2020-04-03 13:02
Podobnie jak sprawcom wypadków. Ich leczenie to zbędny wydatek ze strony budżetu państwa, który powinien być skierowany na walkę z epidemią. Stać Cie na szybkie auto i szybką jazdę? Stać Cie na leczenie. Albo weź kredyt.
2020-04-03 13:25
ale zacznijmy od tych co pala fajki
2020-04-03 17:06
Ci co palą fajkipowinni mieć darmowe leczenie do końca życia, akcyza rocznie od tytoniu to około 20 mld zł (to jest 1/5 budżetu NFZ rocznego) gorzej, że złodzieje politycy kradną i przepuszczają całą tę kwotę
2020-04-03 19:07
biedak najwyraźniej pilnie potrzebuje opieki specjalistów
2020-04-03 13:28
powinni być traktowani jako potencjalni mordercy - i po 20 tys kary
2020-04-04 14:03
3 razy
2020-04-03 13:35
której nie było wcześniej jak powtórzy to na dłużej albo jak wywinie przestępstwo drogowe to i sąd może na zawsze.
2020-04-03 14:07
Jak zabiorą prawo jazdy to jeżdżą bez i uciekają przed policją. A jak policja złapie to w sumie też się nic nie dzieje. Więc jaka to kara?
2020-04-03 15:10
Teraz jego "wyczyny" drogowe to problem stolycy.
2020-04-03 17:16
i parkowanie Bóg wie jak i Bóg wie gdzie :) pamiętam jak jeździł starą Astrą i tankował gaz, cham i prostak taki,że...
2020-04-03 16:21
Wysłać skargę do Bruxeli
2020-04-03 22:12
uciekali przed wirusem. każdy sąd weźmie to pod uwagę
2020-04-04 09:01
Każdy płaci to ma prawo nawet z wypadku. Ja płace bo muszę a leczę się prywatnie to na NFZ mam tyle odłożone ze z wypadku powinienem dostać prywatny apartament z lekarzem
2020-04-03 13:02
Wystarczy że policjantowi by się ręka zatrzęsła i już by było 110 czy 120
2020-04-03 13:04
co to ma za znaczenie? przekroczył prędkość o kilkadziesiąt km/h w terenie zabudowanym. Kolejny walczący z systemem, jeździ z janosikiem, żeby w miarę możliwości przez każdą wiochę walić 100 na godzinę na trasie, a jak policja ma go zmierzyć, to szuka dziury w całym.
2020-04-03 14:45
Jeśli był błąd pomiarowy to ukarać za przekroczenie prędkości plus punkty. Jeśli przekroczył błąd pomiarowy to dodatkowo odebrać uprawnienia. Cholerny motłoch... Was nie interesuje prawo tylko sprawiedliwość...
Jeśli był błąd pomiarowy to ukarać za przekroczenie prędkości plus punkty. Jeśli przekroczył błąd pomiarowy to dodatkowo odebrać uprawnienia. Cholerny motłoch... Was nie interesuje prawo tylko sprawiedliwość... społeczna... Jak dzicz afrykańska która wymierza wyroki kamieniami na ulicach. Nikt przecież nie broni tego że ten i**ota zapier****ł. Ale prawo jest prawo. Już wyczytałem tu nawoływanie do wprowadzenia prohibicji, zaostrzenia kar (do kary głównej włącznie) oraz regulowania cen maseczek przez rząd. A panu szczerzę życzę spornej sprawy przy prędkości nawet 61km/50 dozwolonych. Oby była medialna aby tłum mógł ocenić i zlinczować na miejscu.
2020-04-03 15:48
Popieram przedmówcę: wypowiada się motłoch nie mający bladego pojęcia o sposobie pomiaru prędkości, ba nawet nie wiedzą., że policja nie posiada aktualnego zatwierdzenia typu /uwaga: nie legalizacji!) na laserowe
Popieram przedmówcę: wypowiada się motłoch nie mający bladego pojęcia o sposobie pomiaru prędkości, ba nawet nie wiedzą., że policja nie posiada aktualnego zatwierdzenia typu /uwaga: nie legalizacji!) na laserowe mierniki prędkości.
Przydałoby się także zapoznać się z Prawem o miarach i ostatnich zmianach.
Oczywiście to nie zwalnia z przestrzegania przepisów i "ganiania" po mieście.
2020-04-03 16:16
Z powodu takiego rozumowania i łamania przepisów ludzie giną nawet wtedy jak prawie nie ma ruchu na drogach. Głupota nie zna granic.
2020-04-03 19:34
NIKT nie popiera tu przekraczania prędkości. Rozmawiamy o technikaliach oraz o prawie. "Ło matko a jakby kobiete w cionzy ci przejechoł hultaj jeden?" To wtedy fakt że przekroczył prędkość byłby jego najmniejszym zmartwieniem ciemniaku...
2020-04-04 00:16
Przed wyrażaniem takich opinii, zalecam zapoznać się z instrukcjami obsługi urządzeń którymi policja mierzy prędkość. Błąd pomiarowy zawsze występuje i nawet producent, nie gwarantuje 100% wiarygodności pomiaru. Kolejnym
Przed wyrażaniem takich opinii, zalecam zapoznać się z instrukcjami obsługi urządzeń którymi policja mierzy prędkość. Błąd pomiarowy zawsze występuje i nawet producent, nie gwarantuje 100% wiarygodności pomiaru. Kolejnym ważnym aspektem jest to, że większość pomiarów policja dokonuje urządzeniami typu ISKRA, które nie są wiarygodne nawet w 20% , chyba że dokonują pomiarów w laboratorium. I niestety osoba, która jechała 60 km/h może stracić prawo jazdy, przez błąd sprzętu, który nie nadaje się do pomiarów prędkości na drogach publicznych. Nie popieram piractwa, ale jeżeli policja ma karać na podstawie pomiaru z urządzenia, które niewiadomo co mierzy, bo na pewno nie prędkość pojazdu, to może powinni zatrudnić jasnowidza i na podstawie tego co powie wystawiać mandaty...
2020-04-04 10:54
2020-04-05 12:44
Nie wiem z jaką prędkością jechał, ale uważam, że na podstawie pomiaru Policjant też nie był w stanie tego stwierdzić. Możemy gdybać, że kierowca jechał 150km/h, a może 80km/h tego niestety nikt z nas nie wie. Tu nie
Nie wiem z jaką prędkością jechał, ale uważam, że na podstawie pomiaru Policjant też nie był w stanie tego stwierdzić. Możemy gdybać, że kierowca jechał 150km/h, a może 80km/h tego niestety nikt z nas nie wie. Tu nie chodzi o to, żeby traktować drogi publiczne jako tor wyścigowy, problemem jest to, że Policja powinna używać takiego sprzętu, co do którego nikt nie miałby zastrzeżeń. Moim zdaniem każdy z nas, chciałby być ukarany za to co zrobił, niestety w Polsce działa to inaczej i nawet jeśli jesteś pewny, że nie jechales z prędkością podaną przez urządzenie, to sprawa skończy się w sądzie, gdzie Cię uniewinnią, ale Policjant bezprawnie zatrzyma uprawnienia i co w takiej sytuacji?
2020-04-03 13:11
Błąd pomiarowy jest 3km/h lub 3% powyżej 100km/h, więc ten pierwszy w ogóle nie powinien być brany pod uwagę jako kandydat do stracenia prawka. No ale ludzie nie znają swoich praw.
2020-04-03 13:32
Ty w ogóle czytałeś artykuł? Mądrzysz się a nie masz pojęcia o czym piszesz...
2020-04-03 16:00
Oni jechali jeszcze szybciej
2020-04-03 13:28
Już Tobie się mózg trzęsie. Zwolnij
2020-04-03 14:08
Przyjechać po tobie i**oto
2020-04-03 14:23
Też mi prędkość zawrotna...
Codziennie pokonuję 3-miasto w tępie 90 km/h.
Norma.Inaczej można zasnąć.
2020-04-03 14:32
w "tępie" ;d
2020-04-03 15:20
2020-04-03 15:26
Weź zaśnij i się nigdy nie budź.
2020-04-03 15:37
Hahaha tępie co to za nowe słowo chyba od tępaka.
2020-04-03 15:25
Proszę, podaj normę, wg. której formułujesz swoje opinie? Proszę o wartości odchyłki standardowej oraz warunki przeprowadzania pomiaru. Dodaj też, jakie normy spełniają urządzenia, których używa policja, a konkretnie
Proszę, podaj normę, wg. której formułujesz swoje opinie? Proszę o wartości odchyłki standardowej oraz warunki przeprowadzania pomiaru. Dodaj też, jakie normy spełniają urządzenia, których używa policja, a konkretnie tych, których użyto w tych przypadkach z artykułu. Liczę też na informację o tym, czy sprawdziłeś, że policjanci mierzący wtedy prędkość byli odpowiednio przeszkoleni.
Jeśli nie jesteś w stanie podać tych kilku podstawowych informacji, przestań wypisywać androny.
2020-04-03 16:15
Ło matko,103,104 km/h no niemożliwe... jakie auto tyle wyciągnie?:) ludzie, ogarnijcie się...
2020-04-03 20:40
A te 50 km/h to w ogóle cię nie obchodzi?
2020-04-03 22:34
103 i 104 to ponad 100% więcej niż dopuszczalna (50 km/h), a nie jakieś 3%.
Rozumiem gdybyś się pruł o karę za 51 km/h, czy 53 km/h, ale nie za 103, no bądźmy poważni.
2020-04-03 13:03
Chyba nikt teraz nie jeździ tam wolniej niż 60-70 km/h
2020-04-03 13:08
Staram się nie przekraczać czterdziestki i dużo ludzi tez tak robi. Nawet rano, po szóstej, kiedy jadę do pracy i ruch jest znikomy.
2020-04-03 13:29
2020-04-03 14:53
Jak 60-70 to piractwo, to 31 też. A jak 31 nie, to 150 też nie. Na pohybel czerwonej hołocie!
2020-04-03 15:22
Jechać 30 tam gdzie nie możesz wyprzedzić i patrzeć na twój tępy ryj w lusterku wstecznym.
2020-04-03 16:49
bo potracisz kogos na pasach i co wtedy?
2020-04-03 17:51
Myślisz, że jak jedziesz 30 i gapisz się w lusterko to nikogo nie zabijesz? Cymbał do kwadratu z ciebie.
2020-04-04 18:53
Ja tych kretynów co jadą tam 30 i tak wyprzedzam więc co Ci z tej satysfakcji
2020-04-03 13:37
jedzie się tam max 50 bo nie można więcej, W czasach kwarantanny jak nie ma ruchu to może i sie znaleść jak w tym artykule ze ktoś pociśnie i 100
2020-04-03 13:49
Wiadomo, teraz każdy się pilnuje, żeby nie było więcej niż te 40km/h ponad limit. Mandat się zapłaci a brak uprawnień to już realny problem. Wnioski niech każdy sobie wyciągnie sam.
2020-04-04 11:59
I spoko
2020-04-03 13:05
Kiedyś jak byłem młody i głupi jechałem al zwycięstwa 180. Hmm ale żyje na szczęście . Nie polecam . Mądrości zycze.
2020-04-03 13:50
2020-04-03 14:09
we wsi rybackiej zwanej teraz Sopot , piratów drogowych ścigał między innymi sierżant kryptonim koński łeb" , blada twarz" to były prawdziwe autorytety milicji drogowej poruszając się motocyklem MZ lub samochodem fijat 125p
2020-04-03 14:59
prawdziwy komunistyczny prymityw, na szczescie juz zdechlo to pol-zwierze
2020-04-03 16:16
syrenką, trabantem, czy ładą, a może żukiem?
2020-04-04 08:05
a tak serio łada 101.
2020-04-04 08:04
dobrze, ze sie naprawiles. :)
2020-04-03 13:05
Takich to od razu powinni kierować do bezpłatnych robót publicznych na okres 3 miesięcy. Jeżeli by nie wykonywał to kara 30 tysięcy.
2020-04-03 14:51
przecież taki sfrustrowany i emocjonalny komentarz nic nie zmieni. Jest za to zlepkiem pustych, krótkowzrocznych postulatów, które i tak nigdy nie zostaną wprowadzone.
Jakkolwiek nie popieram piractwa drogowego, to takie komentarze jedynie podsycają wylewanie jadu i tandetny hejt, nie dając w zamian nic treściwego.
2020-04-03 17:16
2020-04-04 08:37
2020-04-03 13:05
Moi drodzy i kochani, puste ulice i zakaz podróżowania wyzwalają w Nas dotąd nieznane zachowania.. zdrowia Wam życzę.
2020-04-03 14:03
moje zachowanie jakoś się nie zmieniło... Może tym co mają rozchwianie emocjonalne nie warto wydawać uprawnień?
2020-04-03 15:40
2020-04-04 12:40
Skończ wreszcie z tym pisaniem do innych drodzy mili kochani
Bądź mężczyzną
Nie ciocią
2020-04-03 13:07
Kogo to dziś obchodzi?
2020-04-03 15:29
Powinno urząd miasta, bo przez miasto z Gdańska do Gdyni jadę 10 minut dłużej a nie ma korków, co światło to czerwone, potem czlowiek jedzie 110 żeby mieć zieloną fale.
2020-04-03 13:09
Czymś musi się zajmować nasza Policja, bo przecież nie poważnymi sprawami.
Łatwo kogoś przyczaić na drodze, gdzie deweloperka za grube przekręty i masę
łapówek chodzi wolno i się smieje!
2020-04-03 13:21
2020-04-03 14:33
Jak jeżdżą za szybko, to czemu nie :)
2020-04-03 13:26
2020-04-03 16:16
Ale argument .
2020-04-03 13:10
Tam są po dwa pasy w każdą stronę a przejścia dla pieszych mają sygnalizacje świetlna.
2020-04-03 13:24
tak zróbmy tam ograniczenie do 140 km/h - albo popierd o liło was albo już większość zakażona i majaczy w gorączce
2020-04-03 14:07
Dla mnie, najbardziej popier dol oni to są ci co wszędzie politykę wciskają. Jak kupujesz wędlinę w sklepie to mówisz "daj mi " czy "poproszę" pewnie wybierasz tę pierwszą wersję bo omijasz wszystkiego co zaczyna się na "po"
2020-04-03 14:20
Zamiast mówić PO-proszę (prosić się tych wrogów nigdy nie będzie! po jego trupie!) mówi - PiS-da :)
2020-04-03 14:47
Ale 70-80 mogłoby być spokojnie. Znaczy i tak "jest", bo tyle tam średnio ludzie jeżdżą. Bo na szczęście Polacy potrafią myśleć, a nie na ślepo wierzyć chamom urzędasom od pługa oderwanym.
2020-04-03 15:12
2020-04-03 17:56
2020-04-03 15:47
Zaostrzyć też karalność za bandyctwo drogowe. Za przekroczenie dopuszczalnej prędkości o 50%, powinno się już odbierać PJ na 6 m-cy.
2020-04-03 17:56
2020-04-03 22:14
idź na wybory, zamiast trollować
2020-04-03 13:32
To arteria miejska! A nie droga do wciskania gazu do deski. Trzeba jeszcze myśleć o wpływie na otoczenie.
Tak, przy płynnym 50 km/h przejedzie więcej aut niż przy szarpaniu na większej prędkości i odstępach.
2020-04-03 14:19
Głupcy tego nie zrozumieją. Dla nich im szybciej tym lepiej.
2020-04-03 15:02
No to jest chyba oczywiste, nawet zwierzeta to wiedza, ze im szybciej tym lepiej
2020-04-03 22:12
min 2 metry
2020-04-03 14:40
jest osiągana przy stosowaniu limitu prędkości 30 km/h i przestrzeganiu go przez znaczną część kierowców (infrastruktura takich korytarzy powinna wykluczać sens wyprzedzania przestrzegających niskie limity prędkości).
jest osiągana przy stosowaniu limitu prędkości 30 km/h i przestrzeganiu go przez znaczną część kierowców (infrastruktura takich korytarzy powinna wykluczać sens wyprzedzania przestrzegających niskie limity prędkości). Warto poznać zasady kształtowania infrastruktury drogowej i ulicznej miasta tworzonej zgodnie z zasadą tzw. systemowego bezpieczeństwa ruchu inaczej zwaną "wizją zero". Oczywiście wyzwaniem jest stosowanie rozwiązań redukujących skalę ruchu tranzytowego na takich arteriach wewnątrzmiejskich jakimi są Aleje Niepodległości w Sopocie. przy znikomym natężeniu ruchu. W godzinach szczytu i tak mało kto tam może jechać szybciej niż 30 km/h.
2020-04-03 17:55
2020-04-03 14:48
Arterie na całym świecie mają podwyższone ograniczenia, bo są arteriami. Tylko w postsowieckiej zasr*nej zacofanej Polsce musi być inaczej. Na pohybel czerwonej hołocie.
2020-04-03 15:51
2020-04-03 16:20
2020-04-03 13:15
Po pustej ulicy mam jechać 50km/h?
2020-04-03 13:25
jeździć ponad stówkę
2020-04-03 21:10
to genetyczne dno
2020-04-03 22:03
2020-04-03 13:27
2020-04-03 13:28
Na zachodzie nawet byś nie pomyślał o złamaniu przepisów drobny cwaniaczku.
2020-04-03 14:44
Włącz myślenie, to nie boli.
2020-04-03 15:57
2020-04-03 22:56
chyba większość nie zgadza się z twoją opinią. Zmień myślenie
2020-04-04 07:19
2020-04-03 13:35
Każdy wie lepiej i za kółkiem jest mistrzem kierownicy.
Tak. Masz jechać 50km/h po pustej drodze. Jest ku temu szereg powodów.
2020-04-03 14:40
2020-04-03 14:43
2020-04-03 15:59
czy nie.
2020-04-03 13:36
2020-04-03 14:20
Niestety twój pusty łeb tego nie zrozumie.
2020-04-03 14:42
Wyłącz telewizję, włącz myślenie, cebulaku.
2020-04-03 20:00
Chyba ty i tirówka (nie ubliżając tirówce)...
2020-04-03 14:23
tak jest w Norwegii. to tylko za kilka km/h za więcej do więzienia.
2020-04-03 14:45
To tlumaczy zachowania norwegow w innych krajach. Inna rzecz, to Norweg u nas czasem 1000 E placi za taksowke. To nie jest dla nich wielka kwota. A tak a propos zachodu, kazdy kraj, ba czesto region ma swoje zwyczaje.
To tlumaczy zachowania norwegow w innych krajach. Inna rzecz, to Norweg u nas czasem 1000 E placi za taksowke. To nie jest dla nich wielka kwota. A tak a propos zachodu, kazdy kraj, ba czesto region ma swoje zwyczaje. Niekoniecznie dobre. Jak chocby przechodzenie na czerwonym w m. innymi Francji. Co do predkosci, w Niemczech mozna dostac nizszy mandat za to samo wykroczenie co w Polsce.
2020-04-03 15:11
Te warunki odnoszą się akurat do wolniejszej jazdy przy złych warunkach, pomimo dozwolonej wyższej prędkości. Zresztą statystyki ostatnich dni wyraźnie pokazują, że mimo iż ruch jest dużo mniejszy, a drogi mniej zatłoczone, to ofiar wypadków jest tyle samo co przy normalnym ruchu.
2020-04-03 16:22
2020-04-03 17:53
Ale na szczęście Polacy nie są tępymi lemingami, które będą gdzieś jechać tyle ile cham urzędas sobie wymyślił. Na pohybel czerwonej hołocie.
2020-04-03 18:26
Dokładnie, w normalnych krajach gdzie sowiet nogi nie postawił nie ma żadnych ograniczeń - w USA możesz po miescie do 200 kmh zasuwać, a za Odrą to ile fabryka dała.
2020-04-03 21:03
Miałam gości w tym roku, mieszkają prawie 20 lat w Stanach i byli zszokowani jak Polacy szybko i źle jeżdżą, tam na autostradzie wszyscy przepisowo, w mieście - tym bardziej, mandaty są b.wysokie.
2020-04-03 21:04
2020-04-04 09:43
Zależnie od stopnia deszczu, stopnia widzialności, ilości wody na drodze itd. Ewentualnie proszę o wskazanie właściwej literatury lub pomocy w internecie.
Niestety polskie prawo jest skonstruowane perfidnie
Zależnie od stopnia deszczu, stopnia widzialności, ilości wody na drodze itd. Ewentualnie proszę o wskazanie właściwej literatury lub pomocy w internecie.
Niestety polskie prawo jest skonstruowane perfidnie nieprecyzyjnie co nawet dzisiaj widać. Ustala zasady na zasadzie szczególnej ostrożności, niedostosowania prędkości a niedostosowanie ustala się po fakcie bo przed faktem nie wiadomo jak dostosować - które konkretnie cyferki, na prędkościomierzu są dostosowane a które nie.
2020-04-04 10:40
Jak nie wiesz ile masz jechać w deszczu, to albo idź nie jeździj w deszczu albo idź na jakieś szkolenia.
2020-04-04 13:07
Liczyłem na merytoryczną odpowiedź, ale się nie przeliczyłem, od 20 lat na różnych forach zadaję to samo pytanie i jeszcze nikt mnie pozytywnie nie zaskoczył.
Portal trojmiasto.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii.