Opinie (73) 7 zablokowanych

  • Bieda dla oczadzonych pseudo-ekologią unio-europejczyków! (4)

    Silnik do kosiarki... mały, diesel - pierdziawka i tyle. Tylko benzyna i minimum 6 cylindrów.
    A nadto, jak na auto zadaniowe, to środek faktycznie zbyt "elegancki", zaś paka za krótka!
    Auto bez sensu. Tyle samo załaduje w pierwszego lepszego crossovera/suva!

    • 4 11

    • Yyy

      Do pojazdu terenowego benzyna? Serio? Życzę powodzenia podczas brodzenia

      • 0 0

    • Jak tego uzywac (1)

      W jakich warunkach potrzebny jest taki pojazd? Oprocz bardzo waskiej grupy zawodów pracujących w terenie (energetyka, geodeci ?) inni raczej nie maja potrzeby używania tego typu pojazdu. Do budowy tzw technicali sie nadaje super, ale jakoś wojny podjazdowej się u nas nie szykuje. To ja serio pytam - gdzie taki pojazd jest potrzebny?

      • 0 0

      • A mało to jest firm wykonujących roboty energetyczne..(pmijam koncerny energetyczne, dostarczające energię do gniazdek).
        Wiele firm około i budowlanych, co jest szerokim
        pojęciem, czyli firm wykonawczych,
        więc jest rynek zbytu.
        O zamówieniach od samych koncernów
        nie wspominając, bo nie jest to kilka sztuk;)

        • 0 0

    • Bez sensu to sa wypowiedzi ekspertow twojego pokroju co to w zyciu jezdzili najwyzej wypierdzianym 15 letnim zespawanym z dwoch passatem.

      • 4 0

  • czy miejski rower na pakę się zmieści? (1)

    • 0 0

    • na pewno nie, paka ma tylko 150 cm długości

      • 0 0

  • Może i niezawodna Toyota ale...

    kupiłem niedawno Aygo. Na liczniku niespełna 8 tys. km a rdzewieje szybciej niż przybywa jej tych kilometrów. Rdza na progu oraz przednim błotniku. Śruby łączące drążki stabilizatora niemal do wyrzucenia. Szkoda gadać

    • 0 0

  • Fajny

    Wieśniacki samochód

    • 0 0

  • Niezawodna toyota (11)

    to fakt ale te liczniki analogowe trochę rażą jak wszyscy mają już wyświetlacze , słabej jakości plastiki , można powiedzieć że odbiega od konkurencji

    • 2 53

    • tojota dobrze ogarnia właściwości terenowe, wygląd zewnętrzny też ok, ale co wy k.... zrobiliście w środku?

      to co zawsze czyli syf, wygląda na to, że cały czas zatrudniacie tego samego tumana od robienia syfiastej deski rozdzielczej i zegarów - wyślijcie go wreszcie na zasłużoną emeryturę bo dziadkowe zegary w 2021 to już grubo nie halo (i to samo w pozostałych modelach)

      • 0 2

    • (1)

      Też nie przesadzajmy z niezawodnością, spraw z zeszłego tygodnia - 5 letni Yaris - zerwane nity sprzęgłą, przebieg 50k, kupiony w ASO i tam serwisowany, nie bity, sprzęgło się nie ślizgało i nie było zajechane

      Też nie przesadzajmy z niezawodnością, spraw z zeszłego tygodnia - 5 letni Yaris - zerwane nity sprzęgłą, przebieg 50k, kupiony w ASO i tam serwisowany, nie bity, sprzęgło się nie ślizgało i nie było zajechane (potwierdzili, że jeszcze by troszkę pojeździło). Do tego tylna piasta do wymiany. Rachunek na ponad 4k PLN. Troszkę dużo jednak w 5 letni aucie używanym jako wozidło na zakupy. W poprzednim Yarisie pękło koło pasowe - panowie w ASO powiedzieli że to raczej "rzadkie" ale jednak się zdażyło. Tez nie był bity.

      • 2 1

      • w słownik też "zdażyło" ci się kiedyś zajrzeć?

        • 1 0

    • (1)

      jakiej konkurencji? chyba tylko nissana i mitsu

      • 2 0

      • isuzu

        lada tez ma pickupy w benzynie tak jak dodge ram

        • 1 0

    • (1)

      Właśnie dlatego, że ma być niezawodna to ma analogowe. Szajs w postaci wyświetlaczy to bajer dla gadżeciarzy, podobnie jak tablety wewnątrz auta. A potem dzwony, bo japa wpatrzona w ikonki zamiast na drogę. Do tego

      Właśnie dlatego, że ma być niezawodna to ma analogowe. Szajs w postaci wyświetlaczy to bajer dla gadżeciarzy, podobnie jak tablety wewnątrz auta. A potem dzwony, bo japa wpatrzona w ikonki zamiast na drogę. Do tego wieczne zdziwienie "co te samochody panie takie drogie", a no drogie bo producenci dają to czego ludzie chcą (nie dlatego, że to jest jakiś life saver, czy coś bez czego nie da się prowadzić samochodu), masa nikomu niepotrzebnej elektroniki (która się popsuje), może ktoś raz skorzysta... ale być musi. Bo jak nie to auto nie jest premium i sąsiad nie będzie zazdrościł.

      Przepis na niezawodny samochód to prosta konstrukcja. Bo to auto jest do pracy. Lizanie plastików wewnątrz i sprawdzanie ich "miękkości" to domena fetyszystów lub innych obarczonych jakimiś przypadłościami. Lepiej aby zamiast tablecików, pluszu na desce producenci zadbaliby o jakość blach czy zabezpieczenia antykorozyjnego.

      • 25 2

      • Oni mysla ze wyswietlacz lcd to bajer:)

        Jak ludzie w afryce co dawali zloto za swiecidelka innego koloru:
        Zegary klasyczne sa 5 x drozsze niz lcd. Dlatego ich montuja coraz wiecej.

        • 17 1

    • To jest samochód do roboty (1)

      A nie do bycia wygodnym i super wykończonym.

      • 3 1

      • W założeniu.

        W praktyce niezbyt.

        • 0 0

    • smiać mi się chce (1)

      jak widze gości w furach za 200 tysi i telefon przy uchu , nawet telefonu nie potrafią podłączyć

      • 23 1

      • A co to jest samochód za 200 tysi ? Większa Skoda czy Kijanka na wypasie :P

        • 12 2

  • (1)

    To ten silnik 2,8 co jest w 150??

    • 0 0

    • Tak z egr wielkosci mikrofali i z adblu

      • 1 0

  • Dwóseta lepsza i ma v8

    • 0 0

  • Swen (1)

    Zdjęcia na tle mostu tczewskiego od strony lisewa

    • 1 0

    • No przecież widać.

      • 0 0

  • Mam hiluxa VII z 2.5l silnikiem. Bardzo dobry wóz do ciężkiej pracy. A ten nowy z ponad 200 końmi pewnie jeszcze lepszy

    • 2 0

  • (1)

    Diesel? Ale jak to? Przeciez Toyota mowi, ze tylko hybrydy

    • 4 0

    • A to jakiś wymóg miec tylko jeden rodzaj napędu? Hybrydy mają dopracowane i nie ma nic lepszego do miasta. Ale w aucie do ciężkiej roboty diesel się sprawdzi najlepiej.

      • 2 0

alert Portal trojmiasto.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii.