2014-07-23 10:32
2014-07-23 11:17
............Cwaniaków i kombinatorów raj.
2014-07-23 12:53
Ryba gnije od głowy a przykład idzie z góry
2014-07-23 14:24
spece od prawa po teologii, etnografii ip.?
2014-07-23 15:41
2014-07-23 19:16
a Państwo ma tych ludzi w w głębokiej du...pie, to jest dopiero straszne, wszyscy widzą niesprawiedliwość, ale nikogo to nie obchodzi!!!!!!!!!!!!!
2014-07-23 10:34
To, co się podpisuje. Najlepsze lekarstwo na złodziei.
2014-07-23 10:37
Wytłumacz to 80 letniej kobiecie mądralo...
2014-07-23 10:49
Więc ten ktoś mógł patrzeć co ona podpisuje.
40 tys. zł to jednak sporo kasy.
2014-07-23 10:51
Jak widać 10-15 minut cierpliwości może kosztować cały majątek życi, mądralo ;)
2014-07-23 10:41
a - jak można być takim ignorantem?
2014-07-23 10:51
Nieznajomość prawa nie zwalnia z odpowiedzialności. To samo jest z umowami, było czytać ;)
2014-07-23 10:58
I próbujesz jakkolwiek to tłumaczyć? Przecież to oszustwo ewidentne. Konsumpcjonizm przybiera taką formę że teraz wszystkich trochę mniej świadomych na ulicę wypędzi i pozwalamy na to bezmyślnie choćby tak jak Ty to komentując.
2014-07-23 11:55
Popieram Cię, jednak z drugiej strony naiwność społeczeństwa jest zatrważająca tyle się od lat mówi o różnych metodach naciągania a ludzie nadal dają się na to łapać. Tymczasem często aby się ustrzec wystarczy telefon
Popieram Cię, jednak z drugiej strony naiwność społeczeństwa jest zatrważająca tyle się od lat mówi o różnych metodach naciągania a ludzie nadal dają się na to łapać. Tymczasem często aby się ustrzec wystarczy telefon chociażby do rodziny, na policję oraz dokładne przeczytanie umowy. Kiedy ludzie nuczą się, tzw. "promocje" które są ważne właśnie w danej chwili są naprawdę podejrzane i należy ich unikać jak ognia. Sam gdy o czymś takim słyszę mówię, że muszę to przemyśleć a oferta ważna wyłącznie w tej chwili mnie nie interesuje. Tak działają oszuści i naciągacze. Pożyczka na 40tys. z mieszkaniem wartym co najmniej 4xtyle pod zastaw też jest od razu podejrzana. To naprawdę jest naiwność, że ktoś chce nam coś dać ot tak sobie, bo pewnie procent od pożyczki był malutki. To tak jak z tymi aferami finansowymi, ludzie kto jest w stanie dać kilkanaście procent miesięcznie za pseudo lokatę np. w złoto. Trochę rozsądku, nauczmy się w końcu, że w kapitalizmie bronić musimy się sami przed naciągaczami przy pomocy zdrowego rozsądku a szybki zarobek trafia się jak ślepej kurze ziarno. Tylko co z tego jak niedługo pewnie znowu usłyszymy o kolejnej aferze finansowej, o kolejnej naciągniętej staruszce... Socjalizm się skończył i Państwo ma nam zapewnić podstawową pomoc a nie niańczyć, zatem rozsądek, rozsądek i jeszcze raz rozsądek.
2016-06-07 08:44
to skrecil bym jajca takim oszustom , wprowadzil by max procent np 15 procentowy kredyt , dodatkowo firmy dajace pozyczki powinny miec koncesje , sankcjonowal bym kara 3 lat wiezienia i strate pozyczonych srodkow
to skrecil bym jajca takim oszustom , wprowadzil by max procent np 15 procentowy kredyt , dodatkowo firmy dajace pozyczki powinny miec koncesje , sankcjonowal bym kara 3 lat wiezienia i strate pozyczonych srodkow zlamanie tego przepisu , wtedy oszusci by sie 2 razy zastanowili czy warto , dodatkowo jesli czyn nosil by znamiona zabronionego to przywracal bym stan z momentu przed dokonaniem przestepstwa czyli , babcia do mieszkania , jesli bylo pozyczone 40 tys zl to powinni jej sciagac z emerytury po 100 czy 200 zl i splacila by albo i nie . brak koncesji brak pozyczek , spoleczenstwo sie starzeje a starzy ludzie sa chorzy na demencje starcza jesli babcia ma demecje , to wogole nie powinna splacac poniewaz w momencie podpisania umowy nie byla zdolna do czynnosci cywilno prawnych i umowa z racji PRAWA JEST NIEWAZNA
2014-07-23 10:53
To nie zmienia faktu że prawo powinno chronić takich ludzi (nie wszyscy są ogarnięci, tym bardziej w takim wieku).
Jak będziesz miał te 80 to zobaczymy czy też bedziesz tak kozaczyl
2014-07-23 11:19
przywileje i przywileje
a co tam u wnusia co jej ten kredyt wcisnął?
2014-07-23 11:34
gdybyś myślał, to byś wiedział że coś takiego jak wolny rynek nie istnieje
2014-07-23 11:38
2014-07-23 12:58
Ironizujących pajaców za dużo w tym kraju i później są takie cyrki.
2016-06-07 08:56
podatki na kazdym kroku na utrzymanie hydry zwanej panstwem , przywileje urzedasow , samochody sluzbowe, praca do 67 lat pod przymusem nie otrzymania emerytury , przymusowa skladka 1100 zl co miesiac a potem brak
podatki na kazdym kroku na utrzymanie hydry zwanej panstwem , przywileje urzedasow , samochody sluzbowe, praca do 67 lat pod przymusem nie otrzymania emerytury , przymusowa skladka 1100 zl co miesiac a potem brak mozliwosci leczenia , w uk jest o wiele bardziej wolny rynek , tu firmy ktore pozyczaja kase musza miec koncesje jak nie to wiezienie i przepadek pieniedzy , pieniadze to powazna sprawa , sproboj w polsce choc zostac taksowkarzem zobaczysz jaki masz wolny rynek nie dostaniesz pozwolenia i tyle
2014-07-23 11:59
Człowieku, ale tu wystarczy zdrowy rozsądek a nie dolarki w oczach. Wystarczyło poprosić kogoś o pomoc w sprawdzeniu pożyczki, zastanowienie się nad tym czy zastaw nie jest za wysoki, to udzielający pożyczki ponosi jej
Człowieku, ale tu wystarczy zdrowy rozsądek a nie dolarki w oczach. Wystarczyło poprosić kogoś o pomoc w sprawdzeniu pożyczki, zastanowienie się nad tym czy zastaw nie jest za wysoki, to udzielający pożyczki ponosi jej ryzyko a nie pożyczający. To jak z naciąganiem na wnuczka, tyle się o tym mówi a ludzie stars nadal dają się na to nabierać, co swojego wnuczka nie znają?
2014-07-23 13:03
A ja znam babcię w podobnym wieku co ta pani, też schorowana, kupuje i bierze różne rzeczy na siebie bo chce wnukom robić prezenty i niespodzianki. Wnuki się o nią boją bo z racji chorób i wieku, nie jest w stanie myśleć racjonalnie. Myślę, że takich osób jest więcej na tym świecie, a złodzieje i naciągacze to wykorzystują.
2014-07-23 13:18
Jak wiek juz nie taki, to ubezwlasnowolnic babine, i wtedy z punktu prawnego nic nie bedzie wazne co podpisze... Ale za pozno, takie dziadki mysla ze wszystkie rozumy pozjadaly, a tu prosze- i dobrze!
2014-07-23 13:27
Cieszy cię jej nieszczęście ??? Normalna jesteś ???
2014-07-23 12:30
"prawo powinno chronić takich ludzi" - a niby w jaki sposób? Policjanci, Strażnicy Miejscy mają stać z pałami nad staruszkami i innymi "nieogarniętymi" ludźmi i pilnować co robią, gdzie chodzą i o czym i z kim
"prawo powinno chronić takich ludzi" - a niby w jaki sposób? Policjanci, Strażnicy Miejscy mają stać z pałami nad staruszkami i innymi "nieogarniętymi" ludźmi i pilnować co robią, gdzie chodzą i o czym i z kim rozmawiają? Żal mi staruszki, bo ewidentnie została oszukana, z drugiej strony wiedziała (teoretycznie) co podpisuje. Poza tym w artykule jest wyraźnie napisane co babcinka mogła zrobić - wybrała opcję dłuższą, bezpieczniejszą (proces). Uprzedzę jeszcze tych, którzy zaraz zaczną krzyczeć, że starsza pani w sędziwym wieku nie mogła siłą wejść do mieszkania i wymienić zamków (to ta druga opcja) - zgodzę się, ale pani ma rodzinę - córkę, syna - mogli jej w tym pomóc.
2014-07-23 10:57
Starsza Pani tyle lat przeżyła i świata nie zna. Jest sama sobie winna. Sytuacja może być podobna do tej w Cocomo - oszukani którzy nie chcą płacić stają się przestępcami ściganymi przez Policję.
Oczywiście byłoby
Starsza Pani tyle lat przeżyła i świata nie zna. Jest sama sobie winna. Sytuacja może być podobna do tej w Cocomo - oszukani którzy nie chcą płacić stają się przestępcami ściganymi przez Policję.
Oczywiście byłoby lepiej, gdyby na lichwiarzy i naciągaczy znalazł się jakiś mały paragrafik. Bo w sumie oszustwo jest trochę podobne do tego "na wnuczka" - wykorzystuje bycie w potrzebie i zaufanie że ktoś robi coś z korzyścią dla innych.
2014-07-23 12:18
Wiesz to fakt przydałby się pewnie jakiś przepis ale z drugiej strony w sytuacji w której mamy podobno gospodarkę wolnorynkową, to właśnie rynek a nie państwo dyktuje ceny (era cen urzędowych się skończyła), podobnie jes
Wiesz to fakt przydałby się pewnie jakiś przepis ale z drugiej strony w sytuacji w której mamy podobno gospodarkę wolnorynkową, to właśnie rynek a nie państwo dyktuje ceny (era cen urzędowych się skończyła), podobnie jes z oprocentowaniem, sami podejmujemy ryzyko i decydujemy się na podjęcie pewnych działań. Nikt tych ludzi nie zmusza do brania pożyczek, to jest ich decyzja i powinni zdawać sobie sprawę, że w przypadku jakichkolwiek problemów ze spłatą pożyczki czy to z własnej winy czy pożyczkodawcy zastaw przepada, dlatego należy się z tym liczyć. Jaki procent od pożyczki mogłoby ustalić Państwo 30% to pożyczki będą na 29,99% wszystko w ramach prawa, 5% ale kto może zabronić zarabiać i ustalać ceny? Problem jest trudny i należy zachowa po prostu rozsądek, czytać umowy porozmawiać o umowie z kimś bliskim, a nie podpisywać bo ktoś obiecał nam złote góry.
2014-07-23 10:59
...chociaż to nieuniknione. nie życzę ci również, żeby wtedy ktoś wykorzystał twoją naiwność. oczywiście można krytykować starszą kobietę za to, że była zbyt ufna. ale chyba większa krytyka należy się temu ch..., który ją wykorzystał. wpadka może się zdarzyć każdemu z nas. nikt nie jest nieomylny, choć niektórzy mają siebie za ideały.
2014-07-23 12:01
No właśnie naiwność, nie można być tak naiwnym. Niezależnie od wieku trzeba zachować rozsądek. Za naiwność się niestety płaci. To smutne i przykre, ale nic się nie zmieni jeśli ludzie nie nauczą się pewnego braku zaufania...
2014-07-23 13:38
... każdy może mieć gorszy dzień. u starszego, schorowanego człowieka pojawiają się zmiany FIZJOLOGICZNE. często jest tak, ze ci ludzie naprawdę nie są aż tak "lotni", jak wtedy, kiedy mieli 20 lat. każdego z nas to czeka. dlatego byłbym ostrożny w osądach.
2014-07-23 13:29
Ci, którzy mają siebie za "ideały" są też bardzo często naiwni- np. zdradzają ich żony/ mężowie, współpracownicy oszukują, dzieci dymają na kasę .... ale oni muszą sobie pokozaczyć w internecie... tacy mądrzy....
2014-07-24 09:53
że ich dokładna analiza jest możliwa wyłącznie ze znającym temat prawnikiem. Zwykły zjadacz chleba nie ma najmniejszych szans żeby ogarnąć regulamin parkingu a co dopiero kilkunastostronicową umowę pożyczki.
2014-07-23 10:35
porozmiawiamy
doradzimy
weźmiemy na bok
pogadamy po ludzku
jak prawdziwy bliźni z bliźnim
2014-07-23 10:37
ciekawe czy tą darie z BGŻ będą ścigać ? tylko w sumie nie ma za co...
2014-07-24 23:17
zenon. ja tez moge byc daria z bgz jak tylko bede chcial. strasznie sie boje ze mnie ktos scignie.
2014-07-23 10:41
" Chwilę później kobieta w kapciach i podomce wraz z kilkoma sprzętami domowymi trafia na klatkę schodową. O powrocie do domu nie ma mowy - klucze zabrane, zamki wymienione, a w mieszkaniu rozpoczął się remont.
" Chwilę później kobieta w kapciach i podomce wraz z kilkoma sprzętami domowymi trafia na klatkę schodową. O powrocie do domu nie ma mowy - klucze zabrane, zamki wymienione, a w mieszkaniu rozpoczął się remont. "
co jak co ale pożyczkodawca - nie oszczędza pieniędzy na budowlańcach. Płaci drogo ale sukces, jakość, szybkość i sprawność wykonania pracy - murowana !
2014-07-23 10:57
2014-07-23 11:50
Daria
2014-07-23 11:05
:D
2014-07-23 14:05
i każe dodatkowo spłacić pożyczkę z odsetkami ustawowymi
2014-07-24 09:12
Z racji pełnionych dotad obowiazków Pan Krzysztof G................do wypełnienia obowiazków stojacych przed Rada Nadzorcza
INPRO S.A. Jest on osoba z bardzo dua kultura osobista oraz dysponuje odpowiednia
Z racji pełnionych dotad obowiazków Pan Krzysztof G................do wypełnienia obowiazków stojacych przed Rada Nadzorcza
INPRO S.A. Jest on osoba z bardzo dua kultura osobista oraz dysponuje odpowiednia iloscia czasu
niezbednego do prawidłowego wykonywania obowiazków członka RN. Według mojej oceny spełnia kryteria
niezalenosci członka Rady Nadzorczej. W zwiazku z powyszym kandydatura Pana Krzyszofa G.............. na
kolejna kadencje Rady Nadzorczej jest w pełni uzasadniona i zapewni wysoki poziom jej funkcjonowania.
Gdansk, 2011-06-16
Osoba zgłaszajaca kandydature
Piotr
2014-07-23 10:36
Taki świat niestety...
2014-07-23 21:18
Jak można w pół roku trzykrotnie sprzedać mieszkanie w falowcu? Ja swoje mieszkanie nie mogę od 2 lat sprzedać w nowej dzielnicy
2014-07-24 23:20
slabo myslisz. jak sie 'sprzedaje' znajomemu to mozna i co tydzien
2014-07-24 23:46
IDZ DO BGŻ
2014-07-24 23:38
LICHWA TO NIE WALKI
2014-07-23 10:38
A co z pracownikiem banku?
2014-07-23 10:59
Pracownica banku, została odrazu dyscyplinarnie zwolniona gdy pojawił się pierwszy artykuł na trojmiasto.pl
2014-07-23 11:08
dostała za porozumieniem stron :/
2014-07-23 11:28
2014-07-23 16:25
Byłem widziałem, za duży wiatr.
2014-07-23 10:38
Pozazdrościć rodziny, która "pomoże" w potrzebie.
2014-07-23 10:39
Wykorzystują najbiedniejszych i najmniej zaradnych życiowo ludzi, którzy już figurują w BIKu jako niesolidni kredytobiorcy i rujnują ich do końca, ile osób z tego powodu skończyło bez dachu nad głową albo popełniło samobójstwo? A ponoć Polska to katolicki kraj, raczej nie, tu jest kapitalizm w najbardziej drapieżnej postaci.
2014-07-23 10:57
kapitalizm? chyba sobie zartujesz w kapitalizmie moglbym sobie wyjsc na ulice i sprzedawac byle szajs bez wiekszego problemu ale w Polsce i calej ue musze wczensije wypelnic tone papierow,zaplacic za pozwolenia a na
kapitalizm? chyba sobie zartujesz w kapitalizmie moglbym sobie wyjsc na ulice i sprzedawac byle szajs bez wiekszego problemu ale w Polsce i calej ue musze wczensije wypelnic tone papierow,zaplacic za pozwolenia a na koniec i tak wszystko zalezy od urzedasa.
Rozumiem ludzi ktorzy mieli jakis zyciowy wypadek typu choroba czy pozar ale jest cala masa glupcow ktorym wmawia sie aby brali kredyty na doslownie wszystko od samochodu po wakacje i swieta a pozniej placz ze niema za co placic rat bo zle banki domagaja sie splaty.Niestety Polacy w sporej wiekszosci nadal zyja w prl gdzie ktos o nich ,,dbal'' i dalej chca aby ktos za nich decydowal u nas jest jak w chinach z ta roznica ze tam mimo kapitalizmu mowi sie o socjalizmie a u nas na socjalizm mowi sie kapitalizm.
2014-07-23 11:23
jakbyś "nie zauważy" to inaczej traktuje się Heńka z falowca zarabiającego 2000 zł netto a inaczej Marcina Plichtę...
ciekawe dlaczego?!
2014-07-24 23:23
smutne to. za granicami oglaszasz bankructwo i moga ci skoczyc. wspomnienia na cale zycie
2014-07-25 18:27
Wchodzi za niecałe 3 miesiące w życie.
2014-07-23 10:59
2014-07-23 11:24
poza tym wolę ateizm katotalibie
2014-07-23 12:03
jest różnica między ateizmem, a antyklerykalizmem. no i dlaczego większość tych zagorzałych, deklarowanych ateistów prezentuje sobą jedynie chamstwo względem drugiego człowieka? "katotalibie"? serio?
2014-07-24 20:54
Po choinkę z dzieckiem pierwszy pewnie lecisz i karpia wsuwasz na święta pseudoateisto.
2014-07-23 11:39
2014-07-23 11:54
Od początku roku 2014 samobójstwo popełniło w Polsce ponad 6200 osób.
Horror!!!
2014-07-23 13:27
kapitalistycznej czy socjalistycznej...
2014-07-28 01:24
Provident Polska zawsze postępuje zgodnie z prawem, a pożyczki udzielane są w oparciu o przepisy Ustawy o kredycie konsumenckim. Nasze umowy są przejrzyste, jednoznacznie określają wszystkie koszty pożyczki, sprawiając
Provident Polska zawsze postępuje zgodnie z prawem, a pożyczki udzielane są w oparciu o przepisy Ustawy o kredycie konsumenckim. Nasze umowy są przejrzyste, jednoznacznie określają wszystkie koszty pożyczki, sprawiając że nasz klient nigdy nie zostanie zaskoczony kosztami o których wcześniej nie miał pojęcia. Nasza firma jest odpowiedzialnym pożyczkodawcą, docenianym i przez klientów, i przez rynek finansowy. Zaledwie kilka dni temu odbieraliśmy dwie prestiżowe nagrody Godło Firma Przyjazna Klientowi i Perły Polskiej Gospodarki w dowód uznania dla jakości prowadzonych przez nas działań.
Biuro Prasowe Provident Polska
2014-07-23 10:39
A tak poza tym dlaczego jeszcze opinia nie zna nazwy banku w której pracowała naciągaczka ???
2014-07-23 10:40
Skutek tzw. życia na bieżąco, bez oszczędności. Takie życie zawsze w pewnym momencie doprowadzi do takiej sytuacji. Żeby mieć 80 lat i nie mieć oszczędności?
Potem pewne firmy pożyczkowe wmawiają nam przez TV że
Skutek tzw. życia na bieżąco, bez oszczędności. Takie życie zawsze w pewnym momencie doprowadzi do takiej sytuacji. Żeby mieć 80 lat i nie mieć oszczędności?
Potem pewne firmy pożyczkowe wmawiają nam przez TV że małe pożyczki są rzeczą normalną. Gdybym ja nie miał powiedzmy kilkanaście tysięcy zł np na samochód w razie kolizji z mojej winy, leczenie itp to bym się czuł niekomfortowo.
Takie sytuacje są normalne trzeba przewidzieć.
Ludzie dziś chcą żyć na poziomie, na który ich nie stać.
2014-07-23 10:56
zachorujesz albo ktoś z Twojej rodziny zachoruje itd itp.....
Rozne wypadki losowe sie zdarzają. I wszystko jest za darmo. Na pewno bedziesz mial wtedy mase oszczednosci. Nie zapominaj tez ze ta Pani pewnie pracowala głównie w poprzednim systemie. To co miala zaoszzcedzic ?!
2014-07-23 11:05
Od upadku PRL upłynęło 23 lata (mam na myśli koniec hiperinflacji) po 120 zł odłożyć to jest problem?
Żaden, jeśli się liczy z tym, że wypadki losowe się zdarzają. A także umie się ograniczać z wydatkami od razu po
Od upadku PRL upłynęło 23 lata (mam na myśli koniec hiperinflacji) po 120 zł odłożyć to jest problem?
Żaden, jeśli się liczy z tym, że wypadki losowe się zdarzają. A także umie się ograniczać z wydatkami od razu po wypłacie, a nie idzie szaleć do sklepu i kupować produkty na które nie stać.
Są ludzie dla których brak pieniędzy to koniec debetu, zero, kilkaset zł, kilka tysięcy, itd...
2014-07-24 08:46
a poza tym zapewne żyje z głodowej emerytury, która nawet na chleb powszedni i leki nie wystarcza :(
2014-07-23 11:19
co odłożysz g odłożysz? a jeszcze przejdz na emeryture to juz w ogole.
2014-07-23 12:06
Piszesz jak bohater pewnego popularnego serialu z TVN opisującego przygody wrocławskiego bezrobotnego.
Jak się pracuje i myśli jak pracować żeby zarobić, zamiast marnować czas, a nie idzie zbierać puszki to z pewnością się odłoży.
Emeryt też może dorobić - jeśli tylko chce.
2014-07-26 23:40
emeryt może dorobić, chociaż chciałby.
2014-07-23 12:08
Czasem może być ciężko odłożyć coś na później szczególnie jak dostaje się kilkaset zł emerytury a na leki trzeba wydawać. Jednak z tego powodu nie można się rzucać na każdą okazję jaka się trafia, szybkie i tanie
Czasem może być ciężko odłożyć coś na później szczególnie jak dostaje się kilkaset zł emerytury a na leki trzeba wydawać. Jednak z tego powodu nie można się rzucać na każdą okazję jaka się trafia, szybkie i tanie pożyczki to mrzonka, zawsze coś się za tym kryje. Wszystko ok, jeśli stać nas na jej spłatę jeśli nie to mamy problem i nad tym trzeba się zastanowić, czy nas na t stać. A podpisywanie umów w ciemno bo ktoś nam powiedział dobrze będzie da Pani radę to szaleństwo. Zawsze możemy poprosić kogoś o pomoc chociażby sąsiada jak rodziny nie ma.
2014-07-23 13:22
Rzeczywiście głupota autora nie zna granic , ciekawe na czym można oszczędzić mając 1200,00 PLN emerytury netto . Kłania się matematyka : czynsz , energia , gaz + 30 dni jedzonko , nie wspominając o higienie i ciuszkach , które niewątpliwie też się zdzierają .
Konkluzja : nic nie jest wieczne , no chyba oprócz głupoty.
2014-07-24 13:22
jak uda Ci się obywatelu odłożyć z ośmiuset zł to ja poproszę
2014-07-23 10:41
Widac rozne obsikane przez psy reklamy ksero na slupach :) "" firma z jakoscia , jestesmy dla ciebie , nie wierz bankom bo masz nas :), grupa finansowa vip- juras internationale del company :), tylko z nami
Widac rozne obsikane przez psy reklamy ksero na slupach :) "" firma z jakoscia , jestesmy dla ciebie , nie wierz bankom bo masz nas :), grupa finansowa vip- juras internationale del company :), tylko z nami spelnisz marzenia , pozyczka od reki bez zbednych formalnosci i kosztow , tylko my ci damy uczciwie gotowke :)..!....Siedziba w budce napewno jest wiarygodna :) ale ludzie sa naiwni niestety myslac ze pieniadz to cos co rosnie w ogrodzie !. Opowiesci co prawda sa smutne ale to wynik chyba wlasnie naiwnosci ludzkiej a druga strona to zwykli cwani oszusci pazerni zapewne a jak jest naprawde to sąd roztrzygnie. Moze aresztowac na czas jakis tych cwaniakow wydluzajacych proces zeby nie odsprzedawali i przerwac ten lancuszek aby sad mogl sprawniej zalatwic sprawe .?
Portal trojmiasto.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii.