2018-10-17 08:10
A jak zachorujecie to po prostu umrzecie i już :-) Liczę na to, że lada chwila karta szczepień będzie przepustką do przedszkola ! Nie masz szczepień - nie masz prawa być w przedszkolu bo zagrażasz reszcie.
2018-10-17 09:42
Zagrażają? Czyli co, niszczepione dziecko zarazi to zaszczepione? To przed czym chronią te szczepionki?
2018-10-17 09:50
kiedy większość populacji się szczepi to jednostki nieszczepione również nabywają ochronę. Kiedy te proporcje zostaną zachwiane, epidemie wrócą
2018-10-17 13:24
póki co wyszczepialność na poziomie grubo >90% gwarantuje odporność zbiorową. Przynajmniej wg tych Waszych genialnych teorii. W każdym razie o żadnym powrocie chorób zakaźnych nie ma mowy.
2018-10-17 14:15
Po tym, jak w 2016 r. liczba zachorowań na krztusiec wzrosła do 6,8 tys., czyli o 40 proc. w stosunku do 2015, obecnie spadła. W 2017 r. było 3 tys. zachorowań. Eksperci jednak dalecy są od radości. – Krztusiec to jedna
Po tym, jak w 2016 r. liczba zachorowań na krztusiec wzrosła do 6,8 tys., czyli o 40 proc. w stosunku do 2015, obecnie spadła. W 2017 r. było 3 tys. zachorowań. Eksperci jednak dalecy są od radości. – Krztusiec to jedna z tych chorób, którą dzięki szczepieniom mieliśmy szansę całkowicie wyeliminować. To się nam nie udało, ponieważ coraz więcej rodziców unika szczepienia dzieci – mówi prof. Włodzimierz Gut z Zakładu Wirusologii NIZP-pzh. krztusiec łatwo przenosi się drogą kropelkową, atakuje układ oddechowy i może prowadzić do takich powikłań, jak zapalnie płuc, ucha środkowego czy zapalenie mózgu.
Podobna sytuacja dotyczy odry - w 2017 r. były 63 przypadki (w 2016 r. – 133, w 2015 r. – 48). – W 2016 r. wybuchła epidemia na Białorusi, w efekcie czego w Polsce także mieliśmy wzrost zachorowań wśród osób, które przyjechały z tamtego regionu – tłumaczy prof. Gut. Choroba rozprzestrzeniała się także wśród innych mniejszości etnicznych, które nie szczepią się i trudno je do tego nakłonić.
2018-10-21 23:26
Ile z tych zachorowań było wśród osób zaszczepionych.
2018-10-17 14:24
zacznij od szczepienia 2 mln ukraińców którzy zjechali do Polski, bo to oni właśnie przywożą wszelką zarazę z uwagi na fakt, że tam opieka zdrowotna leży. A potem zastanówmy się czy należy szczepić Polaków, a jeśli tak to czym i przez kogo wyprodukowanym.
2018-10-18 20:56
3 laboratoriach chemicznych nalezacych do Amerykanow znajdujacych sie na Ukrainie bo w Usa sa zakazane na ich terytorium eksperymenty. Takze jest na kim testowac nowe virusiki
2018-10-17 15:36
Mamy się nie szczepić bo to niezaszczepieni roznoszą choroby?
Przeczytałeś w ogóle swoje wypociny przed wysłaniem?
2018-10-17 14:28
Jak czym? Wyprodukowanymi przez wielkie koncerny szczepionkami z rtęcią, hivem, mangą i hentai. Wiadomo, że to dodają, bo chcą nas otruć i zdepopulować.
2018-10-17 11:32
Wiele dzieci nie może być zaszczepionych z powodu nabytych chorób. To je dziecko proepidemisty może zarazić (czytaj - zabić).
2018-10-17 13:31
nikt nie bada czy dziecko ma reakcje alergiczne albo wrodzone upośledzenie odporności. Nikt nie robi wywiadu o wystąpienie wstrząsów w rodzinie. Ale o zawód matki i ojca oczywiście zawsze skrzętnie zapytają. Na każdej
nikt nie bada czy dziecko ma reakcje alergiczne albo wrodzone upośledzenie odporności. Nikt nie robi wywiadu o wystąpienie wstrząsów w rodzinie. Ale o zawód matki i ojca oczywiście zawsze skrzętnie zapytają. Na każdej kolejnej wizycie u pediatry będą dwa razy (położna, potem lekarz) pytać o przebieg porodu, chociaż kuźwa jest to szczegółowo opisane w książeczce. Ale żeby dobrze zdiagnozować dziecko przed szczepieniem to już nie ma komu. Oddycha? Ma rękę albo nogę? To dawaj, jedziemy, najlepiej od razu hexa bo mniej roboty.
2018-10-17 13:58
Nikt nie bada dzieci po urodzeniu? To ty za stodołą rodziłaś?
2018-10-20 11:41
Znam przypadki, że zaszczepili dzieci z autyzmem, z alergiami. Ty nie masz pojęcia jak wygląda u nas służba zdrowia.
2018-10-17 12:33
nabytych i wrodzonych
wystarczy cukrzyca I
2018-10-17 08:34
Brawo, czyli są jeszcze mądrzy ludzie:) i dodatkowo powinien być specjalny rejestr tych którzy nie szczepią dzieci, powinni płacić składki na ewentualne koszty rozpętania epidemii, bo przecież jak to stanie to my będziemy za (ja to ktoś wyżej napisał) "jaskiniowców" leczenie płacić.
2018-10-21 23:24
te które mają poważne powikłania poszczepienne powinny dostawać odszkodowania idące w miliony. A nie być zostawiane z problemem
2018-10-20 11:33
Tak a zaszczepione dzieci na nic nie chorują, są okazami zdrowia, jakoś tego nie widać.
2018-10-20 12:12
To nie powinny być wpuszczane do przedszkola dzieci nawet z lekkim katarem, bo też zagrażają innym dzieciom.
2018-10-20 11:31
Jak jesteście zaszczepieni to nie macie się czego bać. Jakiej reszcie zagrażają, chodzi o dzieci zaszczepione, przecież jak są zaszczepione to nie powinny zachorować. Nie rozumiem tego, to po co się szczepić jak i tak się zachoruje od tych nie zaszczepionych.
2018-10-19 19:13
Ciemnogrod
2018-10-18 09:29
jesli tak myslisz to nie masz rozumu,bo to dzieci szczepione zarazaja kilka dni lub tygodni po szczepieniach zywa szczepionka,i to dzieci szczepione moga tylko i wylacznie zarazic nieszczepione, bo to tym szczepionym wszczepia sie chorobe!!!
2018-10-18 08:06
Zgadzam się z tą uwagą szkoda tylko tych biednych dzieci Uważam że rodzice którzy nie szczepią dzieci płacili większe składki zdrowotne
2018-10-17 21:47
Jak mogę zagrażać skoro jesteś szczepiony? To dzieci zaraz po szczepieniu rozsiewają wirusy. Nawet lekarz Ci to powie
2018-10-17 17:40
Ty masz coś z mózgiem!!!
2018-10-17 08:09
To nie ma zbyt wielu komentarzy... Zaraz zlecą się jaskiniowcy z hasłami typu "szczepionki powodują autyzm"...
Na grypę szczepię się co roku. Nie pamiętam kiedy ostatni raz zachorowałem, czy chociażby przeziębiłem się...
2018-10-20 11:57
Nie słyszałam żeby dorosła osoba zachorowała na autyzm po szczepionce.
2018-10-21 23:22
Po pierwsze - Ilość aluminium na kg masy ciała. Ta sama dawka na 80kg jest chyba mniej niebezpieczna niż na 5kg?
Po drugie - zdrowy dorosły nie ma zaburzeń z np wydalaniem metali ciężkich z organizmu. Jeśli by miał
Po pierwsze - Ilość aluminium na kg masy ciała. Ta sama dawka na 80kg jest chyba mniej niebezpieczna niż na 5kg?
Po drugie - zdrowy dorosły nie ma zaburzeń z np wydalaniem metali ciężkich z organizmu. Jeśli by miał to już by o nich wiedział. U dzieci- nie wiadomo.
Autyzm ma związek że szczepieniami ale nie taki jak mylą wszyscy laicy. To jest ogólne zaburzenie spowodowane wieloma czynnikami, w tym niejednokrotnie bezpośrednim wprowadzeniem do organizmu metali ciężkich. Nic nie jest zerojedynkowe.
2018-10-20 22:05
A ja się nie szczepię i nigdy nie byłam chora na żadną grypę
2018-10-17 12:39
Że się szczepisz oznacza rozsądek i dbanie o siebie. Więc pewnie też biegasz, jeździsz rowerem, nie jesz byle świństw, unikasz wódy, nie palisz itd, a przy okazji nie przeziębiasz się tak często jak ci co o siebie nie
Że się szczepisz oznacza rozsądek i dbanie o siebie. Więc pewnie też biegasz, jeździsz rowerem, nie jesz byle świństw, unikasz wódy, nie palisz itd, a przy okazji nie przeziębiasz się tak często jak ci co o siebie nie dbają no i boją się szczepień
tylko u bardzo starych udowodniono, że szczepionki stymulują odporność także niespecyficzną, czyli chronią nie tylko przed grypą epidemiczną, ale trochę też przed np. paragrypą
2018-10-17 13:47
Nie biegam, nie ćwiczę, wódy co prawda nie piję, ale piwo owszem. Generalnie jestem kanapowcem. Szczepię się i nie choruję.
2018-10-20 12:16
Dlatego musisz się szczepić bo jesteś kanapowcem, bez tego byś padł jak mucha.
2018-10-17 17:09
Ja się nie szczepię i też nie pamiętam kiedy chorowałam. Cy to też zasługa szczepień?
2018-10-17 21:02
ale także szczepień innych ludzi.
Nie chcę Cię martwić ale przyjdzie taki moment kiedy się zestarzejesz a wraz z Tobą zestarzeje się Twoja odporność a więc prędzej czy później na grypę zachorujesz.
ale także szczepień innych ludzi.
Nie chcę Cię martwić ale przyjdzie taki moment kiedy się zestarzejesz a wraz z Tobą zestarzeje się Twoja odporność a więc prędzej czy później na grypę zachorujesz.
Grypa wbrew pozorom nie jes banalną chorobą, rocznie umiera na nią i z powodu powikłań po niej 2 miliony ludzi. Szczepionka w niewielkim stopniu zmniejsza ryzyko zachorowania osób starszych ale w bardzo znacznym ilość powikłań po niej.
2018-10-18 10:02
A Ty nie zachorujesz? He he he grypa mutuje co chwile są inne szczepy. Żeby mieć jakąkolwiek odporność przed grypa trzeba się szczepić min 10 lat. Głupim narodem łatwiej się manipuluje
2018-10-18 09:27
ja sie nigdy nie szczepilam na grype i tez nie chorowalam juz kilka lat a jak zachoruje to nie musze chodzic ani do lekarza ani do apteki bo za kilka dni choroba zawsze mi mija sama!!! i co wy na to?
2018-10-17 14:53
Tylko jedna (potrójna) szczepionka powodowała autyzm, ale chyba ją właśnie wycofano?
2018-10-17 20:53
Badania na podstawie których wyciągnięto takie wnioski okazały się czystym oszustwem. Dr Andrew Wakefield dobrał sobie badaną grupę tak aby osiągnąć taki a nie inny wynik. Nikt później nie potwierdził jego teorii a wręcz przeciwnie, wszystko kolejne badania wskazywały na brak jakichkolwiek powiązań pomiędzy szczepieniami a występowaniem autyzmu.
2018-10-17 18:51
Raz na 4-5 lat katar złapie ;)
2018-10-17 17:33
A od kilku lat nawet przeziębienia!
2018-10-17 09:49
Ja też co roku szczepię się na grypę, ale szczepionka nie uodparnia na przeziębienie, to mit.
2018-10-17 15:37
a nazwa zespołu objawów - zapalenie błony śluzowej nosa, gardła i zatok przynosowych. Przeziębienie wywołuje wiele wirusów, w tym także i grypy kiedy nie dochodzi do ogólnego zakażenia. Poza tym każda stymulacja układu
a nazwa zespołu objawów - zapalenie błony śluzowej nosa, gardła i zatok przynosowych. Przeziębienie wywołuje wiele wirusów, w tym także i grypy kiedy nie dochodzi do ogólnego zakażenia. Poza tym każda stymulacja układu odpornościowego, zarówno szczepionkami jak i starymi babcinymi metodami typu czosnek, będzie powodowała lepszą jego reakcję nie tylko na patogeny przeciwko którym jest stosowana.
Podsumowując - nie jest prawdą, że szczepionka przeciw grypie zapobiega przeziębieniom ale nie jest też tak, że nie wpływa na jego przebieg w ogóle.
2018-10-17 08:11
Ja tez - nawet gdy mnie cos lapie to zdecydowanie lżej to przechodzę niz bez szczepien pare lat temu.
2018-10-17 14:13
Lepiej sie odzywiajcie to chorowac nie bedziecie, muly.
2018-10-17 14:53
A zwłaszcza szczere pozdrowienie z serca płynące na samym końcu. Ach jak ja Ci zazdroszczę edukacji, wychowania i kultury, którą sobą reprezentujesz.
2018-10-17 13:01
a ja się nie szczepię, i pamiętam kiedy ostatni raz chorowałam na grypę - 11 lat temu. Później przeziębiłam się parę razy - choroba trwała niecałe 36h, zanim zdążyłam zapisać się do lekarza albo wziąć wolne z pracy
a ja się nie szczepię, i pamiętam kiedy ostatni raz chorowałam na grypę - 11 lat temu. Później przeziębiłam się parę razy - choroba trwała niecałe 36h, zanim zdążyłam zapisać się do lekarza albo wziąć wolne z pracy czułam się dobrze.
Nie jestem przeciwnikiem szczepienia; jeśli ktoś czuje potrzebę to czemu nie; pytanie tylko (w moim przypadku): po co?
2018-10-21 20:16
Droga Redakcjo.
2018-10-21 13:02
wyjechałem z Polski, przestałem chorować.
Polecam
2018-10-17 08:05
2018-10-17 14:55
kiedy jest się kura domową i nie wychodzi z domu. niby skąd zarazki miały by się pojawić ? od męża powiadasz...ale jak widać przez conajmniej 6 lat nie przyprowadził do domu niczego z pracy....cóż...wniosek jest tylko jeden...mąż ma kochankę.
2018-10-21 12:44
Ale na weneryczne i tak szczepień nie ma,więc kura domowa szczepic się nie musi.
2018-10-17 16:42
A tak w ogóle to nie ważne z kim śpisz tylko komu nogi śmierdzą.
2018-10-17 12:37
Ja tez niw szczepilam swojej trójki dzieci i nigdy nie zaszczepie. Jak dobrze, ze jest więcej mądrych i świadomych rodziców..
2018-10-21 12:40
Jak będziesz mogła żyć,jak któreś z tej trójki dzieci zachoruje na wzw B, gruźlicę, tezec, krztusiec?
2018-10-17 12:46
W płaską ziemię też paru wierzy, ale ci są bynajmniej niegroźni.
2018-10-17 18:26
A pod skorupą ziemi jest kula jeszcze większa niż ziemia.
2018-10-17 13:11
A u mnie w ogródku ziemia jest płaska!
2018-10-17 14:46
A to znaczy, że ziemia jest kulą ale żyjemy w jej środku a nie na zewnętrznej powierzchni.
2018-10-17 13:43
Nauczcie sie uzywac slowa bynajmniej, niemoty.
2018-10-17 13:12
*przynajmniej
2018-10-17 08:20
Poczekaj jak przyjdzie epidemia. Przepraszam, do jakiej szkoły chodzi Twoje dziecko? Bo nie chce tam wysłać swojego...
2018-10-17 12:39
Jakim trzeba być głupim żeby napisać taki komentarz.. to właśnie szczepione dzieci są ryzykiem zachorowania innych.. bo po szczepieniu rozsiewają choroby. A skoro się boisz, ze nieszczepione dziecko może zarazić Twoje to po co szczepisz? Przecież powinny Cię szczepionki ochronić. Boże, jacy ludzie są durni!!!!
2018-10-17 12:59
Odpowiedziałbym, ale nie wiem, czy umiem Ci to wytłumaczyć...
Jest duży odsetek dzieci, których nie wolno szczepić ze względu na wrodzone choroby. Dlatego wyeliminowanie danych chorób zakaźnych jest takie istotne. W ten sposób wyeliminowano np. polio.
2018-10-17 13:22
ale nie jestem w stanie Ci tego wytłumaczyć bo i tak szybciej uwierzysz w propagandę big pharmy
2018-10-17 13:43
jasne, a to że żyjemy dwa razy dłużej od ludzi co żyli kilkaset lat to wynik przypadku.
Wcale nie higeny, medycyny i szczepień..
Sprawdź kiedy pojawiły się pierwsze szczepienia i kiedy były skoki długości żywotności ludzi
propagande to ty siejesz bez żadnego dowodu
2018-10-18 20:45
2018-10-17 13:20
Świnki? Straszne rzeczy... A może polio, które praktycznie wyeradykowało, a jedynym rezerwuarem była do niedawna szczepionka opv. zaszczepcie w sobie, ludzie, chęć do używania mózgu przede wszystkim.
2018-10-17 14:06
"W Wenezueli odnotowano pierwszy od prawie 30 lat zgon z powodu wirusa polio, prowadzącego do choroby Heinego-Medina. Kryzys polityczny i ekonomiczny spowodował tam spadek liczby zaszczepionych. Wśród nich znalazł się 3-letni chłopiec z Delta Amacuro, jednego z najbiedniejszych regionów kraju."
2018-10-17 10:44
Trzeba chodzącą epidemię ze szkoły wydalić, a nie omijać samemu.
2018-10-17 08:51
2018-10-18 10:40
Może dlatego ze Ksawery nje żyje?
2018-10-17 13:41
Tak tylko informacyjnie podam, że w 20 krajach w Europie nie ma obowiązku szczepień
2018-10-17 14:41
Tak tylko informacyjnie podam ,że w krajach w których nie ma obowiązku szczepień dzieci nie zaszczepione nie są przyjmowane do szkół publicznych .Możesz za to jak najbardziej trymać je sobie w domu i je uczyć .
2018-10-17 16:15
Nie we wszystkich krajach tak jest. I raczej dotyczy żłobków i przedszkoli. No bo jak wywiązać się z obowiązku szkolnego?
2018-10-17 20:43
W tych krajach gdzie obowiązuje takie rozwiązanie (np. USA) dotyczy to placówek publicznych. Nie chcesz szczepić dziecka to ucz je w domu albo w szkole prywatnej, która się na takiego ucznia zgodzi.
2018-10-18 05:43
To teraz spr sobie jak wygląda nauczanie domowe w Polsce po ostatnich zmianach Pisu. Jeszcze trochę i będzie jak w Niemczech. Zniewolone łby nie ogarnia ją że UE to komunistyczny twór. Wszystko co wam narzucą dla waszego
To teraz spr sobie jak wygląda nauczanie domowe w Polsce po ostatnich zmianach Pisu. Jeszcze trochę i będzie jak w Niemczech. Zniewolone łby nie ogarnia ją że UE to komunistyczny twór. Wszystko co wam narzucą dla waszego dobra to przyjmie ie z radością, bez zastanowienia. Dla władzy jesteście baranami, a wasze dzieci i nie są tak naprawdę wasze tylko państwa.
2018-10-17 14:03
Bo nie musi być. Szczepią się prawie wszyscy.
2018-10-17 14:34
No właśnie prawie wszyscy. Ci co nie chcą to nie muszą. Polacy to naród niewolników... Broni też nie możecie posiadać, bo jesteście za głupi. Komuniści mieli rację zakazując polakom posiadania broni?
2018-10-17 14:50
pomimo braku obowiązku szczepi się większy odsetek populacji niż w Polsce gdzie taki obowiązek jest. Niestety społeczeństwa się miedzy sobą różnią, w polskim samolubnym do działań prospołecznych trzeba przymuszać.
2018-10-17 16:12
A może tam jest rzetelna informacja na temat szczepień. A może nie szczepi się dzieci już w pierwszej dobie po urodzeniu bez porządnego przebadany dziecka. I pewnie sama ilość szczepień jest mniejsza niż w Polsce. Polacy
A może tam jest rzetelna informacja na temat szczepień. A może nie szczepi się dzieci już w pierwszej dobie po urodzeniu bez porządnego przebadany dziecka. I pewnie sama ilość szczepień jest mniejsza niż w Polsce. Polacy dają się traktować jak bydło doświadczalne. Poddają się szczepienie jak barany. Jak będą chcieli Was czipować to też grzecznie się zgodzicie
2018-10-17 17:19
Uważasz, że u nas są jakieś inne informacje podawane ludziom niż w Szwecji? Internet na granicy jest filtrowany i niektóre informacje usuwane?
O co chodzi z tym „porządnym” przebadaniem? Mają wykonywać MRI
Uważasz, że u nas są jakieś inne informacje podawane ludziom niż w Szwecji? Internet na granicy jest filtrowany i niektóre informacje usuwane?
O co chodzi z tym „porządnym” przebadaniem? Mają wykonywać MRI takiemu noworodkowi?
Liczba szczepień jest rożna w różnych państwach bo i różne są czynniki epidemiologiczne. W takiej Polsce nadal szczepi się przeciwko gruźlicy bo niestety dzięki sąsiadom zza wschodniej granicy jesteśmy na nią bardziej narażeni niż np. Szwedzi.
Bydło doświadczalne? Polska liderem we wprowadzaniu nowinek medycznych (w tym szczepionek) nie jest, większość tych ostatnich była stosowana przez kilka lat na Zachdzie zanim pojawiły się u nas w kalendarzu szczepień. Kto tu w takim razie jest traktowany jako egzemplarz doświadczalny a kto jako beneficjent przetestowanych produktów?
No i co do czipowania - zależy czemu ma to służyć. Technologia idzie tak do przodu, że taki czip pewnie niedługo będzie w stanie np. wykryć zawał, podać wstępnie leki i jeszcze zawiadomić pogotowie o potrzebie przyjazdu pod konkretny adres. Jeżeli to ma temu służyć to ja się chętnie zaczipuję i to nawet nie dlatego, że moje zdrowie będzie lepiej zabezpieczone ale, że dzięki takiemu działaniu mogą potencjalnie zostać oszczędzone pieniądze, które będzie można wykorzystać na inne procedury medyczne, których nie da się w ten sposób uniknąć.
2018-10-17 20:14
Idioto wszystko wmawiają., że to dla naszego dobra. Idź się zaczipuj baranie
2018-10-17 20:36
przeciwnika obowiązkowych szczepień.
Niestety kolego, żyjesz w społeczeństwie a nie na bezludnej wyspie, w społeczeństwach obowiązują pewne reguły i oprócz praw ma się też obowiązki.
2018-10-17 14:11
I jak pokazują statystyki, mieli rację.
2018-10-17 16:21
Pomiędzy tymi dwoma faktami nie ma związku
2018-10-17 10:10
A wychodzicie czasem z domu i spotykacie się z innymi dziećmi?
2018-10-17 13:42
Jak sie g*****no odzywiacie to I chorujecie. Media niezle Wam wpoily te wiadomosci O niby to zbawiennym dzialaniu szczepionek. Kiedys to sie mozna bylo szczepic, dzis to siedlisko rteci I aluminium dzieki ktorym za 30-40
Jak sie g*****no odzywiacie to I chorujecie. Media niezle Wam wpoily te wiadomosci O niby to zbawiennym dzialaniu szczepionek. Kiedys to sie mozna bylo szczepic, dzis to siedlisko rteci I aluminium dzieki ktorym za 30-40 lat jestescie doskonalym klientem firm farmaceutycznych I lekarz dla ktorycH liczy sie kasa. Mimo wszystko. Zakumajcie wreszcie ze w tym kraju nikt nie chce wasze go dobra:)
2018-10-17 14:43
którą spożywasz bo się „zdrowo” odżywiasz jest więcej rtęci i aluminium niż w takiej szczepionce. Ale Ty oczywiście wiesz lepiej bo przecież obroniłem habilitację z chorób zakaźnych.
2018-10-17 13:55
Masz rację. Nikt nie chce naszego dobra, zwłaszcza proepidemiści.
2018-10-17 08:33
ja to nawet psa nie szczepię
2018-10-17 13:43
durne ludzie
2018-10-17 08:07
Bo nie żyjecie.
2018-10-17 11:33
Odpowiedź godna co najmniej doktora a może i docenta.
2018-10-17 11:41
Ja doceniłem plusikiem
2018-10-17 16:51
To były szczepionki obowiązkowe. Jak chodziłem do szkoły, w szkolnym gabinecie lekarskim też byłem szczepiony. Staliśmy w kolejce do pani pielęgniarki... Ona robiła szczepienia. Do dzisiaj nigdy nie zachorowałem na chorobę na którą było robione szczepienie.
2018-10-17 18:07
więc od kogo miałeś się zarazić? mumii?
2018-10-21 12:34
Cały czas jest gruźlica, krztusiec, tezec
2018-10-18 15:19
dzisiaj są to osoby ponad ok. 75- letnie zmagające się od tamtych lat z inwalidztwem.
2018-10-17 20:01
2018-10-17 16:54
Poliomyelitis (Heine Medina) i ospie. Te szczepienia bralem ale nigdy nic na grype.
2018-10-17 18:10
I o matko jedyna żyje, nie mam raka autyzmu, ani ja ani mój maz ani moja mama i tata nawet dziecku nic nie jest a zostało zaszczepione na wszystke szczepienia również zalecane plus grypa. O matko nic nam nie jest, o rany nawet grypy nie mamy od wielu lat. I co na to antyszczepionkowcy, jak to wytłumaczyć ie?
2018-10-18 22:45
Chyba coś że mną nie tak. Nie szczepie się, nie choruje nawet przeziębienia nie mogę złapać całą zima bez czapki i tylko krótki rekawek pod kurtka i to w dodatku jesienna bo w zimowej jest mi za ciepło. Na szluga tez
Chyba coś że mną nie tak. Nie szczepie się, nie choruje nawet przeziębienia nie mogę złapać całą zima bez czapki i tylko krótki rekawek pod kurtka i to w dodatku jesienna bo w zimowej jest mi za ciepło. Na szluga tez wychodze z kapciach bez skarpetek nawet jak jest temperatura minusowa. Żadnych dodatkowych witaminę też nie biorę i owoców poza sezonem też mało jem bo smakują sztucznie. Dodatkowo jak ktos z najblizszej rodziny zachoruje np. Na grypę to nie unikam z ta osoba kontaktu ttlko normalnie w jej towarzystwie jestem. Jedyne co robię zimą to chodzę na saunę po której biorę zawsze zimna kąpiel. Więc mam pytanie po co mam się niby szczepic? Jak nawet bez szczepień nie mogę złapać nawet przeziębienia
2018-10-21 12:30
2018-10-17 18:23
Nie wytłumaczysz - nie wynaleziono jeszcze szczepionki na głupotę. A jak zostanie wynaleziona, to i tak się nie zaszczepią.
2018-10-18 15:21
2018-10-17 19:01
Posłuchaj wykładów prof Majewskiej, doktora Czerniaka, doktora Jaśkowskiego i innych zanim zaczniesz obrażać przeciwników szczepień. Powinien być wybór sczepić siebie i swoje dzieci czy nie.
2018-10-17 19:23
Nawiedzeni pseudonaukowcy. P. "prof" Majewska nie jest zatrudniona na żadnej uczelni, czy instytucie. Wszyscy wydają oświadczenia, że nie chcą mieć nic wspólnego z p.prof. Nawet KUL był oburzony jej pseudo wykładem i
Nawiedzeni pseudonaukowcy. P. "prof" Majewska nie jest zatrudniona na żadnej uczelni, czy instytucie. Wszyscy wydają oświadczenia, że nie chcą mieć nic wspólnego z p.prof. Nawet KUL był oburzony jej pseudo wykładem i wykorzystywaniem wizerunku tej Uczelni. Ale do wyznawców teorii spiskowych nic nie trafi.
Macie wszelkie cechy przynależności do sekty.
2018-10-17 20:27
To za darmo rozdają profesury i doktoraty, czy ci ludzie jednak coś tam wiedzą? A że współczesne uczelnie są koniunkturalne i rektorzy wolą być poprawni politycznie, światopoglądowo itd. to niestety prawda. Zaszczuli już niejedną osobę, np dr Ratajczaka. A tzw. teorie spiskowe z reguły się sprawdzają, ale o tym dowiadujemy się po latach.
2018-10-17 20:49
Poczekaj az zostaniesz kiedys stara i samotna.
2018-10-17 15:53
Szczepię swoje dzieci na polio, błonicę, krztusiec, odrę, tężec itd., ale od szczepionek na grypę stronię. To wydaje się przegięciem, wyciąganiem kasy od hipochondryków, których jest wokół niemało. Bać się grypy?
Szczepię swoje dzieci na polio, błonicę, krztusiec, odrę, tężec itd., ale od szczepionek na grypę stronię. To wydaje się przegięciem, wyciąganiem kasy od hipochondryków, których jest wokół niemało. Bać się grypy? Przecież nawet jak zachorujesz, to po trzech dniach na gripeksie już śmigasz jak skowronek, po co się szczepić przeciw takiemu czemuś, co można pokonać samemu pod kołderką? I jaka jest zachorowalność na grypę? 1 raz na osobę na 10 lat? Phi, dawać mi tu pełnowartościowego wirusa, to mu pokażę kto tu rządzi.
2018-10-20 20:34
Grypa 3 dni i po niej....jesli mylimy grype z przeziebieniem to gratuluje...prawdziwa grypa potrafi czlowieka rozlozyc na lopatki konkretnie nawet do 2 tyg. I choc bys chcial nie dasz rady poprostu nie masz sily nie wspomne o goraczce i mega oslabieniu...wiec blagam rozrozniajcie chorobe
2018-10-18 11:12
wszystich urodzenia do śmierci powinni obowiązkowo walić wszelkimi dostępnymi szczepionkami, bo tak uczy dzisiejsza medycyna. A kto temu nie przyklaskuje ten jest w jednym rzędzie z Ziębą i Wakefieldem.
2018-10-17 18:21
Bardo się mylisz, sama grypa może nic ci nie zrobi ale powikłania później są okropne, ja miałam tylko zapalenie płuc i miesiąc w szpitalu, moja sąsiadka starsza Pani właśnie czeka na przeszczep serca po zapaleniu mięśnia sercowego. No ale niech każdy decyduje za siebie.
2018-10-20 17:14
gdy przyjdą czasy kiedy oficjalny nurt medyczny nie będzie już taki jednostronny.
Ludzie nie bądźcie naiwni - wystarczy poprosić o ulotki dot konkretnych szczepionek i sprawdźcie czy producent deklaruje 100%
gdy przyjdą czasy kiedy oficjalny nurt medyczny nie będzie już taki jednostronny.
Ludzie nie bądźcie naiwni - wystarczy poprosić o ulotki dot konkretnych szczepionek i sprawdźcie czy producent deklaruje 100% tylko pozytywne działanie?
Na każdym leku ulotka pęka w szwach od potencjalnych skutków ubocznych, a szczepionka nie jest w tym zakresie lepsza.
2018-10-17 12:22
niekoniecznie
gdy nie było refundacji Vaxigrip i Influvax były po 20-25zł
a Vaxigrip był tańszy, bo ponoć Influvax był lepszy
refundacja jest tylko na Vaxigrip, który kosztuje ponad 50 dla wszystkich
a po refundacji 25zł
Influvax też podrozal, jest po 30.
2018-10-19 21:52
w Gdańskuch aptekach. Lekarze go wypisują a aptekarze twierdzą, że trzeba czekać na dostawę do połowy listopada.
Portal trojmiasto.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii.