2021-05-31 08:11
Brak wiedzy, brak lekarstw, zostawianie ludzi chorych samym sobie do chwili, aż ledwo dyszą, leczenie przez telefon, czyli radź sobie sam. Zamknęliście się w domach i widać tego efekty. Ludzie chorują nie tylko na covid.
2021-05-31 08:46
moja w Gdyni na Warszawskiej i Legionów działają cały czas. Badania, wizyty , skier bez problemu
2021-05-31 17:44
Znamy to z historii.. Zaczęło się gdy naziści wyrzucali z tramwajów żydów bo rzekomo roznoszą tyfusa, a skończyło na "bezpiecznym prysznicu" cyklonem B. Na szczęscie doprowadziło to po wojnie do opracowania Kodeksu
Znamy to z historii.. Zaczęło się gdy naziści wyrzucali z tramwajów żydów bo rzekomo roznoszą tyfusa, a skończyło na "bezpiecznym prysznicu" cyklonem B. Na szczęscie doprowadziło to po wojnie do opracowania Kodeksu Norymberskiego, który jest międzynarodowym dokumentem regulującym zasady przeprowadzania eksperymentów i procedur medycznych na ludziach. W jego wyniku wielu nazistów, w tym wielu lekarzy wysłano na szubienicę, w szczególności za przymusowe podawanie ludziom różnych szczepionek. Otóż kluczowy punkt Kodeksu Norymberskiego to pkt 1 stanowiący, że osoba zaangażowana w szczepienie musi sama wyrazić na nie zgodę. Każdy pacjent powinien mieć możliwość korzystania ze swobody wyboru bez interwencji jakiegokolwiek elementu siły, oszustwa, przymusu, bezpośredniego lub ukrytego.
2021-05-31 08:46
Jeśli mieszkasz w Indiach lub w RPA, to tam to musisz napisać. Halo pomyłka!
2021-05-31 08:55
Szkoda czytać. Oczywiście jedynym wyzwoleniem są szczepionki.
Tylko wyszczepienie wszystkich da odporność stadną.
2021-05-31 08:18
Teraz oko mediów informacyjnych przekierowane zostało na raka skóry i kleszcze.
2021-05-31 08:22
"Prof. Andrzej Horban, główny doradca premiera ds. Covid-19, jest założycielem Fundacji Rozwoju Nauki. Fundacja otrzymała pieniądze od amerykańskiej firmy Gilead, producenta leku Remdesivir stosowanego w leczeniu kowid w
"Prof. Andrzej Horban, główny doradca premiera ds. Covid-19, jest założycielem Fundacji Rozwoju Nauki. Fundacja otrzymała pieniądze od amerykańskiej firmy Gilead, producenta leku Remdesivir stosowanego w leczeniu kowid w wysokości 1,3 mln złotych. Lek jest bardzo drogi i według opinii WHO nieskuteczny, ale polskie ministerstwo zdrowia zakupiło 80 tys. dawek tego leku za 120 mln złotych."
No comment z czym mamy do czynienia. Większość "rady" jest umoczona, ma konflikt interesu i brała granty od koncernów farmaceutycznych. Teraz spłacają dług i realizują kontrakt reklamując nachalnie zastrzyki zwane szczepionkami.
2021-05-31 08:33
Zaraz się okaże że amantadyna jest ściemą, jeżeli tylko badania kliniczne wyjdą pozytywne...
2021-05-31 09:04
Amantadyna to koszt 20 zł
Remdisivir to koszt 10 tys zł
2021-05-31 17:44
2021-06-01 23:19
2021-05-31 08:29
Pozdrawiam pracowników służby zdrowia
2021-05-31 09:15
(zgodnie zresztą z prawdą), że żadnego z moich znajomych grypa nie pokonała, za to COVID dwoje z nich położył do piachu, a kolejną dwójkę na długotrwałą rehabilitację. Poza tym grypa też bywa śmiertelna i nie należy jej bagatelizować.
2021-05-31 09:32
Taka licytacja jest absurdalna...
2021-05-31 10:25
że to co piszesz potwierdza to co pisałem ja - grypy też nie wolno lekceważyć.
2021-05-31 17:46
"Łatwiej jest oszukać ludzi, niż przekonać ich że zostali oszukani" - Mark Twain
2021-05-31 18:35
2021-05-31 08:35
TO żeby Chiny skoro prężą tak muskuły to żeby wypłaciły odszkodowanie krajom i ludziom
2021-05-31 09:20
To, że zachorowali pracownicy laboratorium nie znaczy, że tam stworzyli wirusa. Ale widać, że teorie spiskowe mają się dobrze. I będą się miały dobrze tak długo jak tacy ludzie jak Ty będą przekonani o swojej
To, że zachorowali pracownicy laboratorium nie znaczy, że tam stworzyli wirusa. Ale widać, że teorie spiskowe mają się dobrze. I będą się miały dobrze tak długo jak tacy ludzie jak Ty będą przekonani o swojej nieomylności i o tym, że oni 'wiedża co tu się dzieje bo połączyli kropki'.
Znam dwie osoby, które miały objawy covidowe już w czerwcu-lipcu 2019.
W Poznaniu: gorączka 39, obustronne zapalenie płuc, brak węchu i smaku oraz objawy 'grypowe'.
Dwa razy dziennie podjeżdżała karetka żeby podać sterydy bo nie wiedzieli jak to leczyć.
We Wrocławiu: Zapalenie płuc niewiadomego pochodzenia, gorączka i objawy grypowe. Leczenie szpitalne przez 3 tygodnie w izolacji. Lekarze nie wiedzieli jak to leczyć bo na nic 'to' nie reagowało. Na szczęście po 3 tygodniach wypis do domu.
2021-05-31 15:58
Innych wysmiewasz, a na poparcie swoich pomyslow podajesz historie znajomych.
Wiec tak: pierwsi chorzy w laboratorium w Wuhan juz w pazdzierniku/listopadzie. Przypadkowo akurat tam bada się koronawirusy. Pan
Innych wysmiewasz, a na poparcie swoich pomyslow podajesz historie znajomych.
Wiec tak: pierwsi chorzy w laboratorium w Wuhan juz w pazdzierniku/listopadzie. Przypadkowo akurat tam bada się koronawirusy. Pan Fauci powiedzial, ze skad, chinczycy powiedzieli, ze nie maja z tym nic wspolnego to znaczy, ze nie maja z tym nic wspolnego.
W Wuhan nie tylko byly badane wirusy. Badania dotyczyly "gain of function". Czyli modyfikacji wirusow celem dodania im nowych funkcji (taka nowa funkcja jest mozliwosc przeskoku wirusa z jednego gatunku na drugi, to wbrew pozorom nie jest wcale takie proste i oczywiste). Co wiecej, jezeli wirus przeskoczyl z nietoperza na ludzi to powininen sie na nietoparzach tez rozprzestrzeniac. A jak na razie o ile zarazanie nietoperzy covidem jest mozliwe, o tyle jest mowiac delikatnie dosc trudne. Szanse na to, ze wirus, ktory nie ma za bardzo jak sie rozprzestrzenic na nietoperzach akurat samoczynnie przeskoczyl na czlowieka i byl na niego super skuteczny akurat w miejscu, gdzie Chinscy naukowcy badaja jak dodac do koronawirusa funkcje jest rownie prawdopodobne jak to, ze Hitler nie wiedzial o Holokauscie.
2021-05-31 09:36
Dzielenie się taką fachową wiedzą proponuję zacząć od nauczenia się nazwy "laboRatorium"
2021-05-31 09:55
jak najbardziej popieram.niech ciny rzucaja hajs skoro ten wirus stamtad wyszedl
2021-05-31 09:58
2021-05-31 08:38
a moja babcia (91lat) czeka wciąż na termin i jak szczepionki nie było tak nie ma
2021-05-31 08:48
wolne terminy, sprawdziałam przed chwilą..no problem, nawet dzisiaj na 10 są wolne miejsca i w Gdyni i w Gdańsku...
2021-05-31 09:17
ja jej nienawidzę
2021-05-31 08:51
ciebie to do psychiatry trzeba , a nie na szczepienie.
2021-05-31 09:16
prawda boli co pisowcu?
2021-05-31 10:14
z tego dumny , w przeciwieństwie do tępej bandy z POKO.
2021-05-31 17:48
ale jak Ty tylko telewiizor ogladasz to szkoda gadac
2021-05-31 10:08
już nikt nie wierzy w twoje kocopoły.
2021-05-31 15:56
Jak mam ci udowodnić? Babcia ma 91 lat i wciąż nie dostała szczepionki a tu już ponoć dzieci szczepią.
2021-05-31 21:12
W Gdańsku nie ma żadnych problemów z zapisaniem się.
2021-05-31 08:43
Dziękuję Medykom! Za Waszą wiedzę i pracę oraz chęć rozwoju! Za cierpliwość do edukacji społeczeństwa.
2021-05-31 09:17
sporo kasy za to biora co nie? to musieliby byc dalnami zeby prowadzic inna narracje.
2021-05-31 09:34
Czy można już klaskać z balkonów?
2021-05-31 09:45
100 tys nadmiarowych niekowdlowych zgonow. Brawo brawo.
2021-05-31 12:55
Swojemu rządowi podziękuj, który lekarzom zaraz każe za studia płacić - to szpitale nawet bez covid-u będą zamknięte...
2021-05-31 12:48
Jeden dyżur w miesiącu na oddziale covidowym i dodatek covidowy leci na konto. A to nie jest 500 zł.
2021-05-31 08:56
zapraszamy na wolontariat do oddziału Covidowego . Wystarczy że raz tam się znajdą , a skończą się brednie z you tuba i innych nawiedzonych popaprańców
2021-05-31 09:15
Ale nie na wolontariat, bo za pracę się płaci. A służba zdrowia dostaje obecnie pensje o 100% wyższe od normalnych. Biorę taka pracę z pocałowaniem w rękę. Pracuje w sklepie za dużo mniejsze pieniądze i tak samo ryzykuje
Ale nie na wolontariat, bo za pracę się płaci. A służba zdrowia dostaje obecnie pensje o 100% wyższe od normalnych. Biorę taka pracę z pocałowaniem w rękę. Pracuje w sklepie za dużo mniejsze pieniądze i tak samo ryzykuje zakażeniem bo nam nie zapewniono kosmicznych skafandrów jak te ze zdjecia. No i co to ma do plaskoziemców? Wrzucasz jakieś i**otyczne wątki niezwiązane z tematem.
2021-05-31 12:57
Tak, tak samo się narażasz w sklepie... Tam leżą wyłącznie osoby zarażone. A do sklepu przychodzą głównie zdrowi i bezobjawowi. Nie pochylasz się nad nimi, nie masz kontaktu z ich wydzielinami. Bez przeszkolenia medycznego będziesz w szpitalu mieć dużo kontaktu z wydzielinami...
2021-05-31 15:08
Co za głąb.
2021-05-31 17:16
hahahahah z pocałowaniem powiadasz??? koleżko nie przeżyłbyś minuty.... a po drugie w takim razie było się uczyć... co to za porównanie?? sprzedasz 100g mniej bo i tak kantujecie klientów. co za i**otyczne porównanie... i nie służba, bo taką możesz mieć w swoim sklepiku...
2021-05-31 09:16
2021-05-31 10:13
płaskoziemców.
2021-05-31 11:23
Gratulujemy odważnej samokrytyki. :)
2021-05-31 09:19
a ich nie przyjęli. Przeciążona służba zdrowia? Hm..... sam sobie odpowiedz. Ci wolontariusze mogliby chociaż siedzieć przy tych osobach, które chorują na inne choroby, a są przez covidian pozostawione same sobie, dotrzymałyby przynajmniej im towarzystwa, co już wiele daje dla psychiki. Dlaczego zatem ich nie przyjęli?
2021-05-31 09:25
a ty zasuwaj tam za darmo!!
2021-05-31 18:57
2021-05-31 09:05
Ogłaszam IV fale we wrześniu i trzecią dawkę szczepionki
2021-05-31 09:18
dokladnie, bo "pandemia" zabrala mniej niz promil ludzkosci przez poltora roku. Wszyscy umra.
2021-05-31 09:24
żeby wiedzieć, że jeśli się nie wyszczepimy to będą kolejne fale. Do tego w krajach biedniejszych nie ma praktycznie wcale szczepień i tam wirus mutuje w najlepsze. To tylko kwestia czasu kiedy powstaną wersje, które
żeby wiedzieć, że jeśli się nie wyszczepimy to będą kolejne fale. Do tego w krajach biedniejszych nie ma praktycznie wcale szczepień i tam wirus mutuje w najlepsze. To tylko kwestia czasu kiedy powstaną wersje, które wymkną się szczepionce. No ale foliarze będą bredzić, że to szczepienia nie są skuteczne, że to eksperyment, itp itd. To dzięki foliarzom będziemy mieli kolejne fale.
2021-05-31 09:36
Patrz wirus grypy.
2021-05-31 10:55
bo na grypę szczepi się 90% populacji na całym Świecie. A nie, czekaj. W Polsce co roku na grypę szczepi się 4% populacji. W innych krajach jest lepiej bo ludzie mają więcej rozumu. No ale nawet jakbyśmy założyli, że
bo na grypę szczepi się 90% populacji na całym Świecie. A nie, czekaj. W Polsce co roku na grypę szczepi się 4% populacji. W innych krajach jest lepiej bo ludzie mają więcej rozumu. No ale nawet jakbyśmy założyli, że wirus nie 'podróżuje' między krajami i wzięli pod uwagę tylko Polskę.... no tak, masz racje geniuszu. Wirus grypy mutuje bo się szczepi 4% społeczeństwa. Nie dlatego, że przez ogromną liczbę niezaszczepionych osób ma świetne warunki do rozprzestrzeniania się i mutacji.
2021-05-31 11:25
2021-05-31 10:11
wpatrzonych w you tuba masz to jak w banku.
2021-05-31 10:29
byc wpatrzonym w YT jest lepsze niz byc wpatrzonym w rezimowa TV. Tam przynajmniej mozesz jakos selektywnie dobierac informacje a nie przyjmowac na jape to co ci zaproponuja. To kto ma leb wyczyszczony z tych dwoch?
2021-05-31 09:26
2021-05-31 10:31
idź zagraj w totolotka. jeden zawsze wygrywał, więc może i ty...
Portal trojmiasto.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii.