Opinie (76)

  • Fajne autko ale nie na polską kieszeń (14)

    No chyba, że wrzucone w koszty na firmę, wiadomo. Gdyby mi ktoś dawał za free chyba wybrałbym to BMW, ale dysponując własnymi środkami raczej golf GTI 7 (zwłaszcza, że teraz debiutuje 8 więc może ceny spadną) albo Hyundai i 30n performance bo realnie rzecz biorąc wrażenia niemal te same a cena 2x mniejsza.

    • 41 4

    • Ja wybralem inna droge.. (2)

      od kwietnia do listopada mam ponad 100konne Ducati. Jak potrzebuje wrazen, to jade na tor sie wyszalec, zadne korki mi nie straszne... Na zime mam golfa V. Chyba nie musze mowic, ze jeszcze mi sporo zostalo w kieszeni w porownaniu do zakupu takiego niwego auta?

      • 7 6

      • Spoko

        Fajne rozwiazanie! Ja na motor nie wsiądę więc takiego wyboru nie miałem :) Pozdro!

        • 7 1

      • Ducati też za darmo nie rozdają, niektóre to nawet stówe kosztują

        • 5 0

    • Nie rozumiem (10)

      Wytłumacz mi proszę dlaczego "wrzucone w koszty na firmę" to niby tańsze będzie? VATu od tego odliczysz tylko 50% jedyne czego nie zapłacisz to 19% CIT lub 18% PIT w przypadku działalności ale to dalej 200 tyś wyjdzie które zarobić trzeba.
      A jak już mówimy co w tej klasie lepsze to Focus RS.

      • 8 3

      • Przecież sam sobie odpowiedziałeś (9)

        Będzie tańsze o połowę VAT, czyli przy cenie 200tys netto masz w kieszeni jakieś 23 tys PLN. Do tego wrzucając w koszty leasing masz mniejszy podatek od przychodu co miesiąc. Mało tego???
        P.S. Ludzie, przestańcie

        Będzie tańsze o połowę VAT, czyli przy cenie 200tys netto masz w kieszeni jakieś 23 tys PLN. Do tego wrzucając w koszty leasing masz mniejszy podatek od przychodu co miesiąc. Mało tego???
        P.S. Ludzie, przestańcie porównywać marki premium do Kia, Fordów czy innych Hyundai. Diabeł tkwi w szczegółach, a w tym przypadku w wykończeniu i jakości tych pojazdów. Usiądźcie sobie dla porównania w 3 letnim Audi i "taksamowyglądającym" Hyundai i zróbcie 15km żeby usłyszeć i poczuć różnicę.

        • 10 8

        • Tak i nie (1)

          Jasne, to co napisałeś się zgadza, ale zależy do czego potrzebne Ci auto. Jeżeli ma to być praktyczny hatch z kopem to taki i30n, RS, Type-R, Gti, Cupra spełąnią te wymagania w 100%. Jeżeli kogoś stać - proszę bardzo

          Jasne, to co napisałeś się zgadza, ale zależy do czego potrzebne Ci auto. Jeżeli ma to być praktyczny hatch z kopem to taki i30n, RS, Type-R, Gti, Cupra spełąnią te wymagania w 100%. Jeżeli kogoś stać - proszę bardzo może dopłacić 2x tyle i kupić A AMG czy BMW M. Można, jak się ma, tylko czy warto? To raczej porada konsumencka niż stwierdzenie, że ww. auta są lepsze. Dla mnie eksluzywne hatche mijają się z celem. Tutaj zgadzam się w 100% z recenzentami takimi jak Clarkson, który w ogóle odmówił porównywania i recenzowania A klasy AMG uznając ją za kompletne nieporozumienie w segmencie hot hatchy - cena vs przeznaczenie.

          • 8 0

          • merecdes klasy A - wiadomo, że robią dla biedaków, żeby ich przyciagnąc do tej marki

            • 2 1

        • co nie znaczy że nie można porównywać

          jak dla mnie te szczegóły są fajne, ale nie warte swojej ceny. Warte to by było gdyby ta beta miała napęd na tył. A tak to uważam że trzeba być mega zaślepionym fanem marki żeby sobie kupić BMW z 3 cylindrowym silnikiem

          jak dla mnie te szczegóły są fajne, ale nie warte swojej ceny. Warte to by było gdyby ta beta miała napęd na tył. A tak to uważam że trzeba być mega zaślepionym fanem marki żeby sobie kupić BMW z 3 cylindrowym silnikiem i napędem na przód. Ewentualnie snobem. Bo czy taka beemka w podstawie jest bardziej premium niż wypasiony kompakt konkurencji? Nawet jeśli idzie o materiały auto "premium" przegra. Może pare plastików na desce będzie lepszych, ale na pewno nie zrekompensuje to skór na fotelach (jeśli ktoś lubi) czy dodatkowego wyposażenia.

          • 3 1

        • dla jasności, odliczać VAT można tylko do 150 tys. wartości auta (2)

          wszystko powyżej już nie. Od podatku dochodowego istnieje ten sam limit i też 50% w koszty.

          • 4 0

          • wtf? o kufa, nie wiedziałem, że tak was rząd kroi w Polsce (1)

            miazga

            • 1 0

            • mnie nie kroi, mam dużo tańsze auto :D

              od którego niskie odliczenia mnie nie bolą

              • 1 0

        • klasa premium :> (1)

          Dobre - też tak myślałem kupując nową w salonie E60 w 2005. I wiescz co - ten samochód pomimo ok 230 tys przebiegu ma bardziej zniszczone wnętrze niż stare volvo 740 które ma obecnie prawie 600 tys (jak nie więcej)

          • 2 1

          • oj ściemniasz, musiałeś kupić jakiegoś paździerza a nie nową

            mój kolega ma takie zadbane z przebiegiem 390 tys. i wygląda w środku bardzo ładnie. Kierownica nie odrapana, skóry niepopękane. Co prawda poddawał je pielęgnacji, ale jak dbasz tak masz. Skóra w volvo nie różni się od

            mój kolega ma takie zadbane z przebiegiem 390 tys. i wygląda w środku bardzo ładnie. Kierownica nie odrapana, skóry niepopękane. Co prawda poddawał je pielęgnacji, ale jak dbasz tak masz. Skóra w volvo nie różni się od tej w bmw więc to kwestia eksploatacji a nie jakości materiałów. Sam miałem E46 ze skórzaną tapicerką, kupioną co gorsza od handlarza i wyglądała bardzo ładnie.

            • 1 0

        • tylko połowę vatu w Polsce można ?

          wtf?

          • 1 0

  • To ma stały awd ? BO 300Koni to jak ktos dobrze jezdzi to po wioskach bokiem tym mozna dobrze latac! (4)

    Autor zapomnial za 300koni i awd tez ma Subaru wrx sti jako rywal
    czy to jest FWD i rywalem bylby tez Civic R-type .

    No chyba ze walczymy z recesja niemieckiej lokomotywy ekonomicznej.

    • 11 7

    • A umiesz czytać czy tylko obrazki obejrzałeś?

      • 7 0

    • I tak skończysz w pełnoletnim tdi.

      • 2 2

    • (1)

      Te subaru to klasa BMW3, a nie 1. Dobrze, ze nie porownales bmw1 z huracanem

      • 3 3

      • nie prawda, zarówno wrx jak i bmw 1 to kompakty

        trójeczka to już klasa średnia

        • 4 0

  • (3)

    Gdyby dac logo hjundaja czy innej kji to kto by... Gdzie te beemki. Gdzie ten ich imicz i charakter. Kiedys jak jechala beema to zdaleka bylo widac,ze to bawarka. Szkoda bo uwielbiam te marke,mialem siedem roznych a najlepiej i tak wspominam e34 2.5 benzyna. To byla maszyna. Pozdro dla fanow motoryzacji.

    • 34 3

    • Pamiętam (1)

      że często wybierałem pomruk silnika w E34 524 td zamiast muzyki :)
      Kiedyś to były czasy...

      • 4 4

      • Fakt.
        Dizel to muzyka dla uszu.

        • 2 3

    • Gril powiększyli to może znaczki powiększą do średnicy 25-30 cm :-) Może wtedy będą się wyróżniały z tłumu. Wygląda jak Kia czy inny kompakt. W tym przypadku nie widzę sensu tyle płacić.Dla mnie to już nie jest samochód premium oprócz ceny.

      • 7 1

  • W sam raz dla Policji ! Niech buduje niemiecką gospodarkę.

    Za pieniądze Bidaków.

    • 21 2

  • kosztuje jak dwa yarisy a nie jest wart jednego ! (3)

    tylko toyota hybrid ! mozebyc corrola ,camry, yaris,rav4,prius - wszystko jedno i tak im nikt nie doruwna! tyle.

    • 10 18

    • Richtig jo. Albo nie dorówna...

      • 5 0

    • Sądząc po pisowni to z pewnością masz toyote.
      Tyle, że pełnoletnią.

      • 11 1

    • Hybryda ? Jeżdzi się tym jak Melexem albo wózkiem widłowym na gaz. Z czym do ludzi !

      • 3 1

  • Brzydka ta nowa Kia... (2)

    ..ale zaraz, zaraz to nie jest Kia tylko Bmw ..Ok też brzydkie...

    • 36 4

    • (1)

      Może nie brzydka, ale że Kia/Hundai to fakt.

      • 4 2

      • Hundai ????

        To jakaś nowa marka > Hyundai -tak znam .

        • 0 3

  • bawaria motors bmw (5)

    super autko, podoba mi się. Też mamy BMW ale rodzinnego Gran Tourer , kupowaliśmy akurat w Gdańsku w salonie ASO Bawaria Motors BMW

    • 6 19

    • Magdziczka

      No tak, Bawaria Gdańsk i wszystko jasne :) Słupsk to jednak stan umysłu.

      • 4 1

    • (3)

      te super auutka to na pewno nie dla kobiet - masakra drogowa jak snieg popada - tyłek lata jak u właścicielki :) tak że nawet systemy radę nie dają ablo slimaczą że pan w autobusie miejskim wyprzedza buspasem... także zimą zawsze odstęp 5 metrów od bmw a zwłaszcza na zakręcie

      • 2 5

      • pitolisz, zarówno model 1 jak i Gran Tourer mają napęd na przód (2)

        i prowadzą się jak każdy inny samochód z segmentu kompaktów

        • 6 2

        • (1)

          co nie zmienia faktu że to i tak turasowóz

          • 2 3

          • Co nie stanowiło przedmiotu dywagacji

            • 2 0

  • answer (2)

    kto zaprojektowal te wloty nerki czy chu..wie co
    quote'...............'
    unquote
    aims

    • 16 2

    • (1)

      Bo teraz grille muszą być kocherętne z ustami właścicielek.

      • 12 0

      • rozumiem taki glonojad w akwarium - to koniecznie szyberdach by było jak glonojada karmić :)

        • 1 0

  • (2)

    Ten samochód jest po prostu brzydki.
    Może pasuje do alfonsa, utrzymanki.
    Za wlasne zarobione pieniądze bym tego nie kupił.

    • 22 8

    • nudne są te niemieckie auta - wieś wageny , audiki , bmw - od lat to samo z nieiwelkimi zmianami - NUUDA - technologicznie to samo - więczne udoskonalanie czegos co powstało wiele lat temu ... żeby cęści sie sprzedały i serwisy mialy co robić - by klaus z hansem mieli prace ...

      • 4 3

    • gdyby niemiecki rząd w 2010 roku nie zablokował nowej taniej technologii ogniw elektrycznych to by już dawnio tych kopcacych gratów z przestarzała technologią nie było , no ale padła by gospodarka opierająca się na

      gdyby niemiecki rząd w 2010 roku nie zablokował nowej taniej technologii ogniw elektrycznych to by już dawnio tych kopcacych gratów z przestarzała technologią nie było , no ale padła by gospodarka opierająca się na przestarzałych silnikach diesela i wyzyłowanych benzyniakach... bbrak servisowania , napraw i potrzeby części zamiennych był niedopuszczalny z punktu widzenia dobra gospodarki - także jest jak jest i przez "dobro koncernów" postęp jest zahamowany

      • 0 0

  • Taka KIA Ceed Premium (3)

    • 27 4

    • (2)

      Kia lepiej wygląda z przodu i pewnie mniej awaryjna.

      • 8 1

      • EGR jej sie na pala.

        • 2 0

      • jak to pomiędzy najmniej i najbardziej awaryjnym, wśród 3 latków o 2%

        kupując nówkę z zamiarem przebycia 200 tys. w 5 lat nie zastanawiałbym się nad marką w kontekście awaryjności. Nawet renault jak jest nowy to jest mniej awaryjny od 5 letnich Toyot czy co tam sobie uważasz za najmniej awaryjne.

        • 0 0

alert Portal trojmiasto.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii.