2014-01-28 14:07
Aby nigdy do tego nie doszło, marnotrawstwo publicznych środków.
2014-01-28 13:50
następne Podwale!
i przejścia przy Teatrze Miniatura i ul. Sobótki!
2013-12-10 20:56
To co ci nienormalni goście zrobili z ul. Wita Stwosza nadaje się do księgi pod tytułem "idiota z gdańskiego urzędu, jak można coś tak spieprzyć i jeszcze być dalej zatrudnionym". Takiego durnia powinni dożywotnio
To co ci nienormalni goście zrobili z ul. Wita Stwosza nadaje się do księgi pod tytułem "idiota z gdańskiego urzędu, jak można coś tak spieprzyć i jeszcze być dalej zatrudnionym". Takiego durnia powinni dożywotnio pozbawić stanowiska, a urząd dla bezrobotnych powinien zamykać podwoje gdy dureń pojawi się w poszukiwaniu pracy. Proponuję,aby oprócz zwiedzania Starówki przewodnicy po Gdańsku koniecznie wiedli wycieczki w ten rejon.Będzie ubaw po pachy. Aha, na Kartuskiej też powbijali paliki w osi jezdni,będą jaja w zimie jak co dzień na śliskiej jezdni będą w nie wjeżdżały samochody a karetki nie mogąc wyminąć samochodów postoją sobie trochę z konającym pasażerem.Brawo durnie, tak trzymać i nie odpuszczać.
2013-12-11 21:57
A na JP2. tak poprowadzili pas jezdni, że przy końcu ścieżki rowerowej jadąc w kierunku Hynka trzymając stałą odległość od krawężnika najedziesz na krawężnik bo on skręca w lewo. Potem postawili tam słupek. Autor! Autor!
2013-12-10 22:36
Akurat Kartuska i WS to przykład tego jak powinno wyglądać większość ulic w tym mieście. Piszę to jako kierowca. Ale przede wszystkim mieszkaniec i pieszy, a dopiero potem kierowca.
2013-12-10 22:12
ciśnienie ci spadnie
2013-12-10 22:04
w Warszawie 500 samochodów na 1000 mieszkańców i ten wskaźnik rośnie.
W Berlinie 300 samochodów na 1000 mieszkańców i ten wskaźnik maleje
2013-12-10 21:25
jogi - Amen. Cała prawda.
2013-12-10 21:01
2013-12-10 20:56
To może go przenieść na Hallera gdzie ciągle trącają pieszych, albo na Grunwaldzką koło Miniatury...
2013-12-11 01:10
2013-12-11 21:52
A jeziorko gdzie pierdykniemy inżynierze?
2013-12-10 21:10
Ja proponuję aby wymalować wszystkie ulice w Trójmieście w zebrę, żeby przypadkiem piesi nie zmęczyli się idąc parę metrów dalej do istniejących już przejść (najczęściej z istniejącą już sygnalizacją świetlną). Do tego
Ja proponuję aby wymalować wszystkie ulice w Trójmieście w zebrę, żeby przypadkiem piesi nie zmęczyli się idąc parę metrów dalej do istniejących już przejść (najczęściej z istniejącą już sygnalizacją świetlną). Do tego należy dołożyć oczywiście wspaniałe wyspowe progi zwalniające (swoją drogą chętnie poznałbym kretyna, który zaimplementował to rozwiązanie w Gdańsku) najlepiej co maksymalnie 10 metrów. Oczywiście należy przeprowadzić odpowiednie prace legislacyjne, zmieniające zasady pierwszeństwa tak aby pieszy miał pierwszeństwo będąc kilkadziesiąt metrów od przejścia...
Już nie można na to patrzeć, czyżby nasi włodarze pozamieniali miejscami rozum z szanownymi czterema literami? Dokąd to zmierza? To jest jakaś kompletna paranoja - kretyńskie wyspy zwalniające, idiotyczna strefa '30', cała debilna kampania medialna mająca na celu spowolnienie kierowców...
Wszystko zaczęło się od 'feralnego' przejścia na Hallera. Szkoda, że tak mało osób nie widzi rozwiązania tego problemu - zagrodzić barierami tak jak zrobili przy Teatrze Miniatura - nie ma przejścia nie ma wypadków. Pomijam fakt, że przechodzący przez przejście na Hallera, którzy zostali potrąceni przez auta wykazali się skrajną nieodpowiedzialnością, brakiem ograniczonego zaufania i do tego głupotą pchając się pod auto nie umiejąc ocenić, że auto się nie zatrzyma... ba często wcale nie patrząc na boki po postawieniu nogi na zebrze.
To piesi goszczą na jezdni, która należy do aut a nie odwrotnie i to oni powinni przynajmniej przewidywać konsekwencje swoich zachowań - pieszy się zatrzyma w miejscu a auto na pewno nie.
Jak to zwykle bywa - prawdopodobnie ktoś na montowaniu tego szmelcu na drogach dobrze zarabia, a cała historia skończy się za parę lat tak samo jak historia ekranów dźwiękochłonnych, ustawianych niemal przy każdej nowo powstałej drodze dzięki zawyżonym normom.
2013-12-11 08:35
Tam ciągle jest korek a pieszy pojawia sie co cztery godziny.Czy tam Ktoś mieszka??????????????????
2013-12-11 08:54
samochody kolidują nie tylko z pieszymi, ale z innymi pojazdami też
2013-12-11 21:49
Najwięcej stłuczek jest na parkingach.
2013-12-11 21:25
Wprowadzić obowiązek zażywania relanium przez kierowców na godzinę przed jazdą. Będzie taniej.
2013-12-11 13:00
2013-12-11 21:48
Budyń¿?
2013-12-11 14:06
troche sie to mija z prawda - przy przejsciu dla pieszych nalezy zwolnic i przepuscic czekajacego pieszego. Kilka razy w tygodniu zdarza mi sie widziec jak kierowcy przejezdzaja na czerwonym przez przejscie bo widzac zolte przyspieszaja i juz nie ma jak sie zatrzymac!!!!!!!
2013-12-11 21:27
Kiedyś zatrzymałem się a piesza gadała przez komórkę i nie chciała przejść, może na kogoś czekała.
2013-12-11 21:23
Doslownie po nogach pieszym
2013-12-11 09:25
Na pierwszy ogień z nim!
Tam bydło* przełazi na szerokości ~100m od jednego przejścia do drugiego, celowo chyba pomijając pasy.
Kiedyś o mało nie rozjechałem tam baby, która nie patrząc na nic
Na pierwszy ogień z nim!
Tam bydło* przełazi na szerokości ~100m od jednego przejścia do drugiego, celowo chyba pomijając pasy.
Kiedyś o mało nie rozjechałem tam baby, która nie patrząc na nic wybiegła z przystanku na jezdnię - cudem ją ominąłem zatoką autobusową. Do przejścia miała całe ~20m.
*) przepraszam za określenie, ale tak przełażą zazwyczaj krowy z jednej łąki na drugą, a nie ludzie.
2013-12-11 09:17
wykazuje totalne wypranie łepetyn, czyli brak samodzielnego myślenia, co powoduje brak dystansu do siebie, innych i czytanego materiału.
2013-12-11 00:58
Ten kretyn organizuje spotkania z mieszkańcami w ramach swojej kolejnej kampanii prezydenckiej więc możesz go tam ooznać osobiście. W Gdańsku nic się nie dzieje bez jego przyzwolenia.
2013-12-10 21:25
Proponuje zagrodzić tobie przejście przez jak zmierzasz z parkingu do domu i nakazac isc 500 metrow okrezna droga.
2013-12-10 21:31
Straszne... na taki dystans na pewno musiałbym zamówić taksówkę.
2013-12-10 21:38
Ok. Gdzie mieszkasz? Jutro stanę tam z karabinem.
2013-12-10 21:41
A co jeśli ja też mam karabin?
2013-12-10 22:52
To możesz wyręczyć nas wszystkich, żebyśmy nie musieli na zmianę stać na warcie czekając na Ciebie (wiesz co dalej z nim zrobić).
2013-12-10 22:19
ze kierowca lamiacy 6 przepisow go potracil, to tak skrajny szczyt idiotyzmu, chamstwa i egoizmu, ze powinienes jak najszybciej dokonac samospalenia, aby nie zanizac poziomu w spoleczenstwie.
pomijajac fakt, ze jestes realnym zagrozeniem na drodze, to jestes zwyklym debilem, wspolczuje rodzinie
2013-12-10 22:28
Ale na drodze nie można poruszać się bezmyślnie i to dotyczy każdego - pieszego, rowerzysty i kierowcy.
2013-12-10 22:16
jestes glupi i leniwy. zamiast szukac dziury w calym odstaw samochód na tydzien, moze zmadrzejesz
2013-12-10 21:16
2013-12-10 21:23
Przez przypadek dodałem 'nie', które nie powinno się tam znaleźć, resztę zepsuł słownik T9. Powinno być 'widzi prawidłowe rozwiązanie...'
Dziękuję za zwrócenie uwagi.
2013-12-10 20:07
a ja jestem ciekaw czy pan Słodkowski wymieniłby drzwi w swoim domu/mieszkaniu, które na pewno są i ładne i szczelne na takie jeszcze ładniejsze i jeszcze szczelniejsze? Obstawiam że nie, bo szkoda by mu było pieniędzy. Ale 80 tysi z publicznej kasy to jakoś duzo łatwiej się wydaje, prawda?
2013-12-10 22:21
W tekście jest mowa o rezygnacji z wind w przejściu podziemnym. To chyba droższa inwestycja niż pasy na jezdni, czy nie?
2013-12-11 21:48
Wtedy "zysk" byłby jeszcze większy.
Porąbało was wszystkich.
2013-12-10 22:43
Dość eufemistycznie porównał Pan tunel pod Wita Stwosza do "ładnych i szczelnych" drzwi. Stosując Pana metamorfozę to powiedziałbym że te drzwi są dzisiaj dzisiaj podrapane, obsikane, pomazane, śmierdzą wilgocią a na
Dość eufemistycznie porównał Pan tunel pod Wita Stwosza do "ładnych i szczelnych" drzwi. Stosując Pana metamorfozę to powiedziałbym że te drzwi są dzisiaj dzisiaj podrapane, obsikane, pomazane, śmierdzą wilgocią a na dodatek żeby je otworzyć trzeba się nieźle napocić. Tak, takie drzwi bym z miejsca wymienił. Z tym, że te nasze drzwi/tunel nie są wymieniane na nowe, bo nie decydujemy się na budowę nowego tunelu. Obok wyznaczane jest proste, wygodne przejście dla pieszych - tych niepełnosprawnych ruchowo, czy z obawą do wejścia do tunelu. Dzięki temu taniemu zabiegowi unikamy wydatku na budowę wind czy ramp a w przyszłości wydatków na ich konserwacji i bieżącego utrzymania.
2013-12-11 21:40
.. bo za to zaniedbanie odpowiada również Pan.
W Gdańsku jest pewnie tysiąc miejsc gdzie można lepiej wydać te pieniądze. Sąsiednie przejścia (z obu stron) sa zwyczajne. A z tego, które chcecie popsuć, korzystają w 99% młodzi i zdrowi studenci, którzy nawet nie zauważają, że mieli schody po drodze. Przynajmniej nie muszą czekać na światłach.
2013-12-11 21:32
co to właściwie jest?
2013-12-11 21:10
obawa do wejscia .. to niepoprawne wyrazenie. Obawiac sie..czegos a nie DO czegos
2013-12-11 21:01
Mozna powiedziec: "stosujac metafore" ale z kontekstu wynika ze lepiej w tym wypadku powiedziec: stosujac porownanie ...
2013-12-10 22:23
ale 80 tysi na przejscie zal. pochodzi tunelami naokolo przez miesiac i wtedy pogadamy o wydawaniu publciznej kasy
2013-12-11 01:13
W Sopocie potrafili pod Monte Cassino a to takie małe miasto. Dlaczego w Gdańsku jest tak niebezpiecznie. Przecież tunele samochodowe zamiest przejść kolizyjnych rozwiążą sprawę bezpiecznego przejścia i płynnego ruchu samochodowego.
2013-12-11 08:50
2013-12-11 21:45
Chyba mniej niż Ergo Arena, PGN arena.
2013-12-11 15:53
nawet jak ludzie przechodzą przez jezdnię
2013-12-11 15:40
Ten tunel był wybudowany w błyskawicznym tępie bo przejście naziemne było bardzo niebezpieczne,ale kto to pamięta.Zobaczymy ile teraz będzie wypadków.Tunel trzeba zmodernizować, a nie wydawać pieniędze na głupoty. W każdym
cywilizowanym świecie są windy ,a tu przy kolebce nauki -średniwiecze.Gratuluję pomysłu.
2013-12-11 15:51
był prikaz z W-wy wybudować tunel za komuny, to wybudowano - bo było łatwiej niż przy Klonowej we Wrzeszczu. Plan wykonano, a ty dorabiasz legendę nie opartą o dane empiryczne
2013-12-11 21:42
Tam byl b. duzy ruch pieszy tunelem bo byla stolowka studencka. Ah te lata 70-te ....;) wspomnienia wspomnienia chociaz ja wtedy w liceum
2013-12-11 00:56
2013-12-11 21:41
I dla rikszy bo tych będzie przybywać. To najpopuLarniejszy zawód dla rozpoczynających pracę i tych przed emeryturą. Zwlaszcza w wielkich miastach takich jak Mombai, Hanoi i Kualalumpur. A Gdańsk zmierza w tym kierunku.
2013-12-11 09:04
2013-12-11 10:17
oczywiście odśnieżaną w zimie
2013-12-11 21:36
Tylko grunwaldzka lub Polanki. Bo nie ma do czego. Brak uslug w pierzei, zadupie
Portal trojmiasto.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii.