Opinie (99) 3 zablokowane

Wszystkie opinie

  • (9)

    Pod rządami PiS każda fanaberia w spółkach skarbu państwa jest możliwa. Nie ważne czy ma sens, nie ważne ile kosztuje i ile na tym straci, nie ważne czy rodzi konflikt interesów. Ważne że można obsadzić jakieś stanowisko, a później wypłacić odprawę.

    • 50 25

    • PKP należy kompletnie sprywatyzować, najlepiej przez branżowego inwestora z zachodu. (1)

      Oczywiście nie dojdzie do tego, bo wówczas inwestor wymagałby kompetentnych ludzi na stanowiskach decyzyjnych.

      A w tej kwestii w PKP nic się nie zmieniło od kilkudziesięciu lat :)

      • 9 9

      • Jasne

        LOT też trzeba było sprywatyzować co? Najlepiej jak by wszystko przejeli Niemcy?

        • 5 5

    • Pod rządami PO (3)

      kwitło Amber Gold. Wymieniać dalej?

      • 9 9

      • Amber gold (2)

        Przy aferze getback to pikuś mój drogi...

        • 2 2

        • No i obie afery

          Platformy Okupacyjnej. Nic chwalebnego.

          • 2 3

        • ooo, widzę było sie licytuje który złodziej lepszy, jego czy kogos...buahahhahahahah, co za pustaki

          • 0 1

    • Czyli co?

      Każdy może rozkręcić biznes żeby zarobić ale jeżeli to robi państwo pod rządami pis to już ble, niedobre, głupie itd.

      • 3 2

    • pod rządami Dulkiewicz w Gdańsku we3szło Mevo, podejrzewam, że kasa z miasta też poszła do śmieci, teraz będą jakieś sądy o odszkodowanie, które będą trwały latami. Sfrustrowany jesteś życiem? jak piszesz, to pisz o wtkich, a nie o PIS tylko...

      • 4 3

    • Pod rządami PO oczywiście było wszystko cacy.Nabijali swoje kabzy w myśl zasady: PO nas choćby POtop /patrz wypowiedz Neumana/.

      • 5 5

  • (6)

    państwowa spółka kolejowa zamiast rozwijać i ulepszać sieć połączeń, czynić ją bardziej dostępną i tańszą oraz lepszą jakościowo - dokonuje transferu pieniędzy do zachodnich koncernów motoryzacyjnych
    genialne
    PiS prawdziwi patrioci
    i fachowcy rzecz jasna

    • 71 16

    • Takiego transferu już dokonała Platforma Okupacyjna (5)

      Dzika "prywatyzacja" w wykonaniu balcerowicza, lewandowskiego , tuska metodą na bankructwo, wytransferowała wszystko co się dało. Teraz pozostaje tylko odbudowa kraju. Tym bardziej trudna, że uwłaszczone lewactwo i ich

      Dzika "prywatyzacja" w wykonaniu balcerowicza, lewandowskiego , tuska metodą na bankructwo, wytransferowała wszystko co się dało. Teraz pozostaje tylko odbudowa kraju. Tym bardziej trudna, że uwłaszczone lewactwo i ich partnerzy z państw "starej unii" przeszkadzają w tym jak mogą przy POmocy targowiczan osadzonych w Brukseli i totalnej beznadziei , która sama nazywa się "opozycją"

      • 9 13

      • (3)

        Poszli nawet krok dalej w swoim chamstwie, podłości, że nie doprowadzali do bankructwa, jak zakłady celulozy w Kwidzynie i najnowocześniejszy zakład w Europie, opendzlowali za 1/3 wartości.

        • 8 4

        • (2)

          A tymczasem za te wszystkie wyimaginowane przez pisowski elektorat oszustwa, prokuratorskie zarzuty maja tylko ludzie z PiS.

          • 6 4

          • Tych"uczciwych" z PO, nawet z Ukrainy wynoszą na kopach.

            • 4 4

          • Wolne sądy wg. Nojmana

            • 1 3

      • odbudowa ?

        A co oni budują mógłbyś mi powiedzieć ? Bo ja odczuwam że owszem... ale budują nienawiść oraz preferują rozdawnictwo (czytaj -kupowanie głosów za nasze pieniądze)

        • 1 1

  • Wszystko fajnie, ale ta instytucja jest zbyt szemrana bym uwierzył w dobre intencje.

    Kolejny zbędny drenaż środków publicznych do rąk prywatnych. Ciekawe ile zyskają pośrednicy.

    Z jakiej racji państwowe przedsiębiorstwo, które ma być odpowiedzialne za transport kolejowy wchodzi w relacje

    Kolejny zbędny drenaż środków publicznych do rąk prywatnych. Ciekawe ile zyskają pośrednicy.

    Z jakiej racji państwowe przedsiębiorstwo, które ma być odpowiedzialne za transport kolejowy wchodzi w relacje biznesowe z przedsiębiorstwem prywatnym z zupełnie innej branży?

    Inna sprawa gdyby PKP było przedsiębiorstwem prywatny, wtedy niech robią co chcą.

    • 38 8

  • Kolejarze !

    Idea dobra, ale z małą modyfikacją. Nie na minuty , lecz na kilometry . Ci minuciarze to największe zagrożenie na drogach. Pędzą na złamanie karku.

    • 44 1

  • Nissan Leaf i BMW i3 ? Tylko 2 samochody w ofercie? (1)

    Fajnie, tak nie za bogato :) Ale to PKP w końcu

    • 11 9

    • Mimo, ze to walek to i tak nie spodziewałbym sie Tesli w ich zasobach.

      • 2 0

  • PKP - Kiedy lokomotywy elektryczne na minuty? (2)

    • 33 4

    • (1)

      Wynajmę sobie żółtka EN 57

      • 8 0

      • "Kibel" wiecznie żywy...

        • 1 0

  • Trujące elektryki znowu na świeczniku (9)

    To teraz poprosimy o dane żywotności baterii, co się z nimi stanie po okresie eksploatacji, gdzie będą składowane, utylizowane i w jakim stopniu przetworzone. Do tego dane na temat sprawności ładowania (zarówno

    To teraz poprosimy o dane żywotności baterii, co się z nimi stanie po okresie eksploatacji, gdzie będą składowane, utylizowane i w jakim stopniu przetworzone. Do tego dane na temat sprawności ładowania (zarówno dołączonych ładowarek, jak i danych ogniw). Trzeba mieć na uwadze że przy ładowaniu elektryków ok 30% energii jest tracona jako ciepło wytworzone w ogniwach- marnotrastwo prądu który i tak jest z węgla. Do tego weźmy pod uwagę serwis oraz utylizacje samych elektryków- tony dodatkowego plastiku oraz izolacji dostanie się do środowiska. Metalowy złom z diesli samoistnie ulega rozkładowi w kilkaset lat, natomiast większość komponentów aut na prąd zapewne będzie świadkami końca świata. Nie zapomnijmy też dodatkowo o usprawnionej technologii ustawienia na samo zniszczenie- w elektrych znacznie łatwiej jest inżynierom oraz księgowym "wyliczać" komponenty na określoną ilość kilometrów. "Ten kontroler musi sie posypać po 80 000km żeby serwis się zwrócił"- praktycznie każda część jest rozpisana na swoją " żywotność" nie dlatego że nie byłaby w stanie wytrzymać dłużej, ale po to by po zakupie auta wytworzył się "cichy abonament" opłacany dla producenta i sieci serwisowej. Każda taka wymiana to dodatkowe śmieci do utylizacji. Pozdrawiam eko-mędrków dla których liczy się tylko "brak dymku z rury", a " dymku" wychodzi 10x razy więcej, ale w innych częściach świata np. Przy produkcji magnesów neodymowych używanych w silnikach elektrycznych, dodatkowych kg aluminium otrzymywanych z rudy boksytu, czy właśnie przy utylizacji która prawdopodobnie będzie polegała na paleniu ogniw i plastików w chińskich spalarniach gdzie nikogo to już nie będzie obchodziło.

    • 43 13

    • o, kolega z Rosji już nadaje :) (6)

      wiem, że spadek sprzedaży ropy was zaboli

      • 2 8

      • Pyta o dane

        Co w tym złego?

        • 3 1

      • Powiedz co z tego co napisałem nie jest prawdą. (4)

        Zresztą załóżmy że jestem ruskim trollem- już widzę jak moja opinia na mikro-portaliku jakim jest trojmiasto, zmienia trendy gospodarcze na światowej szachownicy xD Już pomijam że cały, światowy transport samochodowy to ułamek procenta światowego zużycia ropy w porównaniu z transportem morskim i przemysłem. Ochłoń trochę foliarzu.

        • 6 1

        • Bzdury piszesz, bo cały czas koncerny (1)

          samochodowe ulepszają "elektryki", również pod kątem recyklingu.

          Myślisz koleś, że postęp technologiczny dotyczy tylko np. smartfonów ? Innych urządzeń nie ?

          Zatem zaktualizuj swoją wiedzę, w dziedzinie aut elektrycznych i recyklingu.

          • 0 2

          • koncerny samochodowe ulepszają "elektryki", również pod kątem recyklingu.

            W jaki sposób, proszę o konkretny przykład. Jakie nowe technologie powodują że elektryki są mniej szkodliwe niż 5 lat temu? Na prawdę, daj jakiś namiar, tytuł pracy naukowej, artykuł, cokolwiek.

            • 2 0

        • 30% strat w ogniwach (1)

          A w rzeczywistości kilka %, przynajmniej w obecnych ogniwach (LiIon i podobne). Tyle co piszesz może być w akumulatorach kwasowych, dziś już nie używanych w elektrykach.

          • 0 2

          • To zależy od sposobu ładowania

            30 % strat jest przy szybkim ładowaniu wysokim prądem gdzie sprawność drastycznie spada- jest to nie do uniknięcia w przypadku gdy ładowanie ma trwać krócej niż 2 godziny.

            • 2 0

    • P.S. zapewne koleś twoją przestarzała (1)

      wiedzą koncerny samochodowe strasznie się przejmą ? I przestaną produkować samochody elektryczne ?

      Bo to one produkują "elektryki", a nie jacyś ekolodzy.

      I oczywiście napisałeś to tak głupio, jakby "spaliniaki" po zużyciu odpadami (łącznie z tworzywami sztucznymi) nie były?

      • 0 2

      • Diesle też, ale w mniejszym stopniu i mniej niebezpiecznymi

        Polecam google scholar- jest wiele prac naukowych na ten temat.

        • 0 0

  • w Gdyni nie pomalowano kosztem chodnika, ale kosztem miejsc parkingowych (2)

    podobno macie redakcję w Gdyni... wystarczy się przejść

    • 19 1

    • (1)

      Weź to napisz jeszcze raz po Polsku.

      • 2 12

      • Teee... Redakcja skup się na rzetelnej informacji a nie na pyskówkach.

        Na początek przejdź się pod dworzec.

        • 0 0

alert Portal trojmiasto.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii.