Opinie (229) 8 zablokowanych

  • (13)

    "PLO były znane w świecie jako armator prowadzący żeglugę liniową w skali światowej. Jednak brak konkretnych decyzji doprowadził i do skurczenia się floty PLO, i znacznego ograniczenia rejonów żeglugi"

    Odwrotnie. Podjęto świadome decyzje o zniszczeniu spółki za korzyści majątkowe. 

    • 110 4

    • dokładnie tak, to był podobny ruch jak ze stoczniami (11)

      u nas się nie opłaca ale w Rostocku w MV Werften w Niemczech jakoś się opłaca cały czas + dodatkowo zniknęła konkurencja w Polsce. Pamiętam słowa ryżego zdrajcy o inwestorze...to samo chciał zrobić z PKP Cargo (już DB w PL było i szykowało się na przejęcie) z LOTem i kilkoma innymi firmami..

      • 23 11

      • Kartel zoliborski juz rozkradl stocznie co prom pinokio maiala robic czy jeszcze nie? (5)

        • 6 16

        • Największy gn*j i grabarz polskiego przemysłu siedzi teraz (4)

          w Brukseli z mandatem od skretyniałych POwców. Lewandowski

          • 20 8

          • Tam sa ten... damy PiS... urode Polek reklamuja

            Straszydlo & Co

            • 4 6

          • w punkt, do tego ostatnio znowu skomlał o fuzji Lotos + Orlen

            był ministrem przekształceń własnościowych

            • 4 1

          • To prawda (1)

            To on pisał w Wyborczej, jak ma wyglądać Gdynia. Bez stoczni. Taki kurort. Z krotkim latem, zimnym morzem, ale kurort. Zoppot. Stąd te rozliczne restauracje, hotele i oczekiwania na turystow. Stąd m.in. zla kondycja miasta. Pewnie lubliniak, mial wytyczne z Niemiec.

            • 5 0

            • i, co grosza, ten plan jest realizowany

              paru cynicznych cwaniaków ("Gruby Rycho" w tym miesza?) na tym pewnie zarobi, a z Gdyni zrobi się taki trochę większy Sopot.
              I wrócimy do przedwojennego "ideału", parę ulic "centrum" dla wybranych otoczonych morzem "gdyńskich dzielnic biedy"...

              • 1 0

      • Stocznie sprzedał Ukraincom Jaworski z PIS i zamknął biznes (3)

        za to PIS nie mający nic jako PC uwłaszczył się na naszym majatku i teraz mają miliardy a wy po 500zł buhahahah

        • 11 10

        • buahah słoiku z Olsztyna (1)

          znasz historię Stoczni jak przeciętny wyborca PO histrorię ITI albo kariery Pawlaka i jego kumpli - czyli wcale. Tereny na stoczni były już rozparcelowywane przed tym jak Jaworski objął stołek, przypadek ? wątpię

          • 8 3

          • Kłamiesz jak mateusz

            • 2 4

        • Jaworskiemu przynajmniej udało się sprzedać resztki.

          Bo rozszabrowane i wyprowadzone z firmy za pomocą Synergii strategiczne zasoby i tereny przechwycili "zainteresowani".

          Jaworski nie jest świetlaną postacią, ale zrobił to co nie udało się Tuskowi i to

          Bo rozszabrowane i wyprowadzone z firmy za pomocą Synergii strategiczne zasoby i tereny przechwycili "zainteresowani".

          Jaworski nie jest świetlaną postacią, ale zrobił to co nie udało się Tuskowi i to zgodnie z doktryną tuskowego kolegi, Lewandowskiego: temu kto chciał kupić i za tyle ile chciał zapłacić.

          Więc o co ci chodzi?!

          • 1 1

      • Brawo Panu,szczere prawdziwe słowa

        • 1 0

    • Polska do niedawna była znana jako kraj

      wracajający do normalności...
      po komunizmie
      Ale suweren chciał jarozbawa dochodzącego... i powrotu do przeszłości.

      • 2 2

  • (10)

    Jaki prezes PLO takie statki i taka ich ilość - jest to jawnym szyderstwem wobec dawnego PLO kiedy było bardzo dobrze prosperującym przedsiębiorstwem. Partia rządząca może ogłosić ogromne zwycięstwo, wszak zakupiła 12-to letni wrak.

    • 98 36

    • kto dorpwoadził so zaorania PLO ? (3)

      syto na tym wychodząc ? To trochę jak z prezydentem Niemiec byłym, który zaraz po kadencji dostał fuchę w Gazprom - hmm czemu ? Bo był taki ogarnięty czy może dlatego, że podejmował konkretne decyzje ? Sam sobie odpowiedz na to

      • 25 7

      • To żadna polityka tylko ekonomia.

        PLO już tonęło w latach 90-tych ubiegłego wieku. I nawet POL-lewant jedyna spółka dochodowa niewiele mogła zdziałać.

        • 3 9

      • do zaorania PLO jak i rybołówstwa dalekomorskiego (1)

        doprowadzili Polscy Marynarze ... bo s-syny nie chcieli pływać za 20$ jak dawniej za PRLu+

        • 4 11

        • A mogliby za miskę ryżu

          Morałwiecki

          • 7 1

    • (1)

      a co "twoja partia" zakupiła??? Yyyy nawet 10 czy 12 letniego nie zakupiła :D

      • 18 9

      • stępkę postawili ...

        szampany strzelały konfetti się sypało i już

        • 10 4

    • Bez przesady, 12 letni statek to żaden wrak. (3)

      • 20 1

      • Kazdy statek? (1)

        • 0 3

        • każdy ... statki pływają po pół wieku i dłużej

          Statki typu Liberty budowane podczas IIWŚ ... nędzne i budowane jak najniższym kosztem.. pływały jeszcze w latach 80tych i 90tych - chociaż nikt o nie nigdzie nie dbał.
          a taki lotniskowiec atomowy USS Enterprise pływał 52 lata

          • 11 0

      • mój stary pływał kiedyś na różnych wrakach

        15, 20 letnich. Kiedy miał jechać na 7-letni statek, pomyślałem sobie, że wreszcie po raz pierwszy nie będzie ryzykował...Zwiał z niego po pierwszym przejeździe. Na takim wraku jeszcze nie pływał a miał raptem 7 lat...

        • 1 0

  • hahaha nowe znaczenie pojęcia "nowy"

    tak dla poprawy nastrojów

    • 48 7

  • Pod jaką banderą będzie ten statek pływał? Pod polską? (12)

    Tak tylko pytam

    • 68 4

    • no nie (1)

      • 8 1

      • Lądy i morza przemierzam, kulę ziemską z otwartym czołem.
        Polski mam paszport na sercu. Skąd, pytam, skąd go wziąłem?
        A wziąłem go z dumy i trudu, ze znoju codziennej pracy,
        ze stali, z żelaza, z węgla. A węgiel to koks, to antracyt...

        • 16 1

    • (1)

      Nikt w shippingu, kto chce robić biznes i zarabiać nie będzie pływał pod polską banderą. Co więcej, tzw. polska bandera nie daje żadnych korzyści a powoduje same szkody dla przedsiębiorcy i jest kulą u nogi i kolejną daniną dla rządu.

      • 31 5

      • lepiej ... np. łączność satelitarna przez Psary z Polskim Statkiem

        jest 10x droższa od połączenia satelity z australią i kablem tel. do Polski!

        • 11 1

    • Pod partyjna? Do Elblaga przez røw Morawiecki (6)

      • 21 15

      • (5)

        nie zmieści się

        • 11 5

        • No co ty ... powaznie (4)

          :D

          • 12 5

          • Tylko pontony i kajaki (2)

            • 11 8

            • A Yachty partyjne? (1)

              • 11 6

              • drużyna Jarosława Kaczyńskiego w patriotycznych pelerynach

                • 8 2

          • Poważnie?

            "TIR" nie miesci się w garażu podziemnym?
            Kto to budował...

            • 3 1

    • pod Chińską

      • 0 2

  • Nie budują lub nie remontują to źle, budują i remontują też źle. Ludzie kochani zdecydujcie się. (3)

    • 24 21

    • a co buduja? (2)

      • 6 2

      • Nepotyzm na niespotykaną dotąd skalę. (1)

        • 7 3

        • Ponoc tylko 13 przypadkow...

          • 3 0

  • Klepsydra (10)

    plo, pżm, dalmor - te firmy już nie istnieją. Wspaniała flota, statki pływały po wszystkich morzach i ocenach świata.
    Jesteśmy geniuszami w niszczeniu, wyprzedawaniu swojej tożsamości.

    • 71 4

    • nie my

      tylko ****, które po 89 wpadły na stołki i do tej pory siedzą przy korycie, to trochę jak w w filmie Psy - władza się zmieniła, ustrój się zmienił ale wiele osób jest gdzie było lub awansowało

      • 11 2

    • Co ty bredzisz, PŻM istnieje i ma się dobrze.

      Kilkadziesiąt statków i co jakiś czas zakupy nowych.

      • 9 3

    • Polska Żegluga Morska istnieje i działa. (1)

      62 statki od 16000 do 80000 ton nosnosci. Łącznie ponad 2 miliony ton.

      • 8 2

      • 1975 - 122 jednostek o nośności 2.8 mln DWT , rozwijamy się płynnie . Chyba już koniec komisarycznego. powodzenia !

        • 2 3

    • Ale bzdury.

      PŻM istnieje i ma się bardzo dobrze, działają pod marką Polsteam i mają całkiem sporą flotę.

      • 8 1

    • (1)

      Tak gwoli ścisłości to wszystkie te 3 firmy istnieją nadal

      • 2 0

      • i my także jeszcze istniejemy . i git

        • 2 0

    • Ten biznes miał rację bytu jak 1USD kosztował flaszkę wódki za komuny.

      • 4 3

    • Po prostu zbyt wielu jurgieltników mieszka nad Wisłą

      • 1 0

    • Nie pisz bzdur,gdyż PŻM widzę dość często na morzu

      Do dziury,jak nie wiesz albo spać i nie czytać

      • 0 0

  • Kupili statek zrobiony w lewackiej stoczni? (8)

    I na nim beda plywac patryjoty katolyki?

    • 28 37

    • Żałosne (1)

      Proponuję psychiatrę

      • 11 5

      • Nie pomaga

        Jarozbaw

        • 5 8

    • Duńczycy to porządni ludzie (2)

      tam nie obwieszają się esesmańskimi symbolami, (błyskawicami) nie są lewakami

      • 4 5

      • Masz taki symbol na skrzynce elektrycznej!

        Ale masz rację! Porządniejsi od Polaków. Tolerancyjni, uczciwi... szanujący kobiety.
        Nie ma u nich katofaszyzmu.

        • 7 1

      • Partyjna istoto... bo nie musza! Dania nie ma rezimu katofaszystowskiego... jak juz napisano.

        A twoja TVP ma takie znaki SS na mapie pogody clownie

        • 6 2

    • (2)

      pal wroty tęczowy zboczeńcu

      • 0 6

      • Luzuj szelki. Cysorz Polski jest kryptogejem ....

        Tak ten... ktorego pilnuja setki Milicjantow

        • 6 0

      • O to to... ładnie pokazujesz tą różnice.

        W Dani nie było by takiego komentarza obywatelu Kaczystanu

        • 5 0

  • Pod polską banderą pływają holowniki i żaglówki

    Pod polską banderą nie ma prawdziwych statków handlowych, pływają tylko statki szkoleniowe,obsługi portu ,platformy i jachty.Polski Rejestr Statków jest archaiczną instytucją , przechowalnią wapniaków na stołkach,którym

    Pod polską banderą nie ma prawdziwych statków handlowych, pływają tylko statki szkoleniowe,obsługi portu ,platformy i jachty.Polski Rejestr Statków jest archaiczną instytucją , przechowalnią wapniaków na stołkach,którym na niczym nie zależy bo po co się wyśilać skoro zyski nie mają wpływu na wypłaty.Nikt nie chce pływać pod polską banderą,bo polskie prawo i przepisy są i**otyczne,a ewentualnie sprawy trwają latami.
    PRS woli sprawdzać doki i platformy niż walczyć o zmianę przepisów i nowych wielbicielki polskiej bandery

    • 43 4

  • A mieliśmy 43 statki w PLO!!! Co z nim, ruda mendo?! (10)

    Gdzie forsa za tę flotę?!

    • 26 32

    • Gdzie prom pinokio? 6 lat!

      Gdzie kasa?

      • 19 8

    • Flotę sprzedał za szklane paciorki guru Lewandowski Janusz (1)

      do teraz okadzany, jako ekspert od gospodarki, prywatyzacji, a ostatnio od budżetu UE, który powinien mieć dożywotni zakaz pokazywania się na Wybrzeżu ..

      • 14 6

      • Floty nie było ,oni jeszcze byli w szkole średniej,nieuku!

        • 0 0

    • a co on ma do prywatyzacji z lat 90tych? (4)

      tyle co kaczynski do opozycji w stanie wojennym

      • 14 4

      • Jak to, co ma? (1)

        Ma bardzo dużo! "Policzmy głosy". Nocna zmiana. Czyżby PLO nie upadło po tym fakcie?

        • 4 5

        • Nie!

          • 0 0

      • Ten... no (1)

        Startując na senatorów z Elbląga i Gdańska, tworząc gabinet prezydenta Wałęsy, zostając wiceprzewodniczącym S (Lech) czy stając na czele reaktywowanego Tygodnika Solidarność (Jarosław), bracia Kaczyńscy byli w centrum

        Startując na senatorów z Elbląga i Gdańska, tworząc gabinet prezydenta Wałęsy, zostając wiceprzewodniczącym S (Lech) czy stając na czele reaktywowanego Tygodnika Solidarność (Jarosław), bracia Kaczyńscy byli w centrum ówczesnego establishmentu. Nawet po obaleniu rządu Jana Olszewskiego, po sławetnej nocy teczek, Jarosław Kaczyński był gotów do rozmów z Unią Demokratyczną na temat nowej koalicji rządowej. Późniejszy prezes PiS-u nie kontestował Okrągłego Stołu, tylko starał się na nim ugrać tyle, ile zdołał.

        • 6 2

        • bo to moskiewski agent urodzony i wyszkolony

          przez sowiecką agentkę-matrioszkę Yadwihę, na temat której wiele kłamstw jej pomiotów wyszło już na jaw.

          • 1 1

    • Którym nim?

      • 0 0

    • Nie rudy ,ale podział zysków między kliki w latach osiemdziesiątych

      • 0 0

  • Prawdziwy Gdańszczanin (1)

    Brawo za poczucie humoru dla autora artykułu.

    • 23 2

    • Tylko czekać kiedy wrócą na ulice bejgerówki.

      • 0 0

alert Portal trojmiasto.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii.