Opinie (262) ponad 20 zablokowanych

Wszystkie opinie

  • Problem (1)

    Problem w tym że tam gdzie mieszkańcy proponują przebieg nowej drogi już ruszyły przygotowania do naprawy infrastruktury kolejowej aby pociągi miały lepszy dojazd do portu po odbiór aut i nie ma miejsca na nową droge.

    • 5 8

    • ale

      marchewka na działce ważniejsza

      • 0 0

  • Budować drogę i tyle . Wszyscy chcą mieć dobry dojazd ale nikt nie chce drogi koło siebie. (3)

    Mieszkasz w mieście to musisz się liczyć z drogą pod oknem a nie łąką .

    • 28 38

    • no

      tak ale kto to zrozumie, działka ważniejsza i ogóreczki

      • 0 0

    • Przeczytaj artykuł, dowiesz się o co chodzi

      Mieszkańcom chodzi o wyprowadzenie ruchu TIRów z dzielnicy. Gdyby obecną drogą przez środek dzielnicy nie przejeżdżało 30 TIRów na godzinę, to nikt nie miałby problemu z planami miasta.

      • 4 1

    • Bo ty tak powiedziałeś?

      • 5 3

  • Musi być dojazd SKM... To główny środek transportu do rozbudowywanej Letnicy oraz Nowego Portu! (28)

    Pani Dulkiewicz, proszę się w końcu obudzić!

    • 199 24

    • no

      właśnie, nie niszczyszczyć infrastruktury kolejowej!!!!

      • 0 0

    • weź się szajbusie uspokuj z tą S K M (1)

      nikt tam nie chce SKM ki ..... nie było /nie ma /i nie potrzeba

      • 2 7

      • Szajbusem jest jedynie osoba, która mając gotową infrastrukturę kolejową, rezygnuje z niej na rzecz deweloperki.

        • 4 0

    • (14)

      Jakoś wszyscy są za pociągami, tylko nikt nie umie powiedzieć po co.

      Tramwaj z NP jedzie pod dworzec w 15 min. Pociąg jak był to jechał 11 minut.

      Żeby puścić SKM trzeba odbudować 60% linii, perony, kupić pociągi. Tramwaj jeździ.

      • 22 11

      • który tramwaj z portu jedzie 15 minut na dworzec?! (9)

        Serio pytam bo nie znam takiego.

        • 13 5

        • Tramwaj nr 10 (8)

          Z Góreckiego do dworca PKP w Gdańsku jedzie 17 minut, można sprawdzić na rozkładzie ZTM.

          • 5 9

          • 17 minut to nie 15. A jeszcze powiedz, który tramwaj jeździ zgodnie z rozkładem w Gdańsku... (7)

            Poza tym Nowy Port to nie tylko ulica Marynarki i Góreckiego. Ludzie
            mieszkają też na początku ulicy Wyzwolenia i to też jest Nowy Port. Jak doliczysz dojście 10min+17min trawaj to już się robi prawie pół godziny.

            • 9 4

            • (1)

              '10min+17min trawaj to już się robi prawie pół godziny", 17 minut to nie 15.
              Pisi trolik ma bakier z logika.

              • 0 4

              • Pisie to masz w spodniach.

                Umiesz czytać? Napisałem "prawie"!

                'ma bakier' to jakiś nowy kawałek Boney M po Ma Baker?

                • 2 0

            • (4)

              Zgoda. Ale gdyby mieszkańcy z początku Wyzwolenia mieli dojść do przystanku SKM Nowy Port (ul. Podjazd) to też zajmie im to ok. 10min.

              • 9 2

              • Zgoda, tylko po co mieliby iśc do ul. Podjazd? (3)

                Do SKM Gdańsk-Brzeźno max 5 minut, tak samo jak obecnie na tramwaj linii 5, z którego to większość obecnie korzysta z braku innej alternatywy.
                Niestety, częste wypadanie kursów z rozkładu tej linii jest na porządku dziennym.

                • 12 0

              • (2)

                Piszecie o SKM Nowy Port, a ta właśnie stacja jest a właściwie była przy ul. Podjazd

                • 3 0

              • (1)

                ja nic nie pisalem o skm, tylko zapytalem ktory tramwaj jedzie 15min do centrum

                • 1 0

              • Faktycznie. Zmyliły mnie poprzednie komentarze

                • 1 0

      • I jeszce tramwaj jest pod nosem, a do kolejka jest na obrzezach Nowego Portu. I wszyscy musza dojsc.

        • 0 1

      • No bo wszyscy z NP jeżdżą tylko do Gdańska Głównego, policz sobie czas dojazdu do np. Oliwy, przy skomunikowaniu na Gdańsk Stocznia wyszłoby 20 minut.

        • 9 0

      • 15 minut tramwaj? Widać, że tramwaj znasz tylko z fotelu auta.

        • 21 5

      • Po to są właśnie inwestycje i środki unijne oraz płacone podatki , żeby można było modernizować infrastrukturę kolejową

        • 15 2

    • Ona nie zajmuje się pierdołami. Ona Walczy pod Westerplatte (1)

      • 6 0

      • Szkoda, ze na ta pitole nasz nierzad chce wydac 100 mlz. Za 100 mln to mozna by skm do Portu poprowadzic. PKP jest w gestii rzadu nie miasta.

        • 0 2

    • No wasnie, niech PKP znowi ruch SKM do Portu. Kaczynski , Morawiecki do roboty, a nie tylko w spokach pociotkami sie obstawiac.

      • 1 2

    • Nowych mieszkancow jest i bedzie min k8lka razy za malo (4)

      By Skm miało tam sens. Przez najbliższe 20 lat są nikłe szanse na opłacalność skm w tym rejonie. Musiało by być min 30 000 nowych mieszkańców

      • 13 12

      • Miasto powinno kupić teren od PKP

        I zbudować tam linie tramwajowa. Na tym odcinku po SKM byłby to szybki tramwaj, za to w okolicy opery można już zintegrować w stosunkowo łatwy sposób z istniejąca siecią tramwajowa. W szybki sposób i bez korków dojazd do

        I zbudować tam linie tramwajowa. Na tym odcinku po SKM byłby to szybki tramwaj, za to w okolicy opery można już zintegrować w stosunkowo łatwy sposób z istniejąca siecią tramwajowa. W szybki sposób i bez korków dojazd do SKM, dużo szybszy niż przez Hallera dojazd do Wrzeszcza. Transport lokalny powinno organizować miasto, a nie PKP. Wiara w to, ze SKM zainwestuje w odbudowę zrujnowanej linii to utopia, a miastu łatwiej rozwijać funkcjonujący rodzaj transportu, niż budować zupełnie nowy na mała skale.

        • 9 2

      • (1)

        Oni maja tramwaj i to jest luksus jak na Gdańskie standardy, gdzie całe południe + kilka innych dzielnic ma opcje komunikacji tylko autobusami, czyli mniej więcej pół Gdańska

        • 9 3

        • Tramwaje elektryczne w Nowym Porcie istnieją od 1899 roku.

          Przypomnij mi, nowe osiedla za obwodnicą kiedy powstały?

          • 12 1

      • ehhh....

        Głupoty opowiadasz, pomijam budowane osiedla Robyga i Atala (i zaraz pewnie kolejne), to wystarczyłoby dobrze skomunikować dodatkowo Brzeźno i bez problemu popyt by był (jak nie na EZT to na SZT). Problemem jest to, że

        Głupoty opowiadasz, pomijam budowane osiedla Robyga i Atala (i zaraz pewnie kolejne), to wystarczyłoby dobrze skomunikować dodatkowo Brzeźno i bez problemu popyt by był (jak nie na EZT to na SZT). Problemem jest to, że ktoś sobie wymyślił, że wszystko da się zrobić w Gdańsku tramwajem. Co jest totalną bzdurą, bo nigdy czas przejazdu nie będzie krótszy od SKM, no i skutki tej decyzji odczuwamy każdego dnia stojąc w korkach, bo nie ma co się oszukiwać. Komunikacja w Gdańsku po prostu nie działa.

        • 25 5

    • (1)

      troll

      • 9 13

      • Jesteś chory psychicznie?

        • 10 4

  • Typowe

    myślenie nieperspektywiczne, ważne tylko co mnie się podoba. Mój garaż ma stać a rozwalamy infrastrukturę kolejową. Przecież na Letnickiej niedługo będą mieszkać tysiące ludzi. SKM wtedy będzie niezbędna! Ludzie pomyślcie zanim coś rozwalicie. Plam UM jest bardzo rozsądny jeśli chodzi o układ komunikacyjny.

    • 0 0

  • Zniszczą resztki terenów zielonych działek. (8)

    Jak to jest jak odbiera się coś mieszkańcom po 40latach. Pani dulkiewicz też zabrano westerplatte powinna więc czuć jak to jest.

    • 43 14

    • Westerplatte (1)

      Dulkiewicz Nigdy nie była i nie będzie właścicielem Gdańsk i Westerplatte więc zalać betonem ją i jej dorobek

      • 3 0

      • Jaki dorobek?

        Listy do pana Prezydenta?

        • 0 0

    • (5)

      Oby. Na tych działkach powinny być mieszkania a nie na szadolkach i za obwodnicą

      • 15 5

      • pewnie. Wylejmy wincyjjj betonu. (4)

        A potem zastanawiajmy się dlaczego całe miasto przy pierwszym lepszym deszczu jest zalane i są powodzie.

        • 5 3

        • Dokładnie odwrotnie. (1)

          Gdyby nie było betonowania górnego tarasu, to woda by wszystko wchłonęła i nie byłoby spłynięcia wody z góry na dolne tarasy. Więc beton na dolnym - owszem byłby dość szkodliwy, ale nie aż tak.

          • 0 1

          • tyle, że teraz jest już po ptakach.

            Za późno dywagować na tmt górnego bo już cały wylany. Raczej czas ratować niedobitki dolnego przed wybetonowaniem

            • 0 0

        • To jest brednia. Bo na gwałtowne burze Amerykany mają szerokie koryta właśnie z betonu. (1)

          Jak są burze letnie to spękana, sucha ziemia nie wchłania wcale lepiej. Przy ostatniej "powowodzi" łąki w Leźnie stały wodą do kolan jak pole ryżowe. Betonu masz tam mało.

          • 1 4

          • No i w punkt.

            Nie wiedziałem, że w Polsce mamy spękaną i suchą ziemię jak na pustyniach czy innych stepach.
            Dlatego są potrzebne tereny zielone, żeby wodę absorbować. Dzięki temu, że łąki w Leźnie były zalane a nie zabetonowane

            Nie wiedziałem, że w Polsce mamy spękaną i suchą ziemię jak na pustyniach czy innych stepach.
            Dlatego są potrzebne tereny zielone, żeby wodę absorbować. Dzięki temu, że łąki w Leźnie były zalane a nie zabetonowane to zatrzymały wodę i ta nie spłynęła dalej do Gdańska! To się nazywa (uważaj bo trudne słowo) - re ten cja.
            Już widzę w Gdańsku oczym wyobraźni te szerokie kanały w środku miasta do odprowadzania zbyt dużych deszczów. Pewnie deweloper postawiłby nad tym most i kolejne 'apartamenta' z widokiem na kanał, ba po deszczu w prospektach to nawet gondole jak w Wenecji by się pojawiły.

            • 2 0

  • Ola już Was posłuchała, jak krzyczeliście Ola na prezydenta! (2)

    Teraz nie musi. 5 lat zleci na narzekaniu, a potem znowu ją wybierzecie.

    • 9 0

    • No bo przecież kogo?

      Za kolejne 5 lat córkę.

      • 0 0

    • 100% racji

      Stare porzekadło mówi: jak wziąłeś psa to nie dziw się szczeka.

      • 1 0

  • (1)

    Macie demokrację. Wy wybieracie, a oni mają was w d*pie.

    • 5 1

    • Demokracja to taki dziwny system polityczny,

      którym zarządzają wodzowskie, niedemokratyczne organizacje (tj. partie). Wszelkie pozory demokracji kończą się po wyborach.

      • 0 0

  • podoba mi się pan Hamadyk (1)

    ma dziewczynę ?

    • 1 3

    • chyba nie

      • 1 0

  • a co w zamian? (3)

    Czy mieszkańcy zaproponują jakąś alternatywę? Bo nie wydaje mi się, że mogłaby ona powstać przy okazji tworzenia planu przy większym udziale mieszkańców (wybitne grono nowoporckich urbanistów, prawników i socjologów). Drodzy mieszkańcy zajmijcie się zgłaszaniem siłowni pod chmurką do BO, a planowanie zostawcie planistom.

    • 11 26

    • (1)

      Alternatywa była proponowana... wystarczy przeczytać artykuł. Jak mnie drażnią takie barany co nie przeczytają artykułu i odrazu komentują, żeby tylko coś napisać.

      • 14 2

      • te propozycje to se moga wsadzić

        wszystko przemawia na nie, ale ci dalej w obronie krzakow i garazy

        • 1 1

    • całe szczęście że to twoja opinia a nie przypadkiem hejt jak u troli PiSu....

      • 0 1

  • W Gdańsku (2)

    W Gdańsku 80% projektów drogowych jest spierdzielonych , a te 20 % wychodzi im z przypadku, a nie z chęci poprawy.

    • 130 19

    • (1)

      miasto tej wielkości rozwijałoby się nawet jakby na fotelu prezydenta siedziała małpka Fiki-Miki i zajadała banany. A reszta to już czysta statystyka

      • 15 3

      • Nie koniecznie zobacz Gdynie

        Tam siedzi Szczur i jest dramat. W Łodzi też podobnie.

        • 0 2

alert Portal trojmiasto.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii.