Dodaj opinię

Opinie (175) 3 zablokowane

Wszystkie opinie

  • A dlaczego nowa zabudowa bez wieżowców? (9)
    2 wieże w Warszawie
    7 miesięcy
    • Spoko, jak deweloper zechce to mu zmienią plan i zezwolą
      7 miesięcy
      • Nawet mu dadzą miliard trzysta milionów kredytu i sam prezes banku ofertę w zębach przyniesie
        Afery+
        7 miesięcy
      • jeżeli droga w takim wariancie i zostanie przeforsowana przez BRG to faktycznie tracę wiarę,, że coś w tym Gdańsku mieszkańcy mają do powiedzenia. Monopol deweloperów, układy, układziki, znajomości. Zobaczymy co jeszcze zrobi nasza p.Prezydent jak wpłyną formalne odwołania. Czas pokaże po czyjej stoi stronie?
        7 miesięcy
        • To jest bardzo dobry wariant. Trzeba się cieszyć, że robią infrastrukturę, a nie najpierw tysiące mieszkań, a później narzekanie że dróg za mało
          7 miesięcy
          • to jest plan!!!! oni nic na razie nie robią. Tej drogi nie ma w planach realizacji pewnie w najbliższych 5-10 latach. Z drugiej strony jak zmienią Plan miejscowy i przekształcą teren na mieszkaniówkę to deweloperzy będą mogli zacząć budować... bez drogi. Ułożą sobie płyty dojazdowe I wtedy dochodzi problem mieszkańców nowych budynków i ich dojazdów do nieruchomości.
            7 miesięcy
    • Miejscowy ciemnogród boi się, że im od tej drogi ... to i kury przestaną się nosić i krowy mleko przestaną dawać
      automobiliści to dla nich czarci pomiot i apage satanas
      ---
      7 miesięcy
    • agora z michnikiem mogliby wybidować tam nową siedzibę (1)
      stop 447
      7 miesięcy
    • zbudowali hałaśliwy stadion, teraz budują obok osiedla mieszkaniowe - gratulacje za profesjonalizm
      7 miesięcy
  • Nic się nie obawiać tylko budować Moi drodzy i kochani (7)
    Im więcej dróg szansą na mniejsze korki
    Sven Sku.....en
    7 miesięcy
  • Zostawić tory SKM. Za pare lat mieszkańcy będą dziękować że ich nie usunięto. Przy tej skali nowego budownictwa to transport szynowy będzie zbawieniem w przyszłości
    P
    7 miesięcy
    • Jest tramwaj (9)
      7 miesięcy
      • Tramwaj dzieli drogę z autami (4)
        nie jest absolutnie żadnym rozwiązaniem problemów komunikacyjnych. Nie radzi sobie ze wzniesieniami, jest ciężki, kosztuje krocie.
        7 miesięcy
        • w brazylii taki tramwaj popyla 200km/h
          u nas z lotniska do centrum Gdańska taki by się przydał ... oj przydał
          ---
          7 miesięcy
        • Tramwaj (2)
          Po pierwsze: tramwaj lepiej radzi sobie ze wzniesieniami niż pociąg.
          Po drugie: tramwaj mógłby jechać po torach kolejowych (w Karlsruhe tak jeżdżą).
          7 miesięcy
          • W takim razie tym bardziej nie rezygnować z torów skm
            7 miesięcy
          • To wszystko zależy od rozstawu osi. Z resztą jaki jest sens wprowadzenia na te tory tramwaje skoro na tą chwilę komunikacji tam dostatek, a 2. To nie jest bezpiecznie wpuszczać tramwaje gdzie jeżdżą wciąż pociągi towarowe.
            7 miesięcy
      • w weekendy może z raz na godzinę
        ale oczywiście miasto zachęca rodziny z dziećmi do odwiedzin oceanrium, fun areny tip.
        7 miesięcy
      • tramwaj to nie SKM - to są dwa oddzielne środki transportu. Wzdłuż ulicy Zwycięstwa i Grunwaldzkiej mamy linie tramwajową i SKM. Jakoś to nikomu nie przeszkadza.
        7 miesięcy
        • Zobacz ile tam mieszka ludzi a ile mieszka i może mieszkać w nowym porcie
          7 miesięcy
        • skm
          SKM na trasie o której piszesz łączy ze sobą trzy aglomeracje ,czyli wozi dziesiątki tysięcy pasażerów dziennie, a tu mówimy o osobnej linii kolejowej dla jednej dzielnicy, to kompletnie nieuzasadnione ekonomicznie rozwiązanie. Obserwowałem działanie tej linii w ostatnich latach jej działalności i w szczycie jechało nią3 max 5 pasażerów. Nic dziwnego że zlikwidowano to połączenie , bo ile można dopłacać do utrzymywania peronów,torów i pustych przebiegów.
          Jarek
          6 miesięcy
  • jednym słowem burdel na kółkach (1)
    a każdy chce być najważniejszy!
    A może jeszcze oddział lotniska zaplanować w tym miejscu???
    Suzie Quattro
    7 miesięcy
  • Ta kamienica z rogu to wylęgarnia patusów obsmarowana celtyckimi krzyżami, jej nie szkoda. (6)
    Budynek nieremontowany i zaniedbany. Oczywiście go szkoda, ale tragedii nie ma. Natomiast budynek bardziej schowany czyli ta czerwona to małe dzieło architektoniczne, więc zasługuje na uratowanie.
    7 miesięcy
  • rozbieranie torów, żeby budować drogę (9)
    to jak jeszcze chcemy cofnąć w rozwoju to miasto?

    ludzi trzeba przekonywać do komunikacji zbiorowej i to ją przede wszystkim rozwijać, bo inaczej będziemy mieli miasta, jak w krajach słabo rozwiniętych, czyli zawalone autami, zapchane korkami itd.
    asfdasdfasf
    7 miesięcy
    • Tam jest już komunikacja zbiorowa. Niezbędne są też drogi
      7 miesięcy
    • żaden z mieszkańców NP nie neguje konieczności powstania nowej drogi. Spór polega na tym w jaki sposób i gdzie ta droga być poprowadzona.
      7 miesięcy
    • Teraz drogi na tory..!?
      7 miesięcy
    • nikt nie chce rozbierać torów. Droga się zmieści obok. BRG i Miasto musi wykazać się tylko odrobiną dobrej woli i oprzeć się lobby deweloperskiemu
      7 miesięcy
      • Jak chcesz zmieścić drogę pod wiaduktem Krasickiego bez rozbiórki torów SKM????
        7 miesięcy
        • Drogę można połączyć z ul. Oliwską. Nie ma potrzeby żeby szła dołem pod wiaduktem. To jest tylko kwestia zaprojektowania skrzyżowania, ronda lub czegokolwiek u zbiegu wyzwolenia/oliwska. Oczywiście będzie to wymagało częściowego przebudowania chodników i drogi rowerowej ale to będzie konieczne w każdym niezależnym wariancie. Poza tym do projektu i realizacji to jeszcze miną lata.
          7 miesięcy
          • Tak, bo tiry skrecaja w miejscu. Polecam warunki techniczne dla dróg klasy zbiorczej + uwzględnienie ruchu tirów.
            Wredny urzędas
            7 miesięcy
    • przecież tak się robi od lat. Zobacz ile linii kolejowych rozebrano bo rowerzyści nie mieli gdzie jeździć. W efekcie kilkanaście miejscowości zostało odciętych od transportu ale za to jest DDR
      7 miesięcy
  • budwać, budować i jeszcze raz budować! (2)
    Budować wszystko co się da! Taka koniunktura na budownictwo wszelakie była poprzednio za Gierka - jak byśmy tego okresu nie oceniali, wtedy się budowało wiele i służy do dziś!
    Będzie nowa ulica - będą nowe możliwości. Powstaną firmy, mieszkania, lokale i inne elementy infrastruktury przydatne w mieście.
    A że niektórzy będą protestować - cóż poradzimy. Zawsze ktoś protestuje przeciwko czemuś.
    Następny taki boom gospodarczy będzie za bardzo wiele lat
    Paweł
    7 miesięcy
    • budować zgoda, ale z głową i szukając jednak kompromisów z mieszkańcami już istniejących inwestycji
      7 miesięcy
    • Bez sensu
      Boom gospodarczy? Chyba boom słoików które pchają się do miasta na siłę,lub warszawiaków którzy kupują mieszkania nad morzem na wynajem i mają gdzieś jak tu się mieszka, ważne aby kredyt się spłacał. Nie chcemy mieszkać jak na tych nowych osiedlach-korki,brak miejsc parkingowych,blok na bloku. Jest miejsce na budowę prawdziwej obwodnicy Nowego Portu z dala od zabudowań i trzeba to zrobić, aby mieszkańcy nie cierpieli przez tą drogę. Mieszkańcy są najważniejsi a nie zyski deweloperów.
      6 miesięcy
  • ten budynek z roku wyzwolenia i oliwskiej to dramat i patusy, zreszta to widac po grafitti na nim;)
    Budynek nieremontowany i zaniedbany. Oczywiście go szkoda, ale tragedii nie ma. Natomiast budynek bardziej schowany czyli ta czerwona to małe dzieło architektoniczne, więc zasługuje na uratowanie. Wyzwolenia jest rozjeżdżana przez tiry. Budować nowe drogi, będzie bezpieczniej. Do osiedla młode letniewo prowadzi betonowa droga(prowizoryczna), szkoda że o tym nie powiedziano w ofercie;)
    7 miesięcy
  • SKM do Nowego Portu (9)
    Należy odtworzyć SKM do Nowego Portu, w okolicy i w Letnicy przybędzie mieszkańców dlatego odtworzenie tej linii jest zasadne, Kiedyś dojeżdżałem z N. Portu do centrum kolejką - zajmowało mi to 10 min -tramwaj tego nie zapewni
    Gydanytz
    7 miesięcy
    • To połączenie było od lat nierentowne, dlatego zostało zlikwidowane, teraz każdy woli jechać własnym autem niż zdezelowaną kolejką za wcale niemałe pieniądze. Jedynie dojazd i powrót z meczów ma sens.
      Newport Beach
      7 miesięcy
      • A co ma od tego rentowność jak SKM i tak jedzie na dotacjach?
        Maniek
        7 miesięcy
        • Ale bez sensu jest wozić powietrze, bo to tylko właściwie woziła SKM na trasie do Nowego Portu. (1)
          7 miesięcy
          • ludzie skończcie z tym powietrzem
            wystarczy puścić krótkie szynobusy jak macie z tym problem; zainteresowanie i tak będzie dojazd do fun areny, mieszkań w Letnicy, plaża w Brzeźnie - wystarczy przesunąć przystanek z WOC bliżej wiaduktu Krasickiego
            7 miesięcy
      • nie tylko
        do Letnicy i Brzeźna na plażę jak najbardziej sensowe, na dojazd do NP nie ma szans; od dekady wiele się zmieniło w okolicach Letnicy
        7 miesięcy
    • Mieszkańców jest za mało i przez następne min 20 lat dalej będzie za mało. Tramwaj autobusy spokojnie sobie poradzą
      7 miesięcy
      • gdzie te tramwaje i autobusy
        w weekendy dojazd zwłaszcza w godzinach popołudniowych praktycznie tylko autem
        7 miesięcy
    • Tia, w 10 minut, pod warunkiem że chcesz dojechać na 7:15, 8:35, 9:50. Bo jak jedziesz na 8:00 to 10 minut jazdy i 30 minut czekania.
      7 miesięcy
  • wciąż truje nas Port Service. (2)
    najwyższa zachorowalność na raka a port service wciąż pracuje na pełnych obrotach, kominy wciąż wypuszczają zagrożenie.
    7 miesięcy

Twoja opinia

zamknij
STOP Hejt! Przemyśl swoją opinię

Regulamin dodawania opinii