2021-05-07 12:38
Warto też zwrócic uwagę na to, że młodzież luźno podchodzi do przestrzegania obostrzeń, szczepionka może być bardziej skutecznym orężem walki z rozprzestrzenianiem się wirusa w tej grupie wiekowiej niż nienoszone
Warto też zwrócic uwagę na to, że młodzież luźno podchodzi do przestrzegania obostrzeń, szczepionka może być bardziej skutecznym orężem walki z rozprzestrzenianiem się wirusa w tej grupie wiekowiej niż nienoszone maseczki i nie zachowywany dystans.
Ciężko wymagać wstrzemięźliwości od spotkań towarzystkich od młodych ludzi.
Tymczasem osoby niechętne do szczepień powinny być przymuszane sankcjami - np utratą ubezpieczenia zdrowotnego ( z jednoczesnym wymogiem płacenia składek) i uniemożliwieniem wyjazdów zagranicznych.
2021-05-07 12:42
Powinni zyskać szansę na zaszczepienie się, koronawirus może być śmiertelnie groźny także dla bardzo młodych ludzi.
2021-05-07 18:10
dla twojego mózgu , wroóc mózg moze masz ale samodzielne myslenie wykasowane.
2021-05-07 18:45
Za niego mysli syntezator mowy-niedzielski!
2021-05-07 20:04
Szwecja do dziś płaci odszkodowania po szczepieniach w poprzedniej "pandemi" H1N1 z 2009 i wtedy to były chociaż tradycyjne szczepionki. I nie chodzi o NOPy typu ból po ukłuciu (jak to Polsat i TVN szydzi) tylko m.in.
Szwecja do dziś płaci odszkodowania po szczepieniach w poprzedniej "pandemi" H1N1 z 2009 i wtedy to były chociaż tradycyjne szczepionki. I nie chodzi o NOPy typu ból po ukłuciu (jak to Polsat i TVN szydzi) tylko m.in. nieuleczalna narkolepsja i to u młodych! Już zapomnieliście jak wtedy wszystkie media i "eksperci", jak i dziś, histeryzowali by Kopacz kupiła miliony tamtej szczepionki ? Kto by teraz wypłacał odszkodowania Polakom? Skoro dziś Gut, Grzesiowski, Simon trąbią codziennie w TV (szok jaki zmasowany marketing), że szczepionki są bezpieczne to dlaczego ani producent, ani Ci "eksperci" nie chcą brać odpowiedzialnosci finansowej za swój produkt???
2021-05-07 20:21
A znasz jakiś koncern farmaceutyczny który odpowiadał za zatrucie lekami?
2021-05-07 23:12
za zatrucie kancerogennym talkiem dla niemowląt
2021-05-11 10:08
Phizer ten słynny od szczepionek płacił wielo milionowe odszkodowania około 10 lat temu za korupstwo lekarzy specjalistów i "błędy" w ulotkach od "leków"
2021-05-08 00:57
W Szwecji blisko 500 osób starało się o odszkodowania, w Niemczech niecałe 100, z tym że w Szwecji około 60% społeczeństwa się zaszczepiło, w Niemczech dużo mniej. Ciekawe od kogo dostaną zaszczepieni kase jak podpisali że przyjmują na własną odpowiedzialność
2021-05-08 09:20
2021-05-08 22:00
życze sukcesu
2021-05-07 18:20
niech też poczują moc szczypionki.
2021-05-08 06:31
Podziekuję za szczepienie bo nie chcę być jednym z 994 Polaków którzy zmarli w ciągu max 14 dni od zaszczepienia (dane z Ministerstwa Zdrowia z Departamentu Analiz i Strategii z dnia 9 kwietnia 2021 wiec na dzień dzisiejszy tych zgonów będzie już pewnie 2x więcej)
2021-05-07 23:10
mają powiedzieć starzy ?
2021-05-07 12:43
Będąc szczepionym nadal możesz rozprzestrzeniać wirusa. Cała logika jest o kant pupy potłuc.
2021-05-07 12:47
W rezultacie stopniowo będzie on tracił żywycieli i wymrze.
2021-05-07 13:26
Ale młode organizmy to zakażenie zwalczają skutecznie bez szczepionki. Podnoszony jest argument o tym, że młodzi "roznoszą", to właśnie ten argument obalam, że będą nadal roznosić.
2021-05-07 18:50
Obowiązkowe wymazy z płytki sitowej znajdującej się na wysokości czoła i szczepienia w ręke... To wszystko było już przewidziane w Biblii Apokap. Św.Jana 13.16 - "..i sprawią, że wszyscy, mali i wielcy, bogaci i
Obowiązkowe wymazy z płytki sitowej znajdującej się na wysokości czoła i szczepienia w ręke... To wszystko było już przewidziane w Biblii Apokap. Św.Jana 13.16 - "..i sprawią, że wszyscy, mali i wielcy, bogaci i biedni, otrzymają znamię na rękę lub czoło, i że nikt nie może kupić ni sprzedać kto nie ma znamienia - imienia Bestii lub liczby jej imienia, a liczba jego: sześćset sześćdziesiąt sześć". 16.1 - "Potem posłyszałem donośny głos ze świątyni, mówiący do siedmiu aniołów. A wrzód złośliwy, bolesny, wystąpił na ludziach, co mają znamię Bestii". 20.4- "I ujrzałem dusze ściętych dla świadectwa Jezusa i dla Słowa Bożego, i tych, którzy pokłonu nie oddali Bestii ani jej obrazowi i nie wzięli sobie znamienia na czoło ani na rękę.". Możecie się śmiać ale bez testu z czoła lub szczepienia w rękę już teraz nie możesz przekroczyć granic a to przecież początek prześladowań (Pismo cytuje że nie będziesz mógł nic kupić ani sprzedać czyli synonim całkowitego wykluczenia z życia społ-gospodarczego i już jesteśmy świadkiem początku tych wydarzeń na skalę światową.. Mowa nienawiści wobec odmawiających zaszczepienia będzie wszędzie narastać... Pewnie tylko garstkę ludzi nie uda się złamać... Apokalipsa pisze wręcz o "ścinaniu głów" tym którzy odmówią znamienia...
2021-05-07 20:25
Szczepienie odbywa się od ponad dwustu lat czyli ten cytat nie odnosi się do nich
2021-05-07 21:50
plaga nieuuleczalnych chorob autoimmonoligicznych jak stwardnienie rozsiane, toczeń, RZS, twardzina układowa, istna plaga dziwnych alergii, plaga neurologicznych problemów już nawet u dzieci. Zapomnij abyś przeżył
plaga nieuuleczalnych chorob autoimmonoligicznych jak stwardnienie rozsiane, toczeń, RZS, twardzina układowa, istna plaga dziwnych alergii, plaga neurologicznych problemów już nawet u dzieci. Zapomnij abyś przeżył dłużej niż Twoj nieszczepiony dziadek. A to co teraz masowo wstrzykują nawet nie leżało koło tradycyjnej szczepionki. Tak naprawde najwiekszy przekręt to nazywanie tej terapii genowej jako "szczepionka"
2021-05-11 21:07
Nie jestem zwolenniczka szczepien , dziecko zaczelam szczepic po 1,5 roku (z roznych przyczyn, po konsultacji z pediatra), ale moim zdaniem problemy zdrowotne dzieci maja podloze genetyczne i srodowiskowe, a mniej lub
Nie jestem zwolenniczka szczepien , dziecko zaczelam szczepic po 1,5 roku (z roznych przyczyn, po konsultacji z pediatra), ale moim zdaniem problemy zdrowotne dzieci maja podloze genetyczne i srodowiskowe, a mniej lub wcale nie wynikaja ze szczepien. IVF, cesarki na zyczenie, niekarmienie cycem (ile matek odciaga mleko jak nie moze karmic), smieciowe jedzenie (nestle i cherios to nie jest jedzenie), chemia w domu (ile matek uzywa do czyszczenia sody i octu), kilkumiesieczne dzieci wlepione w tv/telefon, zanieczyszczone powietrze/woda, telefony komorkowe z lte noszone na brzuchu cala ciaze (!), dziecko z glowa przy mikrofalowce jak mama podgrzewa kakao - brzmi jak science fiction ale naprawde nie wiemy jaki wplyw ma to wszystko na mozg/organizm malych dzieci. Wiemy tylko ze kiedys tego nie bylo i dzieci byly zdrowsze. Nie przeprowadzimy sie wszyscy do jaskin ale niektore potencjalne zagrozenia mozna latwo wyeliminowac.
2021-05-07 18:45
Brednie, nie będzie żadnej stadnej odporności to samo z grypą.
2021-05-07 12:46
Idźmy dalej, osoby niechętne szczepieniom powinny mieć nakaz pracy (najlepiej bardzo ciężkiej, ponad ich możliwości fizyczne) i powinno być odbierane im całe wynagrodzenie. Wynagrodzenie to powinno być przeznaczane na
Idźmy dalej, osoby niechętne szczepieniom powinny mieć nakaz pracy (najlepiej bardzo ciężkiej, ponad ich możliwości fizyczne) i powinno być odbierane im całe wynagrodzenie. Wynagrodzenie to powinno być przeznaczane na cel walki z pandemią. Niech ci, co to jeszcze mają czelność samodzielnie myśleć i samodzielnie podejmować decyzje wreszcie za to zapłacą!11!! Żadnych przywilejów, wyjść, knajpy, wycieczek i pieniędzy. Ciężka praca, no i miska ryżu dziennie!!!! No, może w niedziele zupa pomidorowa...
2021-05-07 18:51
2021-05-08 14:52
mikrocefalu
2021-05-07 19:55
Niedlugo szczepić będą w Biedrze + swieżak w gratisie. .. .. .A już tak na serio, przez ostatnie 14 mscy smialem sie że nikt z 460 poslów nie umarł od tej "smiercionosnej" pandemii. Otóż nastąpiła zmiana: nie żyje
Niedlugo szczepić będą w Biedrze + swieżak w gratisie. .. .. .A już tak na serio, przez ostatnie 14 mscy smialem sie że nikt z 460 poslów nie umarł od tej "smiercionosnej" pandemii. Otóż nastąpiła zmiana: nie żyje "szczęśliwie zaszczepiona" posłanka Anna Wasilewska. Zmarła kilka dni po nagraniu filmiku jak się na wizji chwali ze szczesliwego szczepienia
2021-05-07 22:26
jeszcze będziesz to pisać?
2021-05-08 06:36
2021-05-08 00:53
to widzę że niektórzy by chcieli holokaust na swoich obywatelach, wszystko w imie "normalności"
2021-05-07 12:53
2021-05-08 10:34
to Dlaczego siedzisz w domu? Trzeba się ubrać, adidasy , woda i do parku na spacer, pobiegać, ugotować sobie zdrowe jedzenie, schudnąć, nauczyć się grać na instrumencie, poczytać, nauczyć języka obcego.
2021-05-07 18:13
Sami się szczęście a nie tylko medialnie jak pazura .won od moich dzieci
2021-05-07 20:26
Blokowana od roku przez MZ tania amantadyna, spalona na Tajwanie główna fabryka hydroksychrolochiny a niektórzy wierzą że szczepionki są z troski. Mój Boże jakie naiwne jednostki.. Uwierzyłbym w dobre intencje rządu i
Blokowana od roku przez MZ tania amantadyna, spalona na Tajwanie główna fabryka hydroksychrolochiny a niektórzy wierzą że szczepionki są z troski. Mój Boże jakie naiwne jednostki.. Uwierzyłbym w dobre intencje rządu i mediów i że wydali od marca miliardy na kampanię proszczepionkową dla mojego dobra - gdyby nie to że od lat olewają fakt powolnej eutanazji Polaków rakotwórczym glifosatem/roundapem (już noworodki mają we krwi), rezystencja na masowo nadużywane antybiotyki w hodowli zwierząt, wszechobecne pestycydy ponad wszelkie normy, a najbardziej dziwi że od marca zero czasu antenowego i zero kasy na promowanie naturalnych sposób podnoszenia odporności - ani jeden spot nie powstał podczas gdy szczepionki dosłownie codziennie promują wieczorne wiadomości... Od roku MZ blokuje tanią i znaną Amantadynę którą Bodnar wyleczył kilka tys najcieższych przypadków Covid. To wszystko jest ostatecznym dowodem który podpowiada mi SERCE, że nie zależy nikomu tak naprawdę na moim zdrowiu. I choćby przyszlo 1000 celebrytów w stylu Gut, Sutkowski, Grzesiowski to nie ma takich słów by mnie przekonali - bo "po czynach ich poznacie a nie słowach"!.
2021-05-08 00:55
ludzie żyją z przekazów dnia, a tam jest jedno zdanie: zaszczepcie się a będzie powrót do normalności. Zapomnieli powiedzieć że tą normalnością będą nowe choroby i szczepienia co 3 miesiące. Nieważne że nie skończyli badań klinicznych, ważne że będą mogli pójść na zakupy w niedziele bo Pan im pozwolił
2021-05-07 18:43
co Ty bredzisz. Odprowadzam składki więc wara od nich. Takim myśleniem: palaczy nie leczyć, alkoholików nie leczyć, narkomanów nie leczyć, uprawiających ekstremalne hobby nie leczyć, motocyklistów nie leczyć. Nie leczyć
co Ty bredzisz. Odprowadzam składki więc wara od nich. Takim myśleniem: palaczy nie leczyć, alkoholików nie leczyć, narkomanów nie leczyć, uprawiających ekstremalne hobby nie leczyć, motocyklistów nie leczyć. Nie leczyć też osób nie biorących udziału w profilaktycznych badaniach typu cytologia, mammografia, rtg klatki piersiowej, PSA faceci itp. Polecam szczepionkę na głupotę, tyle Ci zostało.
2021-05-08 06:40
2021-05-08 07:32
Wal się propagandysto. Jeszcze niedawno była narracja że dzieciaki w ogóle nie chorują, i to się zgadza bo mają silną odporność krzyżową. Chodzi tylko o kasę dla koncernów. Nikt nie bierze pod uwagę że te preparaty są
Wal się propagandysto. Jeszcze niedawno była narracja że dzieciaki w ogóle nie chorują, i to się zgadza bo mają silną odporność krzyżową. Chodzi tylko o kasę dla koncernów. Nikt nie bierze pod uwagę że te preparaty są dopuszczone warunkowo cały czas w fazie testów. Takie działania to zbrodnia na narodzie i teraz już dzieciach. Po tych szczepionkach mogą być kolejne silniejsze mutacje i o to im chodzi by potem Wam wciskać kolejne i kolejne.
2021-05-08 11:10
szczepionki przypomnę ci są w III fazie testów klinicznych, koniec takich testów planowany jest na grudzień 2023 !!
2021-05-07 12:42
Mam już prawie rok poślizgu a ostatnio znów przełożyli o 3 miesiące bo jedna osoba w rodzinie miała pozytywny wynik testu!
Tymczasem wg danych CDC za marzec-grudzień 2020 w wieku 0-17 było 1222023 koronapozytywnych
Mam już prawie rok poślizgu a ostatnio znów przełożyli o 3 miesiące bo jedna osoba w rodzinie miała pozytywny wynik testu!
Tymczasem wg danych CDC za marzec-grudzień 2020 w wieku 0-17 było 1222023 koronapozytywnych (lub jak kto woli - chorych na covid). Z tego 43388 cierpiało na poważne dolegliwości, takie jak np. "severe obesity" (poważna otyłość, więc sami się domyślcie co to znaczy).
Hospitalizowano 11882 a zmarło 178 osób.
Szczepienie ludzi młodych i zdrowych przeciwko covid nie ma żadnego sensu.
2021-05-07 13:34
Ale z jakiej grupy osób?
Z 1 222 023?
Czy z 1 222 023 000 000 000 000 000 000?
2021-05-07 19:44
oczywiście. I dodaj kilka razy tylu zakażonych lecz niewykrytych. W Polsce jak jeszcze podawali wiek to zmarły 3 młode osoby na kilka tysięcy - i wszystkie bardzo chore, typu porażenie mózgowe plus padaczka. Więcej
oczywiście. I dodaj kilka razy tylu zakażonych lecz niewykrytych. W Polsce jak jeszcze podawali wiek to zmarły 3 młode osoby na kilka tysięcy - i wszystkie bardzo chore, typu porażenie mózgowe plus padaczka. Więcej młodych ludzi ginie co weekend od używek niż umiera przez rok na covid a nie słyszałem jeszcze by w Polsce ktoś młody i zdrowy zmarł na covid. Powodzenia w straszeniu młodzieży.
2021-05-11 20:11
Wydaje mi się, że to pijacki bełkot
2021-05-07 14:34
Nie do końca się z tym zgodzę, w 2020 mieliśmy do czynienia wyłącznie z oryginalnym szczepem. teraz pojawiły się m.in. SA, brazylijski czy indyjski, które cechują się większą zjadliwością. Zważywszy na fakt, że
Nie do końca się z tym zgodzę, w 2020 mieliśmy do czynienia wyłącznie z oryginalnym szczepem. teraz pojawiły się m.in. SA, brazylijski czy indyjski, które cechują się większą zjadliwością. Zważywszy na fakt, że większość osób starszych została zaszczepiona a śmiertelność wcale się nie zmniejszyła można wnioskować że grupą największego ryzyka będą ludzie młodzi niezaszczepieni.
2021-05-07 19:44
2021-05-08 12:18
Nie. Dane epidemiologiczne i obserwacyjne mówią co innego. Nie ma Pan/Pani racji. Proszę nie wprowadzać innych w błąd.
2021-05-11 14:35
2021-05-07 14:56
Ma sens i to bardzo duży!
2021-05-08 09:16
dokładnie - dla producenta szczepionek szczególnie
2021-05-07 19:52
Ja tam nie mam problemu ze szczepieniem dzieci żadnego. Wręcz przypominała mi przychodnia o szczepieniach. A jak ktoś z domowników miał by pozytywny wynik sama bym nie poszła na szczepienie dziecka. Chyba jednak
Ja tam nie mam problemu ze szczepieniem dzieci żadnego. Wręcz przypominała mi przychodnia o szczepieniach. A jak ktoś z domowników miał by pozytywny wynik sama bym nie poszła na szczepienie dziecka. Chyba jednak niepotrzebne ryzyko. Co do szczepień dzieci i młodzieży również się nie zgodzę- ci bezobiawowi mogą długo w sobie nosić wirusa a ten będzie miał okazje mutować dluzej w tych organizmach co w efekcie finalnym doprowadzi do większej ilości powikłań w tych grupach. Oby jak naj szybciej zdecydowano się na szczepienie dzieci.
2021-05-08 09:18
wirus trafiając do zaszczepionego stara się obejść 'blokadę' i wówczas powstają mutacje
2021-05-08 12:30
Nie tak to działa. Zbyt duże uproszczenie.
2021-05-08 18:12
Idąc Twoim rozumowaniem najwięcej mutacji powinno być w Izraelu, a nie w Indiach, południowej Afryce, itd. Chyba coś ni do końca gra...
2021-05-07 19:58
skorumpowane koncernowe prostyt...
2021-05-11 14:34
i dzieci i dorosłych. Zaszczepiłam córke na kolejne szczepienie wg kalendarza plus HPV
2021-05-11 20:09
Jak jest bezsens, to po co komentujesz mądreusiu?
2021-05-07 12:45
I miejmy ta epidemie za soba
2021-05-07 12:49
W telewizorze tak mówili to tak będzie. Nie ma co siać paniki.
2021-05-07 13:01
2021-05-07 13:43
Niech wyłącza jak najszybciej, ale od razu na całym świecie.
2021-05-07 12:50
Babka, która zbiera kryształy, dziewczyna która nie wierzy w ladowanie na ksiezycu, typ który wierzy we wszystkie spiski i chyba nigdy nie mial laski, mieszka z rodzicami po 40tce i jeden stary pijak.
2021-05-07 13:36
Życiowi frustraci i nieudacznicy.
2021-05-07 19:49
2021-05-07 17:27
dobre masz grono znajomych, nie powiem, nie powiem.
2021-05-07 18:22
Zobaczymy kto na tych szczepionkach z syfem jakimś brak badań dlatego nie zwierzęta tylko ludzie służą jako experyment
2021-05-07 19:56
Czyli mówisz ze organizm myszy i człowieka jest taki sam i wystarczy robić próby na zwierzętach?
2021-05-07 23:36
Czyli co? Potwierdzasz, że to eksperyment?
2021-05-07 18:47
Każdy człowiek jest człowiekiem i zasługuje żeby żyć po swojemu. Ma 40lat i mieszka z rodzicami i co?
2021-05-07 19:24
Incele zazwyczaj mają nakopane w główkach. Tak jak antyszczepionkowcy.
2021-05-07 22:07
2021-05-07 19:52
2021-05-07 20:12
właściwie nie mają też zakażeń i zgonów - dzięki temu mogą czekać na normalny sformalizowany proces rejestracji szczepionek...
2021-05-08 11:04
przyczyn zgonów pod covid, propagandy i złej opieki w szpitalach.
2021-05-07 21:17
Twój stary antyszczepionkowiec
2021-05-07 22:07
A ja wg ciebie jestem antyszczepionkowcem czy nie? Na covid szczepic sie nie zamierzam i dzieci tez nie bede na to szczepic. Ale jestem zaszczepiony na wiele innych rzeczy. Dzieci tez sa zaszczepione na wiecej niz tylko zalecane. Roznica jest taka, ze szczepionki, ktore przyjmowalismy ja i dzieci, przeszly pelne badania.
2021-05-07 22:31
i co , bedziesz ryzyować, że zejdziesz? Bo nie ma wszystkich badan? Tak, jesteś antyszczepem
2021-05-08 00:34
Polska to paradoks, możesz zarządzać całym resortem nie mając wykształcenia, tak jakby kapitanem statku był dentysta i jeszcze ludzie mu wierzą że się zna na robocie
2021-05-08 15:00
Nie znasz mnie - pracuję w służbie zdrowia, mężatka po 40tce z dwojgiem dzieci, niezależna finansowo, zdrowa bez nałogów, wiedza specjalistyczna oraz ogólna, regularny dostęp i analiza publikacji medycznych. Ponad wszystko niezależne myślenie i zrozumienie tego że jesteśmy materią organiczną i częścią natury. Jesteś totalnym ignorantem.
2021-05-08 16:06
2021-05-07 18:18
Wyszczepianie to depopulacja ludzi.szykuja nam coś gorszego.a my siedzimy cicho
2021-05-07 19:21
Szczepionki są od ponad dwustu lat a społeczeństwo ma się dobrze więc nie ma depopulacji
2021-05-08 00:59
zapomniałeś dodać na którymi pracowano kilkanaście lat, nad ta pracowali kilka miesięcy
2021-05-07 22:05
taaaa juz lece szczepic sie na cos tak groznego, ze przez rok wykonczylo raptem jedna osobe z grona tych, ktore znam. Niech mi moze rzad odda 1tys zl, ktory wydalem na pierwsza dawke szczepienia dla dzieci na poczatku
taaaa juz lece szczepic sie na cos tak groznego, ze przez rok wykonczylo raptem jedna osobe z grona tych, ktore znam. Niech mi moze rzad odda 1tys zl, ktory wydalem na pierwsza dawke szczepienia dla dzieci na poczatku 2020 a drugiej juz nie dostaly bo lekarze spanikowali w marcu i juz nigdy nie dostana bo juz za pozno. Ilu nastolatkow w Polsce zmarlo na covid? setka, moze nawet tysiac? Jak beda umierac przynajmniej w tysiacach to zaczne sie zastanawiac. I to pod warunkiem, ze szczepionka przejdzie pelny cykl badan.
2021-05-08 16:05
2021-05-07 12:48
A seniorom, często chorujących na miażdżycę, proponowano AstreZenekę, która ma opinię wywołującą zakrzepice - nawet jeśli to mało prawdopodobne, to efekt psychologiczny strachu u emerytów został osiągnięty. W związku z
A seniorom, często chorujących na miażdżycę, proponowano AstreZenekę, która ma opinię wywołującą zakrzepice - nawet jeśli to mało prawdopodobne, to efekt psychologiczny strachu u emerytów został osiągnięty. W związku z tym, spora grupa seniorów odmawiała Astrę i czeka nadal na szczepionkę, a oni mówią już o szczepieniu dzieci? Brawo rządzący. Brawo.
2021-05-07 19:54
Teraz Pfizer jest i terminy tez, wiec na co czekają seniorzy którzy bali się Astry?
2021-05-08 00:58
Czekają w kolejce. Nie mówię, że nie ma, mówię tylko że jeszcze nie wszystkich zaszczepili 65+ a oni o 16 latkach prawią...
2021-05-08 01:26
Ważniejsi juniorzy, niż seniorzy, z których nie na żadnego poźytku.
2021-05-08 06:22
Co do seniorow to maja duzo czasu na zaszczepienie . Ryzyko zachorowania prawie zerowe bo mala aktywnosc spoleczna co najwyzej mlodsi emeryci raz w tyg do sklepu a starsi to juz z domu nie wychodza. Co innego z
Co do seniorow to maja duzo czasu na zaszczepienie . Ryzyko zachorowania prawie zerowe bo mala aktywnosc spoleczna co najwyzej mlodsi emeryci raz w tyg do sklepu a starsi to juz z domu nie wychodza. Co innego z mlodzieza ktora nie ma ochrony i bedzie narazona juz za pare dni na covid a przechodzi go wg badaczy tak samo ciezko jak dorosli. Beda sie kontaktowac w przeludnionych klasach, scisnietych lawkach dodatkowo za kilka dni bez masek. I beda plony
2021-05-07 12:53
Ekperyment medyczny w dodatku na dzieciach?
Samo nakłanianie do tego jest przestępstwem kryminalnym. Historia nie nauczyła?
"Musicie zostać w domu. Jeżeli nie będziecie przestrzegać zasad policja
Ekperyment medyczny w dodatku na dzieciach?
Samo nakłanianie do tego jest przestępstwem kryminalnym. Historia nie nauczyła?
"Musicie zostać w domu. Jeżeli nie będziecie przestrzegać zasad policja zmusi was do posłuszeństwa. Wprowadzimy nadzór nad obywatelami, izolacje, kwarantanny, wykrywanie przypadków zakażeń, wszystko by zwalczyć wirusa. Zostańcie w domu i trzymajcie się od siebie przynajmniej dwa metry. Nie zalecałbym przytulania się do siebie dopóki nie uporamy się z zagrożeniem czyli dopóki nie opracujemy leku lub szczepionki " - Boris Johnson premier Wielkiej Brytanii.
"Ostatecznym rozwiązaniem jest skuteczna i bezpieczna szczepionka ale coś za coś. Będzie mniej badań nad jej bezpieczeństwem niż normalnie więc rządy będą musiały zwolnić koncerny farmaceutyczne z odpowiedzialności i dać im zielone światło. Nie macie wyboru. Ludzie zachowują się jakby mieli wybór. Normalność powróci dopiero wtedy gdy zaszczepimy całą globalną populację"- Bill Gates dla BBC
2021-05-07 17:56
55% ankietowanych chce zaszczepić swoje dziecko, tymczasem według ocen komentarzy wszyscy są na nie.
Ciekawe czy to nasze boty, czy Ruskie.
2021-05-07 19:53
2021-05-08 01:02
przecież sprzedają szczepionki charytatywnie dla dobra świata :)
2021-05-07 19:24
To proponuje zrezygnować z opieki lekarskiej bo każda wizyta łączy się z eksperymentem
2021-05-07 20:08
A od kiedy w PL masz opiekę lekarską wolne żarty ...
2021-05-07 20:27
Jeśli pracujesz to płacisz składkę chorobową tym samym masz prawo do opieki lekarskiej
2021-05-08 01:02
masz też prawo do strajkowania, a nie... wróć zakazane zgromadzenia
2021-05-08 13:19
przez telefon po 50 próbach dodzwonienia się
2021-05-07 12:53
na szczepionkach jest wyraźnie "powyzej 18 roku zycia"; nie wiadomo co przyniesie przyszlosc poszczepionkowa, ale na pewno nie mniej zachorowań na covid, Bo szczepionka nie chroni od zachorowania. Póki jest tak malo
na szczepionkach jest wyraźnie "powyzej 18 roku zycia"; nie wiadomo co przyniesie przyszlosc poszczepionkowa, ale na pewno nie mniej zachorowań na covid, Bo szczepionka nie chroni od zachorowania. Póki jest tak malo informacji, ze szkoda mlodych ludzi narazac na poźniejsze skutki uboczne. Starsze pokolenie nie dożyje, ale dzieci i młodzież? Moze lepiej warto w inny sposob zabezpieczac młodziez? Od zachorowana najlepiej broni nas własna odpornosc , wiec moze w końcu zaczac inwestowac w naturalny rozwoj fizyczny dzieci i mlodziezy, w nauke zdrowego trybu zycia i bycia?
2021-05-08 01:03
więc nie rozumieja, dla nich wszystko jedno że kogoś dziecko za 20 lat może być niezdolne do pracy
2021-05-08 01:04
i to co opowiadał o planach elit, że ludzie zobaczą i zrozumieją, że decyzje i plany już istnieją.
2021-05-08 15:19
Zdrowy tryb życia ? to dlatego zamknęli siłownie ikluby sportowe aby młodzież osłabić rozleniwić wyrobić nawyk gapieniasie w ekran i bezkrytycznego przyswajania brednii
2021-05-07 12:54
Swojego dziecka poddać eksperymentowi medyczemu
2021-05-07 12:56
Są częścią społeczeństwa i to społeczeństwo decyduje co jest dobre, a co złe za pomocą prawa.
Analogicznie nie możesz odmówić posłania dziecka do szkoły, nie możesz nakazać mu podjęcia pracy i nie możesz stosować wobec niego przemocy.
2021-05-07 13:38
Kim ty jesteś paziu by prawić tu takie mądrości na poziomie rynsztoku?
2021-05-07 17:29
moze jeszcze nie mozesz stwierdzic jego plci? hehe to pasuje do was lewaczkow.
2021-05-07 18:16
2021-05-07 18:00
Wracaj na ziemię.
2021-05-07 18:37
Ale tu jest Polska, jeszcze, na szczęście
2021-05-08 09:17
2021-05-07 14:58
No i fajnie, mniej patologii bo selekcja naturalna będzie działać
2021-05-07 19:26
W takim razie chyba powinnaś zrezygnować z chodzenia do lekarza jeśli mu nie ufasz
2021-05-08 11:09
Lekarzom i tak dyktuje się, co wygooglane w necie, a oni przepisują, co firma farmaceutyczna reklamuje. :D
2021-05-08 15:21
Za co im farma koncerny płaca .
2021-05-07 20:00
Tylko jesteś kilkunastoletnim fanem Konfederacji więc o jakich dzieciach mówisz?
2021-05-07 21:50
ale w realnym życiu jak widać chętnych na szczepienie nie brakuje. I z dziećmi pewnie będzie tak samo. Możesz nie chcieć szczepić siebie czy dziecka, ale może dojść do tego, że szczepienie będzie przymusowe, albo jego
ale w realnym życiu jak widać chętnych na szczepienie nie brakuje. I z dziećmi pewnie będzie tak samo. Możesz nie chcieć szczepić siebie czy dziecka, ale może dojść do tego, że szczepienie będzie przymusowe, albo jego brak będzie bardzo utrudniać życie. Co zrobisz jak żeby zapisać dziecko na jakieś dodatkowe zajęcia językowe, sportowe, artystyczne, będą wymagać zaświadczenia o szczepieniu? Cała klasa pójdzie do kina, teatru, muzeum, pojedzie na wycieczkę, tylko twoje dziecko nie, bo będą wymagać szczepienia? Może do tego dojść, więc nie mów za szybko, że w życiu dziecka nie zaszczepisz.
2021-05-07 22:09
2021-05-07 22:10
na poczatek pojde do sadu, a w ostatecznosci po benzyne i szmaty. I takich jak ja moga byc setki tysiecy.
2021-05-08 01:06
że w ogóle komuś to przychodzi do głowy???własnych obywateli, sąsiadów, znajomych z pracy chcesz segregować?? Poza tym te zaszczepione przecież nie muszą się obawiać, będą "bezpieczne", więc w czym problem?
2021-05-08 07:51
Ludzie nie mogą pozwolić na segregację! Rząd który to będzie chciał wprowadzić należy obalić! Każda segregacja kończy się ludobójstwem. Znamy to z historii!
2021-05-08 09:17
2021-05-15 21:54
... co się boicie niezaszepionych dzieci, przecież wasze zaszczepione są bezpieczne. Chyba nie musze tłumaczyć do czego to doprowadza.
2021-05-09 14:58
Co zrobię? Podejmę to wyzwanie. Mam się poddać, bo jacyś "eksperci" nakazują wstrzyknąć bliżej nieznaną substancję do organizmu Naszych skarbów?! Przestańcie się się tak bać! Przecież to chodzi o życie Waszych dzieci. Jak rodzice nie ochronią własnych dzieci, to kto to zrobi?! "Experci"?
2021-05-08 08:23
Rozumiem ze swiadomie ryzykujesz zdrowiem dziecka skoro nie chceszgo zaszczepic. Byc moze przez twoje dzialanie dziecko bedzie mialo cale zycie problem z plucami jako pamiatke po covid. Zapalenia plyc to nie przeziebienie i moze zainicjowac astme czy wloknienie tj trwale inwalidztwo.
2021-05-08 15:22
Ale będzie żyło i będzie płodne , po szczepionce nie wiadomo
2021-05-08 23:00
to jest eksperymentalna terapia genetyczna
2021-05-07 13:13
Badania które się wykonuje to wyłącznie badania pod kątem skuteczności i ta pewnie owszem jest - zmniejsza się w pewnym stopniu szansa na ciężki przebieg covidu.
Szczepionka nie chroni przed zarażeniem i zarażaniem
Badania które się wykonuje to wyłącznie badania pod kątem skuteczności i ta pewnie owszem jest - zmniejsza się w pewnym stopniu szansa na ciężki przebieg covidu.
Szczepionka nie chroni przed zarażeniem i zarażaniem innych - a jedynie przed ciężkim przebiegiem.
Jaką ma szansę na ciężki przebieg ktoś kto ma 16-18 lat? Albo w ogóle poniżej 40 lat? Żadną.
Do tego szczepionki nie mają żadnych badań na ich bezpieczeństwo, bo nie było na to czasu.
Nikt nie może dać pewności że np. zaszczepieni za 2-3 lata nie dostaną złośliwego nowotworu.
Tego nikt nie wie, bo nie da się tego w żaden sposób stwiedzić.
Dlatego zawsze leki stosuje się na niewielkiej ilości ludzi których się potem regularnie bada na taką okoliczność.
A tu miliony ludzi się ustawia w kolejce do eksperymentu, podpisują zgody że robią to na własne ryzyko.
2021-05-07 14:59
A skąd wiesz, że się nie wykonuje badań? Bo co, na fejsbuczku nie napisali?
2021-05-07 21:48
Bo skoro szczepią tym syfem od nie całego roku to jak mogą stwierdzić czy np za 5-10 lat nie pojawią się np bardzo ciężkie odmiany raka u tych zaszczepionych?
2021-05-07 13:32
"Tymczasem osoby niechętne do szczepień powinny być przymuszane sankcjami - np utratą ubezpieczenia zdrowotnego ( z jednoczesnym wymogiem płacenia składek) i uniemożliwieniem wyjazdów zagranicznych."
2021-05-07 14:33
Takie rzeczy to chyba tylko w Korei Ludowej?
2021-05-08 01:09
nam niestety coraz bliżej do Korei, a czytając niektóre komentarze to i nowy Hitler w Polsce mile widziany. Miałby swoich zwolenników.
2021-05-07 18:44
To jest grożenie karalne - ścigane prawnie !hahahahahahahahahahaha . Przeczytaj jeszcze raz co napisałeś i przemyśl to :P
2021-05-07 19:04
typowy baran do strzyżenia. Aż dziw bierze, że zamiast "hahhahaahaha" nie napisał "beeeeeeeeeee"
2021-05-08 11:34
Bo ten baran cieszy się, że go strzygą.
2021-05-08 15:24
Takie kwitki ze ktoś zaszczepiony już można kupić w necie ,albo można posłać Imigranta za 200 jako słupa Po wszczepienie
2021-05-07 13:39
Przecież to zupełny nonsens.
2021-05-07 14:59
Jak to nie chorują?
2021-05-07 15:50
Nie znam żadnej osoby w wieku do 20 lat która by to przeszła poważniej niż przeziębienie.
2021-05-07 19:27
Bo lepiej jest zapobiegać niż leczyć
2021-05-07 22:11
Bezobjawowej chorobie? Nie bądź śmieszny.
2021-05-09 01:03
To dziwne że są takie choroby które nie dają objawów?
2021-05-08 15:25
Zapobiegam powikłaniom poszczepiennym u moich dzieci
2021-05-09 01:05
Na razie kilka milionów zaszczepionych i jakoś społeczeństwo nie wygineło
2021-05-08 01:10
Pfizer swoje zarabia
2021-05-08 15:25
Bo maja stać się słabi chorzy
Portal trojmiasto.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii.