2020-07-03 14:30
Opinia wyróżniona
Tacy ludzie muszą mieć odebrane prawa rodzicielskie i wszystkie świadczenia socjalne i pomocowe od państwa i gminy bo będą wykańczać psychicznie i fizycznie swoje dzieci i wychowywać je na oszustów i złodziei. Przypadałby się też system opiniowania przez wynajmujących także poprzedni wynajmujący wystawia opinie która trzeba okazać kolejnemu.
2020-07-04 09:43
No to długo bedziesz czekać na odebranie im pisowego dodatku dla dzieciorobów.
2020-07-04 08:52
Nic nie wiesz poza wersja właścicielki i zdjęciem starej kanapy. Jak dla mnie manipulacja. Biedna poszkodowana. Może Ci ludzie wcale tacy źli nie byli? Zawsze trzeba wysłuchać relacji obu stron.
2020-07-04 08:44
2020-07-03 23:59
Ale przecież Oni na Dude głosują.To czemu to się dziwić.Jakby co to by ułaskawił i po kłopocie.
2020-07-03 20:07
2020-07-03 23:40
bycie prezydentem jest strasznie nudne, a kandydowanie z jednym glosem poparcia ?? sama sobie odpowiedź
2020-07-03 20:03
Rodzice powinni mieć całkowity wpływ na to jak chcą wychować swoje dzieci - PAD
2020-07-03 21:25
O patologii nie mówił, celowo to zmaniouliwaleś ?
2020-07-03 19:56
I odpowiednią forma umowa najmu okazjalnego, brak kłopotu przy eksmisji osób z małym dzieckiem
2020-07-03 20:04
Dziecko nie jest obecnie problemem przy eksmitowaniu.
Prawnie w Polsce po prostu ustawa jest nielogiczna i nie chroni właściciela. Oto chodzi. Niestety - nawet przy najmie okazjonalnym.
2020-07-03 19:23
A ja mam pytanie a gdzie byli sasiedzi jak były awantury?czemu nikt nie zadzwonoł po polcję,opieke społeczna Do diabła tam było małe dziecko!!!!!!!! Litujecie się nad włascicielka mieszkania??????? Własciciel mieszkania da sobie radę z remontem ale małe dziecko nie da rady psychcznie!!!!!!wszyscy powinniście się wstydzić!!!!!!!!
2020-07-03 19:51
Bardzo dobre pytanie. Sto razy padała odpowiedz. Sąsiedzi na każdą awanturę reagowali wezwaniem policji. Pytania zadawajcie właśnie policji. MOPR zna rodzine, przecież wypłaca świadczenia. Ale działali w ramach swoich
Bardzo dobre pytanie. Sto razy padała odpowiedz. Sąsiedzi na każdą awanturę reagowali wezwaniem policji. Pytania zadawajcie właśnie policji. MOPR zna rodzine, przecież wypłaca świadczenia. Ale działali w ramach swoich kompetencji. Wciąż nie pojawił się tam jednak żaden kurator. Oto jest pytanie. Gdzie jest kurator? No teraz będzie na pewno... jak ich znajdzie.
2020-07-03 17:31
dać im 1500 +
2020-07-03 15:08
Przeciez to idealna rodzina wg Pisu
2020-07-03 15:52
Już się wykazałeś ;)
2020-07-03 16:00
2020-07-03 15:46
i prawidłowa
2020-07-03 14:59
Klamka urwana. Może wyjść nie mogli.
2020-07-03 14:37
Na jakim to się działo osiedlu i czy ktoś ma namiary na tą zrzutkę dla właścicieli bo nie mogę znaleźć?
2020-07-03 15:19
2020-07-03 14:35
w sumie to działa w dwie strony
2020-07-06 07:37
2020-07-05 15:57
2020-07-03 20:01
Przecież bank nie da za darmo. Jest jakaś rata kredytu. Potem koszty utrzymania - a do tego może jakieś 200-300 zł zarobku. No rzeczywiście.... szaleństwo
2020-07-03 18:58
Śp już teraz, a miał ich sporo na wynajmie, to pewnie reakcja i wasze opinie inne by były...
2020-07-03 20:07
niektóre komentarze ewidentnie wskazują na ludzki podgatunek z $ zamiast źrenic i portfelem guczi dolcze kibama zamiast mózgu
2020-07-03 20:11
Ola, to ty?
2020-07-03 16:16
to działa w jedną stronę, kto ma ten rządzi, kto ma ten szuka fraj..ra, jelenia i chętnych, kto ma ten się użala, kto ma ten się prosi o więcej.
Niestety to dziąła w jedną stronę podobnie jak poglądywładzy jednej partii czy też jednego człowieka.
2020-07-03 14:57
Trzeba szukać realnych cen, lub negocjować. Nie można robić czegoś takiego, to jest zwykła chamska kradzież.
2020-07-03 20:03
jak ciebie nie stac na mieszkanie, nie zarabiasz wystarczajaco by pogodzic wynajem i koszta utzrymania rodziny, siegasz po kazda mozliwa pomoc i jest wciaz za mało by zapewnic podstawy/grunt bytu. Z dnia na dzien stajesz
jak ciebie nie stac na mieszkanie, nie zarabiasz wystarczajaco by pogodzic wynajem i koszta utzrymania rodziny, siegasz po kazda mozliwa pomoc i jest wciaz za mało by zapewnic podstawy/grunt bytu. Z dnia na dzien stajesz sie bezdomny, choc wciaz pracujesz, wciaz jestes zwykłym człowiekiem,czujesz ze system ciebie sprowadza do nedzy, co zrobisz, gdy w pespektywie przyszlosci ukazuje sie obraz ciebie i twojej rodziny pod mostem.
Moze ta rodzina znalazla sie w podobnej sytuacji i chociaz dwa lata mieli dach nad glowa, moze oni potrzebuja solidnej pomocy a nie tylko oskarzenia, moze to wlasnie oni stali sie ofiarą już dawno temu i nikt az do dzis im nie pomogl, a moze jutro byc juz za późno.
O czym myślisz cfaniaku ?
Planujesz zakup nowego mieszkania na wynajem ?
Czy masz na to wyj..ane bo jest weekend ?
2020-07-05 07:36
Przecież dostali lokal od miasta.
2020-07-03 23:03
Nie, właśnie przez takich ludzi potem nie da się wyłapać tych naprawdę potrzebujących.
Oni pomocy żadnej nie potrzebują, prócz psychologa, kuratora.
Dostali lokal od miasta - nie przyjęli go... bo?
2020-07-03 23:38
2020-07-03 14:39
Ewentualnie upoważnia go to do niszczenia mienia, nielegalnego zajmowania lokalu i życia na koszt właściciela?
2020-07-03 14:47
Ewentualnie upoważnia go/ją do niszczenia rynku, urządzania sobie biznesu na społecznym dramacie i życia na koszt najbiedniejszych ludzi.
2020-07-04 08:14
.. haha że co?
2020-07-03 15:44
dramat, przecież Ty nic nie kapujesz!
2020-07-03 20:21
Że każdy ma prawo wyborcze, i ten po Oxfordzie i ten bez 3 klas. Każdego głos tyle samo znaczy.
2020-07-03 16:40
kapuj to może dostaniesz pseudonim KAPO jak przyjdzie czas ratować polskę i polaków na wojennej ścieżce czego nikt oczywiście nikomu nie życzy, to poprostu się dzieję, kapujesz ?
2020-07-03 18:47
Idź człowieku do lekarza, może ci ulży.
2020-07-03 19:56
ja ulgi nie potrzebuje, ale Tobie jeśli potrzebna to pójdź póki nie za późno.
2020-07-03 15:07
Niewidzialna ręka Korwina przecież go wyreguluje i wylecisz z obiegu, prawda?
2020-07-03 16:22
rok 2010 wypłata pani X wynosiła 2100 zł a koszt wynajmu mieszkania 1050 zł, czyli 50% wypłaty.
rok 2020 wypłata pani X wynosi 3200 zł a koszt wynajmu mieszkania 2500 zł, widzisz różnice dobrej zmiany ?
rozwiń...
rok 2010 wypłata pani X wynosiła 2100 zł a koszt wynajmu mieszkania 1050 zł, czyli 50% wypłaty.
rok 2020 wypłata pani X wynosi 3200 zł a koszt wynajmu mieszkania 2500 zł, widzisz różnice dobrej zmiany ?
Przykład oczywiście chaotyczny, jednakże przytoczony z życia pewnej pani X, pracującej w tym samym miejscu i wynajmującej takie samo mieszkanie od wielu lat.
Proste?
2020-07-03 19:01
A nie
pis, po, sld, zsl itd
2020-07-03 19:55
ceny np. taxi też ustalił rynek, czy uchwała tut. Rady Miasta ?
tak jest ze wszystkim drodzy Państwo,każdą cenę można ustalić, a tylko tam gdzie klita nie ma ustalonych cen,jest wprowadzony chaos mający na
ceny np. taxi też ustalił rynek, czy uchwała tut. Rady Miasta ?
tak jest ze wszystkim drodzy Państwo,każdą cenę można ustalić, a tylko tam gdzie klita nie ma ustalonych cen,jest wprowadzony chaos mający na celu maksymalny wyzysk zwykłego człowieka.
Powyższe za rządów pisowskich się dzieje w dobie a właściwie dekadzie dobrej zmiany a my się temu tylko przyglądamy.
2020-07-03 20:10
2020-07-03 20:33
to przykład że ceny ustalić można i bierze się tu pod uwagę wiele czynników, a w mieszkaniach jest samowolka i niekiedy koszt wynajmu kawalerki przekracza dośc mocno najniższe krajowe wynagrodzenie za miesiąc, biorąc pod uwagę miejsce zatrudnienia i miejsce zamieszkania.
2020-07-03 18:39
Ponad dwukrotny wzrost ceny najmu przez dziesięć lat? To ta pani po prostu trochę sierota, że nie poszukała czegoś innego. Jestem w podobnej sytuacji - od mniej więcej 10 lat wynajmuję to samo mieszkanie. Łączny koszt
Ponad dwukrotny wzrost ceny najmu przez dziesięć lat? To ta pani po prostu trochę sierota, że nie poszukała czegoś innego. Jestem w podobnej sytuacji - od mniej więcej 10 lat wynajmuję to samo mieszkanie. Łączny koszt jest w tej chwili o jakieś 25% wyższy, niż był w 2010 roku. Ok, być może mam szczęście. Jestem niekłopotliwym i pewnym lokatorem, płacę zawsze w terminie.
W temacie artykułu - cóż, w mojej rodzinie wydarzyło się nawet bardziej drastyczne zdemolowanie mieszkania przez lokatorów. Takie, że właściwie wszystko było najpierw do odkażania, a później do remontu, a i policja miała się czemu przyjrzeć.
2020-07-03 18:58
nie dziw sie ta Pani głosowała na Szymona.
2020-07-03 16:41
Rok 2010 to pensja byla 1650 brutto i 5 zlotych za godzinę
2020-07-03 19:48
czytaj że to mój przykład a nie twoja ułańska pisowska fantazja władzy absolutnej
2020-07-03 15:06
Im więcej mieszkań na wynajem tym niższe ceny najmu więc kto tu rynek niszczy? Osoba która wynajęła to mieszkanie jak wynika z poprzedniego artykułu nie jest posiadaczem wielu mieszkań na wynajem jak np. mali i średni
Im więcej mieszkań na wynajem tym niższe ceny najmu więc kto tu rynek niszczy? Osoba która wynajęła to mieszkanie jak wynika z poprzedniego artykułu nie jest posiadaczem wielu mieszkań na wynajem jak np. mali i średni przedsiębiorcy których znam i którzy kupują w pakiecie 3, 5, czy 10 mieszkań. Poza tym można wynająć poza Gdańskiem i będzie taniej, nikt nikogo nie zmusza.
2020-07-03 14:38
tu ci sie nikt nie przyzna tu sami dorobkieiwcze artykuł zasponsorowali i sfingowali dla współczucia nieświadomych czytelników, łykających bajki z tv
2020-07-03 23:00
Sebix, to weź opowiedz, jak to było?
2020-07-03 14:49
Taa, ziemia jest płaska, wirusa nie ma, a świat stworzono w siedem dni, czarna dziura to wytwór braku higieny, a wodór to odmiana wódki z dyskontu, bycie patolem to powód do dumy, 5G roznosi wirusa, a mały iq to słynny raper
2020-07-03 20:02
Przepiękny komentarz. ziemia płaska
2020-07-03 16:18
2020-07-03 15:49
I co chciałeś przez to napisać? Sprzedajesz swoją filozofię życiową?
2020-07-03 15:59
2020-07-03 16:13
zapomniałaś/eś dodać lewactwo pisowskie wynajmujące nieruchomości w kredytach za wygórowane kwoty ze sztucznie napędzonego rynku nieruchomości
2020-07-03 21:39
nikt Ci nie każe wynajmować, weź kup i mieszkaj
2020-07-03 16:18
2020-07-03 18:18
2020-07-03 19:00
Miller, Belka, Cimoszewicz z PO do Brukseli
2020-07-03 14:35
Niestety, 500+ się należy
2020-07-04 00:36
przyklad idzie od gory
te premie nam sie nalezaly!
2020-07-03 19:03
2020-07-03 14:33
niech ucza sie szukac fraj..rów na wynajem
2020-07-04 08:44
2020-07-03 20:05
Wynajem to umowa pomiędzy stronami, jeśli im pasuje to co Tobie do tego. Osobiście też wybrałbym raty kredytu niż napychać kieszeń właścicielowi za wynajem.
2020-07-03 20:00
Boli mnie głupota ludzka...ale na spokojnie. Jeśli kupujesz mieszkanie, to znaczy, że być może dostałeś kredyt. Kredyt dostajesz na podstawie dochodów z pracy. Pracujesz, bo wstajesz codziennie i poświęcasz swój czas na
Boli mnie głupota ludzka...ale na spokojnie. Jeśli kupujesz mieszkanie, to znaczy, że być może dostałeś kredyt. Kredyt dostajesz na podstawie dochodów z pracy. Pracujesz, bo wstajesz codziennie i poświęcasz swój czas na zarobek. Zarabiasz, bo pewnie jesteś wykształcony lepiej lub gorzej albo po prostu świetnie potrafisz zrealizować swój pomysł na biznes. Nieeeee.... nic nie ma w życiu za darmo.
2020-07-03 19:45
A nie chronić patologie. Pewnie teraz kolejnych na mine wsadza.
2020-07-03 17:17
Ale jesteś wredny.
2020-07-03 14:43
Mnie nie dziwi że patola której niestety w Polsce sporo uznaje że zarabianie uczciwe jest złe a kradzież i oszustwo jest wporzo i jeszcze można się tym chwalić.
2020-07-03 16:09
dziwi mnie nazwanie okradania biednych ludzi uczciwym zarobkiem właścicieli.
Wynajmujący w ten sposób podyktowany przez sztucznie stworzony rynek bandytów (nadal nazywających siebie uczciwymi właścicielami nieruchomości). Dziwi mnie to po upadku komuny i to w czasach dobrej zmiany.
2020-07-03 19:43
To że ludzie to deb..le to nie jest problem właścicieli mieszkań. Skoro ludzie dają się dymać i płacą ogromne kwoty za mieszkania/pokoje to, jak to się mówi, kto bogatemu zabroni. Bogatemu w cudzysłowie bo większość to
To że ludzie to deb..le to nie jest problem właścicieli mieszkań. Skoro ludzie dają się dymać i płacą ogromne kwoty za mieszkania/pokoje to, jak to się mówi, kto bogatemu zabroni. Bogatemu w cudzysłowie bo większość to pewnie bogactwo skredytowane.
Znajomy ostatnio wynajął mieszkanie. Czy jego winą jest, że praktycznie od razu miał chętnych choć kwota wg mnie kosmiczna? Za kwotę wynajmu (mamy podobny metraż) miałbym opłacony kredyt i jeszcze ok 1k na czysto w kieszeni a do tego trzeba jeszcze dodać czynsz, który dodatkowo płacą! Poważnie, sam zacząłem myśleć czy by swojego nie wynająć...
2020-07-03 20:24
tak wg mnie być nie powinno, bynajmniej nie z mieszkaniami.
Ludzie czy wy już na głowy poupadaliście razem z tym karakanem chrząkniętym w beret. Mieszkanie to dach nad głową, mieszkanie jest niezbędne do życia, do
tak wg mnie być nie powinno, bynajmniej nie z mieszkaniami.
Ludzie czy wy już na głowy poupadaliście razem z tym karakanem chrząkniętym w beret. Mieszkanie to dach nad głową, mieszkanie jest niezbędne do życia, do normalnego funkcjonowania w społeczeństwie. Nie normalnym jest urządzanie sobie szopek i tworzenie biznesplanu na podstawach ludzkiej egzystencji w cywilizowanym społeczeństwie, no chyba że co niektórzy jak nie większość za moment zechcą mieć wokól siebie miliony bezdomnych, wariatów, frustratów i innych popaprańców bo ich na to stać.
Ludzie biedni toczą walkę o dach nad głową i żarcie do gara dla swoich rodzin a to nie jest normalne zjawisko w cywilizowanym społeczeństwie i do tego w ostatniej dekadzie dobrej zmiany wszystko się kilkukrotnie nasiliło aż prezydent zaczął słusznie o suwerenności opowiadać w swoich pięknych słowach.
Weźcie się ogarnijcie bynajmniej troche dla lepszego jutra, naszego jutra.
2020-07-04 07:56
do państwa, a nie do ciężko pracujących ludzi którzy inwestują w lokale. Co państwo robi w sprawie budownictwa socjalnego od ostatnich 30 lat? Nic. Zamiast tego władze kradną na każdym szczeblu i napychają sobie
do państwa, a nie do ciężko pracujących ludzi którzy inwestują w lokale. Co państwo robi w sprawie budownictwa socjalnego od ostatnich 30 lat? Nic. Zamiast tego władze kradną na każdym szczeblu i napychają sobie kieszenie. Rozdaje się kasę za darmo żeby sobie kupić poparcie albo wydaje się ja na przestarzała broń z USA w zamian za łapówki. Przepłaca się miliardy na ustawianych przetargach. Ile za to można mieszkań zbudować? A ludzie w swojej bezmyślności próbują to zwalić na zwykłych ludzi którzy zainwestowali w lokal lub go odziedziczyli.
2020-07-03 23:58
Są ludzie którzy zapłacą więcej za nowe mieszkanie w dobrym miejscu, a jak kogoś nie stać to bierze stare, daleko od centrum. Tak samo pensje są bardzo zróżnicowane, jedni zarabiają 2600 a inni 20tys. Pracy w IT za grubą kasę jest więcej niż pracowników na rynku.
2020-07-03 19:36
Skoro nie było stać tych ludzi na wynajęcie tej kawalerki w podanej cenie, to mogli poszukać innego tańszego mieszkania lub zamieszkać u swojej rodziny.
Ponadto, okazało się że ci ludzie nie zapłacili właścicielce
Skoro nie było stać tych ludzi na wynajęcie tej kawalerki w podanej cenie, to mogli poszukać innego tańszego mieszkania lub zamieszkać u swojej rodziny.
Ponadto, okazało się że ci ludzie nie zapłacili właścicielce mieszkania ani złotówki przez ostatnie dwa lata, co oznacza, że nawet gdyby cena wynajmu kawalerki była niższa, nadal by nie płacili.
Właścicielka kawalerki popełniła tylko jeden błąd: nie podpisała umowy z tymi ludźmi. Pewnie myślała, że to normalni lokatorzy, którzy uszanują jej mieszkanie.
Mój sąsiad od 16 lat wynajmuje różnym osobom mieszkanie. Lokatorzy zmieniają się co kilka lat, ale nigdy z żadnym z nich nie było żadnych problemów.
To nie ceny powodują, że lokatorzy nie szanują cudzej własności, tylko brak szacunku i dobrych manier wyniesionych z domu rodzinnego.
2020-07-03 19:47
jestem za wytępieniem cfaniactwa i wyzysku na społecznej szkodzie coraz to biedniejszych ludzi, młodych pracowitych polaków których z róznych powodów nie stać na zakup jakiegokolwiek dachu nad głową.
Wynajmujący
jestem za wytępieniem cfaniactwa i wyzysku na społecznej szkodzie coraz to biedniejszych ludzi, młodych pracowitych polaków których z róznych powodów nie stać na zakup jakiegokolwiek dachu nad głową.
Wynajmujący swoje kolejne nieruchomości pastwią się nad losem biedniejszych ludzi coraz to bardziej windując ceny w górę.
To nie jest normalne a tym bardziej uczciwe.
Nie jest ten godne naśladowania zachowanie wynajmujących,natomiast system obecnego rządu i prawa którym rządzi $ i tut. uczciwy bandyta właściciel nieruchomości jest godne potępienia wśród całego poszkodowanego społeczeństwa.
Ten kto nakręca tą bańkę jest albo nienormalny, albo poprostu ma wyj...ane jak ci na których trafił artykułowy właściciel M.
2020-07-04 15:01
Bierz w łapy czerwony sztandar i na barykady. Ludzie ciężko pracują na to co mają latami a potem przyjdzie taka patola, która nawet palcem nie kiwnie aby popracować i uważa, że jej się należy bo przecież skoro ktoś coś
Bierz w łapy czerwony sztandar i na barykady. Ludzie ciężko pracują na to co mają latami a potem przyjdzie taka patola, która nawet palcem nie kiwnie aby popracować i uważa, że jej się należy bo przecież skoro ktoś coś ma to powinien dać tym co nic nie mają czyli im. Jeszcze więcej wymyślajcie programów 500+, 13 i 14 emerytur i temu podobnych, po co pracować jak można zabrać tym co mają.
2020-07-04 14:48
Ty leniwa gnido! Najlepiej, dać wszystkim za darmo. Swoje własne mieszkanie to nie przywilej, wbijcie to sobie do głowy nieroby. Mają Ci,którym się chce. Tym,którzy pchają to wszystko do przodu, a nie wyciągają ręce po cudze.
2020-07-05 03:03
Ale co sie chce? Siedziec w fotelu i golic w wakacje turystow a poza sezonem ludzi, ktorym uniemozliwiliscie kupno wlasnego mieszkania, przez zrujnowanie rynku mieszkaniowego? To moze lepiej niech jiz Ci sie nie chce, dla dobra wszystkich.
2020-07-03 20:23
Z całym szacunkiem od kilku lat pracowity człowiek zarabiał tyle, że na wiele było go stać. Nie zarabiają lenie i patologia. Coś o tym wiem, bo sam spłaciłem kredyt zaciągnięty na 20lat 12 lat przed czasem. I uwierz mi
Z całym szacunkiem od kilku lat pracowity człowiek zarabiał tyle, że na wiele było go stać. Nie zarabiają lenie i patologia. Coś o tym wiem, bo sam spłaciłem kredyt zaciągnięty na 20lat 12 lat przed czasem. I uwierz mi nikogo nie okradłem pracowałem po 60h tygodniowo. Pracy jest tyle, że jakbym miał siłę pracować 24h/ dobę przez 6 dni to i tak bym jej nie przerobił. Zatem do roboty, a nie wyciągacie ręce po nieswoje. Oczywiście nie każdy ma siłę żeby tak pracować, ale ja też wolałbym mieć mózg zdolny jak Einstein, opatentować coś wspaniałego i kasę ciągnąć. Niestety każdy musi wykorzystać talent jaki posiada i cała tajemnica sukcesu.
2020-07-04 22:40
Zamiast pracować jak wół po 60 h (lub więcej) tygodniowo, powinno się pracować normalnie po 40 h tygodniowo i zarabiać tak by było nas stać na wiele. Wtedy nie trzeba by wynajmować mieszkań tylko każdy by mógł sobie kupić własne ale taką mamy dobrą zmianę
2020-07-04 11:55
A wystarczy że będziesz kobita po 50tce i d*pa.
2020-07-03 20:28
jak widać nie każdego człowieka zmierzysz tą samą miarą
2020-07-03 20:05
Wytępieniem cwaniactwa? Wyzysku na społecznej szkodzie?
O czym Ty mówisz?
Możemy się tylko cieszyć, że ludzie kupują i wynajmują mieszkania. Dzięki temu mamy wybór i mamy dach nad glową.
Pochodzę
Wytępieniem cwaniactwa? Wyzysku na społecznej szkodzie?
O czym Ty mówisz?
Możemy się tylko cieszyć, że ludzie kupują i wynajmują mieszkania. Dzięki temu mamy wybór i mamy dach nad glową.
Pochodzę z małej miejscowości gdzie żaden deweloper nie buduje nowych bloków. Rynek jest więc bardzo ograniczony. Młodzi ludzie, którzy chcą wyfrunąć z gniazda mają taki wybor:
- budować dom (a to jak wiemy, do najtańszych nie należy)
- wyprowadzić się do większego miasta
- mieszkać u rodziców
- czekać na jakieś ogłoszenie z wynajmem, ale ofert jest tyle co kot napłakał.
- możesz czekać na mieszkanie socjalne, ale może nie mieć bieżącej wody w mieszkaniu a z toalety będziesz korzystał niczym Ferdek Kiepski - na spółę z sąsiadami.
Ale dalej plujmy jadem, że ktoś oferuje wynajem.
Dla mnie sprawa jest prosta - ktoś winduje cenę to ja nie jestem zainteresowana. Dobre oferty schodzą jak świeże bułeczki, a te wywindowane - już nie tak prosto.
2020-07-03 20:15
coś tam napisałaś Justyna ale to coś nie za bardzo prawdziwe.
Na prezydenta nie masz szans wg mnie.
Użalasz się a to do niczego nie prowadzi, w trudnych sytuacjach są potrzebne konkretne działania, a takich
coś tam napisałaś Justyna ale to coś nie za bardzo prawdziwe.
Na prezydenta nie masz szans wg mnie.
Użalasz się a to do niczego nie prowadzi, w trudnych sytuacjach są potrzebne konkretne działania, a takich nie mamy.
Od dekady dobrej zmiany, dzieje się tylko gorzej i biednym/potrzebującym i tym którzy chcą za wszelką cenę uczciwie się wzbogacić oferując wynajem.
Konkretne działania wymagają otwartych rozmów na wstępie i zadowalających efektów na krańcu rozpoczętych planów.
Pozdrawiam p.Justynę
Wszystkiego dobrego
2020-07-03 19:43
Oczywiście, ze była umowa. Tylko wygasła.
2020-07-03 18:28
To ja mam pomysł, może zrobimy melanż przez tydzień w Twoim mieszkaniu i sobie później pójdziemy. To nie będzie dewastacja, a jedynie kulturowe ubogacenie :)
2020-07-04 08:45
kto zdewastowal GDansk?
2020-07-03 19:40
cała twoja opinia głupia i bez sensu
2020-07-04 21:10
albo PESELu i tylko podaje informację czy uczciwy. Jak przychodzi i nie chce podać danych to out.
2020-07-03 14:00
Znaleźć dobrego najemcę to jak wygrać w totka moi drodzy i kochani.Wiekszość to dzicz nie szanująca obcego mienia.Do tego wystawianie śmieci i butów przed drzwi.I najem na jakieś działalności typu masaże i mamy obraz polskiego rynku najmu.
2020-07-03 14:10
to okazalo sie ze prowadzi masaze erotyczne ja bylem za granica a ona masujac miala jeszcze oral w tym , sciany zdewastowane dziury w tynkach a gdy przyjechalem uiekła i polskie prawo co robi ? oczywiscie nic ! a w wiadomosciach i innych rzadowych tv tylko popis jak jest eh oh ah ten kraj to dno europy
2020-07-03 14:28
Da się zrobić. Mieliśmy podobna sytuację (chociaż nie z masażami). Rodzinka wyprowadziła się w nocy, zabierając część mebli. Mieszkanie odbiegało od stanu, w którym je oddawaliśmy w najem.
Ale..mieliśmy umowę, od
Da się zrobić. Mieliśmy podobna sytuację (chociaż nie z masażami). Rodzinka wyprowadziła się w nocy, zabierając część mebli. Mieszkanie odbiegało od stanu, w którym je oddawaliśmy w najem.
Ale..mieliśmy umowę, od której odprowadzany był podatek od najmu.
Poszliśmy do prawników - przedłożenie umów, zdjęć sprzed i po czasie tej rodzinki, wyliczenie strat (remont, meble, plus nieopłacony czynsz za 1 miesiąc - nie zachowali okresu wypowiedzenia). Sprawa trafiła w końcu do sądu i po niezbyt długim czasie nakaz zapłaty dla tamtych. Miesiąc później wszystko zapłacili.
Jak się chce, to się da :)
2020-07-03 14:58
2020-07-03 16:27
Z za rogu....
2020-07-03 18:49
Super rada, szczególnie jak się okaże, że ów łysy to po chemii
2020-07-05 00:23
2020-07-04 07:24
Super, że się Pani udało ale najwidoczniej nie slyszała Pani o czymś takim jak bezskuteczna egzekucja przy której można sobie chcieć do woli, a złamanego grosza Pani nie dostanie ;)
2020-07-04 09:31
Pani Iza słyszała o nieskutecznej egzekucji. Ta rodzinka nie miała oficjalnie pieniędzy, ale jak trzeba było to się nagle znalazły. Poza tym, kiedyś te osoby jakiś dochód będą miały (renty, emerytury, zasiłki), a nakaz
Pani Iza słyszała o nieskutecznej egzekucji. Ta rodzinka nie miała oficjalnie pieniędzy, ale jak trzeba było to się nagle znalazły. Poza tym, kiedyś te osoby jakiś dochód będą miały (renty, emerytury, zasiłki), a nakaz zapłaty jest. Co jakiś czas, nawet co kilka lat (by przeciwnik stracił czujność), kierować sprawę na egzekucję do komornika, a odsetki w międzyczasie lecą :)
2020-07-04 11:10
Ale zmarnowanego czasu i nerwów nie zwrócą .
2020-07-03 14:47
No patrz... a pamietam za moich studenckich czasow, ze wynajmujacy w ogole nie szanowali spokojnych lokatorow. Zamiast tego z roku na rok podnosili czynsz (i to nie do kwot "minimum", tylko zawsze do sredniej rynkowej,
No patrz... a pamietam za moich studenckich czasow, ze wynajmujacy w ogole nie szanowali spokojnych lokatorow. Zamiast tego z roku na rok podnosili czynsz (i to nie do kwot "minimum", tylko zawsze do sredniej rynkowej, jednoczesnie nie gwarantujac zadnych udogodnien).
Oczywiscie to biznes i szanuje takie podejscie, ale w tym momencie zastanowilbym sie czy nie lepiej zejsc z i tak wysokich cen najmu, ale miec za to swiety spokoj.
2020-07-03 17:50
2020-07-03 18:41
Ma to, że jeśli trafisz na bardzo dobrego lokatora, to warto zrezygnować ze stówy czy dwóch, a w zamian mieć święty spokój i pewne pieniądze zawsze na czas.
2020-07-03 16:20
Buty na zewnątrz, hmm, dbają o czystość w domu
2020-07-03 16:30
Weź tabletki
2020-07-03 17:16
Buty i śmieci przed drzwiami to inna kategorua problemu niż ten opisany w artykule
2020-07-04 09:54
Bardzo bym prosił o usuwanie opinii niejakiego trolla svena, który atakuje każdy artykuł swoimi bezsensownymi komentarzami -> SPAM
2020-07-04 17:43
Mam 6 mieszkań, w każdym normalnego wynajmującego płacącego na czas. Wiec wydaje mi się że jest to bardzo przesadzona opinia
2020-07-05 02:52
Zazdroszcze sześciu babć
2020-07-05 07:42
Od kiedy to babcie wynajmują jakiekolwiek lokale dla siebie. Raczej to problem rozumienia czytanego tekstu.
2020-07-03 14:02
Dziką większosć czy porządną mniejszosć
2020-07-03 14:06
oczywiscie, ze za Polską! ja juz sie napracowalam w zyciu przy dzieciach, niech teraz ktos popracuje na mnie
2020-07-03 14:31
Musicie się trochę bardziej postarać, ale chyba to was przerasta
2020-07-03 14:47
Przyjrzyjcie się wszyscy swoim rodzinom, znajomym i sąsiadom, w większości przypadków ciężko wyciągnąć inne wnioski.
2020-07-03 15:41
2020-07-03 16:36
Wszystkie patologiczne rodziny jakie znam to szczerzy zwolennicy platformy.
2020-07-03 18:30
A ja wrecz odwrotnie. Im bardziej od kogos bije tepakiem tym latwiej rozpoznac w nim pisowca.
2020-07-03 18:48
2020-07-04 07:08
Ale prawo ustanawia większość PIS-owska! Dlaczego ustawa chroni najemcę kosztem właściciela mieszkania? Czy właściciel jest gorszym sortem?
2020-07-05 09:15
własnie tak było !.., ...za to PiS zwyczajnie nie ma czasu na poprawianie w jednym momencie wszystkich złych rzeczy, jakie banda układowych złoczyńców od postkomuchów i POwszczyków wszelkiej maści zdołała przemycić w
własnie tak było !.., ...za to PiS zwyczajnie nie ma czasu na poprawianie w jednym momencie wszystkich złych rzeczy, jakie banda układowych złoczyńców od postkomuchów i POwszczyków wszelkiej maści zdołała przemycić w ciągu 25 lat, kiedy mieli większość we parlamencie, do obrotu prawnego w Polsce. Więc !! nie bredź , nie okłamuj , nie konfabuluj baranie jeden. PiS nie ma czasu , bo musi walczyć z hejtem tych łotrów , którzy chcę zatrzymać procesy, zmierząjące ku temu, by te złe prawo było zmieniane i poprawiane. To takie trudne jest dla ciebie i nie do przyjęcia , że tą prawdę musisz w bolszewicki sposób przeinaczać ?.
2020-07-06 10:15
PiS nie ma czasu naprawiać Polski bo od 5 lat mimo posiadania większości w parlamencie i pacynkowego prezydenta, nieustannie są zajęci napychaniem sobie gęb i kieszeni. Czego się nie dotkną to spartolą albo zagarną dla
PiS nie ma czasu naprawiać Polski bo od 5 lat mimo posiadania większości w parlamencie i pacynkowego prezydenta, nieustannie są zajęci napychaniem sobie gęb i kieszeni. Czego się nie dotkną to spartolą albo zagarną dla siebie i swoich pociotków. Szkolnictwo - podwójny rocznik i ciągły bajzel, sądownictwo - sprawy rozpatrywane jeszcze wolniej niż za PO a do tego metody operacyjne na "małą Emi", publiczne media - obiecywali odpolitycznienie hehe, obronność - gdzie te fregaty i helikoptery, pandemia - miliony dla instruktorów narciarstwa Dudy i Szumowskiego oraz dla znajomych handlarzy bronią.
Ta ekipa nawet łajna spod koni nie potrafi wybierać (upadek państwowych stadnin).
2020-07-06 20:11
Brak argumentów albo słabą jakość nadrabiasz wyzwiskami
2020-07-03 14:28
Nie ma to jak bycie sędzią we własnej sprawie. Ile już ja w swoim krótkim życiu widziałem takich skromnych "mundrych i łoświeconych" a jak spojrzeć na ich życiorys i podejmowane decyzje to nie wiadomo czy się śmiać czy płakać. Taka specyfika narcystycznej samozwańczej pseudoelity pop-inteligencji.
2020-07-03 14:35
2020-07-03 15:19
Sama pogarda do tzw. gawiedzi od razu demaskuje kto należy do pseudoelity. Prawdziwa elita bez afiszowania działa i pracuje na poprawę bytu ogółu społeczeństwa oraz liczy się z krytyką. Natomiast w przypadku narcystycznej pop-inteligencji, niezgoda z ich postulatami od razu czyni cię ciemnotą i śmieciem, którego trzeba się pozbyć za wszelką cenę.
2020-07-03 15:38
Z tego co napisałeś to ta prawdziwa elita to żadna elita tylko frajerzy co mają orać na resztę i do tego liczyć się z krytyką.
2020-07-03 15:56
No widzisz. Kreowałeś się na takiego mędrca a tu bęc.
2020-07-04 02:29
Bełkot.
2020-07-03 14:30
Waltz, Trzaskowskiego....
2020-07-03 14:56
2020-07-04 12:27
Ci powiedzieli ;P Z resztą co do maseczek, to sprawa od razu została skierowana do prokuratury a co robili POrzednicy .. Wszystko pod dywan !!! albo wręcz próbowali zrzucać winę na innych... Nic dziwnego,, sami się gubią co mówią jednego dnia a co następnego - tak mają kłamcy !!!!
2020-07-03 15:10
Przecież na dokumentach dalej są podpisy jego zastępcy, a cały ten bajzel zaczął się w 2006.
Polecam sprawdzić, a nie łykać papkę dla d**ili z TV.
2020-07-07 07:58
Mam na wysli afere getback od dwóch lat Ziobro milczy
2020-07-03 14:30
Tyle wiem na pewno po twoim wpisie. Masz się za lepszego od innych, bo głosujesz na Trzaskosia. A jak tam twoja ścieżka edukacji? A kariera? Praca załatwiona przez tatusia w państwowym urzędzie i d*pochrony z każdej strony?
2020-07-03 15:11
2020-07-03 16:16
Nie, trochę inaczej, Antek to nie tatuś miśka, a dojrzały kochaś.
2020-07-04 02:37
dokazywales z nimi że taki zorientowany jesteś?
2020-07-04 02:35
letni doradcy Tuska, Nowak prezes radia Gdańsk czy Siemoniak 26 letni jako dyrektor TVP1. Wtedy to były apolityczne i niezależne media!!! Co tam Misiewicz z jakąś trzeciorzedna fucha u Macierewicza!
2020-07-06 10:18
Dwa słowa: Edmund Janniger
2020-07-06 10:18
chodzi o synalka Kamińskiego z PiS-CBA z posadą w Banku Światowym? Czy o kuzyna Kaczyńskiego w TVP?
2020-07-03 14:35
przecież demokracja to rządy większości, a może ty jesteś przeciw demokracji cyganie jeden.
2020-07-03 14:47
żenada, sprawdź w słowniku co to znaczy.
2020-07-03 16:04
Eksmjtuja właścicieli i podwyzSzaja czynsze płacącym i kamienice idą pod klienta Premium
2020-07-03 17:43
PO rządziło 8 lat i nic nie zrobili, żeby właściciele mieszkań byli chronieni.
2020-07-03 18:32
PiS wczesniej rzadzil kilka lat, a teraz juz rzadzi piaty rok majac calkowita wiekszosc. Co zrobili w tej sprawie?
2020-07-03 18:50
Kto nim jest i kto był długie lata
2020-07-04 07:11
Które uchyla wojewoda z PIS-u
2020-07-04 02:44
Tradycyjnie trudno ogarnąć twoją "logike" ;)
Przy całym szacunku dla właścicieli uważam, że są trochę niezaradni życiowo. Instrumenty prawne są tylko wystraszyła ich matka tej patologii po administracji zaocznej
Tradycyjnie trudno ogarnąć twoją "logike" ;)
Przy całym szacunku dla właścicieli uważam, że są trochę niezaradni życiowo. Instrumenty prawne są tylko wystraszyła ich matka tej patologii po administracji zaocznej jako doradzająca im i straszsk o ile dobrze pamiętam poprzednin artykuł raczej to kiepski przeciwnik. Straszyła ich pewnie latami pisemkami z pseudo- prawniczym bełkotem i wystarczyło. Miałem podobnych trutni i w parę tygodni zrobiłem z nimi porządek w mieszkaniu.Do tej pory boją się pojawić po szmaty jakie zostawili. To nie tak się robi.
2020-07-03 18:27
Masz na myli tych od Amber Gold i ,,kamieniczników" z PO ???
2020-07-07 08:02
Mam na myśli tych od getbacku ????????
2020-07-04 02:03
czyje prawo - gdzie ty do szkoły chodziłeś??
2020-07-04 02:27
spytał przewrotnie- dziką prywatyzację i pasożytującą mniejszość jak to wcześniej bywało na porządnej większości? Społeczeństwo mamy mimo twojej pokrętnej logiki mądre. Większość ludzi z oburzeniem komentuje to patolstwo. I przy urnie odpowiemy czy chcemy aby wróciło.
2020-07-04 18:21
wszystkie partie polityczne były u władzy i palcem nie kiwneły
2020-07-04 20:54
Wygra ten kto przekupić ludzi oddają nierobom pieniądze płacących podatki.
2020-07-05 12:29
Dzieki takim opiniom zawsze bedziecie przegrywac.
2020-07-03 14:04
Dzicy lokatorzy, uporczywe immisje czy wieloletni zwrot nielegalnie wywłaszczonych nieruchomości. Już pomijam kontrowersyjne wyroki za "przekroczenie" obrony koniecznej na własnej posesji. Skoro nasze podatki utrzymują
Dzicy lokatorzy, uporczywe immisje czy wieloletni zwrot nielegalnie wywłaszczonych nieruchomości. Już pomijam kontrowersyjne wyroki za "przekroczenie" obrony koniecznej na własnej posesji. Skoro nasze podatki utrzymują cały aparat urzędniczy i służb zaufania publicznego to powinniśmy wymagać ochrony, której sami, zgodnie z prawem, nie możemy wyegzekwować.
Jedyną pozytywną wiadomością w całej tej historii jest współpraca i pomoc sąsiadów, brawo dobrzy ludzie!
2020-07-03 14:57
Tylko i wyłącznie uczciwi lokatorzy będą mogli wynająć mieszkanie od osoby prywatnej. Jeśli ktoś uporczywie nie płaci i dewastuje to cyk na czarną listę.
I niech śmieć czeka na lokal socjalny pod mostem
2020-07-03 15:11
Tu jest Polska, zaraz będzie "płać więcej, albo na listę trafisz"
2020-07-03 18:33
BIK kretynie. Placisz przelewem na konto na podstawie umowy. Chybs, ze lubisz na czarno to sie wtedy nie dziw, ze cie dymaja.
2020-07-03 15:16
Masz moje poparcie!
2020-07-03 16:41
I penie chcieli ukrywać dochody przed urzędem skarbowym
2020-07-03 22:54
Nooooo na pewno. A co jeśli niczego nie ukrywali? Jeśli to ich legalny dochód? Widzę, że Pana/Panią boli, że inni pracują, a Pan/Pani nie.
2020-07-03 16:45
2020-07-03 22:16
Gdyby była większa ochrona właściciela,a nie lokatora to i opłaty za wynajem na pewno byłyby mniejsze, bo z pewnością więcej byłoby chętnych na wynajecie wolnego mieszkania.
Oczywiście nie chodzi o to,że właściciel może kogoś wyrzucić w trakcie trwania umowy,bo np znalazł innego chętnego na wynajęcie.
2020-07-03 22:19
to się nazywa najem okazjonalny. Najemca przed wejściem do mieszkania podaje się u notariusza egzekucji i wskazuje adres gdzie może się wprowadzić. Nieuczciwy raczej na to nie pójdzie. Jest z tym trochę zachodu, ale warto
2020-07-03 23:27
Na to tez juz maja sposob. Najpierw podaja adres gdzie moga sie wyprowadzic a po miesiacu jest to juz nieaktualne. Wlasciciel wskazanego mieszkania moze sie w kazdej chwili wycofac z checi przyjecia tych ludzi. Warto poczytac w sieci na ten temat, jest troche przypadkow. Tak czy inaczej ich rowniez nie bedzie mozna eksmitowac bez wyroku sadu.
2020-07-04 02:56
pośrednicy którzy wciskają takie ancymonki żeby dostać prowizję. Mieszkałem na Zachodzie i wiem jak to wygląda. Agent sprawdza dochody lokatora za ostatnie lata czy go stać. Sprawdza poprzednich właścicieli prosi o
pośrednicy którzy wciskają takie ancymonki żeby dostać prowizję. Mieszkałem na Zachodzie i wiem jak to wygląda. Agent sprawdza dochody lokatora za ostatnie lata czy go stać. Sprawdza poprzednich właścicieli prosi o opinię często obdzwania. Jak coś nie gra możesz dzwonić z tekstami typu- hej kogo mi tu wcisnałeś? I agent radzi ci co robić itp. itd. U nas bierze prowizję i zrzuca telefony potem. Tam jak nie zweryfikuje to są instrumenty prawne. Inna sprawa są ratingi ludzie traktują to jak obowiązek i starają się uczciwie ocenić. Jak typ ma 1 na 5 to za parę miesięcy z agenta przekwalifikuje się na kierowcę ubera np. i szuka nowych wyzwań. U nas....z problemem zostajesz sam...A goście latami naganiaja taką patole i dobrze z tego żyją.
2020-07-04 12:35
Gdy wynajmujesz swoją własność to już jest działalność gospodarcza i podlega prawu handlowemu. Tak trudno ci to pojąć?
2020-07-03 14:04
Właściciel mieszkania w zasadzie nie ma żadnych praw do swojej własności. Nic nie może zrobić jak trafi na nieuczciwego najemcę. Niby kiedyś ustalone przepisy miały chronić przed tzw czyścicielami kamienic ale de facto wprowadziły jeszcze większą patologię.
2020-07-03 14:17
te przepisy były fikcją, jak całe to państwo.
2020-07-03 14:44
dziki lokator i też nic nie możesz zrobić. I proszę nie nazywajmy najemcami ludzi, którzy nie mają podpisanej umowy najmu - bo ci co tam mieszkali to mieli ją już pewnie nieważną od kilku lat.
Prawo jest takie, że
dziki lokator i też nic nie możesz zrobić. I proszę nie nazywajmy najemcami ludzi, którzy nie mają podpisanej umowy najmu - bo ci co tam mieszkali to mieli ją już pewnie nieważną od kilku lat.
Prawo jest takie, że jeśli nie uda ci się "obronić" mieszkania przed zamieszkaniem tam dzikich lokatorów to już nic nie możesz zrobić - w Poznaniu właściciel się "włamał" (bo jak do własnego mieszkania się można włamać?) i wymienił zamki, ale tak zwani skłotersi w asyście policji odbili mieszkanie - i jeszcze media tak zwanego głównego ścieku ze znanym koszernym periodykiem na czele obsmarowały policję, że nie pomagała odbijać mieszkania haha
Jeszcze więcej trzeba pisać o "biednych ludziach wyrzucanych na bruk" to na pewno prawo się zmieni.
2020-07-03 15:08
hymn wyemitowały w związku z tym, czy modlitwę z jasnej góry?
2020-07-03 16:01
2020-07-04 16:03
Świnka skarbonka na karę dla dewelopera już rozbita?
2020-07-03 19:43
to jest jakiś nonsens, na jakiej podstawie policja reaguje na takie wezwanie? Jak można udowodnić, że się jest dzikim lokatorem LOL, przecież to tak każdy włamywacz mógłby się tłumaczyć, że on tu mieszkał i mu zamki zmienili haha. To jakieś farmazony chyba.
2020-07-05 08:29
w celach mieszkaniowych.
"Lokatorami będą również osoby korzystające z lokalu jako użytkownik, dożywotnik, podnajemca, osoba mająca służebność mieszkania, domownik i sublokator" - czyli włamujesz się, policji
w celach mieszkaniowych.
"Lokatorami będą również osoby korzystające z lokalu jako użytkownik, dożywotnik, podnajemca, osoba mająca służebność mieszkania, domownik i sublokator" - czyli włamujesz się, policji dajesz ustne oświadczenie, że tu mieszkasz i teraz każdy kto utrudnia ci korzystanie z takiego lokalu może trafić do pierdla na kilka lat. Twarde prawo ale prawo.
2020-07-05 16:40
Ustne oswiadczenie? Po tym, gdy wlasciciel mieszkania kogos wywalil i zmienil zamki? I jeszcze sam piszesz wczesniej, ze pewnie umowy nie mieli. Czyli z jednej strony wlasciciel z aktem notarialnym i kluczami pasujacymi do zamkow, z drugiej jacys ludzie bez umowy, za to z ustnym oswiadczeniem. I najlepsze, ze ty chyba sam w to wierzysz :)
2020-07-03 14:59
trzeba podpisac własciwą umowe najmu i klopotow nie bedzie
2020-07-03 18:09
Prawo chroni tą patologię.
Jedyna słuszna rada to wziąć sprawy w swoje ręce. Dosłownie i dobitnie.
2020-07-03 19:36
Zaraz wunajmie innym bo kasa musi być !!!!!Hahaha remont dzieki lokatorom BRAWO
2020-07-04 12:28
Mieszkanie musi zarobić na właściciela- no bo jak inaczej. Teraz to modny styropianowy bissnes.
2020-07-05 23:00
Nie prawda, jeżeli ktoś nie płaci można go legalnie wyrzucic.
2020-07-03 14:04
Biedne dziecko tych najemców :(
2020-07-03 14:18
Żadne biedne, wyrośnie szkodnik
2020-07-03 14:37
I tu wypadałoby naprawdę skupić się na pomocy temu maluszkowi!!! Mam nadzieję, ze odpowiednie służby nie pozostaną obojętne!
2020-07-03 20:04
Tylko kto ma się skupić na pomocy dziecku? Kto?
2020-07-03 17:18
tylko sprzedać.
Z wynajmem są same problemy.
2020-07-03 23:05
oraz zasiłków socjalnych...
2020-07-04 00:25
2020-07-03 14:05
i surowo ukarać. żeby już nikogo nigdy więcej nie były w stanie oszukać
2020-07-03 14:11
polskie prawo powoduje ze jedynie co im mozesz zrobic to ukleknac przed nimi , ten kraj jest przeciez od 89 stworzony dla zlodziei i kretaczy oraz patoli a wy dalej do urn i na popis
2020-07-03 14:20
A w przyszłości powinna poświęcić jeden czynsz czy dwa na to żeby zapłacić sąsiadom lub chociaż kupić coś w prezencie w zamian za to co dla niej zrobili. Drugi raz jak zafunduje sąsiadom takie towarzystwo to moga juz nie być tacy wyrozumiali.
2020-07-03 14:44
Przecież nikogo nie szkaluję i nie pisze nic złego. Piszę tylko jak uważam ze powinen zachowac się ktoś kto otrzymał taką pomoc. Naprawdę nie zdarzyło wam się nigdy odwdzieczyć komuś kto wam pomógł nawet bezinteresownie?
2020-07-03 20:06
Nie martw się. Znam właścicielkę. Jest mega dobrym, fajnym człowiekiem. Zadba o wdzięczność ;)
2020-07-04 20:49
2020-07-04 08:56
wlasciwie skarbówka zainteresuje sie tymi co wynajmowali.
2020-07-04 18:19
Jak nie ma wpływów z najmu to nie ma podatku, chyba nie wiesz jak to wygląda.
2020-07-04 20:43
2020-07-04 10:07
Jedyne co im grozi to zwiększenie świadczeń
2020-07-04 21:11
2020-07-03 14:05
To biedne dziecko powinno zostać zabrane patologii
2020-07-03 14:18
Nic z niego nie wyrośnie
2020-07-03 15:13
2020-07-06 15:08
Twoja teoria to już jest średniowiecze tak jak z tym, ziemia jest płaska
2020-07-03 14:05
Panstwo pod pretekstem ochrony danych chroni patologie i pijaków za kółkiem
2020-07-03 14:12
recydywa i mordercy pijani za kierownica sa traktowani jak bedne dzieci w tym kraju !
2020-07-03 14:07
2020-07-03 16:13
2020-07-03 18:36
Jak przypadkiem jest psychiatra to czemu nie.
2020-07-03 18:52
Psychiatrzy też mogą być chorzy, jak każdy...
2020-07-03 18:57
Problem w tym że byłoby to świetne narzędzie dla skorumpowanych urzędasów
2020-07-03 20:31
Gorszego lekarza to chyba nie ma. Tragedia. Ja mówiłam o problemie, a ona wpisywała sobie w komputer, potem czegoś tam szukała w internecie,a na koniec stwierdziła, że skoro karmie piersią, to ona mi nic nie pomoże. Za
Gorszego lekarza to chyba nie ma. Tragedia. Ja mówiłam o problemie, a ona wpisywała sobie w komputer, potem czegoś tam szukała w internecie,a na koniec stwierdziła, że skoro karmie piersią, to ona mi nic nie pomoże. Za 15min zapłaciłam 160zl. Poszłam tylko dlatego, że psycholog mi zaleciła. Moja ciocia, która ma lęki, manię prześladowczą poszła do psychiatry, powiedziała, że bierze jakieś leki, po nich się dobrze czuje i znowu je chce, wyszła z gabinetu po 10minutsh z receptą? A gdzie wywiad,gdzie diagnoza,gdzie jakieś badania? Psychiatrzy to szarlatanie z długopisem i gruuubym portfelem.
2020-07-04 03:09
najłatwiejsza specjalizacja do zrobienia po medycynie. Za moich czasów największe nygusy szły na nauki polityczne i historię ;)
No nie wszyscy może
...Trzaskowski na pewno poszedł bo lubił wyzwania ;)
2020-07-04 00:58
zaczac od prezesa?
2020-07-04 02:05
z kim mieć, albo nie mieć dzieci??
2020-07-03 14:08
Gdzie są zdjęcia patologicznych najemców?
Zrobić, opublikować.
Albo dorzucić w umowie klauzulę, że w przypadku nie płacenia czynszu lub zdemolowania mieszkania (z zastrzeżeniem czasu i zniszczeń odpowiednio
Gdzie są zdjęcia patologicznych najemców?
Zrobić, opublikować.
Albo dorzucić w umowie klauzulę, że w przypadku nie płacenia czynszu lub zdemolowania mieszkania (z zastrzeżeniem czasu i zniszczeń odpowiednio wysokich, żeby pęknięta kafelka nie była podstawą), najemca zgadza się na publikację jego wizerunku publicznie i nie będzie rościł sobie niczego w związku z tym.
I od razu widać, że osoba normalna da sobie zrobić fotkę i stwierdzi, że właściciel mieszkania to jakiś przewrażliwiony cykor czy coś. Osoba mająca złe zamiary lub patologiczna nie zgodzi się - ale wtedy nie tracimy klienta tylko zyskujemy spokój.
2020-07-03 14:33
Myśle że najwyższa kasta powie ci że to jest niezgodne z prawem.
2020-07-03 15:11
Fakt jest to klauzula niedozwolona
2020-07-03 19:26
Ta twoja kasta podejmuje wyroki w oparciu o prawo które tworzą twoi wybrańcy robaczku :)
tak wiec wybieraj mądrzej :)
2020-07-04 02:18
co wy tutaj rzeźbicie - ustawa o ochronie praw lokatorów ma chyba ze 20 lat i fakt, trochę się od tego czasu zmieniła
2020-07-04 01:01
masz na mysli piebiakow bezkarnych?
2020-07-03 18:30
to jakies głupie przepisy że z dziecmi nie mozna wypowiedziec własciciel powinien decydowac a nie przepisy
2020-07-03 19:19
rodzice aut na bruk a dziecko do placówki. Jak znajdą nowe mieszkanie ( o ile ktoś im wynajmie) to wraca do nich dziecko.
2020-07-03 20:07
Powiedz to policji...
2020-07-04 02:11
nie tylko dzieci są pod ochroną, ludzie ciężko chorzy także
2020-07-04 02:10
ten sposób myślenia - zdjęcia z profilu i en face, bez brody, okularów i nakrycia głowy. Co jeszcze? Czy najemca to twój niewolnik?
A skąd najemca ma pewność, że ty jesteś porządnym wynajmującym?? Może on zrobi zdjęcie tobie - na tych samych warunkach?
2020-07-04 14:47
Widzę, że najemca się wypowiedział...
2020-07-04 08:47
podziekujmy tej 21 letniej wladzy.
2020-07-04 10:06
Nie jestem nieuczciwa ale nie zyczyla bym sobie robić mi żadnych zdiec czy publikacji, to wszystko działa w dwie w strony i są różni sąsiedzi, czy wynajmujący. To kolejna podstawa do naduzyc czy zastraszania ludzi
2020-07-04 12:37
Na zachodzie, nie ma problemu,, nie łlaci "walizę za próg" i koniec sprawy.
2020-07-05 03:04
Na zachodzie odchodzi sie od kupczenia nieruchomosciami, ktore domyslnie mialy sluzyc za mieszkania.
2020-07-04 13:42
to właściciel mieszkania może się okazać taka patologią. Umieści zdjęcie z "odpowiednim" komentarzem i pozamiatane... O innych możliwościach lepiej nie mówić.
2020-08-29 19:45
Właśnie mam taką samą sytuację najemcy zanieczyszczenie mieszkanie za plus kwili i uciekli
Portal trojmiasto.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii.