2019-01-15 14:41
Całkiem słuszna koncepcja
2019-01-15 14:43
zostaw to rodzinie
2019-01-15 14:48
2019-01-15 15:25
2019-01-15 17:01
2019-01-15 17:01
Można dostać schizofrenii paranoidalnej odwróconej!
2019-01-15 17:18
Spadaj trolu
2019-01-15 19:06
Do domu!
Później po lekarzach latają!
2019-01-15 14:48
Też uważam, że Bazylika Mariacka jest godnym miejscem pochówku Pana Prezydenta.
2019-01-15 16:35
To nie jest ocena, tylko koncepcja !
2019-01-15 17:43
dotycząca koncepcji.
2019-01-15 14:53
2019-01-15 15:03
2019-01-15 15:09
To ślepy był..
2019-01-15 15:14
2019-01-15 22:30
2019-01-16 11:15
rozmawiałeś z nimi ?
2019-01-15 15:29
2019-01-15 16:00
A co zrobił Lech Kaczyński żeby spocząć na Wawelu?
2019-01-15 19:07
2019-01-15 21:04
Ichahahahahahaaaaaaaaa.
Dobry dowcip - dawno się tak nie uśmiałem, do łez.
Za rok zapewne napiszesz, że chodził po wodzie......
2019-01-15 22:31
2019-01-15 21:58
Jak ktoś był kiedykolwiek w Gruzji to wie jak tam wielkim szacunkiem ludzie wyrażają się na temat Lecha Kaczyńskiego . Do korek wiem że to Cię boli bo nie jest to po myśli twojej ukochanej partii ale prawda jest taka że
Jak ktoś był kiedykolwiek w Gruzji to wie jak tam wielkim szacunkiem ludzie wyrażają się na temat Lecha Kaczyńskiego . Do korek wiem że to Cię boli bo nie jest to po myśli twojej ukochanej partii ale prawda jest taka że Gruzini bardzo dobre zdanie mają o Lechu Kaczyńskim i mówią o nim ż wielkim szacunkiem. Ale ty pewnie nigdy w życiu nie byłeś dalej niż w Pruszczu więc co możesz wiedzieć np. O tym jak myślą ludzie w Gruzji
2019-01-15 22:31
Zostaw on wierzy w banana
2019-01-16 11:22
ja tam wolę do Hiszpanii, niż do Gruzji. Nawet nie lubię gruzińskiej kuchni .... swoją drogą jest jeszcze jakiś kraj, który go szanuje ? dlaczego mam go szanować (jako polityka), skoro póki co z tych jego dobrych zmian, żadna nie jest dobra dla mnie i wielu innych ludzi... od czasów dorwania się do koryta, w kościele co rusz słyszę o polityce.
2019-01-15 15:43
2019-01-15 22:32
2019-01-15 16:15
że kościół wykorzysta to do własnych celów. Ale ostatecznie to decyzja rodziny - będzie tak jak chcą.
2019-01-15 16:35
I nie wchodzimy do kościoła
2019-01-15 16:23
Wolałabym odwiedzać na cmentarzu a nie w bazylice.
2019-01-15 19:08
Niewierzący mają zakaz wstępu
2019-01-16 10:40
Chrześcijanin się odezwał...
2019-01-15 19:55
Na Wawelu!
2019-01-15 14:42
Polsko obudź się !!
2019-01-15 15:06
Polsko śpij! Nie rób nic pochopnie i w gniewie!
2019-01-15 15:52
2019-01-15 15:09
Pan Prezydent zasłużył na to całym swoim życiem, trudno będzie go zastąpić. Wielki człowiek, szanujący innych ludzi. w jego towarzystwie każdy czuł się ważny.
2019-01-15 15:51
2019-01-15 16:48
Oni stracili Ojca, męża, syna, brata, a wy ciągle się kłócicie.
2019-01-15 14:43
Zasługuje na to zęby spocząć wśród najznamienitszych gdańsczan
2019-01-15 14:47
Chociaż i On i jego rodzina jest skromna, więc nie sądzę żeby przystali na taką propozycję
2019-01-15 15:19
Serio???
2019-01-15 16:04
Śmiech mnie zalewa jak czytam te komentarze, taki dobry taki skromny, zaraz zostanie świętym.
2019-01-15 17:27
Nie wiesz że jak ktoś ginie to zawsze jest wybielany i pokazywany jako super bohater i wszyscy oddają mu pokłony. Tak samo było na pogrzebie jaruzelskiego gdzie zostawał przedstawiany jako bohater narodowy i pierwsza osoba walcząca o demokrację.
2019-01-15 22:34
2019-01-15 16:41
Zamilcz !!!
2019-01-15 22:33
Fakt skromnie
2019-01-15 14:54
2019-01-15 15:01
Najbogatszy jest Majchrowski
2019-01-15 15:09
2019-01-15 15:53
A my tu w Bulu i nadzieji
2019-01-15 17:21
Jesteś pissowska zerem
2019-01-15 22:35
2019-01-15 18:37
Słuchaj, to że ktoś pochodzi z Ostrołęki nie czyni go gorszym. Sam się tam urodziłem, wyemigrowałem i jakoś nie widzę powodów by byc gorszym od przeciętnego innego Kowalskiego.
2019-01-15 16:11
trzeba było się uczyć. Iść do pracy a nie siedzieć w domu i wypisywać głupoty!
2019-01-15 15:07
uważam, że także wiele zależy od ludzi mieszkających w Gdańsku, wiec sory ale Adamowicz nie zrobiłby nic bez ludzi, bez współpracowników i podatków, które co rok wpływały do kasy miasta
2019-01-15 15:11
Ale to on podejmował decyzje jak zostaną wydane pieniądze...
2019-01-15 16:22
No właśnie i wiele jego decyzji jest nietrafionych, niestety :(
2019-01-15 16:25
Podaj wiele nietrafionych decyzji.
2019-01-15 18:57
A podaj wtedy te trafione?
2019-01-15 19:02
zatem wylicz
2019-01-15 20:41
Tunel, stadion, ergoarena, tunel pod martwa Wisła, ecs, muzeum II wojny, tramwaj na Chełm, DCT, nowa bulońska, Havla, most w sobieszewie
2019-01-15 22:15
Obie, z resztą, nie skończone
resztę możesz w buty wsadzić... bo to jedynie kosztowne gadgety, do których cały czas dokładamy.
2019-01-16 00:12
Stadion? Gdyby nie euro to stadionu by nie było. Dct to nie była inicjatywa budynia więc to nie jest jego sukces. Most w sobieszewie też nie był inicjatywa budynia, tak samo jak muzeum II wojny światowej. Więc już twoja lista bardzo się zmniejszyła . Więc jak na 20 lat to trochę mało tych inicjatyw i osobistych sukcesów budynia
2019-01-16 06:35
Ale trzeba umieć sobie dobrać kompetentnych współpracowników
2019-01-15 15:41
nie widziałeś potęg, polskich...nie mówiąc o europejskich
2019-01-15 16:13
2019-01-15 15:53
2019-01-15 22:42
2019-01-16 10:22
2019-01-16 10:47
Bez aktualizacji przekłamania byłyby ogromne.
2019-01-15 16:09
Albo lepiej nie odstawiaj bo też się źle skończy
2019-01-15 19:00
2019-01-15 21:24
Niezależną? Potęgę? Północy? Chłopie, co ty bierzesz!
2019-01-15 14:43
Popieram ten pomysl.
2019-01-15 14:54
2019-01-15 15:06
Nie, ten który zasłużył zrobił coś dla swojego miasta kapisz?
2019-01-15 16:45
będzie to kolejny z założycieli PO, nie tylko tamta trójca, z której jeden już spoczywa zakładali PO, PA też należał do tej ekipy.
2019-01-15 16:13
2019-01-15 16:27
2019-01-15 14:44
Obawiam się ze nie ale Polacy musza w koncu pokazac czerwona kartkę wladzy obecnej
2019-01-15 14:50
Nie politykuj w takim czasie. Nie miejsce i czas na takie wpisy. Uszanuj przynajmniej wole rodziny zeby w smierc nie mieszac polityki.
2019-01-15 14:50
Jak się dowiedział że dany napis na plakietce da mu wejście, jak się dowiedział że Adamowicz będzie bez prywatnej ochrony, kiedy będzie największe zamieszanie i moment na atak, na kogo będzie zwalona wina- kolejny zbieg
Jak się dowiedział że dany napis na plakietce da mu wejście, jak się dowiedział że Adamowicz będzie bez prywatnej ochrony, kiedy będzie największe zamieszanie i moment na atak, na kogo będzie zwalona wina- kolejny zbieg okoliczności że na personę która PiSowe starają się zniszczyć za wszelką cenę- Owsiaka. Jak on na to wszystko wpadł jeśli jest głupi i spowolniony? Wiadomo za to kto napędzał spirale. Nienawiści i oskarżeń.
2019-01-15 14:53
Gość nieźle planował w swoim czasie napady na banki więc sądzę że nie musiał mieć wspólników.
2019-01-15 15:03
Wpadał z bronią i wypadał. To wymaga nadzwyczajnych zdolnosci intelektualnych.
2019-01-15 17:26
I kradł średnio niecałe 4 tysia na napad? Żeby tyle zgarnąć to mógł wieczorem spożywczak na osiedlu ograbić, nie musiał aż do banku jeździć. Normalnie geniusz zbrodni.
2019-01-15 14:55
Prosimy uszanujcie cisze...
A co do posta temat wroci juz niedlugo... cierpliwosci
2019-01-15 20:24
Ależ naturalnie. Do pogrzebu wytrzymasz a później przemowisz "językiem miłości "
2019-01-16 07:12
2019-01-15 15:21
Wow co jad precz z takimi jak ty mówmy językiem kultury rzeczowo bez obrażania , przezywania
2019-01-15 15:44
obłąkany/na
2019-01-15 16:05
Ludzie, opamiętajcie się.
2019-01-15 16:27
"1.Adamowicz został wyrzucony z PO.2.Był w konflikcie z PO (J. Wałęsa).3.Niezwykłe, recydywista przeciwnikiem PO,robi zamach na wroga J.W. Któremu otwiera drogę do Gdańska. 4. WSIą waniajet." Warto chwilę pomyśleć i obserwować kto na tym zyska.
2019-01-15 17:54
Każdy trochę myślący wie że najwięcej zyskał młody bolek i poko które ma dodatkowe teraz paliwo na kolejne kampanie. PiS raczej by nie ryzykowal takiej akcji bo wie że w Gdańsku niema szans na wygraną w wyborach i taki zamach żadnych korzyści by im nie przyniósł
2019-01-15 16:45
Śmierć Adamowicza nie jest na rękę PiSowi. Beneficjenci są inni nie pora ich teraz wskazywać. Sprawa może mieć też zupełnie inne dno, niekoniecznie polityczne. Podkreślam nie pora na prawdę. Każdego wariata można przygotować do zabójstwa w taki sposób aby tylko on był winny.
2019-01-19 09:04
Dokladnie. Uklady ukladziki
2019-01-15 17:48
To ja Ci odpowiem: Każdy głupi wie że plakietkę z napisem media daje wejście w miejsca gdzie zwykły uczestnik imprezy wejść przeważnie nie może. Który z włodarzy miast ma prywatną ochronę w Polsce podczas imprez ?
To ja Ci odpowiem: Każdy głupi wie że plakietkę z napisem media daje wejście w miejsca gdzie zwykły uczestnik imprezy wejść przeważnie nie może. Który z włodarzy miast ma prywatną ochronę w Polsce podczas imprez ? Każdy wie że zawsze największe zamieszanie hałas i wrzawa jest podczas światełka do nieba no chyba że do tej pory siedziales w piwnicy i nigdy nie widziałeś finału wosp. Typ który napada na 4banki do głupich napewno nie należy wkoncu jakoś zaplanował te napady. A jak chcesz zobaczyć kto nakręca spiralę nienawiści to wejdź na fb na profil np. sokzburaka. Już w Polsce było zabójstwo polityczne wtedy też tak się wypowiadales jak dziś czy już tego nie pamiętasz? Czy moze tamto Ci odpowiadało? Twój wpis sugeruje że to było zabójstwo na zlecenie, sądzisz że jakby ktoś takie zabójstwo zlecił to by ono się odbyło w miejscu publicznym że morderca by się przedstawił całej publiczności i po zadaniu ciosów nawet by nie próbował ucieczki?
2019-01-15 14:59
odpie*rz się od władzy tępaku
2019-01-15 15:03
Masz krew na rękach, jako popierający mowę nienawisci.
2019-01-15 15:07
2019-01-15 15:32
"Mordercy, kanalie, zdrajcy narodu, donosiciele, ubeckie mordy, gorszy sort który stoi tam gdzie stało ZOMO" i wiele innych takich kwiatków z Ojcze Nasz na ustach.
Tfu.....
2019-01-15 16:11
Bardzo obiektywnie, jak już się tak rozpisałeś to przytocz cytaty obecnej opozycji, bo chyba coś ci umknęło. Banda manipulatorów.
2019-01-15 16:17
no to może przypomnijmy sobie te "dożynanie watah", Cybę i pana Rosiaka, te "przykładanie dechą i sztachetą" Komorowskiego, Niesiołowskiego, Budkę, Bartoszewskiego tego od bydła,Diduszkę , Hadacza
2019-01-15 15:43
2019-01-15 16:15
a potem w niedziele do kościółka i komunii - BRAWO!!!!
2019-01-15 16:23
Tak odpowiada typowy pos*aniec KODerasta.
2019-01-15 16:21
Bujaj wroty
2019-01-15 15:22
A co władza obecna ma do śmierci Pana Adamowicza ? Za co czerwona kartka ? Dawno nie mieliśmy tak dobrego rządu i tak złej opozycji.
2019-01-15 15:46
przed wyborami , w więzieniach polskich jest tylko taka telewizja ,a więc bandzior mocno się nakręcił . Ta sama telewizja pluje na Owsiaka ,a śmiać mi się chce jak pluto na Adamowicza ,a teraz dziennikarze na czarno ,wstyd , hipokryzja
2019-01-15 16:00
2019-01-15 16:17
jedyne prawdziwe!!!!
2019-01-15 20:12
TVN i TVP przedstawiają dwa różne światy dla dwóch różnych sekt. Jeśli ktoś nie widzi tej obustronnej, kłamliwej, skłócającej ludzi propagandy to powinien siedzieć w psychiatryku. Jest potencjalnym Stanisławem z Gdańska.
2019-01-15 22:12
Stefanem.... Zgadzam sie
2019-01-16 03:42
2019-01-15 16:50
2019-01-15 18:07
Skąd te info z w więzieniu jest tylko tvp? Pewnie z sokzburaka. A jeśli jest tylko tvp to powiedz mi jakim cudem po posiada ponad 80% poparcia w więzieniach?
2019-01-15 15:22
Była taka wspaniała że robiła łzy po Smoleńsku. A Platforma czy ma sumienie?
2019-01-15 17:18
Miejmy nadzieję że obecny rząd co szczuli manipulował polakami. Zwłaszcza przy kastrosfie narodowej w 2010
Wszystkim smakowała smoleńska kaczka.. pamiętacie.
Dziś są hipokrytami
2019-01-15 18:09
Teksty typu: impreza udana bo jest zimny leszek, kaczka po smolensku itp itd wtedy rozumiem że to była mowa miłości pośród zwolenników po
2019-01-15 20:52
Rozumiem że teraz macie swoją zemstę? To chcesz powiedzieć?
2019-01-19 09:06
Najgorsze ze to bylo w dobrym tonie wsrod celebrytow i w pseudointeligenckich domach
2019-01-15 21:02
i nie pasuje do tego miasta. W Bazylice leżą obok siebie Polacy i Niemcy. Mimo różnic narodowych łączy ich jedno są przede wszystkim gdańszczanami.
Mamy swoją tożsamość jak Ślązacy.
2019-01-15 22:47
Gdańszczanie niestety nie, większość to ludność napływowa. Natomiast Kaszubi niewiele mieli wspólnego z Gdańskiem. Przez Niemców uważani za pół Polaków przez Polaków za Niemców. Przez wiele lat po wojnie Kaszubi byli wysiedlani z Pomorza. Chcąc podjąć studia, dobrze płatną pracę musieli wyjeżdżać w głąb Polski. To były celowe zagrywki Polaków.
2019-01-15 22:07
a co ma obecna władza do tego jak by nie ta władza to by cie imigranci zgwałcili w tym gdańsku
2019-01-16 07:10
Polskie kobiety tylko dla polskich gwałcicieli!
I żeby żaden obcokrajowiec nie śmiał ich bronić przed Polakami jak ostatnio w SKMce!
2019-01-15 14:44
Za to kim był i ile zrobił dla Gdańska
2019-01-15 14:55
2019-01-15 15:03
nie sądzę
2019-01-15 15:03
przypomnij sobie jego aktywna kampanię...
2019-01-15 15:31
Kacperka????? Kampania Wałęsy akurat była bardziej rzeczowa niż Adamowicza, który powtarzał obietnice, które miał realizować we wcześniejszych kadencjach.
2019-01-15 20:20
Jednak porównywanie miernej kampanii Wałęsy do Adamowicza, wybacz ale Wałęsa nie potrafił poprawnie sklecić jednego zdania. Kampanii nie będzie prezydentem zostanie A. Dulkiewicz
2019-01-15 15:10
2019-01-16 02:02
2019-01-15 15:17
2019-01-15 16:21
Tak jedno z rond,rondem Wolnego Miasta,przywrocil poczcie napis w języku niemieckim czy chociażby chcial wyrugowac wojsko polskie z obchodow na Westerplatte.Dlatego nasuwa mi się taka oto refleksja,co bylo mu bliższe polski Gdańsk czy Wolne Miasto Gdansk
2019-01-15 22:15
O ile zrobił dla siebie i swojej rodziny?
2019-01-16 02:03
zwyrodnialcem jest ten kto nie robi nic dla swojej rodziny
2019-01-16 02:04
ma sporo zasług i sporo nietrafionych inwestycji, niemniej ludzie go wybierali. Należy mu się, drugiego takiego długo nie będzie.
2019-01-15 14:44
To byl zwykly czlwoiek, tak jak my. Mysle ze on by tez tego chcial.
2019-01-15 14:50
Zdecydowanie potrzeba symboliki... on był solą teho miasta... nie byl jedynie Panem Pawłem Adamowiczem... był Prezydentem miasta... i jego upór oraz decyzje najbardziej je zmieniły w XXI wieku
2019-01-15 15:21
Hania?
2019-01-15 14:55
2019-01-15 15:00
ci inni pochowani w bazylice święci nie byli, więc nie przesadzajmy.
Z jednej strony duże wyróżnienie, z drugiej pewnie wieksze utrudnienia dla rodziny
2019-01-15 15:44
Rodzina niech zdecyduje. Ich krewny, ich prawo.
Ja uważam, że Katedra najlepsza
2019-01-15 16:20
W mniejszości. Minusy dyskwalifikują twoje wypociny.
2019-01-15 18:43
Popieram ta decyzję - Pan Prezydent był zawsze szczery, otwarty dla mieszkańców Gdańska, skromną osobą, nigdy nie wywyższał sie, kochał ludzi. Jestem przekonanym, że nie życzył by być pochowanym w krypcie kościoła
Popieram ta decyzję - Pan Prezydent był zawsze szczery, otwarty dla mieszkańców Gdańska, skromną osobą, nigdy nie wywyższał sie, kochał ludzi. Jestem przekonanym, że nie życzył by być pochowanym w krypcie kościoła Bazyliki Mariackiej - miejsce pochówku Pana Prezydenta może wskazać tylko rodzina a nie urzędująca władza.
Cześc jego pamięci
Stanisław Z Darłowa
2019-01-16 02:09
Dlatego to wyróżnienie nadają ci co pozostali. Jeśli ktoś zostaje doceniony to nie dlatego że sam chciał, zatem nie rozporządza wyrazem tego kim jest w oczach innych. Wg mnie o takich rzeczach powinni decydować obywatele Gdańska. Ja jestem za tym by go pochować w bazylice.
2019-01-16 03:45
2019-01-16 09:32
Nie. To był prezydent i ta jak dawni włodarze miasta winien być pochowany w bazylice. I to Mu się należy.
2019-01-16 11:36
i powinniśmy w taki sposób go uhonorować. Był dla Gdańska postacią wyjątkową.
2019-01-15 14:45
Godne miejsce na pochówek Prezydenta Adamowicza
2019-01-15 14:56
2019-01-15 15:05
Ale nie jest z rodziny Jarka :(
2019-01-15 15:59
Nie pluj jadem !
2019-01-15 16:10
Mysle ze chcialby byc pochowany na cmentarzu by kiedys w przyszlosci mogla do niego dolaczyc zona....a do Bazyliki ona raczej by nie trafila ( moze sie myle) ale tak mi sie wydaje....zreszta on byl taki naturalny, nie wywyzszal sie...zyl wsrod ludzi...wsrod gdanszczan i mysle ze wsres nich chcialby spoczac.
2019-01-15 16:56
Wyartykułowanym kiedyś, bodaj w jednej z trójmiejskich gazet marzeniem śp. Pawła Adamowicza było, żeby swym życiem zapracować na pochówek wśród zasłużonych gdańszczan, w kościele NPMarii. Jego dokonania są świadectwem, że zasłużył.
2019-01-15 17:37
Serio był aż tak próżny? No nie wiem, inne wrażenie robił...
2019-01-15 18:41
Ja mam marzenie mieć 10 baniek na koncie. Czy dlatego że jestem próżny czy ambitny? Odpowiedź sobie sam
2019-01-15 14:46
Popieram :) zasługuje na to.
Wspaniały Prezydent, dla ludzi , zawsze uśmiechnięty , ukochany .
2019-01-15 15:09
całkiem odwaliło ?
2019-01-15 15:21
na to wygląda
2019-01-15 15:22
2019-01-15 18:52
Te minusy...?? Wy tak serio??
2019-01-15 14:46
Warto podtrzymać tę zarzuconą 200 lat temu i całkiem niedawno reaktywowaną tradycję. Sadzę, że Paweł Adamowicz, człowiek który zarządzał naszym miastem przez ponad 20 lat, zasługuje na to. Ocena jego pracy może być różna, nikt z nas nie jest idealny, ale mimo to uważam, że to miejsce mu się należy.
2019-01-15 15:37
Niby kiedy ta tradycja została reaktywowana? Przecież nie w ramach pogrzebu Kaczyńskich na Wawelu, który był dla mnie największym skandalem politycznym iii rp. miejsca typu Wawel, czy Bazylika Mariacka to są zabytki,
Niby kiedy ta tradycja została reaktywowana? Przecież nie w ramach pogrzebu Kaczyńskich na Wawelu, który był dla mnie największym skandalem politycznym iii rp. miejsca typu Wawel, czy Bazylika Mariacka to są zabytki, które powinny być zamknięte, dziedzictwo historyczne, a nie żyjące elementy miejskie i żadne zmiany w nich zachodzić nie powinny (poza koniecznymi remontami). Chowanie w nich kogokolwiek, nawet największych Polaków, jest swego rodzaju gwałtem historycznym i kulturowym. Należałoby stworzyć np. na Cmentarzu Łostowickim aleję zasłużonych gdańszczan i tam Adamowicz mógłby zostać godnie pochowany, a tacy Kaczyńscy powinni spocząć na Powązkach. Przecież gdyby nie to, że Adamowicza zamordowano, a Kaczyńscy zginęli w katastrofie lotniczej, to nie byłoby w ogóle dyskusji o pogrzebie w Bazylice, czy na Wawelu. Nie dajmy się zwariować. Szacunek, a nie sztuczne robienie z niektórych półbogów.
2019-01-15 16:27
2019-01-15 17:33
Jego brat Jaroslaw zyje.
Poza tym pomysl z Aleja Zasluzonych jest wart przemyslenia.
2019-01-15 17:40
Popieram. Ludzie, zachowajcie rozum i przestańcie używać zmarłych i zabytki do demonstracji pogladów politycznych!
2019-01-16 02:01
Język polski sie klania, gdanszczaninie.
2019-01-15 18:24
Nie, gdyby Adamowicz zmarł z innego powodu, np. choroba, to też taka dyskusja byłaby aktualna, bo był prezydentem Gdańska, i to wieloletnim. O Wawelu z oczywistych powodów (nie był królem, brak związków z Krakowem) nikt nie pisze. "Aleja" zasłużonych gdańszczan jest póki co w Bazylice Mariackiej.
2019-01-16 10:08
o Macieju Płażyńskim już zapomniałeś?
2019-01-15 17:47
Maciej Płażyński chyba też w bazylice jest pochowany, mam dziwne uczucie, ile z nas chodzi do bazyliki? Jak wielu z nas zmieści się w bazylice na pogrzebie? Jak wielu z nas będzie odwiedzać tam Prezydenta... no cóż nawet jeśli tam zostanie pochowany nie damy Naszego Prezydenta zapomnieć !!!
2019-01-15 18:19
Bazylika jest duża, pojemność 25 000 osób. Na cmentarzu na pogrzebie nie wiem ile osób się zmieści. Ale chyba nie o to chodzi. Jeśli bazylika jest tradycyjnym miejscem pochówków pochodzących z gdańska burmistrzów, to jeśli rodzina nie ma nic przeciwko, to jestem za.
2019-01-15 20:32
Ludzie wam naprawdę POPiS wyprał mózgi. Wawel, Bazylika Mariacka za moment żona pójdzie w ślady wdów smoleńskich i znacznie robić karierę polityczną. Może nawet otrzyma specjalną rentę. Brawo, brawo. Tylko gdzie jest państwo kiedy ginie zwykły Kowalski?
2019-01-15 21:00
Ale to nie był zwykły człowiek, piastował urząd prezydenta miasta, zginął tragicznie. Znowu ten hejt w Twoich słowach. Po co?
2019-01-15 21:52
Zrobicie i tak pod publikę jak wszystko w tym kraju.
2019-01-15 21:58
Czasy królów minęły. Jeśli ktoś był wybitny to pamięć po nim nie zaginie-są czasami wyjątki. Z drugiej strony to, że się o kimś pamięta nic nie znaczy. Dobrym przykładem jest Jan Paweł II wszyscy się powołują na jego nauki ale jakoś nie widać tego w życiu codziennym.
2019-01-16 10:09
no to czemu JPII nie jest pochowany na zwykłym cmentarzu?
2019-01-16 10:55
2019-01-15 18:52
I znowu minusy???? Ludzie,co z wami?
Portal trojmiasto.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii.