Opinie (147) ponad 10 zablokowanych

  • Mam nadzieję (3)

    Że je zostawią

    • 120 54

    • Po co?

      • 24 11

    • ja mam nadzieję że to bedzie lepszy bruk niż ten co na nowiutkim wiadukcie nad torami (wylot na Trakt św Wojciecha) (1)

      • 6 2

      • Mam nadzieję, że

        To będzie ten odkryty stary bruk, widoczny na zdjęciu, a nie krusząca się kostka z Chin

        • 3 0

  • Najlepiej byłoby (3)

    Poruszać się po centrum tramwajem a nie w korkach autem.

    • 127 24

    • A najlepiej po Długiej i Długim Targu (1)

      • 3 0

      • zgadza sie, zapytajmy golebiewskiego i tego drugiego

        w podrozy za jeden usmiech turek wysadza bohaterow z ciezarowki na dlugim targu obok stoi slup ogloszeniowy i jezdza tramwaje.

        • 0 0

    • Jeśli chodzi o poruszanie się po centrum Gdańska, to najlepiej poruszać się pieszo

      mając możliwość wygodnego i bezpiecznego zaparkowania roweru na Targu Węglowym koło Katowni. Wyzwaniem jest wydawanie dziesiątek milionów złotych na przebudowę nawierzchni ulic w historycznej części miasta bez

      mając możliwość wygodnego i bezpiecznego zaparkowania roweru na Targu Węglowym koło Katowni. Wyzwaniem jest wydawanie dziesiątek milionów złotych na przebudowę nawierzchni ulic w historycznej części miasta bez uwzględniania potrze kobiet chodzących często na szpilkach. Dzieci chcące docierać rowerem do szkół i rodzice chcący dochodzić do przedszkoli w historycznej części miasta z dziećmi na rowerkach bieganych mają problem. Im więcej w mieście stref wolnych od jeżdżących i parkujących samochodów, tym lepiej.

      • 3 0

  • Moi skromnym zdaniem moi drodzy i kochani (5)

    Powinno się te tory w bardzo fajny i ciekawy sposób wyeksponować bo pewnie w jakimś stopniu będą atrakcją .

    • 103 53

    • Dodałbym do kompletu tramwaj-atrapę, tj. na dolnym mieście. (3)

      • 5 5

      • Dokładnie.Replikę tramwaju np.DWF.

        • 3 0

      • Dlaczego atrapę ? (1)

        Są jeszcze wagony z tego okresu przerobione na pług śnieżny . Niszczeją zdekompletowane , a szkoda . Warto przywrócić im pierwotny wygląd. Może służyć np. jako mobilna kawiarnia .

        • 5 2

        • a w jakim celu

          kawa smierdzi i jest droga, poza tym kawiarnie na każdym rogu są, gdyby miano odtworzyć linię i puscić tamtędy tramwaj, żeby woził ludzi to co innego, a taka "sztuka dla sztuki", żeby szyny leżały dla samego wyglądania, to spowoduje zarówno obniżenie komfortu użytkowania jezdni, jak i zwiększy koszty utrzymania... i po co to komu?

          • 3 1

    • Wyeksponowac to sie powinno tory

      SKM na Gdańsk Południe.
      To jest istotne, a te przy Katowni - sprawa drugorzędna.
      Dbajmy o obecne tramwaje.
      Kupujemy krótkie tramwaje z minimalna liczbą miejsc siedzących, zamiast długich.
      Robi się z tego miasta Gdynia - życie dawną świetnością zamiast teraźniejszością i przyszłością - i wszyscy zadowoleni.

      • 3 0

  • produkcja niemiecka? nalezy podkreślac nasze korzenie, (16)

    • 46 110

    • (4)

      Mało prawdopodobne. Nie wiem, jaki jest cykl wymiany używanych torów, ale sądzę, że krótszy, niż kilkadziesiąt lat. A po drodze był jeszcze marzec 45 r.

      • 7 10

      • 100% (2)

        pewnosci,ze z okresu miedzywojennego

        • 14 4

        • Oczywiscie (1)

          Komusza stal już by się rozleciała

          • 5 3

          • komusza nie

            ale te z okresu adamowicza od razu sie psuly i byly zle polozone.. przyklad pierwszy z brzegu: chelm i morena.

            • 2 3

      • co do korzeni niemieckich to proponuje pamieć o Cyklonie-B. To był skuteczny niemiecki produkt do mordowania tych którzy niemcami nie byli.

        • 1 3

    • Najrzecznie jak potrafie (3)

      Tak, historii nie da się zmienić, co do produkcji szyn tramwajowych w Kongresowce nie słyszałem, natomiast prawdą jest, że w Londynie ( jest takie miasto) otwierali metro, myśmy szykowali się w tym czasie do Powstania Styczniowego. Mam nadzieję, że zrozumiałeś?

      • 15 5

      • dokładnie... (2)

        ...był to rok 1863 i wówczas polski chłop był "chłopem pańszczyźnianym" co mu i jego dzisiejszym miejskim potomkom j w mentalności zostało !

        • 11 4

        • Większości słoma z butów wystaje

          Najczęściej to elektorat PiS zwany swojsko ciemnym ludem.

          • 10 7

        • A teraz jesteśmy 150 lat później

          i dystans to tych największych światowych imperiów (brytyjskiego i pruskiego) znacznie się zmniejszył. To jest miara naszego sukcesu.

          • 2 0

    • (2)

      Korzenie większości Gdańszczan są w centralnej Polsce oraz za Bugiem.

      • 22 7

      • na temat

        Np. Lwów.....

        • 5 0

      • Nie zapominajmy o licznej grupie Wilniuków.

        • 5 1

    • Na szczęście było to wolne miasto

      I nadal nim pozostaje, wolne od pisowskiej głupoty i zacofania.

      • 12 6

    • Jasne. Prapastowskie tory i jagiellońskie tramwaje. (2)

      • 5 0

      • a tak poza tym (1)

        to co miałeś na myśł

        • 1 0

        • że zabytkiem jest stara oryginalna konstrukcja
          a nie coś pod aktualną propagandę

          • 1 1

  • po co komu ten złom? (1)

    • 71 113

    • wracaj gaapić się w smarfona- pan smartfon ma dla ciebie zadanie na dziś

      • 2 0

  • odsłonięto (1)

    aby zaraz zasłonic. witamy w polszy.

    • 12 69

    • upa upa, co ty dziewasz w kraju Lachów ?

      • 0 0

  • Jako dziecko w latach 50-tych

    Jeździłem tramwajem po Długiej i Długim Targu

    • 102 6

  • Było pięknie (4)

    Były tramwaje, nie było aut.

    • 108 22

    • W średniowieczu były konie... (3)

      • 5 6

      • Pisz co chcesz ale ma racje, jeszcze pamiętam czasy w których korków nie było i tak, było pięknie !. Ikarus z Placu Górnośląkiego do Władka IV-Saga potrafił w 5 minut dojechać, dziś trudno to autem wykonać

        • 8 1

      • cymbale obecnie w cetrum miast jest albo zakaz wjazdu dla blachosmrodów albo są oplaty (1)

        • 2 3

        • proszę nie obrażać użytkowników samochodów

          wystarczy zauważyć, że na kilka ulic historycznej cześci miasta Gdańska została uwolniona od parkujących i jeżdżących samochodów. Warto ten trend kontynuować: w Kopenhadze cały proces uwalniania centrum miasta od

          wystarczy zauważyć, że na kilka ulic historycznej cześci miasta Gdańska została uwolniona od parkujących i jeżdżących samochodów. Warto ten trend kontynuować: w Kopenhadze cały proces uwalniania centrum miasta od samochodów trwał kilkanaście lat, u nas mógłby przyspieszyć, ale juz się zaczął. Szkoda, że nadal się myśli o budowie bezsensownych wielopoziomowych parkingów w Gdańsku, w sytuacji, gdy wiele już zbudowanych świeci pustkami jeśli są płatne

          • 3 0

  • Widać jakość (3)

    Asfalt lali prosto na tory.

    • 61 4

    • Na opackiej w Oliwie (2)

      przy Grunwaldzkiej "zalane" są tory prowadzace do Sopot....

      • 15 1

      • Nie do Sopot tylko Sopotu (1)

        Inaczej miejscowość ta nazywałaby się Sopoty.Tak samo jak nie mówisz do Gdańsk ,do Wrzeszcz tylko do Gdańska ,do Wrzeszcza

        • 8 9

        • No i

          Nazywała się Sopoty :)

          • 13 1

  • Przez tyle at władze miasta nic nie robiły w tym miejscu? (4)

    Żadnych remontów?

    • 52 36

    • A była (1)

      potrzeba ?

      • 20 6

      • A gdzie coś robili. Jak jakaś dziura się pojawiła to przyjechała ekipa wyrzucili 2 łopaty asfaltu przyklepali i na rok starczyło

        • 1 0

    • a mieli pomalować ten asfalt, czy o co chodzi ?

      • 23 4

    • Może byłby remont...

      ...gdyby te władze miały pomysł, jak dostać się do Twojego portfela.

      • 4 5

alert Portal trojmiasto.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii.