2020-02-13 12:32
i spowodował wypadek
2020-02-13 13:45
ktoś kto pomyka na motocyklu 180 przez miasto i ma w tyle poszanowanie prawa i zdrowia oraz życia innych użytkowników nie zasługuje na moją resystutację.
Sven Alkoholicus
2020-02-13 15:07
1.Najczęstszą przyczyną wypadków z udziałem motocyklistów było nieudzielenie pierwszeństwa przejazdu. Stało się tak w ponad połowie przypadków. Pierwszeństwa nie udzielali inni kierujący motocyklistom - (91 procent) niż
1.Najczęstszą przyczyną wypadków z udziałem motocyklistów było nieudzielenie pierwszeństwa przejazdu. Stało się tak w ponad połowie przypadków. Pierwszeństwa nie udzielali inni kierujący motocyklistom - (91 procent) niż sami motocykliści (9 procent).
2."W zdarzeniach drogowych z udziałem motocyklistów zdecydowanie przeważają zderzenia boczne pojazdów, które stanowią 73 procent. W następnej kolejności są to: zderzenie się pojazdów tylne (10 procent), najechanie na pieszego (6 procent), wywrócenie się pojazdu (5 procent). Pozostałe rodzaje stanowią poniżej 2 procent" - czytamy w raporcie.
3.W analizowanym okresie doszło do 1005 zdarzeń drogowych z udziałem motocyklistów, w tym 686 wypadków i 319 kolizji. W wyniku tych zdarzeń 50 osób zmarło, w tym 42 motocyklistów. 133 osoby zostały ciężko ranne, w tym 126 motocyklistów, a 570 osób zostało lekko rannych, w tym 510 motocyklistów.
4.Naukowcy wzięli pod lupę dane o wypadkach i kolizjach z udziałem motocyklistów z ostatnich pięciu lat (2011-2016). Z tych danych wynika, że w co czwartym przypadku sprawcami byli motocykliści,w 74 procentach - pozostali kierujący.
zrodlo politechnika warszawska -badanie przeprowadzone przed wpuszczeniem motocykli na buspasy.
tokiem twojego "myslenia" nie udzielamy pomocy kierowca osobowek i ciezarowek.
2020-02-13 15:46
- było na trojmiesice w tym tygodniu. Ten sam brak szacunku dla pieszych jak i dla motorów. 'Jestem większy to mam pierwszeństwo', 'co ci po pierwszeństwie jak bedziesz leżał na cmentarzu'. Mam nadzieje, że ci kierowcy
- było na trojmiesice w tym tygodniu. Ten sam brak szacunku dla pieszych jak i dla motorów. 'Jestem większy to mam pierwszeństwo', 'co ci po pierwszeństwie jak bedziesz leżał na cmentarzu'. Mam nadzieje, że ci kierowcy spotkają na swojej drodze ciężarówke, która też bedzie takie same jak oni poglądy. Oby jak najszyciej, zanim dojdzie do tragedii z pierszymi, rowerzystami czy motocyklistami
2020-02-13 16:18
2020-02-14 07:54
Czubek
2020-02-14 11:23
w/g Twojej teorii nie powinno się pomagać osobą ,które są sprawcami wszystkich wypadków
2020-02-14 13:56
2020-02-13 13:06
Jak taki motocyklista się rozwali, bo jedzie jak wariat i byle się gdzieś wcisnąć, to
raczej szkolenie juz mu się nie przyda. No chyba że zrobi sobie usta usta.
2020-02-13 16:07
Ale jak dojedzie na miejsce twojego wypadku to nie patrząc na to żeś kretyn może uratuje twe bezsensowne życie
2020-02-14 23:09
na motorze. Może wtedy ciebie też nie powinien ratować? hmmm
2020-02-13 13:07
Super szkoleniemotocyklistow sama teoria bez motocykla
2020-02-13 13:11
Ja to raczej widzę, jak motocyklistów się reanimuje, a nie że motocykliści kogoś. Ci co śmigają 180km/h powinni jeździć z takim plastikowym adapterem w ustach, aby ludzie się nie brzydzili i jednak usta-usta, ucisk,
Ja to raczej widzę, jak motocyklistów się reanimuje, a nie że motocykliści kogoś. Ci co śmigają 180km/h powinni jeździć z takim plastikowym adapterem w ustach, aby ludzie się nie brzydzili i jednak usta-usta, ucisk, ucisk, ucisk, ucisk, ucisk, ucisk, ucisk, ucisk, ucisk, ucisk.. w sumie 30 razy ucisk, w tempie piosenki Bee Gees - Stayin' Alive przeprowadzili.
2020-02-13 13:22
Albo w ogóle juz w takim worku, bo później nie ma co zbierać, a tak to już generalnie posprzątać po sobie.
2020-02-13 13:12
Proponuję szkolenie z bezpiecznej jazdy.
2020-02-13 13:37
- linia między pasami to nie pas dla motorów
- nie omija się stojących na światłach z prawej strony, by jechać prosto
- ryczenie silnikiem, by zrobić więcej miejsca na środku jest chamskie
- jak się
- linia między pasami to nie pas dla motorów
- nie omija się stojących na światłach z prawej strony, by jechać prosto
- ryczenie silnikiem, by zrobić więcej miejsca na środku jest chamskie
- jak się złoży komuś lusterko łokciem, to wypada przeprosić
- zagnanie tablic jest karalne
- ograniczenia prędkości są również dla motorów
- ścieżki rowerowe i chodniki nie są po to, by omijać korki
to tak na początek...
2020-02-13 13:55
Linia miedzy pasami zgodnie z przepisami może być wykorzystywana przez motocykle i rowery.
Problem to ból d*py kierowców stojących lub wolno jadących w korku, że ktoś może szybciej się poruszać niz oni.
Janusze i szeryfi w korku to niestety norma.
I nieznajomość przepisów też nie pomaga.
2020-02-13 16:17
ale składanie lusterek i kopanie w drzwi tej grupie użytkowników dróg wizerunkowo nie pomaga
2020-02-13 15:10
"- linia między pasami to nie pas dla motorów
- nie omija się stojących na światłach z prawej strony, by jechać prosto"
gdzie w kodeksie drogowym to jest zabronione.
2020-02-13 16:16
2020-02-14 11:21
Ty skrecasz stojac? Jak to robisz? Zakrzywiasz czasoprzestrzen, ze stoisz na swiatlach i jednoczesnie skrecasz w prawo?
2020-02-14 10:45
2020-02-16 22:58
Motor szybciej rusza i nie spowalnia nikogo za nim. A gdyby stał w korku, to na jedym cyklu świateł przejechałby jeden samochód mniej, bo jego miejsce zająłby motor.
2020-02-13 13:37
Bardzo dobra inicjatywa. Popieram a zdobyta wiedza przyda się nie tylko w wypadkach drogowych ale i w życiu codziennym.
2020-02-13 14:13
ale niestety, mam już plany na niedziele :(
2020-02-13 14:34
to robi z siebie pisankę wielkanocną czy też obraz na wystawę do galerii?-bo takie kolorowe malunki ma na sobie...
2020-02-14 11:22
Ma takie, bo widocznie lubi. Ja nie lubie wiec nie mam, ale nie przeszkadza mi, ze ktos mysli inaczej niz ja.
2020-02-13 14:47
Portal trojmiasto.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii.