Opinie (158) 3 zablokowane

  • piesi w tym wszystkim i tak mają najgorzej... (4)

    • 77 16

    • (1)

      Najgorzej to mają po prostu ludzie. Znowu oddajemy naszą wspólną przestrzeń samochodom, a odzyskać ją w przyszłości nie będzie łatwo.

      • 38 13

      • A w samochodach to kto siedzi? Nadludzie? Wcale nie jest tak, że ktoś oddaje przestrzeń samochodom, bo coraz więcej powstaje miejsc dla innych uczestników. Problem w tym, że za powstawaniem ddrów i przyjaznych chodników, odpowiadają ludzie, którzy nie mają pojęcia o odpowiednim projektowaniu, zgodnie ze sztuką, a nie tylko "aby było".

        • 5 4

    • MIasta są dla ludzi !!Na pierwszym miejscu piesi potem komunikacja miejska i rowerzysci blachosmrody na ostatnim!

      To jest nwet w Propagowanym planie zagospodarowania miasta na najbliższe 30 lat .Tylko śmieszne jest to ze Urzedasy miasta robia zupełnie odwrotnie niz sami planują!!
      Bo stawiają trujące blachosmrody na pierwszym miejscu!!

      • 18 9

    • 5 x red

      Założę się, że po uruchomieniu tego potwora zbudowanego na średniowiecznym cmentarzu, piesi wyjdą lepiej niż samochodziarze.

      • 0 3

  • uff wreszcie (21)

    Wreszcie ktoś opisał ten dramat, który dotknie 10 roweżystów na godzinę jeżdżących w tamtym rejonie. Pal licho ruch komunikacji miejskiej, ruch samochodowy, dostawy do wielkiigo centrum handlowego w samym centrum

    Wreszcie ktoś opisał ten dramat, który dotknie 10 roweżystów na godzinę jeżdżących w tamtym rejonie. Pal licho ruch komunikacji miejskiej, ruch samochodowy, dostawy do wielkiigo centrum handlowego w samym centrum Gdańska, potoki pieszych na węźle przesiadkowym. Ważne, że ruch rowerowy musi być płynny. Ma to szczególnie ważne znaczenie w miesiacach zimowych, gdize ruch rowerowy jest nadzwyczaj intensywny.

    • 128 131

    • Dramat to bedzie (5)

      Dla Ciebie, jeśli z braku DDR rowerzyści zgodnie z prawem będą jeździć ulica, którą Ty jeździsz. Wtedy tych 10 przez Ciebie wymienionych rowerzystów urosnie w Twoich oczach do 10 000, przeszkadzających Tobie w płynnym

      Dla Ciebie, jeśli z braku DDR rowerzyści zgodnie z prawem będą jeździć ulica, którą Ty jeździsz. Wtedy tych 10 przez Ciebie wymienionych rowerzystów urosnie w Twoich oczach do 10 000, przeszkadzających Tobie w płynnym przejeździe z punktu A do B. A wyprzedzić prawidłowo rowerzystę jest ciężko, bo trzeba odstęp zachować i zjechać w praktyce na sąsiedni pas. Nie wspomnę o tym też, że rowerzyści też mają kamery i kierowcy mogą być niemiłe zaskoczeni wezwaniem na komendę....
      Bądź więc raczej za tym, by jednak DDR były dał rowerów, chodniki dla pieszych, a ulice wtedy zostaną tylko dla samochodów.

      • 64 9

      • (3)

        Dobra i celna riposta. Jak budują ddr to "po co dla 10 rowerków budować drogi", ale jak spotyka tych rowerzystów na jezdni, to pierwszy do darcia papy, aby nie przeszkadzali mu w jeździe...

        • 18 1

        • (2)

          rowerzysta zawsze jedzie za wolno albo za szybko...

          • 4 1

          • Albo w poprzek ped**arz jeden.

            • 2 2

          • 30 km/h na jezdni - "o ty ped**arzu, nie blokuj mi drogi"

            20 km/h na ddr - "no wyskoczył mi w ostatniej chwili, a tak zap***dalał że nie mogłem go zauważyć"

            • 9 0

      • wy i te wasze skróty, byle było szort end słit. ddr, nrd, rfn, kgb, zkm

        • 0 0

    • Przesadziłeś z ilością: 10 rowerów na godzinę to tylko okazjonalnie. Ale faktycznie ranga problemu ogromna społecznie.

      • 8 13

    • (5)

      widać, że nie jeździsz na rowerze, bo miałbyś świadomość, że przez skrzyżowanie na 3 maja przejeżdża do kilku tysięcy rowerzystów dziennie. możliwe, że jeździsz na roweże, dlatego takie głupoty wypisujesz

      • 24 9

      • nawet więcej, tak spieszą się do Banina do domu

        • 6 7

      • (3)

        Z ciekawości co bierzesz bo widzę że działa ? Kilka tysięcy w okresie od października do kwietnia to w całym gdańsku nie jeździ na rowerze a co dopiero na 3 maja

        • 4 12

        • (2)

          są liczniki więc po co klepiesz od rzeczy. Sam licznik na 3maja zlicza do 3tys rowerzystów dziennie ( dzień powszedni ) wiec spokojnie kilkanaście tys rowerzystów jeszcze jeździ w całym mieście.

          • 13 0

          • (1)

            Tak widziałem taki licznik w centrum Wrzeszcza. Co wiatr zawiał to mu sie kolejny "przejechany" rower dopisywał.

            • 2 9

            • Pewnie reagował na twoją metalową płytkę w mózgu.

              • 8 0

    • (5)

      Hehe cynizm - 10/10 :)
      Nie no faktycznie troche w tym artykule jest przegięcie z dogadzaniem rowerzystom. Sam jeżdżę rowerem w lato ale to że ścieżka jest poprowadzona troszkę inaczej, bo priorytetem była ulica mi

      Hehe cynizm - 10/10 :)
      Nie no faktycznie troche w tym artykule jest przegięcie z dogadzaniem rowerzystom. Sam jeżdżę rowerem w lato ale to że ścieżka jest poprowadzona troszkę inaczej, bo priorytetem była ulica mi wogule nie przeszkadza. W końcu jak jadę w mieście to muszę się dostosować, a miasto jest głónie dla pieszych i dla samochodów, żeby nie było korków itd, rowery są dodatkiem i ja osobiście jestem wdzięczny że i tak rowerzyści mają w Gdańsku coraz to więcej ścieżek rowerowych i udogodnień. Ludzie, nie bądźcie tacy niewdzięczni....

      • 17 24

      • naprawde jestes idiota czy tylko udajesz głupiego bo dawno nieczytalem takich bredni

        Ty rower cymbale tylko na obrazku widziałes a jak jechałes to tylko moze kilka metrów nad morzem bo bo dalej to bys sie zmeczył!

        • 10 17

      • Miasto jest dla mieszkańców, a nie dla pieszych, rowerzystów czy kierowców. (3)

        • 13 6

        • A Ci mieszkańcy, to co w domach mają siedzieć?

          Logiczne jest że dla mieszkańców, jednak Ci mieszkańcy jakoś po tym mieście się poruszają. Jeśli w planach urzędników jest ograniczenie ruchy w centrum miasta, to dlaczego każdy nowy projekt realizowany jest na odwrót? Jakoś nie widzę tu świetnych rozwiązań ani dla pieszych, ani dla rowerzystów.

          • 12 2

        • To prawda dla mieszkańców a nie przyjezdnych z gmin ościennych

          Rozjezdzających nasze miasto. Większość Gdańszczan (ponad 60%) porusza się komunikacją zbiorową, pieszo i na rowerze

          • 6 10

        • To miasto jest dla deweloperów!!!

          Tak na marginesie.

          • 4 2

    • ech Kulson, siadaj lepiej.

      Problem podczas planowania polega na tym, aby każdemu dogodzić.
      Jeśli jednak twoje "zdolności" są mierne to choćby i wałkiem tobie tłumaczyli to nic z tego nie będzie. Nada bolsze czitać.

      aaaaa. W polskim języku w niektórych wyrazach można wymienić na "r", jak w szkole podstawowej uczyli.

      • 0 0

    • Nie dostałeś karty rowerowej

      i siejesz ferment w necie?

      • 0 1

  • Na rowerze po schodach i w tłum pieszych? (6)

    "Galeria handlowa to specyficzny byt (...). Nie ma opcji przedostania się przez środek, jak przez normalny kwartał miejski, więc wysokie, zamknięte ściany forumowego gabarytu musimy objechać dookoła."
    Korzystam

    "Galeria handlowa to specyficzny byt (...). Nie ma opcji przedostania się przez środek, jak przez normalny kwartał miejski, więc wysokie, zamknięte ściany forumowego gabarytu musimy objechać dookoła."
    Korzystam często z roweru, dojeżdżam nim do pracy, czasem po małe zakupy, czasem na spacer. Ale nigdy dotąd nie przyszło mi do głowy aby zgłaszać pretensje do projektantów galerii handlowej o uniemożliwienie przejazdu rowerem przez taki obiekt. Również nie próbuję jeździć rowerem po zatłoczonym Długim Pobrzeżu, po Długiej, a po peronach PKMki rower prowadzę obok siebie a nie jadę na nim. Może ja jakiś nienormalny jestem?

    • 72 24

    • Tylko w zamyśle (3)

      to nie miała być galeria handlowa, tylko nowy kwartał miejski z dużym udziałem handlu. To jest znacząca różnica.

      • 29 4

      • To będzie nowy "kwartał miejski" ale zatłoczony pieszymi. W dodatku ze wzgledu na spore różnice poziomu przyległych terenów, ulice 3 Maja, Okopowa, Hucisko, węzeł przesiadkowy na powierzchni Węzła Groddecka, peron PKMki pod Węzłem, ten "kwartał" będzie pocięty schodami. Parkingi dla rowerów będą na obrzeżach tego obszaru.

        • 4 6

      • (1)

        Kwartały to są na Łostowicach. To coś to betonowe dno. Przejaw bexmózgowia urzędniczego i tumiwisizmu.

        • 10 18

        • No to dałeś przykład własnego bezmózgowia

          Na Łostowicach to masz kwatery

          • 9 1

    • chodzi o to że objechać jej też się nie da. bo infrastruktura jest niekompletna.

      tu jest problem. a spychanie rowerzystów na chodniki to już po prostu żart.

      • 2 0

    • bee

      chyba nie zrozumiałeś o co chodzi

      • 0 0

  • (10)

    Niech autor nie przesadza. Galeria handlowa i węzły przesiadkowe nigdzie na Świecie nie są priorytetem dla rowerzystów! Nawet w Holandii. Tam się kupuje, i.t.p.a nie spacerkiem jeździ po ścieżce oddychając morskim powietrzem.

    • 51 24

    • (7)

      Gdyby nie Forum Gdańsk nie byłoby tam nawet metra ścieżki. Rowerzystom już całkiem w tych łbach się poprzewracało.

      • 20 22

      • Gdyby nie Forum Gdańsk nie byłoby nic! Tak oto Forum ratuje miasto.

        • 21 12

      • (5)

        Zobacz proszę jak wygląda układ drogowy w tym miejscu i ile pieniędzy to kosztuje. Z tego wynika, że to samochodziarzom w łbach się poprzewracało.

        • 16 13

        • Pudło (1)

          Zobacz i policz ile tam blachosmrodów, a ilu obcisłogacich tam jeździ

          • 3 11

          • w tym problem. powinno być na odwrót. Do tego powinno się dążyć.

            • 4 1

        • (2)

          A kto za te drogi płaci? może rowerzyści. Gro kasy idzie z podatku drogowego zawartego w cenie paliwa.

          • 3 10

          • możesz to udowodnić? właśnie nie idzie z podatku drogowego.

            • 6 1

          • myślisz, że ja jako rowerzysta nie posiadam samochodu ? posiadam , nawet dwa i też płacę podatki drogowe w paliwie

            • 2 0

    • Czekamy na Galerię. Mam nadzieję źe elewacja to nie sam beton i wkoło będzie więcej zieleni. Fajnie ze są ścieżki rowerowe, nawet jeśli niedoskonałe

      • 16 5

    • Janusz dobrze sie podpisałes dla janusza cały swiat to Kolbudy pod Gdańskiem

      • 2 4

  • Rowerzyści na drogi rowerowe ! (9)

    Roztrząsamy temat drogi rowerowej tylko bardzo często spotykam się z rowerzystami którzy zamiast po drodze rowerowej która jest tuż obok ulicy wybierają jednak ulicę. Potem problem jest ich wyminąć bo droga wąska z

    Roztrząsamy temat drogi rowerowej tylko bardzo często spotykam się z rowerzystami którzy zamiast po drodze rowerowej która jest tuż obok ulicy wybierają jednak ulicę. Potem problem jest ich wyminąć bo droga wąska z wysepkami itp. Głupotą jest jak rowerzysta nie ma prawidłowego oświetlenia a raczej jego brak. Przecież to już jest wymogiem i jego bezpieczeństwem. Jednak największym ich grzechem to jest nieprzestrzeganie czerwonych świateł. To jest bardzo nagminne - filmów z ich udziałem miałbym mnóstwo. Ostatnio spotkałem się z Panią która pomimo czerwonego światła na przejściu wjechała tuż przed autem bo koniecznie chciała przejechać na drugą stronę. Najlepsze było to, że po drugiej stronie stanęła przed sygnalizatorem i stała bo było czerwone ale żaden samochód nie jechał. Sam również jeżdżę rowerem od czasu do czasu ale to co widzę to jestem za wymogiem uprawnień dla rowerzystów.

    • 51 25

    • (1)

      To samo dotyczy sie kierowcow samochodow.

      • 12 4

      • zwłaszcza kierowców

        • 4 1

    • Wymóg uprawnień skutkuje przestrzeganiem przepisów może przez 1% kierowców. Wiem. Przepisy są złe.

      • 8 3

    • a piesi paradujący po ścieżkach ? albo jeszcze lepiej matka z dzieckiem w wózku popylająca po ścieżce rowereowej albo staruszka z torbą na kółkach ?

      • 7 5

    • Uczcie się od Gdyni jak powinny wyglądać drogi rowerowe,najlepsze drogi w Polsce

      • 4 0

    • gdzie niby wybierają ulice?

      • 5 1

    • dziwne, to samo można powiedzieć o kierowcach (2)

      zamiast parkować auta na parkingach robią to wszędzie - trawniki, chodniki, drogi rowerowe, przejścia dla pieszych, wszędzie gdzie da się wjechać; oświetlenie? jazda wieczorem na chińskich ledach to niezbyt mądry pomysł,

      zamiast parkować auta na parkingach robią to wszędzie - trawniki, chodniki, drogi rowerowe, przejścia dla pieszych, wszędzie gdzie da się wjechać; oświetlenie? jazda wieczorem na chińskich ledach to niezbyt mądry pomysł, poza tym światła też trzeba przemyć od czasu do czasu, że o wymianie przepalonych żarówek nie wspomnę; przejeżdżanie na czerwonym świetle? nie zatrzymywanie się przy zielone strzałce? naprawdę mam pisać jak to wygląda u kierowców? przecież każdy doskonale to wie ... także widzisz "kolego kierowco", zarówno po jednej jak i po drugiej stronie znajdzie identycznie zachowujących się baranów, na to nic nie poradzisz

      • 4 0

      • I tak w koło Macieju...

        Wieczna wojna między kierowcami i rowerzystami, między kierowcami TIRów i osobówek, między owłosionymi i wygolonymi... Ehhh
        Tak naprawdę zje*ów widzących tylko czubek własnego nosa znajdziemy w każdej grupie: może

        Wieczna wojna między kierowcami i rowerzystami, między kierowcami TIRów i osobówek, między owłosionymi i wygolonymi... Ehhh
        Tak naprawdę zje*ów widzących tylko czubek własnego nosa znajdziemy w każdej grupie: może to być kierowca leksusa, bmw, roweru, ciągnika rolniczego, ksiądz, lekarz, spawacz itd.
        Problemem jest przyzwolenie, i pobłażanie durnym zachowaniom.
        Niestety ale do ludzi najbardziej przemawiają kary finansowe. Ale kto ma karać, jak policjanci sami łamią przepisy a do swoich obowiązków przykładają się chu*owo. Ale nie można winić samych policjantów. Przykład idzie z samej góry. I tak do samego dołu: bylejakość, tumiwisizm, kur*stwo. My z tej komuny jeszcze dekady będziemy wychodzili :-(
        Pozdr.

        • 2 1

      • tak, że widzisz

        • 0 0

  • Ale artykuł wooww. Autor tego artykułu nawet nie pomyślał, że ten kosz mógł przestawić jakiś Kulson wracający z potupajni (7)

    • 44 17

    • To przejedz sie i sprawdz (1)

      Kosz nadal stoi...

      • 5 5

      • Aha, jak nadal stoi to znaczy, że faktycznie wykonawca go postawił. Masakra! Kolejna myśląca

        • 4 3

    • leming ty przecież nie myslisz bo niemasz czym wiec oco ci chodzi

      • 0 4

    • Kosz to tylko "dopełnienie" tego cyrku (1)

      Zobacz na tym zdjęciu na krawędzie chodnika i ddr - na wszystkie możliwe strony świata. Tak ciężko było poprowadzić równą linią albo z łagodnymi łukami? A potem się dziwić, że piesi ścinają drogę i niszczą trawnik...

      • 6 1

      • Kiepskiej baletnicy...

        • 2 4

    • wszelkie metody dozwolone

      Nie zdziwiłbym się gdyby to autor przestawił ten kosz.

      • 0 2

    • Jakby ktoś się wbił samochodem w taki kosz stojący na ulicy, nagle były wrzask, czemu to jest w ogóle możliwe, żeby go tak sobie przestawiać

      • 1 0

  • wszedzie dookoła galerii obowiazuje 50km/h a więc nic nie stoi na przeszkodzie aby rowery jezdziły po jezdni (8)

    AAA... zapomniałem , wiekszość rowerzystów nie zna przepisów ruchu drogowego i dlatego boja sie na jezdnie wjechac . Nie wiedza jak sie zachowac na czerwonym swietle ani jak sie poruszac na CPR bo nie rozumieja znaków drogowych informujacych o tym , np na Kartuskiej.

    • 45 35

    • Zbudowac ścieżki rowerowe do każdego punktu sprzedaży w galerii , wprowadzic zakaz wstepu pieszych ...

      • 29 13

    • Obudź się (2)

      Ale fantasmagorie. Większość rowerzystów ma i prawo jazdy, więc przepisy zna. Takie bajdurzenie to se możesz darować. No chyba że mówisz o dzieciach rowerzystach, to jeszcze zrozumiem.

      • 13 8

      • jezeli ma prawo jazdy to dlaczego nie respektuje czerwonych swiateł? (1)

        dlaczego na drodze gdzie obowiazuje 50km/h a nie ma sciezki rowerowej jedzie chodnikiem? dlaczego przegania pieszych na odcinku CPR???

        • 5 9

        • zapytaj jakiegokolwiek kierowce dlaczego

          przekracza dozwoloną prędkość
          nieprawidłowo wyprzedza
          wymusza pierwszeństwo
          nie stosuje się do sygnalizacji
          niepoprawnie parkuje.....

          wszyscy są po kursach i po egzaminach a jeżdżą

          przekracza dozwoloną prędkość
          nieprawidłowo wyprzedza
          wymusza pierwszeństwo
          nie stosuje się do sygnalizacji
          niepoprawnie parkuje.....

          wszyscy są po kursach i po egzaminach a jeżdżą jakby nie byli.
          jak byś miał jeszcze jakieś pytania to odsyłam do raportów policji (wypadki drogowe) . Zobaczysz ile warte są te prawo jazdy.

          • 15 3

    • heh

      W zeszłym roku gdy jechałem rowerem na południe Wałami Jagiellońskimi w kierunku Okopowej zatrzymał mnie patrol policji próbując wymusić na mnie abym jechał chodnikiem (sic) bo w głowie im się nie mieściło aby jechać tam rowerem jezdnią!
      Po krótkiej rozmowie skończyło się pouczeniem - już więcej nie będą.

      • 12 2

    • Ja tam wolę jak rowerzyści jadą ścieżkami rowerowymi a nie uciekają przed moją BM-ką.

      • 1 3

    • boją się na jezdnie wjechać nie z powodu swojej nieznajomości przepisów tylko kierowców

      • 7 1

    • a może po prostu wolą nie ryzykować zdrowia lub życia widząc co się dzieje?

      • 4 0

  • Bo to jest Głupota (2)

    Zrobili forum rowerowe tu rower tu przejazd rowerowy w tym miejscu do okoła forum radunia będzie najwięcej wypadków przy ulicy Okopowej zjazd Armi Krajowej przejazd rowerowy i i brak nadzoru budowlanego w zjazd ul 3 Maja

    Zrobili forum rowerowe tu rower tu przejazd rowerowy w tym miejscu do okoła forum radunia będzie najwięcej wypadków przy ulicy Okopowej zjazd Armi Krajowej przejazd rowerowy i i brak nadzoru budowlanego w zjazd ul 3 Maja w ul.Armi Krajowej włączony prawy pas ul.3 Maja w ulice Armi Krajowej nie ma żadnego oznakowania które ograniczylo by ruch wjazdu z ul.3 maja w ul.Armi Krajowej i tu jest Komenda Wojewódzka no to pracownicy tego miejsca w sprawach Policji Drogowej to muszą chyba uczyć sie na pustyni bo tam można jezdzić jak sie da ca£e te forum radunia nie ma żadnego gwarantu bezpieczeństwa do okoła swojej zabudowy żadnego zaplecza a teraz niech się coś stanie to gdzie ci ludzie wybiegną na ulice tu nikt z urzędników jak i ministerstwa spraw wewnętrznych tego rządu i wcześniejszego dla osób pieszych brak odpowiednich stref poruszania i to samo w strone łamania barier architektonicznych dla osób niepełnosprawnych

    • 6 17

    • Nie zamieszcza się swoich opinii,

      jeżeli nie zna się zasad j.polskiego.

      • 1 0

    • o czym ty q....wa piszesz ????

      • 0 0

  • I tak będą wozić rowery autobusami

    • 15 20

  • Potrzeby pieszych na szarym końcu (4)

    Na ostatnim zdjęciu (zjazd ul. Menonitów) widać wyraźnie jak traktowane są potrzeby pieszych. Podczas gdy droga rowerowa posiada normalną szerokość, ścieżka dla pieszych jest śmiesznie wąska i występuje w jedynie

    Na ostatnim zdjęciu (zjazd ul. Menonitów) widać wyraźnie jak traktowane są potrzeby pieszych. Podczas gdy droga rowerowa posiada normalną szerokość, ścieżka dla pieszych jest śmiesznie wąska i występuje w jedynie symbolicznie - pewnie ledwo jedna osoba będzie w stanie tamtędy przejść. Czy nie ma jakichś przepisów zabezpieczających minimalną szerokość chodnika dla pieszych?
    Kilka miesięcy temu gościł w Gdańsku światowej klasy urbanista Jan Gehl, który mówił w jaki sposób przywrócić miasta pieszym, ale najwidoczniej nikt jego słów nie wziął sobie do serca - https://www.trojmiasto.pl/wiadomosci/Urbanista-ktory-przywrocil-miasta-pieszym-odwiedzil-Gdansk-n110981.html

    • 13 12

    • pomyślałeś zanim napisałeś?

      na tym zdjęciu nie ma DDR, jest CPR

      • 5 4

    • (2)

      Chyba misiu Feliksie źle się przyjrzałeś, wytęż wzrok raz jeszcze

      • 5 3

      • (1)

        W tle widać całkiem wyraźnie znak C-13 + C-16, który oznacza, że dopuszcza się tylko ruch pieszych i rowerów, a ruch pieszych i rowerzystów odbywa się odpowiednio po stronach drogi wskazanych na znaku. W tym wypadku

        W tle widać całkiem wyraźnie znak C-13 + C-16, który oznacza, że dopuszcza się tylko ruch pieszych i rowerów, a ruch pieszych i rowerzystów odbywa się odpowiednio po stronach drogi wskazanych na znaku. W tym wypadku piesi mają trzymać się lewej strony. Jeszcze przed znakiem widać wyraźnie, że droga rowerowa jest dwukrotnie szersza niż chodnik, a za znakiem zamiast stworzyć jednolite podłoże, niefaworyzujące żadnej ze stron, lewa strona posiada coś na kształt chodnika, jakby tylko nią mieli poruszać się piesi. Czemu nie zrobiono na całej szerokości jednolitego podłoża, a zamiast tego zostawia się wąski niby-chodniczek z lewej strony.

        • 6 1

        • W pierwszym komentarzu powinieneś zaznaczyć, że chodzi Ci o to, co widać na drugim planie, bo też nie za bardzo wiedziałem, jak przedmówcy, o co Ci chodzi, patrząc tylko na chodnik na pierwszym planie.

          No

          W pierwszym komentarzu powinieneś zaznaczyć, że chodzi Ci o to, co widać na drugim planie, bo też nie za bardzo wiedziałem, jak przedmówcy, o co Ci chodzi, patrząc tylko na chodnik na pierwszym planie.

          No cóż, masz rację. Ale to pewnie dla "bezpieczeństwa" pieszych. Gdyby było jednolite podłoże, to piesi chodziliby całą szerokością - zauważ, że piesi nie za bardzo zwracają uwagę na znaki przy chodniku.

          • 1 1

alert Portal trojmiasto.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii.