Opinie (295) ponad 10 zablokowanych

Wszystkie opinie

  • (4)

    W końcu ale niestety o dobre 10 lat za późno.Gdynia się wyludnia,centrum zamiera, przez opłaty w weekendy masa ludzi wybiera Sopot.

    • 83 20

    • Byłeś ostatnio w Gdyni? (3)

      Nie. Więc nie pisz kłamstw. W Gdyni ciągle dużo ludzi, latem aż za dużo.

      • 6 16

      • Jestem codziennie i się wyludnia strasznie. Hula wiatr tylko

        • 14 3

      • Dlatego, że czasem trzeba cos załatwic w ZUS, UM i im podobnych

        lub bankach, lekarzach. Nic więcej...

        • 9 2

      • Niestety coraz mniej, no ale jak

        Się bierze za parking w niedziele kilkanaście złotych to nic dziwnego

        • 6 0

  • (1)

    Bzdura pod publikę. Pomysł spóźniony o 15 lat.

    • 83 7

    • Chyba wybory idą)

      • 9 5

  • Chce ale nie da rady (3)

    • 46 4

    • w koncu oprocz bialej farby i konsultacji urzad miejski robi cos wiecej czyli szuka a gdynianie nadal niezadowoleni

      • 0 9

    • Takie parkingi powinny powstawać od lat

      A zamiast stref płatnego parkowania po prostu zakaz trzymania aut na ulicy i tyle.
      Dodatkowo mieszkańcy na pewno by się zgodzili płacić, zwłaszcza jeśli parking byłby zadaszony, w dobrym miejscu no i niedrogi.

      A zamiast stref płatnego parkowania po prostu zakaz trzymania aut na ulicy i tyle.
      Dodatkowo mieszkańcy na pewno by się zgodzili płacić, zwłaszcza jeśli parking byłby zadaszony, w dobrym miejscu no i niedrogi. Teraz z tego co się orientuję abonament miesięczny w samym centrum można kupić za 200-300 PLN.
      Dla mnie dziwne, że nie opłaca się robić parkingów gdy ich ceny za MKW są porównywalne z cenami wynajmu mieszkań przy jednak wyraźnie niższym koszcie utrzymania takiego parkingu.
      Ja bym się spokojnie zgodził by płacić np. 100 PLN za sieć parkingów zamiast parkować na ulicy.
      I można też pomyśleć o jakimś systemie aby po jednorazowym opłaceniu można było korzystać z wielu parkingów - bo teraz każda strefa i parking mają inny system.
      Tylko oczywiście jak zwykle, nie da się, a po co itp.

      • 3 2

    • chceizm

      • 2 1

  • (1)

    Może AB albo Invest Comfort?)Ale pewnie nie mają czasu,tyle apartamentowców do budowy.

    • 50 4

    • Nie są głupi

      Gdyby mieli w tym interes dawno by to zrobili są przecież w zarządzie układu gdynskiego i mają realna władzę w Gdyni

      • 8 2

  • bezsens (14)

    proponuje aby urzednicy dojezdzali rano do pracy z taka przesiadką. widac tutaj juz efekty wyprania mozgu przez dyrektywy komunistycznej propagandy UE. nie po to człowiek kupuje samochod by jezdzic autobusem i

    proponuje aby urzednicy dojezdzali rano do pracy z taka przesiadką. widac tutaj juz efekty wyprania mozgu przez dyrektywy komunistycznej propagandy UE. nie po to człowiek kupuje samochod by jezdzic autobusem i hulajnoga. Gdynia juz jest miastem wymarłym. wszyscy tak mowią. i pomyslec, ze wystarczylo wybudowac jeden duzy wielokondygnacyjny parking w centrum. ale z glupotą szuflandi nie wygrasz.

    • 70 23

    • (2)

      Wymarłym jest, ale tylko na tym forum

      • 9 13

      • Nie tylko na tym forum. Ludzie nas odwiedzają (1)

        I oczy przecierają ze zdumienia, co się stało z tym niegdyś pięknym miastem.

        • 5 2

        • Ludzie wala drzwiami i oknami latem, patrz stawki za noclegi.

          • 0 5

    • Źadnego parkingu w centrum.

      Bo to oznacza zwiększony ruch do centrum w okolice tego parkingu, korki na wjeździe do niego i to samo po południu przy wyjeździe i opuszczaniu centrum.

      • 12 17

    • Gdynia Schroedingera normalnie. (1)

      Jednocześnie deweloperzy zabudowują każdy fragment miasta lokalami na wynajem i nikt tu nie przyjeżdża...

      A gdyby nie ta "komunistyczna UE", do tej pory jeździłbyś Polonezem :)

      • 15 7

      • A to był bardzo dobry samochód

        Który wychodził bez szwanku z wypadku z tirem. Miał świetne, mocne blachy. Blachy, a nie plastiki. Poloneza się klepało, dzis naprawa każdego samochódu kosztuje krocie, bo uszkodzone części się wymienia na nowe.

        • 4 1

    • Masz rację. Zabili biznes na Świętojańskiej i 10 Lutego. (6)

      I nadal nie myślą...

      • 19 8

      • Ten biznes to był dobry na lata 80 ubiegłego wieku. (5)

        • 3 4

        • A co to, ludzie przestali jeść i ubierać się ? Naprawdę ? (4)

          • 5 3

          • tak przestali sie ubierać w geszeftach zwanych butikami (2)

            a biznes teraz na Świętojańskiej nazywa się restauracje i kawiarnie

            i bardzo dobrze

            • 1 3

            • Teraz ubiersją się w geszeftsch w galeriach i jedzą w barach i knsjpach na Świętojańskiej.

              • 0 1

            • Puste

              • 1 0

          • Tak, galerie zmienily zwyczaje zakupowe. Po ubranie idzie sie do galerii, w ktorej do tego musza byc tzw. kotwice handlu. Ten proces dotyczy calego Zachodu. Handel na glownych ulicach to tylko prestizowe marki. My

            Tak, galerie zmienily zwyczaje zakupowe. Po ubranie idzie sie do galerii, w ktorej do tego musza byc tzw. kotwice handlu. Ten proces dotyczy calego Zachodu. Handel na glownych ulicach to tylko prestizowe marki. My jestesmy za biedni na butiki Chanel czy YSL na Swietojanskiej. Nie mowiac juz o tym, ze galerie tez podlegaja przeksztalceniom, aktualnie pod naporem ehandlu w showroomy marek.

            • 1 2

    • Masz duży parking w samym centrum - pod filmówką

      199 miejsc. I tak tam nie pojedziesz, bo janusz woli na trawniku za darmo

      • 5 17

  • Nawet jeżeli każdy z tych parkingów miałby po 5 pięter (2)

    to i tak nie ma pewności czy pomieściłby ten zalew samochodów

    • 22 8

    • (1)

      Oni by chcieli te parkingi w centrum za darmo :D

      • 0 1

      • za darmo mają wszystko rowerzyści

        • 0 0

  • (1)

    Bez sensu, obecnie nie ma problemu z parkowaniem w centrum. Płatnie lub bezpłatnie przy hali sportowej. Taki piętrowy parking mógłby się przydać tylko w Redłowie.

    • 13 29

    • Z tym ze

      Ten teren podobno już sprzedany...

      • 0 0

  • (1)

    I łucyk myśli, że to rozwiąże problem? Przecież prywaciarze za darmo tego nie zrobią. Znając życie przywalą jeszcze wyższe od stawki niż tej strefie pp. Dobrze wcześniej ktoś napisał- pomysł spóźniony

    • 57 12

    • raczej pomysł chybiony

      im więcej miejsc do parkowania w centrum, tym większe korki na dojazdach do niego. Bez sensu.

      • 0 1

  • Nie da się.

    Nie jest możliwe namalowanie takiego parkingu białą farbą.

    • 79 5

  • Głęboka zapaść (3)

    Urzędnicy doskonale wiedzą tylko głupa udają nasze miasto to jeden wielki stwardniały czop jesteśmy zapchani zakorkowani od lat. Czy to jest np tak ciężko ogarnąć temat w 21 wieku by na pętli Karwiny stal zawsze autobus

    Urzędnicy doskonale wiedzą tylko głupa udają nasze miasto to jeden wielki stwardniały czop jesteśmy zapchani zakorkowani od lat. Czy to jest np tak ciężko ogarnąć temat w 21 wieku by na pętli Karwiny stal zawsze autobus nr 171 zastępczy przecież to jest autobus widmo i nie trzeba do niego rozkładu ludzie czekają aż ten przyjedzie z Oliwy kierowca zrobi siusiu i odjazd spóźniony po pół godziny i znów korek . Co tu dużo pisać wymiotować czasami się chce człowiekowi na to całe funkcjonowanie miasta i logistykę z piekła rodem i tak było zawsze nawet przed remontami.

    • 56 5

    • (1)

      Po to właśnie budują w tamtym rejonie kolejne obwodnicę, żeby m.im. na rondzie w Chwaszczynie można było przejechać bez korków nie tylko w nocy. Jak oddadzą obie drogi to 171 będzie bardziej punktualny. Niestety korki są wszędzie, nie tylko w Trójmieście

      • 2 4

      • w Trójmieście nie muszą być

        jeśli "włodarze" postawią na radykalną poprawę serwisu SKM i PKM oraz sieć wygodnych i bezpiecznych dróg dla rowerów i pieszych zapewniających komfort i bezpieczeństwo dostępu do wszystkich stacji i przystanków SKM i PKM po jej elektryfikacji.

        • 1 0

    • Petla Karwiny to jest dramat. To wlasnie tam powinni zjezdzac wszyscy z tamtego kierunku udajacy sie do Gdyni i moc wsiasc w autobus do centrum odjezdzajacy bardzo czesto.

      • 1 0

alert Portal trojmiasto.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii.