2019-05-13 16:34
Opinia wyróżniona
Stop kolejnej drodze prowadzonej tuż pod oknami bloków. Jeśli ktoś nie mieszka w Nowym Porcie i nie ma pojęcia jak ma przebiegac nowa droga to nie powinien się wypowiadać i pisać bzdurnych komentarzy
2019-06-02 18:53
Wszyscy mieszkańcy Nowego Portu których dotyczy ta sprawa myślą dokładnie tak , że ta planowana droga to koszmar, głosy za drogą i za reaktywacją SKM to trole internetowe opłacane przez dewelopera mające pokazać że
Wszyscy mieszkańcy Nowego Portu których dotyczy ta sprawa myślą dokładnie tak , że ta planowana droga to koszmar, głosy za drogą i za reaktywacją SKM to trole internetowe opłacane przez dewelopera mające pokazać że mieszkańcy są podzieleni w tej sprawie, a tak nie jest,wszyscy chcą drogi do portu wzdłuż torów, wystarczy przyjść na spotkania organizowane w tej sprawie przez radę dzielnicy. Pani prezydent Dulkiewicz proszę przyjść na następne spotkanie to pozna Pani nasze zdanie, nie chcemy drogi dla ciężarówek pod naszymi blokami, tym bardziej , że jest dla tej drogi alternatywa,nie chcemy być kolejną koszmarną dzielnicą zabetonowaną do ostatniego metra, z blokiem przy bloku z brakiem miejsc parkingowych.
2019-05-13 17:22
Opinia wyróżniona
Miejsce na to pozostawić , chociażby bo umożliwia puszczenie tramwaju.
Najłatwiej jest dzisiaj zabrać a później wykupywać teren
2019-05-13 23:28
czasami rece opadaja od tych eksperckich komentarzy, ciekawe dokad niby mialby ten tramwaj jechac ...
2019-05-14 11:28
Do Lemborga nawet..
2019-05-13 12:01
2019-05-13 12:28
Spoko, jak deweloper zechce to mu zmienią plan i zezwolą
2019-05-13 12:33
Nawet mu dadzą miliard trzysta milionów kredytu i sam prezes banku ofertę w zębach przyniesie
2019-05-13 13:06
jeżeli droga w takim wariancie i zostanie przeforsowana przez BRG to faktycznie tracę wiarę,, że coś w tym Gdańsku mieszkańcy mają do powiedzenia. Monopol deweloperów, układy, układziki, znajomości. Zobaczymy co jeszcze zrobi nasza p.Prezydent jak wpłyną formalne odwołania. Czas pokaże po czyjej stoi stronie?
2019-05-13 14:02
To jest bardzo dobry wariant. Trzeba się cieszyć, że robią infrastrukturę, a nie najpierw tysiące mieszkań, a później narzekanie że dróg za mało
2019-05-13 14:08
to jest plan!!!! oni nic na razie nie robią. Tej drogi nie ma w planach realizacji pewnie w najbliższych 5-10 latach. Z drugiej strony jak zmienią Plan miejscowy i przekształcą teren na mieszkaniówkę to deweloperzy będą
to jest plan!!!! oni nic na razie nie robią. Tej drogi nie ma w planach realizacji pewnie w najbliższych 5-10 latach. Z drugiej strony jak zmienią Plan miejscowy i przekształcą teren na mieszkaniówkę to deweloperzy będą mogli zacząć budować... bez drogi. Ułożą sobie płyty dojazdowe I wtedy dochodzi problem mieszkańców nowych budynków i ich dojazdów do nieruchomości.
2019-05-13 12:51
automobiliści to dla nich czarci pomiot i apage satanas
2019-05-13 13:27
2019-05-13 14:04
My chcem gazety wolskiej
2019-05-13 17:08
2019-05-13 12:04
Im więcej dróg szansą na mniejsze korki
2019-05-13 12:06
Nie, bo im więcej drog tym więcej świateł, które nie współgrają z innymi światłami
2019-05-14 11:03
Budowac bez swiatel.
2019-05-13 12:09
im więcej dróg, tym więcej aut i korków. To się nigdy nie nasyci.
2019-05-13 12:34
Akurat w tym miejscu to tak nie działa. Niezbędne jest pewne minimum
2019-05-18 06:16
dzisiaj byłaby szansa, że się nasyci, bo ilość aut nie będzie większa, niż ilość kierowców, a ta jest ograniczona.
Wkrótce jednak na drogach pojawią się samochody autonomiczne.
2019-05-13 16:55
nie wiesz nic o sytuacji o głupoty piszesz
2019-05-13 17:11
2019-05-13 12:06
Zostawić tory SKM. Za pare lat mieszkańcy będą dziękować że ich nie usunięto. Przy tej skali nowego budownictwa to transport szynowy będzie zbawieniem w przyszłości
2019-05-13 12:11
2019-05-13 13:15
nie jest absolutnie żadnym rozwiązaniem problemów komunikacyjnych. Nie radzi sobie ze wzniesieniami, jest ciężki, kosztuje krocie.
2019-05-13 13:41
u nas z lotniska do centrum Gdańska taki by się przydał ... oj przydał
2019-05-13 14:19
Po pierwsze: tramwaj lepiej radzi sobie ze wzniesieniami niż pociąg.
Po drugie: tramwaj mógłby jechać po torach kolejowych (w Karlsruhe tak jeżdżą).
2019-05-13 16:52
W takim razie tym bardziej nie rezygnować z torów skm
2019-05-13 17:47
To wszystko zależy od rozstawu osi. Z resztą jaki jest sens wprowadzenia na te tory tramwaje skoro na tą chwilę komunikacji tam dostatek, a 2. To nie jest bezpiecznie wpuszczać tramwaje gdzie jeżdżą wciąż pociągi towarowe.
2019-05-13 16:27
ale oczywiście miasto zachęca rodziny z dziećmi do odwiedzin oceanrium, fun areny tip.
2019-05-13 18:27
tramwaj to nie SKM - to są dwa oddzielne środki transportu. Wzdłuż ulicy Zwycięstwa i Grunwaldzkiej mamy linie tramwajową i SKM. Jakoś to nikomu nie przeszkadza.
2019-05-13 23:37
Zobacz ile tam mieszka ludzi a ile mieszka i może mieszkać w nowym porcie
2019-06-07 13:39
SKM na trasie o której piszesz łączy ze sobą trzy aglomeracje ,czyli wozi dziesiątki tysięcy pasażerów dziennie, a tu mówimy o osobnej linii kolejowej dla jednej dzielnicy, to kompletnie nieuzasadnione ekonomicznie
SKM na trasie o której piszesz łączy ze sobą trzy aglomeracje ,czyli wozi dziesiątki tysięcy pasażerów dziennie, a tu mówimy o osobnej linii kolejowej dla jednej dzielnicy, to kompletnie nieuzasadnione ekonomicznie rozwiązanie. Obserwowałem działanie tej linii w ostatnich latach jej działalności i w szczycie jechało nią3 max 5 pasażerów. Nic dziwnego że zlikwidowano to połączenie , bo ile można dopłacać do utrzymywania peronów,torów i pustych przebiegów.
2019-05-13 12:07
a każdy chce być najważniejszy!
A może jeszcze oddział lotniska zaplanować w tym miejscu???
2019-05-13 14:23
Będą hydroplany!
2019-05-13 12:07
Budynek nieremontowany i zaniedbany. Oczywiście go szkoda, ale tragedii nie ma. Natomiast budynek bardziej schowany czyli ta czerwona to małe dzieło architektoniczne, więc zasługuje na uratowanie.
2019-05-13 12:19
a jak zlikwidują budynek to patologia się skończy? to jak wiara PiSu że wraz z likwidacją gminazjów zlikwiduje się problemy ich uczniów
2019-05-13 15:03
2019-05-13 16:28
2019-05-13 20:14
Jesteś naprawdę takim kretynem, czy tylko udajesz?
2019-05-14 01:12
Ciekawe czy tacy sie wgle myja. Maja teraz swoj czas to szczekaja, dewastuja i reprodukuja za 500 plus
2019-05-14 14:16
faktycznie, celtyk to symbol, nie wymaga umiejętności czytania :)
2019-05-13 12:08
to jak jeszcze chcemy cofnąć w rozwoju to miasto?
ludzi trzeba przekonywać do komunikacji zbiorowej i to ją przede wszystkim rozwijać, bo inaczej będziemy mieli miasta, jak w krajach słabo rozwiniętych, czyli zawalone autami, zapchane korkami itd.
2019-05-13 12:39
Tam jest już komunikacja zbiorowa. Niezbędne są też drogi
2019-05-13 13:43
więc w czym problem?
2019-05-13 12:42
żaden z mieszkańców NP nie neguje konieczności powstania nowej drogi. Spór polega na tym w jaki sposób i gdzie ta droga być poprowadzona.
2019-05-13 14:57
2019-05-13 15:15
nikt nie chce rozbierać torów. Droga się zmieści obok. BRG i Miasto musi wykazać się tylko odrobiną dobrej woli i oprzeć się lobby deweloperskiemu
2019-05-13 16:46
Jak chcesz zmieścić drogę pod wiaduktem Krasickiego bez rozbiórki torów SKM????
2019-05-13 18:02
Drogę można połączyć z ul. Oliwską. Nie ma potrzeby żeby szła dołem pod wiaduktem. To jest tylko kwestia zaprojektowania skrzyżowania, ronda lub czegokolwiek u zbiegu wyzwolenia/oliwska. Oczywiście będzie to wymagało
Drogę można połączyć z ul. Oliwską. Nie ma potrzeby żeby szła dołem pod wiaduktem. To jest tylko kwestia zaprojektowania skrzyżowania, ronda lub czegokolwiek u zbiegu wyzwolenia/oliwska. Oczywiście będzie to wymagało częściowego przebudowania chodników i drogi rowerowej ale to będzie konieczne w każdym niezależnym wariancie. Poza tym do projektu i realizacji to jeszcze miną lata.
2019-05-13 22:45
Tak, bo tiry skrecaja w miejscu. Polecam warunki techniczne dla dróg klasy zbiorczej + uwzględnienie ruchu tirów.
2019-05-13 22:05
przecież tak się robi od lat. Zobacz ile linii kolejowych rozebrano bo rowerzyści nie mieli gdzie jeździć. W efekcie kilkanaście miejscowości zostało odciętych od transportu ale za to jest DDR
2019-05-13 12:08
Budować wszystko co się da! Taka koniunktura na budownictwo wszelakie była poprzednio za Gierka - jak byśmy tego okresu nie oceniali, wtedy się budowało wiele i służy do dziś!
Będzie nowa ulica - będą nowe
Budować wszystko co się da! Taka koniunktura na budownictwo wszelakie była poprzednio za Gierka - jak byśmy tego okresu nie oceniali, wtedy się budowało wiele i służy do dziś!
Będzie nowa ulica - będą nowe możliwości. Powstaną firmy, mieszkania, lokale i inne elementy infrastruktury przydatne w mieście.
A że niektórzy będą protestować - cóż poradzimy. Zawsze ktoś protestuje przeciwko czemuś.
Następny taki boom gospodarczy będzie za bardzo wiele lat
2019-05-13 14:00
budować zgoda, ale z głową i szukając jednak kompromisów z mieszkańcami już istniejących inwestycji
2019-05-31 17:39
Boom gospodarczy? Chyba boom słoików które pchają się do miasta na siłę,lub warszawiaków którzy kupują mieszkania nad morzem na wynajem i mają gdzieś jak tu się mieszka, ważne aby kredyt się spłacał. Nie chcemy mieszkać
Boom gospodarczy? Chyba boom słoików które pchają się do miasta na siłę,lub warszawiaków którzy kupują mieszkania nad morzem na wynajem i mają gdzieś jak tu się mieszka, ważne aby kredyt się spłacał. Nie chcemy mieszkać jak na tych nowych osiedlach-korki,brak miejsc parkingowych,blok na bloku. Jest miejsce na budowę prawdziwej obwodnicy Nowego Portu z dala od zabudowań i trzeba to zrobić, aby mieszkańcy nie cierpieli przez tą drogę. Mieszkańcy są najważniejsi a nie zyski deweloperów.
2019-05-13 12:12
Budynek nieremontowany i zaniedbany. Oczywiście go szkoda, ale tragedii nie ma. Natomiast budynek bardziej schowany czyli ta czerwona to małe dzieło architektoniczne, więc zasługuje na uratowanie. Wyzwolenia jest
Budynek nieremontowany i zaniedbany. Oczywiście go szkoda, ale tragedii nie ma. Natomiast budynek bardziej schowany czyli ta czerwona to małe dzieło architektoniczne, więc zasługuje na uratowanie. Wyzwolenia jest rozjeżdżana przez tiry. Budować nowe drogi, będzie bezpieczniej. Do osiedla młode letniewo prowadzi betonowa droga(prowizoryczna), szkoda że o tym nie powiedziano w ofercie;)
2019-05-13 12:15
Należy odtworzyć SKM do Nowego Portu, w okolicy i w Letnicy przybędzie mieszkańców dlatego odtworzenie tej linii jest zasadne, Kiedyś dojeżdżałem z N. Portu do centrum kolejką - zajmowało mi to 10 min -tramwaj tego nie zapewni
2019-05-13 12:38
To połączenie było od lat nierentowne, dlatego zostało zlikwidowane, teraz każdy woli jechać własnym autem niż zdezelowaną kolejką za wcale niemałe pieniądze. Jedynie dojazd i powrót z meczów ma sens.
2019-05-13 13:13
A co ma od tego rentowność jak SKM i tak jedzie na dotacjach?
2019-05-13 14:12
2019-05-13 16:31
wystarczy puścić krótkie szynobusy jak macie z tym problem; zainteresowanie i tak będzie dojazd do fun areny, mieszkań w Letnicy, plaża w Brzeźnie - wystarczy przesunąć przystanek z WOC bliżej wiaduktu Krasickiego
2019-05-13 16:30
do Letnicy i Brzeźna na plażę jak najbardziej sensowe, na dojazd do NP nie ma szans; od dekady wiele się zmieniło w okolicach Letnicy
2019-05-13 12:41
Mieszkańców jest za mało i przez następne min 20 lat dalej będzie za mało. Tramwaj autobusy spokojnie sobie poradzą
2019-05-13 16:32
w weekendy dojazd zwłaszcza w godzinach popołudniowych praktycznie tylko autem
2019-05-13 12:57
Tia, w 10 minut, pod warunkiem że chcesz dojechać na 7:15, 8:35, 9:50. Bo jak jedziesz na 8:00 to 10 minut jazdy i 30 minut czekania.
2019-05-13 13:05
2019-05-13 12:22
najwyższa zachorowalność na raka a port service wciąż pracuje na pełnych obrotach, kominy wciąż wypuszczają zagrożenie.
2019-05-13 12:42
Z tą najwyższą zachorowalnoscią na raka to mit powtarzany przez trole
2019-05-13 15:44
zajrzyj do statystyk i przestan zaklinac rzeczywistosc...
Portal trojmiasto.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii.