2019-10-23 07:00
Po zakończeniu inwestycji firma ogłosi bankructwo? Widać tam wiele niedoróbek.
2019-10-23 07:19
Czyli co, jak projektowali, to nie widzieli tego słupa?
2019-10-23 07:30
2019-10-23 09:17
Jedź teraz i zobacz ile tam osób pracuje. Później napij się wody i przeczytaj ten tekst na dulmiasto.pl jeszcze raz.
2019-10-23 09:40
2019-10-23 11:29
Do takich rzeczy trzeba zrobić projekt itp...
2019-10-23 19:53
Wyobraź sobie ze trzeba , to nie bateryjka na 1,5 V
2019-11-28 15:58
Dulkiland.pl
2019-10-23 09:44
Każdy w zakresie oddziaływania dostaje powiadomienie i ma pełne prawo wnieść uwagi, do których projektant musi się odnieść.
Na etapie budowy nie można już przenosić sobie słupa na inne miejsce.
Ten powód to
Każdy w zakresie oddziaływania dostaje powiadomienie i ma pełne prawo wnieść uwagi, do których projektant musi się odnieść.
Na etapie budowy nie można już przenosić sobie słupa na inne miejsce.
Ten powód to ściema, podobnie jak z tą linią tramwajową.
48 baniek (czyli 20% całej inwestycji) za 320 m linii tramwajowej po pustym polu to niezły wał.
2019-10-23 09:48
Teraz wiadomo dlaczego PO chce znieść CBA
2019-10-23 12:43
2019-10-23 09:48
Poważne inwestycje uwzględniają tego typu opóźnienia. Na tej budowie po prostu nie ma robotników. Tyle w temacie.
2019-10-23 11:33
A słupy można sobie ot tak przenosić, gdzie się podoba, bez przygotowania, bo po co ludziom prąd?
2019-10-23 13:53
Panie Januszu Głupiomądry
2019-10-24 10:39
ds
2019-10-23 08:37
2019-10-23 08:51
Szkoda że mieszkańcy nie byli projektantami całej budowy.Poco nam mądrzy projektanci drogowi skoro mieszkańcy są mądrzejsi.
2019-10-23 08:37
Widzieli tyle ze nie przewidzieli protestów mieszkańców . A dlaczego mieszkańcy oprotestowali? A dlatego że jak wyborach do Senatu - mają prawo do protestu.
2019-10-23 10:07
2019-10-23 07:25
Bo taki z Ciebie znawca, że na etapoe budowy jesteś w stanie wyłapać niedoróbki. A może to są niedoróbki, bo budowa jeszcze trwa???
O słupie wiedzieli i od początku miał być przeniesiony, jednak nowa lokalizacja została oprotestowana. To spowodowało wstrzymanie prac, projekt zamienny i wydłużyło całą inwestycję w tym miejscu.
2019-10-23 07:50
Zajmijcie się budową, zamiast pisaniem komentarzy!
2019-10-23 07:46
Kilka miesięcy bo stoi słup. A jak ktoś projektował przebieg drogi to miał widoczny na mapie przecież słup.Zobaczcie co się dzieje nad projektem Jabloniowej. Od 6 lat nie potrafią ogarnąć projektu. DRMG jest do wymiany !!!
2019-10-23 08:07
....przeczytajcie najpierw informację a potem komentujcie.Przecież napisane jest, że jakiemuś pieniaczowi zaczął przeszkadzać słup WN , zapewne uruchomił biurokratyczne procedury z licznymi nastepstwami no a to musi trwać.
2019-10-24 10:40
Jeteś niepiśmienny ? Czytanie ze zrozumieniem przekracza możliwosci ?
2019-10-23 07:50
Pewno autor komentarza pouczał także Małysza jak skakać, Lewandowskiego jak strzelać i Kurka jak serwować. ŻDŚ.
2019-10-23 09:33
Bo jakby co to liczymy jeszcze raz
2019-10-23 10:07
2019-10-23 08:32
2019-10-23 08:34
Lata po świecie i odbiera nagrody
2019-10-23 09:19
2019-10-23 08:39
Piszesz kolejnych opóźnień . A z czego wynikają te opóźnienia tego juz nie piszesz .
2019-10-23 08:42
Jezeli zaplanujesz sobie spacer godzinny do Wrzeszcza ale stwierdzisz że pójdziesz jednak do Oliwy to godzinny spacer się wydłuży . Cudów nie ma .
2019-10-23 09:06
nie karmić trolla
2019-10-23 10:28
wystarczy, że Kacperek wszystko komentuje
2019-10-23 08:37
2019-10-23 09:05
Niedoróbki powiadasz , ale budowa jeszcze trwa. Może wskażesz te niedoróbki?!
2019-10-23 09:17
Ostatnio malowali pasy na jezdni tzn. to nie są pasy a jakieś kleksy. Sam projekt pozostawia wiele do życzenia, szkoda słów i czasu.
2019-10-23 09:25
weź idź do lekarza
2019-10-23 09:57
Lepiej pijak ręcznie pomalowałby pasy. Nie wiem czy mieli zepsutą maszynę ale przecież ktoś chyba nadzoruje tam prace nie tylko ze strony wykonawcy ale przede wszystkim miasta? To są pieniądze mieszkańców!
2019-10-23 10:12
Gościu na oko niedawno po studiach
2019-10-23 20:02
A gdzie jak nie na placu budowy ma być inżynier na oko niedawno po studiach. No chyba ze są to studia teologiczne ale to juz nie inzynier.
2019-10-23 09:58
Szkoda słów powiadasz - nie pisz.
2019-10-24 10:42
No już, leć,
2019-10-23 09:22
NDI to nie jest firmą krzak,budowała nasza autostde A1 i jeździmy po niej.
2019-10-23 10:13
NDI dawała tylko koncesję. Autostradę faktycznie budowała Skanska.
2019-10-23 20:04
Coś pomyliłeś to było konsorcjum Skanska -NDI.
2019-10-23 20:04
Koncesję na co ?
2019-10-23 09:34
2019-10-23 10:48
bankructwo ogłosi gmina po kolejnych aneksach
2019-10-23 13:27
- o co ci chodzi ?, jakie niedoróbki ? piszesz dla samego pisania czy co ?
2019-10-23 07:00
Nie no tak to my drugiej Japonii nie zbudujemy...
2019-10-23 07:31
Ze jest tam słup. Dramat i pewnie nikt za nic nie odpowie tylko my stoimy w korkach.
2019-10-23 07:45
2019-10-23 07:40
W ogóle ta pani nie nadaje się na prezydenta czy tez lidera tak samo jak Grzelak czy inni z otoczenia. Plazynski ma to cos tyle ze jest z PiS i poglądy niezgodne z moimi
2019-10-23 08:22
2019-10-23 10:20
A drogi i baseny buduje się latami
2019-10-23 11:44
Już trzeba zacząć, za 3 lata wybory...
2019-10-23 07:53
też bierzesz w tym czynny udział, czy tylko stękasz? :)
2019-10-23 08:21
" Wszystko z powodu konieczności przeniesienia słupa wysokiego napięcia," Czytaj więcej na
.. ale i tak nie mozna budowac osiedli w ich sasiedztwie
co robi sie na morenie nagminnie. skutki bedą fatalne.
2019-10-23 17:14
jest norma pozwalająca budować trzy metry od przewodów linii 110kV, które jak najbardziej są liniami napięcia wysokiego (powyżej 60kV, poniżej 200kV)
2019-10-23 08:31
2019-10-23 10:58
Bo nie jesteśmy Japończykami.
Tam jak odgórne rozporządzenie że budujemy tak, to mało komu by przyszło do głowy buntować się. A u nas w? Ludzie czekają aż tylko pojawi się okazją do zasilania zamętu. Co z tego że
Bo nie jesteśmy Japończykami.
Tam jak odgórne rozporządzenie że budujemy tak, to mało komu by przyszło do głowy buntować się. A u nas w? Ludzie czekają aż tylko pojawi się okazją do zasilania zamętu. Co z tego że projekt był dostępny? Co z tego że były konsultacje? Poczekajmy aż rusza z budową i wtedy protestujemy, by wydłużyć termin po złości. A na dokładkę zlatują się później sveny i inne trolle szydzace...
2019-10-23 13:03
Teraz budujemy IV Rzeczpospolitą Wolską z dwiema kaczywieżami
2019-10-23 07:01
ale korki pojawią się gdzie indziej. W dalszym ciągu jest za mało dobrych dróg, dobrej komunikacji i dobrych urzędników (takich co wiedzą co robią)
2019-10-23 07:11
w cuda nie wierze. Jedynie tramwaj i trasa rowerowa bedzie miec wpływ na polepszenie sytuacji.
2019-10-23 07:26
2019-10-23 09:34
Uwielbiam takie teksty...
2019-10-23 07:32
Korki zawsze beda powstawaly, a drog zawsze bedzie za malo, bo samochodow przybywa.
2019-10-23 07:56
W tym roku już można naprawdę było poczuć smog na ulicach Gdańska _ powinien być absolutny zakaz diesli i emitentów dużego poziomu spalin
2019-10-23 08:05
autobusy miejskie w pierwszej kolejności by wypadły :D
2019-10-23 09:16
To ciężarówki i autobusy również . Będą ludzi i towary rikszami wozić . Lubie takich mądrali.
2019-10-23 09:31
Chcesz powiedzieć, że auto benzynowe z normą Euro3 jest bardziej eko od diesla Euro5? Zresztą diesle znacznie mniej palą. Zakładając, że palą 2,5 litra mniej na 100 kilometrów od benzyniaków to po 100 tys wychodzi nam 2500 litrów paliwa mniej. Co jest więc bardziej eko?
2019-10-23 11:48
Passat b5 ma euro2...
2019-10-23 08:08
ilość samochodów przyrasta nieproporcjonalnie szybciej od możliwości likwidacji wąskich gardeł. Dodatkowo, każda nowa droga staje się automatycznie zachętą do korzystania z samochodu. Ilość samochodów zwiększa się tak
ilość samochodów przyrasta nieproporcjonalnie szybciej od możliwości likwidacji wąskich gardeł. Dodatkowo, każda nowa droga staje się automatycznie zachętą do korzystania z samochodu. Ilość samochodów zwiększa się tak długo, aż drogi są z powrotem zakorkowane. I nazwałbym to "naturalnym stanem zakorkowania", które jest tym większe im większa jest aglomeracja. I tak jest wszędzie na świecie, chyba że ja o czymś nie wiem.
2019-10-23 09:35
Ilość to może być np. mąki
2019-10-23 09:52
2019-10-23 13:49
Tak, samochody liczymy na sztuki. Są policzalne. Powinno się mówić liczba.
I zapewne tu poprzedni komentator popełnił nieświadomie błąd.
Jednak można mówić także o ilości samochodów. Proszę
Tak, samochody liczymy na sztuki. Są policzalne. Powinno się mówić liczba.
I zapewne tu poprzedni komentator popełnił nieświadomie błąd.
Jednak można mówić także o ilości samochodów. Proszę zauważyć, że gdyby nagle wszystkie sztuki samochodów stojących w korku zamienić na mały, dwuosobowy (lub nawet 1-osobowy) elektryczny pojazd to ILOŚĆ samochodów się zmniejszyła i same korki czy problemy z parkowaniem częściowo zniknęły.
Gdyby z kolej zamienić na wielkie pick upy czy vany, to nagle ILOŚĆ samochodów powiększyłaby się, co negatywnie wpłynęłoby na korki, spaliny, hałas.
Wiem, że komentował Pan błędnie użycie słowa "ilość", jednak świadomie używanie "ilość samochodów" może mieć sens i też należy o tym mówić.
Jeśli już musisz jeździć codziennie samochodem po mieście to może warto kupić dużo mniejszy, oszczędny i ekologiczny samochodów? A może skuter z zadaszeniem i 2 kołami z przodu.
2019-10-23 12:08
Ano dlatego, że komunikacja zbiorowa jest tak wspaniale rozwinięta, skoordynowana i punktualna, że ludzie wolą już raczej postać w korkach niż korzystać z jej "dobrodziejstw"
2019-10-23 12:58
Nawet w krajach ze wspaniałą komunikacją zbiorową i rozwiniętą siecią dróg rowerowych. Nie muszę też dodawać, że zbiorkomy jeżeli chodzi o komfort użytkowania w zasadzie nie mają szans z transportem indywidualnym. Już
Nawet w krajach ze wspaniałą komunikacją zbiorową i rozwiniętą siecią dróg rowerowych. Nie muszę też dodawać, że zbiorkomy jeżeli chodzi o komfort użytkowania w zasadzie nie mają szans z transportem indywidualnym. Już 1983 roku prof. Wojciech Suchorzewski (inżynier komunikacji zajmujący się badaniami pojemności komunikacyjnej śródmieścia Warszawy) zauważył coś, co dziś wydaje się oczywiste: Podróżowanie samochodem jest tak atrakcyjne, że samochód jest użytkowany w stopniu, wynikającym z przepustowości układu i pojemności parkingów". Moim zdaniem, w oparciu o obserwacje własne, jak i obserwacje osób zajmujących się badaniem transportu, rozbudowa sieci dróg rzadko kiedy ma sens: ponosi się olbrzymie koszty finansowe i niefinansowe, a celu, jakim jest skrócenie czasu podróży i tak się nie osiąga. Jedynie zwiększa się liczbę ludzi, którzy: " wolą już raczej postać w korkach". A to jest ekonomiczny, ekologiczny i społeczny absurd. Co oczywiście nie zmienia faktu, że oferta komunikacji zbiorowej należy cały poprawiać. tylko skąd wziąć na to środki, skoro się zadłużamy, żeby budować kolejne drogi?
2019-10-23 13:56
Idac za tym tokiem rozumowania, Gdank nie powinien sie rozbudowywac. Bo to zacheca innych do przyjazdu z zwieksza problem z poruszaniem. Jezeli chca by ludziu przybywalo, naturalna sprawa jest rozbudowa infrastruktury. Chyba to oczywiste.
2019-10-23 17:29
Rozbudowa dróg jako recepta na korki nie ma sensu. Budowa dróg, żeby dało się dojechać do nowych posesji, żeby skrócić drogę przejazdu np. ciężarówkom wiozącym niebezpieczne ładunki, czy żeby ominąć osiedla mieszkaniowe czy np. obszary chronionej natury to zupełnie inny temat.
2019-10-23 17:24
Korki są wszędzie tam, gdzie jest gęsta zabudowa. Naturalnie, że ludzie będą się przemieszczać. Czym większe miasto, tym większe odległości do pokonania. Korek może też powstać i na drogach rowerowych, na chodnikach i
Korki są wszędzie tam, gdzie jest gęsta zabudowa. Naturalnie, że ludzie będą się przemieszczać. Czym większe miasto, tym większe odległości do pokonania. Korek może też powstać i na drogach rowerowych, na chodnikach i na torach tramwajowych. Zobaczcie jak wyglądają centra stolic krajów, w których nie każdy ma samochód.
Szansa jest mała, że ktoś będzie mieszkał obok pracy, zwłaszcza, jak tworzy się strefy ekonomiczne, strefy przemysłowe, parki technologiczne, a tymczasem są sypialnie kilka kilometrów dalej. Do tego dochodzą ceny mieszkań.
Jedną z szans na zmniejszenie korków jest zmniejszenie zapotrzebowania na przemieszczanie się, czyli praca i nauka zdalna, likwidacja prostych stanowisk pracy za pomocą autonomicznych robotów. Czy to wpłynie dobrze na zdrowie ludzkie i gospodarkę? To już inna sprawa.
2019-10-23 17:26
Po czesci tak. Ale w duzej mierze winna jest mentalnosc wg ktorej kazdy zawsze i wszedzie musi jechac samochodem
2019-10-23 20:16
Korzystam i nie rozumiem tej krytyki komunikacji miejskiej . Największymi krytykami komunikacji miejskiej są ci którym sie nie chce pójść na przystanek i poczekać 5 minut na tramwaj czy autobus a później złorzeczą ze
Korzystam i nie rozumiem tej krytyki komunikacji miejskiej . Największymi krytykami komunikacji miejskiej są ci którym sie nie chce pójść na przystanek i poczekać 5 minut na tramwaj czy autobus a później złorzeczą ze stoją w korkach no i pozostaje jeszcze sprawa parkowania . Kierowcy najchętniiej zaparkowaliby pod drzwiami. Proste wyliczenie , mam do przystanku minutę od domu ,tramwajem do centrum 7 przystanków jadę góra 14 minut , od tramwaju do celu mam 3 minuty, bilet kosztuje 1,50. Kiedy decyduję się na samochód 4 minuty na wyprowadzenie samochodu z garażu , jazda do centrum często ok 20 minut, parking -najpierw trzeba znaleźć wolne miejsce no i oczywiście je opłacić . Paliwo i wszystkie opłaty związane z parkowaniem -wybieram tramwaj chyba ze rzeczywiście muszę samochodem
2019-10-23 21:02
No jak masz tak blisko to się ciesz, jechałeś kiedyś z przesiadkami o 4.30 rano do pracy? Proponuję spróbować aaa i do centrum mam kilkanaście przystanków a od tramwaju mam około 15 minut... powodzenia życzę
2019-10-23 09:14
Nie odrazu Kraków zbudowano, . Najpierw trzeba zbudować główny ciąg zeby do niego doprowadzić lokalne drogi . Gdańsk się rozbudowuje i konsekwencją budowy nowych osiedli jest rozbudowa systemu drogowego ale to wymaga
Nie odrazu Kraków zbudowano, . Najpierw trzeba zbudować główny ciąg zeby do niego doprowadzić lokalne drogi . Gdańsk się rozbudowuje i konsekwencją budowy nowych osiedli jest rozbudowa systemu drogowego ale to wymaga czasu i pieniędzy. Inna sprawą jest to ze mieszkańcy chcieliby z tych osiedli wyjeżdżać autostradami .Tak sie nie da. Kupując mieszkanie trzeba przyjrzeć się również systemowi drogowymu i wtedy podjąć decyzję o kupnie. Z przysłowiowych sypialni zawsze będą korki rano kiedy ludzie jadą do szkół i pracy i popołudniu kiedy wracaja do domu.
2019-10-23 12:15
Jeśli się planuje rozwój miasta w określonym kierunku, to najpierw należy pomyśleć o drogach, torach tramwajowych itp. i przynajmniej zaplanować rezerwy terenowe pod ich zbudowanie, a dopiero potem dawać hurtowo zgody deweloperom na budowanie nowych osiedli. U nas oczywiście musi być na opak i efekty są jakie są.
2019-10-23 20:24
A gdzie tak jest? Ostatnio wjeżdżałem do Berlina od strony Kołbaskowa tak koło 15 godziny korek wyjażdżających z miasta miał ok 5 km , domyślam się że rano jest podobnie w drugą stronę . cudów nie ma
2019-10-23 20:24
A kto ma za to zapłacić .
2019-10-23 09:25
Droga jest źle zaprojektowana to bubel urbanistyczny. Jakość wykonania też pozostawia sporo do życzenia. Już to ktoś napisał poniżej jedynie ścieżka rowerowa i tramwaj może poprawią sytuację pod warunkiem, że ten ostatni nie zapisuje się, a autobusy? Będą stać w korku bo z tego co widzę nikt nie przewidział bus pasa.
2019-10-23 09:35
2019-10-23 09:41
Rozumiem że fakty cie irytują ,ale tak to już bywa u zaczadzonych lewacką ideologią
2019-10-23 11:07
Po prostu nie masz racji i nie potrafisz zrozumieć dlaczego - ale to twoja wina, a nie bus-pasów. Sobie wymyśliłeś "lewacką ideologię" jako tarcze i odpowiedź na wszystko co nie jest zgodne z twoim sposobem postrzegania świata. Transport nie zna się na polityce.
2019-10-23 11:33
Chcesz mi powiedzieć, że zwężanie ulic, strefy 30km/h, robienie bus-pasów, powielanie przejść dla pieszych, hejt na przejścia podziemne, czyli jednym słowem utrudnianie ludziom życia to nie są lewackie wymysły???
Chcesz mi powiedzieć, że zwężanie ulic, strefy 30km/h, robienie bus-pasów, powielanie przejść dla pieszych, hejt na przejścia podziemne, czyli jednym słowem utrudnianie ludziom życia to nie są lewackie wymysły???
Przecież to lewacy mają taki pomysł,że wszystko wiedzą najlepiej, nakażą ci jeźdzcić transportem zbiorowym, nauczą twoje dziecko masturbacji, zrobią tęczowy piątek, zaraz ci mięsa zakażą jeść itd...itd...
2019-10-23 13:55
"Chcesz mi powiedzieć, że zwężanie ulic, strefy 30km/h, robienie bus-pasów, powielanie przejść dla pieszych, hejt na przejścia podziemne, czyli jednym słowem utrudnianie ludziom życia to nie są lewackie wymysły???" - dokładnie to napisałem, ty jakiś głupi jesteś, że się musisz dopytywać?
2019-10-23 20:15
A widziałeś te drogę? Masakra. Jeżdżę nią codziennie. A firma NDI to totalna porażka, jakiś wszystko robią na opak... nie wiem po co asfalty wylali jak teraz jeszcze przez pare miesięcy będzie jeździł ciężki sprzęt
2019-10-23 07:01
To istne Indie. Zero oświetlenia a oznakowanie dramatyczne. Ludzie są zdezinformowani jak jechać. Idealne miejsce dla wyłudzaczy ubezpieczeń.
2019-10-23 07:04
Ten co ma prawo jazdy legalnie wie jak jechać!
2019-10-23 07:07
Już tak sie nie rzucaj bo ci pompa siądzie.
2019-10-23 07:28
Nie musisz jechać na pamięć, nie musisz jechać 50 km/h
Proste czy dalej nie rozumiesz?
Ustaw sobie światła w samochodzie, będzie można zrobić to za darmo, specjalna akcja dla cebularzy którym szkoda 10 zł, tyle kosztuje to na stacji.
2019-10-23 07:38
Czytaj ze zrozumieniem.
2019-10-23 07:48
co za ciemnogród
2019-10-23 16:07
Prosto przed siebie.
2019-10-23 09:51
Ciemno, a pachołki rozstawione co kilka metrów, gdzie w każdy odstęp zmieści się auto. Możliwe, że trafisz we właściwy pas, ale jest jeszcze wielu innych kierowców, a któryś z nich może już nie trafić.
2019-10-23 11:37
Ludzie, otwórzcie oczy, skupcie się na drodze, obserwujcie otoczenie i jedzcie wolniej i nie będzie problemu.
To jest remont drogi, spodziewajcie się niespodziewanego, a nie marudzicie jakby wszystko wam się należało.
2019-10-23 14:01
Ale takiego bałaganu jak na tej budowie jeszcze nie widziałem, a przeżyłem remonty przed Euro, gdzie w mieście prowadzono równolegle z 20 inwestycji drogowych.
2019-10-23 20:27
Na Kartuskiej przy budowie też zero oswietlenia a tam przecież jest tymczasowa droga kiepsko wyprofilowana
2019-10-23 07:03
2019-10-23 07:11
Nie rozumiesz. Slup wyrosl w nocy i nikt nie byl w stanie tego przewidziec. Slupy rosna, jest jesien zupelnie jak grzyby po deszczu :-)
2019-10-23 07:11
Już myślałem że to urzędnicy są niekompetentni i go nie zauważyli
2019-10-23 09:11
Słup to pretekst. Dulkiewicz ma ważniejsze sprawy
2019-10-23 09:35
2019-10-23 12:28
a co mają robić, słup stoi, panie, nie da rady robić :)
2019-10-23 20:30
To że ich nie widać z ulicy to...nie do końca tak, trochę będę broniła robotników, bo ich sporo pracuje przy samym wiadukcie, układają też tory tramwajowe.
2019-10-24 07:15
Mieszkam w pobliżu i codziennie obserwuję postępy prac. Tempo jest tragiczne od samego początku. Tam naprawdę pracuje kilku chłopa. A jak już jakąś pracę zaczną to zostawiają rozgrzebaną
2019-10-23 08:07
Urzędnicy myśleli ,że napiszą o przeniesienie słupa do Energii dzisiaj a jutro wykopią i zabiorę.....Nie wierzę aż w taką indolencję
2019-10-23 08:51
2019-10-23 13:58
Czy przypadkowa zbieżność
2019-10-23 07:14
2019-10-23 08:13
Po pierwsze to jest słup wysokiego napięcia, nie jakiś tam mały słupek niskiego. Po drugie projekt przewidywał przestawienie go w inną lokalizację. Podczas budowy mieszkańcy to zablokowali, co prowadzi do zmiany projektu i całego procesu uzgodnień. Polecam czytanie ze zrozumieniem...
2019-10-23 08:20
A tak przynajmniej mają czyste buty ...
2019-10-23 09:19
Oooo . I to jest opinia człowieka który wie. !
2019-10-23 10:49
Przejedź sie tam i zobacz jak to wygląda. A miało być oddane lada moment. Wszystko mają rozpierd.... I myślisz, że jakby słupa nie było, to miałbyś oddane w terminie?
Chyba, że jesteś z tych, co wypatrują sań i brodatego grubasa w wigilijny wieczór...
2019-10-23 20:31
Oczywiście, że by było, bo do zakończenia budowy wiaduktu jeszcze bardzo daleko
2019-10-23 08:25
tylko ze w artykule jest bzdura... mieszkancy lokalizacje slupa oprotestowali jeszcze przed budowa, zostali zapewnieni ze slup bedzie po drugiej stronie... niestety w urzedzie jak to w urzedzie się zapomniało... i słup został w starej lokalizacji
2019-10-23 08:28
Budowa musiała ruszyć a do tego jest wymagane pozwolenie na budowę, które jest aktualne. Zmiana lokalizacji słupa wymaga zamiennego projektu i zamiennego pozwolenia na budowę, które wycofuje poprzednie. To jest istotna
Budowa musiała ruszyć a do tego jest wymagane pozwolenie na budowę, które jest aktualne. Zmiana lokalizacji słupa wymaga zamiennego projektu i zamiennego pozwolenia na budowę, które wycofuje poprzednie. To jest istotna zmiana. Celowo zostało to w taki sposób zrobione. Inaczej cała budowa opóźniła by się do czasu wydania nowego pozwolenia na budowę, a zaplanowane wydatki należy czynić bo jest to związane z procedurami dofinansowania.
2019-10-23 08:53
bo miasto przehandlowalo nienadajacy sie na budowe grunty.
2019-10-23 09:14
Po części owszem tak jest. Tylko z różnicą taką, że zamienne pozwolenie na budowę wycofuje poprzednie tylko w swoim zakresie. W związku z powyższym nic nie stało na przeszkodzie, żeby budowę rozpocząć a w międzyczasie
Po części owszem tak jest. Tylko z różnicą taką, że zamienne pozwolenie na budowę wycofuje poprzednie tylko w swoim zakresie. W związku z powyższym nic nie stało na przeszkodzie, żeby budowę rozpocząć a w międzyczasie załatwić całą procedurę z zamienną decyzją o pozwoleniu na budowę w zakresie zmiany lokalizacji słupa. Biorąc pod uwagę, że od rozpoczęcia budowy minął grubo ponad rok, to opóźnienie to jest wynikiem czyjegoś niedopatrzenia
2019-10-23 08:52
Wysokonapieciowych nie prowadzi sie w ogole przy osiedlach. Ale duszek madruszek juz sie wypowiedzial.
2019-10-23 09:33
ul. Pólnicy - można sobie obejrzeć taką, których w ogóle nie prowadzi się przy osiedlach, sama wyrosła
2019-10-23 09:43
To 110kV czyli jakby nie patrzeć wysokie. Średnie jest praktycznie w całości skablowane
2019-10-23 09:28
Tam nie ma żadnych mieszkańców w promieniu kilkuset metrów
2019-10-23 18:41
Ale deweloperzy mają już działki zaklepane.
2019-10-23 20:28
A dla kogo budują ci tak znienawidzeni deweloperzy?
2019-10-23 09:37
niektórych spraw tym trollom.Oni nie przyjmują tego do wiadomości bo w naturze maja atakować wszystko za czym nie stoi pis lub kościół.Nieważne jakie by były argumenty, przyjmują ogólna zasadę...." wina Tuska".Dla nich
niektórych spraw tym trollom.Oni nie przyjmują tego do wiadomości bo w naturze maja atakować wszystko za czym nie stoi pis lub kościół.Nieważne jakie by były argumenty, przyjmują ogólna zasadę...." wina Tuska".Dla nich przestawienie słupa to tak jak w kultowym filmie..."To jezioro damy tutaj, a ten/ budynek/ niech sobie stoi w zieleni."Poza tym trzeba mieć trochę wiedzy technicznej by wiedzieć, że przestawienie słupa to cały projekt energetyczny z wieloma uzgodnieniami, no ale co "mądrym inaczej" tłumaczyć
2019-10-23 10:06
Takie rzeczy planuje się na etapie projektu wliczając potencjalne zagrożenia-opóźnienia.
2019-10-23 11:52
Mieszkańcy nagle pod koniec budowy się obudzili, że nie dadzą go przestawić.
2019-10-24 19:59
co ty bredzisz... mieskzancy jeszcze przed budowa zglaszali prosbe o przestawienie slupa na druga strone (i to nie ten słup ktory jest na zdjeciu w arykule) tylko nowy ktory ma powstac przy blokach... w urzedzie obiecano
co ty bredzisz... mieskzancy jeszcze przed budowa zglaszali prosbe o przestawienie slupa na druga strone (i to nie ten słup ktory jest na zdjeciu w arykule) tylko nowy ktory ma powstac przy blokach... w urzedzie obiecano im ze slup jednak bedzie przestawiony na druga strone drogi... wszysko bylo zalatwione... az tu nagle jak budowa juz trwala zaczeto stawaic slup po ich oknami... wiec sie oburzyli... jak sie okazalo obiecano im ale urzednicy o tym zapomnieli i realizacja ruszyla po starmu... obecnie aby nie blokowac inwesycji mieszkancy zgodzili sie na zmianę typu słupa i przesuniecie go o jedyne 10 metrów... w zaden sposob nie wplynelo to na reszte robót... słup już od miesiaca lezy na budowie a od 2 miesiecy jest gotowy fundament pod niego... NDI i UM dali ciała więc wytarli sobie gęby rzekomym protestem mieszkańców...
2019-10-23 08:39
mowilem to i powtorze teraz.
2019-10-23 07:03
i nie płacą na czas wykonawcom . To główna przyczyna opóźnień , nie tylko w Gdansku
2019-10-23 07:42
Czy całe życie taki zgorzkniały jesteś?
2019-10-23 08:24
2019-10-23 08:39
Ludziom PO nie zaplacilo.
2019-10-23 10:17
Brawo dla tego pana i jego logiki
2019-10-23 07:06
Bajka :)
Cała Morena będzie zakorkowana
Morena tego nie wytrzymie :)
2019-10-23 07:09
Dojazd do centrum 5 minut!
2019-10-23 07:36
Małym drugiem - o trzeciej nad ranem.
2019-10-23 08:09
korki są dla chętnych
2019-10-23 08:37
Tramwajem do centrum też się jedzie długo. Dłużej niż 5 min to stoisz tylko w tramwaju na światłach na Morenie.
2019-10-23 09:50
2019-10-23 12:59
2019-10-23 10:08
2019-10-23 08:04
czy są w tym mieście jacyś planiści?? Przecież ludzie z tych dzielnic południowych nie jadą na morenę (sypialnię) tylko do wrzeszcza, oliwy, centrum... wiadomo że dojadą nową bulońską na morenę a potem?? Potem sobie utkną na jaśkowej, armii krajowej, rakoczego. Jaśkowa po oddaniu bulońskiej się rano zamieni w parking.
2019-10-23 08:55
dojadą tramwajem a potem dalej przez centrum do Wrzeszcza.
2019-10-23 09:46
Ale jak? Przecież przez Morenę nie jedzie tramwaj do Wrzeszcza. Jest on dopiero planowany... A na około przez Morenę i Centrum to tylko d**ile będą jeździć.
2019-10-23 20:35
Ech, od rozpoczęcia budowy o tym mówię, że będą korki
2019-10-23 07:09
ale trochędziwne, że ktoś nie zauważył i nie wziął pod uwagę tej wielkości słupa...
No trudno, poczekamy. Fajnie, że się robi, a nie tylko planuje (jak w sąsiednich miastach).
2019-10-23 07:33
Zauwazyl i wzial pod uwage, tyle ze nowa lokalizacja slupa zostala oprotestowana przez mieszkancow
2019-10-23 07:36
Że wsztrzymują inwestycje...
Kury im się przestaną nieść?
2019-10-23 08:27
2019-10-23 16:16
Spróbuj, zapraszam.
2019-10-23 08:10
A może ignorancja? Tak czy inaczej wynik tego, że u nas lokalnych mieszkańców zawsze ma się gdzieś.
2019-10-23 09:11
Jakby mieli ich gdzieś to bo opóźnień nie było. Kolejny z cyklu nie wiem ale się wypowiem
2019-10-23 08:27
W ogole nie powinno sie budowac blizej niz 30 metrow od lini napowietrznych.
Ale gdanskim dewloperow i wladzom jak widac to nie przeszkadza. byle sprzedac kazdy mozliwy grunt. A martiwc sie bedzie my potrem. I tu mamy wlasnie przyklad tej krtokowzrocznosci.
2019-10-23 09:13
Pozniej powtarzaj glupie teksty o slupie którego nie sposób przesunąć.
2019-10-23 11:23
Strach pomyśleć ile jeszcze osób może zablokować tą priorytetową inwestycję na której jest więcej spacerowiczów niż robotników.
2019-10-23 07:41
Czytałeś artykuł?
2019-10-23 08:27
2019-10-23 16:57
przecież napisali, że słup miał być w jakimś miejscu tylko mieszkańcy strzelili focha i przycisnęli miasto żeby go przesunąć. A to, że miasto nie umie ścisnąć energii żeby wydała nowe pozwolenia to wina urzędników
2019-10-23 07:09
O co oni protestują i dlaczego dopiero teraz?
2019-10-23 08:11
2019-10-23 08:13
Słup był od zawsze, projekt przewidywał przestawienie go w inną lokalizację. Podczas budowy mieszkańcy to zablokowali, co prowadzi do zmiany projektu i całego procesu uzgodnień. Polecam czytanie ze zrozumieniem...
2019-10-23 08:29
tylko czy wladze miasta w ogole na tym sie znają. Oni wydaja pozwolenia byle kasa wplynela do zadluzonego juz ogromnie budzetu.
2019-10-23 08:43
myślenie to jedno, a kłamanie to drugie. Historia słupa jest zdecydowanie inna niż przedstawia to p. Zakrzacka z DRMG, szkoda że kłamie kosztem mieszkańców, ale cóż niekompetencja wychodzi na każdym słowie.
2019-10-23 12:51
2019-10-23 15:16
a instalacja i infrastruktura energetyczna to podstawa, dopiero pod nia stawia sie zabudowania
2019-10-27 08:24
Święta racja.
2019-10-23 10:12
Zrozumiałem że chodzi o dotychczasową lokalizację. Nic nie piszą że miał być przeniesiony, a mieszkańcy oprotestowali nową planowaną lokalizację. Ale na zdjęciach widać że ten słup stoi pośrodku niczego, na dawnych działkach. Nadal nie wiem co to komu może przeszkadzać.
2019-10-23 07:10
Tak zwane opóźnienie na słupa. To czemu reszta nie jest gotowa i nie czeka na przesunięcie?
2019-10-23 07:20
2019-10-23 08:29
2019-10-23 15:17
2019-10-23 09:02
Zwiększył się zakres robót i nie zakończył się jeszcze termin zakończenia budowy.
Portal trojmiasto.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii.