Opinie (236) 6 zablokowanych

  • Cyrku ciąg dalszy (18)

    Czy ktoś odpowie za taką nieodpowiedzialność?

    • 143 3

    • Odpowiedź może być tylko jedna...

      Nie.

      • 32 2

    • (3)

      firma odpowie sama za siebie, bo rynek zweryfikuje...

      • 22 0

      • cuda Morawieckiego w wykonaniu Misiewiczów (1)

        chcieliście mieć państwowe to macie - tak to jest jak się w biznesie ryzykuje cudzymi pieniędzmi

        • 28 1

        • Galapagos

          A kto jest właścicielem Stena Linę?

          • 0 8

      • jaki rynek?
        chłopie... ogarnij sie...

        • 0 1

    • Matołusz Krzywousty

      • 28 0

    • Nie, ponieważ (1)

      " Polska Żegluga Bałtycka to przedsiębiorstwo państwowe"

      • 27 0

      • Zgadza się, firmy państwowe działają odwrotnie niż prywatne

        Dla prywatnych liczy się rentowność, bo inaczej firma nie przetrwa
        Dla państwowych liczy się wyrobić jak największe koszty, bo im więcej taka firma wyda tym więcej posad dla działaczy, benefitów dla związkowców,

        Dla prywatnych liczy się rentowność, bo inaczej firma nie przetrwa
        Dla państwowych liczy się wyrobić jak największe koszty, bo im więcej taka firma wyda tym więcej posad dla działaczy, benefitów dla związkowców, kontraktów dla rodziny itp. itd. etc. Po prostu im większą stratę państwowa firma wygeneruje, tym więcej podatnicy dopłacą więc firmy państwowe prowadzone są tak, żeby podatnicy jak najwięcej dopłacali.
        Powinien być zakaz prowadzenia działalności gospodarczej przez państwo polskie wpisany do konstytucji toby problemu nie było.
        I dziwię się, że ktoś chciał skorzystać z ich usług - normalny człowiek korzysta z instytucji państwowych tylko wtedy, kiedy jest do tego zmuszony.

        • 16 0

    • pozew zbiorowy

      Chętnie przystąpię do pozwu zbiorowego. Mieliśmy płynąć 25 czerwca w poniedziałek. Wyjazd odwołano nam w piątek 22.06 o godz.15;30. Nie zaproponowano nam nic w zamian a niestety w tzw ostatniej chwili nie udało znaleźć się nic alternatywnego. Do MBP dzwoniłam 2 tyg przed planowanym wyjazdem i zapewniano mnie, że rejs dojdzie on do skutku.

      • 12 0

    • Gdyby to wydarzyło się w cywilizowanym kraju to taka firma już by nie istniała. (1)

      A u nas klienci zostaną totalnie olani a zarząd tego burdelu weźmie sobie gigantyczne premie z dotacji budżetowych.

      • 15 0

      • Nie zapominaj o 13 i 14...

        ...dla załogi i ekstra benefitach dla kilkudziesięciu związków zawodowych :)

        • 11 1

    • Gdyby mial odpowiedziec, (2)

      to nieodpoweidzialnosc stalaby się odpowiedzialnoscia.

      • 1 1

      • Bolek, to Ty??

        • 1 5

      • kacper zmień pieluchę

        • 4 1

    • Nie po to przejmowaliśmy sądy, żeby nam teraz ktoś rozliczał takie afery, towarzysze (z PiS)...

      • 10 3

    • Oczywiście - podatnicy

      To oni pokryją straty i dopłacą - jak zawsze.

      • 6 0

    • Za cyrk odpowiedzialny jest Armator.

      Chciał wybudować tanio to ma tanio. Za małymi pieniążkami zawsze idzie problem z wykonaniem projektu. Brak dokumentacji przez oszczędności i zbyt mała ilość pracowników przez zbyt niskie budżety.

      • 1 1

    • Tak, totalna opozycja! ;-)

      • 1 1

  • Tezeba bylo (5)

    Budowac w polskiej stoczni :)

    • 66 32

    • nie słyszałeś (1)

      o stępce nowego promu , który miała polska stocznia budować dla PŻB , pukniętej 3 razy młotkiem przez Pinokia, syna Gepetto co sprzedał synka dyrektorowi cyrku?

      • 63 2

      • trzeba mieć fantazję

        dziadku

        • 13 4

    • doceniam poczucie humoru

      • 17 2

    • Przecież budują od roku w Szczecinie, stępka jest, zardzewiała nawet...

      • 29 0

    • Co budowac ?Morawiecki z biskupami poswiecili stepke pod budowe rok temu a nawet nie ma jednej blachy na budowe dziadostwo i nie kompetecja to obraz naszego panstwa

      • 8 0

  • wolska PIS - kamieni kupa? (6)

    • 108 47

    • A co ma PiS do remontu promu? (2)

      • 6 14

      • na 10 dojnych dyrektorów z nadania pisnadprezesa przypada 1 pracownik

        • 17 6

      • Co ma remont promu raczej

        Do sprzedawania biletow na rejs czyms, czego się nie ma?

        • 9 1

    • Szanuj Ojczyznę i Jej imię, (2)

      nasi dziadkowie nie mieli komfortu życia w wolnej Polsce, oddawali życie za to, żebyś mógł teraz żyć w wolnym kraju.

      • 6 9

      • Dobry przerywnik

        • 4 1

      • Ale przecież to kaczorek nie szanował - wolski naczelnik.

        • 5 0

  • państwowe firmy (9)

    już widać jak działają państwowe spółki pod dowództwem Misiewiczów z PiSlandii
    teraz przechodzimy na działalność teoretyczno-propagandową, a rzeczywistość mamy jak za PRL
    a Pinokio swoje

    • 151 37

    • Nie teoretyczno-propagandowa, tylko teokratyczno-propagandowa

      • 22 3

    • państwowe firmy (6)

      Fakt , nawalili, ale w końcu chyba ruszy w rejs. Ps. za poprzedniej władzy to już nawet PŻB byłaby na pocztówkach ( LOT zresztą też ).

      • 8 24

      • (5)

        Za poprzedniej władzy uwielbiam ten tekst typowy pisior co kogo obchodzi co było? Jest stadnina nie ma koni jest PZB nie ma promu jest wojsko nie ma helikopterów itd. Pewnie połączą lotos z Orlenem to paliwo będzie na kartki ale ty powiesz że za PO rafinerii by nie było

        • 22 4

        • Za poprzedniego rządu (4)

          To Tusk chciał sprzedać Orlen i Lotos ruską..

          • 2 23

          • Chciałem odPISac, ale.... (3)

            Twoja wiedza jest taka sama jak PISownia więc w sumie nie warto podejmować gadki w temacie

            • 13 4

            • Gadki nie warto podejmować (2)

              Ponieważ POrąbany człowieczku na fakty nie możesz odpowiedzieć nic sensownego. I ostatnie notowania w twojej reżimowej telewizji TVN 40% PIS, peło 14 % hehe

              • 3 15

              • 40%- no cóż głupich nie sieją sami się rodzą a potem płodzą następnych i wiadomo skąd te 40% (1)

                • 9 3

              • 40% głupich już nie ma bo PO nie ma już takiego poparcia

                • 2 12

    • zostaw PRL w spokoju

      Ile czasu komuna potzebowała aby zbudować Sołdka .??
      Większość robotników nic wspólnego nie miała z okrętownictwem..a nawet z techniką.
      Na dzisiaj to PIS z budowy Promu to robi z nas idiotów.. Z siebie nie musi,,bo nim sąi.

      • 9 0

  • Właśnie jem stoczniowego kebsa (5)

    I patrze na ten wasz stateczek :) mam go tu na wyciągnięcie ręki o *miziu miziu*

    • 82 11

    • Pitu pitu (3)

      Prom nie stoi na stoczni

      • 10 5

      • To ciekawe (2)

        Wczoraj jeszcze stał :)

        • 6 1

        • Co najmniej od wczorajszego popołudnia stoi (1)

          w okolicach bazy promowej na Westerplatte.

          • 6 0

          • Czy na pewno? może tylko komin z wody wystaje, to będzie ten podwodny, długo oczekiwany.

            • 5 0

    • Nie piep** głupot!!

      Statek stoi na Westerplatte a nie w stoczni!!!

      • 5 1

  • ważne, że zarząd z nadania dojnej zmiany

    trzyma ryje w korycie

    • 103 30

  • (1)

    Janusze nie wracajcie z tej Szwecji po prostu

    • 33 45

    • szpilek

      a ty spadaj na podlasie skąd przyjechałeś za,, chlibem,,to po waszemu,trójmiasto was olewa na ciepło moczem sswiiii

      • 5 3

  • (1)

    No nieslychane :O

    Pozew zbiorowy i po sprawie, i po armatorze.

    Ciekawe co na to prawo, gdyby to byl samolot to opoerator musi zapewnic nocleg/inny lot et cerera. A tutaj zasnych zabezpieczen nie ma ?

    • 69 11

    • "Pozew zbiorowy i po sprawie, i po armatorze"- w jakim sądzie i gdzie w wolsce? żartujesz sobie.

      • 1 1

  • Tak to jest z państwowymi firmami. Beton, który ludzi ma za nic.

    • 92 6

  • firma klasyfikacyjna (4)

    Dlaczego zagraniczna firma klasyfikacyjna? Mamy przeciez wlasne firmy jak prs. remont w polskiej stoczni, ale zarobic na odbiorach damy innym. Trzeba bylo ujac to w kontrakcie.

    • 33 49

    • Klasyfikator (1)

      Pewnie dlatego, że statek był budowany pod nadzorem i zgodnie z przepisami dnv. na jakiej podstawie PRS miałby przejąć nadzór, zwłaszcza że statek jest w dzierżawie.

      • 49 1

      • To wspierajmy nasze i działania państwa w PŻB

        pokazują niestety jak niestety głosiciele szczytnych haseł są daleko od profesjonalizmu i wiedzy.

        • 6 1

    • Hehe

      Statek pod PRSem by wyszedł oczywiście, bo to polska firma. Nie robili by swoim pod górkę. dnvgl nie puszcza bo ma pewno ku temu powody. Bezpieczenstwo najwazniejsze.

      • 18 0

    • klasyfikator

      no to teraz zabłysnąłeś wiedza o biznesie.... wypowiedz bez podstaw znajomości przepisów. Błazen jednym słowem.

      • 5 2

alert Portal trojmiasto.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii.