Opinie (69) 5 zablokowanych

  • Jestem odporny (11)

    Soros może miliony wydawać na reklamę wyborczej a i tak jej nie kupię

    • 26 21

    • Juz nieraz robili promocje wyborcza zna jeden miesiac gratis .Ale niechce jej nawet za darmo :) (2)

      • 6 7

      • No tak (1)

        Trzeba jeszcze umieć czytać. Umieć czytać po polsku. Trzeba umieć czytać ze zrozumieniem.

        • 1 3

        • i wtedy zdasz sobie dopiero sprawę

          z tego że musisz umyć ręce bo trzymałeś w nich wybiórczą

          • 1 0

    • Nie jesteś (1)

      Putin przekonał Cię rublami do tego wpisu i kupowania Od Rzeczy

      • 5 5

      • a tobie zrył baniak ideologią

        • 0 0

    • (3)

      Możesz nie kupować, ale właśnie zareklamowałeś :). Jak to jest, że prawactwo jest na bakier z rozumem; co było pierwsze?

      • 10 5

      • (1)

        Ciekawe ile osob przeczytalo ten wpis i pomyslalo "o, Wyborcza! Pierwsze slysze, musze kupic!"

        • 2 2

        • Dawno tam nie zaglądałem, pewnie piszą tak, że kłuje to prawaków. Ciekawe co piszą :)

          • 2 2

      • cóż lewactwo go w ogóle nie ma

        ogólnie 90% społeczeństwa to d**ile i bez znaczenia są tu poglądy polityczne

        • 1 0

    • Znasz markę? (1)

      Znasz. Reagujesz jak byk na czerwoną płachtę? Reagujesz. To na co dokładnie jesteś odporny?

      • 2 2

      • Na pewno na wiedzę ;)

        • 2 0

  • Wszyscy już dawno jesteśmy odporni na reklamę, (13)

    a tworzenie do tego ideologi to czysta fikcja. To nie lata 90, gdy w telefonie nie było jeszcze internetu. W tej chwili każdy, gdy czegoś potrzebuje to wyciąga telefon i znajduje. Proszę zwrócić uwagę jak pięknie wygląda nasze otoczenie po wprowadzeniu ustawy krajobrazowej.

    • 50 19

    • jest jeszcze przekaz podprogowy

      adin dwa tri

      • 11 5

    • Bzdura. (2)

      Gdyby ludzie byli odporni na reklamę, zaniknęłoby zjawisko trendów, np. w modzie. A tak do dziś garść ładnych obrazków i celebryci są w stanie wmówić ogólowi, że coś jest modne i trzeba się dostosować. Ludzie noszą rzeczy, których nie założyliby na siebie kilka lat temu.

      • 22 6

      • Bo nie wszyscy są odporni (1)

        część jej nadal ulega. Ale już nie wszyscy. Na mnie reklama działa odwrotnie, odraża od zakupu.

        • 12 2

        • nie wszyscy i nie część ale większość

          jeśli nawet Mercedes przeznacza 7% swoich dochodów na reklamę to o czymś to świadczy. Myślę że mają sporo specjalistów którzy są w stanie ocenić potrzebę reklamy. Rynek kieruje się zyskiem. Gdyby reklama ich nie generowała to by na nią nie wydawano pieniędzy. Co jak co ale Mercedes jest marką bardzo rozpoznawalną.

          • 2 0

    • i znajduje w tym telefonie (3)

      i wybiera to, co zna z reklamy...

      • 14 4

      • reklama w przestrzeni publicznej jest już mało efektywna (2)

        nasz mózg przestał już to zwyczajnie rejestrować. Wzdłuż obwodnicy jest przeszło setka reklam - nie pamiętam żadnej

        • 9 1

        • Fraza kluczowa:

          spostrzeganie peryferyjne.

          Nie ma za co.

          • 2 3

        • ale obwodnica to nie facebook...

          • 0 0

    • No bo przecież w internecie nie ma reklamy, nie? I wyniki wyszukiwania nie są prezentowane na podstawie algorytmu maksymalizującego zyski z reklam. A może jednak?

      • 10 2

    • Czyli nie korzystasz z wyszukiwarki google ? A zmiast niej co używasz ? (2)

      • 6 4

      • Duck duck go (1)

        • 7 0

        • kaczka kaczka idź

          • 0 0

    • Wiekszosc ludzi nie potrafi szukac w Internecie. Sprawdzaja najwyzej 3 pierwsze wyniki, z czego 2 to reklamy.

      • 5 1

  • Zjednoczenie jako forma organu zarządzania grupą przedsiębiorstw (oczywiste skojarzenia z PRL) sięga okresu międzywojennego podobnie jak spółdzielczość. Komuna w oczywisty sposób wypaczyła i zdegenerowała obie formy.

    • 12 0

  • Raczej odporny, ale jakby co to mam adblocka. (3)

    Nigdy więcej reklam w sieci. Działa tak dobrze, że nie mam nawet reklam na YT.

    A telewizja i radio? Na co to komu.

    A reklamy w przestrzeni publicznej? To rak. 20m2 tablicy by napisac ze dorsz w promocji w Lidlu

    • 26 3

    • Przypuszczam, ze nie jestem odporny ale tak jak Ty ograniczam reklamy i propagande. TV i radia nie ogladam od 20 lat, uzywam adblocka i do tego jeszcze pihole pilnuje calej sieci w domu.

      • 4 0

    • Bardzo dobrze Ci się wydaje :)

      • 1 1

    • telewizja i radio :)

      od 2013r. nie mam telewizji, a w radiu słucham tylko muzyki. Niemniej większość ludzi, myślę, jest bardzo podatna na reklamę. Ja po prostu szukam produktów tanich i dobrych i reklama mi nie robi

      • 1 0

  • (2)

    Gratuluje wytrwałości w dążeniu do celu i związanego z nią sukcesu !

    • 11 11

    • Ale jakiego celu ? Przecież wyraźnie jest napisane, że "nie ma żadnego celu" :) (1)

      Gratuluje wytrwałości w czytaniu i związanego z nią zrozumienia tekstu !

      • 3 1

      • celem może być sam proces tworzenia czegokolwiek

        • 1 1

  • Jakie to smutne (3)

    Jak z obiecującego programisty zostać reklamowym hochsztaplerem.

    • 21 14

    • Odezwał się zawistny komputerowy górnik który zamiast kilofa ma klawiatruę. (1)

      Przeczytałeś artykuł ? Tam jest wyjaśnione: nie każdy musi robić to co umie, ale to co lubi. A jak widać to co lubi wychodzi mu lepiej, skoro jest największą agencją w Trójmieście.

      • 9 3

      • Okey

        Na zawiść nie odpowiadaj zawiścią pamiętaj że każdy kij ma dwa końce... Górnik ciężki zawód to chyba wiesz? Do tego nie każdy w wieku tego pana miał czy mógł mieć komputer w domu czy możliwości spokojnego rozwoju życie...

        • 3 0

    • no i nadal nim jest

      w czym problem?

      • 1 0

  • Brawo Bartek ! Super że się udało ! (3)

    Mimo 'krwawego Henia' :)

    • 11 12

    • "Krwawy Henio" - Was też nie-uczył? (1)

      Tyle roczników zniechęcił do matmy, bo nie potrafił uczyć.

      • 3 2

      • Jak to było z tym beretem wyrzuconym przez okno?

        • 2 1

    • Oj Henio

      Pamiętam że sprawdzał ile minusów może wcisnąć w indeksie w kratkę obok oceny 3.

      (zmieścił 5).

      • 5 1

  • Nie kupuje tego

    Jako czuć ściemę

    • 14 7

  • Firma Velvet, czyli producent papieru toaletowego (9)

    ikoniczny przykład firmy, która odnotowała wzrosty.

    Ciekawe, dlaczego producent papieru toaletowego odnotował wzrosty w czasie lockdownu? Trudno jakoś znaleźć związek.

    • 8 5

    • Papier (7)

      Przed pandemią robiłeś kupę w swoim zakładzie pracy, gdzie zamawiano hurtem papier innej firmy, niedostępny w detalu. W pandemii zacząłeś robić kupę w swoim domu i prawdopodobnie kupowałeś papier firmy velvet dostępny w lokalnym sklepie

      • 7 4

      • (5)

        Dziękuję za ciekawą hipotezę :)

        Inna sprawa, że mimo wszystko nie wierzę, żeby moje defekacje mogły mieć aż taki wpływ na kondycję firmy.

        • 7 3

        • A jednak :)

          • 4 1

        • (3)

          Zaszkocze Cie. Nie tylko Ty robiles kupe.

          • 5 4

          • :-)

            • 2 0

          • A, no tak, faktycznie :) (1)

            Wgryzłem się trochę w temat, o ile takie sformułowanie jest na miejscu i okazuje się, że rynek papieru toaletowego w Polsce od kilku lat rośnie szybciej niż PKB, jakieś 7% rocznie.

            Sami producenci są tym

            Wgryzłem się trochę w temat, o ile takie sformułowanie jest na miejscu i okazuje się, że rynek papieru toaletowego w Polsce od kilku lat rośnie szybciej niż PKB, jakieś 7% rocznie.

            Sami producenci są tym zaskoczeni i rzeczywiście za jedną z przyczyn uznają częstszy wybór przez konsumentów droższych, luksusowych papierów, jednak podobno nie wyjaśnia to wszystkiego.

            Przychodzą na myśl dość obrzydliwe pomysły :(

            • 3 1

            • jak widać w kupie siła

              • 0 0

      • Nigdy nie kupiłam papieru firmy Velvet

        Często firma podaje, że zwiększyła sprzedaż, choć tak nie jest- to także forma reklamy, ludzie lubią kupować to co się (podobno) dobrze sprzedaje, a zaczyna się dopiero wtedy dobrze sprzedawać.

        • 2 6

    • To proste!

      Ludzie zostali w domach, nie sr.. li w lokalach na mieście czy w hotelach, do których papier dostarczają profesjonalne firmy.

      • 0 2

  • Na reklamę i przekaz z TV, radia nikt nie jest odporny. (2)

    Udowodnił to Daniel Kahnemann w licznych badaniach. Polecam poczytać "Pułapki myślenia". Tylko odłączenie się całkowite od mediów da Wam wolność do samodzielnego myślenia.

    • 9 5

    • Jak nie będzie mediów (cokolwiek to znaczy) to reklama będzie w innej formie.

      • 0 0

    • dlatego tak bronia TVN-u ;-)

      • 0 0

alert Portal trojmiasto.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii.