Opinie (75)

  • (2)

    I dobrze choć to kropelka w morzu potrzeb gdańskiej komunikacji.

    • 52 10

    • bzdura (1)

      Budują przystanek dla linii którą z roku na rok jeździ coraz mniej pasażerów. Żaden przystanek tu nie pomoże. Ten autobus wozi już chyba tylko babcie na rynek. Jego trasa jest kompletnie bez sensu bo jeździ tylko w jedną

      Budują przystanek dla linii którą z roku na rok jeździ coraz mniej pasażerów. Żaden przystanek tu nie pomoże. Ten autobus wozi już chyba tylko babcie na rynek. Jego trasa jest kompletnie bez sensu bo jeździ tylko w jedną stronę i nie ma jak nim potem wrócić. Są dwa sensowne rozwiązania: albo 124 jeździ do Szpitala tam i z powrotem Chrobrego i Leszczyńskich albo likwidacja linii, przesunięcie autobusów na wzmocnienie 158 i przetrasowanie z Czarnego dworu na Leszczyńskich

      • 0 2

      • Ktoś zupełnie nie pomyślał planując ten przystanek, w niczym nie poprawi sytuacji kiedy trzeba się dostać z tamtej okolicy do szpitala.
        Te dwa przystanki które są na Mickiewicza i Miszewskiego zupełnie wystarczą dla jazdy w stronę dworca. Potrzebny natomiast jest punkt z którego można by było łatwo dostać się w drugą stronę - do szpitala.

        • 0 0

  • (3)

    I będzie jak z przystankiem Cygańska Góra? Nikt nie korzysta, a czasy przejazdu nie zostaną zmienione?

    • 21 27

    • Bzdura! To bardzo potrzebne rozwiązanie.

      • 3 2

    • Hmmm jak jadę 130 z Migowa to zawsze ktoś wsiada/wysiada na Cygańskiej

      • 1 0

    • Cygańska Góra (nż) przystanek

      powinien być niżej, bliżej osiedla Focha.

      Cygańska góra ma jeden przystanek wyżej (kierunek Gdańsk).

      • 0 0

  • niech miasto tam lepiej droge poszerzy do skrzyzowania z Grunwaldzka (8)

    a dalej Do studzienki

    • 21 45

    • Na dachach zbudujemy trzeci pas.

      Bus pasy robić a nie jezdnie poszerzać . Przerabiano to w latach 50-60 ubiegłego wieku w USA.

      • 19 5

    • (2)

      tak bo kierowcy chcą zasuwać między domami 100km/h. I jeszcze może zlikwidować światła i przejścia dla pieszych

      • 19 4

      • Tak (1)

        Zlikwidować wszystko i zakazać wszystkiego

        • 4 1

        • Nie bedzie niczego! Niech żyje Kononowicz!

          • 1 0

    • kiedy internauci nieświadomie pełniący rolę trolli zrozumieją, że poszerzanie ulic (3)

      tak działa na likwidację korków w mieście jak popuszczanie pasa na otyłość i nadwagę? Kolejnym stopniem rozwoju wiedzy na temat skutecznych sposobów poprawiania jakości przestrzeni publicznych i jakości systemu

      tak działa na likwidację korków w mieście jak popuszczanie pasa na otyłość i nadwagę? Kolejnym stopniem rozwoju wiedzy na temat skutecznych sposobów poprawiania jakości przestrzeni publicznych i jakości systemu komunikacyjnego miasta jest zrozumienie prostej tezy, że więcej osób jest skłonnych do przesiadania się z samochodu na rower (na większe odległości decydując się na układ rower+ SKM) niż na autobus, który stoi w korkach tak samo jak samochód?

      • 12 2

      • Dobrze zaczynał, a tak kiepsko skończył (2)

        Kochanie, rower to jest nieoceniony na rozwiązanie problemu "ostatniej mili", ale nie wyobrażam sobie pokonywania dystansu z Wrzeszcza na Morenę rowerem. Tylko transport zbiorowy, który funkcjonuje odrębnie od ruchu ogólnego jest w stanie obsłużyć efektywnie duże potoki pasażerskie.

        • 4 2

        • Z Wrzeszcza na Morenę jest 3km, w sam raz na rower.

          Ale w przypadku dłuższej trasy, jak na przykład z Południa, masz całkowitą rację.

          • 2 1

        • Ale parsknąłem śmiechem.

          Codziennie robie 25km do pracy rowerem a dla kogoś niemożliwym jest dojechanie z Wrzeszcza na Morenę. Boże co za kaleka. Weź się najlepiej połóż bo możesz od chodzenia sobie nogi połamać sieroto.

          • 0 0

  • (2)

    Kiedyś podobno bylo pytanie "a gdzie drugą pętlę ma 124?". Linia karuzela.

    • 20 5

    • (1)

      tak samo 149, 249. Rusza z Wrzeszcza PKP i kierunek Wrzeszcz PKP

      • 5 0

      • Te to juz w ogóle. Jeszcze te zakręty i uliczki. 149 miala swoj klimat gdy kursowala z Wrzeszcza do Auchana (Krynicka).

        • 5 3

  • (1)

    Dziękuję za rozpatrzenie mojego wniosku

    • 11 13

    • Robert, jesteś ok!

      • 0 0

  • Nareszcie

    ktoś pomyślał!

    • 20 3

  • I znowu za daleko do tramwaju jest spory kawał drogi pieszo!!Przystanek powinien byc o połowe blizej (3)

    Ale to jest właśnie stan umysłu urzędasów oni z komunikacji miejskiej nie korzystają .Proponuje zlikwidować dla nich bezpłatny parking przy UM i wprowadzić opłaty za parkowanie pod urzędem dla nich tak ze 50 zł dziennie !!

    • 31 20

    • Przecież na Mickiewicza możesz się przesiąść (1)

      jeden przystanek wcześniej bez żadnego chodzenia

      • 11 2

      • To się przesiadaj jak masz kule.

        • 1 9

    • Taki kawał do przystanków!to porażka!kto to wymyślił ??

      • 0 0

  • stop bus

    Dla mnie to dobry pomysł

    • 15 5

  • Do jakich przesiadek będzie wykorzystywany ten przystanek? (4)

    Bo nie widzę sensu.
    Idealny do ewentualnych przesiadek jest na Mickiewicza.
    Raczej po to go budują, żeby komuś zrobić dobrze.

    A taka linia 148 w stronę Żabianki przy skrzyż Chłopskiej z Obrońców Wybrzeża chyba nigdy nie doczeka się przystanku.

    • 21 13

    • (3)

      Jak będziesz stary i schorowany, a rodzina nie zaproponuje ci eutanazji, to zrozumiesz, jak ciężko wsiada się do tramwaju zwłaszcza starego typu na Mickiewicza.

      • 7 7

      • Tramwajów starego typu masz 4 słownie cztery składy (1)

        Przy liczbie 113 ogólnie kursujących.
        Sensowniej byłoby przerobić przystanek na Mickiewicza na wiedeński, z podwyższoną ulicą niz robic kolejny.
        Może ktos będzie mial blizej do domu, bo przesiadac się na pl Komorowskiego jest bez sensu.

        • 5 0

        • Przystanki wiedeńskie to najlepiej tylko tam gdzie nie kursują autobusy dzienne.

          • 0 0

      • Jest też przystanek na Legionów jakby ktoś zapomniał. Jeśli ma być przesiadkowy dla wracających ze szpitala to jest 127, 158 którymi można podjechać do Wrzeszcza lub wysiąść przy ETC.

        • 0 0

  • Inwestowanie w zwiększanie liczby przystanków autobusu 124 cechuje się bardzo niską produktywnością (3)

    bardzo mało osób jest skłonnych do korzystania z autobusu, który na odcinku Plac Komorowskiego - wiadukt nad ulicą Wyspiańskiego przed skrzyżowaniem z ulicą Mireckiego w godzinach szczytu stoi w nieprzytomnych korkach.

    bardzo mało osób jest skłonnych do korzystania z autobusu, który na odcinku Plac Komorowskiego - wiadukt nad ulicą Wyspiańskiego przed skrzyżowaniem z ulicą Mireckiego w godzinach szczytu stoi w nieprzytomnych korkach. Pieszo z placu Komorowskiego do dworca SKM Gdańsk Wrzeszcz się dojdzie szybciej. Warto lepiej radykalnie poprawić komfort i bezpieczeństwo pieszych chcących docierać do stacji Wrzeszcz rowerem lub pieszo i przemyśleć przebieg trasy autobusu 124 niż zajmować się takimi kosmetycznymi poprawkami. Tak czy inaczej warto będzie policzyć zmianę liczby osób korzystających z tego autobusu po zakończeniu tej skądinąd może potrzebnej inwestycji.

    • 23 9

    • bo trzeba zapewnic bus pasy autobusom i to wystarczy.

      • 0 0

    • Ma sens!

      Wysiadasz na nowym przystanku i idziesz pieszo przez ul. Wajdeloty na dworzec we Wrzeszczu.

      • 4 0

    • Na co jątrzysz? Będzie ok.

      • 0 1

alert Portal trojmiasto.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii.