2021-02-27 14:05
Bo ceny mają z kosmosu. Ceny na poziomie marek premium za coś co pod blachą jest Citroenem, czyli autem które można kupić (tylko po co?) za 60-70% wartości cennikowej.
2021-02-27 15:46
Wszystkie podrożały
Te twoje folcwageny też
2021-02-27 17:45
vw to kosztuje prawie 2x tyle co Pgt więc jak chcesz leczyć kompleksy to podbijaj do kijanek albo hjundai
2021-02-27 19:34
2021-02-27 18:48
Że mają pod spodem części ze skody :)
2021-02-28 00:00
Racja, bo co tu ma przeszkadzać ?
2021-02-27 18:49
A co masz do citroena?zamieniłem bmw na citroena i nie żałuję, i nie 20 letnie.
2021-02-27 14:30
Kiedyś peugeot 405,406 czy 206 to były ładne i dobre auta. Teraz idą w jakąś futurystyke zamiast robić po prostu fajne wozy.
2021-02-27 17:46
106 xn 3 drzwiowy to dopiero linia. Prosty, praktyczny, dynamiczny. Nawet z silnikiem 1.1 wyprzedzał na światłach jak ścigacz.
2021-02-27 17:47
to bierz vw. To się nie zmienia, bo wielbiciele vw boją się zmian i mentalnie tkwią w latach dwutysięcznych
2021-02-27 22:29
Boją się zmian tak bardzo że w 2015 kupowali paski b8 z wyposażeniem, którym konkurencja zaczęła chwalić się dopiero po 3-4 latach.
2021-02-28 12:26
10 mld kuż wypłacili za to "wyposażenie" i siedzieć poszedł ktoś w USA.
2021-02-28 12:27
2021-02-27 14:51
gdzie przepalaja się żarówki zaraz po wyjeździe z salonu;-)
2021-02-27 16:09
Ile miałeś nowych pezotow?
Czy twój jedyny "nowy" to 15 letni folcwagen z salonu pod starogardem gdańskim?
2021-02-27 17:44
a dlaczego peżociarze zawsze muszą odnosić się do VW? to nie VW komentują tylko pewnie zazdrośni koreańczycy albo ludzie jeżdżący czym popadnie byle nie kosztowało więcej niż 2000 zł
2021-02-27 17:38
Masz rację. Ja mam peżocika od 10 lat i też często wymieniam żarówki. Poza tym nie mam z nim innych problemów.
2021-02-27 22:30
Ja mam vw i nie mam w nim żarówek. Problemów też nie.
2021-02-27 17:55
2021-02-27 19:22
Zgadzam się .W mojej byłej 406 żarówki H 7 przepalały się raz w miesiącu.
2021-03-01 13:18
tam faktycznie H7 siadały ekstremalnie szybko, zawsze ze 2 miałem w zapasie
2021-03-01 07:27
Mi po 4 latach przepalila się żarówka, i to pierwsza usterka była. Tragedii nie ma.
2021-02-27 15:24
A tu jednak czego by dobrego nie napisać głównie o silnikach ,utrata wartości dość znaczna .
2021-02-27 15:46
Czyli jakich premium?
2021-02-27 16:21
Z drugiej takie marki "premium" oferują w podstawie wersję tak ubogą, że 30 letnia Astra miała podobne wyposażenie. Pytanie co wolisz, bo wybór nie jest taki oczywisty.
2021-02-27 18:50
A w premium BMW 3 jest, do tego BMW droższe
2021-02-28 00:06
Dobre porównanie. Tylko, że BMW ma jeszcze 5 i 7 czyli jest też tam, gdzie król lew już nie istnieje.
2021-02-27 16:23
..jak można wyprodukować auta ,które z daleka wyglądają jak milon dolców a z bliska tektura i blacha falista ........
2021-02-27 17:02
Widzę że wszyscy "znawcy" ostatnio mieli citroena bądź peugeota 20 lat temu lub wcale. Auto to nemecke musi być kurdebele fort gunwo wort a fiat jego brat! Hehe. Masakra z wami dziady borowe.
2021-02-27 17:34
Nie dlaczego. Ja mam cytrynkę rocznik 93 i odpala w największe mrozy. A i ruda jej nie bierze, bo to ful ocynk. Większość Niemców z lat 90 tych. pochłonął już tlenek żelaza.
2021-02-27 17:09
taka jest francuska motoryzacja
2021-02-27 17:30
Z jakością to merc już dawno się z Fiatem zamienił.
2021-02-27 19:10
2021-02-28 00:07
Buahaha, klepiesz coś aby tylko klepnąć.
2021-02-28 12:03
Od wtopy Daimler-Chrysler jakość MB spadła.
Teraz nie jest już tak źle jak 15 lat temu, ale poziom W124, W126, R129 czy nawet W140 to nie jest.
Teraz jest "premium" z silnikami Renaulta przerobionymi Nissanami Navarra.
2021-02-27 17:29
Z daleka od lambo nie odróżnisz.
2021-02-27 17:41
Wygląda jak skaza i do tego złośliwie się śmiejący. Co jest? Jak jakaś zmiana to zawsze na gorsze. Brzydkie to
2021-02-27 17:59
Ten pierwszy to 205 GL, wprawdzie mierzyłem w CC ale GL był bardziej pragmatyczny. Bezawaryjny i wspaniały, Potem 405, niestety luksus ma swoją cenę. To nie to samo. Teraz chciałbym kupić moją 205 z 86 roku.
Portal trojmiasto.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii.