2020-01-14 10:27
Opinia wyróżniona
niestabilność produkcji, średnio będzie nie więcej niż 50%??? No chyba, że chcą coś tam zasilać: sztuczna wyspa, czy platforma wiertnicza????
2020-02-06 11:22
2020-01-14 18:00
Przecież to jest chyba kilka procent całej produkcji energii w Polsce, jedna duża elektrownia węglowa - to mało?
2020-01-14 13:46
na morzu rzadziej nie wieje niż wieje
2020-01-14 10:30
2020-01-14 12:37
Ty myślisz że spalanie węgla w ciepłowni jest szkodliwe? Chyba jak sobie do pieca w domu wsypiesz... Takie masz pojęcie. Wiesz ile rzeczy robi się z węgla? Począwszy od stali, przechodząc w różne tworzywa kończąc na lekarstwach.... Inteligenty chłop jesteś.
2020-01-14 15:01
Jesteśmy potęgą gospodarczą, silna jest jedność polityczno-moralna narodu, a linia partii niezachwiana. I tylko garstka warchołów finansowanych przez obce ośrodki zakłóca spokojną pracę dla przyszłości..
2020-01-14 13:47
żeby go na dłużej wystarczyło do produkcji stali itd.
2020-01-14 10:24
Opinia wyróżniona
Cieszyć może fakt że coś się dzieje w kwestii energii odnawialnej, i w ogóle Energi. Lepiej późno niż wcale, ale nie da się ukryć że inwestycja w realiach Państwowych będzie się ciągnęła latami, i będzie kosztowała
Cieszyć może fakt że coś się dzieje w kwestii energii odnawialnej, i w ogóle Energi. Lepiej późno niż wcale, ale nie da się ukryć że inwestycja w realiach Państwowych będzie się ciągnęła latami, i będzie kosztowała krocie. Co gorsza zapłacą za to znowu podatnicy..
Najgorsze jednak jest to jak ochoczo reagują niektórzy na fuzję. Niestety nas mieszkańców pomorza powinno to raczej martwić. Patrząc na wpływy z podatków grupy lotos, pomorskie straci bardzo wiele bo podatki popłyną po prostu gdzie indziej.
2020-01-14 22:31
Warto byłoby rzetelnie zobaczyć na co miasto wydaje pieniądze z podatków , a nie jęczeć , ze będzie ich mniej. Miliony są wydawane na bzdury i mało istotne projekty i zawyżone kosztorysy.
2020-01-14 07:59
Takie rzeczy to się w platfusowie nikomu nie śniły.
2020-01-14 09:19
nie popierałem zbytnio PO teraz oczom nie wierzę co się dzieje w Polsce i TVP.
2020-01-14 09:34
Nie popieram zbytnio pisu. Ja nie wierzyłem co się działo za rządów donka i ewki. Co ten TVN i wyborcza szechtera wyprawiały i wyprawiają...
2020-01-14 15:22
Forsowanie farm Orlenu kosztem prywatnego sektora i Polenergii. Masz racje. Takie rzeczy sie nie działy za PO.
2020-01-15 08:41
Bo wszystko szło pod młotek
2020-01-14 09:44
Jak w tym kraju ludziom z PoKo nie podoba się niezależność energetyczna. Nie podoba się opcja Baltic Pipe, Nie podoba się że będzie Centralny Port Komunikacyjnych. Nie podoba się przekop. Samodzielność się nie podoba.
Jak w tym kraju ludziom z PoKo nie podoba się niezależność energetyczna. Nie podoba się opcja Baltic Pipe, Nie podoba się że będzie Centralny Port Komunikacyjnych. Nie podoba się przekop. Samodzielność się nie podoba. Widać to po gamoniach z PoKo jak i ich wyznawcach. Lepiej kupić od ruska lub Niemca. Zawsze być zależnym. Jak budowali port w Gdyni to ludzie też pukali się w głowę...
2020-01-14 09:53
tak jak milion aut elektrycznych dla każdego (0)tak samo jak stocznie w radomiu i tak samo jak największą flotę na bałtyku, tak jak miliony mieszkań dla młodych (póki co jest ZERO!!) i tysiące kilometrów autostrad i tak samo jak prestiż i chwałę polskiej hodowli koni w Janowie
2020-01-14 10:34
nie ma to jak przemycić w komentarzu o niezależności energetycznej niemałą głupotę - Centralny Port Komunikacyjny
2020-01-14 12:07
Co? A i podważyć co napisał jest ciężko...
2020-01-14 10:45
Piszesz o tym, że sprowadzamy rekordowe ilości węgla z Rosji. Z jakiego kraju jesteś?
2020-01-14 12:05
A dla czego? Wiesz marny hipokryto? Bo twoje rządy donka i ewki zamiast inwestować i przekształcać górnictwo, spychali to na drugi tor. Bieńkowska coś o tym mówiła he he. Dziwne że wtedy kopalnie przynosiły straty a teraz zyski... Dziwne... Trollu
2020-01-14 15:05
2020-01-14 15:24
Bo chyba nie zyski. Jak maja orzynosić jesli nasz wegiel jest dwa razy drozszy od importowanego. Gdzie sa te zyski bo chyba nie na tych ciagle rosnacych hałdach na śląsku ktorych nikt nie kupuje
2020-01-14 14:46
Kopalnie odkrywkowe są 100 razy tańsze od głębinowych, dlatego sprowadzamy, proste
2020-01-14 15:03
Jesteśmy potęgą gospodarczą, silna jest jedność polityczno-moralna narodu, a linia partii niezachwiana. I tylko garstka warchołów finansowanych przez obce ośrodki zakłóca spokojną pracę dla świetlanej przyszłości
2020-01-14 10:43
Od projektu do wykonania daleka droga......
2020-01-14 15:26
PIS wykonczyl calkowicie wiatraki na ladzie, niszczy konkurencje w sektorze prywatnym, a teraz sam chce budowac wiatraki, bo UE pogrozila palcem.
2020-01-14 08:21
jest racjonalną decyzją.
2020-01-14 09:20
2020-01-14 09:46
Powiedziałeś co wiedziałeś a teraz śmigają na lekcje. Wiem że są ferie ale tylko dla zdrowych dzieci...
2020-01-14 10:08
Że cała kadra zarządzająca Orlenu siedzi w Płocku i rowerami albo PKSami z okolic jeździ do pracy?:D
2020-01-14 13:02
2020-01-14 10:25
jestem d**ilem najbardziej racjonalne jest stworzenia wolnego miasta gdanska i odlaczenie sie od polskich pijawek.............
2020-01-14 11:51
to na pewno nie za 7 PLN za akcję, kiedy wartość księgowa jednej akcji Energi przekracza 20 PLN, a niski kurs akcji to wyłącznie zasługa obecnej władzy, która przynajmniej osiem razy zmieniała już prezesa Energi i kazała firmie, jak i innym koncernom energetycznym, dorzucać się nierentownej ze wszech miar produkcji węgla.
2020-01-14 12:13
Widać jakie masz pojęcie po komentarzu. Zapraszam pana mądrego do lektury dla czego spadają akcję. Potem zapoznaj się czym jest Energa, skąd pozyskuje prąd i na samym końcu zapoznaj się z unijnym prawem i jego normami. Dziecko 12/15 letnie dojdzie to i ty powinieneś dojść.
2020-01-14 08:34
kiedy protesty i blokady??
2020-01-14 08:54
I nie jednoczycie jak ptaki padają pod tymi waszymi wieżowcami. No na Przymorzu mają swoją główną drogę migracji. Wiesz jak dużo ich ginie? Nie przeszkadza to wam? Pod domem?
2020-01-14 11:39
2020-01-14 13:03
2020-01-15 00:05
2020-01-14 08:35
Akcji po 7 przy wartosci ksiegowej 18.
2020-01-14 08:51
W Energa trzeba poczynić takie inwestycje które wymagają normy unijne, że te akcje za chwileczkę spadną jeszcze bardziej...
2020-01-14 08:52
2020-01-14 08:51
A jeśli już rozwijać, to Orlen powinien rozwijać się właśnie w kierunku Oil&Gas. Wydobycie, przerób, dystrybucja... Dzisiaj nie ma sensu bytu działalność "wszyscy robią wszystko". To poprostu nie działa. Ale sądząc po komentarzach już wpisanych, pisia publiczka będzie przyklaskiwać. Jak tak dalej pójdzie to jeszcze orlen się za węgiel weźmie...
2020-01-14 09:07
Prawdziwym ryzykiem jest nic nie robić. Jak żeś pan taki sprytny strateg to dawaj do zarządu.
2020-01-14 10:05
"Dzisiaj nie ma sensu bytu działalność "wszyscy robią wszystko"." Tak, widać to zwłaszcza na przykładzie norweskiego Equinora, dawniej Statoila...
2020-01-14 12:17
Agip że robić wszystko się opłaca. Teraz wejdź w Wikipedię i zobacz co to Agip
2020-01-14 15:28
Jednak oplaca sie robic jedna rzecz.
2020-01-14 17:25
To jest jak mysz przy słoniu ha ha
2020-01-14 10:56
Warunkiem przeżycia tradycyjnych koncernów energetycznych opartych na zasobach nieodnawialnych jest inwestowanie w źródła energii które je zastąpią. Shell, BP, Total wszystkie inwestują w wiatr i inne zasoby odnawialne. Na szczęście, nie jesteś w tych firmach decydentem tylko typowym "specem" w komentarzach trojmiasto.pl.
2020-01-14 09:01
Prąd z polskiej elektrowni jądrowej powinien popłynąć w 2020 r. - powiedział premier Donald Tusk. Podczas konferencji po posiedzeniu rządu premier przedstawił harmonogram prac związanych z budową siłowni atomowej
Prąd z polskiej elektrowni jądrowej powinien popłynąć w 2020 r. - powiedział premier Donald Tusk. Podczas konferencji po posiedzeniu rządu premier przedstawił harmonogram prac związanych z budową siłowni atomowej
Tusk powiedział, że ustalenie lokalizacji elektrowni to poważne wyzwanie o charakterze społecznym, ale teraz, inaczej niż jeszcze pod koniec ubiegłego stulecia, samorządy ścigają się o taką inwestycję, a nie odpychają ją od siebie.
- Zakładamy, że towarzyszyć tym inwestycjom będzie raczej duże zainteresowanie i entuzjazm wspólnot lokalnych, a nie niechęć czy opór - powiedział szef rządu.
2020-01-14 09:11
Zielona wyspa jest kolego! Donald obiecywał tyle rzeczy że ho ho... On chyba ani razu prawdy nie mówił...
2020-01-14 09:21
2020-01-14 09:38
Masz świat który istnieje. Jak TVN ma być alternatywą dla TVP to ja dziękuję... Wiem że wolałabyś TVP za czasów donka jak puszczali rosyjski hymn przed wiadomościami ( nie pamiętasz? Poszukaj) ale te czasy już nigdy nie nastaną.
2020-01-14 10:22
2020-01-14 13:20
A TVP jest publiczna, finansowana przez wszystkich podatników, nie tylko tych co głosują na PIS, więc sobie nie życzę takiego dziadostwa.
2020-01-14 17:29
Ja sobie też życzyłem jak TVP była pod wodzą platformy. I co? I nic. Zasada jest prosta o której niestety nie wiesz bo jesteś mało sprytny. Kto ma władzę ten ma telewizję. To się nazywa demokracja. Słowo ci obce... Wygrał PiS więc to znaczy że wyborcom się to podoba. Tłumaczyć trzeba platfuskom jak Abel krowie...
2020-01-14 10:33
Promy z polskich stoczni oraz 875 mieszkań plus na obiecanych ile się pytam?
2020-01-14 17:31
Chcesz mieszkanie to weź kredyt. Tak mówił Bronek. A gdzie jest zielona wyspa? Zatonęła razem z kapitanem ha ha
2020-01-14 11:28
z tego co pamiętam
2020-01-14 14:49
Całe szczęście
2020-01-14 20:34
elektrowni atomowych a od blisko 1,5 roku jest już nawet tańsza więc trzeba być deb.lem żeby ładować w atom lub węgiel hahahaha pogadamy jak ty lub teoje dzieci dostana raka płuc hahahaha
2020-01-15 00:40
bo cenę prądu z wiatraków ponoszą elektrownie konwencjonalne - a właściwie ich klienci. Oprócz generacji mocy czynnej w systemie potrzebne są też inne istotne usługi - świadczone właśnie przez węglówki, atomówki i elektrownie wodne. Niespójne brednie adwokatów "100%OZE" nie zmienią fizyki.
2020-01-15 00:06
2020-01-16 00:30
Tylko krowa nie zmienia poglądów. Po co budować Elektrownię Jądrową jeśli taka budowa jest nieopłacalna? Energia z OZE jest tańsza od tej z EJ a do okresowego stabilizowania systemu energetycznego można wybudować bloki gazowe lub elektrociepłownie gazowe. Przy tej samej mocy w sumie ciągle będzie to tańsze od EJ.
2020-01-14 09:40
Pana prezesa slusznej partii było zablokowanie budowy wiatraków ustawą która uniemożliwia również budowanie w strefie przybrzeżnej
2020-01-14 10:23
Prawda. Teraz Niemieckie landy idą po rozum do Polaka i wprowadzają takie same ograniczenia. A casem nawet bardziej restyrykcyjne.
2020-01-14 15:29
raczej Polska jak zwykle z palcem w d sie budzi ze jest znowu 10 lat do tylu z technologiami i rozwojem sieci energetycznej.
2020-01-15 00:41
aby przesyłać energię ze strefy przybrzeżnej do przemysłowego południa potrzebują łącznie około 3000 km linii przesyłowych. Z tego przez 10 lat zbudowali 150km (czyli tyle, ile PSE budują w trzy lata).
2020-01-14 10:43
to po jakiego grzyba wiatraki pobudowane są na wsiach? Tyle ich postawili, że zasięgu nie ma nigdzie
2020-01-14 22:15
Sprawdź rok postawienia tych wiatraków i czy to nie bylo dokończenie umowy bądź kontraktu
2020-01-14 09:44
Będzie kolejny przekop Mierzei Wiślanej- dużo gadania a finalnie i tak nic z tego nie wyjdzie. PiS potrafi tylko niszczyć.
2020-01-14 12:24
A w TVN nic nie mówią ale wejdź sobie na you i zobacz jak idą prace. Pełną parą!!! Dziękujemy
2020-01-14 09:50
zresztą ten 'ekologizm' według prawdziwych wolaków i wyznawców kultu qlavego krasnala jest niebezpieczny i to gejoza i lgbt. Miał być węgiel węgiel i jeszcze raz węgiel przecież tak krzyczeli
2020-01-14 09:55
tak jak z COP tak jak z mierzeją jak z PFN jak ze wszystkim czego ta złodziejska pis dzielcza banda oszustów i kłamców się tknie
2020-01-14 12:25
Popapranskie władze Platformy. Odstaw mefedron...
2020-01-14 10:36
to może oznaczać tylko, że z polskim węglem jest tak biednie że aż piszczy, skoro zmienili zdanie
2020-01-14 10:57
przejedź się na poblsikie wsie. Fajny ten zakaz, taki nie zadziałający.
2020-01-14 10:02
...nie zdziwię się gdy pojawi się komunikat o konieczności napędzania tych wiatraków węglem :D
2020-01-14 10:35
2020-01-14 14:17
będą etaty dla palaczy! rybacy będą się mogli przekwalifikować i nie jęczeć że nie ma dorsza
Portal trojmiasto.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii.