2019-02-22 07:06
Super ssangyong
2019-02-22 08:07
Jadą od 10 lat na micie Darth Vadera. A Audi na micie kwadratury koła i bauhausu ;)
2019-02-22 08:57
Panie expercie motoryzacji .. to nie chińskie
2019-02-22 15:09
Mi przypomina tuscona
2019-02-26 16:37
Nie wiem skąd to podobieństwo, ani trochę nie przypomina koreańca.. Dla mnie to kontynuacja dobrego auta, i z daleka widać że czysto japońska rav4
2019-02-22 07:08
Przypomina kopie tego chińskiego auta.
2019-02-22 07:09
to ta produkowana do 2005r. Potem to już tylko takie mydelniczki do robienia zakupów w galerii.
2019-02-22 07:41
Brzydka jak noc :/.
Wyglada jak jakis chinski wytwor...
2019-02-22 11:11
To prawda
2019-02-22 13:06
Wygląda lepiej jak połowa niemieckich aut, przynajmniej się czymś różni a nie produkcja na jedno kopyto jak wszystko. Ważne, że pod maską siedzi coś co inne marki zazdroszczą i ma ten silnik 2.5 hybrydowy gdzie inni zmniejszają pojemności, aby normy spalin obnizyć
2019-02-22 22:11
wole duży nie dlatego że 2.0-2.5 pojeździ ze 600 tys. km bo i te 1.4 turbo pojeżdżą spokojnie ze 350-400, ale dlatego że w wolnossącym nie ma turbo więc się nie może zepsuć.
2019-02-22 07:42
Użytkuję hybrydę toyote CH-R z 2018. Według mojej oceny w aucie jest za dużo elektroniki i plastików. Rozpoznawanie znaków też nie jest dokładne, taki gadżet. Napęd hybrydowy rzeczywiście pali mało ale tylko w mieście!
Użytkuję hybrydę toyote CH-R z 2018. Według mojej oceny w aucie jest za dużo elektroniki i plastików. Rozpoznawanie znaków też nie jest dokładne, taki gadżet. Napęd hybrydowy rzeczywiście pali mało ale tylko w mieście! Sprawdza się idealnie w korkach gdzie spalanie jest rzędu 3.5-4litry, bajka. Na autostradzie toyocie zdecydowanie brakuje mocy a pali wg.komputera więcej niż moje poprzednie auto, nawetvkilkanaście litrów. Na plus w aucie zaliczyłbym napęd hybrydowy, gdzie mało co może się zepsuć, niskie spalanie w mieście, bajeczny wygląd. Ale minusy też są a głównie to spalanie (i hałasy) podczas szybszej jazdy. Ogólnie to raczej polecam
2019-02-22 07:53
Mi na drodze z Gdyni do Warszawy spalił srednuo 7.2 litra. A jechałem 130-150 autostrada. Fakt. Na tempomacie pali znaczaco więcej niż z nogi
2019-02-22 08:00
2019-02-22 10:01
Bo masz nadwagę i jedna Twoja noga waży 80kg....
2019-02-22 10:51
Tyle to Nissan xtrail nie pali, jest dwa razy większy a waży tylko albo aż 50 kg więcej.
2019-02-22 22:19
2019-02-22 07:59
2019-02-22 10:03
Bo nie wlaczyles symulatoru odglosu silnika w glosnikach. Polecam tryb Sport.
2019-02-22 16:56
Dokąd ten świat zmierza.....? Proponuję jeszcze samochód z symulatorem kierowcy....
2019-02-22 22:21
właśnie przez ten symulator
2019-02-22 08:10
2019-02-22 22:25
sory ale on wygląda jak auto dla harcerza, z zewnątrz jak kupa a w środku wykończeniem bije tylko Dacie. To świetne auto dla kogoś kto pomija kwestie estetyczne. Mechanicznie fajny, z fajnym napędem i wbrew temu co wielu
sory ale on wygląda jak auto dla harcerza, z zewnątrz jak kupa a w środku wykończeniem bije tylko Dacie. To świetne auto dla kogoś kto pomija kwestie estetyczne. Mechanicznie fajny, z fajnym napędem i wbrew temu co wielu uważa - skrzynią CVT. Mówię o aktualnym modelu (w poprzedniku CVT strasznie wyło). Tak jak ten samochód jest fajny tak nigdy nie powiedziałbym że jest ładny. CH-R za to wymiata, jest nowoczesne i dobrze wykończone. Taki baby lexus
2019-02-23 06:16
Z zewnątrz jest ok, bez ekstrawagancji, poprawny. W środku niestety tak z 10 lat wstecz. Silnik, benzyna też podobno nie jest niezawodny.
Gdyby w wersji XT miał tempomat z radarem to bym to kupił.
2019-02-22 09:54
Zaloz do niej gaz.
2019-02-22 22:42
Na autostradą to PKS taniej niż hybryda:)
2019-02-22 07:50
Szkoda tylko że 3 miesiące temu kupiłem CHR bo pewnie dziś padł by inny wybór
2019-02-22 10:34
Kupujacy oczami i reklama
2019-02-22 22:26
2019-02-26 15:09
C-hr jest crossoverem a rav4 suvem, wszystko zależy od tego do czego potrzebne jest Ci auto. Pozostałbym przy c-hr bo jest piękne, za to rav4 bardziej przestronna i funkcjonalna. Najlepiej wyszłoby zakupić i c-hr i rav4
2019-02-22 08:13
Wybór jednak padł na GLC. powiecie drożej? Zdziwilibyscie się jak nieznacznie!!! Mercedes daje spoore rabaty A toyka figę (ew.dywaniki). Wiem, bo 3 nowe toyoty w swoim życiu nabyłem.
2019-02-22 11:03
Ja tez wole glc, jeżdżę gle wiec trochę większy ale co do rabatów zgadzam się; mercedes już od ok 2 lat daje dość wysokie rabaty. Komfort z toyota i innymi autami nie do porównania. I ten skręt; tylko mercedes ma patent i to zastrzeżony na mocny skręt auta.
2019-02-22 19:01
2019-02-22 22:36
podstawę możesz mieć za 165. Nieno Merol fajny, ale Toyote za 165 to dostane najbardziej wypasioną, a Merola biednego. Nie będzie tak biedny jak podstawowa RAV4 ale niewiele bogatszy. Topowa RAV4 jest znacznie bardziej
podstawę możesz mieć za 165. Nieno Merol fajny, ale Toyote za 165 to dostane najbardziej wypasioną, a Merola biednego. Nie będzie tak biedny jak podstawowa RAV4 ale niewiele bogatszy. Topowa RAV4 jest znacznie bardziej wypasiona. O tym ze bedzie hybrydą też warto wspomnieć. I to i to ma zalety ale w merolu płacisz za premiowatość, między innymi większe koszta dystrybucji bo aut premium sprzedaje sie kilkakrotnie mniej a salon stoi tak samo jak ten toyoty więc utrzymanie trzeba rozbić na mniej fur.
2019-02-22 23:11
GLC - najnudniejszy samochód świata. Szyszki i żołędzie dają więcej frajdy i emocji.
2019-02-22 08:29
na autostradzie , przy prędkości 140-150 pali 8,5 do 9 l. . Hybryda z racji większego silnika 2,5 l i jazdy wyłącznie na silniku spalinowym, pije znacznie więcej. Hybryda ma sens jedynie w mieście. Jesli przewidujecie duzo jazdy na trasie , oszczędności są wątpliwe.
2019-02-22 09:06
Nie bierzesz pod uwagę rekuperacji i przyspieszenia...
2019-02-22 10:59
Jakiego przyspieszenia? co najwyżej wycia a dane laboratoryjne niech wsadzą sobie w buty. Pedał do dechy a RAVka wyje i nie przyspiesza w końca ma aż 221 nm w poprzedniej wersji miała aż 190nm a w samochodach jeżdżą niutony a nie waty.
2019-02-22 18:39
Nie wyje, (poprzednie wersje były głośniejsze , to prawda),Przyspiesza wystarczająco aby sprawnie poruszać się po drogach . Nawet nie używam opcji "Sport", przy której robi się całkiem nerwowa.
Przyzwoite auto do codziennego użytku, a wersja 4x4 już nie raz mi ułatwiła życie.
2019-02-22 21:29
Newton to jednostka siły a mowisz o momencie (obrotowym), którego jednostką jest Newton*metr.
2019-02-22 22:54
te twoje "niutony", a właściwie niutonometry to wartości przede wszystkim maksymalne, a nie średnie. Nie przedstawiają też przebiegu w całym zakresie obrotów a to jest istotne a nie sama wartość maksymalna. Weź se turbo
te twoje "niutony", a właściwie niutonometry to wartości przede wszystkim maksymalne, a nie średnie. Nie przedstawiają też przebiegu w całym zakresie obrotów a to jest istotne a nie sama wartość maksymalna. Weź se turbo diesla który ma 300 nm a 2 litrową benzyne która ma 200 nm. Wg twojej teorii powinien przyspieszać 1,5 raza lepiej co nie? Ale diesel ma mniejszy zakres obrotów użytecznych. I teraz albo dużo szybciej będziesz musiał zmienić bieg co spowoduje spadek momentu obrotowego bo na wyższym biegu przełożenie jest mniejsze albo przzełożenia w skrzyni będziesz miał dłuższe co rónież spowoduje na kołach spadek momentu obrotowego. Suma sumarum 1,5 raz większy moment "niwelowany" jest przez 1,5 razy mniejszy zakres obrotów. Za silnikiem masz przecież skrzynię biegów i przełożenie główne, które razem dla benzyniaka dają na I biegu przełożenie około 11 co z 200 nm robi ci 2200 nm na kołach. W dieslu żeby pojechał tak samo szybko będziesz musiał dać przełożenie 7,3 a to pomnożone przez 300nm daje na kołach też 2200nm. Innymi słowy żeby powiedzieć jaką auto ma dynamikę wystarczy znać przebieg momentu albo przebieg mocy w całym zakresie. Z jednej z tych wartości możesz zawsze wyliczyć drugą.
2019-02-22 09:24
SUV. Nie można zaprojektować ładniejszego?
2019-02-22 09:30
I tak byś nie kupił. Zamiast krytykować, popracuj trochę to sobie taki kupisz :)
2019-02-22 11:16
mi akurat bardzo podoba się ta RAV 4 nowej generacji. auto bardzo wyraziste i charakterystyczne. nie jest nudna jak inne suvy.
2019-02-22 11:25
Nie wiem czy da się ładniejszego, ta najnowsza generacja rav4 jest właśnie najładniejsza jak dla mnie, ale wygląd jak zawsze rzecz gustu
2019-02-22 09:28
Ociężałe auto, oszczędne tylko w mieście. W trasie pali tyle co tradycyjne benzynowe, tylko frajdy daje mniej.
2019-02-22 10:23
8 z kawałkiem do setki na takie auto to dużo?
z lexusem w sedanie do 200 szła łeb w łeb,
a silnik elektryczny dołączany jest w każdej chwili, gdy jest zapotrzebowanie na moc,
widać większość tu
8 z kawałkiem do setki na takie auto to dużo?
z lexusem w sedanie do 200 szła łeb w łeb,
a silnik elektryczny dołączany jest w każdej chwili, gdy jest zapotrzebowanie na moc,
widać większość tu piszących nie ma pojęcia o aucie,
a jeśli chodzi o gratisy i dodatki od sprzedawcy, to dają dużo,
chyba, że kupujecie wersję podstawową
co do spalania, jeśli dużo, to nie kupuj tego auta, mnie stać,
pozdrawiam
2019-02-22 22:57
2019-02-22 12:57
hybrydy dedykowane są głównie do miasta i to tam widać ich największe zalety.Miałem okazję jeździć jakiś czas Rav4 IV 2,5l. Muszę przyznać, że jeździło się naprawdę dobrze, a miałem co do tego wcześniej wątpliwości. spalanie, około 7 litrów, a w nowej wersji napewno jeszcze mniejsze.
Portal trojmiasto.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii.