Opinie (95) 2 zablokowane

  • (2)

    Pozazdrościli grilla hamerykańskim landarom? Wygląda komicznie.

    • 25 12

    • do wejherowskich blach pasuje

      • 1 5

    • Szkoda że nie za 2 miliony takie coś to za 50 tys.

      • 0 0

  • (14)

    Kawał samochodu niczym nie ustępującego Audi Q7 czy BMW X5 oprócz ceny.

    • 27 22

    • Ustępuje po kilku latach. (9)

      BMW, Mercedes i Audi godnie się starzeją.

      • 10 19

      • Godnie? Hehe. Q7 czy iks 6 to stylistycznie slabizna..

        • 21 4

      • patrząc na ulicach na 10-15 letnie auta (5)

        to niemieckie marki zdecydowanie szybciej się starzeją. Wieku po hyundaiach czy japończykach tak nie widać (nie licząc kii).

        • 19 8

        • Jest kilka aut okolo 20 letnich,ktore caly czas sa na czasie. Nowe modele za szybko wchodza. Kiedys jeden model produkowali 8 lat.

          • 7 0

        • Nie widac, bo nowa kia wyglada jak stara kia. Tak tak , wszysyc wiemy ze Panamera to przepłata w stosnku do stingera itd itp a dobry stek smakuje niczym piers z kurczaka

          • 7 1

        • Racja ale niemieckie auta mają ocynk i mocniejsze silniki. (1)

          Hyundai Santa Fe to bardzo dobre auto niestety dobre mocne silniki są tylko w wersjach amerykańskich. Załadowanie tego auta bagażem i pięcioma pasażerami przy silnikach dostępnych w Polsce spowoduje, że wyprzedzanie np.

          Hyundai Santa Fe to bardzo dobre auto niestety dobre mocne silniki są tylko w wersjach amerykańskich. Załadowanie tego auta bagażem i pięcioma pasażerami przy silnikach dostępnych w Polsce spowoduje, że wyprzedzanie np. tirów na drogach krajowych nie będzie efektywne. Płacąc 230 tysięcy chciałbym mieć auto trochę z mocniejszym silnikiem. Choć trzeba przyznać, że cena za takie auto jest nadal atrakcyjna. Biorąc pod uwagę, że mamy auto świetnie wyposażone. Audi Q7 lub BMW to jednak inna liga cenowa dla tych samochodów konkurencją jest Genesis. Niestety nie w Europie.

          • 3 4

          • wszystkie już teraz mają ocynk, a na pewno na rynek europejski

            natomiast silniki w Hyundaiu są wystarczająco mocne. Jedyny zarzut bym miał do pojemności. 200 koni jest OK, ale to tylko 1.6. Mocno obciążony silnik, jak w Subaru WRX, które przecież nie zostało stworzone do połykania autostrad.

            • 2 0

        • jak patrzę na 15 letniego Santa Fe i 15 letnią BMW X3 to jednak hyundai wygląda bardziej przaśnie

          troche jak glonojad. Z resztą jak się spojrzy na starsze niż 15 letnie to tych beemek na popularnym portalu sprzedażowym jest 150, a hyundaiów tylko 50. I nie jestem germanofilem, ba raczej germanofobem i staram się kupować jak najmniej produktów niemieckich.

          • 2 2

      • Serio?

        Nie wiedziałem że dziury w progach i nadkolach W210 to było "godne starzenie się.."

        • 1 0

      • xd - przypomni sobie to co napisałeś

        gdy będziesz wymieniał jakieś części, których cena będzie większa niż wartość auta - znam to z autopsji i przygód z E38

        • 0 0

    • Dobre

      Pewnie jezdziles niemcami

      • 0 1

    • Nie prawda

      Ustępuje wielkością, silnikami i zawieszeniem.

      • 2 2

    • Myśle ze ustępuje kosztem serwisów

      • 0 0

    • Buhehehehe

      • 0 0

  • Szkoda że można tylko popatrzeć. (1)

    :(

    • 14 4

    • To tylko Hyundai.Daj pan spokoj.

      • 0 0

  • Tylnie światła.. (2)

    Cos pomiędzy Audi A6 i A8

    • 4 7

    • Tylne

      ... a nie "tylnie"

      • 8 0

    • Tylnie w GWE sie mówi

      Strefa GWE to patola

      • 0 2

  • Z przodu powinni wcisnac jeszcze dwa reflektory...

    • 5 1

  • super, solidny kawał samochodu. (9)

    A do tych ślepo zapatrzonych w niemieckie auta - czas dorosnąć dzieci.

    • 26 16

    • (5)

      Przecież od lat to Niemcy projektują dla Kia czy Hyundaia.

      • 3 3

      • (2)

        Luc Donckerwolke to Belg.

        • 4 0

        • Jemu pewnie chodziło, że centrum technoloiczne Hyundaia w Niemczech jest i tam wychodzą pomysły na europejskiej auta Hyundaia. (1)

          • 2 2

          • Celem Koreańczyków była powtórka metody Forda w Niemczech jako bazy uzupełniona indywidualistami których jużteż i Niemcy rozchwytywali na całym świecie. Niemcy mają stabilny environment na to ale po klęskach VW i Audi w

            Celem Koreańczyków była powtórka metody Forda w Niemczech jako bazy uzupełniona indywidualistami których jużteż i Niemcy rozchwytywali na całym świecie. Niemcy mają stabilny environment na to ale po klęskach VW i Audi w USA jasne było że ich metody to nie wszystko. Hyundai wbrew pozorom ma swoją kulturę strategii, która wcale nie jest łatwa do śledzenia.
            Biermann miał pewno wpierw zreorganizować dizajn KIA czysto metodycznie i jednocześnie H czerpał z pewnych konceptow dizajnu BMW które natychmiast użyto. Sprytnie uniknęli sporów z BMW i VW.

            • 4 1

      • Dopiero od 2020 szefem dizajnu jest Niemiec, Albert Biermann.

        • 3 0

      • To Donckerwolke zrobił rewolucję dizajnu w Hyundai.
        Biermann był wtedy jeszcze z BMW.

        • 3 0

    • mam w pracy służbowe I30 - po 150 tys. skrzypi wszystko (2)

      powyżej 120km/h głośno jak w traktorze. No i psują się pierdoły niczym w Renault.

      • 5 2

      • Jeden z najlepszych kompaktów na rynku. To raczej Golf czy Focus muszą się wstydzić i spoglądać na I30. (1)

        • 2 4

        • nie muszą

          jedno i to samo. Z zawiązanymi oczami nie byłbyś w stanie stwierdzić czym jedziesz.

          • 4 1

  • Ale (1)

    toooo brzydkie

    • 10 13

    • Ee tam. Bralbym jak cygan zloto.

      • 1 0

  • Mam poprzedni model, silnik 2,2 D 150 km, spalanie średnie ok 8 litrów

    bez komentarza

    • 2 0

  • Czylo 13l na sto

    Po miescie w benzynie

    • 8 2

  • Nie jest ważne jak wygląda jeden z drugim i co ma (5)

    Ważne, że ceny podskoczyły o 30%. To jest jakieś szaleństwo

    • 26 0

    • (4)

      Euro skoczyło z 4.20 do 4.50, to i ceny w złotówkach podskoczyły

      • 0 2

      • to sam widzisz, euro skoczyło tylko 7%, a ceny dużo bardziej (3)

        ale to przez unijne regulacje dotyczące emisji spalin. Popatrzcie sobie na takiego VW UPa czy skode citigo, 2 lata temu po 35 koła, teraz 50. Maluchom się najbardziej dostało. Jak się spojrzy natomiast na ceny pojazdów w

        ale to przez unijne regulacje dotyczące emisji spalin. Popatrzcie sobie na takiego VW UPa czy skode citigo, 2 lata temu po 35 koła, teraz 50. Maluchom się najbardziej dostało. Jak się spojrzy natomiast na ceny pojazdów w stanach to nie podskoczyły w ogóle. Już pomijam to że zawsze mieli niskie ceny przez to że ta branża jest nisko opodatkowana u nich, ale ceny u nich również nie wzrosły.

        • 2 0

        • Hyundai się rozwija, zyskuje na popularności i próbuje pozycjonować się powoli jako marka premium. (2)

          Oczywiście, można się spierać, czy Hyundai robi auta dla ludu jak VW czy auta wysokiej jakości. Stąd cena kolejnych modeli rośnie.

          • 0 1

          • hyundai nigdy nie próbował pozycjonować się jako marka premium (1)

            on dopiero wyrósł z czegoś a la dacia i zupełnie dorósł do marek typu VW, Ford, Toyota itp. Walczy teraz jak równy z równym w tym segmencie ale nie aspiruje do premium. Jak dla mnie fajna marka normalnego segmentu. A

            on dopiero wyrósł z czegoś a la dacia i zupełnie dorósł do marek typu VW, Ford, Toyota itp. Walczy teraz jak równy z równym w tym segmencie ale nie aspiruje do premium. Jak dla mnie fajna marka normalnego segmentu. A premium to dla mnie dopiero te wszystkie merole i lexy gdzie możesz sobie dobrać silnik 4 litrowy i skóry na suficie. Na pewno nie jest nim np. podstawowy audi A3 z silnikiem 1.0. To już w ogóle smiech na sali.

            • 1 1

            • oczywiście że pozycjonue się

              W USA i Kanadzie te auta są dostępne z zupełnie innymi silniami i wyposażeniem, poza tym stworzyli markę Genesis - zobacz np GV70, GV80 lub G90 z silnikami V6 i V8. Hyundai to ogromna firma, która produkuje samoloty,

              W USA i Kanadzie te auta są dostępne z zupełnie innymi silniami i wyposażeniem, poza tym stworzyli markę Genesis - zobacz np GV70, GV80 lub G90 z silnikami V6 i V8. Hyundai to ogromna firma, która produkuje samoloty, czołgi, łodzie podwodne i inne. W UE znasz może 3 marki tej firmy (Hyundai, Kia i Genesis) w Azji jest kilka innych, o których nawet nie słyszałeś

              • 2 0

alert Portal trojmiasto.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii.