2021-04-08 19:08
czemu wydaje mi się, że cała ta sprawa to wybitny popis niekompetencji Obszaru Metropolitalnego, który skądinąd jest ciekawym tworem i od wielu już lat nie wiadomo co konkretnie dla 3miasta robi poza zabawą z Mevo.
2021-06-23 12:10
a Nextbike to zaskarża.
2021-04-09 22:50
za mało milionów magistrat przelewa zewnętrznym firmom za obsługę prawną - może niech zatrudnią po prostu kogoś kto umie pisać zamówienia?
2021-04-09 09:02
Może od razu ustawić tak przetarg, aby tylko jedna firma spełniała wymogi?
2021-04-08 22:03
2021-04-09 09:01
to ktoś z tego będzie korzystał?
2021-04-23 01:18
ja bede
2021-04-09 07:23
Jakim cudem ci ludzie, którzy wybrali NB i "czuwali" nad całym projektem, dalej nim zarządzają? Jakim cudem nie odpowiedzi za straty milionów zł? Dlaczego użytkownicy MEVO 1.0 nie otrzymali swoich pieniędzy za wykupione
Jakim cudem ci ludzie, którzy wybrali NB i "czuwali" nad całym projektem, dalej nim zarządzają? Jakim cudem nie odpowiedzi za straty milionów zł? Dlaczego użytkownicy MEVO 1.0 nie otrzymali swoich pieniędzy za wykupione abonamenty.
To jest straszne że urzędnicy nie mają żadnej odpowiedzialności. Można być d**ilem na posadce i narazić miasto na wielomilionowe straty i dalej trwać na stanowisku. Masakra.
2021-04-13 02:36
2021-04-13 02:35
100 000 000 pln plus odsetki utopill szczurek na nieczynnym lotnisku w kosakowie
40 000 000 pln plus odsetki utopil karnol, dulkiewicz, szczurek na projekt roweru mevo
Kilkadziesiat milionow utopionych na szadolkach w budowe zbyt malej kompostowni smieci
Z kogo sie smiejecie? Z siebie i swoich wyborow.....
2021-04-08 19:48
złodzieje!!! rower dajcie jak kasy nie macie..
2021-04-12 17:34
Napisać dobry przetarg w zgodny z polskim prawem i dający szanse wybrania dobrej firmy to zajęcie bardziej karkołomne niż loty w kosmos... Tak jest skonstruowana ustawa o przetargach publicznych. Jest to na rękę tym którzy kręcą na tym lody więc długo się to nie zmieni bo zamówienia publiczne to kopalnia złota.
2021-04-08 17:54
2021-04-12 15:48
może i to był bląd paserności i przerostu ambicji, ale nie przez to ten system zdechł. bo poprzednie trzy podejścia do systemu roweru publicznego też zdechły, a żaden z nich nie był elektryczny, a choć trzeci z nich, spopocki, też był Nexta, to dwa poprzednie nie były
2021-04-08 20:44
2021-04-12 15:46
zainwestowałeś dziesięć złotych
jak dodamy wszelkie odsetki plus wysługę lat
to będa dwie dychy
interes zycia, zysk sto procent, paniedzieju
2021-04-08 17:13
Kto ma decydować, czy coś jest ładne czy brzydkie? Da się to zmierzyć? Jak taki warunek może być w przetargu? Jak ktoś weźmie w łapę, to jak z patrzeniem na kobietę po alkoholu - każda będzie piękna. I o to chodzi. O łapówkę.
2021-04-09 08:44
Na każdym pierwszym lepszym szkoleniu z zamówień publicznych mówią o tym, żeby nigdy nie dawać takich kryteriów oceny jak właśnie oceny estetyki, wygląd itp. Nie wiem co sobie wyobrażali "specjaliści" z OMGGS, ale to błąd nowicjusza....
2021-04-09 08:59
Albo celowy ruch.
2021-04-12 15:40
szczególnie skuteczny system roweru publicznego z Barcelony (Bici)
był celowo zrobiony
-brzydki, bardzo bardzo brzydki
-nie dla turystowa, tylko dla długoterminowych rezydentów
-żadnych tam kart Visa itp ułatwień dla obcych spoza miasta
-zero elektryków itp
2021-04-08 14:30
Brakuje mi tych rowerów ,jeździłem po zakupy nimi do koleżanki na wino .
Mam nadzieję ,że szybko wrócą i dalej będziemy pedałować .
2021-04-08 14:38
2021-04-08 14:47
Zgłaszam Twoja opinię do moderatora.
2021-04-09 13:02
2021-04-12 15:32
najwyraźniej tym z trojmiasto.pl chlew nie przeszkadza
za to przeszkadzają im techniczne nazwy części rowerowych i takie wpisy wycinają
bolanda!
2021-04-08 17:42
Zapraszam do mnie na winko ,mam w barku Amarenkę 2 smaki i Kelerisa oraz na specjalną okazję Arizonę .
2021-04-08 19:07
z tych wspaniałych bukietów smakowych ostała się jeno amarena. ale trzeba przyznać, że wali w palinik bardzo dobrze i w obie strony smakuje tak samo.
2021-04-08 16:41
Wiecej innowacji wiecej przekretow. Rowery miejskie sie sprawdzaja w metropoliach typu new york londyn gdzie jest gesta zabudowa i siec metra. Po co w gdansku? Nie wiem
2021-04-12 15:29
na "po co" odpowiedział dziki tłum urzyszkodników
a to co zabiło Mevo to na pewno nie było brak potrzeby tej usługi,
ani jej 1oo% elektryczność, ani aferalność Nexta-w-Bolandzie,
ani nawet koszty
na "po co" odpowiedział dziki tłum urzyszkodników
a to co zabiło Mevo to na pewno nie było brak potrzeby tej usługi,
ani jej 1oo% elektryczność, ani aferalność Nexta-w-Bolandzie,
ani nawet koszty i ceny, tylko socjalistyczne pragnienie monopolu
jedynego słusznego kanonicznego dostawcy usługi
nawalanka w warunkach monopolu powoduje totalny upadek rynku
nawalanka w warunkach konkurencji stymuluje ewolucję
(a to w końcu dzięki niej z ameb wyewoluował Ambergold)
2021-04-09 14:36
W Trójmieście jest linia SKM - nie zauważyłeś?
Portal trojmiasto.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii.