2019-03-04 18:08
2019-03-04 19:25
Też wolę klasyczne vw b5
2019-03-04 22:05
Co ty powiesz? A jednak sie zainteresowales i nawet skomentowales. Nie szkoda ci czasu?
2019-03-05 07:07
kiepskie silniki i mały wybór 1.6 THP to porażka na całej linii pomijając jego osiągi bo niby ma 225km, a osiągi jakby miał 190 nawet nie potrafi osiągnąć fabrycznej prędkości maksymalnej, to jego awaryjność po przekroczeniu często już 60 tyś jest wybitna.
2019-03-06 20:44
btw. teraz to chyba 270KM z 1.6 ciągną
2019-03-10 23:01
ogólnie fajny zaawansowany silnik z kilkoma niedomaganiami. Ale czego tu wymagać jak się francuzi, słynący ze wszystkiego co się psuje, biorą za silnik a do spółki wybierają najbardziej awaryjną niemiecką markę jaką jest BMW.
2019-03-04 18:16
Życzę powodzenia.
2019-03-04 18:25
2019-03-04 18:32
Poprzednik startował od niespełna 80 tysięcy, cena tego jest abstrakcyjna. Ma być konkurencją dla Arteona, ale VW obszeniejszy i to znacznie, zarówno jeżeli chodzi o miejse w środku ( wręcz nokautuje francuskie auto) jak i bagażnik. ..Podoba mi się ta 508, ale nie za te pieniądze.
2019-03-05 06:56
Bo wszyscy kupują takie auta dla bagażnika
2019-03-06 22:06
niemniej bagażnik by się przydał jeśli śmigają dalej niż 200km w weekend
2019-03-04 18:48
Nie byłeś w skodzie czy vw
2019-03-04 22:15
No dobra na 150. Zakres powinien być 100-150 tak jak u konkurentów. A oni wycenili go jak Lexusa. Fajnie wygląda, z zewnątrz taki trochę amerykański z lat 90. Wewnątrz jak statek kosmiczny. Silnik przeciętny. Nie ta półka żeby tyle kosztował.
2019-03-05 06:57
W cenie 100-150 to kompakt może kupisz
2019-03-05 10:32
kompakty to masz od 65, a za stówę masz wypasiony
2019-03-05 11:47
Więc tu od 100 zaczyna się cennik dla Mazdy 3.
2019-03-05 21:41
model 6 masz od 94 koła (rocznik 2019). Trójkę mój stary kupił za 68 w grudniu, podstawa z lakierem metallic i jakimiś listwami czy innym g*wnem
2019-03-05 11:45
2019-03-06 22:09
powinien być za stówę. Oczywiście według ciebie ludzie powinni dzielić się na tych co kupują fury za 39, potem długo długo nic i na tych co kupują za 124 co nie?
2019-03-04 18:17
Ale nie podobały mi się , jego zderzaki. No i cena też nie adekwatna
2019-03-04 18:19
A właśnie, że adekwatna.
2019-03-04 22:16
2019-03-05 10:21
2019-03-05 12:51
Pande kupisz za 32.
2019-03-04 18:18
2019-03-05 16:01
Przecież to nie dostawczak.
2019-03-06 22:11
moja stara ponad 25 letnia Carina miała większy kufer
2019-03-05 22:03
No, niektórzy wożą swoje śmieci w bagażniku.
2019-03-04 18:49
Ładna bryła. Kiepskie felgi. No i ta cena testowanego....nieco przesadzona. Może wiecej jak "nieco".
2019-03-04 20:23
Jak powyżej. Kupując samochód zażyczyłbym sobie zamontowanie felg które sam sobie oddzielnie kupię. Czy to OZ za 5 tysięcy, Vossen za 20 tysięcy, czy kute Rotiformy za 40 tysięcy. Wzorów jest tysiące, jak decydujesz się
Jak powyżej. Kupując samochód zażyczyłbym sobie zamontowanie felg które sam sobie oddzielnie kupię. Czy to OZ za 5 tysięcy, Vossen za 20 tysięcy, czy kute Rotiformy za 40 tysięcy. Wzorów jest tysiące, jak decydujesz się na auto za 150 tysięcy warto spojrzeć na jakieś BBSy, Vosseny, BC Forged. Jak za pół bańki to kupujesz Rotiformy, dobierasz wzór, kolor rantu, środka, sposób montażu i osadzenia.
2019-03-04 20:26
Co za bzdury opowiadasz?! Kto kupuje felgi do auta za 40 koła?? Może jedna osoba na duże miasto. Może. Wszystkie najlepsze auta w trójmieście jeżdzą na seryjnych felgach bo te są najlepsze tylko musza pasowac do całości a nie być "ładne".
2019-03-04 20:51
Zwykłe felgi Koniga, Enkei w technologii Flow Form są wytrzymalsze i lżejsze od 90% felg oferowanych przez producentów samochodów. Za 18 tysięcy masz już kute BC Forged w jednym z 32 świetnych wzorów, dopasowaniem ET,
Zwykłe felgi Koniga, Enkei w technologii Flow Form są wytrzymalsze i lżejsze od 90% felg oferowanych przez producentów samochodów. Za 18 tysięcy masz już kute BC Forged w jednym z 32 świetnych wzorów, dopasowaniem ET, rozstawu śrub. Sam wybierasz kolor rantu felgi i ramion (paleta 25 barw). Nawet w Polsce coraz więcej osób kupuje aftermarketowe felgi, bo są po prostu lepsze i ciekawsze. Na zachodzie i w stanach ten rynek jest ogromny. Rotiformy, HRE, Vosseny zakłada się do takich aut jak Ferrari, Mclaren lub Lamborghini. Polecam wpisać te firmy w google i zobaczyć jakie cuda mają w ofercie.
2019-03-04 22:10
Mi felgi inne niż fabryczne kojarzą się z wieś-tjuningiem Golfów II. Nie neguję że istnieją firmy produkujące lepsze obręcze niż fabryczne ale mimo wszystko bym się na nie nie zdecydował, chyba że byłyby montowane pod flagą OE.
2019-03-04 22:20
ale ty to piszesz o peugeocie. No bez jaj, po co? Chcesz zabłysnąć znajomością katalogu felg? O to ci chodzi? Dobry chłopiec, ładnie przeczytał katalog. W cenie do 5 tys. masz markowe felgi. W aucie za 150 koła nie potrzeba bardziej wymyślnych
2019-03-05 13:25
Żeby się wyróżnić na drodze, nie spotkać drugiego takiego samego samochodu na drodze. Ja z kolei w żadnym z moich byłych samochodów nie miałem seryjnych felg.
2019-03-05 21:33
skoro mówimy o Peugeocie, aucie popularnym. I co niby mają zmienić te felgi? Nadal to jest Peugeot. Spoko fura, tak samo jak wszystkie inne spoko fury w tej klasie. Felgi za 15% jego wartości nic ci nie dają. Nie zmienią jego charakterystyki. A wygląd to kwestia gustu.
2019-03-04 19:16
Takie pieniądze za francuski samochód, dobre. Żeby to chociaż trzymało cenę a wyjedziesz z salonu i już 25 % w dół. Francuskie samochody to badziew.
2019-03-04 20:02
2019-03-04 22:11
Ja w tym tygodniu odbieram pierwszego w życiu Francuza. Wywrotkę K460!
2019-03-04 22:22
mieli wiele przełomowych aut ale to konkretne rewolucji nie robi. Nie jest warte tych pieniędzy.
2019-03-05 06:59
Pomiędzy "nie stać mnie", a "nie jest wart tych pieniędzy" jest duża przestrzeń do zagospodarowania.
2019-03-05 21:29
skoro tak mówisz to ci wierzę
2019-03-05 09:24
Taa, bo Niemce to zyskują :D
Kupiłem C klasę za 180tys, trzymałem 3.5 roku i sprzedałem za 80tys.
2019-03-05 10:34
z resztą porównujesz do klasy premium, a ta klasa traci jeszcze szybciej
2019-03-05 08:54
Tracą na wartości, ale ich nikt nie sprzedaje po wyjeździe z salonu. Już widzę te kolejki chętnych , żeby tuż za bramą odkupować te auta.
2019-03-06 20:46
a ich nie stac ... no coz biedaczki nie dla psa kielbasa
2019-03-07 10:54
Rozumiem, że jeździłeś takim samochodem?
Czy jeździsz sprowadzonym audi a4 z 2004 roku za 15 tyś i piszesz byle pisać?
2019-03-04 19:47
Moim zdaniem to bardzo ładne, oryginalne auto. Przypomina mi trochę współczesne Lexusy, które po latach raczej konserwatywnego designu, teraz prezentują się trochę „kosmicznie”. Mi osobiście się podoba, chociaż zgadzam się z przedmówcami co do lekko przesadzonej ceny. Minimum 20000 zł mniej
2019-03-04 22:23
2019-03-04 19:53
2019-03-04 20:00
2019-03-04 22:25
fura która się nie wyróżnia, od 125 koła? hehe. Każdy by chciał być premium co nie? Peżot skończy jak Fiat Stilo, za pół roku zejdą z ceny 20%.
2019-03-04 20:05
Całkiem ładny ale: nie wyróżnia się w tłumie bo kopiuje stylistykę BMW, Audi a nawet Mazdy. Wszystkie te elektroniczne wyświetlacze... zastanawiam się czy da się tym jechać jak jeden bezpiecznik się spali :) lampy
Całkiem ładny ale: nie wyróżnia się w tłumie bo kopiuje stylistykę BMW, Audi a nawet Mazdy. Wszystkie te elektroniczne wyświetlacze... zastanawiam się czy da się tym jechać jak jeden bezpiecznik się spali :) lampy ledowe, nie wiem co oni tam wkładają ale widzę tez wszystkie ledowce jak im coś ciągle miga albo połowa już nie świeci, zimą nie rozgrzewa lampy i zza śniegu nic nie widać. Tyle kasy za Peżota? Za tle się bazowe Lexusy zaczynają. Oj szkoda gadać. (aha dla ekoczubków" to jest dizel, słyszycie, dizel!)
2019-03-04 20:19
Mam peugeota 508 gt jestem zadowolony ,leje ropę i jadę bez awaryjnie .Jedyne co się prosi w nowym modelu to więcej KM pod maską
2019-03-05 07:32
no to ok
2019-03-04 22:27
Zasadniczo nie komentuje, ale tym razem jestem zmuszony. Nie zgadzam się z opiniom na temat świateł Led. Czy zechciałby Pan / Pani rozwinąć temat świateł led i bezpieczników? W każdym aucie po przepaleniu bezpiecznika
Zasadniczo nie komentuje, ale tym razem jestem zmuszony. Nie zgadzam się z opiniom na temat świateł Led. Czy zechciałby Pan / Pani rozwinąć temat świateł led i bezpieczników? W każdym aucie po przepaleniu bezpiecznika będzie prawdopodobnie problem z jazdą. A że nie widać zza śniegu? Przecież wystarczy przejechać się obok auta z Led i od razu widać różnicę na plus Led.
Ja nie wiem, ale osoby które komentują chyba dawno nie były w salonie i chyba nie kojarzą ile dzisiaj kosztują auta.
2019-03-05 06:46
Opiniom. Opiniom. Opiniom.
2019-03-05 07:36
cenę porównałem do Lexusa przecież, w starszych samochodach nawet 5 letnich można jechać bez większości bezpieczników, tutaj mam na myśli np. bezpiecznik od cyfrowego licznika (to takie Szanowny Panie uogólnienie) - co
cenę porównałem do Lexusa przecież, w starszych samochodach nawet 5 letnich można jechać bez większości bezpieczników, tutaj mam na myśli np. bezpiecznik od cyfrowego licznika (to takie Szanowny Panie uogólnienie) - co do lamp ledowych to niestety nagminnie lampy te migają, mają wypalone paski (szczególnie w samochodach słabszych producentów jak Mazda, Peugeot), lampa ledowa nie rozgrzewa klosza przez to zamarznięty śnieg na niej zalega i ogranicza widoczność, nie porównuję tu jasności lamp - o tym nie było mowy
2019-03-05 11:03
To ja wole maksymalnie wyposażone auto od lexusa golasa w podobnej cenie. Auta premium mają największe spadki w pierwszych latach. Druga kwestia Auta premium z europy mają ceny katalogowe i ceny za jakie się kupuje. 20%
To ja wole maksymalnie wyposażone auto od lexusa golasa w podobnej cenie. Auta premium mają największe spadki w pierwszych latach. Druga kwestia Auta premium z europy mają ceny katalogowe i ceny za jakie się kupuje. 20% rabatu jest do osiągnięcia. Lexus rabatów takich raczej nie daje. U peugeota da się sporo utargować.
Miałem już wiele aut, i jeszcze ani razu mi bezpiecznik nie wywalił. Martwienie się na zapas jest nie w moim stylu. Furmankę kupmy - tam nie ma bezpieczników. Co do wyświetlacza w miejscu standardowych wskaźników. Kwestia gustu, ale ja bym tego nie zmienił na standardowe wskaźniki
No i ledy, Aut jest coraz więcej, i coraz więcej led. Ja osobiście nie spotkałem się z jakąś plagą wypaleń. Może po prostu jeżdżę autem a nie rozglądam się na boki. Może to miganie to aktywne ledy? A ze śniegiem to jakaś chyba tez teoria. W śniegu Ledy świecą super, radzę się przejechać.
2019-03-05 12:03
Franc a ja wolę pojeździć samochodem, który będzie mi służył na pewniaka, że nic w nim nie strzeli. Niestety poruszając się autami od Peżota służbowo nigdy nie mam takiej pewności. Od niedociągniętych linek maski po
Franc a ja wolę pojeździć samochodem, który będzie mi służył na pewniaka, że nic w nim nie strzeli. Niestety poruszając się autami od Peżota służbowo nigdy nie mam takiej pewności. Od niedociągniętych linek maski po wysiadkę klimy 2 tygodnie po wyjeździe od dilera. Nie dziękuję. Nie mówiąc o jakości wykończenia wnętrz. Dlatego standardowo jeżdżę samochodami niemieckiej proweniencji. Na Mercedesach, BMW i VAGach się nigdy nie zawiodłem no ale jakość kosztuje.
2019-03-05 19:43
Miałem juz rozne samochody. Francuskie , japońskie, i niemieckie. Akurat niemiecki wypadł najgorzej. Japoński był ok, przez kilka lat, a francuski był gdzies pomiędzy. Mam jeszcze doswiadczenie z koreańskim autami, ale
Miałem juz rozne samochody. Francuskie , japońskie, i niemieckie. Akurat niemiecki wypadł najgorzej. Japoński był ok, przez kilka lat, a francuski był gdzies pomiędzy. Mam jeszcze doswiadczenie z koreańskim autami, ale jest raczej źle. Dlatego o awaryjności to bym nie rozmawiał bo każdy ma swoje doświadczenia. Jak wida bardzo różne. A co do cen, to za podobnie wyposazone BMW zaplacis znacznie więcej, wiec nie ma co porównywać.
2019-03-05 21:23
a ta nie jest przychylna dla Peugeota
2019-03-05 21:20
5 lat temu golas Lexa był jeszcze bardziej goły i startował od 119 tys. To taniej niż ten Peugeot w wersji gołej. Jak porównasz wersje to sie okaże że dziś Lexus w tej samej cenie będzie na poziomie Peugeota. Peugeot to nie jest półka Lexusa a Mazdy albo Renault. Do tego utrata wartości w Lexie mimo że jest premium jest niższa niż w Peugeocie.
2019-03-06 00:00
Ha. To już są dyrdymały. Francuskie auta mają najatrakcyjniejsze ceny. Japońskie są najdroższe - co rekompensują mniejszym spadkiem.
Lex z wypoasażeniem porównywalnym z Peug, będzie ze 75 tys droższy, Ok, można
Ha. To już są dyrdymały. Francuskie auta mają najatrakcyjniejsze ceny. Japońskie są najdroższe - co rekompensują mniejszym spadkiem.
Lex z wypoasażeniem porównywalnym z Peug, będzie ze 75 tys droższy, Ok, można liczyć na mniejszą awaryjność, ale czy to warte jest tej ceny? W kwestii awaryjności to wiele się zmieniło również. Auta kożystają z tych samych części. Przykład na podstawie peugeota : Skrzynia EAT8 - Japoński aisin, lampy - jeden z koncernów, System multimedialny - continental. Jak będziecie czytać niemieckie raporty to wiadomo co wyjdzie. Polegajcie na własnych doświadczeniach. A te z tego co mi wiadomo nie są jednoznaczne.
2019-03-06 22:15
oni próbują sprzedać Puga w cenie Lexa. Wyposażenie jest podobne. Peugeot za 124 tys. nie bryluje.
2019-03-04 22:28
i teraz modlą się żeby ktoś się nabrał. Widziałem jednego na ulicy, więc jeden kolo już się nabrał. Fajna fura ale nie za tyle. Zamiast 125 powinno być 100. Tak wycenia sie konkurencja za to samo. Peugeot to nie jest klasa premium.
2019-03-05 07:37
aha i tylne lampy zerżnęli z z Mustanga, porażka
2019-03-04 20:26
Ciekawe nadwozie, które się marnuje. Jedyne rozsądne rozwiązanie w tym samochodzie to 3 litrowa V6, niestety Francuzi zapomnieli co to wolnossący silnik powyżej 2 litrów.
2019-03-05 09:28
Wolnossący silnik powyżej 2 litrów to zwyczajnie przeżytek. Ani to ekonomiczne ani dynamiczne. 6 lat temu myślałem nad Camaro, ale tylko do jazdy próbnej. Auto niby sportowe a się zbierało gorzej niż 3.0 diesel.
2019-03-05 13:30
Camaro jest bardzo ciężkie, stąd słabe osiągi. Wersja zl1 z V8 wyciąga na Nurburgringu lepsze czasy niż 911 Carerra. Powyżej 2 litrów przeżytek? Od 2 litrów to się zaczyna prawdziwy silnik. Wyjątkiem jest tylko silnik Wankla.
2019-03-05 17:05
Wersja ZL1 kolego jest uturbiona.
Portal trojmiasto.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii.