2019-12-27 15:41
Opinia wyróżniona
Czyli gdyby nie bezpłatne przejazdy dla dzieciaków, wspólny bilet były już dawno w całym Trójmieście.
2019-12-28 11:49
.
2019-12-28 10:38
Nic się nie zmieniło. To tylko kolejne obietnice. Dlaczego akurat te miałyby być spełnione, skoro wszystkie wcześniejsze nie były?
2019-12-27 18:10
Jedziecie do miasta które ma być może jakieś tam plusy. Rozchodzi się jednak oto żeby te plusy nie przysłoniły wam minusów
2019-12-28 00:23
To bareja :) :):)
2019-12-27 16:51
To nic by nie było. A tak - są bezpłatne przejazdy dla dzieciaków i kolejne obietnice dot. wspólnego biletu.
2019-12-27 15:47
Wprowadzić w zamian symboliczną kwotę np. 20 zł miesięcznie za bilet ulgowy.
2019-12-27 16:54
20zł to powinien być koszt dla każdego, nie tylko ulgowiczów. Ale w zamian opłaty za parkowanie i wjazd do centrum autem osobowym x1000 zł.
2019-12-29 23:06
Twoje leczenie skończyło się niepowodzeniem.
2019-12-27 17:05
Śpiewasz sobie czasami "znowu w życiu mi nie wyszło"?
2019-12-27 19:21
W mieście są setki tysięcy osób którym "wyszło" i dlatego zapychają miasto swoimi blaszakami po średnio 5 tys zł.
Jak podniosą znacząco opłaty, to plebs, włącznie z Tobą, przesiądzie się do komunikacji, a autami będą jeździć ci, którym faktycznie "wyszło" w życiu, a nie tylko im się tak wydaje.
2019-12-29 05:43
Do wiecznie zapchanych, spoznionych, odwolanych autobusow, SKMek czy do krotkich PKMek z tradycyjnie odwolanym kursem po 16-tej?
Nawet jak sie przesiada - wtedy ceny biletow pojda w gore o 1000%.
2019-12-28 19:44
Naprawdę tego nie rozumiem.
Nie raz gotuję się czytając opinie innych mając poczucie, że dalece mijają się z rzeczywistością i tkwią w błędzie z poczuciem własnej wyższości. Nigdy jednak nie przyszło mi do głowy
Naprawdę tego nie rozumiem.
Nie raz gotuję się czytając opinie innych mając poczucie, że dalece mijają się z rzeczywistością i tkwią w błędzie z poczuciem własnej wyższości. Nigdy jednak nie przyszło mi do głowy nazwać takiego oponenta plebsem, gorszym soretem itp. Jak to możliwe, że pisząc komentarz o drugim człowieku, nie znając go nawet, można pisać takie rzeczy?
2019-12-28 21:16
Plus wygodny skrót myślowy dla określenia grupy osób....
Także bardzo przydatne sformułowanie
2019-12-27 20:50
Niech ta komunikacja zadba o obecnych użytkowników. Masz jakieś omamy, wizje, ale z tym to do jakiegoś medium, nikt Ci tutaj nie pomoże.
2019-12-27 20:26
2019-12-27 17:51
2019-12-29 23:08
Masz mózg zgniły. Co wachasz?
2019-12-27 20:52
Dobry jesteś, robiłeś sobie test na IQ?
2019-12-27 15:43
Bzdura
2019-12-27 14:42
Opinia wyróżniona
Czyli dojeżdżając autobusem do SKM dajmy na to w Oliwie, a potem dwie stacje do Sopotu zapłacę tak jak dotychczas 150 zł. Ci ludzie mają problem: nie jeżdżą w ogóle komunikacją miejską i ich pomysły są od czapy, a przede
Czyli dojeżdżając autobusem do SKM dajmy na to w Oliwie, a potem dwie stacje do Sopotu zapłacę tak jak dotychczas 150 zł. Ci ludzie mają problem: nie jeżdżą w ogóle komunikacją miejską i ich pomysły są od czapy, a przede wszystkim nie rozumieją idei Trójmiasta, które funkcjonalnie jest jednym organizmem. Lepiej kupić jakiegoś grata w gazie i jeździć, taniej wyjdzie.
2020-01-08 15:09
Jeden bak benzyny kosztuje drożej niż ten bilet. przejeździsz miesiąc na jednym baku?
2019-12-28 14:00
Dlatego maja gdzieś mieszkańców i tylko robią działania pozorne .poto by udawać ze cos ich interesuje.
2019-12-27 22:28
A nie nowy bilet.
Wiadomym jest, że najdroższe są krótkie dystanse.
2019-12-27 19:11
to kup grata, zaplac ubezpieczenie, jedz na przeglad i do pierwszej wizyty w warsztacie, zobaczysz jak taniej sie jezdzi ;))
2019-12-27 18:04
2019-12-27 16:33
Trójmiasto jednym organizmem? bez przesady obydwa miasta(Gdynia i Gdańsk) mają odrębną politykę w wielu dziedzinach a Sopot nie ma nawet własnej komunikacji. Tak jak na siłę się łączy Bydgoszcz i Toruń
2020-01-23 14:09
Proszę nie łączyć Bydgoszczy z Toruniem. Winno się spalić anioły i ich miasto. Gryfy rlz :P
2019-12-27 22:24
Sosnowiec, Gliwice i Katowice też miały.
Ustawa metropolitalna z tym i**otyzmem tam skończyła. Niestety, dzięki pisowi, dla nas trwa to dalej.
2019-12-27 23:08
Jasne Gliwice pokazały gdzie mają tramwaje to ma być wspólna polityka?
2019-12-27 23:40
Długo po zaoraniu tramwajów.
2019-12-27 16:19
Czy mamy specjalna taryfę indywidualna dla Ciebie zrobić? Czego nie rozumiesz? Jest taniej dla tych co pracują i mieszkają w tym samym mieście, dla innych bez zmian.
2019-12-27 22:20
Jak Gdańsk chce błysnąć, to proszę - suburbia są potrzebne. Jak zrobić coś od siebie, to przedmieśca są złe.
2019-12-28 01:19
Gminy ościenne (w szczególności gminy Żukowo, Przodkowo, Kolbudy, Szemud, Kosakowo) żerują na dużych miastach. Chętnie "podbierają" mieszkańców dużym miastom, by następnie nie partycypować w kosztach budowy i remontów
Gminy ościenne (w szczególności gminy Żukowo, Przodkowo, Kolbudy, Szemud, Kosakowo) żerują na dużych miastach. Chętnie "podbierają" mieszkańców dużym miastom, by następnie nie partycypować w kosztach budowy i remontów dróg, w kosztach organizacji transportu zbiorowego.
Kupno o połowę taniej działki w Baninie czy Kielnie to też koszty, które te gminy i ich podatnicy powinni pokrywać.
2019-12-27 15:09
Ale to moze pretensje do sopotu, a nie do tych, co sie wreszcie dogadali?
2019-12-27 15:45
Gdańsk nawet nie wie ile za to zapłaci na razie mówią o 10 mln złotych a po roku powiedzą że wyszło im jednak 20mln. Nie ma jak tego policzyć bo nie ma systemu in/out. To jest kupowanie wyborców za ich własne pieniądze
Gdańsk nawet nie wie ile za to zapłaci na razie mówią o 10 mln złotych a po roku powiedzą że wyszło im jednak 20mln. Nie ma jak tego policzyć bo nie ma systemu in/out. To jest kupowanie wyborców za ich własne pieniądze nie dziwię się że Gdynia i Sopot w to nie wchodzą bo nawet nie wiadomo jak policzyć przejazdy uczciwie. A marszałek i SKM zrobili deal życia...
2019-12-27 16:59
Przez twoje dązenie do rozliczeń co do złotówki, nie ma biletu od lat i wydajemy 100 mln żeby to zbadac - ten pilotażowy bilet pomorski. Podobnie pełno ulg 33%, 49%, 51% które niepotrzebnie komplikują taryfę, a fakt, że nie możesz pojechać na uldze 49% jak masz 51% to już truskawka na torcie.
2019-12-27 17:54
Gdyby SKM byla Mieszkańców Czyli samorządów a nie spółką PKP, która od lat wyprowadza z niej pieniądze, dlatego masz stare pociągi stare trakcje i wiecznie spóźnione, popsute i zasyfione pociągi. Wiesz w jakim syfie i
Gdyby SKM byla Mieszkańców Czyli samorządów a nie spółką PKP, która od lat wyprowadza z niej pieniądze, dlatego masz stare pociągi stare trakcje i wiecznie spóźnione, popsute i zasyfione pociągi. Wiesz w jakim syfie i tłumie teraz będziesz jeździł??? Jak cena pójdzie tak w dół? Oczywiście pójdzie w dół tylko teoretycznie bo to miasto dopłaci do każdej karty mieszkańca i to pewnie 150 zł. W moim odczuciu Gdansk zapłaci za to 60 mln rocznie wiesz ile za to można wyremontować chodników i ulic ? A tak to nigdy nie powstaną
2019-12-27 22:21
To czego nie robi, to nie ustala wspólnych zasad tworzenia opłat za przejazdy oraz zasad ich dofinansowania.
Z tego powodu długie lata pociągi Regio kończyły bieg w Malborku i Smętowie a ludzie musieli sie
To czego nie robi, to nie ustala wspólnych zasad tworzenia opłat za przejazdy oraz zasad ich dofinansowania.
Z tego powodu długie lata pociągi Regio kończyły bieg w Malborku i Smętowie a ludzie musieli sie przesiadać na pociągi innego województwa. Po latach (20) udało się marszałkom dogadać i teraz śmiga bana ze Słupska do nawet Olsztyna... !
Więc jest nadzieja, że za następne 20 lat przyjdzie zrozumienie prostego faktu, że budowa kampusów urzedniczych jest najbardziej opłacalna wynajmującym powierzchnię ale bardzo kosztowna dla otoczenia. I w koszty ich funkcjonowania powinny być wliczone koszty dowozu siły roboczej...
2019-12-28 00:46
nania bania dzbania
2019-12-27 16:55
Wolę takie "lody" niż wydatek milionów zł na nikomu nie potrzebną stronę internetową.
2019-12-27 15:06
2019-12-27 16:00
2019-12-27 22:01
2019-12-29 05:59
2019-12-27 14:56
Jak Sopot i Gdynia będą chciały dopłacić to u nich też będzie
2019-12-27 15:03
Poza tym moje życie nie ogranicza się do pracy
2019-12-27 15:21
I w Gdańsku jest wszystko co mi do szczęscia potrzebne. Do Gdyni i Sopotu nie jeżdzę wcale. Bo niby co tam takiego jest czego w Gdańsku nie ma?
2019-12-28 00:09
ogolnie to pewnie nigdzie nie jedzisz, nie segregujesz smieci bo tez Ci to nie potrzeebne czego jeszcz enei potrzebujesz? Zabronimy wszystkim wszytkiego czego Ci nie potrzeba....
2019-12-27 21:38
Jest w Gdyni oceanarium na Skwerze, a w Gdańsku nie ma takiej atrakcji. Jest też kolejka górska której brak w Gdańsku. Jest też okręt wojenny i dwa Dary... żaglowce
2019-12-28 01:53
Oceanarium nie wiedziałem że macie ale widziałem to syfiaste akwarium na skwerze które to w obecnych czasach nawet wstyd pokazac znajomym co przyjechali na wakacje do Gdańska
2019-12-28 00:58
2019-12-27 23:48
W Gdańsku jest oceanarium, obiecane haha
2019-12-27 17:07
Ja tak samo nie jeżdżę do Gdańska bo nie ma po co.
2019-12-27 21:38
Więc już problem rozwiązany !
2019-12-27 16:27
2019-12-27 15:19
2019-12-28 19:17
Wytrzeźwiej.
2019-12-28 09:59
i to jest wystarczający powód by tam pojechać
2019-12-27 15:22
Wiele osób dojeżdża a Sopot jest jedna z lepszych lokalizacji w Trójmieście, mnóstwo knajp i pięknych miejsc. ja korzydtam i gorąco polecam
2019-12-27 20:07
codziennie po pracy jezdzisz do Sopotu? bo mowa tu o miesiecznym bilecie.
2019-12-28 16:40
Więc tak, dojeżdżam codziennie do Sopotu. Mam gdzieś ich łączony bilet, wygląda na to, że nadal jedyną sensowną opcją jest samochód.
2019-12-28 17:08
o ile do pracy nie mozesz dotrzec w ok.15 min rowerem to samochod zawsze jest najlepsza opcja.
2019-12-27 18:28
Na piwo można kupić raz w miesiącu bilet dodatkowo
2019-12-27 14:37
Dogadali się?
2019-12-27 15:06
2019-12-27 15:11
Też będzie obowiazywać.
2019-12-27 17:15
- cenowo zapewne nie skalkulowane wcale (zastrzegam że ja nie wiem czy 99 PLN to właściwa cena czy nie ale ręczę, że oni też tego nie wiedzą, ot po prostu strzelone 99 jak promocja w markecie)
- wydzielony obszar
- cenowo zapewne nie skalkulowane wcale (zastrzegam że ja nie wiem czy 99 PLN to właściwa cena czy nie ale ręczę, że oni też tego nie wiedzą, ot po prostu strzelone 99 jak promocja w markecie)
- wydzielony obszar obowiazywania, który zapewne na starcie zdyskwalifikuje cześć potencjalnych uzytkowników gdyż musieliby dalej kupować różne bilety
- jakiś dziwny rygor posiadania karty mieszkańca a przecież chodzi o bilet na transport publiczny, za który i tak trzeba zapłacić. Czyli odpada np wariant pasażera spoza miasta, który na rogatkach Gdańska chciałby skorzystać z transportu
2019-12-27 19:17
2019-12-27 18:53
Nie, poprostu jak zwykle Gdańsk olał wszystkich wokoło.
2019-12-27 22:26
Tak było z Kartą Dużej Rodziny, Gdańska Kartą Mieszkańca itp. Ale ze swojej strony Gdańsk się nie ogranicza - Sopotu czy Kolbud o zdanie się nie pytał, a do finansowanych przez nie autobusów swoje bachory za friko wpuścił. Dopiero potem się zorientował, że za to trzeba zapłacić.
2019-12-27 22:48
Jak to możliwe że Karta Mieszkańca Gdańska nie dotyczy pasożytów z Gdyni ??? Weźcie się ogarnijcie w tej Gdyni bo w ostatnich latach jesteście hamulcowym Trójmiasta.
2019-12-27 23:41
karta gdańszczanina jest ważna w Sopocie czy na Kowalach. Oj, lubicie się wozić za nieswoje...
2019-12-28 10:32
a dlaczego Gdańsk ma się martwić o ościenne gminy.
2019-12-28 09:35
To niech się wezmą do roboty lenie śmierdzące, przeliczą, skalkulują, przedstawią propozycje..
A nie tylko czekają, aż ktoś to za nich zrobi, marszałek województwa a może Gdańsk??
2019-12-28 16:20
Gdańsk to nie miasto tylko wieś
2019-12-27 14:40
2019-12-27 14:47
2019-12-27 14:52
Szczurek i tak będzie musiał wprowadzić z obawy że mu podatnicy uciekną do Gdańska
2019-12-27 15:24
Można się też po prostu przeprowadzić
2019-12-27 15:27
a w najlepszym przypadku w Gdańsku pracują.
2019-12-27 16:05
budyn zawsze byl wrogiem Gdyni, miał kompleksy
2019-12-27 16:32
2019-12-27 17:08
I te kompleksy zostawił gdańszczanom co widać w komentarzach każdego dnia :)
2019-12-27 14:57
czajnik?
2019-12-27 15:07
A umiesz czytać ze zrozumieniem?
2019-12-27 15:11
Bo w gdyni musi byc zarzad transportu i stolki dla ziomkow.
Oczywiscie w gdansku tez, zeby nie bylo.
To samo dotyczy np. tristara.
2019-12-27 15:20
99 złotych za miesięczny na całe ZKM i całą SKM i Przewozy Regionalne w granicach miasta? Od kwietnia w Gdańsku. Ostatni piątek roku przynosi informację o porozumieniu między Gdańskiem a marszałkiem województwa, dzięki
99 złotych za miesięczny na całe ZKM i całą SKM i Przewozy Regionalne w granicach miasta? Od kwietnia w Gdańsku. Ostatni piątek roku przynosi informację o porozumieniu między Gdańskiem a marszałkiem województwa, dzięki któremu od kwietnia pojawi się integracja taryfowa SKM i gdańskiego ZKM. Równolegle z informującą o tym konferencją prezydent Gdańska, prezydenci Gdyni i Sopotu wydają oświadczenie, że im przykro, że Gdańsk integruje się z SKM sam, bo od sierpnia trwały rozmowy, a w ogóle to nic nie jest policzone.
Poprawiam - nie od sierpnia, a co najmniej od 21 lat te rozmowy trwają. Poniżej artykuł z obietnicą prezydenta Szczurka, prezydenta Karnowskiego i prezydenta Adamowicza o realizacji wspólnego biletu do 2003 roku. To nie jest umowa o globalnym rozbrojeniu czy zjednoczeniu Niemiec. To jest 21 lat obietnic o wspólnym bilecie. Nawet jak Gdańsk się wypiął na Gdynię i Sopot i wprowadza swój wspólny bilet z SKM bez dokładnych wyliczeń, to i tak dobrze - ten impas trwał za długo, za długo nasi trójmiejscy politycy kombinowali. Mam nadzieję, że prezydent Szczurek się teraz obudzi. Na dziś jeśli chodzi o priorytet dla komunikacji zbiorowej, to mamy realny spadek wydatków na gdyńskie ZKM, w perspektywie wzrost cen biletów. Z plusów -odmrożenie niskokosztowych projektów wytyczania buspasów w miejscach nieszkodzących kierowcom (500 m na Wielkopolskiej)
2019-12-27 21:49
Zmienić tych wszystkich włodarzy miast na nowych
2019-12-27 23:57
Taaa cała trójca w następnych wyborach ma 105%
2019-12-27 15:40
bo to Gdynia...
2019-12-28 14:01
takich na gaz CNG !!
2019-12-28 15:34
2019-12-27 14:41
a reszta gdzie?
2019-12-27 14:54
2019-12-27 15:04
że to Gdańsk wcześniej uwalił próbę ujednolicenia taryf i scalenia związków komunikacyjnych argumentem "nie będziemy mieli na wkład własny w projektach UE", tak jak próbował uwalić PKM (jest dostępne w archiwum
że to Gdańsk wcześniej uwalił próbę ujednolicenia taryf i scalenia związków komunikacyjnych argumentem "nie będziemy mieli na wkład własny w projektach UE", tak jak próbował uwalić PKM (jest dostępne w archiwum trojmiasto.pl, jakby kto miał krótką pamięć). I tym konkretnym dealem z kolegą w Urzędzie Marszałkowskim skutecznie wykoleił rozmowy na poziomie całego związku komunikacyjnego Używając do tego argumentu, że gdzie indziej nie funkcjonuje potrzebna do tego karta... która wcześniej niż w Gdańsku była już m.in. w Gdyni. I potem wielkie zdziwienie, że mało kto w województwie chce już się z Gdańskiem dogadywać - ostatni był Sopot, teraz już też mu może woli nie wystarczyć na przyjmowanie kolejnych noży w plecy.
2019-12-27 17:22
Widać jaka jest ogromna różnica w polityce obu miast. I te śmieszne utyskiwania. Gdańsk uwalił, Gdańsk wykoleił... Czas się Gdynio obudzić z tego letargu i przestać być kulą u nogi Trójmiasta.
2019-12-27 22:29
skoro jest tak lojalnym partnerem.
2019-12-27 22:39
To niech szczurek nie blokuje wszystkiego. Niech gdynia ma wspolny bilet z air portem swym
2019-12-27 23:42
Ciekawe, czy kogokolwiek w ogóle zaproszono do współpracy
2019-12-27 15:05
Inni jak będą chcieli niech też doplacą, a nie pretensje do Gdańska
2019-12-27 17:54
Dlaczego od razu dopłacać? Może przy większychch przychodach zbilansowały by się koszty.
Przecież większa ilość pasażerów przełożyłaby się na większe przychody przy praktycznie tych samych kosztach (czy autobusem
Dlaczego od razu dopłacać? Może przy większychch przychodach zbilansowały by się koszty.
Przecież większa ilość pasażerów przełożyłaby się na większe przychody przy praktycznie tych samych kosztach (czy autobusem jedzie 10 czy 15 osób to w zasadzie niewielka różnica w kosztach kursu).
Tu już na starcie sztucznie reglamentowana jest ilość potencjalnych pasażerów co jest w zasadzie odwróceniem celu w jakim powinien dążyć transport publiczny.
2019-12-27 22:30
Podpisane porozumienie np. nie daje NIC w sensie odkorkowania Traktu św. Wojciecha - jak Pruszcz do Gdańska wjeżdżał, tak będzie wjeżdżał dalej
2019-12-28 15:44
A SKM jeździ do Pruszcza? Nie? To dalej będzie wjeżdżał...
2019-12-27 23:44
Dla takiego Świlskiego pewnie było nie do wyobrażenia, że spadek wpływów związany z integracją taryfową może być skompensowany wzrostem liczby pasażerów
2019-12-28 01:01
I tak jest mocno niedoinwestowany
2019-12-28 10:19
Do komunikacji publicznej trzeba dopłacać krocie i robią to ci, którzy nią nie jeżdżą
2019-12-28 11:37
Wpływy się nie zbilansują, nie ma takiej możliwości. Zwłaszcza w sytuacji kiedy jeździ tylko co drugi lub co trzeci pociąg, tak się dzieje w poniedziałki, wtorki i środy. Chcąc nie chcąc ci co mogą przerzucają się na samochody, tramwaje i autobusy.
2019-12-27 15:00
To też będzie kolej dostepna
2019-12-27 15:55
2019-12-27 16:01
Płacicie mniej niż Pruszcz Gdański do SKMki, to co się dziwić? Dołóżcie się w końcu do kolei to dostaniecie co chcecie... śledzie i ich żądania.
Bardzo dobrze! W końcu Gdańsk poszedł po rozum do głowy i nie patrzy się na blokady ze strony Sopotu i Gdyni.
2019-12-27 16:27
2019-12-27 22:31
A nie miał nawet biletu ZTM + kolej za 150 zł, teraz kopany w d będzie jeszcze bardziej
2019-12-27 17:20
Tylko pewnie geniusz marszałka Struka spowodował że koncepcyjnie cena 99.99 pln w ostatniej chwili zeszła do 99 pln. Czyli wiadomo ..za poprawki autorskie dodatkowo ..No to w sensie koncepcji aglomeracyjnej to raczej nie
Tylko pewnie geniusz marszałka Struka spowodował że koncepcyjnie cena 99.99 pln w ostatniej chwili zeszła do 99 pln. Czyli wiadomo ..za poprawki autorskie dodatkowo ..No to w sensie koncepcji aglomeracyjnej to raczej nie o to chodzi- wiadomo że Gdańsk to potęga i metropolia-dojazd z peryferiów tzn Sopotu, Gdyni do centrum powinien być przystępniejszy.
2019-12-27 14:42
Opinia wyróżniona
Czyli dojeżdżając autobusem do SKM dajmy na to w Oliwie, a potem dwie stacje do Sopotu zapłacę tak jak dotychczas 150 zł. Ci ludzie mają problem: nie jeżdżą w ogóle komunikacją miejską i ich pomysły są od czapy, a przede
Czyli dojeżdżając autobusem do SKM dajmy na to w Oliwie, a potem dwie stacje do Sopotu zapłacę tak jak dotychczas 150 zł. Ci ludzie mają problem: nie jeżdżą w ogóle komunikacją miejską i ich pomysły są od czapy, a przede wszystkim nie rozumieją idei Trójmiasta, które funkcjonalnie jest jednym organizmem. Lepiej kupić jakiegoś grata w gazie i jeździć, taniej wyjdzie.
2019-12-27 14:56
Jak Sopot i Gdynia będą chciały dopłacić to u nich też będzie
2019-12-27 15:03
Poza tym moje życie nie ogranicza się do pracy
2019-12-27 15:19
2019-12-27 15:22
Wiele osób dojeżdża a Sopot jest jedna z lepszych lokalizacji w Trójmieście, mnóstwo knajp i pięknych miejsc. ja korzydtam i gorąco polecam
2019-12-27 18:28
Na piwo można kupić raz w miesiącu bilet dodatkowo
2019-12-27 20:07
codziennie po pracy jezdzisz do Sopotu? bo mowa tu o miesiecznym bilecie.
2019-12-28 16:40
Więc tak, dojeżdżam codziennie do Sopotu. Mam gdzieś ich łączony bilet, wygląda na to, że nadal jedyną sensowną opcją jest samochód.
2019-12-28 17:08
o ile do pracy nie mozesz dotrzec w ok.15 min rowerem to samochod zawsze jest najlepsza opcja.
2019-12-28 09:59
i to jest wystarczający powód by tam pojechać
2019-12-28 19:17
Wytrzeźwiej.
2019-12-27 15:21
I w Gdańsku jest wszystko co mi do szczęscia potrzebne. Do Gdyni i Sopotu nie jeżdzę wcale. Bo niby co tam takiego jest czego w Gdańsku nie ma?
2019-12-27 16:27
2019-12-27 17:07
Ja tak samo nie jeżdżę do Gdańska bo nie ma po co.
2019-12-27 21:38
Więc już problem rozwiązany !
2019-12-27 21:38
Jest w Gdyni oceanarium na Skwerze, a w Gdańsku nie ma takiej atrakcji. Jest też kolejka górska której brak w Gdańsku. Jest też okręt wojenny i dwa Dary... żaglowce
2019-12-27 23:48
W Gdańsku jest oceanarium, obiecane haha
2019-12-28 00:58
2019-12-28 01:53
Oceanarium nie wiedziałem że macie ale widziałem to syfiaste akwarium na skwerze które to w obecnych czasach nawet wstyd pokazac znajomym co przyjechali na wakacje do Gdańska
2019-12-28 00:09
ogolnie to pewnie nigdzie nie jedzisz, nie segregujesz smieci bo tez Ci to nie potrzeebne czego jeszcz enei potrzebujesz? Zabronimy wszystkim wszytkiego czego Ci nie potrzeba....
2019-12-27 15:06
2019-12-27 16:00
2019-12-27 22:01
2019-12-29 05:59
2019-12-27 15:09
Ale to moze pretensje do sopotu, a nie do tych, co sie wreszcie dogadali?
2019-12-27 15:45
Gdańsk nawet nie wie ile za to zapłaci na razie mówią o 10 mln złotych a po roku powiedzą że wyszło im jednak 20mln. Nie ma jak tego policzyć bo nie ma systemu in/out. To jest kupowanie wyborców za ich własne pieniądze
Gdańsk nawet nie wie ile za to zapłaci na razie mówią o 10 mln złotych a po roku powiedzą że wyszło im jednak 20mln. Nie ma jak tego policzyć bo nie ma systemu in/out. To jest kupowanie wyborców za ich własne pieniądze nie dziwię się że Gdynia i Sopot w to nie wchodzą bo nawet nie wiadomo jak policzyć przejazdy uczciwie. A marszałek i SKM zrobili deal życia...
2019-12-27 16:55
Wolę takie "lody" niż wydatek milionów zł na nikomu nie potrzebną stronę internetową.
2019-12-27 16:59
Przez twoje dązenie do rozliczeń co do złotówki, nie ma biletu od lat i wydajemy 100 mln żeby to zbadac - ten pilotażowy bilet pomorski. Podobnie pełno ulg 33%, 49%, 51% które niepotrzebnie komplikują taryfę, a fakt, że nie możesz pojechać na uldze 49% jak masz 51% to już truskawka na torcie.
2019-12-27 17:54
Gdyby SKM byla Mieszkańców Czyli samorządów a nie spółką PKP, która od lat wyprowadza z niej pieniądze, dlatego masz stare pociągi stare trakcje i wiecznie spóźnione, popsute i zasyfione pociągi. Wiesz w jakim syfie i
Gdyby SKM byla Mieszkańców Czyli samorządów a nie spółką PKP, która od lat wyprowadza z niej pieniądze, dlatego masz stare pociągi stare trakcje i wiecznie spóźnione, popsute i zasyfione pociągi. Wiesz w jakim syfie i tłumie teraz będziesz jeździł??? Jak cena pójdzie tak w dół? Oczywiście pójdzie w dół tylko teoretycznie bo to miasto dopłaci do każdej karty mieszkańca i to pewnie 150 zł. W moim odczuciu Gdansk zapłaci za to 60 mln rocznie wiesz ile za to można wyremontować chodników i ulic ? A tak to nigdy nie powstaną
2019-12-27 22:21
To czego nie robi, to nie ustala wspólnych zasad tworzenia opłat za przejazdy oraz zasad ich dofinansowania.
Z tego powodu długie lata pociągi Regio kończyły bieg w Malborku i Smętowie a ludzie musieli sie
To czego nie robi, to nie ustala wspólnych zasad tworzenia opłat za przejazdy oraz zasad ich dofinansowania.
Z tego powodu długie lata pociągi Regio kończyły bieg w Malborku i Smętowie a ludzie musieli sie przesiadać na pociągi innego województwa. Po latach (20) udało się marszałkom dogadać i teraz śmiga bana ze Słupska do nawet Olsztyna... !
Więc jest nadzieja, że za następne 20 lat przyjdzie zrozumienie prostego faktu, że budowa kampusów urzedniczych jest najbardziej opłacalna wynajmującym powierzchnię ale bardzo kosztowna dla otoczenia. I w koszty ich funkcjonowania powinny być wliczone koszty dowozu siły roboczej...
2019-12-28 00:46
nania bania dzbania
2019-12-27 16:19
Czy mamy specjalna taryfę indywidualna dla Ciebie zrobić? Czego nie rozumiesz? Jest taniej dla tych co pracują i mieszkają w tym samym mieście, dla innych bez zmian.
2019-12-27 22:20
Jak Gdańsk chce błysnąć, to proszę - suburbia są potrzebne. Jak zrobić coś od siebie, to przedmieśca są złe.
2019-12-28 01:19
Gminy ościenne (w szczególności gminy Żukowo, Przodkowo, Kolbudy, Szemud, Kosakowo) żerują na dużych miastach. Chętnie "podbierają" mieszkańców dużym miastom, by następnie nie partycypować w kosztach budowy i remontów
Gminy ościenne (w szczególności gminy Żukowo, Przodkowo, Kolbudy, Szemud, Kosakowo) żerują na dużych miastach. Chętnie "podbierają" mieszkańców dużym miastom, by następnie nie partycypować w kosztach budowy i remontów dróg, w kosztach organizacji transportu zbiorowego.
Kupno o połowę taniej działki w Baninie czy Kielnie to też koszty, które te gminy i ich podatnicy powinni pokrywać.
2019-12-27 16:33
Trójmiasto jednym organizmem? bez przesady obydwa miasta(Gdynia i Gdańsk) mają odrębną politykę w wielu dziedzinach a Sopot nie ma nawet własnej komunikacji. Tak jak na siłę się łączy Bydgoszcz i Toruń
2019-12-27 22:24
Sosnowiec, Gliwice i Katowice też miały.
Ustawa metropolitalna z tym i**otyzmem tam skończyła. Niestety, dzięki pisowi, dla nas trwa to dalej.
2019-12-27 23:08
Jasne Gliwice pokazały gdzie mają tramwaje to ma być wspólna polityka?
2019-12-27 23:40
Długo po zaoraniu tramwajów.
2020-01-23 14:09
Proszę nie łączyć Bydgoszczy z Toruniem. Winno się spalić anioły i ich miasto. Gryfy rlz :P
2019-12-27 18:04
2019-12-27 19:11
to kup grata, zaplac ubezpieczenie, jedz na przeglad i do pierwszej wizyty w warsztacie, zobaczysz jak taniej sie jezdzi ;))
2019-12-27 22:28
A nie nowy bilet.
Wiadomym jest, że najdroższe są krótkie dystanse.
2019-12-28 14:00
Dlatego maja gdzieś mieszkańców i tylko robią działania pozorne .poto by udawać ze cos ich interesuje.
2020-01-08 15:09
Jeden bak benzyny kosztuje drożej niż ten bilet. przejeździsz miesiąc na jednym baku?
2019-12-27 14:42
Po co bilet który obowiązuje do granicy z Sopotem? Od granicy inny bilet? Jak mają to wszystko zrozumieć turyści???
2019-12-27 14:47
Taki wspólny bilet powinien zastąpić większość istniejących taryf.
2019-12-27 14:49
żeby z niego skorzystać musisz mieć Kartę Mieszkańca.
2019-12-27 17:16
przecież to jest usługa, za która trzeba zapłacić a nie żaden zasiłek czy przywilej?
2019-12-28 08:55
2019-12-28 15:46
Gdyby to była komercyjna usługa, to byś płacił przynajmniej dwa razy więcej. :)
2019-12-27 14:59
na obszar Gdańsk-Sopot, można go zakodować na karcie. Działa na całą komunikację jeżdżącą po Gdańsku i Sopocie, nieważne czy autobusy są gdańskie, czy gdyńskie, a dodatkowo obejmuje SKM i PR.
2019-12-27 15:32
I jest dostępny jedynie w internecie...
2019-12-27 22:32
Bo tam już mieszkańców województwa Struk może mieć w d?
2019-12-28 00:09
Jak Żukowo się dołoży... to będzie miało.
2019-12-27 16:24
I pracują w Gdańsku.
2019-12-27 16:30
wytłumacz turystom dlaczego nie ma wspólnego biletu na całą Polskę.
2019-12-27 23:46
Niemcy mają Laendertickety na całe landy, Szwajcaria SwissRailPass, Holandia jeden bilet na cały kraj (!), a u nas jakiś gałgan uważa brak za naturalny stan rzeczy
2019-12-28 11:39
2019-12-28 17:50
jw
2019-12-28 18:12
turyści nie muszą tego rozumieć gdyż nie zakupują biletów miesięcznych przyjeżdżają na zwiedzanie odpoczynek na krótki czas i opuszczają trójmiasto
2019-12-27 14:43
2019-12-27 15:01
plany do wglądu w piwnicy magistratu od 2025 r.
2019-12-27 15:26
2019-12-27 18:29
Pan Szczurek ma napis na skwerze za publiczne pieniądze. To jest według niego sukces.
2019-12-27 14:43
Ile mam dopłacić? Gdzie skasować?
2019-12-27 14:46
2019-12-28 01:05
dopłata do wydłuzonej trasy.
2019-12-27 14:48
Jeszcze do kwietnia
2019-12-29 19:26
Niestety ...
2019-12-27 14:52
i kupić nowy bilet - buahaha
2019-12-27 15:21
nie musisz.
2019-12-27 16:02
Nie trzeba. Wystarczy mieć aplikacę typu SkyCash i w trakcie jazdy np. z Wrzeszcza kupić bilet z Żabianki do Sopotu i dalej... mózg, coś takiego jeszcze istnieje.
2019-12-27 17:58
2019-12-27 21:06
To, że jesteś mułem zatrzymanym technologicznie w XX wieku nie powinno Cię usprawiedliwać.Twój wybór. Czas iść do przodu. Za kilka lat nie będzie już biletów w kioskach... biedoto, co wtedy zrobisz?
2019-12-27 22:33
wtedy będziesz Renomę w d całował bez biletu
2019-12-27 23:38
mule
2019-12-27 23:47
skoro pierwszego e-biletu nie da się wyświetlić, hehe
2019-12-28 19:22
potem nie potrzebujesz już sieci.
Nie ma za co!
2019-12-28 00:01
Tak i obsłuży dziesiątki osób wsiadających Twojego pokroju myślenia na jednej stacji. Ty taki tępy jesteś od urodzenia, czy to nabyte?
2019-12-27 15:00
proste.
2019-12-27 15:14
To możesz na zapas w portfelu nosić bilet na jedna-dwie stacje SKM. To nie są jakieś ekstra duże pieniądze.
2019-12-27 16:30
2019-12-27 22:33
2019-12-27 15:40
Idziesz do kasy SKM lub do kierownika "powozu" i prosisz o dopłatę do biletu miesięcznego do stacji, na której planujesz wysiąść.
Zapłacisz... kilka groszy. Ułamek tego, niż nowy bilet na 2 przystanki
2019-12-27 18:15
2019-12-28 01:01
Który w SKM niebardzo funkcjonuje...
Oczywiście, będzie 100tys pretekstów aby dopłata nie funkcjonowała. To kolejny przykład nierzetelności tej "firmy". Jak masz miesięczny, to tylko z jednorazowym, jak jednorazowy to tylko bez zniżki... Itp, itd...
Jednak mnie kilka razy udało sie taki bilet-dopłatę otrzymać...
2019-12-27 23:48
a on w SKM ważny nie będzie
2019-12-28 11:54
Dla mnie to nowość , czy dopłatę można kupić w autobusie i tramwaju
2019-12-28 11:40
2019-12-28 21:51
2019-12-28 21:53
niestety wiocha ma swoje prawa.
2019-12-27 14:44
Może choć raz coś dla mieszkańców.
2019-12-27 14:45
2019-12-27 15:01
2019-12-27 14:45
To powinno być od lat
2019-12-27 16:28
Więc co mnie obchodzi jakaś tam komunikacja publiczna.....
2019-12-28 20:23
Na pokazy Air Show może przyjść każdy, a z tego co widać bilet metropolitalny dla każdego nie jest więc zdecydowanie wolę to pierwsze
2019-12-27 14:46
2019-12-27 14:48
niech się wezmą tak jak wszyscy
2019-12-27 16:27
Na starość to obcy będą Ci tyłek pocierać.
2019-12-27 17:29
Twoje dzieci
2019-12-27 18:08
Gardzisz czyjąś pracą? Hipokryzja do kwadratu.
2019-12-27 20:36
Krulu życia
2019-12-28 00:55
Masz dzieci po to, żeby miał ci kto na starość pieluchy zmieniać? Super podejście.
2019-12-28 17:22
tobie tez beda obcy,bo dzieciaki dorosna i albo wyjada albo beda mialy swoje rodziny a do dziadkow to tylko okazjonalnie w swieta,to juz nie te czasy ze wielopokoleniowe rodziny zyly na kupie,bo i gdzie zyc? w kilku
tobie tez beda obcy,bo dzieciaki dorosna i albo wyjada albo beda mialy swoje rodziny a do dziadkow to tylko okazjonalnie w swieta,to juz nie te czasy ze wielopokoleniowe rodziny zyly na kupie,bo i gdzie zyc? w kilku pokojach w bloku?.Roznica polega na tym ze mnie bedzie stac aby zatrudnic obcego do podcierania a tobie juz moze zabraknac bo za duzo wydales na ksztalcenie i wychowanie potomstwa a emerytura z panstwa niziutenka.
2019-12-28 18:44
2019-12-27 14:48
2019-12-27 16:28
Postawa typowa typu "nie wiem, ale się wypowiem"
2019-12-27 15:00
po to masz 500+
2019-12-27 15:01
2019-12-27 16:29
Chcę wiedzieć jak dalej będzie to funkcjonowało.
A 500+ mnie nie obowiązuje. 3 dzieci się uczy, ale są pełnoletnie.
2019-12-27 19:34
I nie stać ich na bilet. A nie to co zarobią to przebaluja ,rodzice beda sie zapracowywac zeby im miesieczny kupic. Podobno jest 500+ dla pelnoletnich ? Na dziennch szkolach wiec ile te dzieci maja lat ?
2019-12-27 21:43
Nie dłużej
2019-12-28 11:42
2019-12-27 21:47
Pragnę wyjaśnić że teraz maturę w np. technikum pisze się w wieku 20lat.
A później nierzadko studia... Dopóki edukacja uniemożliwia podjęcie pracy, to taka osoba jest na utrzymaniu rodziców.
2019-12-28 00:50
2019-12-28 09:09
4 lata liceum zamiast 3 oraz 5 lat technikum zamiast 4. Proste?
2019-12-27 15:02
Czas płacić podatki
2019-12-27 17:05
Ty kawalerze nie wiesz co to praca by utrzymać rodzinę z trójką dzieci.
2019-12-27 15:07
2019-12-27 17:03
Przynajmniej ktoś na starość będzie mógł mi pomóc jak zniedołeżnieję.
2019-12-27 17:15
Piszesz o urzędnikach?
2019-12-27 15:39
Maja 500+ niech sobie kupia bilety
2019-12-27 17:02
2019-12-27 16:15
............... bez sensu
2019-12-27 17:00
Może i obowiązków sporo bo trzeba pracę pogodzić z wychowaniem dzieci.. ale za to wesoło. Ty siedzisz sam jak kołek przy choince, ja się świetnie bawię
2019-12-27 19:34
dzieci ile wlezie i po bozemu....ale potem rece wyciagajcie do kosciola a nie po pieniedzy publicznych
2019-12-27 21:49
2019-12-28 00:54
U mnie też wesoło. W gronie przyjaciół i rodziny (tak, rodzina to nie tylko dzieciaki). Spokojnie, bez jazgotu bombelków.
2019-12-28 14:37
ale baw się za swoje, a nie rączkę po cudzą kasę wyciągasz
2019-12-27 17:18
Widać Twoi rodzice się tak ......... bez sensu i wyszło co wyszło taki ludzki mutant bez mózgu.
2019-12-27 17:09
domniemywam, iż pomyślałeś za co je utrzymać?
Oglądanie się na programy społeczne, które mają pomóc Twoim dzieciom jest co najmniej dziwne.
Nie pokazuj już na wstępie swoim dzieciom, że trzeba żyć za Państwowe.
Zawsze trzeba liczyć tylko na siebie, bo te programy dziś są jutro może ich nie być.
2019-12-27 17:21
Jeśli państwo postanowiło mi ułatwić (nie umożliwić) wychowanie potomstwa, to wolałbym wiedzieć na jakich zasadach to ma działać.
Dają - biorę.
Zabiorą? Trudno, ale dam radę.
Dziwne jest to że pod pojęciem "rodzina" widzisz tylko patologie utrzymująca się z Mopsu i 500+
2019-12-28 11:43
2019-12-27 17:27
Ja mogę liczyć na siebie, ale od jutra nie placę ZUS i podatków. Co ja ku..a jestem od roboty i dawania tylko państwu? Ładnie was system wytresował, lepiej niz małpy w cyrku.
2019-12-27 20:22
Wy macie inne zniżki..np.na zakupy. Wystarczy. Resztę dorobicie.
2019-12-27 22:21
A nie zasłaniać się kartami!
2019-12-27 23:18
troje dzieci to tylko 300 z 1500
2019-12-28 14:46
Co to za przykład dla tych dzieci? Że zamiast uczciwie opłacić swoje potrzeby to mają ciągle na socjale liczyć?
2019-12-28 18:44
2019-12-29 00:12
A co z Pruszczem Gd?
Portal trojmiasto.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii.