2020-03-31 07:32
Opinia wyróżniona
Skoro rodzice dostają 500+ to chyba stać ich na to żeby kupić bilet ulgowy. Ktoś musi finansować te przejazdy i może nie byłoby żadnych podwyżek.
2020-04-02 01:13
Nik, ale to nikt w redakcji trojmiasta.pl nie odbiera 500+ na swoje dzieci ?? Wszyscy szlachetnie i solidarnie odmówili przyjęcia tej "socjalistycznej rozpustnej daniny" ?
2020-04-01 18:15
tak, nie byłoby , naiwnośc jest cudowna
2020-04-01 13:43
Nie każdy rodzic dostaje 500+ ️
2020-04-01 11:37
ruch w godzinach dojazdów do szkół (7-9) i powrotów (14-17) spadł znacznie po wprowadzeniu darmowej komunikacji.
2020-03-31 23:10
ale...raczej chociaz jestem beneficjentem 500+ chetnie zrezygnuje z tego dodatku
2020-04-01 09:29
2020-03-31 13:18
Co ma 500+ do podwyżek? Dzieci i młodzież z kartą miejską mają darmowe przejazdy.
2020-03-31 13:51
Czas najwyższy skończyć z rozdawnictwem na prawo i lewo.
2020-04-01 08:08
Przecież to twój były pryncypał wymyślił.
2020-03-31 12:53
2020-03-31 13:15
I nie pisz więcej takich głupot. Stare, śmierdzące, lecz nie spóźnione lub odwołane. Kierowcy Panowie. Masz teraz prawie PRL tylko idź na wybory jak twój wódz każe
2020-03-31 13:15
2020-03-31 12:04
ja nie chce placic na kosciol pedofilski a musze .... z moich podatkow .
2020-03-31 12:29
ja nie chcę płacić na twoje dzieci a muszę... z moich podatków
2020-03-31 14:42
Więc ciesz się, że dostaniesz coś jak już nie będziesz pracować.
Jak nie masz dzieci to nie wiesz jaki jest trud ich wychowania i ile trzeba w nie zainwestować, żeby później z ich pracy opłacać Twoją starość
2020-03-31 23:04
Ok. Skoro As tak stawia sprawę, to rozumiem, że: jeżeli dziecko, w które inwestowało całe społeczeństwo okaże się głupie, leniwe, rozmnoży się jako nieletnie, będzie miało kłopoty z prawem, tudzież w jakikolwiek
Ok. Skoro As tak stawia sprawę, to rozumiem, że: jeżeli dziecko, w które inwestowało całe społeczeństwo okaże się głupie, leniwe, rozmnoży się jako nieletnie, będzie miało kłopoty z prawem, tudzież w jakikolwiek
sposób będzie pasożytem - to elokwentny rodzic odda cała kasę i jeszcze przeprosi. A jeżeli chodzi o emeryturę, to ten kto uczciwie pracuje, zasługuje na emeryturę! A starszym nie pomagano i nie dopłacano za posiadanie dzieci!
2020-04-01 09:27
2020-03-31 12:45
2020-03-31 11:39
Gdańsk jest bogaty, sprzedał niedawno kilka działek za dobry hajs, poradzić sobie powinien sam a nie do ludzi łapę wyciągać po więcej. Skoro mniej jeździ autobusów i kierowcy gait nie chcą jeździć to powinna się Dulska wycofać w podwyżek
2020-03-31 13:59
Nie chcą jeździć???ogarnij się człowieku!
2020-04-01 08:06
Urzędnik zabrał głos?
2020-03-31 11:17
500+ jest ze Skarbu Państwa .Co ma 500+do podwyżek cen biletów
2020-03-31 11:25
A państwo pieniądze to skąd ma? Z kosmosu? Wszystkie pieniądze pochodzą z naszych podatków zrozumcie to w końcu ludzie. Nie ma nic za darmo. Służba zdrowia darmowa? Nic bardziej mylnego.
2020-03-31 13:58
2020-03-31 13:51
2020-03-31 12:31
2020-03-31 08:00
Opinia wyróżniona
Rozumiem głosy niezadowolenia z powodu podwyżki bo jedyną podwyżkę jaką akceptujemy to podwyżka naszych pensji . Mnie razi forma wyrażania tego niezadowolenia , pisanie o rydwanach, złodziejach ,dulskiej jest
Rozumiem głosy niezadowolenia z powodu podwyżki bo jedyną podwyżkę jaką akceptujemy to podwyżka naszych pensji . Mnie razi forma wyrażania tego niezadowolenia , pisanie o rydwanach, złodziejach ,dulskiej jest przynajmniej nie na miejscu . Krytycy naszego samorządu wierzę że stać was na dyskusję w sposób ogólnie przyjęty za kulturalny i merytoryczny . Myślę że podwyżka acz znacząca ma jakieś podstawy ekonomiczne bo chyba wszystkim wiadomo ze komunikacja miejska jest deficytowa i trzeba dopłacać do niej z budżetu miasta . Ani prezydent Dulkiewicz ani żaden z jej zastępców nie schowa pieniędzy z podwyżek do kieszeni ale przeznaczy je na bieżące działanie tej ważnej dziedziny naszego życia oraz na zakup nowych albo niestety tylko nowszych ale używanych autobusów czy tramwai . Trzeba powstrzymać emocje i wyważyć co można napisać a czego napisac nie przystoi. Ja też płacę za bilety ..
2020-04-29 16:33
Mam uzasadnione pretensje do Władz Miasta Gdańska za wyrażenie zgody na podwyżkę cen biletów w tak wysokiej kwocie. W dobie rekordowo niskiej ceny paliwa, braku podwyżek
w sektorze państwowym oraz braku
Mam uzasadnione pretensje do Władz Miasta Gdańska za wyrażenie zgody na podwyżkę cen biletów w tak wysokiej kwocie. W dobie rekordowo niskiej ceny paliwa, braku podwyżek
w sektorze państwowym oraz braku istotnych zmian w wyposażeniu autobusów i komfortu jazdy. Proszę mi wyjaśnić dlaczego podwyższono bilety aż tak znacznie, ponieważ nie mogę tego zrozumieć ???? Co na to Pani Prezydent Gdańska?
2020-04-01 12:58
Pewnie któryś z urzędników na specjalnym etacie. Mają to opracowane na podstawie Inowrocławia.
2020-04-01 12:03
Gdyby było tak jak mówisz, miasto dbało by o budżet i nie wywalało kasy na głupoty, które są zbędne lub tworzone pod kogoś, bo ktoś stawia tam osiedle za x lat......W Gdańsku tak nie jest, generalnie jest syf, pełno
Gdyby było tak jak mówisz, miasto dbało by o budżet i nie wywalało kasy na głupoty, które są zbędne lub tworzone pod kogoś, bo ktoś stawia tam osiedle za x lat......W Gdańsku tak nie jest, generalnie jest syf, pełno śmieci, dziurawe drogi, rozwalone chodniki, brak miejsc parkingowych itp. Chwalą się na zdjęciach zabytkami, gdy w tym samym czasie rozwalają zabytki w dobrym stanie. Opchnęli żabojadom i Niemcom firmy, które przynosiły by zysk miastu - a potem oooooo nie ma kasy na nic.....dalej niech jeszcze ZTM opchną....może wogóle zlikwidować UM i oddajmy władze do Lipska, oni lepiej będą zarządzać......
2020-04-01 11:53
Boszeeeee są jescze tacy kr..........ni, naiwny/a czy coś bierze?
2020-04-01 11:11
2020-04-01 10:54
2020-04-01 09:12
Propaganda i postkomusze układy !
2020-04-01 09:05
Za podwyżka nic nie idzie. Gdańska komunikacja funkcjonuje po prostu słabo, w godzinach szczytu pojazdy są przepełnione (czasem, np linia 227 nie można nawet wejść), nie mówiąc już o punktualności i łączeniu kilku linii.
Za podwyżka nic nie idzie. Gdańska komunikacja funkcjonuje po prostu słabo, w godzinach szczytu pojazdy są przepełnione (czasem, np linia 227 nie można nawet wejść), nie mówiąc już o punktualności i łączeniu kilku linii. Po prostu mamy kwitnąc na tych przystankach i cierpliwie czekać. A przyglądając się aktualnej sytuacji. Mamy stan epidemii i ma być mniej ludzi w pojazdach komunikacji a GAiT wprowadza rozkład weekendowy (+kilka kursów). A teraz wykupiłem bilet na miesiąc (karta miejska) i co ja płacę 100% a nie mam nawet dostępności do komunikacji jak w dni robocze. Jak to nazwać?
2020-03-31 17:28
Nie filozofuj ,kup sobie wazelinę ,co za ludzie, inteligencja pochodząca z motłochu, gdyby rządzili faszyści też byś właził im wiadomo gdzie.
2020-03-31 16:21
to podziel się zarobkami z emerytami to zrozumiesz
2020-03-31 16:08
2020-03-31 15:20
2020-03-31 15:14
Sumie, nie ma sensu, tutaj liczy się nie logika i fakty tylko rozemocjonowany, infantylny subiektywizm i egoizm. Nie wytłumaczysz rozzłoszczonej tłuszczy, że po prostu nie ma pojęcia jak działa rzeczywistość, bo to ją jeszcze bardziej wkurzy. Pozdrawiam i życzę zdrowia.
2020-03-31 14:17
Tylko jaka dyskusja merytoryczna. W Gdansku jest wiele glupot , i braku myslenia urzędników. Np. Dlaczego nie mozna sprawdzic waznosci biletu miesiecznego w kasowniku, dlaczego 227 po wyjezdzie z przystanku warnenska
Tylko jaka dyskusja merytoryczna. W Gdansku jest wiele glupot , i braku myslenia urzędników. Np. Dlaczego nie mozna sprawdzic waznosci biletu miesiecznego w kasowniku, dlaczego 227 po wyjezdzie z przystanku warnenska przy wyjezdzie ze skrzyzowania kolejny raz stoi aby wlaczyc sie do ruchu. Dlaczego wydaliscie kupę pieniedzy na wiadukt tramwajowy bretowo PKM, kiedy garstka podroznych sie tam przesiada, itp. ..
2020-03-31 11:42
i Powinno się inwestować w komunikacje miejską a nie w transport spalinowy prywatny.
Np. marnowanie kasy na poprawienie przyczepności na Słowackiego by pirat drogowy mógł szybciej bezkarnie jeżdzic i mniej wypadków robił przy łamamaniu przepisów .zamiast marnować kase na piratów drogowych powinni inwestować w transpiort publiczny ekologiczny.
2020-03-31 12:45
Popieram.
2020-03-31 11:41
Z jakich powodów są niezadowoleni. Już teraz wyjaśniło się dla Ciebie?
2020-03-31 11:26
o grypie niedawno było głośno, wszędzie trąbili o statystykach, a jak ma nie być chorych ? Będziecie wozić powietrze zamiast sardynek, bo ludzie w końcu zrozumieją, że potrzebują samochodu... Na osłodę 28 miejsc siedzących. Super, można posadzić tych, co zemdleją...
2020-03-31 10:35
A kto z plebsem dyskutuje?
2020-03-31 10:04
Trudno powstrzymać emocje jak wszystko jest poprzestawiane:/ i nie oszukujmy sie- czeka nas podwyzka cen. Skonczmy juz tę izolację.
2020-03-31 09:58
... będzie premia.
Podstawy ekonomiczne - ropa naftowa osiągnęła kilkunastoletnie minima i wszystko wskazuje na to, że ceny będą spadać dalej. Ze względu na obecną sytuację związaną z koronawirusem w
... będzie premia.
Podstawy ekonomiczne - ropa naftowa osiągnęła kilkunastoletnie minima i wszystko wskazuje na to, że ceny będą spadać dalej. Ze względu na obecną sytuację związaną z koronawirusem w najbliższym czasie wynagrodzenia kierowców nie będą podwyższane (większość osób będzie pilnowała pracy przy podwyższonym bezrobociu i nie będzie się upominała o podwyżki).
2020-04-01 09:51
Nasz rząd wyrówna tę cenę podatkami!
2020-03-31 09:41
A kogo obchodzi za co płacisz?
2020-03-31 08:11
Sytuacja jest nadzwyczajna, mogli sobie darować te podwyżki w tej chwili, zobacz aktualne ceny diesla. Co mają powiedzieć ludzie którzy nie mogą pracować z powodu zamknięcia ich miejsc pracy. W ich budżetach będzie mniej pieniędzy i kolejne podwyżki.
2020-04-01 13:05
dla mieszkańców. Tyle się bidaki namęczyli opracowując podwyżki i teraz jednym ruchem zniweczyć ich ciężką pracę ?
2020-03-31 09:27
Tramwaje na ropę ? Głównym środkiem komunikacji w Gdańsku są tramwaje i SKM a Ty piszesz o chwilowym spadku cen z powodu spadku popytu na paliwa . Ten spadek jest chwilowy bo kiedy popyt był duży to pomimo rekordowych spadków cen surowca ceny paliw oscylowały koło 5 i więcej zł. Wróci popyt ,wrócą poprzednie ceny paliw.
2020-03-31 09:55
Ha ha ha ha ha. Czy Skm podnosi ceny biletów ???.Nie pisz bzdur żeby podtrzymać swoją tezę.Mowa jest o podwyżkach cen komunikacji, które podnosi miasto Gdańsk.Jak ceny diesla wrócą do 5pln to podwyżka jest jak
Ha ha ha ha ha. Czy Skm podnosi ceny biletów ???.Nie pisz bzdur żeby podtrzymać swoją tezę.Mowa jest o podwyżkach cen komunikacji, które podnosi miasto Gdańsk.Jak ceny diesla wrócą do 5pln to podwyżka jest jak najbardziej uzasadniona,ale nie w tej chwili.Jak się żyje na kredyt i nie ma pieniędzy na spłatę zobowiązań to wszędzie szuka sie pieniążka,nawet tam gdzie w danej chwili jest to nieuzasadnione.Autor sum- u-urzad m-miasta?.
2020-03-31 10:34
Autor sum to człowiek na emeryturze po 52 latach pracy w przemyśle ciężkim bo takim był przemysł stoczniowy . Autor sum to człowiek który całe życie myślał o starości i dziś w jej obliczu przynajmniej pod względem finansowym nie ma obaw. Reszta będzie jak los zdecyduje.
2020-03-31 12:19
Trudne schorzenie do wyleczenia.
2020-03-31 13:50
Na trzy zdrowaśki do pieca i jest wyleczony.
2020-03-31 09:32
Pofantazjuj jeszcze. Pośmiejemy się wszyscy:)
2020-03-31 08:07
oj tak. Autobus to towar deficytowy w tym mieście. Masz rację. Biorąc pod uwagę cenę za usługę przewozu to rzekłabym nawet, że luksusowy. Czy prezydentka konsultowała ze mną zakup rydwanu z moich podatków? Nie? Więc o jakiej kulturalnej i merytorycznej dyskusji Ty piszesz?
2020-04-01 13:01
2020-03-31 08:18
Ciebie tez pozdrawiam.
2020-03-31 09:42
tak wygląda ta Twoja merytoryczna i kulturalna dyskusja?
2020-03-31 09:38
I to załatwia całą sprawę?
2020-03-31 08:03
Napisał to wierny pracownik UM
2020-03-31 08:44
A merytorycznie ? Co byś mu odpowiedział , z czym co napisał się nie zgadzasz?
2020-03-31 12:02
ja bym napisal ze skoro cena ropy spadla o 300% i paliwo na stacjach tez stanialo to ceny biletow powinny zostac obnizone, zawsze podwyzki tlumacza ze cena ropy wysoka a teraz?
2020-04-01 09:47
też to chciałem napisać, bo to zdroworozsądkowa kalkulacja.
Jednak paliwo w dół, a ceny w górę!
2020-03-31 09:47
Należałoby zastosować taki sam mechanizm propagandy propagandy, jakim posługuje się rzeczony osobnik.
2020-03-31 10:26
zrób to
2020-03-31 08:06
Własnie do takich jak Ty napisałem , pozdrawiam .
2020-03-31 14:17
ale wierny!
2020-03-31 09:37
Kłopot z tobą jest taki, że prawie każdym swoim wpisem uprawiasz propagandę. I to taką dość aspołeczną. Ma to swoją nazwę w branżowych podręcznikach. A najbardziej wkurza permanentne nadużywanie słowa "pozdrawiam". Nie znasz ludzi, a używasz osobistego zwrotu, zamiast powszechnie przyjętych form grzecznościowych.
2020-03-31 10:19
A merytorycznie.Z czym co napisałem się nie zgadzasz ? Rozumiem twoje oburzenie skoro twój jedyny punkt widzenia został podważony, rozumiem ze tobie odpowiada forma z jaką zwracają się do siebie internauci , rozumiem
A merytorycznie.Z czym co napisałem się nie zgadzasz ? Rozumiem twoje oburzenie skoro twój jedyny punkt widzenia został podważony, rozumiem ze tobie odpowiada forma z jaką zwracają się do siebie internauci , rozumiem ze tobie podobają się obelgi i wyzwiska w stosunku do legalnie wybranych przedstawicieli samorządu . Mnie taka formuła dyskusji nie odpowiada , nie odpowiada mi opluwanie innych a i kłamstwa czy półprawdy zawarte w wielu wypowiedziach. Tym się różnimy. Zawsze krytykuję to co mi się nie podoba i staram się pisać o tym w sposób wyważony żeby kogoś nie obrazić i nie odbierać innemu człowiekowi jego człowieczeństwa. Na inny sposób dyskusji się nie zgadzam i tego uczyłem swoje dzieci . Co do form grzecznościowych które Ciebie tak drażnią , każdą rozmowę telefoniczną kończę pozdrowieniem i jesteś pierwszą osoba która z użycia tego zwrotu czyni zarzut. Ale rozumiem w stosunku do Ciebie nie użyje zwrotu pozdrawiam bo sobie tego nie życzysz. Dużo zdrowia .
2020-03-31 12:43
Ze wszystkim.
2020-03-31 12:12
Kaczyńskiemu. Swoim wykrzykiwaniem obelg, obraził wszystkich obywateli, a nikogo nie przeprosił. Więc przestań uragac na innych, skoro mają przykład wątpliwej inteligencji idący z góry.
2020-03-31 16:05
... dlatego ze tak marnego czlowieka bez zadnych zaslug dla spoleczenstwa w dodatku najgorszego prezydenta jakiegokolwiek mial ten kraj pochowali w swietym miejscu Wawelu siedzibie igrobowcu polskich Krolow.. Jeden Krol, drugi Krol a obok takie cos... Mam nadzieje ze ktos kiedys odpowie za to zbeszczeszczenie miejsca pochowku..
2020-03-31 07:01
2020-03-31 08:15
baryłka ropy za bezcen, a tu się ceny podnosi - to jest polska, tu się ciężko oddycha
2020-03-31 08:44
Autobus ma 100 miejsc, przewozi się 15. Niskie ceny ropy tego nie pokryją.
2020-03-31 09:34
niskie ceny ropy nie, ale koszty pogrzebowe to miasta już nie obchodzą bo to koszty rodziny i ZUS-u
2020-03-31 10:28
Państwa też nie obchodzą koszty samorządów, dlatego je okradają z subwencji. W całym kraju prezydenci miast pozywają skarb miasta.
2020-03-31 10:33
2020-03-31 11:08
,,wybitni fachowcy ,, z chowu ruskiego
2020-03-31 11:40
2020-03-31 08:42
Co za bzdura miejskiej władzy, kogo to zachęci do zmiany samochodu na autobus!
2020-03-31 09:14
A nie wyjątkowo niskiej ceny baryłki ropy na świecie. Bo kopiejki z Nowogrodzkiej na konto nie wpłyną.
2020-03-31 09:27
2020-03-31 09:58
2020-03-31 10:26
Jak całe państwo, solidarnie haha
2020-03-31 10:57
2020-03-31 10:57
Kiedyś był jeden za PRLu teraz jest 11 !!! Cały były Komitet Centralny to ,,zamek,, Dulkiewicz , we Wrzeszczu , dawny Żak ...na ch tyle urzędasow ???
2020-03-31 09:59
2020-03-31 10:22
Rok? Pięć lat? Już zawsze?
2020-03-31 10:25
Zawsze :) Nawet jak będzie kryzys teraz t i tak wina Tuska, a nie słabych rządów pisu i rozdawnictwa. Oj nie nie
2020-03-31 10:36
2020-03-31 11:02
2020-03-31 10:35
270 miliardów z VAT , 180 miliardów z OFE...trzeba naprawiać po złodziejach
2020-03-31 11:10
2020-03-31 10:35
2020-03-31 11:09
2020-03-31 11:11
Dosyć psucia miasta
2020-03-31 09:26
2020-03-31 14:27
No właśnie ma zniechęcić w tej chwili do komunikacji miejskiej.
2020-03-31 09:16
Że przy tak wysokiej inflacji ceny towarów i usług staną w miejscu? Takie cuda tylko w TVPiS.
2020-03-31 09:28
Inflacja prawie 0 a oni tłumaczą POdwyzki czym? Cena ropy ? Blachacha!
2020-03-31 09:40
2020-03-31 11:00
Panno , więcej rozumu . Za cenę tego rydwanu , mozna by teraz kupić kilka tysięcy gumowych rękawiczek ...fajnie się bawiliście , co?
2020-03-31 11:12
Budyń wracaj...!!!
2020-03-31 11:42
2020-03-31 10:23
2020-03-31 10:37
,,wasza,, pietruszka 12 złotych na 3 złote ...dalej?
2020-03-31 11:03
2020-03-31 11:13
2020-03-31 11:43
2020-03-31 11:43
2020-03-31 10:27
Inflacja 0 % ooho, ktoś kociej miętki się nawąchał.
2020-03-31 10:37
2020-03-31 09:39
2020-03-31 10:00
2020-03-31 10:27
2%? W jakim sektorze?
2020-03-31 10:38
2020-03-31 11:04
Podatki tez podnosił a obiecał obniżyć ...nigdy więcej PO
2020-03-31 11:07
2020-03-31 11:45
Budka łysiejący człowieku jak Lenin , prowadź nas !
2020-03-31 11:12
o jest pisowy trol z chcicą na rydwan a myślałem że już korona cię wzięła
2020-03-31 12:54
2020-03-31 14:42
:)
2020-03-31 07:01
Dlaczego mieszkańcy Gdyni nie będą mogli korzystać z SKM na terenie miasta na zwykłym bilecie miesięcznym tak jak od tygodnia mogą gdańszczanie tylko zmusza się nas do droższych metropolitalnych za 150 zł.
2020-03-31 07:59
że nie ma czegoś takiego jak "Trójmiasto" ;)
Jest Gdańsk.
Jest wioska rybacka na północy.
I jest Mielno dla dresiarzy pośrodku.
2020-03-31 08:38
2020-03-31 09:37
2020-03-31 11:42
Jestem informatykiem akurat, mecze piłki nożnej nic mnie nie interesują ;)
2020-03-31 12:23
2020-03-31 12:38
2020-03-31 08:58
dramat
2020-03-31 08:58
2020-03-31 09:30
I są skrzyżowaniem szczotki ryżowej z diabłem
2020-03-31 08:56
Dlatego że Gdańsk ma beznadziejną komunikację autobusową szczególnie tam gdzie blisko SKM.
2020-03-31 09:36
To teraz kasy na przydatne rzeczy nie ma. Ale Gdynianie i tak go kochają więc niech płacą dodatkowo i osobno za SKM
2020-03-31 10:50
A teraz mordy w kubel!!!
2020-03-31 07:02
Hahahah, miasto z kartonu..
2020-03-31 07:32
Ty masz leb z kartonu, puknij sie
2020-03-31 10:04
Nie jesteśmy na ty.
2020-03-31 11:46
2020-03-31 10:37
czasy nie ma nic. Został tylko druk i inflacja. Zaczyna się to co obiecał PIS czyli "Polska w ruinie"
2020-03-31 11:05
Samorządy sobie nie radzą , szczególnie zarządzane przez PO. Ludzie to widzą . I twój skowyt nic nie zmieni
2020-03-31 08:24
Jedyne co jest fajne w 3miescie to morze i las. Bez niego to bylby taki duzy Radomio-Sosnowiec, z ktorego ludzie by wiali gdzie pieprz rosnie. Tylko dzieki temu, ze dobry wypoczynek jest tutaj na wyciagniecie reki ludzie toleruja wybryki lokalnych wladz.
2020-03-31 09:41
14 osób w dużym tramwaju to duży komfort i spory wybór miejsc siedzących. Koszty takiej wygody muszą być duże
2020-03-31 11:07
2020-03-31 11:02
2020-03-31 11:06
2020-03-31 09:23
A za tyle kupię litr ropy na której moim passatem przejadę 20 km
I zabiorę jeszcze moją Grażynę i Pjotera.
Bilet dla mnie i mojej małżonki 2 x 3,8 zł + dla Piotera pewnie 2 zł to prawie 10 zł w jedną stronę
A za tyle kupię litr ropy na której moim passatem przejadę 20 km
I zabiorę jeszcze moją Grażynę i Pjotera.
Bilet dla mnie i mojej małżonki 2 x 3,8 zł + dla Piotera pewnie 2 zł to prawie 10 zł w jedną stronę a w dwie to już 20 zł.. Passacik spali w tym czasie jeden litr ropy za 3,8 zł
Nie jestem frajerem i nie będę przepłacał
2020-03-31 09:28
czyli we wprowadzaniu podwyżek różnego rodzaju
2020-03-31 11:07
2020-03-31 10:24
2020-03-31 10:41
Precz z PO !
2020-03-31 11:01
2020-03-31 11:47
2020-03-31 11:21
kontrolerzy jeszcze jeżdzą autobusami skoro nie mogą chodzić trójkami ? :)
2020-03-31 14:03
2020-04-01 10:08
to się powieś albo wyprowadź
2020-03-31 07:03
2020-03-31 07:04
jest super, jest super więc o Co ci chodzi....
2020-03-31 07:32
wszyscy z PO
2020-03-31 07:37
Mamy też milczącego wojewodę
2020-03-31 10:42
2020-03-31 07:37
A o inteligencji wojewody zapomniałeś..?
2020-03-31 11:48
Jarosław Wałęsa tylko mature
2020-03-31 16:25
2020-03-31 07:24
Podaj jak jesteś taki mądry instytucję kultury i stadion w Polsce który w 100 % sam się utrzymuje bez sponsorów i jeszcze do tego zarabia dla miasta
2020-03-31 07:36
2020-03-31 09:32
2020-03-31 11:13
siedź w domu sam się zamknij i nie wychodź
2020-03-31 11:21
Ty pierwszy!
2020-03-31 07:55
Zburzenie też kosztuje. Przedmówcy zapewne chodziło o to, że były to dwie inwestycje obarczone już w fazie koncepcji (nawet pomysłu) brakiem finansowania.
2020-03-31 09:25
Dajcie wolną rękę złomiarzom - może kolor ich zmyli i się rzucą na ten unijny prezent za likwidację stoczni!
2020-03-31 09:35
2020-03-31 09:46
2020-03-31 10:43
2020-03-31 08:16
Dokladnie tak jak mowisz. Zburzyc i zasiac trawe. Kase wydamy raz i nie bedziemy juz mieli pasozyta wymagajacego milionow co roku.
2020-03-31 08:29
turystyczne uciechy i wszystko pod konsumpcje to nie kultura wiec za co placic?
2020-03-31 09:32
2020-03-31 09:37
czy chcesz powiedzieć że Niemcy najpierw zburzyli Mur Berliński i dlatego potem u nas powstała Solidarność ?
2020-03-31 11:12
2020-03-31 11:49
2020-03-31 11:45
ale ty jak typowy głupek nie masz zielonego pojęcia bo zanim cos napiszesz to nie myslisz nie potrafisz.
2020-03-31 08:08
Podziękuj PIS
2020-03-31 08:30
2020-03-31 11:51
Walić zdrajców z PO
2020-03-31 09:18
i również należy
2020-03-31 10:38
na 500+ wydajesz nieporównywanie więcej więc nie marudź
2020-03-31 11:52
2020-03-31 11:44
2020-03-31 07:03
2020-03-31 07:53
1 kwietnia jest jutro.
2020-03-31 07:54
2020-03-31 08:44
Co 2 autobus i tramwaj nie jeździ, codziennie awarie.
2020-03-31 10:39
teraz poki co nie ma zadnego kryzysu, to wymówka
Co wy mozecie wiedziec o kryzysie? Zobaczie jak zyja ludziew Syrii. Albo w okupowanych Afganistanie i Iraku. A papiez mowil zeby sie wycofac z dzialna wojskowych. Rzad i prezydent duda nie posluchal. Nadal miliardy ida na poslkie misje okupacyjne.
2020-03-31 11:04
A pan/pani urzędnik już na stanowisku! Nie ma co robić to trolować w komentarzach kazano?
2020-03-31 13:06
aż oplułem monitor ze śmiechu xD
2020-03-31 14:33
2020-03-31 07:04
Podwyższając ceny wypada dać coś w zamian a dzisiaj przejazd to loteria. Można wygrać spacer z rana po kolejnej awarii, kolejnego tramwaju.
Można płacić nawet więcej za przejazdy ale niech to będzie pewne i komfortowe.
2020-03-31 08:17
W zamian dostaniemy strefy parkowania.
2020-03-31 08:18
Przyjdź mądralo na jeden miesiąc do komunikacji do pracy, wtedy pogadamy sobie.
2020-03-31 08:30
jakby od pracodawcy wymagano jakiejkolwiek jakości to by was szanował. A tymczasem ceny w górę, jakość w dół, a wasze wynagrodzenia w miejscu. Gdzie idzie kasa z biletów w takim razie?
2020-03-31 08:32
a kto Ci kaźe, pracę trzeba wykonywać a nie musisz jej lubić jeżeli jesteś zmuszony
2020-03-31 10:56
W tym roku pojawiły się nowe tramwaje, tabor jest wymieniany. Są nawet ładowarki USB, panuje porządek. Moim zdaniem idzie ku lepszemu. Mając do wyboru samochód i jazda do centrum do pracy kontra tramwaj często wybieram tramwaj (mimo, że w zależności od natężenia ruchu tramwajem jadę do 10 minut wolniej)
2020-03-31 15:11
No tak bo ładowarka to akurat najważniejsza rzecz w komunikacji.
2020-03-31 07:04
Ja rozumiem podwyżka biletu o 20 groszy, ale teraz to przegieliscie..... Gdańsk, tu się żyje!!!
2020-03-31 07:20
powodują podwyższenie cen produktów..
2020-03-31 08:13
to moze trzeba zrezygnowac z socjalnych praktyk:
- zlotego rydwanu
- prywatnej ochrony dla prezydenciny
- zlotow instagramerek
- lóż dla urzednikow na stadionach
2020-03-31 10:05
Było jeszcze opracowanie oprawy graficznej dla budżetu obywatelskiego (jakby ten stary był zły) na bodaj 70 000 zl bez przetargu oddane zaprzyjaźnionemu studiu
2020-03-31 10:07
byly tez faktury z trojmiasto.pl
2020-03-31 08:43
Miasto rozdało bezpłatne przejazdy młodzieży do 24 roku życia i teraz inni pasażerowie muszą za to płacić
2020-03-31 10:05
2020-03-31 10:58
myślisz, że ludzie to idioci i w to uwierzą? Czasy ciemnogrodu minęły.
2020-03-31 08:02
Skoro sądzisz że jesteś okradany, to na drugi raz nie głosuj na złodziei!
2020-03-31 08:10
Będzie kradł. Polityka to stan umysłu
2020-03-31 09:01
Kradnie dlatego że wszyscy kradną
2020-03-31 10:51
no niestety u nas uczciwych polityków usadzają zanim dojdą do władzy
2020-03-31 10:57
Ma rację, to politycy przyzwyczaili nas do stwierdzenia, że kradną - faktami!
2020-03-31 10:40
A Dulkiewicz wręcz nienawidzę...
2020-03-31 10:47
ale to się leczy , dobry specjalista ci pomoże
2020-03-31 10:55
co niby ma leczyć??? niezadowolenie z władzy??? pomyśl to nie boli!
2020-04-28 17:33
Nienawiść.
2020-03-31 08:11
Kto cie okrada?Tak z imienia i nazwiska kto?
2020-03-31 10:41
RODO
2020-03-31 10:52
Miasto jeło..e a nazwisko sobie wybierz.
2020-03-31 08:36
Koedy ostatnio byla podwyzka? Nie pamietam
2020-03-31 10:59
mniej pij.
2020-03-31 08:48
To dla Was drogie gdańszczanki i gdanszczanie
2020-03-31 09:33
Gdańsk dzieli się dobrem
2020-03-31 10:52
Ale przecież wybraliście to towarzystwo......nie rozumiem lamentu
2020-03-31 11:05
2020-03-31 07:04
To może skoro przechodzimy na warszawskie ceny, to doczekamy się też biletów 20 minutowych?
2020-03-31 07:33
2020-03-31 08:15
A da się gdziekolwiek dojechać w 20 minut?
2020-03-31 19:46
W dużo większej Warszawie się da, to czemu nie w takim zapyziałym Gdańsku?
2020-03-31 09:08
w gdansku bilet 20-minutowy nie zda egzaminu...ponieważ nie ma szybkiego srodka komunikacji jakim jest np. metro...autobus stanie w korku i czas waznosci minie (bo pewnie zabezpieczą sie w ten sposob, że nie bedzie mial na ważność biletu zator drogowy), tramwajem w 20 minut tez nie za daleko bysmy dojechali...watpliwy ten 20-minutowy bilet
2020-03-31 11:42
Ja akurat jeśli już muszę jeździć tramwajem, to tylko dwie dzielnice dalej. 4,5 km, czyli troszkę za daleko na piesze wędrówki. Natomiast wg. rozkładu tramwaj pokonuje tę odległość w 15 min. Bilet 20-minutowy sprawdziłby się idealnie.
2020-03-31 09:24
w Warszawie bilety są tańsze...
2020-03-31 10:15
W Warszawie za 4,40 zł masz bilet 75 minutowy.
2020-03-31 22:26
smieje z tego burdlu biletowego. Bylem we Wrocku tam jest jest sztos. Kupujesz bilecik w automacie w srodku pojazdu (duzo opcji czasowych) pezykladasz kartę platnicza. Podczas kontroli sczytują bilet z karty. U nas ciagle Gierek
2020-04-01 02:06
Nie porownujmy tej prowincji na końcu kraju do Wrocławia.
2020-03-31 07:04
Kiedy obniżka cen biletów?
2020-03-31 07:19
kredyty zaciągnięte na nowe autobusy tez trzeba spłacać
2020-03-31 14:03
Rosną???skąd te info?zatrudnij się to zobaczysz.
2020-03-31 07:21
2020-03-31 09:51
2020-03-31 10:17
Po co kopiesz się z koniem? Gość nie może zrozumieć, że 500+ większości ludzi po prostu pomogło.
2020-03-31 11:24
2020-03-31 10:32
Tylko zabrał jednym i przerzucił te środki na socjalnych darmozjadów, żeby sobie głosy wyborcze kupić za nasze pieniądze. Więc przestań pisać nieprawdę, że ktoś komuś coś dał. Siedemnaście nowych podatków, zwanych dla
Tylko zabrał jednym i przerzucił te środki na socjalnych darmozjadów, żeby sobie głosy wyborcze kupić za nasze pieniądze. Więc przestań pisać nieprawdę, że ktoś komuś coś dał. Siedemnaście nowych podatków, zwanych dla niepoznaki opłatami i daninami, też się z powietrza nie wzięło. A kradzież pieniędzy dla niepełnosprawnych, żeby dać trzynaste emerytury to już totalne chamstwo.
2020-03-31 08:13
pamiętajmy, że baryłka spadła z 62$ na 25$ a na stacjach z 5.20 do 4.20 - ot polska matematyka
2020-03-31 08:20
Ale wiesz, że koszt surowca to tylko mały procent kosztu paliwa. Przez lata wzrosły ceny energii oraz pracy stąd też cena benzyny jest taka wysoka + ponad 2 zł podatkow
2020-03-31 13:44
2020-03-31 09:18
Przeciez to w 100% spekulacja. Ceny barylki ropy (jak i wielu innych surowcow czy produktow) sa ustalane odgornie przez waska grupe wladzy. Zwykli ludzie i tzw "rzady" nie maja niczego do powiedzenia.
2020-03-31 09:20
Kiedy obniżka???
2020-04-01 08:51
gdzie te najwyższe płace ??? Jako elektryk z chęcią się tam zatrudnie
2020-03-31 09:51
gdzie znajdę szczegóły?
2020-03-31 11:34
Ciężko zrozumieć, że rozdawnictwo socjalne, podwyższanie minimalnej pensji, kolejne 500 plusy, krowy i świnie plusy, 14-te emerytury i 15-ki górników powodują, że wszystko drożeje? Pieniądz traci na wartości, koszty
Ciężko zrozumieć, że rozdawnictwo socjalne, podwyższanie minimalnej pensji, kolejne 500 plusy, krowy i świnie plusy, 14-te emerytury i 15-ki górników powodują, że wszystko drożeje? Pieniądz traci na wartości, koszty pracodawcy i firm idą w górę. Przecież to absurd, bo rozdawane nasze pieniądze zwracane nam z taką pompą mają niższą wartość niż ich nominały!
2020-03-31 13:47
Tylko elektorat nie rozumie
2020-04-01 08:32
Niestety, mówiąc ogólnie, nie uczono nas ekonomii. Rodak nie rozumie ekonomii i niestety efekty tego zobaczymy już wkrótce.
2020-04-28 17:36
Nigdy. Będzie pretekst do podwyzki jak paliwo zdtozeje
2020-03-31 07:07
Zastanawiam się czy władze Gdyni dobrze inwestują nasze miejskie pieniądze od podatników skoro nie potrafią nam mieszkańcom Gdyni ułatwić na co dzień życie chociażby w postaci możliwości podróżowania SKM na terenie miasta na zwykłym bilecie miejskim jak to mają teraz gdańszczanie.
2020-03-31 08:15
ja bym oczekiwał chociaż pozamiatania chodników ze szkła
2020-03-31 08:31
zawsze możesz kupić klitkę w Gdańsku
2020-03-31 09:07
Z Orłowa dojedziesz trajtkiem na Cisową, z kaczych buków do rumii itp...w Gdyni jesteś w stanie przejechać jednym transportem na koniec miasta. Za to w Gdańsku z Jelitkowa dojedziesz do oliwy PKP, z grunwaldzkiej przy
Z Orłowa dojedziesz trajtkiem na Cisową, z kaczych buków do rumii itp...w Gdyni jesteś w stanie przejechać jednym transportem na koniec miasta. Za to w Gdańsku z Jelitkowa dojedziesz do oliwy PKP, z grunwaldzkiej przy intermarche dojedziesz do Jelitkowa, albo na lotnisko 122 aż raz na godzinę jeździ. Ciut lepiej to wygląda z tramwajami, tylko że te są daleko od SKM.
2020-03-31 09:40
ale większość nie jest rozumna i wieczór sylwestrowy z Marylą i samolociki będą ważniejsze niż bilet wspólny na całość komunikacji, albo lepsze drogi w dzielnicach
Portal trojmiasto.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii.