Opinie (187) 5 zablokowanych

  • (13)

    Niesamowite, co za budowa,rozwój Gdyni widać jak na dłoni słuszną linie mają włodarze a i głowę nie od parady))

    • 15 66

    • To akurat nie jest droga Gdyni, (1)

      za to estakada Kwiatkowskiego jest drogą miejską, a ruch międzymiastowy przeładowanych ciężarówek.

      • 13 1

      • A kogo to jest droga? Wrocławia? Zawsze szukacie okazji żeby napluć i zdyskredytować zasługi i ciężką pracę Prezydenta Miasta Gdyni dr Wojciecha Szczurka.

        • 4 5

    • Ja prdle, przestań zachowywać się jak bohater filmów Barei. (8)

      Trójmiasto to prawdziwy zaścianek, z każdym kolejnym rokiem coraz bardziej zostający z tyłu. Gdybyś tylko czasami wysunął swojego nosa z du.py włodarzy i ruszył w Polskę, to może przejrzałbyś na oczy i zobaczył jak może wyglądać planowanie i zarzadzanie współczesnym miastem.

      • 22 10

      • A podaj przykład dobrze zarządzanego miasta. (7)

        • 3 6

        • (4)

          Bialystok, Wrocław, Poznań

          • 10 3

          • święta racja (1)

            Byłem w wakacje w Białymstoku. I... szok. Asfalt w mieście bez dziur. Nie to co np. Szeroka w Gdańsku.

            • 11 4

            • Białystok dobrze wykorzystał dotacje.

              To miasto do niedawna było dziura na mapie, więc jak dostali kasę to siedli, pomyśleli i zbudowali nowe szerokie drogi i obwodnice.

              • 8 1

          • tjaaa Zamość+ Chełm+ Radomsk+

            a tam skandale i przekręty na nieoPiSaną skalę

            • 6 11

          • Wrocław jest poniemiecki i tam większość głównych ulic jest szeroka z dobrą komunikacją.

            Wrocław bardzo przyjazny, ale minus że o 22 w okolicy starówki rynku nie kupisz %

            • 2 2

        • Jaworzno - miasto tworzone na holenderskich zasadach kształtowania infrastruktury drogowej (1)

          priorytet dla komfortu i bezpieczeństwa pieszych, rowerzystów i pasażerów komunikacji zbiorowej. U nas oficjalnie podobno także obowiązują takie priorytety, praktyka w wielu przypadkach temu przeczy.

          • 1 5

          • A jak sobie poczytasz o holenderskiej filozofi budowania infranstruktury drogowej to aż się za głowę złapiesz - tak jesteśmy zacofani.

            • 0 1

    • żeby jeszcze Horała, Śniadek, Sellin i Arciszewska przestali się lansować przy łopatach na "budowie OPAT" tylko wzięli się za robotę i przestali blokować powstanie tej drogi

      • 12 7

    • Hehe ale ładnie wszyscy łyknęli tę ironię)Teraz się nie dziwię że Gdynia pogrąża się w maraźmie od lat.Wszak sami mieszkańcy widać tego chcą.

      • 11 5

  • A kiedy wiadukt na AK? (5)

    • 44 8

    • zaraz po M16

      • 7 1

    • Jak tylko dorzucą się do niego najwięksi benficjenci... (2)

      Czyli pewnie nigdy.

      • 7 2

      • Największym beneficjentem są mieszkamy (1)

        I to mieszkańcy w największym stopniu utrzymują pasożytów w urzędach.

        • 5 5

        • wywalić urzędników

          na zbite mordy, nowi się zastanowią nim popełnią głupotę

          • 1 0

    • w dobrze zarządzanych miastach estakady i wiadukty drogowe się rozbiera a nie buduje

      jeśli wiadukt to dla linii tramwajowej lub kolejowej, wiadukt drogowy tylko potęguje zakorkowanie centrum miasta i przyczynia się do wyprowadzki podatników coraz dalej od centrum - obciążając koszty funkcjonowania miasta

      jeśli wiadukt to dla linii tramwajowej lub kolejowej, wiadukt drogowy tylko potęguje zakorkowanie centrum miasta i przyczynia się do wyprowadzki podatników coraz dalej od centrum - obciążając koszty funkcjonowania miasta potrzebą budowania coraz rozleglejszych sieci energetycznych, wodociągowych i kanalizacyjnych ; to jest tzw. Ponzi scheme: redukcja bazy podatkowej i wzrost kosztów ponoszonych przez podatników. Bez sensu.

      • 2 11

  • Czyli, ze do 2025 moze do Lęborka wybuduja? (3)

    Ile lat sie można z tym babrac?

    • 47 12

    • (1)

      Jeszcze nie zaczęli budowy wiec

      • 10 2

      • Czyli spokojnie mozna myslec o 2027

        • 5 0

    • Jakby obecna władza nie uwaliła odcinka Boże Pole - Lębork, to by już było

      A tak popsuli dodatkowo węzeł w Bożym Polu i wyjdzie drożej, póżniej i bez MOPa.

      • 6 2

  • nie trzeba budować nowych wiaduktów (2)

    wystarcz zbudować 3 pas od zjazdu do wjazdu na dowolny wiadukt i nie musi to być po obu stronach

    • 4 40

    • Najpierw kierowcy musieliby się nauczyć jeździć. (1)

      Suwak sprawia że zwężenie nie powoduje korków. No, chyba że jesteśmy w Polsce...

      • 6 5

      • Zawsze sprawia

        • 2 2

  • A trzeci pas na obwodnicy dopiero w 2047 r? (1)

    • 35 10

    • moze byc wczesniej, na razie przeszkoda nie do przejscia jest pis

      • 1 2

  • Strasznie długo tą trasę budują. (10)

    W Chinach The Queershan Tunnel wybudowano w 5 lat.
    Podziemna droga składa się z ponad 7 tys. metrów głównego tunelu oraz z pilotowego tunelu o tej samej długości.

    A u nas z 40 kilometrową drogą na powierzchni tyle czasu się bawią.

    • 58 69

    • W Chinach tak budują że co 10 most wali się w ciągu 3 lat od budowy. (1)

      • 17 30

      • tjaaaa ile problemów ma pendolino - co się wiecznie spóźnia /i nie przekracza 200km/h po zmodernizowanych liniach/

        w chinach 350 km/h to standard - a ich linie praktycznie wybudowane od zera

        • 21 15

    • W chnach po roku lub dwóch jest remont który trwa 5 lat (3)

      Szybko tzn. Bylejak.

      • 8 25

      • (1)

        skąd te wiadomości? z pudelka?

        • 13 7

        • tak mu PKPiści kazali PiSać

          LOL

          • 8 11

      • Szybko budują z powodu ogromnej ilości zatrudnionych ludzi. Dla przykładu, linię kolejową z Xining do Lhasy, budowało ponad 20.000 ludzi.

        • 0 0

    • Całe szczęście, że teraz Chińczycy nie budują jak za Tuskaszenki " budowali" autostrady.

      • 5 22

    • (1)

      u nas mamy archeologów i przyrodników
      którzy również pomagają w szybkim ukończeniu prac

      • 10 3

      • taki jest wymóg prawny + terminy ustawowe

        • 3 0

    • pewnie że można szybciej ale ...

      w rosji sowieckiej też skracali terminy w ramach "czynu partyjnego" i co z tego ?, pewnie że w państwach totalitarnych da się szybciej - nie trzeba "wywłaszczać gruntów " zgodnie z prawem , ogłaszać przetargów i robić

      w rosji sowieckiej też skracali terminy w ramach "czynu partyjnego" i co z tego ?, pewnie że w państwach totalitarnych da się szybciej - nie trzeba "wywłaszczać gruntów " zgodnie z prawem , ogłaszać przetargów i robić całej masy "niepotrzebnych rzeczy" typu badania geologiczne , archeologiczne , nadzór saperski itp. , "tam" można rzucić na front robót masą sprzętu i robotników pracujących za "miskę ryżu" , nie trzeba się martwić o finansowanie inwestycji bo pieniędzy się dodrukuje itp. Tak ogólnie to wkur...ą mnie tylko małe remonty typu remont skrzyżowania Płk. Dąbka który ciągnął się 2 lata zamiast 2 tygodnie i budowa ul. Kwiatkowskiego która powinna trwać 2-3 miesiące , a zapowiada się na kilka lat korków .Ogólnie to pozdrawiam

      • 11 1

  • To którego grudnia będzie można przyjechać z Gdyni do Bożego Pola? (7)

    • 32 4

    • Przestań się pastwić ;) (5)

      • 13 0

      • Normlanie pytam (4)

        21 grudnia muszę jechać do Szczecina i zastanawiam się czy już uda się nową trasą

        • 7 0

        • Na wiosnę będzie można pojechać (3)

          Na pewno nie w grudniu

          • 2 1

          • Napisali że w grudniu (2)

            • 3 1

            • Może ktoś to wyjaśni...

              przejezdność to dla publiki, czy tylko dla walców???

              • 5 0

            • W grudniu po południu...

              • 2 0

    • Będziesz nadrabiał takim kołem ? Bogaty jesteś

      • 0 2

  • (5)

    Cała obwodnica powinna mieć po trzy pasy!

    • 53 5

    • Odkrywca (4)

      Tak, ale z odcinkowym pomiarem prędkości między każdym węzłem

      • 15 5

      • Tak i strzelaniem do łosi na lewym pasie jadących (3)

        Poniżej 120km/h

        • 12 10

        • Może kiedyś wymrze pokolenie twierdzące że jak masz dużo na liczniku, to przemieszczasz się szybciej... (1)

          • 15 11

          • Chcesz zmienić zasady fizyki?

            • 0 0

        • Na odcinku gdyńskim jest ograniczenie do 100 km/h, więc jazda poniżej 120 km/h jak najbardziej prawidłowa

          • 4 3

  • (2)

    wiadukt, który jest już gotowy i drugi, który jest budowany będą służyć jako pas do zjazdu na węzeł i wjazdu na obwodnicę; główny potok obsługiwany będzie dwoma pasami w każdym kierunku (podobnie jak jest na Osowie)

    • 6 10

    • Nie (1)

      Jezdnia główna będzie miała po trzy pasy, nie dwa. Sprawdź sobie dostępne plany zagospodarowano terenu

      • 5 0

      • będzie dokładnie tak jak jest na Osowie, trzeci pas będzie oddzielony i prowadzony osobnym wiaduktem

        • 0 8

  • Ale przecież prezydent duda powiedział, że żadna Unia nam nie jest potrzebna. A glapiński twierdzi, że to Polska mogłaby

    • 19 30

alert Portal trojmiasto.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii.