2021-10-11 09:12
Opinia wyróżniona
Przejścia z pasami powinny być likwidowane i zmieniane na np. Podziemne. Inaczej co chwila będą informacje o potraceniu pieszych a na takiej drodze jak ta nie powinno być w ogóle przejść - to powinien być fragment szybkiej drogi która odkorkowuje miasto a nie korkuje poprzez dodatkowe światła dla pieszych.
2021-10-11 19:08
I wypędzając kierowczykow pod ich obory, z powrotem do zukowa.
2021-10-11 12:50
Czemu pojazdy mają jechać na świeżym powietrzu a ludzie w tunelach jak krety?
2021-10-11 10:36
Kawałek przed i za kładką są skrzyżowania ze światłami i jakoś nie słychać "co chwila informacji o potrąceniu pieszych".
2021-10-11 11:40
Wcześniej w 2015 zginął tam 88-latek, który również przechodził w miejscu niedozwolonym. Zróbmy tam przejście, a piesi będą jeszcze częściej przebiegali na czerwonym.
2021-10-11 12:15
Aha bo jak jest przejście podziemne to na pewno nikt nie może przebiec przez jezdnię xD
2021-10-11 12:33
Jak bedzie plot na 6 metrow, to nie.
2021-10-11 13:36
Ah marzenie, autostrada w środku miasta i mur po obu stronach, żeby czasem jakieś biedaki nie weszły pod koła. W sumie to faktycznie problem się rozwiąże, bo kto by chciał w takim mieście mieszkać - przez takie miasta się tylko przejeżdża tranzytem.
2021-10-11 12:27
z przeskoczeniem płotu wzdłuż torów tramwajowych.
2021-10-11 13:34
No tak, to zróbmy wszędzie przejścia podziemne, żeby w ogóle nie mógł się poruszać po mieście xD
2021-10-11 14:26
Ma autobusy, tramwaje, carsharing, no i oczywiście zakupy może sobie przewieźć rowerem cargo wspomaganym elektrycznie.
Odbijam piłeczkę - dokładnie te same argumenty, co u motofobów.
2021-10-11 09:52
jak kierowcy jeździć nie potrafią
2021-10-11 12:32
Wystarczy zniesc obiwiazek tego prawa jazdy i przetrwaja najlepsi.
2021-10-11 09:50
2021-10-11 12:31
Likwidowac, to nalezy miasta..
2021-10-11 18:52
Zgadza się i sadzić lasy
2021-10-11 10:56
2021-10-11 11:23
2021-10-11 12:08
Może niech ci wszyscy chorujący na motofobię zrobią jakieś swoje miasto bez samochodów, taką swoistą antymotoryzacyjną utopię. Terenów niezabudowanych jest dużo, na pewno jakiś deweloper (pewnie robyg) bardzo chętnie
Może niech ci wszyscy chorujący na motofobię zrobią jakieś swoje miasto bez samochodów, taką swoistą antymotoryzacyjną utopię. Terenów niezabudowanych jest dużo, na pewno jakiś deweloper (pewnie robyg) bardzo chętnie wybuduje nowe osiedla. Jak się to sprawdzi to przyciągniecie więcej ludzi do siebie i rozwiniecie takie miasteczko do sklai metropolii.
A tym czasem bardzo proszę o odstosunkowanie się i zaprzestania narzucania innym czym mają się poruszać po swoim mieście w którym mieszkają, bo to jest każdego prywatna sprawa.
2021-10-11 12:13
Miasto bez samochodów? A po co, przecież to nie miałoby sensu. Nikt nikomu nie narzuca jak ma jeździć, to kierowcy sami muszą zrozumieć że ich największym wrogiem są inni kierowcy a w pewnym momencie więcej się ich na drogach nie zmieści.
2021-10-11 12:25
są "miejscy aktywiści" i ich mierni ale wierni wyznawcy, którzy na każdym kroku utrudniają życie kierowcom w imię walki z prywatnym transportem.
2021-10-11 12:27
Nie, to nadal inni kierowcy :-) Tylko kierwcy nie mogą tego przyznać bo musieliby spojrzeć w lustro. Oczywiście mówimy tu o patologicznych kierowcach których jednak jest sporo.
2021-10-11 14:00
2021-10-11 09:31
Odjechał kierfczyk zupełnie . Będzie ograniczenie do 30 i kamery z radarem.
2021-10-11 09:49
tylko droga zbierająca ruch z największych dzielnic Gdańska - Zaspy, Przymorza, Żabianki i części Wrzeszcza!
2021-10-11 10:10
Ulica zbiorcza (jak to Pan ujął) nie oznacza ekspresowej. ma mieć dużą przepustowość, nie wysoką prędkość.
2021-10-11 10:28
Dlatego nie jest to droga ani ekspresowa, ani osiedlowa. Ograniczenie do 30km/h, jak w komentarzu powyżej, dotyczy dróg mniejszych, bądź stricte osiedlowych, natomiast nie powinno być w ogóle rozważane w przypadku
Dlatego nie jest to droga ani ekspresowa, ani osiedlowa. Ograniczenie do 30km/h, jak w komentarzu powyżej, dotyczy dróg mniejszych, bądź stricte osiedlowych, natomiast nie powinno być w ogóle rozważane w przypadku miejskich średnicówek.
Skoro już została podniesiona kwestia przepustowości, to jak Pan sobie wyobraża poprawienie jej (lub utrzymanie obecnej), tworząc dodatkowe przejścia naziemne, które powodują zatrzymanie całego potoku ruchu? Przejścia przez takie drogi powiny być w miarę możliwości bezkolizyjne. Likwidowanie obecnych przejść bezkolizyjnych (nie mówię, że kładka musi zostać obecnej formie) na rzecz naziemnych jest strzałem w stopę i kolejną cegiełką do dalszego zakorkowywania miasta.
2021-10-11 10:53
Światła na przejściu naziemnym można zsynchronizować z poprzednimi światłami (zapewnie tak nie będzie ale można) więc spadek przepustowości może być ograniczony. Natomiast spadek przepustowości to niewielka cena za ułatwienie ruchu pieszym a przepustowość lini tramwajowej nie spanie.
2021-10-11 11:30
To już kolejny spadek przepustowości w tym mieście. Cały czas karmią nas bajkami, że "dzięki Tristarowi kolejne światła nie wpłyną na przepustowość", a gołym okiem widać że wpływają. Sumarycznie już zapłaciliśmy zdecydowanie zbyt dużą cenę, a jakoś nowych dróg i tuneli dla nie ma.
2021-10-11 14:01
A ci nawet łaskawie nie chcą jechać z prędkością na którą ustawiony jest Tristar, bo nie łaska...
2021-10-11 17:12
Proszę, powiedz mi to na przykładzie Jana Pawła.
2021-10-11 13:59
są największym źródłem utrudniania życia innym kierowcom i generalnie innym mieszkańcom. Jeszcze tego nie ogarnąłeś swoją wyobraźnią?
2021-10-11 16:18
jednym z powodów nadmiaru aut w mieście jest rozbieranie linii kolejowych po to by rowerzyści mieli gdzie jeździć. To też może w końcu trzeba ich przekonać że to droga do donikąd? brak transportu wykluczenie komunikacyjne i w efekcie więcej aut w mieście
2021-10-11 10:47
W przeciwnym wypadku moja wyobraźnie nie sięga tak daleko jak długie będą tam korki. Ale jak lubicie to stójcie nawet godzinami .
2021-10-11 11:06
Zamiast tego będą korki, a przez to spalin będzie tak, jakbyśmy dodali na ulice 50% samochodów więcej. Pasażerowie będą narzekać na spóźniające się autobusy i też przerzucą się na samochody. Buspasy nic nie dadzą. Będzie więcej agresji na drodze, więcej wypadków, i zginie więcej pieszych.
2021-10-11 16:07
A tramwaje raczej w korkach nie stoją ;)
2021-10-11 11:00
bo gdańska komunikacja miejska jest z gumy i działa wyśmienicie XD
Rozumiem, że marzą ci się obrazki jak za komuny z tłumami ludzi na przystankach i w tramwajach taki ścisk, że nie dało się oddychać?
2021-10-11 09:31
W krajach skandynawskich likwiduje sie w miescie przejscia dla pieszych bo tam pieszy w miescie moze przejsc w dowolnym miejscu .A kierowca ma tak jechac by mu to umożliwić!
W europie zachodniej przejscia naziemne są wszędzie .A ty buraczku masz jechac tak by człowieka nie potracic!
2021-10-11 10:02
to się tam przeprowadź głabku kapuściany.
2021-10-11 10:47
2021-10-11 12:03
2021-10-11 13:57
2021-10-11 09:22
"na takiej drodze jak ta nie powinno być w ogóle przejść"
powiedz to mojej babci, która mieszka na Zaspie i z racji wieku już nie jest w stanie chodzić po schodach
2021-10-11 16:10
a co jej powiedzieć gdy będzie chciała skorzystać z SKM? wtedy już musi wspinać się po schodach?
2021-10-11 18:56
2021-10-11 12:22
To niech nie chodzi
2021-10-11 09:27
jeśli chodzi o pieszych jest teraz ok? Bo jeśli chodzi o kierowców podnoszących to samo (podwózka babci), to od razu lecą komentarze, że tak tak codziennie bacie wozisz i pewnie jeszcze lodówki i kanapy...rusz 4litery i się odspawaj od fotela.
2021-10-11 10:08
A druga babcia zasuwa na 2 piętro schodami, aby 30-latek wygodnie (szybko, ale bezpiecznie) jechał samochodem.
Naprawdę to tak trudne? Polecam spacer, aby przewietrzyć głowę, jeśli się tak prostego zdania nie rozumie.
2021-10-11 10:31
2021-10-11 09:33
To ja powiem jako trzydziestolatek - nie mam ochoty chodzić śmierdzącym tunelem, zalanym moczem, w którym można dostać w twarz od zakapturzonego kolesia. Nie mam ochoty wpychać wózka dziecięcego pod te strome schody.
To ja powiem jako trzydziestolatek - nie mam ochoty chodzić śmierdzącym tunelem, zalanym moczem, w którym można dostać w twarz od zakapturzonego kolesia. Nie mam ochoty wpychać wózka dziecięcego pod te strome schody. Chcecie to zróbcie wiadukt dla samochodu, tunel dla samochodu, przeprawę promową, korytarz powietrzny - co chcecie. Ale nie wpychajcie ludzi na sile do podziemia
2021-10-11 16:12
w takim razie trzeba robić przejścia przez tory kolejowe naziemne oczywiście - skoro pod tunelem jest tak niebezpiecznie
2021-10-11 12:23
Leniwy, strachliwy gowniarz..pewnie pajac z korpo.
2021-10-11 14:13
A tym kim jesteś? Leniwy nierób na zasiłku?
2021-10-11 10:08
2021-10-11 16:06
a kierowca to jakiś inny typ człowieka? Co ty mośku myślisz że nie płaca podatków?
2021-10-11 11:01
2021-10-11 09:44
To ja odpowiem jako trzydziestodziewięciolatek - nie sikaj w tunelu, to nie będzie śmierdzieć i nie dostaniesz od zakapturzonego kolesia za zasyfianie przejścia. Nie musisz też żadnego wózka wpychać na schody, bo są windy.
2021-10-11 10:02
Przyjście podziemne przy etc ma windę?
2021-10-11 12:23
A ma.
2021-10-11 10:21
2021-10-11 09:21
"Inaczej co chwila będą informacje o potraceniu pieszych" to może wyjściem by było, żeby kierowcy nie potrącali pieszych?
2021-10-11 12:21
To moze by nie wchodzilo bydlo na ulice? To nie Indie.
2021-10-11 10:21
Jedyna szansa na eliminację potrąceń to separacja pieszych od samochodów, np. przez budowę kładek i tuneli
2021-10-11 10:47
Jakoś nie budują przejść naziemnych i piesi żyją
2021-10-11 11:09
jednego województwa. W Polsce do ubikacji w biurze jest dalej niż tam z miasta do miasta.
2021-10-11 18:03
Co wielkość państwa ma wspólnego z rozwiązaniami urbanistycznymi?
2021-10-11 10:26
Z tymi kładkami i tunelami to się zgadzam - zwiększa bezpieczeństwo. Tylko, żeby wszystkim się dobrze żyło w takim mieście (nie tylko kierowcom), róbmy te kładki i tunele dla samochodów, a nie pieszych.
2021-10-11 10:55
Jak najbardziej, mi, jako kierowcy, też to pasuje, tylko rzeczywiście budujmy te wiadukty i tunele, a nie że tylko malujmy przejścia na jezdni, spowalniajmy ruch i narażajmy pieszych
2021-10-11 10:24
Czyli mówisz, że źródłem informacji, którą podałeś jest prawo Murphiego? xD
2021-10-11 10:58
"Jeśli coś może pójść źle, to pójdzie". W tym przypadku "idzie źle" kiedy "dochodzi do potrącenia", więc "Jeśli może dojść do potrącenia, to kiedyś w końcu dojdzie"
2021-10-11 13:59
Zamknąć obwodnicę, w końcu są tam wypadki.
2021-10-11 10:06
Golf prawem - nie towarem!
2021-10-11 18:46
Typowy elektorat PiSu.Zero szacunku do innych tylko do siebie .Późnej pójdzie do kościółka,pomodli się o szanowaniu bliźniego,włączy TVP ,a tam dzielenie ludzi,propaganda,brak poszanowania dla osób co mają dość
Typowy elektorat PiSu.Zero szacunku do innych tylko do siebie .Późnej pójdzie do kościółka,pomodli się o szanowaniu bliźniego,włączy TVP ,a tam dzielenie ludzi,propaganda,brak poszanowania dla osób co mają dość rządzących.Po takim dniu i przyjęciu nauk wsiądzie w swój Golfik i jak to napisałna temat potrąceń "nie zawacham się go użyć". Wdać PiS i TVP wyprodukowało kolejnego psychopatę.
2021-10-11 19:52
Jak już się bierze poważnie powyższy wpis, to wypadałoby cytat przepisać bezbłędnie, a swoje wynurzenia mniej niechlujnie.
2021-10-11 08:58
Opinia wyróżniona
W każdą stronę jest kilka skrzyżowań płaskich, kolizyjnych z dużo większymi drogami poprzecznymi. Dlaczego nagle na Zaspie jest wielopoziomowe z lokalną drogą osiedlową. I to beznadziejnie zrobione, z niebezpiecznymi
W każdą stronę jest kilka skrzyżowań płaskich, kolizyjnych z dużo większymi drogami poprzecznymi. Dlaczego nagle na Zaspie jest wielopoziomowe z lokalną drogą osiedlową. I to beznadziejnie zrobione, z niebezpiecznymi przejazdami, kilkoma stopami i włączaniem się do ruchu ze słabą widocznością. To trzeba zasypać i zrobić światła - tak jak jest kilometr wcześniej i kilometr dalej.
2023-01-21 18:25
Nie jeździsz to nic nie wiesz. Przejazd Al.Rzeczypospolitej z Wrzszcza do Żabianki a dalej do Sopotu to najszybsza trasa z wyjątkiem korków przy Kołobrzeskiej. A skąd korki? Z nowych budynków w pasie przymorskim. Ktoś
Nie jeździsz to nic nie wiesz. Przejazd Al.Rzeczypospolitej z Wrzszcza do Żabianki a dalej do Sopotu to najszybsza trasa z wyjątkiem korków przy Kołobrzeskiej. A skąd korki? Z nowych budynków w pasie przymorskim. Ktoś nie pomyślał o konsekwencjach budowy molochów wzdłuż ul.Prez.Kaczyńskiego, Olsztyńskiej i Kołobrzeskiej. Tam by przydało się bezkolizyjne skrzyżowanie.
2021-10-11 21:26
Chyba na głowę upadłeś... To jest jedno z najlepszych skrzyżowań, bo w ogóle się nie korkuje, a ruch jest płynny i bezpieczny bez niepotrzebnych świateł, bez przejść naziemnych dla pieszych. Takie rozwiązania powinny być robione wszędzie gdzie się da.
2021-10-12 00:45
a na skręcie trzeba pokonać zawsze znak STOP, (albo dwa) coś chyba jest nie tak skoro na dwupoziomowym skrzyżowaniu potrzebne są znaki STOP, skręt pod tym cudem to koszmar i ryzyko dzwona. tam nawet na "głownej" jest
a na skręcie trzeba pokonać zawsze znak STOP, (albo dwa) coś chyba jest nie tak skoro na dwupoziomowym skrzyżowaniu potrzebne są znaki STOP, skręt pod tym cudem to koszmar i ryzyko dzwona. tam nawet na "głownej" jest niebezpiecznie bo włączający się do ruchu mają ograniczoną widoczność i najlepiej uciekać na lewy pas. To jest wszystko do zasypania - PRL w pigułce - wyszło krzywo i na opak.
2023-01-21 18:29
To ze kierowcy są niekumaci to nie wina kładki. Wjazd w prawo od strony Wrzeszcza ma znak usta pierwszeństwa ale dotyczy tylko ścieżki rowerowej a na pas drogi można wjechać od razu bo jest linia ciągła do końca skrzyżowania. Od strony Przymorza w lewo jest ustąp pierwszeństwa, w prawo też ale widoczność jest kiepska ze względu na długość łuku.
2021-10-11 15:22
Zaspa była osiedlem budowanym od podstaw i miało być przykładem nowoczesnego socjalistycznego budownictwa. Przy Jana Pawła miało się dużo dziać.
Teraz dużo się zmieniło ale skrzyżowanie na Zaspie to było
Zaspa była osiedlem budowanym od podstaw i miało być przykładem nowoczesnego socjalistycznego budownictwa. Przy Jana Pawła miało się dużo dziać.
Teraz dużo się zmieniło ale skrzyżowanie na Zaspie to było połączenie dwóch dwu jezdniowych ulic. Jana Pawła miała na całej długości 2 pasy ale odcinek od wiaduktu do PKP nie był wylany asfaltem. Taki fenomen, potem ktoś (podobno ojciec znanego młodego posła PiS z Gdańska) zrobił coś wskutek czego teren pod jedną z 2 pasmowych nitek został sprzedany deweloperowi. Następnie stał się cud i pojawił się asfalt ale oba kierunki puszczono tylko po jednym pasie. W każdym razie w okresie budowy wiaduktu było to jedyne skrzyżowanie dwóch dwu jezdniowych ulic a wszystkie skrzyżowania sąsiadujące to były krzyżówki z ulicami jednopasmowych.
Sama kładka dla pieszych też nie została ukończona bo w założeniu miała być częścią promenady spacerowej w stronę morza z łagodnymi podejściami dla pieszych (bez schodów) i właśnie tych łagodnych podejść nie zrobiono ale będąc na wiadukcie łatwo zauważyć gdzie miały być i wtedy staje się jasne dlaczego barierki w pewnym momencie zaliczają dziwny "zygzak".
2021-10-12 00:48
Co z tego, że kiedyś była jakaś koncepcja - teraz jest inaczej i ta dziura niczemu nie służy. Ponadto jest niebezpieczna dla samochodów, dla pieszych niewygodna, a dla miasta generuje koszty. Zasypać zanim konserwator wpisze na listę zabytków.
2021-10-11 17:05
kładka miała tez być łącznicą do planowanego ówcześnie centrum handlowego po stronie Dywizjonu.
2021-10-11 13:36
po co zasypywać wykopaną już dziurę w ziemi? Wiesz ile kosztuje m3 piasku zasypowego wraz z dowiezieniem i zagęszczeniem? lepiej wykorzystać tę dziurę na inne rozwiązanie całego skrzyżowania np. puszczenie głównej ulicy w tunelu ze zjazdem po istniejących łącznicach.
2021-10-11 11:19
W sumie jakby to zasypać to i blok by się wcisnęło. Trzeba dać znać developerom to od razu się pewnie uda;)
2021-10-11 12:06
Lepiej zrobić zabudowę mieszkaniową niż aby istniało przekombinowane skrzyżowanie będące przerostem formy nad treścią.
2021-10-11 07:03
Najwyższy czas rozebrać ten architektoniczny koszmarek.
2021-10-11 07:08
2021-10-11 09:36
Zapewne nie w takim jak ty z karton-gipsu gdzieś na peryferiach koło wysypiska.
2021-10-11 12:32
Widać zazdroszczą.
2021-10-11 13:54
Jak je tam zrobili to było tam pole.
2021-10-11 17:16
było lepiej milczeć niż głupoty nawijać
2021-10-11 07:03
Za każdym razem mam wrażenie że uszedłem z życiem. Całe to to trzeba by było przebudować/
2021-10-11 07:10
I wziąć 4 dawkę szczepionki
2021-10-11 17:19
bo też tak kozaczyłem jak ty buraku i nie chciałem się zaszczepić. Teraz modlę się do Boga o łaskę wybaczenia, że działałem przeciwko swojemu zdrowiu. Przekazanie jest wyraźnie napisane: Nie zabijaj! Dotyczy to też siebie samego.
2021-10-11 07:57
Wielkie, kolizyjne, niefunkcjonalne skrzyżowanie
2021-10-11 17:20
2021-10-11 07:58
Nie jeździj!!!!!!!
2021-10-11 11:12
Ile ci dali?
2021-10-11 07:04
Kładka musi zostac
2021-10-11 07:46
Jedyne sensowne rozwiązanie to główną wpuścić w tunel, a u góry skrzyżowanie.
2021-10-11 07:58
2021-10-11 07:05
Termin budowy nieznany...matko boska kolejny bareizm.
2021-10-11 09:41
Znam miasto gdzie określenie nieznany to kod na nie planujemy.
2021-10-11 10:48
2021-10-11 11:14
Potem 10 lat będzie "tymczasowa". Potem postawi się przy niej blok z kilkoma mieszkaniami dla urzędników. Potem tymczasowa zostanie jak jest.
2021-10-11 07:06
jak to miało działać to nie wiem.
2021-10-11 07:44
No patrz a działało i działa przez 40 lat. Niektórzy jak zobaczą to nadal nie rozumieją
2021-10-11 08:50
jak nigdy z niej nie korzystałeś to ci działało, jak byś miał z niej codziennie korzystać to byś inaczej gadał.
2021-10-11 07:59
Nie bądź taki ciekawy!!!
2021-10-11 07:06
Znowu udziwniają. Wyremontować starą i zostawić tak jak jest. Przynajmniej jest bezpiecznie i bezkolizyjnie.
2021-10-11 07:09
2021-10-11 07:43
Co to jest ścieżka samochodowa?
2021-10-11 08:51
to co ścieżka rowerowa
2021-10-11 07:50
Jako pieszy oświadczam ci, że też wolę tą kładkę po której mogę spokojnie przejść nie obawiając się jakiegoś i**oty co pomylił ulicę z torem F-1 i jednocześnie czekać na łaskawą zmianę świateł na dwuetapowym przejściu!
Jako pieszy oświadczam ci, że też wolę tą kładkę po której mogę spokojnie przejść nie obawiając się jakiegoś i**oty co pomylił ulicę z torem F-1 i jednocześnie czekać na łaskawą zmianę świateł na dwuetapowym przejściu! Ta kładka ułatwia życie i kierowcom i pieszym. Radzę wyprowadzić się właśnie za miasto, bo życie w mieście jest dla ciebie zbyt skomplikowane.
2021-10-11 09:37
Nikt kto chodzi pieszo nie jest za utrudnieniami jakimi są przejscia naziemne czy podziemne!.
2021-10-11 12:33
Bo na piechotę nie da się iść po wprowadzeniu jego postulatów...
Gdyby parking był po drugiej stronie skrzyżowania, zaraz by krzyczał że tylko naziemne przejścia...
2021-10-11 12:37
Kto jeszcze mowi dzban?
2021-10-11 17:10
Bo oprócz wyzwisk nic innego nie potrafisz! IQ rozwielitki...
2021-10-11 08:04
2021-10-11 08:08
Zapieniczać 2 czy 3 piętra schodami do góry, żeby przejść przez jezdnię. Tylko za komuny takie d**ilizmy w miastach wymyślali...
2021-10-11 08:11
że ten cały trójpoziomowy węzeł jest i tak kolizyjny. Głupota jakich mało.
2021-10-11 08:32
zawsze możesz pójść trochę dalej i zejść jedno piętro przez tunel
2021-10-11 08:34
2021-10-11 12:36
2021-10-11 07:10
Dobrze że do tej pory nikt nie zginął
2021-10-11 07:42
Toś to większość bloków z Wielkiej płyty jest w gorszym stanie i niesamowite ale nikt nie zginął
2021-10-11 07:54
No właśnie! Nikt się nie dowie ile ta kładka żyć uratowała i ilu ludzi by tam zostało kalekami lub zginęło przez te 40 lat, gdyby tam było tylko naziemne przejście dla pieszych! Zastanów się co ty bredzisz i co za bzdury wypisujesz!
2021-10-11 07:10
Ta kładka miała sens w czasie jej budowy 40 lat temu, kto teraz korzysta i kto będzie korzystał w przyszłości z tego obiektu? Jeśli ma to być 100 osób dziennie oznacza to totalną rozrzutność , sam koszt projektowania
Ta kładka miała sens w czasie jej budowy 40 lat temu, kto teraz korzysta i kto będzie korzystał w przyszłości z tego obiektu? Jeśli ma to być 100 osób dziennie oznacza to totalną rozrzutność , sam koszt projektowania jest "jak za darmo" nie łatwiej było zrobić referendum osiedlowe które pokazałoby bezsens jej odbudowy. Czy tak trudno zauważyć że mieszkańcy tego osiedla to 70-80 latkowie którzy nie wybierają się na takie spacerki by chodzić przez tą kładkę a młodzi ludzie korzystają z rowerów i samochodów które tamtędy nie jeżdżą?
2021-10-11 07:22
A jak dostać się na przystanek tramwajowy bo w projekcie nie uwzględnili przejścia.
2021-10-11 08:03
2021-10-11 08:54
2021-10-11 07:24
Jak z obecnej kladki korzysta 100 osob dziennie (jest ich wiecej) to faktycznie lepiej ta zburzyc i wybudowac nowe kladki, sygnalizacje, uspokoic ruch itp. To bedzie kosztowalo mniej niz stara kladka....
2021-10-11 08:34
jak 100 osób to może zburzyć i nie budować? Następny geniusz. Idź policz ile z niej korzysta
2021-10-11 09:01
100 osób to w ciągu kilkunastu minut z tramwajów tam wysiada. 80-latkowie tam nie chodzą, bo schody i winda są za dużym problemem, jak będzie płasko to zaczną chodzić. Rowery też tamtędy nie jeżdżą, bo nie ma jak tej kładki pokonać, tylko naokoło albo dołem.
2021-10-11 11:37
Jak będzie płasko to 80-latkowie będą tam chodzić, biegać, urządzać grille. To będzie ich ulubiona miejscówka.
Jakim problemem jest winda przy wiadukcie dla 80-latka mieszkającego w pobliżu w budynku w którym korzysta od zawsze z windy. Tam praktycznie w każdym budynku są windy.
2021-10-11 07:27
Deweloper każe, miasto musi..
2021-10-11 07:28
To nie budują przejścia naziemnego?! Ostatnio to takie modne w Gdańsku
2021-10-11 08:53
Tylko to uspokoi ruch i stworzy tkankę miejską, gdzie w spokoju będę mógł odwiedzać eko sklepiki i wege kafejki!
2021-10-11 08:55
Kładki będą nad łącznikami a na Rzeczypospolitej dwa przejścia naziemne :) Życzę miłego dnia w Gdańsku...
2021-10-11 10:13
Portal trojmiasto.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii.