Opinie (187) 4 zablokowane

Wszystkie opinie

  • A dlaczego nowa zabudowa bez wieżowców? (9)

    • 37 47

    • (4)

      Spoko, jak deweloper zechce to mu zmienią plan i zezwolą

      • 22 1

      • Nawet mu dadzą miliard trzysta milionów kredytu i sam prezes banku ofertę w zębach przyniesie

        • 16 5

      • (2)

        jeżeli droga w takim wariancie i zostanie przeforsowana przez BRG to faktycznie tracę wiarę,, że coś w tym Gdańsku mieszkańcy mają do powiedzenia. Monopol deweloperów, układy, układziki, znajomości. Zobaczymy co jeszcze zrobi nasza p.Prezydent jak wpłyną formalne odwołania. Czas pokaże po czyjej stoi stronie?

        • 15 3

        • (1)

          To jest bardzo dobry wariant. Trzeba się cieszyć, że robią infrastrukturę, a nie najpierw tysiące mieszkań, a później narzekanie że dróg za mało

          • 1 14

          • to jest plan!!!! oni nic na razie nie robią. Tej drogi nie ma w planach realizacji pewnie w najbliższych 5-10 latach. Z drugiej strony jak zmienią Plan miejscowy i przekształcą teren na mieszkaniówkę to deweloperzy będą

            to jest plan!!!! oni nic na razie nie robią. Tej drogi nie ma w planach realizacji pewnie w najbliższych 5-10 latach. Z drugiej strony jak zmienią Plan miejscowy i przekształcą teren na mieszkaniówkę to deweloperzy będą mogli zacząć budować... bez drogi. Ułożą sobie płyty dojazdowe I wtedy dochodzi problem mieszkańców nowych budynków i ich dojazdów do nieruchomości.

            • 11 3

    • Miejscowy ciemnogród boi się, że im od tej drogi ... to i kury przestaną się nosić i krowy mleko przestaną dawać

      automobiliści to dla nich czarci pomiot i apage satanas

      • 10 23

    • agora z michnikiem mogliby wybidować tam nową siedzibę (1)

      • 9 9

      • My chcem gazety wolskiej

        • 1 7

    • zbudowali hałaśliwy stadion, teraz budują obok osiedla mieszkaniowe - gratulacje za profesjonalizm

      • 6 3

  • Nic się nie obawiać tylko budować Moi drodzy i kochani (7)

    Im więcej dróg szansą na mniejsze korki

    • 35 83

    • (1)

      Nie, bo im więcej drog tym więcej świateł, które nie współgrają z innymi światłami

      • 12 11

      • Budowac bez swiatel.

        • 2 3

    • bzdurna logika (2)

      im więcej dróg, tym więcej aut i korków. To się nigdy nie nasyci.

      • 24 9

      • Akurat w tym miejscu to tak nie działa. Niezbędne jest pewne minimum

        • 11 7

      • dzisiaj byłaby szansa, że się nasyci, bo ilość aut nie będzie większa, niż ilość kierowców, a ta jest ograniczona.
        Wkrótce jednak na drogach pojawią się samochody autonomiczne.

        • 0 4

    • Nie ćpaj więcej

      nie wiesz nic o sytuacji o głupoty piszesz

      • 10 2

    • Da unie czekam na Orunii

      • 1 3

  • (10)

    Zostawić tory SKM. Za pare lat mieszkańcy będą dziękować że ich nie usunięto. Przy tej skali nowego budownictwa to transport szynowy będzie zbawieniem w przyszłości

    • 189 20

    • Jest tramwaj (9)

      • 13 19

      • Tramwaj dzieli drogę z autami (4)

        nie jest absolutnie żadnym rozwiązaniem problemów komunikacyjnych. Nie radzi sobie ze wzniesieniami, jest ciężki, kosztuje krocie.

        • 14 11

        • w brazylii taki tramwaj popyla 200km/h

          u nas z lotniska do centrum Gdańska taki by się przydał ... oj przydał

          • 11 3

        • Tramwaj (2)

          Po pierwsze: tramwaj lepiej radzi sobie ze wzniesieniami niż pociąg.
          Po drugie: tramwaj mógłby jechać po torach kolejowych (w Karlsruhe tak jeżdżą).

          • 8 8

          • W takim razie tym bardziej nie rezygnować z torów skm

            • 9 3

          • To wszystko zależy od rozstawu osi. Z resztą jaki jest sens wprowadzenia na te tory tramwaje skoro na tą chwilę komunikacji tam dostatek, a 2. To nie jest bezpiecznie wpuszczać tramwaje gdzie jeżdżą wciąż pociągi towarowe.

            • 2 4

      • w weekendy może z raz na godzinę

        ale oczywiście miasto zachęca rodziny z dziećmi do odwiedzin oceanrium, fun areny tip.

        • 10 0

      • (2)

        tramwaj to nie SKM - to są dwa oddzielne środki transportu. Wzdłuż ulicy Zwycięstwa i Grunwaldzkiej mamy linie tramwajową i SKM. Jakoś to nikomu nie przeszkadza.

        • 9 2

        • Zobacz ile tam mieszka ludzi a ile mieszka i może mieszkać w nowym porcie

          • 1 5

        • skm

          SKM na trasie o której piszesz łączy ze sobą trzy aglomeracje ,czyli wozi dziesiątki tysięcy pasażerów dziennie, a tu mówimy o osobnej linii kolejowej dla jednej dzielnicy, to kompletnie nieuzasadnione ekonomicznie

          SKM na trasie o której piszesz łączy ze sobą trzy aglomeracje ,czyli wozi dziesiątki tysięcy pasażerów dziennie, a tu mówimy o osobnej linii kolejowej dla jednej dzielnicy, to kompletnie nieuzasadnione ekonomicznie rozwiązanie. Obserwowałem działanie tej linii w ostatnich latach jej działalności i w szczycie jechało nią3 max 5 pasażerów. Nic dziwnego że zlikwidowano to połączenie , bo ile można dopłacać do utrzymywania peronów,torów i pustych przebiegów.

          • 3 0

  • jednym słowem burdel na kółkach (1)

    a każdy chce być najważniejszy!
    A może jeszcze oddział lotniska zaplanować w tym miejscu???

    • 56 8

    • Da radę!

      Będą hydroplany!

      • 4 2

  • Ta kamienica z rogu to wylęgarnia patusów obsmarowana celtyckimi krzyżami, jej nie szkoda. (6)

    Budynek nieremontowany i zaniedbany. Oczywiście go szkoda, ale tragedii nie ma. Natomiast budynek bardziej schowany czyli ta czerwona to małe dzieło architektoniczne, więc zasługuje na uratowanie.

    • 80 19

    • a jak zlikwidują budynek to patologia się skończy? to jak wiara PiSu że wraz z likwidacją gminazjów zlikwiduje się problemy ich uczniów

      • 19 7

    • ta kamienica jest już sprzedana Letnicka 35

      • 8 0

    • lepsze celtyki niż lewackie napisy (3)

      • 5 12

      • (1)

        Jesteś naprawdę takim kretynem, czy tylko udajesz?

        • 4 3

        • Jest typowym wyklętym imbecylem ktorego utrzymujemy z podatkow:)

          Ciekawe czy tacy sie wgle myja. Maja teraz swoj czas to szczekaja, dewastuja i reprodukuja za 500 plus

          • 6 2

      • faktycznie, celtyk to symbol, nie wymaga umiejętności czytania :)

        • 3 1

  • rozbieranie torów, żeby budować drogę (9)

    to jak jeszcze chcemy cofnąć w rozwoju to miasto?

    ludzi trzeba przekonywać do komunikacji zbiorowej i to ją przede wszystkim rozwijać, bo inaczej będziemy mieli miasta, jak w krajach słabo rozwiniętych, czyli zawalone autami, zapchane korkami itd.

    • 111 19

    • (1)

      Tam jest już komunikacja zbiorowa. Niezbędne są też drogi

      • 9 8

      • Pinokio obiecał im tam zaraz PKS przywrócić

        więc w czym problem?

        • 5 3

    • żaden z mieszkańców NP nie neguje konieczności powstania nowej drogi. Spór polega na tym w jaki sposób i gdzie ta droga być poprowadzona.

      • 16 1

    • Teraz drogi na tory..!?

      • 2 2

    • (3)

      nikt nie chce rozbierać torów. Droga się zmieści obok. BRG i Miasto musi wykazać się tylko odrobiną dobrej woli i oprzeć się lobby deweloperskiemu

      • 6 1

      • (2)

        Jak chcesz zmieścić drogę pod wiaduktem Krasickiego bez rozbiórki torów SKM????

        • 0 4

        • (1)

          Drogę można połączyć z ul. Oliwską. Nie ma potrzeby żeby szła dołem pod wiaduktem. To jest tylko kwestia zaprojektowania skrzyżowania, ronda lub czegokolwiek u zbiegu wyzwolenia/oliwska. Oczywiście będzie to wymagało

          Drogę można połączyć z ul. Oliwską. Nie ma potrzeby żeby szła dołem pod wiaduktem. To jest tylko kwestia zaprojektowania skrzyżowania, ronda lub czegokolwiek u zbiegu wyzwolenia/oliwska. Oczywiście będzie to wymagało częściowego przebudowania chodników i drogi rowerowej ale to będzie konieczne w każdym niezależnym wariancie. Poza tym do projektu i realizacji to jeszcze miną lata.

          • 3 2

          • Tak, bo tiry skrecaja w miejscu. Polecam warunki techniczne dla dróg klasy zbiorczej + uwzględnienie ruchu tirów.

            • 1 3

    • przecież tak się robi od lat. Zobacz ile linii kolejowych rozebrano bo rowerzyści nie mieli gdzie jeździć. W efekcie kilkanaście miejscowości zostało odciętych od transportu ale za to jest DDR

      • 3 2

  • budwać, budować i jeszcze raz budować! (2)

    Budować wszystko co się da! Taka koniunktura na budownictwo wszelakie była poprzednio za Gierka - jak byśmy tego okresu nie oceniali, wtedy się budowało wiele i służy do dziś!
    Będzie nowa ulica - będą nowe

    Budować wszystko co się da! Taka koniunktura na budownictwo wszelakie była poprzednio za Gierka - jak byśmy tego okresu nie oceniali, wtedy się budowało wiele i służy do dziś!
    Będzie nowa ulica - będą nowe możliwości. Powstaną firmy, mieszkania, lokale i inne elementy infrastruktury przydatne w mieście.
    A że niektórzy będą protestować - cóż poradzimy. Zawsze ktoś protestuje przeciwko czemuś.
    Następny taki boom gospodarczy będzie za bardzo wiele lat

    • 41 44

    • budować zgoda, ale z głową i szukając jednak kompromisów z mieszkańcami już istniejących inwestycji

      • 11 0

    • Bez sensu

      Boom gospodarczy? Chyba boom słoików które pchają się do miasta na siłę,lub warszawiaków którzy kupują mieszkania nad morzem na wynajem i mają gdzieś jak tu się mieszka, ważne aby kredyt się spłacał. Nie chcemy mieszkać

      Boom gospodarczy? Chyba boom słoików które pchają się do miasta na siłę,lub warszawiaków którzy kupują mieszkania nad morzem na wynajem i mają gdzieś jak tu się mieszka, ważne aby kredyt się spłacał. Nie chcemy mieszkać jak na tych nowych osiedlach-korki,brak miejsc parkingowych,blok na bloku. Jest miejsce na budowę prawdziwej obwodnicy Nowego Portu z dala od zabudowań i trzeba to zrobić, aby mieszkańcy nie cierpieli przez tą drogę. Mieszkańcy są najważniejsi a nie zyski deweloperów.

      • 3 0

  • ten budynek z roku wyzwolenia i oliwskiej to dramat i patusy, zreszta to widac po grafitti na nim;)

    Budynek nieremontowany i zaniedbany. Oczywiście go szkoda, ale tragedii nie ma. Natomiast budynek bardziej schowany czyli ta czerwona to małe dzieło architektoniczne, więc zasługuje na uratowanie. Wyzwolenia jest

    Budynek nieremontowany i zaniedbany. Oczywiście go szkoda, ale tragedii nie ma. Natomiast budynek bardziej schowany czyli ta czerwona to małe dzieło architektoniczne, więc zasługuje na uratowanie. Wyzwolenia jest rozjeżdżana przez tiry. Budować nowe drogi, będzie bezpieczniej. Do osiedla młode letniewo prowadzi betonowa droga(prowizoryczna), szkoda że o tym nie powiedziano w ofercie;)

    • 37 16

  • SKM do Nowego Portu (9)

    Należy odtworzyć SKM do Nowego Portu, w okolicy i w Letnicy przybędzie mieszkańców dlatego odtworzenie tej linii jest zasadne, Kiedyś dojeżdżałem z N. Portu do centrum kolejką - zajmowało mi to 10 min -tramwaj tego nie zapewni

    • 124 14

    • (4)

      To połączenie było od lat nierentowne, dlatego zostało zlikwidowane, teraz każdy woli jechać własnym autem niż zdezelowaną kolejką za wcale niemałe pieniądze. Jedynie dojazd i powrót z meczów ma sens.

      • 17 12

      • (2)

        A co ma od tego rentowność jak SKM i tak jedzie na dotacjach?

        • 7 10

        • Ale bez sensu jest wozić powietrze, bo to tylko właściwie woziła SKM na trasie do Nowego Portu. (1)

          • 10 6

          • ludzie skończcie z tym powietrzem

            wystarczy puścić krótkie szynobusy jak macie z tym problem; zainteresowanie i tak będzie dojazd do fun areny, mieszkań w Letnicy, plaża w Brzeźnie - wystarczy przesunąć przystanek z WOC bliżej wiaduktu Krasickiego

            • 14 4

      • nie tylko

        do Letnicy i Brzeźna na plażę jak najbardziej sensowe, na dojazd do NP nie ma szans; od dekady wiele się zmieniło w okolicach Letnicy

        • 8 2

    • (1)

      Mieszkańców jest za mało i przez następne min 20 lat dalej będzie za mało. Tramwaj autobusy spokojnie sobie poradzą

      • 13 10

      • gdzie te tramwaje i autobusy

        w weekendy dojazd zwłaszcza w godzinach popołudniowych praktycznie tylko autem

        • 8 1

    • (1)

      Tia, w 10 minut, pod warunkiem że chcesz dojechać na 7:15, 8:35, 9:50. Bo jak jedziesz na 8:00 to 10 minut jazdy i 30 minut czekania.

      • 11 0

      • Ja bym puścił tamtędy drezyny dla turystów...

        • 6 3

  • wciąż truje nas Port Service. (2)

    najwyższa zachorowalność na raka a port service wciąż pracuje na pełnych obrotach, kominy wciąż wypuszczają zagrożenie.

    • 93 7

    • (1)

      Z tą najwyższą zachorowalnoscią na raka to mit powtarzany przez trole

      • 10 28

      • zajrzyj do statystyk i przestan zaklinac rzeczywistosc...

        • 10 4

alert Portal trojmiasto.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii.