Opinie (23) 5 zablokowanych

  • Dobrze ze postaja takie miejsca tylko czy beda chetni bo koszty nie sa małe.A młodziez chce miec takie rozrywki darmo. (2)

    • 57 3

    • (1)

      Jejciu, gdzie wy ludzie chodzicie! Poznajcie lepiej naturę!

      • 3 1

      • Dokładnie w Trójmiejskim Parku Krajobrazowym jest tyle świetnych miejscówek do jeżdżenia na deskorolkach

        • 6 4

  • Developer juz nie wie jak przyciągnąć ludzi do tego molocha...

    Dlatego dworzec PKS stoi odłogiem?

    • 53 5

  • Zrobić w tym miejscu Dworzec PKS

    • 37 4

  • czego tam już nie było

    • 38 2

  • co to za muza (1)

    ktoś wie?

    • 5 3

    • maryla rodowicz :)

      • 9 1

  • To niesamowite jak właściciele lecą po bandzie

    Mebelki po kilkadziesiąt tysi się nie sprzedają więc stawiają na abstrakcje: Foodhalle, strefy dla graczy, a teraz to. Ja ciągle czekam na pingwiniarnie (kto by nie chciał przytulić pingwinka?!), albo "mario bros world" gdzie można zwiedzać wielkie rurociągi ciągnące sie kilometrami. Fajne by też było coś w stylu "real action sims" gdzie każdy za

    Mebelki po kilkadziesiąt tysi się nie sprzedają więc stawiają na abstrakcje: Foodhalle, strefy dla graczy, a teraz to. Ja ciągle czekam na pingwiniarnie (kto by nie chciał przytulić pingwinka?!), albo "mario bros world" gdzie można zwiedzać wielkie rurociągi ciągnące sie kilometrami. Fajne by też było coś w stylu "real action sims" gdzie każdy za opłatą mógłby pobawić się w rodzinę w wystilizowanym pomieszczeniu- idealna sprawa dla millenialsów których mimo 30stki na karku ciągle nie stać na własne mieszkanie.

    • 39 17

  • A zielonoświątkowcy jeszcze tam maja swój kościół? (1)

    • 20 0

    • Podobno

      Było wspólne grillowanie po 2:47 mon. Wygrali świadkowie Jehowy i przejęli budynek. Teraz to się nazywa sala jakąś tam. Mlidecfsjnecsiksyvtsm chodzą. Może die zapisze

      • 3 0

  • A kask gdzie?

    Mam nadzieję, że kaski będą obowiązkowe

    • 8 12

  • Naprawdę jeszcze nigdy nie odwiedziłam Metropolii, ale fajnie ze młodzież tam poćwiczy, byle drogo nie było.

    • 2 4

  • Nowy skatepark w Gańsku.

    Ktos byl glodny i zjadl "d"...

    • 2 2

1

alert Portal trojmiasto.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii.