2019-11-04 13:02
Że je zostawią
2019-11-04 13:39
2019-11-04 14:38
2019-11-04 18:26
To będzie ten odkryty stary bruk, widoczny na zdjęciu, a nie krusząca się kostka z Chin
2019-11-04 13:05
Poruszać się po centrum tramwajem a nie w korkach autem.
2019-11-04 18:53
2019-11-05 03:12
w podrozy za jeden usmiech turek wysadza bohaterow z ciezarowki na dlugim targu obok stoi slup ogloszeniowy i jezdza tramwaje.
2019-11-05 10:11
mając możliwość wygodnego i bezpiecznego zaparkowania roweru na Targu Węglowym koło Katowni. Wyzwaniem jest wydawanie dziesiątek milionów złotych na przebudowę nawierzchni ulic w historycznej części miasta bez
mając możliwość wygodnego i bezpiecznego zaparkowania roweru na Targu Węglowym koło Katowni. Wyzwaniem jest wydawanie dziesiątek milionów złotych na przebudowę nawierzchni ulic w historycznej części miasta bez uwzględniania potrze kobiet chodzących często na szpilkach. Dzieci chcące docierać rowerem do szkół i rodzice chcący dochodzić do przedszkoli w historycznej części miasta z dziećmi na rowerkach bieganych mają problem. Im więcej w mieście stref wolnych od jeżdżących i parkujących samochodów, tym lepiej.
2019-11-04 13:06
Powinno się te tory w bardzo fajny i ciekawy sposób wyeksponować bo pewnie w jakimś stopniu będą atrakcją .
2019-11-04 16:16
2019-11-04 18:27
Dokładnie.Replikę tramwaju np.DWF.
2019-11-04 19:09
Są jeszcze wagony z tego okresu przerobione na pług śnieżny . Niszczeją zdekompletowane , a szkoda . Warto przywrócić im pierwotny wygląd. Może służyć np. jako mobilna kawiarnia .
2019-11-04 23:23
kawa smierdzi i jest droga, poza tym kawiarnie na każdym rogu są, gdyby miano odtworzyć linię i puscić tamtędy tramwaj, żeby woził ludzi to co innego, a taka "sztuka dla sztuki", żeby szyny leżały dla samego wyglądania, to spowoduje zarówno obniżenie komfortu użytkowania jezdni, jak i zwiększy koszty utrzymania... i po co to komu?
2019-11-05 08:06
SKM na Gdańsk Południe.
To jest istotne, a te przy Katowni - sprawa drugorzędna.
Dbajmy o obecne tramwaje.
Kupujemy krótkie tramwaje z minimalna liczbą miejsc siedzących, zamiast długich.
Robi się z tego miasta Gdynia - życie dawną świetnością zamiast teraźniejszością i przyszłością - i wszyscy zadowoleni.
2019-11-04 13:06
2019-11-04 13:09
Mało prawdopodobne. Nie wiem, jaki jest cykl wymiany używanych torów, ale sądzę, że krótszy, niż kilkadziesiąt lat. A po drodze był jeszcze marzec 45 r.
2019-11-04 13:17
pewnosci,ze z okresu miedzywojennego
2019-11-04 18:27
Komusza stal już by się rozleciała
2019-11-05 03:14
ale te z okresu adamowicza od razu sie psuly i byly zle polozone.. przyklad pierwszy z brzegu: chelm i morena.
2019-11-05 06:28
co do korzeni niemieckich to proponuje pamieć o Cyklonie-B. To był skuteczny niemiecki produkt do mordowania tych którzy niemcami nie byli.
2019-11-04 13:44
Tak, historii nie da się zmienić, co do produkcji szyn tramwajowych w Kongresowce nie słyszałem, natomiast prawdą jest, że w Londynie ( jest takie miasto) otwierali metro, myśmy szykowali się w tym czasie do Powstania Styczniowego. Mam nadzieję, że zrozumiałeś?
2019-11-04 15:03
...był to rok 1863 i wówczas polski chłop był "chłopem pańszczyźnianym" co mu i jego dzisiejszym miejskim potomkom j w mentalności zostało !
2019-11-04 18:55
Najczęściej to elektorat PiS zwany swojsko ciemnym ludem.
2019-11-05 08:09
i dystans to tych największych światowych imperiów (brytyjskiego i pruskiego) znacznie się zmniejszył. To jest miara naszego sukcesu.
2019-11-04 13:46
Korzenie większości Gdańszczan są w centralnej Polsce oraz za Bugiem.
2019-11-04 16:33
Np. Lwów.....
2019-11-04 19:04
Nie zapominajmy o licznej grupie Wilniuków.
2019-11-04 18:50
I nadal nim pozostaje, wolne od pisowskiej głupoty i zacofania.
2019-11-04 19:04
2019-11-04 21:19
to co miałeś na myśł
2019-11-04 23:30
że zabytkiem jest stara oryginalna konstrukcja
a nie coś pod aktualną propagandę
2019-11-04 13:06
2019-11-05 07:03
wracaj gaapić się w smarfona- pan smartfon ma dla ciebie zadanie na dziś
2019-11-04 13:12
aby zaraz zasłonic. witamy w polszy.
2019-11-05 07:04
upa upa, co ty dziewasz w kraju Lachów ?
2019-11-04 13:13
Jeździłem tramwajem po Długiej i Długim Targu
2019-11-04 13:16
Były tramwaje, nie było aut.
2019-11-04 18:56
2019-11-04 19:42
Pisz co chcesz ale ma racje, jeszcze pamiętam czasy w których korków nie było i tak, było pięknie !. Ikarus z Placu Górnośląkiego do Władka IV-Saga potrafił w 5 minut dojechać, dziś trudno to autem wykonać
2019-11-04 21:16
2019-11-05 10:17
wystarczy zauważyć, że na kilka ulic historycznej cześci miasta Gdańska została uwolniona od parkujących i jeżdżących samochodów. Warto ten trend kontynuować: w Kopenhadze cały proces uwalniania centrum miasta od
wystarczy zauważyć, że na kilka ulic historycznej cześci miasta Gdańska została uwolniona od parkujących i jeżdżących samochodów. Warto ten trend kontynuować: w Kopenhadze cały proces uwalniania centrum miasta od samochodów trwał kilkanaście lat, u nas mógłby przyspieszyć, ale juz się zaczął. Szkoda, że nadal się myśli o budowie bezsensownych wielopoziomowych parkingów w Gdańsku, w sytuacji, gdy wiele już zbudowanych świeci pustkami jeśli są płatne
2019-11-04 13:19
Asfalt lali prosto na tory.
2019-11-04 15:13
przy Grunwaldzkiej "zalane" są tory prowadzace do Sopot....
2019-11-04 16:23
Inaczej miejscowość ta nazywałaby się Sopoty.Tak samo jak nie mówisz do Gdańsk ,do Wrzeszcz tylko do Gdańska ,do Wrzeszcza
2019-11-04 18:30
Nazywała się Sopoty :)
2019-11-04 13:27
Żadnych remontów?
2019-11-04 15:12
potrzeba ?
2019-11-05 22:54
A gdzie coś robili. Jak jakaś dziura się pojawiła to przyjechała ekipa wyrzucili 2 łopaty asfaltu przyklepali i na rok starczyło
2019-11-04 15:35
2019-11-04 18:33
...gdyby te władze miały pomysł, jak dostać się do Twojego portfela.
Portal trojmiasto.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii.