2020-06-02 07:46
Opinia wyróżniona
wszyscy zjeżdżają z południowych dzielnic do centrum bo jest z górki na pazurki... ale w drugą stronę trzeba już się napedałować...
twórcy miejskiego roweru nie wzięli pod uwagę, że rano wszystkie rowery z
wszyscy zjeżdżają z południowych dzielnic do centrum bo jest z górki na pazurki... ale w drugą stronę trzeba już się napedałować...
twórcy miejskiego roweru nie wzięli pod uwagę, że rano wszystkie rowery z południowych dzielnic zjeżdżają w dół, ale po południu powinny czekać z naładowanymi akumulatorami w centrum aby użytkownikom łatwo wjechało się pod górkę... i tu zaczynał się problem - w centrum setki rowerów a ludzie wracali komunikacją miejska do domów bo nie chciało się pedałować pod górkę
kolejni twórcy miejskiego roweru też nie biorą tego pod uwagę więc zanim zaczną biznes to go już skończą bo prawda jest taka, że ludzie są leniami a jazda na rowerze do pracy w dół to tylko protest byt wie pochwalić niby sportowym stylem życia wśród znajomych, pod górę to już tylko autobusem albo tramwajem...
2020-06-02 12:04
... naoglądawszy się filmów o nowojorskich czy warszawskich kurierach rowerowych zapragnąłem zainicjować taką kulturę u nas w Trójmieście. Po kilku akademickich analizach szybko okazało się, że położenie naszej
... naoglądawszy się filmów o nowojorskich czy warszawskich kurierach rowerowych zapragnąłem zainicjować taką kulturę u nas w Trójmieście. Po kilku akademickich analizach szybko okazało się, że położenie naszej aglomeracji, jej kształt i zróżnicowanie terenu do tego typu działalności się nie nadaje. Nic co związane z rowerem u nas nie przejdzie. Takie są fakty, znane wielu nie od dziś, mimo to nadal znajdują się ludzie - na nieszczęście posiadającą moc sprawczą - którzy uważają inaczej, lub po prostu są ignorantami.
2020-06-02 13:31
Po Gdańsku jeżdżą tysiące rowerzystów.
2020-06-02 13:17
Bzdura, główna arteria idąca przez Trójmiasto i dalej, od Gdańska do Wejherowa jest praktycznie płaska. Również wiele dzielnic "jest płaskich" np. Przymorze, Zaspa, Chylonia, Grabówek, dolny Sopot, Janowo i inne. Połowa lub więcej mieszka poza wzgórzami
2020-06-02 14:28
Jakieś argumenty o ukształtowaniu terenu wyżej wymienionych dzielnic ?
2020-06-02 12:47
Tia, a w San Francisco jak wiadomo nie ma kurierów rowerowych, bo przecież nie będą pod górkę jechać.
2020-06-02 13:13
wzniesienia to nie wszystko, większe znaczenie ma kształt obszaru im bliżej kształtu koła tym lepiej, SF ma praktycznie kształt kwadratu - porównaj do do Trójmiasta.
Dla przykładu weź dwa "miasta" o jednakowej
wzniesienia to nie wszystko, większe znaczenie ma kształt obszaru im bliżej kształtu koła tym lepiej, SF ma praktycznie kształt kwadratu - porównaj do do Trójmiasta.
Dla przykładu weź dwa "miasta" o jednakowej powierzchni 314km2. W mieście o kształcie koła odległości między dwoma najdalej położonymi punktami równa jest 20km ( promień 10km ) z drugiej strony weź miasto o kształcie kiszki ( jak m.in Trójmiasto ) o szerokości 5km i długości ~63km ( warunek tej samej powierzchni). Już widzisz różnicę?
2020-06-02 11:01
Ten tekst ze jak ktoś jedzie rano rowerem do pracy z górki to tylko protest by pochwalić się niby sportowym stylem życia niesamowicie buracki zachęcam do wyluzowania
2020-06-02 09:35
Rower miejski nie wykonywał jak twierdzisz tylko dwa kursy dziennie. Każdy rower wykonywał ich 10-12 kursów dziennie. Stąd też na pewno nie zbankrutował on z powodu nie używania, a wręcz odwrotnie z powodu zbyt częstego
Rower miejski nie wykonywał jak twierdzisz tylko dwa kursy dziennie. Każdy rower wykonywał ich 10-12 kursów dziennie. Stąd też na pewno nie zbankrutował on z powodu nie używania, a wręcz odwrotnie z powodu zbyt częstego używania i małej ilości.
A tak naprawdę system zabiła mała ilość rowerów, bo ilość serwismenów jeżdżących była stała, a przez małą ilość rowerów spędzali oni głównie czas na przejazdach, a nie na wymianach.
Do tego brakowało stacji z automatami ładującymi baterie, jak samych baterii.
Powodów jeszcze kilka było, ale na pewno nie jest nim powód o którym piszesz.
2020-06-02 22:16
Upadł bo chodziło o zgarnięcie grantu z unii , a nie stworzeniu dobrego systemu dla miasta. Choroba dotacji europejskich
2020-06-02 09:16
jest o co walczyć
2020-06-02 09:16
Pomimo naładowania, wjazd tym klocem pod górkę był nie lada wyzwaniem. Niestety takich górek mamy tutaj sporo w Trójmieście. Na pewno mieszkając na obrzeżach miasta i decydując się na codzienną podróż rowerem,
Pomimo naładowania, wjazd tym klocem pod górkę był nie lada wyzwaniem. Niestety takich górek mamy tutaj sporo w Trójmieście. Na pewno mieszkając na obrzeżach miasta i decydując się na codzienną podróż rowerem, zdecydowanie odpada rower o konstrukcji mevo. Według mnie rower miejski miał z założenia wspomagać transport między centrum a pasem nadmorskim, czyli jazda po prostej drodze.
2020-06-02 09:42
Wspomaganie w ogóle nie pomagało, kiedy "cisnęło" się na pedały. A jak kręciłeś na luzie, silnik wtaczał Cię sam.
2020-06-01 21:30
Opinia wyróżniona
Moim skromnym zdaniem kierowca powinien zostać ukarany. Przynajmniej nagana z wpisem do akt, chociaż gdyby to zależało ode mnie, to kierowca otrzymałby zwolnienie dyscyplinarne. Nie można pozwolić na to, aby pan kierowca stawiał warunki i nie przestrzegał zasad określonych w uchwale RM.
2020-06-03 20:39
dziada z buta.
2020-06-03 07:57
Najpierw się zastanów czy autobusy mają legalizację na przewóz rowerów ? a po drugie:
art. 23 ust. 1 i ust. 2 pkt 2 ww. ustawy, z którego dla podróżnego wynika zakaz przewozu środkiem transportowym rzeczy
Najpierw się zastanów czy autobusy mają legalizację na przewóz rowerów ? a po drugie:
art. 23 ust. 1 i ust. 2 pkt 2 ww. ustawy, z którego dla podróżnego wynika zakaz przewozu środkiem transportowym rzeczy niebezpiecznych lub mogących wyrządzić szkodę osobom lub mieniu. Ponadto, na podstawie art. 777 § 1 ustawy z dnia 23 kwietnia 1964 r. Kodeks cywilny (Dz. U. z 2016 r., poz. 380 z późn. zm.)
2020-06-02 18:21
Jak Uchwała Rady Miasta może być bardziej ważna od przepisów z kodeksu ruchu drogowego? Człowieku, czy jakby rada Miasta uchwaliła jeździć kierowcom na czerwonym świetle, to myślisz, że kierowcy by jeździli na tym czerwonym świetle? Pomyśl trochę
2020-06-02 22:39
Hmmm akurat kierowcy autobusów bardzo często wjeżdżają na skrzyżowania na czerwonym świetle i w ten sposób je blokują. Przy Manhattanie jest codziennie kilka lub kilkanaście takich przypadków. Wyjeżdżają z Dmowskiego na
Hmmm akurat kierowcy autobusów bardzo często wjeżdżają na skrzyżowania na czerwonym świetle i w ten sposób je blokują. Przy Manhattanie jest codziennie kilka lub kilkanaście takich przypadków. Wyjeżdżają z Dmowskiego na czerwonym, a w tym czasie zapala się zielone na przejściu dla pieszych po drugiej stronie skrzyżowania i autobus zostaje na środku do następnej zmiany świateł. Przy Galerii Bałtyckiej też nieraz coś takiego widziałem.
2020-06-03 08:03
Zmień przejścia malkontencie.
2020-06-02 16:49
i jeszcze przez kretyna trzeba było podstawić następny autobus
2020-06-12 19:28
Pół godziny stali i czekali, to przyjechał kolejny.
2020-06-02 13:31
Ukarać lub zwolnić... Franciszku zakoduj sobie że kierowcę obojętnie autobusu ciężarówki czy osobówki obowiązuje kodeks ruchu drogowego i w razie jakiegoś nieszczęścia on będzie rozliczany skrupulatnie przez policjantów
Ukarać lub zwolnić... Franciszku zakoduj sobie że kierowcę obojętnie autobusu ciężarówki czy osobówki obowiązuje kodeks ruchu drogowego i w razie jakiegoś nieszczęścia on będzie rozliczany skrupulatnie przez policjantów drogówki co dlaczego z jakiego powodu i uwiez że jakaś tam uchwała radnych w niczym mu nie pomoże bo całą tą uchwałą będzie mógł sobie d*pe podetrzeć... To tylko lub aż tyle jeżeli jesteś zainteresowany żeby temat zgłębić poczytaj trochę kodeksu drogowego lub prościej zapytaj policjantów ruchu drogowego którzy w bardzo prosty i oczywisty sposób wytłumaczą Ci powód zachowania się kierowcy
2020-06-02 14:41
ale tam nie ma i**oto ani słowa że roweru nie można przewozić autobusem puknij się w dekiel byle mocno a co wolno przewozić i jak regulują wewnętrzne przepisy organizatorów transportu i tak już tym pastewnym burasom z gait poszli na rękę to ci chcą jeszcze więcej
2020-06-03 13:50
Czytaj ze zrozumieniem i tak jak napisałeś jeśli szukasz i**oty spójrz w lustro.. Miłej lektury i pamiętaj wolniej i ze zrozumieniem... Miłego dnia
2020-06-02 11:20
2020-06-02 11:29
w którym miejscu? Ale tak precyzyjnie
2020-06-02 14:35
1. Żaden pojazd nie ma homologacji (autobus, a zwłaszcza Mercedes , który wydał oficjalne stanowisko, ze ich pojazdy nie maja i nie będą miały homologacji na przewóz rowerów ).
2. To kierowca odpowiada za
1. Żaden pojazd nie ma homologacji (autobus, a zwłaszcza Mercedes , który wydał oficjalne stanowisko, ze ich pojazdy nie maja i nie będą miały homologacji na przewóz rowerów ).
2. To kierowca odpowiada za bezpieczeństwo i w razie wypadku jak straci uprawnienia (bo nie może przewozić roweru ze względu na brak ww homologacji ) nie pomoże mu pracodawca tylko zwolni.
3. Solarisy mające wieszaki na rowery, także nie maja homologacji - jako pojazd na przewóz rowerów. Homologację ma sam wieszak.
Rozwiały się wątpliwości ?
2020-06-04 21:05
To poszukaj samochodu osobowego z homologacją na przewóz rowerów na dachu czy bądź na haku.
2020-06-04 12:23
A nie uważasz, że w takiej firmie jak ZTM są mądrzejsi od tegoż kierowcy? I to oni decydują co jest a co nie jest dopuszczone do ruchu? Czy kierowca badał przykładowo stan silnika, opon, samozamykaczy drzwi? Od tego są
A nie uważasz, że w takiej firmie jak ZTM są mądrzejsi od tegoż kierowcy? I to oni decydują co jest a co nie jest dopuszczone do ruchu? Czy kierowca badał przykładowo stan silnika, opon, samozamykaczy drzwi? Od tego są odpowiedni ludzie którzy podbijają kontrolki i na tej podstawie kierowca jeździ. Tak samo jest z rowerami. Zostały dopuszczone do przewozu i koniec, kropka. Kierowca swoje prawa może wprowadzać w swojej, prywatnej firmie jak ją założy. I zarząd ZTM powinien mu to umożliwić zwalniając gościa.
2020-06-03 08:02
Cepy i tak tego nie zrozumieją
2020-06-02 09:30
że niby bez maseczki nie pojedzie, a dyskryminacja ze wzgl. na stan zdrowia się kłania, bo przepisy pozwalają wielu ludziom na nienoszenie masek. To samo w sklepach konkretne wykroczenia, jeżeli nie chcą wpuścić bez
że niby bez maseczki nie pojedzie, a dyskryminacja ze wzgl. na stan zdrowia się kłania, bo przepisy pozwalają wielu ludziom na nienoszenie masek. To samo w sklepach konkretne wykroczenia, jeżeli nie chcą wpuścić bez maski.
Najlepsze, że kierowcy też na podstawie wyłączenia maseczek nie noszą. To jest czysta złośliwość i okazywanie swojego ego małego.
2020-06-02 11:16
chamy buraczane usłyszały część przepisu a ta druga o zdrowotnych przeciwwskazaniach juz do tych buraczanych mózgów nie dotarła dlatego człowiek który ma różne choroby musi się denerwować czy jakiś burak ze słomą w butach nie będzie go legitymował i egzaminował z jego stanu zdrowia nie mając ku temu żadnych kompetencji ani uprawnień
2020-06-02 17:45
Jest nawet gorzej, bo pomimo przeciwwskazań i tak możesz zostać ukarany. To jest chory kraj, a za takie prawo naprawdę powinni wsadzać jego autorów.
2020-06-01 21:06
Ani krzty kultury, wyrozumiałości, jakichkolwiek ludzkich odruchów. Kierowca zrobił tylko na złość ludziom wracającym do domu po ciężkiej pracy. Dno.
2020-06-01 23:12
kierowcy są wręcz hamscy. Ile razy sprzedaż biletów kończy się wulgarnymi odzywkami, jakby łaskę robili. Niech zmienią pracę jak im się nie podoba, może w Żabce na kasie, ciekawe, czy tam też będą tak nie mili.
2020-06-01 23:18
Tak, bo pasażer ma prawo wyzywać kierowcę, a kierowca ma tylko przytakiwać, bo jak coś powie to od razu skarga, media itp.
2020-06-02 10:00
Moja historia gdy kupowałem bilet: dzień dobry poproszę karnet. Kierowca nie odpowiedział zrobił zirytowana minę z łaski sprzedał. Powiedziałem dziękuje i odszedłem. Autobus stał na początkowej stacji i było jeszcze pare
Moja historia gdy kupowałem bilet: dzień dobry poproszę karnet. Kierowca nie odpowiedział zrobił zirytowana minę z łaski sprzedał. Powiedziałem dziękuje i odszedłem. Autobus stał na początkowej stacji i było jeszcze pare minut do odjazdu, kierowca nic nie robił tylko siedział. Nie był to odosobniony przypadek, szczęście ze bardzo rzadko korzystam z komunikacji miejskiej.
2022-11-26 12:26
Wpakowałeś się w czas przerwy kierowcy
2020-06-03 06:49
A co miał robić przed odjazdem pojazdu? Sprzątać go?
2020-06-03 06:47
A co jeszcze kierowca miał roić przed odjazdem pojazdu? Sprzątać autobus?
2020-06-02 20:47
No i w czym problem?Kierowca sprzedał bilet?sprzedał,więc przestań płakać.
2020-06-02 10:39
za parędziesiąt groszy prowizji od biletu? ;)))))
2020-06-02 17:19
jaki znowu czas odpoczynku? nie wiedziałem ze te łachy pomiedzy kursami moga sobie odpoczywac...co to ma znaczyc? przerwa na zarcie pasztetowej i dalej do jezdzenia a nie se przerwy urzadzac!!
2020-06-02 14:42
jak ja go nie wyzywam to co on może mnie?W ry..j też może wyłapać ode mnie jak mi ubliży np to moje prawo wolnego człowieka nie dać sobą pomiatać przez jakieś byle co
2020-06-02 07:25
Nie ma miesiąca żeby jakiś kierowca nie wylądował na Trójmieście przez swoje zachowania, brawa dla was. Sami sobie psujecie opinię.
2020-06-02 09:56
Nie wstydź się siebie!
2020-06-02 11:23
Chyba jednak Januszowi to nie przysługuje...
Poza tym, w wielu środowiskach to obelga...
2020-06-03 07:13
Popatrz na siebie i innych pasażerów, a potem oceniaj kierowców. Propozycja, przyjdź popracować jako kierowca autobusu zobaczymy ile czasu wytrzymasz, jeźdźąc po 10 godzin i wysłuchójąc wyzwisk np. Ty H..., ty k..., ty cfelu itd.
2020-07-01 21:28
Ciekawe czy jakby Pan albo Pana dziecko jechało autobusem i podczas gwałtownego hamowania przez kierowcę (z przyczyny np wyskoczenia psa na jezdnię) rower przewożony przez jakąś osobę zrobił Panu albo Pana dziecko krzywdę to do kogo by Pan miał pretensje ?
2020-06-03 13:32
Kierowca jest odpowiedzialny za wszystko co dzieje się w autobusie. Jeśli ma przepis, że autobusem nie wolno przewozić niezabezpieczonych przedmiotów np rower to nie ma prawa go zabrać. Ryzykuje pracę i odpowiedzialność
Kierowca jest odpowiedzialny za wszystko co dzieje się w autobusie. Jeśli ma przepis, że autobusem nie wolno przewozić niezabezpieczonych przedmiotów np rower to nie ma prawa go zabrać. Ryzykuje pracę i odpowiedzialność materialną za wszystko co się wydarzy w związku z przewożeniem przedmiotu. To autobus miejski. Nie taxi bagażowe. Kto tego nie rozumie lepiej niech nie zabiera głosu i się nie kompromituje. Jeśli mogę, zawsze zabieram.
2020-06-03 00:42
Co Pan ma na myśli pisząc "po "tych" ludziach"? Kierowca za kółkiem jest w miejscu pracy i proszę mi uwierzyć, że jest przeszkolony i wie co może a czego nie. To kierowca odpowiada za bezpieczeństwo wszystkich Pasażerów.
Stop Hejt!
Przemyśl swoją opinię
2020-06-03 09:17
Zgadzam się z "kierowcą autobusu" Jeżeli pasażer nie u pilnuje roweru i komu stanie krzywda bo rower się przewrócił czy poleciał na kogoś to w pierwszej kolejności odpowiada kierowca i pierwsze co ma na głowie z marszu
Zgadzam się z "kierowcą autobusu" Jeżeli pasażer nie u pilnuje roweru i komu stanie krzywda bo rower się przewrócił czy poleciał na kogoś to w pierwszej kolejności odpowiada kierowca i pierwsze co ma na głowie z marszu prokuraturę a drugi dopiero właściciel roweru. Więc ludzie przestańcie chrzanić. Nie zdajecie sobie sprawy jaką odpowiedzialnością obarczony jest kierowca.
2020-06-03 09:11
Jak się bierze rower to się rowerem jeździ. A nie rower wozi się komunikacją
2020-06-02 21:42
to pewnie gdańszczanin ...
2020-06-02 06:03
Jeżdżę od kilku lat i powiem jedno, niechamskich kierowców ze świecą szukać... niestety :(
ale z drugiej strony czy ktoś z wyższym wykształceniem będzie kręcił kółkiem?
2020-06-02 20:48
Aha,czyli wyższe wykształcenie "zapewnia" kulturę i empatię???No rozbawiłeś mnie.
2020-06-02 08:47
...
2020-06-02 10:40
2020-06-02 08:40
A co ma chamstwo do wykształcenia?
2020-06-02 06:52
2020-06-02 09:59
I dostosujmy się do rad. Tak jak W/g ciebie,kozioleczku, kierowca do przepisów!
2020-06-02 04:51
Jaka ciężka praca? w pracy trzeba trochę myśleć, aby była łatwa i przyjemna.
2020-06-02 07:26
2020-06-01 21:50
2020-06-02 01:20
No to z kościoła, po ciężkiej mszy wracali.
2020-06-01 21:43
Pasażerowie to straszne chamy. Zarabiam jakies 6 tysiecy na reke i nie bede sie za takie grosze użerał. Jak ktos ma rower to niech na nim pedałuje. Ja decyduje kto bedzie jechal. Przepisy sa jasne i klarowne. Mial szczescie ze policja go tak lagodnie potraktowala. A ten z kamerą to jakis bohater ?
Kazimierz
2022-09-05 21:50
A wy to za to święci banda prymitywów i tyle
2022-08-09 21:13
A wy to niby święci
2022-03-12 18:49
A wy to kultura 1 klasa chamy I prostacy
2020-06-06 00:22
To ladnie Pan zarabia i twierdzi ze to grosze To co maja powiedziec ci ktorzy maja wile mniej Nie o to tu chodzi Ja sama.osobiscie wsiadlam do tramwaju z rowerem.a tylko dlatego ze wrocil mi stary uraz kolana i
To ladnie Pan zarabia i twierdzi ze to grosze To co maja powiedziec ci ktorzy maja wile mniej Nie o to tu chodzi Ja sama.osobiscie wsiadlam do tramwaju z rowerem.a tylko dlatego ze wrocil mi stary uraz kolana i pedalowanie sprawialo mi bol W sumie przy wejsciu do tramwaju jest naklejka.z wozkiem dzieciecym i rowerem To znaczy ze rower mozemy przewiezc Wiec po co kierowca autobusu narobil takiej burzy ? Chcial byc w mediach ????
2020-06-03 20:39
To znaczy, że jesteś kierowcą o wiele lat za długo. Jak będziesz miał prywatny autobus to możesz sobie przepisy ustalać. A jak przytulasz "te grosze", to masz się dostosować do przepisów obowiązujących, a skoro rower był zabezpieczony, to masz go przewozić.
2020-06-03 15:48
To że pracujesz za takie pieniądze to Twój problem jeśli się na to godzisz. W żadnym stopniu nie uprawnia Cie to do obniżania standardów firmy. Przez Ciebie opinia o innych pracownikach też jest gorsza, chociaż na taką
To że pracujesz za takie pieniądze to Twój problem jeśli się na to godzisz. W żadnym stopniu nie uprawnia Cie to do obniżania standardów firmy. Przez Ciebie opinia o innych pracownikach też jest gorsza, chociaż na taką nie zasłużyli. Zastanów się chłopie co chcesz osiągnąć. A jeśli się nie podoba to zmień pracę. W spedycji płacą więcej. Ale nocujesz w samochodzie.
2020-06-02 12:30
O czyli dwa razy więcej niż nauczyciel
2020-06-02 10:37
Czy bycie trollem to powód do dumy? Że ktoś się nie zorientował i dał minusa? Liczysz głupszych od siebie? To to na razie masz zero i chyba tak zostanie, bo jednak nabranie się na prowokacje i wylew świętego oburzenia stawiam wyżej, niż sam trolling.
2020-06-02 05:15
6 tysiakow na reke. No to faktycznie rzadzisz facet. Krol i pan. Najeidoczniej woda ci uderzyla do glowy. Pana z rowerem to wypierdzi3lasz z autobusu bo najwidoczniej nie bedzie sie klocil.no coz trafiles w koncu na
6 tysiakow na reke. No to faktycznie rzadzisz facet. Krol i pan. Najeidoczniej woda ci uderzyla do glowy. Pana z rowerem to wypierdzi3lasz z autobusu bo najwidoczniej nie bedzie sie klocil.no coz trafiles w koncu na swego. Ale d**ili popijajacych piwko to juz nie. Ci nie zagrazaja innym? Ale by trzrba za ryzykowac. Ni alr za byle 6 tys kto by chcial. Az strach jezdzic autobusami bo rzadzicie sie jakby to pasazerowie byli dla was. Idz na budowe albo sklepu bedziesz mogl sie porzadzic z kli3ntami
2020-06-01 23:24
6 tysięcy rocznie, wypłata zawsze punktualnie 31 kwietnia.
2020-06-01 22:16
2020-06-01 21:47
2020-06-02 08:34
Autobus nie służy do przewozu rowerów.
A rowery są znakomitym środkiem komunikacji. Skąd więc problem? Mam rower, to nim jadę.
2022-08-13 21:25
Moim zdaniem rower można przewozić autobusem w sytuacji awaryjnej np złapiesz kapcia lub pęknie ci łańcuch itp
2020-06-03 14:37
Ile razy można tłumaczyć, że zdarzają się przypadki kiedy rowerzysta MUSI skorzystać z podwózki!
Masz nogi to chodź pieszo!
2020-06-02 15:06
Autobus może służyć do przewozu różnych rzeczy, w tym także i rowerów, wózków dziecięcych i wózków inwalidzkich. Szosy nie muszą być tylko dla szosowców.
2020-06-02 16:44
To po to mamy mieć system dróg rowerowych, by wozić rowery komunikacją? To dlatego mamy ścieżkę rowerową, tory tramwajowe i buspas, by rowery wozić autobusem i tramwajem? Czy ktoś holuje "blachosmrody" za zbiorową komunikacją?
2020-06-02 10:08
a piktogram przy drzwiach oznacza zakaz wnoszenia wózków dziecięcych i rowerów?
2020-06-02 08:46
Powiedz to w innych krajach UE. Zistałbyś odesłany daleko na wschód. Potem wyrzucisz z komunikacji inwalidów, rodziców z wózkami, ludzi z bagażem i w końcu wszystkich pasażerów. Masz nogi? To zasuwaj na nich!
2020-06-02 08:54
I spróbuj wsiąść z rowerem do autobusu
2020-06-02 08:56
2020-06-02 09:00
Nie bluźnij, przecież wg aktywistów miejskich rowerem może dojeżdżać każdy, zawsze i wszędzie! Nie chcesz chyba powiedzieć, że to banda oszustów?!
2020-06-02 09:00
... Rozwój komunikacji rowerowej w mieście, gdzie można organizować trasy górskie?
2022-08-13 21:23
3/4 pracowników ztm to nieprzyjemne typki
2020-06-01 21:04
a mówili masz rower jedź nim
2021-05-16 13:23
Kiedyś kapcia złapałem to dopiero 5-ty autobus mnie zabrał.
2020-06-01 21:34
Autobus, tramwaj...patrzcie, dojechałem! To był mega dzień!
2020-06-02 15:33
Z Pruszcza do Jelitkowa (i z powrotem) to nie jest wielkie wyzwanie. I mówię to jako kompletny weekendowy amator jeśli chodzi o jazdę na rowerze.
2020-06-02 13:44
2020-06-02 14:03
2020-06-02 13:43
2020-06-02 09:22
2020-06-02 12:31
mama pod szkołę podwoziła , póxniej TV i tablet ... sorki mięśnie sie nie wyrobiły i mam siłę od przystanku do szkoły pod drzwi podjechać ...pozat tym jak sie lansowac jak się spocisz i śmierdzisz ... rower za 10 tysięcy i mam na tym jeździć ? jeszcze by się zuzywać zaczął i jak bym go potem oddał do zwrotu
2020-06-02 09:18
2020-06-02 07:15
masz nogi ....... no i jeszcze trzeba mieć coś w głowie.
2020-06-01 22:14
Mnie kilka razy wyrzucili bo miałem hulajnogę. Oczywiście miałem złożoną
2020-07-28 11:50
Znajomego nie wpuscili z rowerem z mala przyczepkom.W przyczepce mial kratke browcow.To sie chyba nie spodobalo kierowcy,bylo goroco,moze mial pragnienie.To znajomek musial truchtem pod gurkem,bo kumple czekali,a gardla mieli suche. N
2020-06-01 21:13
2020-07-28 10:59
2020-06-04 12:16
A czemu człowiek może się žle poczuć to comapaść trupem. d**ilizm przemawia przez tego komentatora. Raczej bez wielkich siatek niegabarytowych powinien kursować bo mi to przeszkadza w przechodzeniu jak paniusie zostawiają je na przejściu
2020-06-02 09:44
Ale nie ma bezwzględnego zakazu, dlatego starszy pan miał prawo wsiąść do autobusu z rowerem. Tym bardziej że było po godz 21:00 i raczej nie było tłoku..
2020-06-02 20:40
No przecież wsiadł o Co tyle hałasu nawet se pół godzinki postal w autobusie
2020-06-02 00:28
Nie, mamy przepisy europejskie i musimy sie do nich stosowac. W kazdym kraju europejskim mozna przewozic rowery w komunikacji miejskiej i tam zaden kierowca nikogo z rowerm nie wyrzuca, nie wspomne o wzywaniu policji w tym przypadku.
2020-06-02 07:02
A czy w każdym kraju europejskim rozbierają linie kolejowe by wybudować drogi dla rowerów?
2020-06-02 14:56
w atrakcyjne szlaki turystyki rowerowe wykorzystywane przez dziesiątki tysięcy turystów. Tacy turyści są ponadprzeciętnie wykształceni, ponad przeciętnie zarabiający i zostawiają w lokalnej gospodarce więcej pieniędzy niż przeciętni turyści zmotoryzowani. Całe szczęście te zjawiska i procesy mają także miejsce w wielu regionach Polski.
2020-06-02 17:21
To nie dziw się że więcej aut jest w miastach. Jakoś w Czechach nie rozbierają i turystyka kolejowa świetnie się rozwija. Nie mówiąc np o Szwajcarii gdzie masz kolej wąskotorową jeżdżącą w górach. Najlepsze jest jednak to że po ścieżkach rowerowych powstałych na dawnych torowiskach pojawia się mało rowerzystów.
2020-06-02 07:05
Sprawdź zasady przewozu rowerów w świętych miastach cyklistów jak Sztokholm i Amsterdam. Oko ci zbieleje.
2020-06-02 10:45
wiec nie pitol synek bajek...
2020-06-02 13:40
Nie raz woziłem tramwajem rower w Moguncji i we Frankfurcie. Że nie wspomnę o Berlinie, Warszawie, Pradze. Im mniejsza mieścina tym ciaśniejsze poglądy. Ten pacjent to mógłby podglądać obuocz na raz przez dziurkę od klucza.
2020-06-02 12:01
A to kraj z Barnombudsmannen jest tobie wyznacznikiem europejskości
2020-06-02 11:33
2020-06-02 08:43
Niech płacą za rower tak jak ja muszę płacić ekstra bilet za plecak i tyle.
2020-06-02 14:58
tylko pasażer płaci za swój przejazd
2020-06-02 08:28
Zatem mam dla ciebie życzenia; jak sie kiedyś wybierzesz na rower, uderz się w jakiś kamień i wracaj z bólem tyłka na tym rowerze do domu tak z dwadzieścia kilometrów. Wiem że to nierealne bo w życiu nie wsiadłeś na rower i już tego nie zrobisz ale wyroki to wy pisdowcy potraficie ferować - karać wszystkich! A może tak od siebie zaczniecie?
2020-06-02 09:02
2020-06-02 12:04
A przynajmniej prowadzić rower pod górkę
2020-06-02 08:26
Autobusy są często puste. Dlaczego nie mogą zabrać rowerzystę? Z zazdrości ?
2020-06-02 09:03
2020-06-02 08:39
Może jeszcze: plecaków, walizek, toreb i w końcu ludzi! Po co ludzie w transporcie publicznym?! Mają nogi niech chodzą!
2020-06-01 21:23
Dla ciebie. STOP Hejt!
2020-06-01 21:30
Opinia wyróżniona
Moim skromnym zdaniem kierowca powinien zostać ukarany. Przynajmniej nagana z wpisem do akt, chociaż gdyby to zależało ode mnie, to kierowca otrzymałby zwolnienie dyscyplinarne. Nie można pozwolić na to, aby pan kierowca stawiał warunki i nie przestrzegał zasad określonych w uchwale RM.
2020-06-02 16:49
i jeszcze przez kretyna trzeba było podstawić następny autobus
2020-06-12 19:28
Pół godziny stali i czekali, to przyjechał kolejny.
2020-06-02 11:20
2020-06-02 11:29
w którym miejscu? Ale tak precyzyjnie
2020-06-02 14:35
1. Żaden pojazd nie ma homologacji (autobus, a zwłaszcza Mercedes , który wydał oficjalne stanowisko, ze ich pojazdy nie maja i nie będą miały homologacji na przewóz rowerów ).
2. To kierowca odpowiada za
1. Żaden pojazd nie ma homologacji (autobus, a zwłaszcza Mercedes , który wydał oficjalne stanowisko, ze ich pojazdy nie maja i nie będą miały homologacji na przewóz rowerów ).
2. To kierowca odpowiada za bezpieczeństwo i w razie wypadku jak straci uprawnienia (bo nie może przewozić roweru ze względu na brak ww homologacji ) nie pomoże mu pracodawca tylko zwolni.
3. Solarisy mające wieszaki na rowery, także nie maja homologacji - jako pojazd na przewóz rowerów. Homologację ma sam wieszak.
Rozwiały się wątpliwości ?
2020-06-04 21:05
To poszukaj samochodu osobowego z homologacją na przewóz rowerów na dachu czy bądź na haku.
2020-06-04 12:23
A nie uważasz, że w takiej firmie jak ZTM są mądrzejsi od tegoż kierowcy? I to oni decydują co jest a co nie jest dopuszczone do ruchu? Czy kierowca badał przykładowo stan silnika, opon, samozamykaczy drzwi? Od tego są
A nie uważasz, że w takiej firmie jak ZTM są mądrzejsi od tegoż kierowcy? I to oni decydują co jest a co nie jest dopuszczone do ruchu? Czy kierowca badał przykładowo stan silnika, opon, samozamykaczy drzwi? Od tego są odpowiedni ludzie którzy podbijają kontrolki i na tej podstawie kierowca jeździ. Tak samo jest z rowerami. Zostały dopuszczone do przewozu i koniec, kropka. Kierowca swoje prawa może wprowadzać w swojej, prywatnej firmie jak ją założy. I zarząd ZTM powinien mu to umożliwić zwalniając gościa.
2020-06-03 08:02
Cepy i tak tego nie zrozumieją
2020-06-03 20:39
dziada z buta.
2020-06-02 13:31
Ukarać lub zwolnić... Franciszku zakoduj sobie że kierowcę obojętnie autobusu ciężarówki czy osobówki obowiązuje kodeks ruchu drogowego i w razie jakiegoś nieszczęścia on będzie rozliczany skrupulatnie przez policjantów
Ukarać lub zwolnić... Franciszku zakoduj sobie że kierowcę obojętnie autobusu ciężarówki czy osobówki obowiązuje kodeks ruchu drogowego i w razie jakiegoś nieszczęścia on będzie rozliczany skrupulatnie przez policjantów drogówki co dlaczego z jakiego powodu i uwiez że jakaś tam uchwała radnych w niczym mu nie pomoże bo całą tą uchwałą będzie mógł sobie d*pe podetrzeć... To tylko lub aż tyle jeżeli jesteś zainteresowany żeby temat zgłębić poczytaj trochę kodeksu drogowego lub prościej zapytaj policjantów ruchu drogowego którzy w bardzo prosty i oczywisty sposób wytłumaczą Ci powód zachowania się kierowcy
2020-06-02 14:41
ale tam nie ma i**oto ani słowa że roweru nie można przewozić autobusem puknij się w dekiel byle mocno a co wolno przewozić i jak regulują wewnętrzne przepisy organizatorów transportu i tak już tym pastewnym burasom z gait poszli na rękę to ci chcą jeszcze więcej
2020-06-03 13:50
Czytaj ze zrozumieniem i tak jak napisałeś jeśli szukasz i**oty spójrz w lustro.. Miłej lektury i pamiętaj wolniej i ze zrozumieniem... Miłego dnia
2020-06-02 18:21
Jak Uchwała Rady Miasta może być bardziej ważna od przepisów z kodeksu ruchu drogowego? Człowieku, czy jakby rada Miasta uchwaliła jeździć kierowcom na czerwonym świetle, to myślisz, że kierowcy by jeździli na tym czerwonym świetle? Pomyśl trochę
2020-06-02 22:39
Hmmm akurat kierowcy autobusów bardzo często wjeżdżają na skrzyżowania na czerwonym świetle i w ten sposób je blokują. Przy Manhattanie jest codziennie kilka lub kilkanaście takich przypadków. Wyjeżdżają z Dmowskiego na
Hmmm akurat kierowcy autobusów bardzo często wjeżdżają na skrzyżowania na czerwonym świetle i w ten sposób je blokują. Przy Manhattanie jest codziennie kilka lub kilkanaście takich przypadków. Wyjeżdżają z Dmowskiego na czerwonym, a w tym czasie zapala się zielone na przejściu dla pieszych po drugiej stronie skrzyżowania i autobus zostaje na środku do następnej zmiany świateł. Przy Galerii Bałtyckiej też nieraz coś takiego widziałem.
2020-06-03 08:03
Zmień przejścia malkontencie.
2020-06-03 07:57
Najpierw się zastanów czy autobusy mają legalizację na przewóz rowerów ? a po drugie:
art. 23 ust. 1 i ust. 2 pkt 2 ww. ustawy, z którego dla podróżnego wynika zakaz przewozu środkiem transportowym rzeczy
Najpierw się zastanów czy autobusy mają legalizację na przewóz rowerów ? a po drugie:
art. 23 ust. 1 i ust. 2 pkt 2 ww. ustawy, z którego dla podróżnego wynika zakaz przewozu środkiem transportowym rzeczy niebezpiecznych lub mogących wyrządzić szkodę osobom lub mieniu. Ponadto, na podstawie art. 777 § 1 ustawy z dnia 23 kwietnia 1964 r. Kodeks cywilny (Dz. U. z 2016 r., poz. 380 z późn. zm.)
2020-06-02 09:30
że niby bez maseczki nie pojedzie, a dyskryminacja ze wzgl. na stan zdrowia się kłania, bo przepisy pozwalają wielu ludziom na nienoszenie masek. To samo w sklepach konkretne wykroczenia, jeżeli nie chcą wpuścić bez
że niby bez maseczki nie pojedzie, a dyskryminacja ze wzgl. na stan zdrowia się kłania, bo przepisy pozwalają wielu ludziom na nienoszenie masek. To samo w sklepach konkretne wykroczenia, jeżeli nie chcą wpuścić bez maski.
Najlepsze, że kierowcy też na podstawie wyłączenia maseczek nie noszą. To jest czysta złośliwość i okazywanie swojego ego małego.
2020-06-02 11:16
chamy buraczane usłyszały część przepisu a ta druga o zdrowotnych przeciwwskazaniach juz do tych buraczanych mózgów nie dotarła dlatego człowiek który ma różne choroby musi się denerwować czy jakiś burak ze słomą w butach nie będzie go legitymował i egzaminował z jego stanu zdrowia nie mając ku temu żadnych kompetencji ani uprawnień
2020-06-02 17:45
Jest nawet gorzej, bo pomimo przeciwwskazań i tak możesz zostać ukarany. To jest chory kraj, a za takie prawo naprawdę powinni wsadzać jego autorów.
2020-06-11 23:10
O, widzę że wieczór i koło Aioli. Coś mi się zdaje, że kilka razy trafiłem na tego samego małego człowieczka za kółkiem, który mnie wyprosił z autobusu z rowerem, mimo zabezpieczenia i opłaconego biletu. Też się upierał,
O, widzę że wieczór i koło Aioli. Coś mi się zdaje, że kilka razy trafiłem na tego samego małego człowieczka za kółkiem, który mnie wyprosił z autobusu z rowerem, mimo zabezpieczenia i opłaconego biletu. Też się upierał, że nie pojedzie dopóki nie wysiąde, ale ja w końcu odpuszczałem. Za każdym razem zdarzało mi się to w N2, pusty autobus, wieczorowa pora. Przystanek Sobotki.
2020-06-01 21:24
wracaly najwyrazniej zdenerwowane z potyczek kibolskich we wrzeszczu.
kierowca - wez sie chlopie ogarnij, to nie twoj prywatny autobus.
ale nie - nie przyzna sie do bledu tylko dalej brnie. bez kultury zupelnie do wszystkich.
2020-06-06 08:47
Prawo o ruchu drogowym mówi wyrażnie co można przewozić pojazdami przeznaczonymi do przewozu osób.
żadna uchwała rajców miejskich nie ma prawa ustanawiać swoich upodobań, chyba ze przebudują wnętrze autobusu tzn.
Prawo o ruchu drogowym mówi wyrażnie co można przewozić pojazdami przeznaczonymi do przewozu osób.
żadna uchwała rajców miejskich nie ma prawa ustanawiać swoich upodobań, chyba ze przebudują wnętrze autobusu tzn. wydzielą barierkami miejsce do parkowania roweru gdzie ŻADEN pasażer w sytuacjach ekstremalnych (hamowania gwałtownego nie wybije sobie oka rączką wystającą) bo TYLKO kierowca ponosi odpowiedzialność za wszystko co znajduje się wewnątrz pojazdu a nie żaden pseudo rowerzysta . Czy mądry Pan Sebastian Ziomkowski jako zwierzchnik ZTM Gdańsk, wyda pełnomocnictwo każdemu kierowcy że za wypadki w czasie przewozu roweru ponosi pełną prawną odpowiedzialność .
bardzo proszę o publiczne oświadczenie ZTM Gdańsk że ponosi odpowiedzialność za przewóz roweru w autobusach komunikacji miejskiej.
Portal trojmiasto.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii.