Opinie (304) ponad 20 zablokowanych

  • "..plany nasadzeń mamy dużo bogatsze" :D (7)

    co widać szczególnie na mieście

    Serdeczności!

    • 251 6

    • Bo na planach się skończy

      • 43 2

    • celowe zaniedbanie. tu sie powinna prokuratura przyjrzec sprawie.

      gosc bedzie mial etat i kase.

      to juz wiadomo dla kogo poswiecono palme

      • 25 2

    • są plany nasadzeń swojaczków na stołeczki

      • 25 0

    • i bardzo dobrze niech sobie te kaktusy wsadzi w tyłek tyle ich ma :) (1)

      • 0 30

      • Może najpierw tobie:)?

        • 24 0

    • Bogate plany. Taaak. Akurat! Roztargnienie raczej.

      • 5 0

    • Z tymi nasadzeniami niech się nie wygłupiają!! Wymyślili sobie skrzynki w których powsadzali jakieś patyki,i wmawiają ludziom ze to drzewa!!!! Na długich ogrodach są miejsca po uschniętych drzewach,to nie można tam od nowa wkopać duże drzewa?postawili dwie skrzynki i krzyczą ze posadzili drzewa!!! Porażka !!!!!?

      • 0 0

  • (4)

    Aż strach się bać tych nowych planów.

    • 196 8

    • będzie zielony beton (2)

      • 33 2

      • (1)

        Betonowa palma, ta nie zwiędnie.

        • 21 0

        • koniecznie w donicy...

          • 13 0

    • jest tu pole do popisu i integracji wieloletnich mieszkanców.

      Proponuje by kazdy wieloletni mieszkaniec mogl przekazac jeden kwiat

      Taki ktory wyrosl i dorastal w Gdansku od min. 30 lat

      • 5 0

  • (1)

    Najlepiej by zrównali z ziemią i z robygiem.blok postawili nedzarze bezkarni

    • 159 10

    • facet za darmo sobie szukal magazynu.. palma zostala wiec poswiecona

      od poczatku tu smierdzialo

      • 1 21

  • To deal typu - oddam Lotosowi mojego wartburga w zamian za to że mnie zatrudnią a ja będę o niego dbał :) (7)

    • 36 148

    • Podwójny interes pozbędzie się kaktusów ( starego wartburga) a przy okazji robiąc to samo co wcześniej przytuli kaskę

      • 13 33

    • lol (3)

      Codzienne oPOwieści starego, oczadziałego z urojeniami zgreda.

      • 19 6

      • genau / dokładnie (2)

        • 8 6

        • genau czyli PiSuar (1)

          • 3 18

          • A jednak sieją...

            • 11 1

    • My kupimy trabanta

      na którym będzie napis Lamborgini i zapłacimy.
      Potem już klasycznie jak z palmą - protokół zniszczenia

      • 18 1

    • Racja jak takie cenne to dlaczego nikt nie chce ich kupić?On chce sie pozbyc kłopotu i liczy ze jeszcze beda mu do emerytury za

      • 3 18

  • Czyli palma wyschła? (12)

    • 166 3

    • Na to wygląda. (7)

      • 40 3

      • kto odpowie karnie? (6)

        • 51 0

        • (4)

          z jakiego paragrafu?

          • 2 35

          • przeciez to celowe dzialanie

            co pokazuje obecna decyzja.

            • 38 2

          • niegospodarnosc urzednicza.

            w temacie pieniedzy. za to siedzial juz jeden z prezydentow Gdańska.

            • 38 2

          • Art. 296

            • 16 1

          • za suszenie i usilowanie palenia:/

            • 4 2

        • Nikt

          • 7 0

    • ususzyli ja

      a gosc to ziomek UM

      • 22 2

    • miasto bardziej szczodre od sasina (2)

      A 30 baniek poszło w ....u.

      • 34 1

      • co sasin? kto usunal kandydatke z listy? (1)

        • 8 8

        • Myślisz, czy to tylko plotka?

          • 4 2

  • Szkoda ze przez ignorancję niektórych osób w UM Gdańsk palma obumarła. (8)

    Wydane tylko pieniądze.

    • 189 7

    • palma nie miala tyle cierpliwosci co urzednik

      • 28 1

    • (4)

      Co to jest te 30 mln. w skali miasta? Na waciki:) Ale Sasina opluli za 70 w skali kraju.

      • 14 6

      • (3)

        Które i tak było z winy POKO bo to oni zmienili kandydata...

        • 19 8

        • dokladnie glupki powtarzaja co uslyszeli w tvn (2)

          jak maply. Prawda jest taka ze karty mozna bylo wykorzystac. ale jak widac kobieta im nie pasowala na kandydatke. szowinisci z PO.

          • 11 6

          • (1)

            Widzę że pędraki wyborcze bronią nawet Sasina, który zostanie zapamiętany na zawsze jako polityczny błazen, choć nie on jeden z tej "partii"

            • 1 3

            • Sasin to akurat zostanie zapamiętany za swój dotyk

              Dotyk antymidasa. Czego nie dotknął to w guano obrócił.

              • 0 0

    • palmy daktylowe na plantacjach nie żyją dłużej niż 100 lat

      • 0 3

    • A weź przyjacielu proszę wskaż konkretnie w którym miejscu wystąpiła ta ignorancja.

      Bo jak na razie to brzmisz jak funkcjonariusz z TVP który winą za opady deszczu obarcza Trzaskowskiego.
      A winą za brak poprawienia dzietności z 500+ obarcza Tuska.

      • 0 1

  • W Gdańsku nie ma miejsca na ciekawe, szczere, dobre i zarazem tanie pomysły

    • 138 7

  • Gośc chciał pomóc (3)

    Tak niewiele oczekiwał,ale pewnie spoza układu więc się nie da :(

    • 178 14

    • Układ

      Niestety za darmo wiec ułożonego przetargu nie będzie wiec się nie opłaca.

      • 34 1

    • Niewiele oczekiwał? hahah chodzi własnie oto ze wiele oczekiwał .I tu nie chodziło o pomoc tylko pozbyc sie kłopotu.

      facet nie chce tego juz utrzymywac bo nie warto nic tego niema musi żebrać w internecie cały rok!

      • 2 28

    • Dopiero teraz doczytałem, że kolekcja pochodzi z Ostrzyc. A to oznacza, że kiedyś ją widziałem, wiele lat temu. Już wtedy była imponująca. Nie wiem, czy to najlepszy pomysł na palmiarnię, ale jakiś. Bo wygląda na to, że

      Dopiero teraz doczytałem, że kolekcja pochodzi z Ostrzyc. A to oznacza, że kiedyś ją widziałem, wiele lat temu. Już wtedy była imponująca. Nie wiem, czy to najlepszy pomysł na palmiarnię, ale jakiś. Bo wygląda na to, że miasto ma tylko jakieś bliżej niesprecyzowane "plany", które będą realizowane w tempie budowy nowego obiektu. Może za dziesięć lat coś tam będzie rosło, a może nie.

      • 11 2

  • Planów pewnie nie ma (2)

    Obstawiam, że GZDiZ ma już wytypowanych kandydatów na te stanowiska i będą obsadzone "po znajomości". Stąd odmowa dla P. Mieczysława, bo nie ma tam znajomości. Jakby ktoś przyszedł do mnie z ofertą to bym skorzystał, a

    Obstawiam, że GZDiZ ma już wytypowanych kandydatów na te stanowiska i będą obsadzone "po znajomości". Stąd odmowa dla P. Mieczysława, bo nie ma tam znajomości. Jakby ktoś przyszedł do mnie z ofertą to bym skorzystał, a nie bawił w nieudane przetargi. Swoją drogą to są gdzieś plany tych "bogatych" nasadzeń? Bo jakoś nie mogę znaleźć. Po za tym co złego w tym, żeby wziąć te kaktusy i dołożyć do nich inne okazy? Pan Mieczysław zająłby się swoją częścią, a kto inny resztą.

    • 146 5

    • co ty bredzisz jakie stanowisko chodzi oto co tam ma byc a powinna byc palma a nie kurde kaktusy mało wartosciowe

      • 1 11

    • Pewnie są tak samo, jak szuflady pełne ustaw PO:)

      • 8 1

  • To było oczywiste... (5)

    Jak to prywatna osoba ma coś przekazać za darmo? Tak bez przetargu gdzie nikt by się nie nachapał na kolejnym przekręcie?

    • 183 7

    • i kolejny wał..

      • 25 0

    • W Palmiarni śmietnika nie potrzebujemy tylko Palmy jak ma Palme to niech zgłosi (1)

      • 3 14

      • Ja ma palme

        Odwaliła mi konkretnie

        • 1 1

    • Nie za darmo, tylko za etat jako opiekun kaktusów. (1)

      Czyli, niby daje kolekcję, ale dalej się nią zajmuje i odpadają mu koszty i jeszcze dostaje kasę. To jest za darmo?

      • 1 1

      • Na pewno dużo taniej niż kolejna palma z przetargu na grube miliony.

        • 2 0

alert Portal trojmiasto.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii.