portalu piszemy albo dobrze albo wcale
2019-07-24 19:29
ty jak piszesz?
2019-07-24 08:57
Zatrudnienie w gdyńskim Laboratorium Innowacji Społecznych w niewiele ponad dwa lata wzrosło czterokrotnie - wynika z danych ujawnionych przez Urząd Miasta Gdyni. Na koniec 2016 roku pracowało tam 18 osób. Teraz
Zatrudnienie w gdyńskim Laboratorium Innowacji Społecznych w niewiele ponad dwa lata wzrosło czterokrotnie - wynika z danych ujawnionych przez Urząd Miasta Gdyni. Na koniec 2016 roku pracowało tam 18 osób. Teraz zatrudnionych w LIS-ie jest już ponad 70 urzędników.
Zdaniem gdyńskiej opozycji, to przykład na to, jak rozdmuchana jest administracja publiczna w mieście. Według władz Gdyni, zwiększanie liczby etatów w LIS-ie jest całkowicie uzasadnione.
- Najgorsze w tym wszystkim jest to, że nawet nie wiadomo, czym ta instytucja tak naprawdę się zajmuje. Nazwa "Laboratorium Innowacji Społecznych" oznaczać może i wszystko, i nic - mówi Ireneusz Trojanowicz, radny miasta ze "Wspólnej Gdyni" i autor interpelacji w sprawie poziomu zatrudnienia w LIS-ie.
- Instytucja ta jest swoistym symbolem małej transparentności władz miasta. Brakuje tak naprawdę informacji, z czego wynika tak duży wzrost zatrudnienia w Laboratorium Innowacji Społecznych. Co więcej, brakuje jasnego przekazu, czym pracownicy LIS-u się zajmują. Jako radnemu, udało mi się to choć częściowo ustalić. Mieszkańcy takich informacji nie otrzymują, a to z ich podatków wypłacane jest kilka milionów złotych rocznie na pensje dla osób zatrudnionych w tej instytucji !!!
2019-07-24 13:55
Oczywiście minusy dali Wojtek Sz i Marek Ł
2019-07-24 11:40
2019-07-24 19:04
działa
2019-07-24 20:00
pisuary wciaz na poziomie myslenia magicznego, niczym plemiona z amazonskiej dzungli, nic nie powstaje za dotknieciem czarodziejskiej rozdzki najpierw formalnie zawiazuje sie spoldzielnie, spolke, jej wladze a pozniej
pisuary wciaz na poziomie myslenia magicznego, niczym plemiona z amazonskiej dzungli, nic nie powstaje za dotknieciem czarodziejskiej rozdzki najpierw formalnie zawiazuje sie spoldzielnie, spolke, jej wladze a pozniej realizuje cel dla ktorego powstal dany podmiot, np najpierw powstaje spoldzielnia mieszkaniowa czyli grupa ludzi z odpowiednimi uprawnieniami i oni przygotowuja teren, projekty i inne sprawy i dopiero za jakis czas zaczynaja pojawiac sie budynki w tym czasie oczywiscie ludzie ci pobieraja wynagrodzenie i nie ma w tym nic sensacyjnego, tak samo bylo z powstaniem pkm
2019-07-24 21:14
2019-07-24 20:00
wtedy zrozumiesz, jakie organy ma spółka określonego rodzaju, jakie są obowiązki i prawa tych organów. Zamiast pisać głupoty, zrozum, jaki system prawny obowiązuje w tym kraju.
2019-07-24 07:03
100% udział w spolkach transportowych. Porównanie komunikacji miejskiej w Gdańsku i Gdyni to dwa różne światy...
2019-07-24 07:11
Komunikacja w Gdyni to ostatnimi laty głównie regres.
2019-07-24 09:07
Jak można porównywać zacofaną Gdynię do nowoczesnego Gdańska. Niestety, ale stety dla Gdanszan komunikacja gdańska przewyższa komfortem tą z Gdyni
2019-07-24 18:39
Nowoczesny Gdańsk, zacofana Gdynia...no tak, te zacofane SKM-ki, którymi "Gdanszanie" muszą jeździć na przykład.
2019-07-24 19:50
Skm ma siedzibę w Gdyni no to zacofane
2019-07-24 09:09
zaklinaj rzeczywistość ile chcesz, ale wystarczy 1 przejazd żeby zobaczyć, że Gdańsk jest transportowo w latach 90tych, a Gdynia w 21 wieku
2019-07-24 09:25
2019-07-24 07:14
masz racje. w Gdyni same nowe niskoposlogowe pojazdy. W Gdansku 40 letnie trupy z niemiec
2019-07-24 07:25
W Gdyni same nowe ? idż do doktora od oczu a najlepiej do psychiatry.
2019-07-24 07:51
2019-07-24 08:16
No , jak dla ciebie wyznacznikiem nowości taboru jest kolor tablic rejestracyjnych to gratuluję .
2019-07-24 08:27
Bo te pojazdy mają minimum 16 lat
2019-07-24 09:00
czarne tablice zmieniono na białe w maju 2000 roku.
2019-07-24 08:29
W Gdyni idziesz na przystanek i prawie 9 na 10 razy autobus nie przyjedzie punktualnie. W ciągu ostatnich 10 lat kilka razy próbowałem korzystać przy dojazdach do pracy z komunikacji miejskiej ale po prostu brak punktualności powoduje, że to nie ma sensu. Lepiej jezdzic autem.
2019-07-24 09:12
swojej babci możesz taki kit wciskać
chcesz opóźnień, wykolejeń i odwołanych kursów - odwiedź Gdańsk
2019-07-24 08:17
2019-07-24 08:35
2019-07-24 08:44
2019-07-24 09:09
Neoplany lubią chłopacy B7 :-)
2019-07-24 07:07
Lotnisko w Gdyni poletkiem aferzystów.
2019-07-24 07:09
z uwagi na sprawę przed KE w UE najlepiej prześwietlona inwestycja w Gdyni
2019-07-24 07:13
Wydaje ci się że KE jest krystalicznie uczciwa ? jakiś żart. Rączka rączkę myje , głównie pilnuje własnych interesów.
2019-07-24 07:13
Z przewalonymi 90mln złotych i podwykonawcą, który nie może odzyskać 700tys. zł wadium mimo wywiazania się z umowy.
2019-07-24 07:17
A za zasługi prezesura w PKM Gdynia , brawo , jak zwykle swoi na cztery łapy.
2019-07-24 07:19
2019-07-24 20:15
gdynianie zawsze bardzo madrze, glosuja, bezkompromisowo odsiewaja miernoty, pozorantow, nieudacznikow, patrz niejaki horal
2019-07-24 12:24
gołosłowne oskarżenia wracają bumerangiem
2019-07-24 07:12
Te wieloletnie prezesury. I spadanie na cztery łapy jak Stasiak...
2019-07-24 07:52
To prezes został odwołany. Tutaj lotnisko to klapa a w nagrodę cyk, prezes w innej spółce.
Gdynia - tu z zawodu będziesz prezesem
2019-07-24 12:23
Oni sobie krzywdy niezrobia!!!
2019-07-24 20:24
to prawda, caly swiat jest zszokowany tym co wyprawia pis, a w kosciele to juz modelowo
2019-07-24 08:17
Typowe paśniki dla swoich zasłużonych.
2019-07-24 20:27
moga nawet byc tw, komuchami, kulawy prezes zawsze cos dla nich znajdzie
2019-07-24 20:19
najbardziej chyba przeraza prezes balbina prawda?
2019-07-25 05:11
by urzednikom i radnym żyło się lepiej..
2019-07-24 07:14
W normalnym mieście powinna być jedna spółka komunikacyjna a nie trzy czy cztery i dublowanie zarządów.
2019-07-24 08:01
A na co innego mogła pójść, chyba nie na remonty
2019-07-24 10:44
A farba?
Bądź sprawiedliwy
2019-07-24 08:30
Akurat kilka spółek przewozowych to dobra decyzja, każda boi się że druga przejmie jej zadania jak bedzie vis nke tak, i nie ma takiego olewania jak w Gdańsku gdzie jest jeden Gait
2019-07-24 18:27
2019-07-24 20:32
pisi?
2019-07-24 07:16
Parodia aby wodociągi nie były w pełni udziału miasta .... spółki zapewniające podstawowe usługi dla miasta powinny być co najmniej w 51% rękach miasta .
2019-07-24 07:19
2019-07-24 07:42
a niby dlaczego?
2019-07-24 07:49
A bo co?
2019-07-24 16:27
A może miasto Gdynia chciało zbyć udziały, po to by je spienięzyć?
2019-07-24 07:22
Towarzystwo wzajemnej adoracji , z zawodu prezesi , przyjaciele i znajomi królika . Arogancja lokalnej władzy w rozkwicie.
2019-07-24 09:15
Ty ze szwagrem to byście wszystko w mieście oporządzili własnoręcznie, jak chlewik na ojcowiźnie. A patrz, takie cwaniaki nic tylko kolejne spółki tworzą, zwykły człowiek to tego nie pojmie! Pewnie nawet konta we banku jakieś mają, a to wiadomo, że samo złodziejstwo!
2019-07-24 09:26
Akurat powszechna wieść niesie że Szczurek cały majątek przepisał na żonę
2019-07-24 20:42
jak moraw, sprytne
2019-07-24 20:38
a to tylko blady cien tego co wyczyniaja pisiory, no ale im sie nalezy, sowiecki sort ho ho!
2019-07-24 07:23
Tytul powinien brzmiec raczej czym powinny sie zajmowac
2019-07-24 07:33
Hahahahahahahahahahahhahahahahahahahahahahah tak w Gdyni dostaje się karę za wtopienie milionów. Brawo Kojak!
2019-07-24 08:20
2019-07-24 08:47
2019-07-24 09:05
Szczurek był zly
2019-07-24 09:21
2019-07-24 17:32
Na razie nie mogą go ukarać bo nie wolnej posady prezesa w żadnej miejskiej spółce.
2019-07-24 17:19
ale to nie on wtopił tylko ona Kasia
2019-07-24 07:38
Inaczej tego nie da się wytłumaczyć....
2019-07-24 08:20
2019-07-24 08:21
autobusy tak się różnią od trajtków, że muszą być w osobnych spółkach. Pewnie się gryzą na zajezdni.
A ta trzecia spółka? Skora nie zajmuje się autobusami, ani trajtkami, to pewnie zajmuje się tramwajami? To, że w
autobusy tak się różnią od trajtków, że muszą być w osobnych spółkach. Pewnie się gryzą na zajezdni.
A ta trzecia spółka? Skora nie zajmuje się autobusami, ani trajtkami, to pewnie zajmuje się tramwajami? To, że w Gdyni nie ma tramwajów, to nie jest jeszcze powód by brakował spółki od nich.
ps.
Hejtuje ile się da. Zawsze. Hejtujcie ze mną. Hejtowanie to najwyższa forma wolności.
2019-07-25 00:49
Ta trzecia to pewnie do zarządu kolejka górska...
Portal trojmiasto.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii.