Opinie (105) 4 zablokowane

  • heh he (7)

    jak widać droga kończy się na płocie o dewelopera , który zamknął drogę przy dawnych barakach nr 6 czarny dwór, przerywana linia sie tam kończy nie widze chodnika , ani drogi rowerowej obok nowych bloków , teren zostanie zabudowany i i zamknięty, po co droga do płutu u dewelopera G.

    • 17 11

    • tam jest masakra (3)

      ta droga dalej ma 80 cm chodnik tylko po jednej stronie , jakie dojście do parku regana kpina

      • 8 1

      • a zbudują ścieżkę w miejscu, gdzie trzeba tylko poprawić

        i wyrównać płyty chodnikowe i maznać farbą bialą linię, bo chodnik jest dosyć szeroki. Dalej jest Marina Residence czy jak to się nazywa i Jelitkowski Dwór z drugiej strony i tam nie ma jak ściezki wcisnąć, ale jakby

        i wyrównać płyty chodnikowe i maznać farbą bialą linię, bo chodnik jest dosyć szeroki. Dalej jest Marina Residence czy jak to się nazywa i Jelitkowski Dwór z drugiej strony i tam nie ma jak ściezki wcisnąć, ale jakby chcieli się wykazać, to można ją zrobić kierując przez park przez blokiem Leningradzkim i pomiedzy Marina Residence, a nową budową. Tylko pewnie tam wydali już pozwolenia developerowi i będzie płot obok płotu.

        • 0 1

      • (1)

        Ale tam kierowcy się nie rozpędzają. Za mało miejsca. Jeżdżę czasem tamtędy rowerem, tym własnie skrótem i nigdy mnie żaden kierowca tam nie straszył.

        Więc to nie jest groźne miejsce.

        Ale tam kierowcy się nie rozpędzają. Za mało miejsca. Jeżdżę czasem tamtędy rowerem, tym własnie skrótem i nigdy mnie żaden kierowca tam nie straszył.

        Więc to nie jest groźne miejsce.

        Groźniejsza jest krzyrzówka bocznej i głównej części Czerwonego Dworu. Tam tylko kultura osobista, wzmożona uwaga i ostrożność zarówno kierowców jak pieszych i rowerzystów pozwala wszystkim nam kończyć dzień z uśmiechem. Oby nam się, Panie i Panowie, bo wszyscy przecież dążymy do celu, noclegu we własnym łóżku, a nie w szpitalnym lub więziennym.

        • 11 0

        • mam nagrane potracenie psa na końce tej drogi rowerowej

          jak chcesz to podam ci namiary na samochody które tu szaleją

          • 5 1

    • Masakra

      Jak do parku nadmorskiego , którędy zapraszam na wizję lokalną, czy miasto mo odwagę tu z nami pogadać

      • 0 0

    • sprostowanie

      Może należy nauczyć się czytać ze zrozumieniem. Ogrodzenie budowy jest obok. Nowa droga rowerowa będzie łączyć ul. Kołobrzeską z osiedlową Czarny Dwór przy osiedlu SM Kokoszki. Tylko co dalej, przy tej drodze jest wąski zdewastowany chodnik, jak przejechać z dzieckiem.

      • 2 1

    • Zagrożenie życia

      A dalej zaraz za końcem tej drogi na ulicy czarny dwór jak na mapie , drogą której nie zaznaczyli. Bo to chodnik po jednej stronie o szerokości max 80 cm ,2 wózki dziecięce się nie mieszczą, idąc dalej do parku Regana

      A dalej zaraz za końcem tej drogi na ulicy czarny dwór jak na mapie , drogą której nie zaznaczyli. Bo to chodnik po jednej stronie o szerokości max 80 cm ,2 wózki dziecięce się nie mieszczą, idąc dalej do parku Regana można zginąć , bo dweleper Gór..... Zajął od lat używaną drogę i teraz nie mabezpiecznego dojścia do parku, jak ktoś tam zginie to doniosę do prokuratury

      • 5 3

  • Nie jest to droga pierwzej potrzeby - między blokami mozna spokojnie przejechać

    Niech miasto dorzuci się na wiadukt lub estakadę w okolicy Abrahama nad Grunwaldzką i torami. Zaspa jest słabo skomunikowana z Oliwą (biurowce, Park Krajobrazowy). Wiadukt na Przymorzu wąski, Lewoniewskich to śmiech

    • 0 0

  • (2)

    A może tak by w końcu powstała droga rowerowa w kierunku SKM-ki? Kołobrzeska - nie ma. Bora Komorowskiego - nie ma. Krzywoustego - nie ma. Najbliższa na Pomorskiej.

    • 5 0

    • na Krzywoustego jest niewielki ruch samochodowy - dobrze się nią jeździ rowerem, nie ma potrzeby budowy ścieżki, Kołobrzeska i Bora-Komorowskiego - jak najbardziej!

      • 1 0

    • Lepiej nie pisz o pomorskiej bo to co tam jest to jest własnie przykład nieudolności oficera rowerowego

      Na Pomorskiej to jest koszmar a nie droga rowerowa i ta pseudo droga rowerowa została wybudowana własnie w takim standardzie mimo ze była oprotestowana.a teraz ci co robili wszystko byle jak blokowali jak sie da twierdza ze oni ustanowili nowy standard ulicy :)

      • 1 4

  • Kto wpadł na pomysł, żeby przejście dla pieszych i ścieżkę rowerową robić na zakręcie?? (1)

    • 1 8

    • ten przejazd już funkcjonuje

      ten przejazd już jest od lat, przejeżdżam wielokrotnie, nie ma problemów - kierowcy się zatrzymują, tam jest zresztą ograniczenie do 40 a niedaleko światła. Cieszę się że łącznik w końcu powstanie, bo mieszkańcy Przymorza zabiegali o niego od lat. Jesteś z innej dzielnicy więc się nie wypowiadaj, bo nie znasz sytuacji.

      • 3 0

  • Dajcie spokój. Gdańsk się cofa w temacie rowerowym. Jest coraz gorzej i nie zapowiada się żeby było lepiej (8)

    co to za standard? 2m droga rowerowa? będzie jedno kierunkowa czy jak? jeszcze zaginana pod katem 90 stopni żeby wymijanie nie było możliwe? Prowizorka

    • 38 33

    • (2)

      Pewnie jakby pis rządził byłoby lepiej . Tyle ze wolę żeby było jak jest byle pis tu nie rządził . wystarczy ze już ci co prąd dostarczają sa pod wezwaniem i już widzimy czym takie wezwanie się kończy - podwyżkom końca nie widać .

      • 3 1

      • Podziękuj za Fit for 55 (1)

        I tym podobne pomysły marksistów z Brukseli.

        • 1 3

        • Marksiści siedzą na Nowogrodzkiej !

          • 0 1

    • i kolejny troll poprawił sobie nastrój (3)

      Klimat rowerowy Gdańska jest coraz lepszy, na tym portalu co prawda zdarzają się nadal przejawy wyładowywania swoich kompleksów przez mistrzów kierownicy, jeżdżących "szybko ale bezpiecznie". Zdarzają się także wpisy pseudorygorystów moralnych udających "bezstronnych rowerzystów".

      • 7 6

      • nie jest to kwestia trollowania tylko standardów budowania tego typu tras (2)

        poszukaj sobie rozporządzeń dotyczących budowania tras rowerowych.
        tam wszystko jest rozpisane. dwukierunkowa droga rowerowa musi mieć minimum 2.5m. minimum.

        To tak jak by na zwykłej drodze gminnej

        poszukaj sobie rozporządzeń dotyczących budowania tras rowerowych.
        tam wszystko jest rozpisane. dwukierunkowa droga rowerowa musi mieć minimum 2.5m. minimum.

        To tak jak by na zwykłej drodze gminnej postawić znak autostrada i uparcie twierdzić że jest to autostrada bo urzędnik taki znak postawił. Drogi rowerowe podobnie jak jezdnia podlegają pewnym standardom. Jeżeli te standardy nie są zachowane to nie należy tej nazwy używać.

        To samo robi się z pieszo-rowerówkami. Skoro pieszy może po tym chodzić i ma pierwszeństwo to nie jest to żadna droga dla rowerów .

        Gdańsk (urzędnicy) są już na tyle bezczelni że nawet zwykły chodnik dla pieszych z dopuszczeniem ruchu rowerowego chrzczą jako droga dla rowerów. To wprowadzanie ludzi w błąd, a dosadnie pisząc kłamstwo i mistyfikacja.

        • 6 3

        • piszesz nieprawdę (1)

          być może nieświadomie, ale Twój tekst świadczy o tym, że największym osiągnięciem lobby samochodowego jest teza, że piesi i rowerzyści nie mogą pokojowo współżyć w strefach wolnych od jeżdżących i parkujących samochodów,

          być może nieświadomie, ale Twój tekst świadczy o tym, że największym osiągnięciem lobby samochodowego jest teza, że piesi i rowerzyści nie mogą pokojowo współżyć w strefach wolnych od jeżdżących i parkujących samochodów, takich jak np. chodniki z dopuszczonym ruchem rowerów. Miasto nie jest z gumy, lepiej oczywiście tworzyć takie ddr jakie powstały wzdłuż Alei P.Adamowicza, ale w pobliżu wielu skrzyżowań np. na Morenie odcinki dróg dla rowerów zachowujące ciągłość w postaci chodników z dopuszczeniem ruchu rowerów mają sens. Te odcinki nie są "chrzczone" jako drogi dla rowerów, są po prostu chodnikami z dopuszczeniem ruchu rowerów. Tak czy inaczej stwarzają możliwość legalnego poruszania się po mieście rowerem osób nie mających doświadczenia w jeździe szosowej wraz z samochodami.

          • 3 1

          • chodniki z dopuszczeniem ruchu rowerowego mają sens ale nie te z nakazem jazdy po nich!!!!!

            nie "chrzczone" ????
            jak czytamy na stronie urzędu miasta "W związku z budową drogi rowerowej wzdłuż al.

            chodniki z dopuszczeniem ruchu rowerowego mają sens ale nie te z nakazem jazdy po nich!!!!!

            nie "chrzczone" ????
            jak czytamy na stronie urzędu miasta "W związku z budową drogi rowerowej wzdłuż al. Grunwaldzkiej, na odcinku od ul. Bitwy Oliwskiej do ul. Pomorskiej nie tylko powstanie droga rowerowa......"

            idz zobacz tą "drogę rowerową". Jest już gotowa.... był i dalej jest tam zwykły chodnik z kostki o szerokości może 3m. JEst tam dopuszczony ruch rowerowy ale co to ma wspólnego z drogami rowerowymi jak to zwykły chodnik?

            • 1 1

    • daj spokój. Hejtowanie i trolling z nowogrodzkiej u nas nie działa.

      dobrze o tym wiesz, więc nie wysilaj się już więcej

      • 4 1

  • albo ddr, który dokądś prowadzi (2)

    albo ulicą. Ciągłe zjeżdżanie i wyjeżdżanie na ulicę jest niewygodne i niebezpieczne. Wady tej nie mają pasy rowerowe. Można wjechać i zjechać na ogólnych zasadach.

    • 1 3

    • Prostaku nikt ci nie zabrania jechać ulicą już teraz !Ale nie zmuszaj innych do ryzykowania życia (1)

      na ulicy pełniej piratów drogowych i trujących spalinami starych szrotów

      • 0 1

      • Dziękuję za odpowiedź

        Zawsze przyjemnie wymienić myśli z kimś kulturalnym. Przy tym wszechogarniającym chamstwie na portalach taki wyważony i merytoryczny głos to perła.

        • 0 0

  • Rowerzyści (23)

    Własnie dzisiaj rano na pokazywanym przejsciu dla pieszych przejechał przed maska mojego samochodu rozpędzony rowerzysta. Nie zasygnalizował, że będzie skręcał z drogi rowerowej prowadzącej równolegle do jezdni, na

    Własnie dzisiaj rano na pokazywanym przejsciu dla pieszych przejechał przed maska mojego samochodu rozpędzony rowerzysta. Nie zasygnalizował, że będzie skręcał z drogi rowerowej prowadzącej równolegle do jezdni, na przejście dla pieszych tylko sunął przed siebie. Jestem ciekaw ile razy jeszcze uda mu sie tak przecinać drogę. Niestety w takim przypadku wina automatycznie zostałby obarczony kierowca samochodu - najwyraźniej czas kupić kamerke by móc chociaż bronic sie przed rzucanymi oskarżeniami. Niestety psychuka kierowcy samochodu przed niczym sie nie obroni.

    • 48 34

    • (1)

      "Uwielbiam" te mrożące krew w żyłach opowieści kierofczyków o rowerzystach wjeżdżajacych pod maski samochodów oraz pieszych masowo rzucających się również pod nie.

      • 10 4

      • Z prędkością między 5 a 20km/h

        To jest dla kierowcy zawrotna prędkość. Tymczasem jazda 60 w strefie 30 albo 90 na ograniczeniu do 50 jest bardzo spoko i 70km/h to nie prędkość ;)

        • 3 1

    • smutna prawda (4)

      rowerzyści to, niestety, najbardziej bezmyślna część użytkowników dróg. uważają, że wszędzie są najważniejsi, w tym na chodnikach, przejściach dla pieszych (nie mówię o przejazdach rowerowych). dzielni budowniczowie dróg

      rowerzyści to, niestety, najbardziej bezmyślna część użytkowników dróg. uważają, że wszędzie są najważniejsi, w tym na chodnikach, przejściach dla pieszych (nie mówię o przejazdach rowerowych). dzielni budowniczowie dróg rowerowych tak je budują, że na prawie każdym skrzyżowaniu rowerzyści nie jadą prosto, tylko dojeżdzają "z zygzaka", co dodatkowo dezorientuje kierowców. o sygnalizowaniu zamiaru zmiany kierunku jazdy nawet nie wspominam, bo robi to co 10-ty pedałujący. zasada ograniczonego zaufania obowiązuje wszystkich użytkowników dróg, nie tylko zmotoryzowanych. pierwszeństwo pierwszeństwem, ale wyobraźni trzeba używać i rozumieć kiedy kierowca ma czasem ograniczone szanse rowerzystę widzieć (martwe punkty lusterek, wpomniane zygzaki na dojazdach do skrzyżowań, o wjeżdżaniu na skrzyżowania na full spidzie nawet nie mówię). Każdy użytkownik drogi ma obowiązek zachować szczególną ostrożność dojeżdzając do skrzyżowania (TAK - rowerzystów też dotyczy) i dopasować prędkość do warunków i sytuacji. Pierwszeństwo jest kluczowe, ale na drodze ... na OIOMie już mniej.

      • 9 17

      • Jeden pedałujący już Cię zminusował (2)

        Niektórym za nic i niczego nie przetłumaczysz. Oni mają pierwszeństwo i wuj. Pytanie brzmi, czy mają też instynkt samozachowawczy, czy już całkiem go zatracili.

        • 5 13

        • Gdyby rowerzyści nie mieli instynktu samozachowawczego (1)

          To codziennie w Raporcie czytałbyś dziesiątki doniesień o kolizji z rowerem na przejeździe rowerowym. Na szczęście choć jedna grupa umie odpuścić, bo wie, że zapuszkowanymi nie ma szans.

          • 11 2

          • tajest!

            twierdzę też, że byli i obecni rowerzyści miejscy są znacznie lepszymi kierowcami, niż ludzie bez doświadczenia konieczności rozglądania się we wszystkich kierunkach, nasłuchiwania i podejrzewania wszystkich o ślepotę.

            • 1 1

      • kierowców nie przebiją

        • 2 1

    • (9)

      To nie przejście tylko przejazd rowerowy i rowerzysta ma bezwzględne pierwszeństwo. Należy zatem zwolnić i być przygotowanym do zatrzymania auta, tak jak na skrzyżowaniu bez pierwszeństwa.

      • 27 11

      • Kiedyś za tzw "komuny" uczono... (8)

        że zamiar skrętu na rowerze (który rzecz jasna nie posiada kierunkowskazów) sygnalizuje się wyciągniętą ręką. Jeśli nie dla kierowcy jak w tym wypadku to może dla pędzącego z tyłu drugiego rowerzysty, który nagły skręt

        że zamiar skrętu na rowerze (który rzecz jasna nie posiada kierunkowskazów) sygnalizuje się wyciągniętą ręką. Jeśli nie dla kierowcy jak w tym wypadku to może dla pędzącego z tyłu drugiego rowerzysty, który nagły skręt poprzednika może zaskoczyć i będzie kraksa. No ale dla dzisiejszych ludzi wszystko co za "komuny" to jest złe. A wykształcenie zdobyli za komuny, mieszkania powstały i wykupili z bonifikatami za komuny itd.

        • 20 10

        • Za tzw. "komuny" też uczono... (3)

          że zanim się wejdzie na przejście dla pieszych, trzeba się rozglądnąć, czy nie nadjeżdża samochód. Ale polityka "rópta co chceta" + postępujące lewactwo + postępujący i**otyzm spowodował, że ta podstawowa zasada jest

          że zanim się wejdzie na przejście dla pieszych, trzeba się rozglądnąć, czy nie nadjeżdża samochód. Ale polityka "rópta co chceta" + postępujące lewactwo + postępujący i**otyzm spowodował, że ta podstawowa zasada jest ignorowana. A tak apropo, to przypomnę przy okazji, że za tw. "komuny" też uczono, że trzeba myć ręce. Ale z powyższych powodów, zapomniano o tym. Dopiero COVID musiał to przypomnieć. Na szczęśćie natura jest bezwzględna dla i**otów lewaków.

          • 4 16

          • a teraz uczą, że przed przejściem kierowca powinien zwolnić i zachować szczególną ostrożność (2)

            • 14 1

            • (1)

              uczą także że podobno rowerzyści nie mogą jeździć po chodniku.

              • 3 4

              • nie uczą też analfabetow, co se kupili prawko sto lat temu a ich wiedza tkwi w erze Gomułki

                • 4 2

        • Przestań usprawiedliwiać swoją ignorancję "komuną" (3)

          Jeździsz samochodem to masz prawo jazdy i znasz przepisy. Twoim obowiązkiem jest ustąpić wszystkim na przejeździe rowerowym.

          • 15 9

          • Umiesz ty czytać? (2)

            Rozpędzony cyklista nagle skręcił z DDR na przejazd, nie sygnalizując takiego zamiaru. Tym razem mu się udało ale obstawiam, że długo to taki inteligent nie pożyje.

            • 4 10

            • Nagle to ty mu zajechałeś drogę, a nie on tobie !!!! (1)

              skoro ma pierwszeństwo to ma pierwszeństwo ty powinieneś to przewidzieć. nie ma w tym nic skomplikowanego. jak sobie nie radzisz to polecam komunikację publiczną zanim kogoś zabijesz.

              czy na skrzyżowaniu gdzie nie masz pierwszeństwa też się tak pchasz pod inne samochody? no właśnie.

              • 10 2

              • Zapomniałeś podpisać sie pod postem: "Zadufany, bezkrytyczny, roszczeniowy pseudorowerzysta"

                • 2 11

    • (2)

      Zastanawiam się ile razy jeszcze uda ci się nie potrącić nikogo na przejściu dla pieszych czy przejeździe i ile jeszcze będziesz jeździł samochodem przed odebraniem prawa jazdy.

      • 23 10

      • (1)

        Otóz prowadzę samochód od blisko 30 lat i nigdy nie dostałem mandatu za przekroczenie prędkosci itp. Staram sie jeździć zgodnie z przepisami i wyobraźnią której najwyraźniej brakuje zadufanym, roszczeniowym i bezkrytycznym pseudorowerzystom.

        • 9 13

        • ujć, jakiś ty doskonauy

          moźe Wolv?

          • 8 4

    • Tu jeżdziepirat osiedlowy

      Z piskiem opon od olsztyńskiej , niedawno psa zabił, ale policja nie interesuje się tym

      • 4 0

    • Zdarza się. Samochody co chwila przelatują rozpędzone przez skrzyżowanie/przejścia/przejazdy na wczesnym czerwonym. To ci nie pr

      • 8 2

    • To zwolnij do minimum przed przejściem, proste. Czy naprawdę trzeba wydawać miliony na czerwoną farbę aby legalnie rowerzysta mógł przejechać i wtedy coś sie zmeini?

      • 27 18

  • No i OK. Cieszy, że choć małymi kroczkami zmienia się to. (3)

    zabronić wjazdu albo wpuścić w tunel kierowczyków na: Okopowej, Alei Zwycięstwa, Chłopskiej, Grunwaldzkiej (to w Gdańsku i Wrzeszczu), Alei Niepodległości w Sopocie. Bo to wstyd aby takie przelotówki po często aż 5 pasów

    zabronić wjazdu albo wpuścić w tunel kierowczyków na: Okopowej, Alei Zwycięstwa, Chłopskiej, Grunwaldzkiej (to w Gdańsku i Wrzeszczu), Alei Niepodległości w Sopocie. Bo to wstyd aby takie przelotówki po często aż 5 pasów w jednym kierunku (!) niszczyły nasze zdrowie i niszczyły teren, przyrodę i krajobraz. Dość już hegemonii kierowczyków, którzy tylko roszczeniowo wyżywają się swoimi złomami w naszych miastach.
    Pod swoja oborą sobie parkujcie, kierowczyki. A do miasta komunikacją miejską.

    • 9 7

    • (2)

      to może niech wszystkowery odbudują linie kolejowe na których powstała ścieżka rowerowa?takie działania powodują wzrost aut w miastach i wykluczenie komunikacyjne.

      • 2 3

      • tylko w Twojej chorej wyobraźni, trollu (1)

        Drogi dla rowerów tworzone śladem linii kolejowej skłaniają wielu kierowców do wyboru mniej terenochłonnego rodzaju transportu oraz do przejazdów w trybie Rower+Kolej w wielu aglomeracjach świata, również w Polsce.

        • 1 1

        • powiedz to wykluczonym komunikacyjnie bo póki co to nie wybierają roweru ale samochód i wjeżdżają do innego miasta. Warto zapoznać się z faktami

          • 0 1

  • Ulica...

    Na tym odcinku przydałaby się normalna ulica z chodnikiem i ścieżka rowerową, będąca skrótem do Czarnego Dworu do dla wszystkich użytkowników dróg.
    Może korek do tunelu (z Obrońców Wybrzeża) podzieliłby się na dwa ogonki ;)...

    • 0 6

  • A co z chodnikiem i ścieżką

    Rowerowa wzdłuż ul. Czarny dwór?
    Teraz tylko na budżet obywatelski można liczyć?

    • 3 0

alert Portal trojmiasto.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii.