2021-02-27 09:23
Opinia wyróżniona
Sam nakaz jest bardzo życzeniowy i tu zgoda, patrząc na ulice, komunikacje itd. Myślę jednak, że kwestionowanie noszenia maseczek to absolutnie zły pomysł. Idąc tym tokiem myślenia, to każdy będzie miał jakąś wymówkę.
Sam nakaz jest bardzo życzeniowy i tu zgoda, patrząc na ulice, komunikacje itd. Myślę jednak, że kwestionowanie noszenia maseczek to absolutnie zły pomysł. Idąc tym tokiem myślenia, to każdy będzie miał jakąś wymówkę. Ale przecież obowiązują reguły współżycia społecznego. Jeśli więc ja noszę, to dbam nie tylko o swoje zdrowie, ale Pana i Pani. Poza tym wielu zapomina, że taka maseczka chroni w jakimś stopniu przed innymi rzeczami, jak zanieczyszczenia powietrza. W takiej Japonii noszą maseczki, bo mają głęboką świadomość i przede wszystkim inną mentalność...Ludzie zdobywają K2 zimą a wielu nie może się zdobyć na założenie maseczki w imię swojej dumy, chorego "szpanowania/imponowania" ,czytanych fake newsów i wielu innych przyziemnych powodów. Warto czasem myśleć o drugiej osobie. Nie żyjemy sami na tym świecie.
2021-03-01 14:56
jakim cudem to broni przed wirusem?
2021-02-28 22:34
Nosząc maseczkę nie dbasz o innych bo ona nie powoduje zatrzymania rozprzestrzeniania wirusów w przestrzeni publicznej. Autor przecież napisał, że większość krajów to rozumie i wręcz zakazuje (co nie znaczy, że gdzie indziej nie ma innych nonsensów, no ale tu piszą o maseczkach)
2021-02-28 19:07
O moją odporność dbam sama, a Panu kto takich bzdur nakładał o tym, że maseczka chroni przed czymkolwiek .Chciałabym taki kapelusz i**oty ,jaki Pan ma .Przyroda klasa 4 się kłania
2021-02-28 19:03
noszenie na świezym powietrzu to głupota. Rozumiem jeszcze stojąc w tłoku przy wiacie przystankowej. Nie noszę idąc chodnikiem, spacerując po deptaku czy parku. Staram się zachować dystans czego nie ma w sklepach.
noszenie na świezym powietrzu to głupota. Rozumiem jeszcze stojąc w tłoku przy wiacie przystankowej. Nie noszę idąc chodnikiem, spacerując po deptaku czy parku. Staram się zachować dystans czego nie ma w sklepach. Pracownicy mają gdzieś limity, nie pilnują tego ilu klientów jest w sklepie, czy w kolejce utrzymują dystans czy nawet maja zasłonięte nos i usta. Większym zagrożeniem jest złe noszenie maski ( pod nosem) w przestrzeni zamkniętej ( sklep, komunikacja) jak nie noszenie na świeżym powietrzu.
2021-02-28 16:15
Wiesz, i tak i nie. Tak, bo faktycznie mogę być nosi elem nie wiedząc o tym. Nie, bo dane z USA pokazują, że najskuteczniejsze jest zachowanie dystansu w zatłoczonych miejscach: restauracjach, urzędach, komunikacji
Wiesz, i tak i nie. Tak, bo faktycznie mogę być nosi elem nie wiedząc o tym. Nie, bo dane z USA pokazują, że najskuteczniejsze jest zachowanie dystansu w zatłoczonych miejscach: restauracjach, urzędach, komunikacji publicznej, a to jest łatwo osiągalne poprzez wprowadzenie ograniczenia użytkowników do 20-50% miejsc. Spójrz na przykłady z Florydy, Chicago i Kaliforni. Trzy różne podejścia, dwa rezultaty, w tym jeden skuteczny (Chicago).
2021-02-28 14:45
15 min. Deptak Brzezno_ 70 osób bez maski. Jakieś pytania.
2021-02-28 12:35
Po co nosić skoro nie ma żadnej pandemii?
2021-02-28 00:48
Nakaz noszenia maseczki na twarzy to obraza mojej inteligencji. Po prostu nie potrafię jej założyć bo to byłby udział w tym zaplanowanym cyrku. Maseczki po prostu są tylko symbolem pandemii który ma ciągle nam o niej
Nakaz noszenia maseczki na twarzy to obraza mojej inteligencji. Po prostu nie potrafię jej założyć bo to byłby udział w tym zaplanowanym cyrku. Maseczki po prostu są tylko symbolem pandemii który ma ciągle nam o niej przypominać (a pandemii nie ma jak wiemy) a maski nie chronią. Nie są żadną magiczną barierą jak i nigdy nie były również plastikowe ekrany. Ale rząd potrzebował 10 miesięcy aby do tego dojść.
2021-02-27 22:40
W Japoni ludzie nosza maseczki gdy sami sa podziebieni zeby nie zarazac innych. Taka maja kulture.
2021-03-01 16:35
"gdy sami sa podziebieni" - sam się więc wkopałeś
2021-03-01 08:55
2021-02-27 21:28
Typowy szantaż emocjonalny ,jeżeli ktoś czuje potrzebę noszenia maseczki niech nosi.
2021-02-27 19:45
Jeśli chce się Pan zasłaniać, Pana sprawa, ale dbanie o moje zdrowie już nie. Moje zdrowie to moja odpowiedzialność i nikogo do jego ochrony zmuszać nie będę, zwłaszcza z narażeniem swojego. Tak, noszenie masek szkodzi
Jeśli chce się Pan zasłaniać, Pana sprawa, ale dbanie o moje zdrowie już nie. Moje zdrowie to moja odpowiedzialność i nikogo do jego ochrony zmuszać nie będę, zwłaszcza z narażeniem swojego. Tak, noszenie masek szkodzi (mniej czy bardziej), wiem po sobie. Człowiek bez maski nie jest dla mnie zagrożeniem. Raczej ci zamaskowani skoro tak latwo ich zmanipulować i zastraszyć.
2021-02-27 19:24
o mnie też pomyślisz, mam astmę w ciężkim przebiegu. Duszę się w masce. Ale nie, wróć, TY z Twoimi zdrowymi płucami jesteś przeze mnie zagrożony. Ludzie, że wy nie chwytacie tych absurdów to jest żenada..
2021-02-27 18:12
Wkurza mnie to ciągłe powoływanie się na społeczną solidarność. Jakoś jeszcze rok temu nikt się nie przejmował tym, że chodząc z grypą czy inną infekcją naraża życie i zdrowie osób starszych, przewlekle chorych, cierpiących na nowotwory czy mających obniżoną odporność.
2021-02-27 18:06
Tymczasem wirus ma się świetnie i rozprzestrzenia w najlepsze nawet w krajach gdzie społeczeństwo jest bardzo zdyscyplinowane. Zawracanie głowy z maskowaniem. Niech nosi kto chce.
2021-02-28 14:34
którzy negują istnienie obecnej zarazy. Znam takich, którzy już tak nie myślą, bo odeszli z powodu tej choroby.
2021-02-28 16:22
Znam takich co odeszli na zawał, a wpisano im COVID, bo się bardziej opłaca szpitalowi.
2021-02-27 21:30
A może jakieś argumenty medyczne?
2021-02-28 16:21
No ale sęk w tym, że nie ma naukowych dowodów na skuteczność maseczek. Nie ma. Naukowych. Dowodów. Nie. Ma. Umie czytać?
2021-02-27 17:59
Jak ci powiedzą, że wiadro na głowie chroni przed wirusem też założysz?
2021-02-27 11:25
Jak maska wpływa korzystnie na nasze zdrowie noszona na świeżym powietrzu proszę przytoczyć badania naukowe
2021-02-27 15:43
Maska nie wpływa nie korzystnie na nasze zdrowie- ciężko to zrozumiec??
2021-02-27 20:55
2021-02-27 20:03
Wpływa niekorzystnie, czytałeś artykuł czy tylko bredzisz by bredzić?
2021-02-28 15:06
Fakt , pudelek ?
2021-02-27 10:05
Dbam o zdrowie swoje i innych dlatego nie nanoszenia maski która powoduje wdychanie czegoś co organizm wydala z płuc
2021-02-27 16:41
żeby nie miały kontaktu z czymś, co organizm wydala z płuc?
2021-02-27 17:50
2021-02-28 15:05
2021-02-27 20:54
2021-02-27 15:42
Naczytałeś sięfake newsów, a teraz się kompromitujesz.
2021-02-27 09:32
I stolec mnie obchodzi co sobie myślisz.
2021-02-27 18:53
Jak nie obchodzą cie reguły życia społecznego, co ty tu robisz?! Do lasu z tobą! Tam nie ma społeczeństwa i możesz robić co chcesz! Ktoś cie na siłę zmusza, żebyś żył z nami w społeczeństwie?
2021-02-27 22:49
To może Ty idź do lasu i tam sobie wymyślaj własne reguły życia społecznego, a tutaj odczep się od innych.
2021-02-27 20:53
choćby ci paski w TV wypaliło wyświetlaniem twoich praw gwarantowanych w Konstytucji to i tak ich nie zrozumiesz. Zatem nie staraj się pouczać innych jak chodzić skoro sam żyjesz na kolanach i na kolanach umrzesz
2021-02-27 21:28
ciekawe połączenie.
A ziemia? Nadal płaska?
2021-02-28 16:19
Głupiec.
2021-02-27 09:39
Pewnie piszesz to siedząc bez maseczki w autobusie, mając w stolcu wszystkich innych, których widzisz. Właśnie przez takie podejście ludzi, wirus się rozchodzi. Ale co ich to, w końcu są w innej grupie wiekowej, więc oni akurat przejdą to szybko i bezboleśnie.
Oby tylko za pięć lat się nie okazało, że wychodzą jakieś skutki uboczne.
2021-02-27 11:05
Powiedz mi baranie gdzie była wasza troska i empatia jeszcze niedawno. Pisali wielokrotnie tego pobili tamtego zabili w biały dzień głupi tłum stał i się gapil nagle infantylna maseczka czyni was bohaterami?
2021-02-28 07:00
Zbirów się nie boisz, to co będziesz się bał takiego mikro wirusika. A czytać umiesz, to poczytaj sobie o Davidzie i Goliacie
2021-02-27 11:17
Dokładnie, jak w SKM skatowali typa na śmierć to nikt nawet nie kiwnął palcem, tacy bohaterzy. Nóż w kieszeni otwiera jak się czyta tą sztuczną propagandę dbania o innych.
2021-02-28 15:04
Ja jeżdżę codziennie swoim B4, i nie widziałem żeby kogoś katowali.
2021-02-27 10:35
Martw się o Siebie:-) Każdy jest wolny.
2021-02-27 15:42
Nie jeśli żyjesz w społęczeńśtwie- trzeba było uważać na pierwszej lekcji Wosu w gimnazjum. Twoja wolność końćzy sętam gdzie zaczyna się wolność drugiego człowieka.
2021-02-28 21:29
Żyjemy w obrębie praw które zostały uchwalone, konstytucja jako dokument nadrzedny sprawuje wladze nad wszystkim. Wiec nie będzie nam żaden polityk mowil co można a czego nie, jeśli nie działa w obrębie konstytucji...
2021-02-28 19:10
Jeżeli bezprawie staję się prawem ,opór jest wręcz obowiązkiem .Konstytucja przede wszystkim.
2021-02-28 15:00
Jego edukacja zakończyła się jeszcze przed gimnazjum.
2021-02-27 20:51
o eksperymentach na ludziach bez ich zgody było z kolei na historii
2021-02-27 20:00
Trzeba było uważać na biologi to byś wiedział, że nos to naturalna maska.
2021-02-28 12:06
2021-02-28 06:53
Jak nos to naturalna maska, to skóra i włosy to naturalne izolatory, to po co się ubierasz i to raz cieniej, a raz grubiej.
2021-02-28 16:17
Tak, chodźmy na golasa. Popieram! W końcu jakiś rozsądny głos na tym portalu!
2021-02-28 12:08
Wlosy sa w jakims sensie izolatorem, owszem, ale nie kazdy jest obrosniety niczym malpa, dlatego nie kazdy moze miec takie podejscie do tej kwestii jak Ty.
2021-02-28 16:18
Oczywiście, że jest mój ty puciuniu! Izoluje od wielu, wielu rzeczy! Izolacja nie dotyczy tylko emperatury, ale też wilgoci, mikrobów, transferu gazów i innych l.
2021-02-28 11:19
Ponieważ naturalne izolatory czasem są niewystarczające. Człowiek wyewoluował w cieplejszym środowisku. Mógł zamieszkać w zimniejszym dzięki temu, że umie stworzyć sztuczne izolatory. Są dodatkowe. Nikt nie usuwa skóry, nie zastępuje jej.
2021-02-27 15:57
2021-02-27 09:41
Ludzie się nie leczą na inne choroby i więcej umiera niż na tego niby wirusa.
2021-02-27 10:35
Dobrze piszesz
2021-02-27 09:30
Uprzejmie proszę, byś nie uszczęśliwiał mnie na siłę swoim zainteresowaniem moim zdrowiem. Po pierwsze. Nie interesowałeś się nim przed covidem, to nie interesuj się nim teraz.
Po drugie. Nie życzę sobie tego.
2021-02-28 14:59
Bo jak nie chcesz nosić maseczki, to znaczy że , "większość ludzi" masz głęboko w d... , a tego sobie nie życzę.
2021-02-28 21:27
Chyba mniejszosc. Maseczki mozna nosić profilaktycznie i nie neguje tego. Ale na Boga przestansvie dawać sobie to na siłę wciskać, rzadzacy nie maja prawa wymusić ta ustawa noszenia masek, w tej chwili sprawdzają na ile
Chyba mniejszosc. Maseczki mozna nosić profilaktycznie i nie neguje tego. Ale na Boga przestansvie dawać sobie to na siłę wciskać, rzadzacy nie maja prawa wymusić ta ustawa noszenia masek, w tej chwili sprawdzają na ile moga sobie pozwolić... pandemia, kryzys, a oni bawią się aborcja. Faktycznie adekwatny czas do tego by ludzi na ulice wyciągać. Jak dla mnie to cały rząd bez wyjątku zdyskredytował się tym zagraniem. Absolutnie nie mam szacunku do żadnego z polityków.
2021-02-27 21:26
i to że zamkną ci firmę, zostaniesz bezrobotnym, ...
I nie życzę sobie abyś wyciągał łapę po cokolwiek
2021-02-27 22:44
To świetnie. Komentarz był do osoby, która napisała "dbam nie tylko o swoje zdrowie, ale Pana i Pani".
2021-02-27 09:57
Opinia wyróżniona
Bardzo fajny artykuł, trafny do tego co się dzieje na bierzaco. Szwecja min i Ameryka zależności od stanu, wycofuje się z noszenia maseczek wszędzie, tylko z zamkniętych pomieszczeniach i to jest racja w 100%. Ogólnie
Bardzo fajny artykuł, trafny do tego co się dzieje na bierzaco. Szwecja min i Ameryka zależności od stanu, wycofuje się z noszenia maseczek wszędzie, tylko z zamkniętych pomieszczeniach i to jest racja w 100%. Ogólnie te maski nic nie daja tak naprawdę, jak chce to człowiek zachoruje tak czy siak. Covid od dawna powinnien być traktowany jako normalna choroba typu grypa itp. Trzeba się do tego przyzwyczaić ze to będzie z nami i tyle, normalnie funkcjonować ale nie co róż głupie restrykcje które pokazują nasz najglubszy rząd na świecie (kretyni)
2021-03-13 09:54
"wątpliwości w zakresie walki z COVID-19 przez zasłanianie ust i nosa pojawiają się na całym świecie." Wątpliwosci to są nad tym co zrobić z tymi, ktorzy nakazuja ci niedotleniać swój mózg przez wdychanie wydychanego
"wątpliwości w zakresie walki z COVID-19 przez zasłanianie ust i nosa pojawiają się na całym świecie." Wątpliwosci to są nad tym co zrobić z tymi, ktorzy nakazuja ci niedotleniać swój mózg przez wdychanie wydychanego powietrza... Niech skorumpowane popychadła z who sobie sami tym oddychaja wraz ze swoimi koszernymi lovelasami. Niech silnoręki z nimi porozmawia a potem...
2021-03-01 13:16
Nie zgadzam się z opinią, że maski nic nie dają...przeciwnie, stanowią ochronę przed wirusami, bakteriami itd., nosząc maskę chirurgiczną, chronimy Siebie przede wszystkim, po prostu należy się nauczyć ją nosić. Pamiętać
Nie zgadzam się z opinią, że maski nic nie dają...przeciwnie, stanowią ochronę przed wirusami, bakteriami itd., nosząc maskę chirurgiczną, chronimy Siebie przede wszystkim, po prostu należy się nauczyć ją nosić. Pamiętać również należy, aby maskę zmieniać co 4h, wyeliminować maskę materiałową, którą nosimy przez cały czas, którą po przyjściu do domu rzucamy w kąt ,a jutro znowu zakładamy.... To jest siedlisko zakażeń...
To tak jak z myciem rąk, niestety...ta czynność dla wielu z Nas w dalszym ciągu jest nie do ogarnięcia....
2021-03-01 01:04
Zenada
2021-03-01 00:59
2021-02-28 16:36
Niech Pan nie wyraża swoich opinii, bo to Pan może robić u cioci na imieninach. szkodzi pan ludziom sugerując, że te maski, to tylko niepotrzebny zawrót głowy. Tochę odpowiedzialności za słowo
2021-02-28 12:09
u siebie - całe szczęscie, że nie idziemy tą drogą.
2021-02-28 12:04
2021-02-28 10:24
popraw ortografy najpierw
2021-02-28 09:34
2021-02-28 09:26
Oraz popychadła im bezmyślnie slużące jeszcze żyją? W maskach to oni powinni chodzić zeby nie trzeba bylo ogladać tych zgrzybiałych ryjuff, które na kilka lat przed rozlozeniem sie chca zasmrodzić planete swoim marnym koszernym jestestwem...
2021-03-05 13:20
Dokładnie tak - jeszcze zaszczepić ten bankierowy syfilis przeciw wściekliźnie!
2021-02-28 08:48
2021-02-28 08:42
Taki jestes madry a nie znasz ortografii!!!! biezaco a nie bierzaco
2021-02-28 14:21
2021-02-28 14:53
2021-02-27 20:01
I tu masz rację
2021-02-27 19:26
2021-02-27 18:57
Myślę, że jest sens używania maseczek z powodu zdrowotnych, ale sprawa obecnego wirusa może być ukartowana, i co gorsza mieć swoje drugie dno. Służba zdrowia wchodzi z butami w nasze życie. Maseczki powinny być nieobowiązkowe.
2021-02-27 18:24
maseczki tak zwane chirurgiczne stosuje się od dawna (obecna postać to 19 wiek)
od tego czasu wieloletnia praktyka potwierdza że sprawdzają się w ograniczaniu transmisji chorób przenoszonych drogą
maseczki tak zwane chirurgiczne stosuje się od dawna (obecna postać to 19 wiek)
od tego czasu wieloletnia praktyka potwierdza że sprawdzają się w ograniczaniu transmisji chorób przenoszonych drogą kropelkową
- to oczywiste że nie są potrzebne jak najbliższa osoba jest od ciebie 10 metrów - ale względy praktyczne (kombinatorstwo niektórych cwaniaków) powodują że ustawodawca tworzy przepisy które są proste i uniemożliwiają kombinowanie (słynne 1,5 metra było u nas ignorowane - stąd nakaz noszenia zawsze i wszędzie)
2021-02-27 17:47
Opinia wyróżniona???!!! To chyba jakiś żart, przez kogo?! Pewnie przez takich samych "uzdolnionych" inaczej, jak piszący ją!!! Błąd ortograficzny na błędzie!!!
2021-02-27 10:01
Ortografia glubku
2021-02-27 11:38
Standard, jak brakuje argumentów to przywalę się do pisowni. Codziennie z takim zabiegiem sie spotykam i to jest niesamowicie żałosne :)
2021-02-28 11:42
2021-02-28 08:43
A co wg ciebie jest argumentem? nie jestem zwolennikiem maseczek, ale to ze w USA czy w Szwecji nie nosza to na pewno nie jest argument!!! Argumentem moze bvyc to, ze nie ma dowodu na to, ze maseczki chronia. A swoja droga w USA czy w Szwecji jest bardzo duzo zakazen
2021-02-28 11:44
i co zatkalo kakao?
2021-02-27 15:52
Skoro codziennie sięż tym stykasz to chyba znak, żępowienieś wrócićdo szkoły na naukępolskiego. Ale przecież to nei ty masz problem, tylko Ci którzy zwracają Ci uwagę. Kiedyśniecutwo było powodem do wstydu, nie dumy.
2021-02-28 14:52
Twoja pisownia je gut!
2021-02-28 21:23
Noszenie maseczek przez ludzi zdrowych nie jest wymagane. Ustawa mowi wprost o ludziach podejrzanych o chorobę. Policjant natomiast nie jest osoba mogaca określić ten stan, więc nie ma podstawy prawnej do nałożenia
Noszenie maseczek przez ludzi zdrowych nie jest wymagane. Ustawa mowi wprost o ludziach podejrzanych o chorobę. Policjant natomiast nie jest osoba mogaca określić ten stan, więc nie ma podstawy prawnej do nałożenia mandatu. Aż tyle i tylko tyle... wystarczy... tego nie napisze bo dresiki zaczną wykorzystywać możliwość porządnego uprzykrzenia policjantom zycie.
2021-02-27 09:00
A na spacerach hulaj dusza i każdy bez maski.Czy to takie trudne?Choć po prawdzie to na ten covid przez rok u nas zmarło jakieś 1000 osób,reszta to inne choroby.
2021-02-27 09:04
bo jakiś pisowski oszołom tak chce .
2021-02-27 09:58
2021-02-27 10:00
To, że jest wszędzie, to nie powód, by się mu poddawać.
2021-02-27 10:33
dzis od rana.
2021-02-27 17:59
"na Onet"- polska język, trudna język
2021-02-27 19:02
Der Onet?jawohl.
2021-02-27 10:36
po pierwsze, przeczytaj jeszcze raz w jakich krajach jest wymóg noszenia maski na spacerze z psem, a po drugie to tak fatalnego systemu komunikacji to nie ma w żadnym: obostrzenia napisane wczoraj w nocy na kolanie
po pierwsze, przeczytaj jeszcze raz w jakich krajach jest wymóg noszenia maski na spacerze z psem, a po drugie to tak fatalnego systemu komunikacji to nie ma w żadnym: obostrzenia napisane wczoraj w nocy na kolanie obowiązują od dzisiaj, nikt nie mógł się przygotować, a grożą drakońskie kary: 30 tys z natychmiastową wykonalnością jest w stanie wykończyć 90% polskich rodzin z dnia na dzień
2021-02-27 10:40
Te 30 tysięcy to mrzonki i łatwo to obrócić w pozew przeciwko konkretnej mendzie z sanepidu
2021-02-27 11:23
Niestety. Natychmiastowa wykonalność. Można się procesować, ale zapłacić trzeba.
2021-02-27 11:49
Ja nie mam nic na koncie, wszystko teraz trzymam w skarpecie, wypłatę tez dostaje do ręki, a większość pod stołem, a oficjalnie zarabiam minimalną więc mogą mi zabierać, ale zanim coś wpłynie na konto to już będzie umorzona sprawa przez sąd. :)
2021-02-27 12:38
Zarabiasz więcej niż wydajesz ? Życzę powodzenia w sądzie a tą date z umorzeniem to z jakiego filmu ?
2021-02-28 16:26
G..trzeba leci wniosek do prokuratury o przekroczenie uprawnień i to urzedackie lajno ma ciepło
2021-02-27 17:59
Nie pisowski oszołom, oszołomie tylko odpowiedzialność za zdrowie innych.
2021-02-27 20:58
2021-02-27 09:07
To zostań w piwnicy i popiskuj dalej że strachu.
2021-02-27 09:12
W domu rozkażą nosić maseczki ???
I zabronią spać dwum osobom w jednym lóżku ?
2021-02-27 09:28
2021-02-27 10:36
2021-02-27 17:14
2021-02-27 09:20
zaczyna się robić coraz cieplej, naprawdę myślisz, że ludzie będą chcieli dusić się w tych maseczkach?
2021-02-27 11:00
To nie chodzi tylko o duszenie się, ale ja nie założę na zewnątrz nic, tym bardziej teraz kiedy ładnie słoneczko świeci, a moja niezakryta twarz przyjmuje witaminę D. Mam się chronić przed witaminą D namordnikiem po to żeby lecieć do apteki i uzupełniać ją tabletkami? Logika id.oty. Ja w tym cyrku nie zamierzam brać udziału.
2021-02-27 12:27
Zawsze jak czytam taki komentarz, to cieszę się że nie jestem sam i są jeszcze myślący ludzie na świecie. Brawo! Rządy od dawna robią dużo żeby nas zmęczyć, stresować i odebrać zdrowie.
2021-02-27 18:01
No tak, te złe rządy chcą Ci odebrać zdrowie. skąd biorą się tacy jak ty.
2021-02-27 20:59
ze świata, gdzie wolność to wolność, a samodzielne myślenie jest normą społeczną
2021-03-02 06:06
nie myl anarchii z wolnością (a wolność to odpowiedzialność - także za innych)
2021-02-27 12:42
Akurat kawałek maski nie zabierze witaminy D, po drugie biała rasa jest od wieków przystosowana do braku słońca w zimie więc suplementacja tej witaminy to d**ilizm
2021-02-27 14:02
Nie ma czegis takiego jak biala rasa.
2021-02-27 16:21
a jakie są aktualnie ?
2021-02-27 14:01
Przyjmuje witamine D ROTFL!!!!
2021-02-27 09:38
Przeczytaj jeszcze raz co Ty mądrego piszesz.
2021-02-27 09:46
Chopie, czy ty czytasz czasami coś więcej niż ten portal? Nawet w tym artykule są zawarte fakty na temat maseczek. Jaki do cholery widzisz sens w noszeniu maseczki będąc na świeżym powietrzu?! Nie jestem
Chopie, czy ty czytasz czasami coś więcej niż ten portal? Nawet w tym artykule są zawarte fakty na temat maseczek. Jaki do cholery widzisz sens w noszeniu maseczki będąc na świeżym powietrzu?! Nie jestem koronasceptykiem, wiem ze ten wirus istnieje. Ale bez przesady! Ludzie nie maja pojęcia co się dzieje na świecie. W Stanach pootwierane są restauracje, odbywają się już imprezy, faktycznie maskę nosić trzeba w określonych miejscach. A ile mieli zachorowań?! W tej chwili wracają do normalności
2021-02-27 18:02
Kto wraca do normalności? I zdefiniuj "normalność". CIekawe, że stany gdzie popierano Trumpa- czyli koronasceptyków bez maseczek miały więcej zachorowań
2021-02-27 19:27
Przestań głupoty pisać, nakaz noszenia maseczek jest zależny od konkretnego stanu. W większości z nich maseczek na otwartym powietrzu nosić nie trzeba.
2021-02-27 21:02
a ja mam gen polski, który mówi mi, ze mam myśleć samodzielnie i nie wierzyć w paskowe brednie. (Tak nie mam telewizora od kilkunastu lat - polecam)
2021-02-27 09:49
Siedź w domu a innym daj żyć
2021-02-27 09:55
2021-02-27 09:57
Ludzie obudźcie się w końcu. Dbajcie o Siebie tak, żeby było Wam jak najlepiej! Wyłączcie TV, bo niedługo nic Wam nie zostanie łącznie z Waszą wolnością... aa Wy już jej nie macie od roku. Robicie wszystko co tylko Wam każą.
2021-02-27 10:06
Ile z tych osób rzeczywiście na to umarło??? Ile przeprowadzono sekcji zwłok???? Ilu osobom dopisano, żeby szpital uzyskał kasę????? Ilu???
2021-02-27 10:44
Twierdzę, że zrobienie z zaszczepionego stałego inkubatora toksycznych białek, ma go doprowadzić do wyniszczenia i w miarę gwałtownej śmierci po osiągnięciu punktu krytycznego. Tak jak w przypadku testów na sarscov-1 w
Twierdzę, że zrobienie z zaszczepionego stałego inkubatora toksycznych białek, ma go doprowadzić do wyniszczenia i w miarę gwałtownej śmierci po osiągnięciu punktu krytycznego. Tak jak w przypadku testów na sarscov-1 w tej samej technologii. Dodatkowo zaszczepiony będzie jeszcze bardziej narażony na gwałtowną reakcję cytokinową, gdy tylko znajdzie się w środowisku zwiększonej podaży wirusa. Moim zdaniem to jest szaleństwo i zbrodnia, a nie żadna nauka. Ta walka ma być wieczna, szczepienia będą stałym punktem "nowej normalności" a ludzie będą padać dzięki tej właśnie metodzie, co ma sprzyjać dalszej propagandzie i reżimowi sanitarnemu. Tak mają zamiar uratować planetę przed człowiekiem!
2021-02-27 12:46
Ludzie będą padać przez szczepionki, ciekawa teoria, ilu "padło" ? dwadzieścia na 3 miliony ?
2021-02-27 13:50
Umarło dużo więcej ale danych nie przekazują, już ponad 55 osób. Jak dla Ciebie to normalne to się szczep, kogoś nie zmuszaj!!! Szczepisz się po to, żeby być bezpiecznym czy po to żeby umrzeć?????
2021-02-27 16:10
to jest szczepionka na nieśmiertelność! i wydłuża życie x2..tylko rozum odbiera niestety
2021-02-27 18:03
Kogoś nie zmuszaj???????"-To ty nie zmuszaj kogoś by zmarł bo go zarazisz. Do szkoły nieuku.
2021-02-27 20:39
2021-02-27 22:19
To po co te gadki, że musi się zaszczepić minimum 70%, by szczepionka odniosła efekt?
2021-02-27 21:03
2021-02-27 16:17
2021-02-28 05:11
2021-02-28 10:55
Nawet sam producent tego nie wie. Nie bierze na siebie odpowiedzialności. Szczepionka nie gwarantuje, że nie zachorujesz a jedynie to, że łagodnie przejdziesz. Ciężkich przypadków jest 0,04% a pozostałe 99,96 % ludzi
Nawet sam producent tego nie wie. Nie bierze na siebie odpowiedzialności. Szczepionka nie gwarantuje, że nie zachorujesz a jedynie to, że łagodnie przejdziesz. Ciężkich przypadków jest 0,04% a pozostałe 99,96 % ludzi przechodzi lekko.. Do tego nikt nie wie ile czasu szczepionka działa?? To nowy wirus i dopiero się go uczymy. Sami wyciągnijcie wnioski...
2021-02-27 10:11
Ta maska pomoże ci tyle co olej wlany do glowy.albo świni siodlo
2021-02-27 16:24
2021-02-27 10:11
2021-02-27 20:59
Chcą, to niech noszą! Co ci do tego? Co za czasy, jedni by zaje..li za to, że ktoś nie nosi, a inni za to że nosi. A teraz przykład z mojej pracy. Jeden z kolegów wielki koronasceptyk właśnie się gdzieś zakaził i dość
Chcą, to niech noszą! Co ci do tego? Co za czasy, jedni by zaje..li za to, że ktoś nie nosi, a inni za to że nosi. A teraz przykład z mojej pracy. Jeden z kolegów wielki koronasceptyk właśnie się gdzieś zakaził i dość ciężko to przechodzi. Jest posrany jak małe dziecko, a dopiero taki chojrak był. Zostawmy ludziom wybór, chcesz to noś, nie chcesz to nie noś.
2021-03-01 08:35
2021-02-27 10:13
Siedż w chalupie załóż cztery maski na łeb ,a innym daj oddychać i żyć swoim życiem.
2021-02-27 11:13
nie spędzasz zbyt wiele czasu w pobliżu mózgozwęglacza ???
2021-02-27 12:22
2021-02-27 12:38
2021-02-27 13:59
W zeszłym roku w Polsce na covid zmarło 100 tys. osób. A nadal w redakcjach portali znajduja sie idioci, którzy chrzania o szkodliwości maseczek... Szkoda że nie umieraja tylko idioci, świat byłby lepszym miejscem.
2021-02-27 14:34
Przestań kłamać i**oto.
2021-02-27 21:01
Co jest oczywiście odzwierciedlone w ilości zgonów w danym roku. Zatem ile zgonów było więcej w roku 2020 w stosunku do lat poprzednich?
2021-02-28 09:16
Dlaczego baranie z wyrostkiem się czeka dwa dni na zabieg wyjasnisz baranie? To teraz baranie pomyśl czy udar mózgu albo zawał czy zakrzepica mogą czekać dwa dni aż łaskawie pan doktór ruszy swoje szlachetne leżące do góry d... sko i zrobi co do niego należy. Te zgony baranie to efekt zamkniętej służby zdrowia
2021-02-27 14:38
100 tys zmarło na covid? Przecież oficjalne dane mówią, że 40 tys zmarło na covid, a 60 tys z powodu zamknięcia służby zdrowia. czemu manipulujesz?
2021-02-27 16:11
manipuluje , bo może kogoś biznesik chce wykupić i straszy
2021-02-27 20:44
Mojej Śp. Babci chcieli wpisać covid a zmarła ze starości.
.... lekarz przy wpisywaniu przyczyny zgonu zapytał : może to był koronawirus???? Wpiszę!!!
Ile jest takich osób, którym tak wpisano?
2021-02-27 21:04
może 1 mln albo 5 mln - dla kogo ten wywiad ? - B. Smoleń
2021-02-27 14:02
Gościu, to bardzo trudne, ponieważ w tym wszystkim jest drugie dno. Nie bądź "trollem" oraz mądrym, gdyż wkrótce zobaczysz co będzie. Będzie 1239 fal koronawirusa dopóki dopóty nie zniewolą wszystkich ludzi na świecie. To takie trudne? Nie szerzę nienawiści, próbuję otworzyć Ci oczka :) no i głowę na samodzielne myślenie.
2021-02-27 14:22
wystarczy spojrzeć na niektóre wpisy gloryfikujące noszenie maseczek na dworze, w lesie czy na plaży i na ilość hurtową łapek w dół czy górę
2021-02-27 14:38
2021-02-27 15:06
Kretyn,jak jesteś za kłamstwem
2021-02-27 15:59
Prosta sprawa. To społeczeństwo tylko przysłowiową pałką traktować.
Oj nasza kochana władza jest za miękka.
2021-02-27 21:06
2021-02-27 16:32
Zmarło około 30000 a to jest różnica.
2021-02-27 21:06
2021-02-28 10:58
Będziesz szybciej przyjęty do szpitala z covidem niż z zawałem bo kasa się liczy.
2021-02-27 09:01
To trzeba nosić i już. Po co to roztrząsać? Maseczki 100 sztuk to kilkanaście złotych. Bez przesady. Zostało ich pewnie parę milionów w magazynach i trzeba opedzlowac.
2021-02-27 09:29
Dziś w Lidlu 100% osób w maskach ale 95% nosi tylko na ustach a na mnie w kominie zasłaniając wszystko zabójczym wzrokiem patrzyli. Głupie rozporządzenia.
2021-02-27 10:25
Producenci przyłbic pewnie byli niePiSowscy i mogą teraz spokojnie bankrutować :)
2021-02-27 12:48
No właśnie, masz rację, komin nosiłem prawidłowo a maskę bez zakrycia nosa bo strasznie parują mi okulary
2021-02-27 13:53
Tak samo przyłbica. Jedyne co się zmieniło, to że z dekretu wykreślili przykłady czym można się zasłaniać - ale ludzie wolą oglądać memy niż czytać rozporządzenia :)
2021-02-27 17:20
2021-02-27 16:12
ja mam teleskopówkę i wyciągam jak coś sapią
2021-02-27 09:39
Pomnóż te 100 masek razy miliony ludzi i zobacz ile śmieci wyprodukujemy przez durny nakaz.
2021-02-27 15:01
Teraz eko już nie modne, teraz covid jest trendy.
2021-02-28 21:34
Zadnego hirurgicznego syfu nosić nie będę. Jest tak samo skuteczna po 30 minutach jak moja szmaciana ktora noszę na codzień... niech spadają, albo zapewniają je za darmo w ramach ubezpieczenia społecznego albo niech
Zadnego hirurgicznego syfu nosić nie będę. Jest tak samo skuteczna po 30 minutach jak moja szmaciana ktora noszę na codzień... niech spadają, albo zapewniają je za darmo w ramach ubezpieczenia społecznego albo niech zwracają 50%składki. Czlowiek do lekarzy prywatnie chodzi itd. A na ewentualna operacje mozna sie ubezpieczyć prywatnie... ludzie placa składki, a trzeba jeszcze prywatnie dostarczać rękawiczki, maski itp do szpitali... żałosne
2021-02-27 09:56
Ale tylko z ostatnim zdaniem
2021-02-27 11:27
a kabzę to nabijemy św .łukaszowi byłemu pisdzilskiemu ministrowi
2021-02-27 13:51
jestes idealnym przykladem niewolnika ktory dodatkowo mysli ze jest inteligentny chociaz to inni mysla za niego. najgorszy typ czlowieka
2021-02-27 16:16
Jesteś idealnym przykładem i..ty, który bredzi o niewolnictwie. Dorośnij
2021-02-27 21:08
2021-02-27 14:29
Nowe kosztuja ok 66 pln za sztukę, te z filtrem .
A jsk chcsesz to nos ten symbol zniewolenia
2021-02-27 16:17
Symbol zniewolenia- i jużwiadomo, żę ma się do czynienia z cebulakiem, który musi zrobić na złość całemu światu, bo nikt mu nie będzie kazał nosić maseczki, żeby kogośńie zabić
2021-02-27 21:09
2021-02-27 14:35
Zaangarzować wszystkie organy policję, straż miejską, żandarmerię, a nawet WOT i kontrole obywateli.
W tym społeczeństwie bez nakazu wszyscy mają rozporządzenia gdzieś zatem moi drodzy tylko nakaz i przykładna kara tu pomoże.
2021-02-27 15:19
Uprzejmie prosimy abyś prędziutko wyjechał do Korei Północnej. Zobaczysz, spodoba ci się.
2021-02-27 16:14
widzę że mała Sycylia z ORMO.. To ze pisik jest władzy i wracają komunistyczne rzeczy to nie znaczy Sycylijko, że ORMO wróci..a może?
2021-02-27 21:10
wiedza przyda się nie tylko tobie, ale i tak uwielbianym ministrom
2021-02-27 22:14
2021-03-04 10:49
" I już" ? Bardzo merytoryczny argument. Z założeniami, tezą, dowodami i eksperymentem naukowym... Brawo!
2021-02-27 09:01
Każde rozporządzenie rządu dotyczące ograniczania swobód czy nakazu noszenia masek jest bezprawne. Niedzielski po co ten cyrk?
2021-02-27 09:04
Nigdy nie nosiłem i nie będę nosił maski bo jest to działanie na moją szkodę (Art 23 KC).
Nie ma prawa które może mi to nakazać. Niedzielski to przestępca
2021-02-27 09:06
Bunt i rewolucja.
2021-02-27 10:38
2021-02-27 14:37
2021-02-27 21:13
szkoda tylko, że nie ma rozsądnej alternatywy. Partia Oszustów już była; Lewica wepchnie każdemu pedała do łóxka, zakaże mięsa i podniesie podatki wszystkim co mają powyżej minimalnej; PSL to znana polityczna kurtyzana
2021-02-27 22:17
2021-02-27 15:13
Taka sama rewolucja jak wściekłych błyskawic?:)))
2021-02-27 21:13
2021-02-27 09:07
Zawsze mam niezły ubaw jak ktoś szafuje jakimś Kodeksem, od razu wiem że to pieniacz i posługuje się tylko paragrafami, które są dla niego wygodne. A w życiu to osoba, która bez mrugnięcia okiem łamie wiele przepisów.
2021-02-27 09:35
"Kazdy obywatel powinien bunotwac sie przeciwko niesperawiedliwemu prawu"
2021-02-27 10:30
To dlaczego nie robiłeś tego jak rządzil Tusk?
2021-02-27 10:42
Tusk nie wprowadzał rozporządzeń które w taki sposób lamaly konstytucję
2021-02-27 11:36
Ale jak okradał OFE, czy chciał sprzedać LOT to było ok. Każdy siedział cicho i miał w d*pie czy rozkradana całą Polskę. A tu maseczki mu przeszkadzają i odbierają wolność. Normalne dzbany i fanatycy PO, których jedynym celem w życiu jest nienawiść do PIS.
2021-02-27 11:47
Tak, jakby PiS nie rozkradł pozostałej części ofe. lot utrzymywany (wspomagany) jest z podatków. Ja nie mam na to ochoty.
2021-02-27 15:11
a czy ja mówię że to co zrobiono z OFE było dobre ja w ogóle pytam po co było to OFE?Mnie chodzi o to co teraz wyprawia się z ustrojem tego państwa w latach 2007-13 też był okres pandemii tylko wtedy nie wprowadzano takich restrykcji i nie kupowano szczepionek które nie są potrzebne
2021-02-27 15:17
Gdzie Amber Gold to przy tym pikuś! Plus oddanie złóż miedzi Kanadzie!!!!!
2021-02-27 15:30
O jakim rozkradaniu bredzisz.
2021-02-27 20:18
Jakim trzeba być fanatykiem tej partii, żeby ich jeszcze bronić. Łamią prawa na każdym kroku, wykańczają przedsiębiorców, mordują ludzi. Udaj się do specjalisty, bo musisz mieć bardzo coś nie tak z deklem. Głosowałem na
Jakim trzeba być fanatykiem tej partii, żeby ich jeszcze bronić. Łamią prawa na każdym kroku, wykańczają przedsiębiorców, mordują ludzi. Udaj się do specjalisty, bo musisz mieć bardzo coś nie tak z deklem. Głosowałem na PiS w 2015 roku, ale to co zaczęli odwalać to przechodzi ludzkie pojęcie, dziś twierdzę, że to najgorsza partia rządząca po 1989 roku, banda i**otów i sprzedajnych świń. Tyle,
PS. Na PO nigdy nie zagłosowałem, żebyś mi tu nie majaczył w swoich omamach.
2021-02-27 09:40
Nakazy, nakazy miękknie, rozporządzenia, i wytyczne.
Ja im proponuję jeszcze wprowadzić zasady. Tego jeszcze nie było. Zasada że każdy ma chodzić w sklepie tyłem. Jak będziesz stał do kasjerki tyłem to na nią nie kichniesz. Już widzę oczami wyobraźni jak takie bezmózgie ameby stoją tyłem do kasy. Ciebie widzę wśród nich.
2021-02-27 12:40
Zeszli z drzewa a obecnie z powrotem na nie wskakują i tyle.
2021-02-27 10:00
nie bede narazal siebie i innych przez twoja glupote,zreszta zaraz zamkna wszystko jak na mazurach
2021-02-27 10:06
Bida zajrzy w oczy to z pocalowaniem raczki obsluzysz klienta bez maski :)
2021-02-27 10:37
do tej pory wchodzili do ciebie z plexi na twarzy i nie umarłeś, ale teraz się narazisz bardziej, bo ci tak powiedział jakiś wyraźnie mądrzejszy od ciebie.
2021-02-27 10:56
spoko...nawet nie mam zamiaru kupować u buca
2021-02-27 12:09
Spoko, nikt nie musi kupować u kowidian. Im więcej ludzi odwróci się na pięcie i kupi bez problemu w sklepie na przeciwko, tym lepiej.
2021-02-27 12:58
Maseczki nie działają !!!!!!
tak ciężko to zrozumieć
to że są wprowadzone bezprawnie to inna sprawa
2021-02-27 15:30
Nie wcale nie działąją, zacznij czerpać wiedzę z rzetelnych źródeł.
2021-02-27 20:19
Z TVP czy TVN?
2021-02-27 13:59
W końcu regulamin a i sama ustawa tj. Kodeks wykroczeń mówi, że to wykroczenie. Ważne że twoje żenujące prawa są naruszone. Kolejny życiowy dyletant.
2021-02-27 15:13
lanie w autobusie to jest zanieczyszcanie i wndalizm na to są paragrafy w prawidłowo ustanowionych przepisach
2021-02-27 20:32
Inaczej: nikt przy zdrowych zmyslach nie zleje sie w autobusie, bo normalny czlowiek tak nie postepuje. Dla kowidian to bariera nie do przeskoczenia.
2021-02-27 23:57
Kodeks wykroczeń czyli ustawa o tym mówi. Dalej... wszystkie znaki drogowe to rozporzadzenie tutaj nie krzyczysz ze to niezgodnie z konstytucją?
2021-02-28 09:20
Nie ma baranie żadnej podstawy prawnej nie ma baranie
2021-02-28 09:21
Ustawa prawo o ruchu drogowym możesz baranie zakazać prowadzenia działalności gospodarczej?
2021-03-03 06:51
ta ustawa nie jest podstawą prawną, poza tym ustawa jest nniezgodna z konsty
2021-02-27 15:29
NIe nosząc maseczki działąsz na szkodę innych. Twoja wolność kończy się tam gdzie zaczyna się wolność innych- było o tym na peirwszej lekcji WOSu w gimnazjum. No ale ty jest es typowym Polacyem, którzy powie, że nie założy tak po prostu by zrobić na złość.
2021-02-27 21:20
którzy mózgu używają tylko jako ciężarka by grawitacja miała co przyciągać. Podpowiem, że przy klęczącej postawie życiowej grawitacja silniej oddziaływuje
2021-02-28 09:21
Inni ważniejsi od mojego zdrowia baranie? Zapomnij
2021-02-27 09:07
Mnie dziwi że Niedzielski nie boi sie o siebie i swoją rodzine.
Przecież in za to wszystko zgnije w pudle albo w piasku
2021-02-27 10:44
Wg mnie ten matoł może zostać zlikwidowany przez swoich mocodawcow jako ten kto za dużo wie
2021-02-27 09:07
2021-02-27 09:20
2021-02-27 10:06
2021-02-27 11:15
Podaj to adres to ci wytłumaczę . Zresztą pamietaj , że nie jesteś bezimienny.
2021-02-27 19:51
2021-02-27 21:21
2021-02-27 11:49
Wydaje mi się, że oni wprowadzają to jako rozporządzenia, aby zbyt nie ograniczać swobód obywatelskich i wierzą, że społeczeństwo samo będzie w stanie być odpowiedzialne. Niestety większość ludzie to d**ile i trzeba wszystko zamykać...
2021-02-27 14:42
A jak podbija straż miejska to skomlą i błagają o litość że nie mają za co żyć i wyciąga taki nagle wymiętą maseczkę zrobioną z rajstop matki.
Minister każe i macie nosic pacynki, czy to jasne
2021-02-27 15:21
z tymi k..wami ze straży miejskiej się robi tak dane osobowe i bach pozew z paragrafu o przekroczenie uprawnień nie ma czegoś takiego że obywatela się represjonuje na podstawie prawa które jest uchwalone w sposób przestępczy
2021-02-27 15:35
najwyżej wyniosą cię,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,
2021-02-27 21:22
mnie wyniosą to moja sprawa. chcesz to noś
2021-02-27 09:02
Zbyt dużo bzdur ten rząd nakazał. Jakoś do tej pory przyłbice chroniły, a od dzisiaj już nie.
2021-02-27 09:09
Podstawa prawna jest - rozporządzenie. Jak to bywa w rządzie PiS wydane z naruszeniem prawa materialnego, czyli mamy słuszne wątpliwości co do jego legalności.
2021-02-27 09:52
2021-02-27 10:34
2021-02-27 11:05
2021-02-27 12:38
dokladnie
2021-02-27 15:10
exactly
2021-02-27 16:10
Chroniły? Zwłaszcza te o szerokości 5 cm, bo ostatnio coraz częściej takie było widać w sklepach.
2021-02-27 09:21
ale widac nie rozumiesz
2021-02-27 09:28
2021-02-27 09:51
2021-02-27 10:03
2021-02-27 14:38
2021-02-27 09:52
Jak dla mnie to w Gdańsku może być nawet po 1000 zakażonych. Platfusy to jednak de bi le , a potem będą mówić że służba zdrowia sobie nie radzi i winny rzad
2021-02-27 19:53
A i niech tylko nie próbują się leczyć za nasze pieniądze
2021-02-27 10:10
To jest największy śmiech coffidofy wql ever ever ️, cały ryj zasloniety, bo i oczy , to już tylko usta, i to tylko jakimiś typami masek ...
2021-02-27 16:19
"coffidofy"? Co to za słowo?
2021-02-27 10:37
2021-02-27 21:25
ustawa sprzeczna z konstytucją jest niekonstytucyjna. Konstytucja przewiduje możliwość ograniczenia praw w przypadku wprowadzenia np. stanu nadzwyczajnego. Odnotowałeś coś takiego?
2021-02-27 10:47
Pismaku podjął byś temat o wprowadzeniu ustawa
2021-02-27 12:35
Nigdy nie chroniły, dobrze ze chociaż wnioski wyciągnął rząd co jest rzadkoscią
2021-02-27 18:10
2021-02-27 12:54
2021-02-27 18:09
2021-02-27 15:32
Typowy Polak, każą mu nosić to on powie, że nie będze nosił, bo nie. Co tam, że zarazi i zabije ileś osób.
2021-02-27 20:23
Tak, tak na pewno, a teraz idź spać.
2021-02-28 02:48
Co niby jest nieprawdą? Ze Polak zawsze zrobi na odwrót? Chyba urodziłeś się wczoraj.
2021-02-28 15:18
Polak w tej chwili działa zgodnie z prawem, to ten nierząd robi prawo na odwrót więc przestań pitolić farmazony.
2021-02-27 21:26
ja wybieram słońce na przedwiośniu
2021-02-28 02:48
Każesz siedziec w piwnicy komus kto wlasnie chce wychodzić, ale głupota innych mu to uniemożliwia? Twoja wolność kończy się tam gdzie zaczyna cudza wolność, a ty mowisz ze nie nosisz maseczki i ja mam przez to siedziec w domu??? Co jest z tobą nie tak??
2021-02-28 10:48
To może od razu powiedz, że inni mają siedzieć w piwnicach, bo ty chcesz wyjść. Po co się ograniczać? Ograniczają Twoją wolność, ponieważ ty wyjdziesz dopiero wtedy, gdy innych nie będzie.
2021-02-28 15:19
A dlaczego ja mam się dusić w szmacie bo Ty chcesz wyjść? to ja się boję czy ty? Dlaczego przez Twój strach mam rezygnować ze swojego życia? Czyż to nie czysty egoizm?
2021-02-28 15:34
2021-02-27 15:48
Nie masz wyboru
2021-02-27 16:19
Od początku było wiadomo, żęprzyłbice nie chronią. Jeśłi sądziłeś, żę tak to ty siękompromitujesz. Czyli, że nie nosisz maseczki bo jesteś głupi. Typowy cebulak- nie mam podstawy prawnej, nie będe nosił, co tam, żę kogoś zabiję.
2021-02-27 20:25
Ale Ty jesteś prosty :)
2021-02-27 21:27
przestań lizać poręcze
2021-02-28 13:26
A wiesz ze 100% osob co oddycha kiedys umrze? Tak wiec przestan oddychac
2021-02-27 16:32
2021-02-27 18:07
2021-02-27 17:46
Życzę ładnego,osobistego pogrzebu.
2021-02-27 21:27
2021-02-27 21:53
Poczekaj jeszcze trochę aż trafi cię wirus i będziesz leżał w szpitalu i załażą ci maseczkę obowiązkowo wtedy pośmiejemy się
2021-02-27 09:02
PiSowskie oszołomy niech sobie noszą. Pocałujcie mnie w zad.
2021-02-27 09:05
Wszystko otworzyć , nie nosić szmat na twarzy a kulsonom pluć w pysk.
2021-02-27 09:53
A potem będziecie się bić pod szpitalem kto pierwszy. Była by walka wręcz, kłótnie i wyzwiska...
2021-02-27 14:13
Polecam obejrzeć film Plandemia. Wielu znanym mi osobom już otworzył oczy.
2021-02-27 15:34
Polecam nie rozprowadzac fake newsów, unikniesz kompromitacji.
2021-02-27 09:10
Zgadzam się ... głupota z twojej strony
2021-02-27 09:51
Czyli Kaczyński może się cieszyć. A mówili w TVN i WP, że mu poparcie spada, ale zgodnie z tym co Ty piszesz PiSowcy opanowują cały świat.
2021-02-27 10:33
Cieplej w twarz, ale jak zrobi się ciepło albo gorąco to maski nie założę.
Jedynie w sklepach lub komunikacji zbiorowej
2021-02-27 15:33
No to odpowiesz, za próbępozbawienia zdrowia bądź życia. Może to ty mnie zarazileś?
2021-02-27 17:21
To musisz udowodnić jeśli oskarżasz
2021-02-27 21:29
2021-02-28 20:30
To ty covidianie mnie zaraziłeś.Twoja maska to wylęgarnia bakterii. Łazisz i zarażasz.
2021-02-27 19:09
albo rekoczyn zastanów sie policja stanie po stronie tej drugiej osoby juz widziałęm taki przypadek
2021-02-27 21:30
2021-02-27 19:55
2021-02-28 05:30
Cyt >,,Ale wewnatrz juz nosisz"-przypuszczenie,nastepnie cyt,,rudy kaszub''-proba nadania pejoratywnego znaczenia podmiotowi jak i grupie narodowosciowej -slowo ,,Kaszub''-napisane z malej litery . pacynko-proba nadania podmiotowi braku samodzielnosci.
2021-02-28 07:39
Pocałujta w pupę wójta
2021-02-28 10:26
Sam jestes oszolomem
2021-03-01 07:01
na przyjemności trzeba sobie zasłużyć
2021-03-01 16:50
Głupotą to ty jesteś oszołomie.
2021-02-27 09:03
jest przez wirusa :) Chroń starszych, zamknij biznes :) Ale zaraz zaraz... przecież starsi są już wyszczepieni!? A nie... czekaj
2021-02-27 10:05
2021-02-27 10:13
proszek do prania od dziś trzymaj w tubce do mycia zębów. ....
2021-02-27 13:49
chron starszych aby mogli zaglosowac na Przestepstwa i Socjalizm
2021-02-27 21:16
Teraz to jest zwykła wojna z normalnymi ludźmi prowadzona przez różnej maści nieudaczników rękami polityków, których oni popierają.
Wszystkich moich sąsiadów niesamowicie wk... że jestem przedsiębiorczy, że mam
Teraz to jest zwykła wojna z normalnymi ludźmi prowadzona przez różnej maści nieudaczników rękami polityków, których oni popierają.
Wszystkich moich sąsiadów niesamowicie wk... że jestem przedsiębiorczy, że mam fajną rodzinę, że jeżdżę na wakacje, do restauracji, uprawiam sport itp. dlatego będą wniebowzięci gdy milicja mi siłą nałoży kaganiec i zamknie w "izolatorium". Bo łatwiej być niewolnikiem niż wziąć odpowiedzialność za swoje życie, nie potrafię i nie chcę, więc niech inni mają gorzej a najlepiej tak parszywe życie jak ja, co nie lokdałniarze?
2021-02-27 22:04
duzo starszych ma w d*pie i się nie zgłasza na szczepienia. Nikt nie chce sobie wpuszczać z własnej woli tego wirusa świństwa.
2021-02-28 08:09
Emeryci podstawa odbudowy twojego narodu! Dzieci poczekają..
2021-02-27 09:03
A nie chuchać i dmuchać wzajemnie na siebie w sklepach czy komunikacji, Przecież ludzie nie tylko covid roznoszą.
2021-02-27 10:11
Brodawki,wszy..
2021-02-27 16:11
A jak trzymać dystans, gdy samochodami zastawione są całe chodniki.
2021-02-27 09:06
Sobie zacytować klasyka "kto umrze to umrze i trudno" - m. morawiecki. Tego się trzeba trzymać
2021-02-27 09:26
To umieraj
2021-02-27 09:44
Jeśli tak mi pisane, to umrę.
2021-02-27 10:08
TEWU niestety nie zyje. wiecej info tu Zwłoki przed przychodnią w Gdyni
2021-02-27 10:17
Skoro nie jest mi jeszcze pisane, to nie umrę. Maska lub jej brak nic tu nie zmieni.
2021-02-27 10:21
2021-02-27 10:35
Dokładnie. Niektórzy chyba nie mogą się pogodzić, że konsekwencją urodzenia jest śmierć.
2021-02-27 11:48
Przed covidem byli nieśmiertelni.
2021-02-27 14:05
Stań na środku autostrady i**oto i to powtarzaj !
2021-02-27 14:40
2021-02-27 17:13
...pomiędzy staniem na autostradzie a nie noszeniem maski? Was już pogrzało na mózg.
2021-02-27 09:54
Straszne jak ludźmi łatwo manipulować. Morawiecki powiedział to w kontekście osób, które negują pandemię i właśnie wychodzą z założenia, że "kto umrze to umrze i trudno". Przed wojną za powielanie kłamstw można było dostać niezły wyrok, a dzisiaj próbuje się na nim zdobywać kapitał polityczny.
2021-02-27 10:12
Właśnie tak dzisiaj działają media w PL i te z prawa i te z lewa. A głupi lud to kupuje a potem pluje na siebie
2021-02-27 10:34
już przed wyborami widział jak epidemia jest w odwrocie.
2021-02-27 10:59
Tu nie chodzi o to czy PIS czy nie PiS. Takie fejki równie dobrze mogą uderzyć jutro w każdą inną grupę społeczą. Kompletnie wypaczają sens dyskusji publicznych.
2021-02-27 10:52
Jak za kłastwa czy odwracanie kota ogonem grozi więzienie to pisowski rząd już powinien siedzieć w koloni karnej.
2021-02-27 09:07
Się czemu noszą maski! To nic nie daje! Nie ma podstaw! A ludzi ogarnął szał, agresja, napad jak ktoś nie ma! Za kogo uważają sie!? Nie dajmy sie zmanipulowac! Odporność stadna !
2021-02-27 09:55
Szumowski powiedział prawdę, ale potem zamiast przesłanek medycznych dorobiono ideologię :)
2021-02-27 12:01
a lekarze na całym świecie dziwili się, co oni bredzą- do czasu, gdy zorientowali się, że ówczesne zapasy maseczek ledwo wystarczały dla nich przy tak intensywnym zużyciu...to o zapasy dla ochrony zdrowia i administracji chodziło, nie o ich skuteczność, zresztą who to przyznało po kilku miesiącach :)
2021-02-27 13:55
a mamy chory terror zupełnie bez sensu. Te wszystkie badania ostatnio przedstawiane nie są naukowe. Prawdziwe badania naukowe prowadzone kilka lat i chyba w 2017 zakończone mówiły wyraźnie, że maski nic nie dają, poza ewentualnym stosowaniem w szpitalach, ale nie istnieje żadna "powszechna wiedza" bo to kompletny i**otyzm.
2021-02-27 14:28
Ktos ci placi za te i**otyzmy? Wyniki badan naukowych sa publicznie dostepne, wyznawco plaskiej ziemi.
2021-02-27 14:41
Masz zasięg w piwnicy covidowy szurze?
2021-02-28 08:43
bym się ze wstydu spaliła a on ma gdzieś
2021-02-27 09:08
Z ludzi ! Nagle nic nie pomaga tylko maseczka.
Tresowanie ludzi trwa
2021-02-27 09:57
Tylko po to aby normalni nie zapomnieli o klamdemii
2021-02-27 22:19
Czego statystyki zgonów najlepszym przykładem, najwięcej zgonów dziwnym trafem tam, gdzie największa panika, obostrzenia i populizm.
Co to za epidemia gdy większe ryzyko śmierci w wypadku samochodowym niż na tą
Czego statystyki zgonów najlepszym przykładem, najwięcej zgonów dziwnym trafem tam, gdzie największa panika, obostrzenia i populizm.
Co to za epidemia gdy większe ryzyko śmierci w wypadku samochodowym niż na tą chorobę?
Pandemizm to nowa ideologia, która jest groźna tak samo jak nazizm czy komunizm - nie ma żadnych podstaw naukowych a jedynie teorie, teorie do teorii, komunały, wzniosłe hasła - brzmi znajomo?
2021-02-27 10:14
twój wpis to dowód na tresowanie nieposłuszeństwa wobec społeczności.
2021-02-27 10:23
Pomaga .szczepionka z nanorobotami co będzie likwidowala za jakiś czas jednostki obciążające system.Zastanowiło was dlaczego ludzie są dzieleni na kategorie wiekowe,dlaczego dzieci nie chorują.to że w tv pokazują jak
Pomaga .szczepionka z nanorobotami co będzie likwidowala za jakiś czas jednostki obciążające system.Zastanowiło was dlaczego ludzie są dzieleni na kategorie wiekowe,dlaczego dzieci nie chorują.to że w tv pokazują jak celebryci i inni wysoko postawieni publicznie się szczepią .Tylko że oni szczepieni są innymi szczepionkami tymi prawdziwymi bez konsekwencji dla zdrowia i czipów.Pospólstwo dostaje na 100 procent szczepionkę czipową.Brak wojen ,bogaci mają za dużo do stracenia,dlatego trzeba pozbyć się 2-3 miliardow ludzi w inny sposob.
2021-02-27 17:29
Czysta prawda,coraz więcej starych ludzi pobierających spore sumy a nic nie wnoszący do nowego porządku.To pewne że takie osoby nie są potrzebne dla systemu ,i nie jest to moje zdanie tylko rządzących tym Światem.Dla niedowiarkow wpisz w wyszukiwarce ,,,Nowy porządek Świata.Tego już nic nie odwróci to już się zaczęlo i nigdy sie nie skończy.
2021-02-27 10:32
Tu Sielski promuje sprzedaz jednego typu maseczki, A na onet Sekielski
2021-02-28 17:31
'na Onet"?? fajny analfabetyzm, słyszałeś o odmianie przez przypadki?
2021-02-27 11:10
Maseczki to.bzdura . Ludzie w to wierzą . Zapewne wirus istnieje ale żadne maski go nie zatrzymają. Jak ktoś ma zachorować to zachowuje nie mamy na to wpływu nawet nosząc maskę. Zaraz dojdzie do tego że już maski nie dają rady to trzeba będzie kombinezony nosić
2021-02-27 12:31
2021-02-27 12:58
z tego samego powodu co bieliznę osobistą i gdyby musiał przejść nad stołem, żeby mu do twojego np. osierdzia coś nie wypadło. Maseczki nie chronią przed wirusami - żadne!!!
2021-02-27 13:18
Maski chronią przed wirusami bo ograniczają zasięg rozpylania aerozoli gębowych, w których mogą znajdować się wszelkie wirusy i mikroby. Oczywiście, że pojedyncza cząstka wirusa jest tak mała, że bez problemu przeleci
Maski chronią przed wirusami bo ograniczają zasięg rozpylania aerozoli gębowych, w których mogą znajdować się wszelkie wirusy i mikroby. Oczywiście, że pojedyncza cząstka wirusa jest tak mała, że bez problemu przeleci przez każdą szmatę, ale wirusy żeby przetrwać muszą przemieszczać się w kropelce wody, która jest o rzędy wielkości większa niż sam wirus i tak łatwo przez tą samą szmatę nie przeleci.
2021-02-27 15:17
Zobacz sobie panie porównania przepuszczalności maseczek jak przelatują przez nie cząsteczki areozoli - porównując z twoja śliną
2021-02-27 15:36
Powtarzasz zasłyszane w mediach mądrości. Otóż nie jest tak, że wirus aby przetrwać potrzebuje wody, przestaje mieć możliwości nawet po wielu godzinach, ale wirus nie żyje. Prawdą jest, że w ślinie może być go najwięcej,
Powtarzasz zasłyszane w mediach mądrości. Otóż nie jest tak, że wirus aby przetrwać potrzebuje wody, przestaje mieć możliwości nawet po wielu godzinach, ale wirus nie żyje. Prawdą jest, że w ślinie może być go najwięcej, ale nieprawdą jest, że maseczka go powstrzymuje. Właśnie bardziej powstrzyma sucha maseczka założona na chwilkę w sklepie, niż wilgotna w której przyjdziemy z ulicy.
Wirus jest tak drobną cząstką, że podczas wydychania wylatuje porwany z powierzchni np. płuc i żadna maska go nie zatrzymuje. Brednie opowiadane przez lekarzy, to kompletny brak wiedzy i kompromitacja tego środowiska. Można to wyjaśnić na podstawie normy EN 149:2001 + A1:2009 sporządzonej na podstawie badań i przeznaczenia, gdzie maski FFP2 (lepsze od chirurgicznych) mają przeznaczenie wyłącznie przeciwpyłowe. Maski FFP2 nie mogą być stosowane do ochrony przed czynnikami biologicznymi typu trzeciego, do których zalicza się sars-cov-2, również zgodnie z decyzją ministra zdrowia z dnia 11 grudnia 2020, gdzie zakwalifikował SC2 do trzeciej grupy zagrożeń. Czyli z jednej strony każe stosować, ale stwierdza, że nie może być stosowana. Znasz ten stan umysłu?
2021-02-27 18:18
Nikt przecież nie twierdzi, że prowizoryczne maski zabezpieczają w 100 procentach ale w pewnym stopniu ograniczają - słowo klucz- transmisję wirusa. Nawet ograniczenie tej transmisji o nikłe 5% może w czasie kilku
Nikt przecież nie twierdzi, że prowizoryczne maski zabezpieczają w 100 procentach ale w pewnym stopniu ograniczają - słowo klucz- transmisję wirusa. Nawet ograniczenie tej transmisji o nikłe 5% może w czasie kilku miesięcy zmniejszyć liczbę infekcji z kilku milionów do kilkudziesięciu tysięcy przypadków (czysta matematyka). Co do różnicy między suchą maseczką a mokrą to piszesz bzdury, bo przez mokrą ciężko się oddycha czyli mocniej niż sucha ogranicza przepływ cząstek powietrza, które są znacznie mniejsze niż cząstka wirusa.
2021-02-28 09:25
W dużym stopniu szkodzą ludziom
2021-02-27 15:37
Porządne maski FFT1,2,3 (atestowane przez porządne firmy) z pewnoscia sa doskonałym zabezpieczeniem. Nikt tego nie kwestionuje.
Portal trojmiasto.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii.