2020-02-27 13:00
Nasze społeczeństwo bogaci się, więc ludzi stać na auta, nawet kilka w rodzinie. Matki mogą zawieźć dzieci do szkoły i pracować bo dzięki rządowi mają na paliwo. I potem mogą też do pracy pójść bo jest dobrze i
Nasze społeczeństwo bogaci się, więc ludzi stać na auta, nawet kilka w rodzinie. Matki mogą zawieźć dzieci do szkoły i pracować bo dzięki rządowi mają na paliwo. I potem mogą też do pracy pójść bo jest dobrze i pracodawcy chcą je zatrudniać, a nie jak za poprzedniego rządu.
Komu nie w smak samodzielność Polskich matek i dobrobyt Polskich rodzin?
Komu zależy by Polaków było mniej?
Polacy w końcu mają więcej samochodów niż Niemcy!
Wilki, nie ludzie, rzucają kłody pod nogi budujących dobrobyt naszej Ojczyzny!
2020-02-27 13:02
też jestem kierowcą i nie ma gdzie zaparkować bo jest za tanio
2020-02-27 13:05
Jasne, jakos nigdy mi sie nei zdarzylo nie znalezc miejsca w strefie, najwyzej trzeba bylo przejsc 200 metrow wiecej. Wiec twoj argument to inwalida.
2020-02-27 13:16
w sezonie nie ma szans
2020-02-27 23:15
Obowiązkowe wprowadzenie nr tablic; niech wszczepią na chipy by wiedzieli kto, kiedy, gdzie i z kim. Już tak nas inwigilują, że wypadałoby wprowadzić godzinę policyjną. Nr tablic, by nie odstępować biletów? Przecież jak
Obowiązkowe wprowadzenie nr tablic; niech wszczepią na chipy by wiedzieli kto, kiedy, gdzie i z kim. Już tak nas inwigilują, że wypadałoby wprowadzić godzinę policyjną. Nr tablic, by nie odstępować biletów? Przecież jak zapłaciłem za miejsce, to jest ono opłacone i co kogo obchodzi kto lub co na nim stoi. Mogę sobie postawić wrotki, a później ponton. Złodziejstwo grubymi nićmi szyte. Jak w restauracji zjem po dziecku obiad, to też muszę za niego podwójnie zapłacić? Tę ustawę trzeba zaskarżyć.
2020-02-27 14:42
Trzeba naiwnych wyborców ukarać
2020-02-28 07:09
a co. Tereny do przekazania za friko deweloperowi się w Gdańsku skończyły?
2020-02-27 14:23
Zrobmy oplaty 200 zl za minute parkowania, to bedzie wszedzie duzo miejsca i bedziesz mogl parkowac.
2020-02-28 07:34
no to teraz będzie wolnych miejsc pełno naiwniaku to tylko tłumaczenie na skok na kasę
2020-02-27 13:07
2020-02-27 13:16
W formie podatków.
Jestem mieszkańcem Gdańska, za co więc te kolejne opodatkowanie?
Równie dobrze można wprowadzić podatek od oddychania, korzystasz z powietrza płać . Durna filozofia neoliberałów.
2020-02-27 14:00
czyli 9zł dopłacają ci inni.
2020-02-28 07:13
Głodnemu chleb na myśli. Większość jest normalna i seksualnie poprawna. Nic nie ciągną. Nie każdy jest mniejszościowym odmieńcem.
2020-02-28 07:36
to wprowadzić opłaty za pozostawianie rowerów na ulicach i innych placach
2020-02-27 15:26
2020-02-27 15:53
tej sprawie przeciwstawny twojemu określasz z góry "rowerzysto" ?
I ja jako kierowca popieram te opłaty, ale nie zgadzam się na pobieranie ich od rowerzystów, bowiem nie wydzielają oni spalin, a po drugie przez użytkowanie rowerów działają pozytywnie na rzecz swojego zdrowia.
2020-02-28 07:38
a co ma wspólnego pobieranie opłat za parkowanie z wydzielaniem spalin w lecie trudno znależć miejsce w stojakach na rowery więc powinno się wprowadzić opłaty żeby wymusić rotację
2020-02-27 17:34
rowerzyści generują korzyści dla innych przez to , że np. nie mają roszczeń do zajmowania przestrzeni parkingowej (na jednym miejscu do parkowania samochodów można w dwóch warstwach zaparkować 20 rowerów).
2020-02-27 19:33
2020-02-28 11:58
To jeszcze napisz ile za używanie przestrzeni mają płacić inni użytkownicy pojazdów posiadających kółka - tak? Bo chyba to Cię gryzie?
Ile płacić mają :
Rolkarze, wrotkarze, pchający wszelkie wózki, użytkownicy hulajnóg itp. Jakie stawki proponujesz?
2020-02-27 13:09
tyle głupoty w jednym zdaniu
2020-02-27 13:12
Powinniśmy pamiętać kto je daje. Jak zabiorą i podwyższą cenę paliwa to znów będziemy skazani na komunikację miejską.
Zapytaj, kto buduje autobusy? Odpowiem! Zachodnie koncerny.
Samochód to wolność.
2020-02-27 13:16
500+ to zbędny socjal. Zamiast podwyższyć kwotę wolną od podatku kolejne partie prześcigają się w przekupywanie wyborców za ich własne pieniądze. Ale to by było promowanie pracujących, a nie bezrobotnej patologii. Dlatego 500+, 13, 14 i 19 emerytury powinny być zlikwidowane.
2020-02-27 14:14
Mafie vatowskie już przebierają nóżkami
2020-02-27 14:45
2020-02-27 19:04
Tak, tak, tak, mafie vatowskie, zakładane przez ludzi z pisu.
2020-02-27 14:44
Niech Rosja im płaci za służbę
2020-02-27 15:57
Piłsudskiego i wielu innych, za to, że swoje wykształcenie (w tym wojskowe) zdobyli u zaborców.
2020-02-27 13:23
Sami sobie te pińcety dajemy. Może poza pijawkami, które nic nie dają, tylko korzystają.
2020-02-28 08:20
I podwyższyć ceny jezzcze bardziej...
I bedzie jeszcze lepiej w tym kraju...
2020-02-27 14:25
Wystarczy wyszukać w internecie temat "nowa opłata paliwowa".
2020-02-27 14:45
Akcyza zmaleje , będą te same ceny d**ilu
2020-02-27 15:57
Typowy wielbiciel dojnej zmiany. Zero kultury. Wyzwiskami poprawiłeś swoje samopoczucie?
2020-02-28 08:20
Paliwo kosztowało tyle co dziś, a nawet więcej...
2020-02-28 06:37
A akcyza to co, dzięki rządowi benzyna kosztuje 5 zł a gdyby nie podatki byłoby około 2,40 zł za litr.
Dzięki temu podatkowi rząd może dać 500+ i inne socjalki dla zadowolonej patoli
2020-02-28 08:10
Jeśli myślisz, ze rząd coś daje, to jesteś w błędzie.
2020-02-27 13:15
No skoro się społeczeństwo bogaci (a nie powiem na kim głównie) to chyba stać je na zapłacenie na parking? Czy serio masa passatów to taki dobrobyt? A za tego rządu to raczej matki na d*pach siedzą bo po co pracować skoro dodatki się sypią z nieba. Pozdrowionka dla Ciebie.
2020-02-28 08:22
Bo zarobki nie zachęcają, a za nianie zapłacić 1000 zł to pozostaje 800 zl, troche mało jednak...
2020-02-27 13:18
Matka nie powinna musieć robić za kierowcę, bo dzieci nie mają jak dojechać. Od tego powinien być transport publiczny.
Samochody w mieście to ślepa uliczka.
2020-02-27 14:49
Dzisiaj w autobusie 227, obleśny typ, nakaszlał mi na głowę. Obrzydliwe.
2020-02-27 23:19
Bo bilety są za tanie. Po podwyżce autobusami będzie jeździła tylko arystokracja.
2020-02-28 12:30
akurat ma być obniżka ceny, jeśli chodzi o bilet miesięczny na całe Trójmiasto :)
2020-02-27 13:24
Aż miło poczytac
2020-02-27 13:37
Skoro się bogacimy i stać nas na samochód to i również na paliwo, ubezpieczenie,parkowaniE! Oczywiście bardzo dziękujemy temu rządowi za tak wielką łaskawość,bo za poprzedników to matki nie mogły odwozić dzieci do
Skoro się bogacimy i stać nas na samochód to i również na paliwo, ubezpieczenie,parkowaniE! Oczywiście bardzo dziękujemy temu rządowi za tak wielką łaskawość,bo za poprzedników to matki nie mogły odwozić dzieci do szkoły,nie mogły pracować a ten paskudny Niemiec miał więcej samochodów niż my. Teraz to my kupujemy niemieckie linie lotnicze i my dumny naród wykupi ziemię Niemca, Ruska i wszystkich tych którym zależy by nas było mniej. Na czele KODem i innymi nie Polakami włącznie. Górą patrioci! Pałki w dłoń!
2020-02-27 19:07
Zapomniałeś o bankach. Kupujemy banki i są pieniądze
2020-02-27 13:43
manifest to żeś popełnił. A nie zauważasz, że samochodów jest za dużo i niestety trzeba ograniczyć ich ilość w centrach miast? Proszę też nie mylić samodzielności z samowolą. Sam jestem kierowcą od 25 lat i zawodowym spedytorem. To co się dziej na drogach i parkingach wymaga zdecydowanych działań " wychowawczych" względem większości. kierowców
2020-02-27 13:59
smród
hałas
paraliż miasta/komunikacji publicznej
wypadki na masową skalę
utrata ogromnej przestrzeni miejskiej
ogromne wydatki z budżetu miejskiego, a podatków żadnych kierowcy nie płacą
zniszczona infrastruktura np. chodniki.
.....
2020-02-27 22:41
przykład myślenia linearnego, czyli standardowe IQ w okolicach ~80
2020-02-27 14:21
Wyznacznikiem bogactwa. Byle "złom" kupisz wszędzie i tanio.
2020-02-27 15:30
To że twoja rodzina takim jeździ nie oznacza, ze inni też. Ja jakoś przeważnie widzę nowe modele. Wszystko powyżej 2010-2015r. Nie wiem czy to tak tanio się je kupuje.
2020-02-27 15:38
średnia wieku auta w Polsce to 20lat.
więc zdecydowana większość to są stare złomy
2020-02-27 15:59
Pewnie do średniej wlicza się wiek gdyńskich autobusów.
2020-02-27 21:47
mają nowe MANy przecież
2020-02-27 21:47
w Polsce tak, w Gdańsku średnia jest niższa
2020-02-27 16:09
obsługuje lub bardzo słabo, ludzie, w tym starzy ratują się zdobyciem do skutku prawa jazdy i zakupem samochodów.
A tu, ze względu na dochody i wiek, przeważnie kupują jak najtańsze pojazdy - często bardzo
obsługuje lub bardzo słabo, ludzie, w tym starzy ratują się zdobyciem do skutku prawa jazdy i zakupem samochodów.
A tu, ze względu na dochody i wiek, przeważnie kupują jak najtańsze pojazdy - często bardzo stare.
Tam, gdzie z moją rodziną mamy domek letniskowy koło Kościerzyny, tylko jedną rodzinę z tej naszej wsi, ze względu na to, że od lat mają pracę w Norwegii, stać na nowe samochody.
Reszta naszych, miejscowych znajomych ma stare szroty, min. 15-letnie.
2020-02-27 20:01
2020-02-27 15:40
Komu nie w smak samodzielność Polskich matek i dobrobyt Polskich rodzin?
Komu zależy by Polaków było mniej?
Polacy w końcu mają więcej samochodów niż Niemcy!
Wlki, nie ludzie,
Komu nie w smak samodzielność Polskich matek i dobrobyt Polskich rodzin?
Komu zależy by Polaków było mniej?
Polacy w końcu mają więcej samochodów niż Niemcy!
Wlki, nie ludzie, rzucają kłody pod nogi budujących dobrobyt naszej Ojczyzny! brzmi i grzmi jak komunistyczna propaganda!!!
2020-02-27 19:10
co musi za ten dobrobyt płacić. Szczególnie, gdy cześć tych co korzystają leżą do góry brzuchem.
2020-02-27 16:28
Jesteś pisowskim moherem czy opłaconym trollem ?
Rząd nic nie daje tępaku bo nie ma swoich pieniędzy.
2020-02-27 19:10
Ale cześć elektoratu pisu tak myśli...
2020-02-27 16:44
2020-02-27 17:58
2020-02-27 18:39
Masz do tego prawo. Nikt tu nie napisał. Won z samochodem, nie przyjeżdżaj do Śródmieścia. Ale jak parkujesz to płać. Może gdzieś pod dachem będzie taniej. Albo na prywatnym parkingu...
2020-02-28 11:10
2020-02-27 13:01
Tęsknić nie będziemy.
2020-02-27 13:26
2020-02-27 13:29
.....
2020-02-27 13:52
koszty życia coraz większe (szczególnie mieszkania) a po boomie z okolic ME 2012 nie ma śladu. Prezydent miał udziały w firmie developerskiej, urząd miasta jest współwłaścicielem galerii handlowej - czy to jest normalne? Developerzy, politycy, pośrednicy nieruchomości mają zarabiać a ty tylko płać i płać na każdym kroku.
2020-02-27 13:56
2020-02-27 14:04
2020-02-27 16:30
Czas więc byś wrócił na swoją wieś.
2020-02-27 17:24
Raczej Wrocław/Poznań/Warszawa - tam stosunek płacy do kosztów życia jest coraz lepszy na tle Gdańska.
2020-02-28 07:41
2020-02-28 10:02
2020-02-27 14:15
jeszcze możesz zatęsknić ;)
2020-02-28 10:03
2020-02-27 15:25
Nie będzie za kim tęsknić, nasza pani prezydent nie ma konkurencji w Wolnym Mieście Gdańsk. Karawana jedzie dalej a pisdy ujadają....
2020-02-27 16:19
2020-02-27 16:31
Jezus, słusznie prawisz.
PiSuary won z Gdańska !
2020-02-27 16:29
Wyborco - matole, nie ostatnia kadencja tylko pierwsza. PiSuary w Gdańsku nigdy rządzić nie będą !
2020-02-27 18:32
Nie wiem na czym to polega ale w lokalu wyborczym wszyscy dostają amnezji i zapominają co ten ktoś mówił przed wyborami (2-3, 6 miesiący wcześniej) co zrobił dobrego i złego przez ostatnie 4 lata itd.
2020-02-27 23:26
2020-02-28 07:58
2020-02-28 10:01
2020-02-27 13:01
2020-02-27 16:55
Ale ja w końcu mogę zaparkować tam gdzie chcę a nie kilometr od celu.
Szybko załatwiam sprawę i jadę dalej.
A do pracy jadę hulajnogą
2020-02-28 08:25
Więcej miejsca do parkowania? Chyba nie...
2020-02-27 17:01
kiedy socjaliści /pobożni i bezbożni/ pójdą pod sąd i do więzienia za niszczenie gospodarki, waluty pln i depopulacje PL
2020-02-27 19:54
2020-02-28 10:00
2020-02-28 14:42
czy ktoś tobą kieruje ?
2020-02-27 13:01
Niech jeszcze kupią więcej lawet i wywożą ten złom na drugi koniec Polski!!! Chodniki dla pieszych!!!
2020-02-27 14:05
Księżyc dla księży.
2020-02-27 13:02
w zamian smród z szadółek i trujące toksyny z port seris i największej spalarni smieci.
2020-02-27 13:40
Czy damy Pani kolejną szansę? Oczywiście!
2020-02-27 13:50
Nikt tyle nie myśli o prezydent Gdańska, co trolle, które tu nie mieszkają :D
2020-02-27 14:03
Proszę nie szkalować Pani Prezydent
2020-02-27 14:36
2020-02-27 13:02
Czy Ci urzędnicy naprawdę już powariowali?
2020-02-27 13:52
zastanawia mnie tylko czemu nie mogli zrobić stałych powiedzmy 4 czy 5 PLN. A tak to bez kalkulatora ani rusz ;)
Jest też pole do optymalizacji dla niektórych, bo pierwsza godzina jest tańsza ;)
2020-02-27 16:34
To matematyka dla klasy 4 podstawówki :)
Nie kompromituj się.
2020-02-27 20:25
Życzę powodzenia jak będziesz chciał zapłacić za 45 minut
2020-02-28 09:32
Parkomat ci podpowie. i tak pewnie gotówki nie masz.
2020-02-27 13:56
2020-02-27 15:11
2020-02-27 20:03
2020-02-27 22:06
wiesz w urzędzie jest 40zł na reka na gofdzine wiec stac sie na 5.5 na parkowanie :D aaa z reszta programisci mają 100/h i to nadal biedni ludzie :D
2020-02-27 13:04
2020-02-27 13:28
Zniesienie opłat za komunikację to pierwszy krok do jej likwidacji. Jak nie ma wpływów zaczynają się cięcia rozkładów. Jak są cięcia rozkładów to mniej ludzi korzysta. Potem można powiedzieć, że jest bezpłatna, a i tak nikt nie korzysta, więc być może jest zbędna.
Problemem komunikacji nie jest jej cena tylko jakość.
2020-02-27 20:22
Szkoda tylko ze już teraz nie ma co ciąć z tych rozkładów, wiec myśle ze gorzej nie będzie... nie wiem kto wymyśla rozkłady, a nie zaraz już wiem, napewno ktoś kto nie korzysta z komunikacji miejskiej, bo trzy odjeżdżające autobusy w jednym kierunku w przeciągu 5 minut, a później trzeba czekać 20-25 minut na kolejny to jakaś kpina...
2020-02-27 14:09
bezpłatną? czyli kierowcy będą jeździć w ramach wolontariatu?
2020-02-27 14:42
Kierowcy nie maja płacone z biletów, wiec nie ma dla nich znaczenia, czy masz bilet czy nie.
2020-02-27 16:08
Za to co jest niby za darmo płacimy my wszyscy
2020-02-27 17:58
2020-02-27 20:05
drugą część z budżetu miasta i byłoby za darmo
2020-02-27 22:08
no szczyt szczytów takie cos napisac.....
2020-02-28 07:19
tylko nie korzystam. Więc się odwal i jeździj na mój koszt.
2020-02-27 20:17
I będziesz jeździć jak w Indii :')
2020-02-28 00:25
To nie chodzi o bilety komunikacji, tylko o czas dojazdu i szybkość załatwienia spraw w różnych urzędach. Zwłaszcza dla ludzi pracujących.
2020-02-27 13:04
2020-02-27 13:11
2020-02-27 20:31
I plecaków. I dzieci też.
2020-02-28 08:28
Niech powietrze wożą
2020-02-27 13:12
2020-02-27 23:42
Skoro nie ma możliwości płynnego przesiadania się z jednej linii na drugą... .Większość połączeń nie jest zintegrowana a to oznacza, że nie mamy komunikacji miejskiej. Wysiadasz i widzisz jak odjeżdża twój autobus, PKMa.
Skoro nie ma możliwości płynnego przesiadania się z jednej linii na drugą... .Większość połączeń nie jest zintegrowana a to oznacza, że nie mamy komunikacji miejskiej. Wysiadasz i widzisz jak odjeżdża twój autobus, PKMa. Potem czekasz kilkanaście minut a rano to często strata niedodrobienia. Mało jest pojazdów rezerwowych, linie tramwajowe może wyremontowane ale nie zmodernizowane. Awaria jednego tramwaju w tym prowincjonalnym miasteczku to tragedia, kpina jak w "Misiu". Nowy tabor jest w opłakanym stanie i nikt chyba nie pyta kierowców jak powinny być wyposażone autobusy bo tabor różni się zabudową kabiny, systemami informacyjnymi, inną ergonomią i oznaczeniami przeznaczonymi dla pasażerów. Niektóre rozwiązania są niepraktyczne inne wręcz niebezpieczne jak tablice informacyjne przy oknach na wysokości głowy pasażera, przy bocznym zderzeniu mamy zapewniony pobyt w szpitalu. Totalna prowizorka.
2020-02-27 13:21
Ci ludzie z UM nie potrafia takiej zagwarantować. Bo to nie jest w ich interesie
2020-02-27 13:52
wtedy kiedy się wprowadzi priorytet, czyli nigdy
2020-02-27 13:57
Osoby odpowiedzialne za komunikację mają samochody służbowe. Prezydenci również nie jeżdżą z plepsem.
2020-02-27 14:00
W końcu właściwe pytanie
2020-02-27 14:41
sprawna punkualna? jak znikną samochody januszy blokujących przejazdy z np niedzwiednka do wrzeszcza
2020-02-27 20:06
ale w Gdyni jest już od dawna
2020-02-27 20:36
Ale po co? Przecież i tak korzystacie z tego niepunktualnego złomu i siedzicie cicho więc po co?
2020-02-27 13:05
2020-02-27 14:06
2020-02-27 14:23
no chyba że po brukowanym chodniku lubisz jeździć.
2020-02-27 15:33
Takich ludzi nie można wykluczac z życia. Są też młodzi, czynni zawodowo, którzy potrzebują samochodu do przemieszczania się szybko w oddalone miejsca. Nie każdy pracuje stacjonarnie w markecie na kasie.
2020-02-27 16:05
albo ewentulanie rury wydechowe do kabin, a nie na zewnątrz
2020-02-27 20:38
Widać po bredniach, że miałes taki samochód z rurą wydechową do wewnątrz.
2020-02-28 07:38
Tak, czyli plebs do zapchanych autobusów, a bogacze do wielkich, emitujących mnóstwo CO2 limuzyn. Wszystko dla bogatych Gdańszczan. Dla Gdańszczanek pewnie też.
2020-02-28 10:05
2020-02-27 13:05
parkin... wróć parkomaty!
2020-02-27 13:13
Miejsce nie jest nieskończone, więc tak, wymuszenie rotacji i zmniejszenie ruchu przez opłaty za parkowanie jest lepszym rozwiązaniem, niż budowanie nowych parkingów. Żeby jeszcze wiązało się to wszystko z rozwojem
Miejsce nie jest nieskończone, więc tak, wymuszenie rotacji i zmniejszenie ruchu przez opłaty za parkowanie jest lepszym rozwiązaniem, niż budowanie nowych parkingów. Żeby jeszcze wiązało się to wszystko z rozwojem komunikacji publicznej to by było fantastycznie, ale ta część niestety leży. Tak czy inaczej - im mniej samochodów w mieście, tym lepiej.
2020-02-27 13:21
a potem dopiero ogranicza ilosc parkingow
2020-02-27 14:07
warto poprawić częstotliwość SKM
2020-02-28 10:06
2020-02-27 14:05
Ku uciesze komentujących tutaj :)
2020-02-28 10:05
Portal trojmiasto.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii.