2021-09-11 08:33
Taka kocia wersja Nicky Crane.
2021-09-11 09:17
W opisie można by dac informację czy wirusem kocim hiv można się zarazić,czy jest to obojętne dla człowieka. Kotu życzę znalezienia spokojnego domu
2021-09-11 10:17
Oczywiście że nie można się zarazić. Tak naprawdę mało która choroba można zarazić się miedzygatunkowo, praktycznie nie ma takich.
2021-09-11 11:26
Nie rozumiem tych minusów.
2021-09-11 16:10
Nie rozumiesz bo nie masz racji. Jest wiele takich chorób. M in. toksoplazmoza która jest roznoszona przez koty i wydalane przez nie tzw oocysty mogą spowodować u człowieka a zwłaszcza kobiet w ciąży poważne uszkodzenia płodu.
2021-09-11 18:22
Dokładnie jak piszesz. W ciąży jest wykonywane badanie na toksoplazmoze.
2021-09-11 18:47
Ale tez dla ludzi z obniżoną odpornością poniżej 200 komorek CD4+ /ml. W szczególności po przeszczepach, nowotworach i HIV.
2021-09-11 18:49
na świecie ją ma tylko nie mają oznak do końca życia , a nie wszystkie koty ją mają , gdy kobieta zarazi się nią podczas ciąży wtedy choruje ,a gdy przed ciążą nie ma wtedy problemu , gdy w domu jest kot to też nie problem bo rodzina na ten czas moze się zając kocią kuwetą ,albo ciężarna z rękawiczkami .
2021-09-11 18:52
Poza tym sama jesteś rusek bo nie potrafisz po polsku pisać.
2021-09-11 19:29
Oocysty niestety są nawet w powietrzu i unoszą się z kurzem. Może najpierw poczytaj, dowiedz się a potem krytykuj. A przy okazji nie bądź agresywny i nie obrażaj ludzi. Kobieta która miała to przed ciążą musi brać przez cały jej czas silne antybiotyki. Takie są fakty.
2021-09-13 10:42
Gdy zarazi się przed ciążą problem też jest - jest nosicielką i choroba może się uaktywnić. Problemu nie ma, gdy jest "czysta" od choroby przez całe życie.
2021-09-11 23:53
Właśnie udowodniłeś że mam rację przywołując jako przyklad jedna z tych niewielu chorób transgatunkowych. A cała reszta? Niemożliwa do zarażenia. Więc kto tu czego nie rozumie? No ale jasne, lepiej siać panikę. Poza
Właśnie udowodniłeś że mam rację przywołując jako przyklad jedna z tych niewielu chorób transgatunkowych. A cała reszta? Niemożliwa do zarażenia. Więc kto tu czego nie rozumie? No ale jasne, lepiej siać panikę. Poza tym, łatwiej zarazić się toksoplazmoza poprzez kontakt z surowym mięsem niz z kotem. Więc jak się boisz, zalecam wegetarianizm. I wystarczy przekazać obowiązek sprzątania kuwety komuś innemu, często myć ręce (co z resztą zaleca się zawsze, bo Polacy, nie licząc pandemii, nie świecą w tej kwestii przykładem). I tyle. Ryzyko zarażenia bliskie zeru. Dalej będziesz minusowac?
2021-09-12 06:33
To nie jest kwestia zlecenia mycia kuwety komuś innemu ponieważ oocysty są wszędzie! W powietrzu, w kurzu, nie tylko w kuwecie. Ale widać faktyczne biologiczne przesłanki ciebie nie obchodzą bo jesteś opity brakiem
To nie jest kwestia zlecenia mycia kuwety komuś innemu ponieważ oocysty są wszędzie! W powietrzu, w kurzu, nie tylko w kuwecie. Ale widać faktyczne biologiczne przesłanki ciebie nie obchodzą bo jesteś opity brakiem wiedzy. Takie osoby jak ty są niebezpieczne i powinny być ściganie za narazanie życia innych i propagowanie fałszywych informacji w tak ważnej kwestii.
2021-09-12 09:31
Nie pozostaje mi nic innego jak zareagować pustym smiechem. Żal mi ciebie paranoiku...a jeszcze bardziej żal kota który będzie cierpiał z powodu tej paranoi. Mam nadzieję że nie masz i nigdy nie będziesz miał zwierzęcia. Nie nawdychaj się zarazków czytając ten komentarz.
2021-09-13 07:42
babcia miała siostry, mama ma siostry, każda z nich ma, oprócz synów, także córki, dwie z nas mają malutkie dzieci, żadna nigdy nie miała toksoplazmozy, przestrzegamy zasad higieny, sprzątamy i nie jemy surowego mięsa.
2021-09-13 07:39
W rodzinie u nas koty od 4-rech pokoleń, nit się nie zaraził (a dużo kobiet u nas, rodziły dzieci, badały się) , podstawowa higiena to najważniejsze.
2021-09-11 18:50
2021-09-11 18:58
2021-09-12 18:04
się składa że HIV pochodzi od małp ,także proponuje się dokształcić bo jest masa chorób odzwierzęcych na które może człowiek też zachorować ....
2021-09-11 18:25
Tak więc nie można sie nim zakazić. Inna sprawa, że małpi SIV jednak na czlowieka przeszedł. Jest kilka szkół jak do tego doszlo - zapraszam do lektury, jednak bezposrednio czlowiek po kontakcie z makakiem nie mógł się nim tak po prostu zakazić. Wpiszcie w google "emerge of HIV".
2021-09-11 21:20
Poza tym nie jest ciężko chory!
2021-09-15 15:27
aboslutnie nie ma możliwości zarażenia się wirusem FIV przez człowieka - pierwsze F wzięło się od Feline, jest to wyłącznie koci wirus, tak jak HIV (H od human) jest wirusem ludzkim.
2021-09-11 09:44
2021-09-11 11:16
Obyś znalazł fajny domek.
2021-09-13 11:22
Do bojku! : )
2021-09-11 14:27
Są granice cierpienia.
2021-09-11 19:27
Dla chorych ludzi nie ma takich granic
Zawsze jest nadzieja i chodź by konał trzeba ratowac
2021-09-11 18:02
2021-09-11 18:32
Oki trzymam kciuki byś znalazł kochajacy odpowiedzialny domek :*
2021-09-11 18:44
z wysoką wiremia bo kto kotu da leki ARV za 2000 zl miesięcznie? Ciezko mu bedzie o dobry dom z taką przypadłością tym bardziej u kogoś, kto ma inne koty - taki dom dla takiego kota odpada, chyba ze wszystkie maja FIV.
2021-09-11 21:18
Potrzebujecie witaminy, bo już nic nie pomoże
2021-09-13 07:44
2021-09-15 15:26
nie każdy kot z FIV musi przez cały czas przyjmować leki, skąd informacja o wysokiej wiremii? Moja kotka z FIV żyła długo i jedyne, co wskazywało na co dzień na problemy zdrowotne, to kichanie - czasem trzeba jej było
nie każdy kot z FIV musi przez cały czas przyjmować leki, skąd informacja o wysokiej wiremii? Moja kotka z FIV żyła długo i jedyne, co wskazywało na co dzień na problemy zdrowotne, to kichanie - czasem trzeba jej było ściągnąć gila z brody :)
Dom z innymi kotami FIV- jest oczywiście niewskazany, ale dom tymczasowy na pewno przeprowadzi szczegółowy wywiad, poinformuje o wszelkich możliwych zwrotach akcji i wybada gotowość na nie u potencjalnego opiekuna, ale nie ma co zrażać ludzi komentarzami o lekach za 2000 zł miesięcznie.
2021-09-11 19:05
Pełno koślawych na ulicach o zębach to nie wspomnę.
2021-09-11 19:26
Do uśpienia..... przykre ale prawdziwe
2021-09-11 19:45
Uśpić nieuleczalnie chorych ludzi... Przykre, ale prawdziwe.
2021-09-11 19:51
Licz się ze słowami. Skoro cenisz bardziej życie zwierzaka niż człowieka to się lecz. Nie pozdrowiam bambinisto.
2021-09-11 19:56
widzisz ten swiat? jest pelen bolu ale piekny, zwierzeta tez maja narzad wzroku oraz emocje a mimo to rozgraniczasz ze ich zycie jest mniej warte? otworz oczy, pozdro.
2021-09-11 20:05
Jest mniej warte bo kierują się tylko i wyłącznie instynktem, chcą zjeść, mieć ciepło, być w stadzie i przekazać geny. Nic więcej. Każdy zoolog to potwierdzi. Pisanie że "kotek marzy" kotek oczekuje "," kotek ma nadzieję " jest po prostu nadużyciem bazującym na nieświadomości i naiwności ofiarnych ludzi.
2021-09-11 21:27
Każdy zoolog to potwierdzi, oj jaki jesteś głupiutki myślę że z czasem kiedy dojrzejesz trochę przeżyjesz zmienisz zdanie
2021-09-12 05:33
Nie
2021-09-12 09:33
A Ty myślisz że człowiek się nie kieruje instynktami i wszystkie uczucia są oderwane od nich? Mój boże, antropocentryzm do głowy niektórym uderza...
2021-09-13 07:47
Uprzedzają przed niebezpieczeństwami, zaprowadzają dzieci do szkół, są lepszymi przyjaciółmi od tzw.ludzi.
2021-09-11 23:57
Weź najpierw sprawdź co znaczy słowo bambinizm, a potem nim szafuj. A życie kota warte jest nie mniej niż życie człowieka. One przynajmniej nie krzywdzą nikogo dla przyjemności i nie rozpi...ja planety w drobny mak.
2021-09-11 21:21
Oby tak wyrokować, do uśpienia, a dlaczego, może on chce żyć i to bardzo ,a ty tak po prostu do uśpienia jak już to do eutanazji, ale ja myślę że on znajdzie dom z całego serca jemu tego życzę .
2021-09-12 22:28
Rafale. Bajki opowiadaj swej juleczce z IQ amebki xd
2021-09-13 07:47
2021-09-13 22:19
Ty musisz być twardzielem, taki prawdziwy maczo z ciebie, ciarki mnie przeszły dostałam gęsiej skórki i włos mi się zjeżył.
2021-09-13 10:49
Zgadzam się. Ale ludzie dla chorego kota będą zabijać zdrowe zwierzęta (na karmę), truć środowisko (na leki), żeby ile jeszcze pożył? W jakim zdrowiu? W międzyczasie zacznie posikiwać wszędzie, a ci, którzy go wzięli,
Zgadzam się. Ale ludzie dla chorego kota będą zabijać zdrowe zwierzęta (na karmę), truć środowisko (na leki), żeby ile jeszcze pożył? W jakim zdrowiu? W międzyczasie zacznie posikiwać wszędzie, a ci, którzy go wzięli, wydadzą mnóstwo pieniędzy i nerwów na leczenie. Za to samo mogliby utrzymać parę młodych kotów, dać im dom itp.
Argument o uleczaniu jest i**otyczny. Chciałabym mieć opcję zakończenia swojego życia, gdy stanie się nieznośne z powodu choroby czy starości. Humanitarne jest danie takiej opcji człowiekowi, dlaczego więc niehumanitarne jest uśpienie chorego zwierzęcia? Zwłaszcza jeśli to zwierzę nie ma domu i ludzi, którzy po nim będą płakać? Wcisnąć go komuś, żeby się przywiązał i po roku stracił?
Portal trojmiasto.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii.