Peugeot z nowym lwem w logo Opinie do artykułu

Peugeot z nowym lwem w logo

Opinie (67) 1 zablokowana

  • Marka Peugeot zamiast pracy nad nowym logo powinna popracowac nad cennikiem. (6)

    Bo ceny mają z kosmosu. Ceny na poziomie marek premium za coś co pod blachą jest Citroenem, czyli autem które można kupić (tylko po co?) za 60-70% wartości cennikowej.

    • 37 15

    • (2)

      Wszystkie podrożały
      Te twoje folcwageny też

      • 18 1

      • vw to kosztuje prawie 2x tyle co Pgt więc jak chcesz leczyć kompleksy to podbijaj do kijanek albo hjundai

        • 6 9

      • Przez 3 lata auta podrożały ok 30%.

        • 8 0

    • Klientom audi nie przeszkadza (1)

      Że mają pod spodem części ze skody :)

      • 23 0

      • Racja, bo co tu ma przeszkadzać ?

        • 2 0

    • A co masz do citroena?zamieniłem bmw na citroena i nie żałuję, i nie 20 letnie.

      • 15 1

  • (5)

    Kiedyś peugeot 405,406 czy 206 to były ładne i dobre auta. Teraz idą w jakąś futurystyke zamiast robić po prostu fajne wozy.

    • 23 23

    • Gdziez tam

      106 xn 3 drzwiowy to dopiero linia. Prosty, praktyczny, dynamiczny. Nawet z silnikiem 1.1 wyprzedzał na światłach jak ścigacz.

      • 3 1

    • Jak się nie podoba futurystyka (2)

      to bierz vw. To się nie zmienia, bo wielbiciele vw boją się zmian i mentalnie tkwią w latach dwutysięcznych

      • 14 4

      • (1)

        Boją się zmian tak bardzo że w 2015 kupowali paski b8 z wyposażeniem, którym konkurencja zaczęła chwalić się dopiero po 3-4 latach.

        • 0 8

        • Tym wyposażeniem, które dawał VAG nikt nie chciał się chwalić.

          10 mld kuż wypłacili za to "wyposażenie" i siedzieć poszedł ktoś w USA.

          • 3 0

    • 504....

      • 1 0

  • To z pewnością zachęci mnie do kupna tej przeszacowanej marki (8)

    gdzie przepalaja się żarówki zaraz po wyjeździe z salonu;-)

    • 19 30

    • (1)

      Ile miałeś nowych pezotow?
      Czy twój jedyny "nowy" to 15 letni folcwagen z salonu pod starogardem gdańskim?

      • 21 4

      • a dlaczego peżociarze zawsze muszą odnosić się do VW? to nie VW komentują tylko pewnie zazdrośni koreańczycy albo ludzie jeżdżący czym popadnie byle nie kosztowało więcej niż 2000 zł

        • 1 10

    • (1)

      Masz rację. Ja mam peżocika od 10 lat i też często wymieniam żarówki. Poza tym nie mam z nim innych problemów.

      • 7 2

      • Ja mam vw i nie mam w nim żarówek. Problemów też nie.

        • 0 0

    • Chyba z komisu, bo w salonie to ludzie biorą wersje z ledami ;)

      • 7 2

    • (1)

      Zgadzam się .W mojej byłej 406 żarówki H 7 przepalały się raz w miesiącu.

      • 4 1

      • też miałem 406

        tam faktycznie H7 siadały ekstremalnie szybko, zawsze ze 2 miałem w zapasie

        • 0 0

    • Mi po 4 latach przepalila się żarówka, i to pierwsza usterka była. Tragedii nie ma.

      • 0 0

  • Fajne samochody ale ceny bliskie markom premium (4)

    A tu jednak czego by dobrego nie napisać głównie o silnikach ,utrata wartości dość znaczna .

    • 21 8

    • Czyli jakich premium?

      • 7 0

    • Z jednej strony masz rację, bo ceny podobne do Audi czy BMW.

      Z drugiej takie marki "premium" oferują w podstawie wersję tak ubogą, że 30 letnia Astra miała podobne wyposażenie. Pytanie co wolisz, bo wybór nie jest taki oczywisty.

      • 10 1

    • W 508 nie ma 3 cylindrowego silnika 1.5 (1)

      A w premium BMW 3 jest, do tego BMW droższe

      • 8 0

      • Dobre porównanie. Tylko, że BMW ma jeszcze 5 i 7 czyli jest też tam, gdzie król lew już nie istnieje.

        • 2 4

  • To jest fenomen ...

    ..jak można wyprodukować auta ,które z daleka wyglądają jak milon dolców a z bliska tektura i blacha falista ........

    • 9 17

  • Janusze motoryzacji (1)

    Widzę że wszyscy "znawcy" ostatnio mieli citroena bądź peugeota 20 lat temu lub wcale. Auto to nemecke musi być kurdebele fort gunwo wort a fiat jego brat! Hehe. Masakra z wami dziady borowe.

    • 41 6

    • Nie dlaczego. Ja mam cytrynkę rocznik 93 i odpala w największe mrozy. A i ruda jej nie bierze, bo to ful ocynk. Większość Niemców z lat 90 tych. pochłonął już tlenek żelaza.

      • 16 0

  • Ceny jak w mercedesie, jakość gorsza niż u fiata (4)

    taka jest francuska motoryzacja

    • 17 34

    • (3)

      Z jakością to merc już dawno się z Fiatem zamienił.

      • 26 1

      • a pełgot z mercem ceną

        • 1 8

      • (1)

        Buahaha, klepiesz coś aby tylko klepnąć.

        • 0 3

        • Niestety nie.

          Od wtopy Daimler-Chrysler jakość MB spadła.
          Teraz nie jest już tak źle jak 15 lat temu, ale poziom W124, W126, R129 czy nawet W140 to nie jest.
          Teraz jest "premium" z silnikami Renaulta przerobionymi Nissanami Navarra.

          • 6 1

  • Z daleka od lambo nie odróżnisz.

    • 9 2

  • Oh nie!

    Wygląda jak skaza i do tego złośliwie się śmiejący. Co jest? Jak jakaś zmiana to zawsze na gorsze. Brzydkie to

    • 8 7

  • Peuga wspomonam bardzo mile.

    Ten pierwszy to 205 GL, wprawdzie mierzyłem w CC ale GL był bardziej pragmatyczny. Bezawaryjny i wspaniały, Potem 405, niestety luksus ma swoją cenę. To nie to samo. Teraz chciałbym kupić moją 205 z 86 roku.

    • 9 0

alert Portal trojmiasto.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii.