Opinie (58) 3 zablokowane

  • Tak, zaniedbania poprzedników, a zyski zrobiły się same znikąd... niech odpowiedzą ilu Misiewiczow zatrudnilim (3)

    • 58 7

    • tyle samo ile związkowców

      • 6 4

    • Zyski były bo nikt nie inwestowa w firmę

      • 6 2

    • Jak nie ma Ksiundza to będzie plajta

      • 5 1

  • w Gdyni spadek przeładunkow i upadek portu, szykowane zwolnienia nikomu nie przeszkadzają (9)

    Nie protestują nie piszą do rządu. .

    • 23 9

    • Bo w Gdyni ludzie chyba lubią być mamieni różnymi bzdetami.

      Prosty przykład - gdyński terminal BCT. Prezes BCTu najpierw uspokajał załogę, mówiąc o połączeniu a przedstawiciel BCTu coś tam marudził na 3city, że z sąsiednim terminalem na zasadzie 50/50. Niestety, w tym samym

      Prosty przykład - gdyński terminal BCT. Prezes BCTu najpierw uspokajał załogę, mówiąc o połączeniu a przedstawiciel BCTu coś tam marudził na 3city, że z sąsiednim terminalem na zasadzie 50/50. Niestety, w tym samym czasie z wypowiedzi nowego prezesa zarządu gdyńskiego portu wyraźnie wynikało, że nie chodzi o połączenie na zasadach 50/50, bo będzie jeden właściciel. Co ważne - BCTowi dzierżawa terenu kończy się lada moment a chiński terminal z naprzeciwka ma dzierżawę na 99 lat - więc jak myślicie, kto będzie tym jednym właścicielem ?
      A teraz prezes BCTu już nic nikomu nie mówi, ludzie potulnie czekają na to co będzie - a że miło nie będzie, to już chyba do nich dociera.

      • 6 3

    • (4)

      A konkretnie to gdzie te zwolnienia w Gdyni, podaj nazwę spółki

      • 6 1

      • Na bank już niebawem w BCT, w spółkach portowych też już nerwowo - ludzie zdezorientowani, wystraszeni.. (1)

        • 4 3

        • Co tak słabo z tymi minusami ?

          Zaczyna brakować wiernych wyznawców zarządu ? Tak, tak prezesie - nawet najwierniejsi operatorzy zaczynają się zastanawiać, czy warto robić z siebie idiotów za te scyzoryki (kiedyś mieli zgoła inny stosunek i do pana i do siebie - ale to było kiedyś - za czasów kopertowych premii).

          • 5 1

      • OT Port Gdynia (1)

        Co kwartał jest zwalnianych po ok 30 osób i nie patrzą czy coś potrafisz liczy się czysty rachunek ekonomiczny. Ale spokojnie czerwone dinozaury się nadal trzymają:)

        • 3 4

        • te czerwone to OPZZ z Jarosińskim w zarządzie związku

          • 5 4

    • Przepraszam, czy ty czytałeś bilans i wyniki portu w Gdyni za 2016 rok?? Bo gadasz głupoty gdański trollciu. (2)

      Jeden komentarz, a tyle kłamstw i opowiadanie farmazonów.

      • 3 4

      • Ile i jakich kłamstw się w tym komentarzu dopatrzyłeś ?

        Wszyscy jesteśmy ciekawi, bo samo stwierdzenie że ktoś kłamie, chyba nie wystarcz. Oświeć więc nas ilu ludzi w porcie zostało zwolnionych i w jakich okresach - tylko błagam - konkretnie !

        • 3 2

      • Do Gdańska mi daleko ale wyniki w spólce były zawsze dobre

        Szkoda tylko że wykwalifikowani pracownicy tego nie odczuli tylko co kwartał znikają z listy pracowników.

        • 3 0

  • Tylko kto by kupił spółkę z umowami do 2022 roku !! (2)

    Przecież na tych terenach o wartości spółki decyduje długość kontraktu z portem. Bez działki i nabrzeża nie ma przeładunku, wiec aby uzyskać jak najwiecej ze sprzedaży takiego podmiotu jak PGE trzeba mieć jak najdłuższa umowę. Proste.

    • 17 3

    • Długość kontraktu i wysokość dzierżawy powinna być podpisana po kupnie spółki,nie uważasz? (1)

      tam wysokość dzierżaw była ustalona do 2022 roku,nie zmienia się zasad w trakcie trwania umowy....

      • 1 0

      • Nie znasz prawa kolego i to od razu widać w Twojej wypowiedzi. Przeczytaj tekst o niedozwolonej pomocy publicznej. Łatwo kłapać, bez znajomości konsekwencji.

        • 1 1

  • .. (1)

    500 biurowych , 100 robotników i zysków szukają ... Do roboty

    • 30 4

    • Nie zapominaj o nierobach zwiazkowcach ktorzy nic nie robia, a biora duza kase.

      • 19 7

  • Pytanie

    A czy nowa ekipa "fachowców", którzy rządzą rok ma opracowaną strategię? Chyba tylko zatrudniania swoich.

    • 32 3

  • (1)

    Niedawno pisano że w porcie Gdańsk są rekordowe przeładunku a teraz piszę się ze jest spadek przeladunkow
    Kto tu kłamie

    • 21 7

    • Akurat w tym wypadku nikt, oba twierdzenia są prawdziwe

      • 9 2

  • Wina Tuska (1)

    A jakżeby inaczej.

    • 22 5

    • Odp

      A kto przez 8 lat rządził portem?

      • 0 0

  • Zdjęcie

    Nie ma co zdjęcie z lat 90.... Załadunek siarczanu na statek. Niestety zostaliśmy w tych latach. Wszyscy obiecują i....NIC

    • 18 1

  • racja czy nie? (7)

    Jeżeli port w gdańsku staje się stabilny ,to myślę że nie ma jakiegokolwiek sensu prywatyzować eksploatacji, zyski z przeładunków zostaną w POLSCE, a nie na prywatnych kontach.

    • 17 3

    • Zminusował cię trol, wynajęty przez tego prywaciarza, co chciał zarobić.

      Bo w Polsce najlepiej prywatyzować/sprzedawać to, co przynosi zyski wypracowane przez ludzi. Jest dobry towar - czyt. firma/przedsiębiorstwo, jest decydent i zawsze automatycznie (dziwnym trafem) pojawia się jakiś chętny

      Bo w Polsce najlepiej prywatyzować/sprzedawać to, co przynosi zyski wypracowane przez ludzi. Jest dobry towar - czyt. firma/przedsiębiorstwo, jest decydent i zawsze automatycznie (dziwnym trafem) pojawia się jakiś chętny cwaniak, żeby to kupić.
      Ale oczywiście według decydenta zawsze jest to uzasadnione ekonomicznie - ba - nawet społecznie (i oczywiście wszystko zgodnie z prawem). Taki kraj.

      • 6 1

    • Nie wiem jaki baran Cię zminusował...

      bo masz rację, ale w PL tak przez lata dymali i okradali obywateli i kraj - przykład pierwszy z brzegu Ciech SA. i prywatyzacja przez Kulczyka lub TP - sama firma przynosiła zyski ale jej wartość była procentem wartości

      bo masz rację, ale w PL tak przez lata dymali i okradali obywateli i kraj - przykład pierwszy z brzegu Ciech SA. i prywatyzacja przez Kulczyka lub TP - sama firma przynosiła zyski ale jej wartość była procentem wartości mieniem którym dysponowała (duże gmachy w samych centrach dużych polskich miast i ziemia + cała infrastruktura).

      Po co sprzedawać firmę, która przynosi zyski ? - by dobrze się żyło - kolesiom z układu.....

      • 7 2

    • Więc jaki sens mają strajki związkowców? (3)

      Przykre jest to iż nowy Zarząd jest zaledwie 3-ce a już wiesza się na nim psy. Można spojrzeć po stanie infrastruktury ile poprzednia ekipa przez osiem lat zrobiła dla PGE. A teraz jakiś redaktorzyna podpuszcza związkowców i pozwala sobie na pisanie takich gniotów.

      • 2 9

      • Nie wieszam psów na nowym zarządzie, wręcz przeciwnie, chodzi o sam sens prywatyzacji, komu ona potrzebna jeżeli firma ma się dobrze lub wychodzi na prostą, komu zależy na prywatyzacji dobrze prosperującej firmy?

        Nie wieszam psów na nowym zarządzie, wręcz przeciwnie, chodzi o sam sens prywatyzacji, komu ona potrzebna jeżeli firma ma się dobrze lub wychodzi na prostą, komu zależy na prywatyzacji dobrze prosperującej firmy? Wszystkie porty w Polsce powinny pójść pod lupę i na pewno wyszłyby na jaw machloje związane z wydzierżawianiem terenów portowych prywatnym inwestorom.

        • 4 0

      • Kolo- do wiadomości zmiana zarządu nastąpiła 28.06.2016 to jakby nie liczyć 7 m-cy .List otwarty napisali PRACOWNICY i proszę pytać ich co sadzą o sytuacji w firmie.

        • 3 0

      • zgadzam sie tych co teraz sa nie ma co rozliczyc , trzeba poprzedni zarzad rozlczyć

        • 0 1

    • Na tym właśnie polega kapitalizm, cwaniak kupuje za grosze i po układzie majątek wypracowany przez pokolenia, następnie 1000 ludzi pracuje na jednego gościa, który jest potem uważany za genialnego biznesmena.

      • 3 0

  • Przecież to jest obłuda i dezinformacja z strony ZMPG SA ponieważ przeładunki są na podobnym poziomie co bez problemu można wyczytać z wcześniejszych informacji podawanych na łamach chociażby portalu trójmiasto. Tylko

    Przecież to jest obłuda i dezinformacja z strony ZMPG SA ponieważ przeładunki są na podobnym poziomie co bez problemu można wyczytać z wcześniejszych informacji podawanych na łamach chociażby portalu trójmiasto. Tylko nikt nie napisał że poprzedni zarząd PGE zakupił kilka nowych sprzętów. A co do umowy cen za dzierżawę dziwię się że prawnicy dopuścili do takiej umowy bez parafowania do poprzednich stawek jeśli umowa sprzedaży nie dojdzie do etapu finalnego.
    Dobrze że jeszcze mają zyski z ubiegłych lat bo staliby na krawędzi bankructwa i kilkaset ludzi na bruk i jeden z większych operatorów w Porcie Gdańskim przestał by istnieć.
    Dobra Zmiana- Dobry kamuflaż!!!

    • 24 4

alert Portal trojmiasto.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii.