Opinie (43) ponad 10 zablokowanych

  • czxy to jest ten statek budowany przez Naute 20 lat ? (1)

    i do ktorego Nauta doplacila 29melonow

    • 28 9

    • 20 lat - gratuluję wiedzy. Stępka w 2013 - to już mamy 2033?????

      • 10 6

  • (2)

    tak dokładnie, to ten statek wybudowany przez najtragiczniejsza firme stoczniowa NAUTA z Gdyni. przekret za przekretem. nie dziwie sie ze statek został ledwo zbudowany, a firmy nie chcą wspolpracować z ta stocznia. Kazdy boi sie o wynagrodzenie.

    • 26 8

    • Sam jesteś tragiczny

      • 6 5

    • zaprojektowany przez jeszcze lepsze biuro

      • 1 0

  • Super ankieta... (3)

    Tylko elektrownia atomowa może spowodować że węgiel nie będzie nam potrzebny. Proszę o wyliczenia ile potrzeba wiatraków i jaki obszar musiały by zajmować by zasilić Trójmiasto?

    • 26 3

    • Wszyscy odchodza od atomu (2)

      Poczytaj opracowania mówiące o kosztach budowy,eksplotacji i zamykania elektrowni jądrowych - wielokrotnie przewyższają tradycyjne elektrownie oraz te z odnawialnych źródeł nieuku

      • 3 22

      • Wszyscy budują nowe reaktory, z wyjątkami potwierdzającymi regułę

        Swoją drogą wszystko co napisałeś jest zwykłym kłamstwem. Niezły wyczyn.

        • 16 1

      • A co ze stabilizacja napięcia w sieci, gdy nie bedzie akutrat wiał wiatr?

        Zapomniałeś napisać, że w tym celu stawia się bloki gazowe.
        Takie małe przemilczenie, ale jakże znaczace :)

        • 1 0

  • Wiatraki, ok, ale tu potrzeba by mieć pewność zasilania non stop, potrzeba atomu. (1)

    Wiatr i słońce może stanowić 20% źródeł zasilania w sieci, lecz co zrobić w listopadzie gdy nie ma słońca i wiatru? Potrzebne są szybkie inwestycje w elektrownię atomową i to nie jedną

    • 21 3

    • w listopadzie nie ma wiartu??? A to nowosc dla mnie!

      • 2 1

  • (1)

    Napiszmy jeszcze ile taka farma wytrzyma, a potem co robimy z takimk wiatrakami. A wiec po 15-20 latach mamy kupe materialu z wlokna z ktorym nie bardzo jest co zrobic, poddac recyklingowi, praktycznke sie nie rozklada sie. Tylko zakopac, od tyle ekologii.

    • 21 2

    • To samo z panelami fotow. są nieekologoczne!

      • 1 0

  • A Nauta to już upadła czy jeszcze nie? (3)

    Żyje to jeszcze?

    Kiedyś Stocznia z tradycjami, z przyzwoitym wykonawstwem....

    • 12 7

    • jeszcze NIE

      • 2 1

    • (1)

      200 ludzi fizycznych do odstrzalu od dzisiaj.ale biurowi mają się dobrze.biurowi są bardzo potrzebni żeby nautę postawić na nogi

      • 6 2

      • Gdzie ten Poseł z Pomorza A.....ziewicz

        czemu się tym nie interesuje

        • 2 0

  • Niesamowite, że ten portal w końcu opublikował coś mądrego

    • 8 2

  • Gość (2)

    Czy zapadły już jakieś wyroki w sprawie "utopienia" podczas jego budowy z tego co pamiętam 20 mln zł.?

    • 14 0

    • NIe

      • 4 0

    • wyroki za budowę statku Oceanograf

      nikt nie zostal pociągnięty do odpowiedzialności. umowa podpisana przez pana Andrzeja Sz. i panią Ewę J. już od początku zakladala straty stoczni Nauta. zamiast zbudowac statek w ciagu roku trwalo to kilka lat. strata stoczni to 26 milionów złotych wg faktur lecz naprawdę strata jest znacznie większa.

      • 5 1

  • A PISowcy Zaorali Stocznię Nauta (4)

    Stocznię ,ktora wybudowała tak wspaniały statek

    • 7 14

    • a co ma PIS do zarzadzania stocznia remontowa. Gdanska Remontowka daje rade, a Nauta nie - ot pytanie dlaczego nie? (1)

      • 3 2

      • ma o tyle,

        że kiedy zaczął nam miłościwie panować PiS, to w firmie zaroiło się od kilku nowych dyrektorów i masy dziwnych ludzi. Po wydrenowaniu kasy Nauty wywędrowali grasować gdzie indziej. Nie widziałem czegoś takiego nigdy, to było jak najazd szarańczy.

        • 10 2

    • A teraz co -uklad z wierzycielami

      Zrzekają się 70%naleznosci.Nsuta wciąż wierzy że na to przystaną

      • 3 0

    • PiS zaorał?

      Przecież to za czasów PO Nauta czyli stocznia jako jedna z dwóch w Polsce która nie miała długów wpadła w proces nepotyzmu czyli zatrudniania przez znajomości i układy rodzinne. Do stoczni przyszło na kierownicze i

      Przecież to za czasów PO Nauta czyli stocznia jako jedna z dwóch w Polsce która nie miała długów wpadła w proces nepotyzmu czyli zatrudniania przez znajomości i układy rodzinne. Do stoczni przyszło na kierownicze i dyrektorskie stanowiska spora grupa ludzi która nie miała wcześniej w ogóle do czynienia ze statkami czy też gospodarką morską. Sam byłem świadkiem gdy zatrudniono na stanowisku technologa człowieka który przyjechał na wybrzeże ze środkowej części kraju i nie potrafił rozróżnić gdzie jest lewa a prawa burta... Ten ktoś wcześniej pracował przy produkcji okien i był rodziną pewnego senatora z Gdańska... Do tego wszystkiego doszły nie przemyślane oraz wyjęte z kapelusza propagandowe akcje takie jak otwarcie działu nowych budów w Gdańsku i podpisanie umowy na przebudowę platformy Lotosy. Nie muszę dodawać wiadomych rzeczy tj że nie miały te dwa procedery jakiejkolwiek przemyślanego planu produkcyjno-finansowego i zakończyły się fiaskiem... Wszystkie te akcje spowodowały że Nauta w latach 2010-2015 ze stoczni bez długów wpadła w gigantycznie zadłużoną firmę. Na koniec prośba do moderatorów Trojmiasto.pl, ja wiem że wy jesteście zlewicowanym portalem ale proszę nie usuwajcie komentarzy które nie są POlitycznie poprawne i które mówią prawdę!!!

      • 12 2

  • Prawdziwy obraz państwowych stoczni.

    Państwowe stocznie to patologia. Upolitycznione zarządy z kosmosu. Niższa kadra zarządzająca - cwaniaczki bujające się od wielu lat po spółkach skarbu państwa. Przerost zatrudnienia. Cześć załogi o mentalności rodem z PRL. Do tego związki zawodowe. Normalny człowiek wytrzyma tam max 2 lata.

    • 15 6

1

alert Portal trojmiasto.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii.