2014-07-31 06:03
2014-07-31 06:45
zrobić przetarg na zakup na koszt państwa kamer (oczywiście kosztowałyby 2 razy więcej niż można ale szwagier Heniek sprowadza elektronikę z Chin i jakby wygrał przetarg ;-) to by zarobił.
No i potem wypożyczać
zrobić przetarg na zakup na koszt państwa kamer (oczywiście kosztowałyby 2 razy więcej niż można ale szwagier Heniek sprowadza elektronikę z Chin i jakby wygrał przetarg ;-) to by zarobił.
No i potem wypożyczać obowiązkowo obywatelom za odpowiednią opłatą (pod rygorem odpowiednich kar administracyjną). A te miejsca pracy jakie by powstały przy tym, eh !
2014-07-31 07:00
przecież już podobny system viatoll działa tylko że jeszcze dobrowolny. Jeśli myślicie że władze zrobią coś, by usprawnić przejazd autostradami dla nie posiadających skrzynki to jesteście w błędzie. Wręcz przeciwnie.
przecież już podobny system viatoll działa tylko że jeszcze dobrowolny. Jeśli myślicie że władze zrobią coś, by usprawnić przejazd autostradami dla nie posiadających skrzynki to jesteście w błędzie. Wręcz przeciwnie. Jeszcze parę stymulowanych odpowiednio akcji pt. "korki na bramkach" i sami posłusznie zakupicie pudełko dając zarobić odpowiednim szwagrom. A to tylko początek, jak system się rozpowszechni a w budżecie będzie pustka to pozostałe drogi krajowe też będzie można opodatkować od przejazdu, ta władza zabierze każde pieniądze jeśli się jeszcze o tym nie przekonaliście
2014-07-31 12:40
masz rację. to sPiSek i wina Tuska
2014-07-31 12:55
2014-08-06 08:23
Dualizm w myśleniu co niektórych jest powalający :) nie można mieć wszystkiego...
albo mamy świetne drogi, służbę zdrowia i inne socjale z wysokimi podatkami,
albo mamy wszytko do niczego i niskie podatki...
Polska jest gdzieś pośrodku tego wszystkiego ;)
2014-07-31 12:52
Bo łatwiej i taniej się będzie przemieszczać na kobyle tudzież powozie.
2014-07-31 07:37
2014-07-31 08:47
w du..e sobie jeszcze kamerę zamontuj
2014-07-31 21:08
tak kazał Sonne Peru
2014-08-01 08:00
Penie Policja ma pieniądze na kolejne 100 etatów w każdym mieście bo pewnie tyle by się przydało. Policjo, pomyśl wreszcie. Karanie, karanie, karanie, przyniosło to efekt??? A może tak od prewencji zacząć i zyskać trwały efekt za 15 lat? Może to nie szybko, ale raz wpojona kultura na drodze zostanie na wieki.
2014-07-31 09:40
oczywiście, jak Ci dziecko zabiją to nie będzie to donos. Idioci
2014-07-31 10:52
2014-07-31 12:08
to może za czwartym razem ci jednak dzieciaka nie przejedzie...
2014-07-31 12:31
jakichś twardych dowodów wpływu potajemnego nagrywania na wzrost bezpieczeństwa dotychczas nie przedstawiono.
2014-07-31 09:49
No to teraz ci wszyscy sfrustrowani nieudacznicy będą donosili milicji i będą mogli pokazać jacy są ważni :)))))
2014-07-31 10:01
Być moze masz racje ale jest szansa że mniej rodzin będzie plakać nad grobami swoich bliskich którzy zgineli w czołówce z taka np astrą jak z filmiku.
2014-07-31 10:22
przepraszam, ale to jest delikatnie mówiąc naiwne, co piszesz... Równie dobrze możesz napisać, że jak zakażemy sprzedaży alkoholu w całym kraju to jest szansa, że że mniej rodzin będzie płakać. Jak zabierzemy wszystkim
przepraszam, ale to jest delikatnie mówiąc naiwne, co piszesz... Równie dobrze możesz napisać, że jak zakażemy sprzedaży alkoholu w całym kraju to jest szansa, że że mniej rodzin będzie płakać. Jak zabierzemy wszystkim samochody to jest szansa... jak zabronimy... to jest szansa... I tak dojdziemy do absurdów... Donosząc nic nie zmienisz. Tylko lepiej się poczujesz (jeśli masz takie hobby). Edukować. Zmienić zasady przyznawania prawa jazdy. Uczyć jeździć a nie uczyć zdać egzamin. Zamiast leczyć chorobę, próbuje się walczyć z objawami...
2014-07-31 11:05
Alkohol kupuję, piję, bo lubię..., ale nie narażam życia innych po pijaku, nie tłukę żony, nie wsiadam za kółko, krótko mówiąc szanuję PRAWO, szanuje innych i dbam o ich bezpieczeństwo. A takie młotki jak ten z filmika muszą za swój debilizm zapłacić, bo są niebezpieczni i powinni być albo gorzko pouczeni albo odizolowani od społeczeństwa.
2014-07-31 11:14
szkoda, że nic nie zrozumiałeś...
2014-07-31 13:01
na której nie ma jak baby wyprzedzić. Po paru kilometrach jazdy 40/70 lub 60/90 też wyprzedzisz, chocby na podwojnej ciągłej
2014-07-31 15:39
co babę wyprzedza przed maskę na zakręcie, to nie wiem czy wtedy będziesz się zastanawiał KTO "wybrał tani projekt", a na filmie widać pod koniec ewidentnie, że łosiu zasuwa na oślep.
2014-07-31 12:59
braku dobrych dróg, braku normalnych, wielopasmowych autostrad. Łatwo pisać o bezpieczeństwie na zaachodzie, bo tam można bezpiecznie wyprzedzić zawalidrogę nie ryzykując czołówki. W Polandii zaś buduje się jednopasmówki z całym mnóstwem wysepek i innych spowalniaczy, a autostradami nazywa się dwupasmówki.
2014-07-31 19:26
Szukasz tylko wymówek i samousprawiedliwień.
2014-07-31 12:21
to trzeba ich tego nauczyć, każdym dostępnym sposobem
2014-07-31 10:08
Tylko o odizolowanie idiotów za kierownicą - czemu mam zginąć na zakręcie bo np: taki imbecyl z Wejherowa wyprzedza na zakręcie
Chce niech ginie sam !!!!!!!
2014-07-31 10:53
2014-07-31 11:45
A dlaczego imbecyl z Wejherowa? Mógł być imbecylem z Redy, Rumi lub z którejś z gminnych miejscowości... Wejherowo to jedynie 1/4 poruszających się z tablicami zaczynającymi się od GWE.
2014-08-01 07:57
bo jedziesz lewym, zamiast prawym pasem i uporczywie nie chcesz przepuścić nikogo
2014-08-01 08:45
Chodzi o donosy. Czytaj ze zrozumieniem #!!
to nie dyskusja o tym czy są bezmózgi za kierownicą tylko o projekcie który ma na celu darmowy nadzór społeczeństwa, wyręczanie policji
2014-07-31 11:25
Dawno już miałem pomysł jak rozwiązać problem piractwa na drogach.
Państwo daje homologację na modele kamer. Obywatel kupuje kamerę rejestruje się do programu i nagrywa kretynów a następnie dostaje na konto 10% mandatu który będzie musiał zapłacić pirat drogowy. 1 rok i wszyscy będą jeździć jak Szwedzi.
2014-07-31 11:37
frajer
2014-07-31 11:42
Obywatel powinien dostawać % od mandatu, wtedy nikt by nie łamał prawa ;]
2014-07-31 13:10
przodują GWE GKA GTC i cała ta reszta
2014-07-31 19:07
Głupiś oj głupiś
2014-07-31 13:14
bo niedługo co oni będą robić?
Obywatelu broń się sam!
2014-07-31 14:07
ilu członków Platformy ja mam nagranych, a ilu ministrów...a nawet w co trudno uwierzyć jedną ministrę...
2014-07-31 20:16
Twraz każdy zostanie policjantem drogówki...
2014-07-31 06:08
ale w d..e to mam
każdy niech odpowiada za swoje czyny a donosicielstwo to takie nasze polskie hobby
2014-07-31 06:58
Lepiej nic nie widzieć i nic nie słyszeć.
2014-07-31 08:42
Jak można donieść na sąsiada to i kamery zaloza w autach, ale żeby zareagować jak w bialy dzien d*pek opony ci przebija to wszyscy udają, że nie widza
2014-07-31 11:16
każdy kierowca POWINIEN podpisać deklarację sumienia. Tylko taki kierowca może wyjechać na ulicę!!!!!!!
2014-07-31 07:28
A ja Ci mówię, że wszędzie na świecie ale tylko w cywilizowanych krajach ma to odpowiednią nazwę. Którą po wolnym tłumaczeniu można przedstawić "bycie czujnym na zagrożenia". Bardzo dobrze, że w końcu na pomorzu to
A ja Ci mówię, że wszędzie na świecie ale tylko w cywilizowanych krajach ma to odpowiednią nazwę. Którą po wolnym tłumaczeniu można przedstawić "bycie czujnym na zagrożenia". Bardzo dobrze, że w końcu na pomorzu to rusza. Mam dość debili i "buraków z Wejcherowa". A jak pały złapią przepisy to też zawiadomię o "sprowadzeniu niebezpieczeństwa w ruchu drogowym". I skończy się zap....anie po podwójnej ciągłej i przejściu dla pieszych.
2014-07-31 09:45
Ale mentalność Polaków skażona jest latami komuny. Każdy, kto miał coś wspólnego z władzą/partią był donosicielem. W głowach to zostało i będzie się ciągnąć jeszcze ze 2 pokolenia.
Niektórzy nie zrozumieją, że może być coś takiego, jak postawa obywatelska.
2014-07-31 10:10
zabłysnąłeś wiedzą jak szczerbaty białymi zębami
2014-07-31 10:15
rozróżnianie tych dwóch faktów jest kluczowe dla tej kwestii.
2014-07-31 22:02
... JEST zagrożeniem. Może taki "donos" uratuje życie tobie albo komuś na kim ci zależy, a ty i tak będziesz bredził o "konfidentach"
2014-07-31 07:46
Zgłaszanie o rażących przestępstwach u nas uznawane jest za donosicielstwo a w cywilizowanych krajach to jest normalna sprawa.
2014-07-31 13:12
2014-08-05 22:29
jak Cię ktoś kiedyś pobije do nieprzytomności to też napewno jakiś powód znajdzie, np. że się pomylił albo że się spojrzałeś
2014-07-31 18:19
Audik w tedeiku plus kamerka...
i jesteś ,,któś,, na wiosce
2014-07-31 19:17
Zapraszam do Norwegii taki film albo telefon to nie donosicielstwo ale troska o zdrowie i zycie wszystkich uczestnikow ruchu drogowego.
2014-07-31 20:03
2014-08-06 14:50
"każdy niech odpowiada za swoje czyny a donosicielstwo to takie nasze polskie hobby"
Póki jakiś wariat twojego dziecka na pasach nie rozjedzie - wtedy zmienisz zdanie.
2014-07-31 06:14
Ale debilom drogowym mowimy - WYPAD
2014-07-31 07:12
w celu ujawnienia pozostałych nagrań ?
2014-07-31 07:16
No a każdy kto ma kamerę, zamienia się w policjanta w radiowozie, co musi uczyć innych przepisów. Zwykłe, ciotowate ciule, co się boją, bo wiedzą, że jeżdżą słabo, ale i tak muszą uczyć każdego dookoła.
2014-07-31 07:30
2014-07-31 07:35
2014-07-31 09:51
przecież nie w mózg... wpadnie w dziurę w głowie :)))
2014-07-31 07:48
Typowy kierowca z kamerką: maksymalnie 130KM pod maską, mierne umiejętności za kierownicą, próbowanie na siłę zmuszenia wszystkich do przepisowej jazdy - co najczęściej prowokuje niebezpieczne sytuacje. Jakoś ludzie bez
Typowy kierowca z kamerką: maksymalnie 130KM pod maską, mierne umiejętności za kierownicą, próbowanie na siłę zmuszenia wszystkich do przepisowej jazdy - co najczęściej prowokuje niebezpieczne sytuacje. Jakoś ludzie bez kamerek nie mają problemów z agresją. Ci co je mają, mieli wcześniej problemy i ze strachu je montują. To po prostu wasze oszołomskie zachowanie ściąga na was takie zachowania innych uczestników dróg. Bo jak w lesie jest jeszcze teren zabudowany (cholera wie po co) to on i tak zablokuje ruch. Później płacz i zgrzytanie mordy. Jedź sobie po swojemu i daj innym jechać, to nie będzie agresji i nadmiernego łamania przepisów.
2014-07-31 08:03
"zmuszanie wszystkich do przepisowej jazdy powoduje niebezpieczne sytuacje"...weź się człowieku ogarnij.
2014-07-31 10:08
Zapomniał jeszcze dodać w poście, że jeździ "szybko, ale bezpiecznie" :)
2014-07-31 22:23
Oraz silnik ma oszczędny a zarazem dynamiczny
2014-07-31 08:08
Ty na prawdę wierzysz w to co piszesz , czy żartujesz ? Jakie umiejętności może mieć statystyczny kierowca ? Widać to codziennie na drogach .
2014-07-31 10:35
Nawet kierowca rajdowy może być słabym kierowcą poruszającym sie po mieście. Co innego umiejętności w prowadzeniu pojazdem a co innego znajomość przepisów ruchu drogowego i umiejętność zachowania sie w nieprzewidzianych
Nawet kierowca rajdowy może być słabym kierowcą poruszającym sie po mieście. Co innego umiejętności w prowadzeniu pojazdem a co innego znajomość przepisów ruchu drogowego i umiejętność zachowania sie w nieprzewidzianych sytuacjach na ruchliwych skrzyżowaniach.
Nie takie osoby znam co to ma po kilkadziesiąt lat prawo jazdy, a jak wjeżdżał do Gdańska to jak ognia unikał Okopowej, al Zwyciestwa i Grunwaldzkiej w godzinach szczytu.
2014-07-31 17:30
2014-07-31 21:24
to jak do tego Gdańska wjeźdzał jak wjazd zaczyna się od ul. Okopowej?
2014-07-31 21:24
zawracał koło Urzędu Wojewódzkiego i jechał Łąkową : P
2014-07-31 08:15
powinni się tobie przyjrzeć specjaliści z kaftanem
2014-07-31 14:26
2014-07-31 10:28
e46 to bieda że szok. Każdy burak i cebulak teraz to kupuje i "myśli" że boga za nogi chwycił.
2014-07-31 11:27
pewnikiem 2.0 diesel...
2014-07-31 09:02
chyba wynika to z potrzeby podniesienia swojej wartości. nie mam nic przeciwko jeśli nagranie z jełopem tnącym 3 pasy 140km/h w mieście trafi na policję. Problem tylko bedzie taki że za byle wykroczenie będą lecieć, takie ktore nawet nie powoduje zagrożenia. Nie oszukujmy sie czasem sie nie da nagiac przepisów, znaki czesto ustwiają głupcy
2014-07-31 12:31
Popieram. Niedzielnych kierowców jeździ co niemiara. Mało tego jak już się przemieszczają to często na światłach nie mogą zdążyć, jadąc częściej poniżej dopuszczalnej prędkości nie mówiąc już o jeździe poza miastem.
Popieram. Niedzielnych kierowców jeździ co niemiara. Mało tego jak już się przemieszczają to często na światłach nie mogą zdążyć, jadąc częściej poniżej dopuszczalnej prędkości nie mówiąc już o jeździe poza miastem. Prosta droga 75km/h i nie bujnie się już bardziej bo za szybko będzie. A jak wiadomo-znaków u nas pełno; zakaz wyprzedzania, podwójna ciągła lub za chwilę ograniczenie, a jak już znaki nie ograniczają to ktoś jadący z naprzeciwka. Połowa z nas wtedy klnie bo bez złamania jakiegoś przepisu to nie wyprzedzisz takiego marudera przez kilkanaście kilometrów.
Teraz każda uliczna ciapa będzie nagrywać i biegać z filmikiem jak to ktoś mu zajechał bo nie ogarnia swoich 4-tech kółek. Trzeba trzeźwo podejść do nagrań piratów bo niestety obawa przed nadgorliwością źle się będzie kończyć dla tych, którzy gdzieś popełnili błąd na ulicy, jednak nie powodujący zagrożenia dla innych uczestników czy to pieszych, rowerzystów lub zmotoryzowanych
2014-07-31 17:34
2014-07-31 09:06
wystarczy w miare trzymać sie przepisów, nie wciskać przed zderzak, nie wymuszać, uzywać kierunkowskazu i nic ci nie zrobią. prędkości kamerka nie zmierzy, a nawet jeśli to nie ma atestu i takich wykroczeń nikt nie bedzie rejestrował. pozdrawiam
2014-07-31 12:25
ja na podstawie kamerki jestem wstanie wyliczyć prędkość:) i to bardzooooo dokładnie:) i wcale nie jest to takie trudne:)
to, że tego policja nie robi nie znaczy, że się nie da.
2014-07-31 13:48
ale atestu nie ma i mandatu za to nie będzie. co innego jak ktoś kogoś zabije, rzeczoznawca z takim nagraniem stanowi dowód w sprawie
2014-07-31 10:41
Ja się boję na drodze. Ale nie dlatego że jeżdżę słabo osiołku. Tylko dlatego że mogę spotkać takiego matoła, któremu się wydaje że jest nieśmiertelny. Albo takiego "Roberta Kubicę" w miesiąc po egzaminie na prawo jazdy. A wtedy na drodze może wydarzyć się wszystko.
2014-07-31 07:37
Donosicielstwo nic nie zmieni, ile razy ukarano Kurskiego - nałogowego pirata, choć zdjęć było mnóstwo.
2014-07-31 10:43
Ani razu. Bo miał immunitet. Ale teraz już niema. I skończy się kozakowanie:)
2014-07-31 09:21
kamerki internetowe - wiocha rodem z Rosji. Na YT jest mnóstwo nagrań stamtąd, ale wszyscy wiedzą, że to dziki kraj. Widzieliście w necie jakieś filmiki nagrane kamerką np z Niemiec? Nie, bo tam nikt tego badziewia nie używa.
2014-07-31 09:37
ludzie jeżdżą zgodnie z przepisami i nie potrzeba tam nagrywac debili na drodze...
2014-07-31 10:33
A jak ktoś szaleje na drodze to zaraz Niemiec dzwoni na policje. A to wystarczy policji i nie musi mieć dodatkowych nagrań.
2014-07-31 13:31
Typowy wieśniak to VW 97r, CB radio z dwumetrowa antena, lampki LED na przodzie z Allegro po 9,99, zamontowane ze szwagrem w garażu, kamerka, navi zamontowane nawet jak jedzie z Koscierzyny do Kartuz
2014-07-31 09:44
może dzięki temu taki delikwent utemperuje się i następnym razem nie wyskoczy na czołowkę Tobie, Twojej żonie, matce czy kochance...
2014-07-31 06:15
stop bucom i bydłu drogowemu.
2014-07-31 08:43
czy osoba wysyłąjąca filmik będzie wezwana się na przesłuchanie na komisiariat do miasta, z której jest sprawca?
2014-07-31 08:58
Będzie wzywana, w opisie zdarzenia zabraknie opisu koloru samochodu, albo innej istotnej informacji. Policja jest od tego żeby zapewnić obywatelom bezpieczeństwo, jak nie to na co płacimy?#!
2014-07-31 09:29
Nie.Wystarczy,ze popdp...anonimowo jak to zawsze robiles w szkole.
2014-07-31 12:52
jestem regularnym "kablem" i mam renomę bezwzględnego, teraz mnie dopytują telefonicznie ale wcześniej musiałem się stawiać na komendzie.
Pamiętajcie, że czasem nie warto, zwłaszcza bez widocznej zakazanej
jestem regularnym "kablem" i mam renomę bezwzględnego, teraz mnie dopytują telefonicznie ale wcześniej musiałem się stawiać na komendzie.
Pamiętajcie, że czasem nie warto, zwłaszcza bez widocznej zakazanej mordy.
Fajnie jest wyprzedzić gnoja i mu fotkę ryja strzelić z geolokalizacją wtedy nie ma szans bo z doświadczenia podpowiem, że jak jest cwany to płaci tylko za nierozpoznanie kierującego pojazdem i cały trud na marne - od tej pory mam skuteczność 100%, niejeden cwaniak stracił prawko przez jedno ujęcie, zemsta jest lekko kojąca, szczególnie za bliską osobę...
2014-07-31 17:09
powinieneś udać się na terapię.
2014-07-31 17:19
A przy okazji rozdeptuje gnidy, popieram gościa i życzę skuteczności
2014-07-31 20:05
I tylko na samochody droższe niż moje
2014-07-31 23:08
i jak mi ktoś taki doniesie mam jego numery i spoko namierzam i wymierzam :)
2014-08-02 08:13
2014-07-31 06:19
Bzdury piszecie o tych donosach. Jeżeli ktoś ewidentnie łamie przepisy i stwarza zagrożenie na drodze powinien ponieść konsekwencje. Takich idiotów jest pełno którzy myślą że mają prawo do rażącego łamania przepisów. Zgłoszenie takiej osoby to napewno nie jest donosicielstwo.
2014-07-31 06:25
a co to jest ?
2014-07-31 06:43
postawa obywatelska
2014-07-31 09:10
płace podatki na prace policji? płace. więc wymagam usługi zapewnienia mi bezpieczeństwa. jak mi wyjedziesz na czołowe, wymusisz, stworzysz inne zagrożenie mojego życia to opłacane przeze mnie służby powinny sie tym
płace podatki na prace policji? płace. więc wymagam usługi zapewnienia mi bezpieczeństwa. jak mi wyjedziesz na czołowe, wymusisz, stworzysz inne zagrożenie mojego życia to opłacane przeze mnie służby powinny sie tym zająć. to nie jest donosicielstwo bo to nie ja jestem dla służby a służba dla mnie. jak przekroczysz prędkość, albo dokonasz innego drobnego wykroczenia nic ci nie grozi. każdy popełnia błędy albo sobie ułatwia zycie. poki nie stanowi to zagrożenia nie jest to dla mnie problemem
2014-07-31 10:10
tak, bo te służby będą stały na każdym zakręcie bez przerwy... będą przewidywać zagrożenie na drodze i odpowiednio wcześniej się ustawią w miejscu gdzie ktoś wyjedzie ci na czołowe... trochę za mało tych podatków
tak, bo te służby będą stały na każdym zakręcie bez przerwy... będą przewidywać zagrożenie na drodze i odpowiednio wcześniej się ustawią w miejscu gdzie ktoś wyjedzie ci na czołowe... trochę za mało tych podatków płacisz, zresztą bym nie chciała żeby ktoś bez przerwy obserwował każdy mój krok, bo skoro mają obserwować innych na wypadek gdyby coś mi groziło, to mnie też będą obserwować.
2014-07-31 13:53
akurat ja jestem za jak najmniejszą ingerencją państwa w cokolwiek. zobacz co skomentowałem. odniosłem sie tylko do tego że takie nagranie bedzie dowodem i jakiś czub dostanie mandat i nie nazywa sie tego donosicielstwem. nie potrzeba policji na kazdym rogu. a to że im płace to będą musieli zająć się zgłoszeniem
2014-07-31 06:42
mamy skrzywioną psychę przez komunizm...takie coś nie nazywa się donos a obowiązek obywatelski i znany jest ludziom cywilizacji zachodniej od dawna. A wszystko po to aby na drogach było bezpiecznie i kulturalnie
2014-07-31 07:48
Twój ojciec był esbekiem, prawda konfidencie?
2014-07-31 07:53
bo jesteś zwykłą cienką pipą. Nadgarstek nie bolał od targania wajchy, kiedy jarałeś się swoim nickiem, smętna gimbazo?
2014-07-31 09:07
2014-07-31 08:10
Co tak przeżywasz ? Rozumiem , że strach obleciał ?
2014-07-31 08:09
Nie bądźmy pobłażliwi.
2014-07-31 15:47
2014-07-31 22:52
Donosiło się, że ktoś jest w opozycji.
A to jest co innego. Pracuję, płacę podatki, segreguje śmieci, nie chcę kup na chodnikach i takich śmieci na drogach. Tyle.
2014-07-31 20:25
Dokładnie. Lepiej donieść niż pozwolić takiemu zabić przechodnia lub innego kierowcę.
2014-07-31 06:22
a ja są w naszym kraju stają się od razu "ekspertami" od szybkiej jazdy bez trzymanki
2014-07-31 06:27
Bo to buraki są
2014-07-31 07:18
Za granicą jesteśmy jedyną nacją, która przepisy łamie!
Choć zapewne rzadziej niż u nas bo mandaty w walucie .
2014-07-31 08:13
Zrób rundkę po Skandynawii a przekonasz się jak przepisowo potrafią jeździć polscy kierowcy.
2014-07-31 08:25
Jeśli Danię zaliczyć do Skandynawii to tam jest inaczej. Jadąc dozwoloną prędkością + 10 byłemwyprzedzany przez wswszystkich Duńczyków.
2014-07-31 09:36
2014-07-31 13:28
2014-07-31 09:43
więc bez uogólnień, bo one nie maja sensu
2014-08-06 22:49
Nie wiem, jak jest w pozostalych krajach skandynawskich, ale w Norwegii w statystykach wypadkow i wykroczen drogowych od kilku lat Polacy i Litwini zajmuja zamiennie pierwsze/drugie miejsce.
2014-07-31 07:49
2014-07-31 08:27
2014-07-31 09:25
Przeczytaj , co napisałeś i zastanów się nad własną głupotą !
2014-07-31 13:08
są porządne drogi, gdzie masz mozliwość bezpiecznego wyprzedzenia zawalidrogi drugim pasem.Jeśli zaś na jakimś odcinku jest jednopasmówka to zwykle w niedużej odległosci jest normalna dwupasmówka i nie trzeba żółwia
są porządne drogi, gdzie masz mozliwość bezpiecznego wyprzedzenia zawalidrogi drugim pasem.Jeśli zaś na jakimś odcinku jest jednopasmówka to zwykle w niedużej odległosci jest normalna dwupasmówka i nie trzeba żółwia cisnąć na podwójnej ciągłej, tylko chwile poczekać i git. To, że w Polandii autostrady mają po 2 pasy to taki chwyt, byś poczuł się europejczykiem, a prawda jest bolesna - jestes białym murzynem.
2014-07-31 09:25
Co ma jakoś dróg do chamstwa na jezdni ?
2014-07-31 10:42
w euro bardziej bolą :)
2014-07-31 21:06
...siedzieć albo nie wypłaciłby się za mandaty...a tu policjantowi gorąca,ścigać się nie chce...i takie tam... :-/
2015-02-26 07:59
Ponieważ tam za takie wyczyny zabiorą Ci prawo jazdy i do tego sąd plus kara grzywny. Poza tym mandaty kosztują tyle co minimalna krajowa w Polsce.
2014-07-31 06:22
Może ktoś powie że nagrywający i przesyłający to konfidenci...ale jeżeli jakiś debil nagminnie narusza przepisy to może po kilku mandatach się ogarnie i będzie nieco bezpieczniej na naszych drogach.
2014-07-31 07:57
Bo to jest właśnie Polska mentalność...Popełniający wykroczenie jest bohaterem a nagrywający kapusiem...Brawo...W tym społeczeństwie to jeszcze długo nic się nie zmieni...Szkoda słów....
2014-08-02 10:45
Konfidentami, kapusiami i donosicielami nazywają nagrywających ci, którzy którzy notorycznie łamią prawo i nie raz mieli do czynienia z policją. To zwykli bandyci i buraki są.
Eliminowanie takich chwastów ze społeczeństwa to postawa obywatelska, jak już ktoś wcześniej napisał.
2014-07-31 13:09
naruszanie prywatności i się nie wypłacisz
2014-07-31 13:18
Pozwij, to nie wypłacisz się na adwokatów i koszty sądowe. Naruszanie prywatności, dobre. Weź może najpierw doczytaj przepisy baranie zanim się zaczniesz odgrażać.
2014-07-31 13:36
codziennie też masz marzenia o panowaniu na osiedlu, a potem na zmywaczek i narzekać na kraj bez perspektyw ;)
2014-07-31 23:14
pierwsze za notoryczną jazdę lewym pasem. Jeżeli wiesz do czego służy
2014-07-31 23:23
policja nie doszuka się wykroczenia ;p
2014-08-01 17:08
co 100 m swiatla, srodek miasta i wszyscy maja jechac prawym pasem bo jeden burak z drugim robi sobie wyscigi od swiatel do swiatel. Co innego jazda uporczywie lewym pasem poza miastem.
2015-11-18 19:35
a skąd wiesz czy ktoś nagminnie łamie przepisy? śledzisz go? nagrwasz stale że to wiesz? zastanów się co piszesz...
2014-07-31 06:23
Ochotnicza Rezerwa Monitoringu Obywatelskiego !! Nareszcie ;)
Ja zaczne nagrywac jak sluzby lamia przepisy...
2014-07-31 08:32
czy tylko innych będą nagrywać ?
2014-07-31 14:29
teraz wszyscy będziemy jeździć 40km/h i nagrywać filmy piratom. będzie bezpiecznie ;-)))) haha pajace z kamerami
2014-07-31 22:19
Wkrótce wysyłam pierwsze pliki, tak więc już niedługo grzecznie 50 km/h
:))
2014-07-31 06:23
Wszędzie fotoradary, kamery, każdy może już wystawić mandat nawet ksiądz. ..i do tego jeszcze grupa debili co będą kręcić kreskówki i wysyłać na potęgę na policje. ..a wszystko po to żeby załatać dziurę Donaldzika...LUDZIE OBUDZCIE SIĘ! !!
2014-07-31 07:50
Wszędzie widzisz spisek, to się leczy
2014-07-31 10:03
Wystarczy jechać zgodnie z przepisami, nie dołożysz się do łatania dziury i zaoszczędzisz.
2014-07-31 10:11
a wystarczy jeździć zgodnie z przepisami i już nikt nie będzie łatał dziury budżetowej twoim kosztem :) żeby każdy problem tak łatwo dało się rozwiązać :)
2014-07-31 17:15
tak wszyscy jeździcie zgodnie z przepisami że wielu nie potrafi odnaleźć się właściwie w sytuacjach na drodze, nie widzi znaków drogowych, nie pamięta podstawowych przepisów.
Jazda przez skrzyżowania to tragedia,
tak wszyscy jeździcie zgodnie z przepisami że wielu nie potrafi odnaleźć się właściwie w sytuacjach na drodze, nie widzi znaków drogowych, nie pamięta podstawowych przepisów.
Jazda przez skrzyżowania to tragedia, jedni pchają się na bezczelnego, trąbiąc i wygrażając tym co mają pierwszeństwo, drudzy jak ostatnie łajzy czekają aż ktoś pozwoli im jechać.
2014-07-31 22:44
mandaty i punkty. może dziadostwo przestanie terroryzować innych kierowców
2014-07-31 06:27
Brawo! Trochę mniej cwaniactwa i buractwa. A jak budżet się podreperuje ;-) jutro kupuję kamerę
2014-07-31 08:12
2014-07-31 08:46
2014-07-31 13:10
równi i równiejsi
2014-07-31 22:16
Skoro policja łamie przepisy bezkarnie a ty też byś chciał to zatrudnij się w policji. Proste ?
2014-07-31 09:09
Kupi nowe auta. Ty i tak z tego nic nie dostaniesz.
naiwniak
2014-07-31 09:37
Od czegoś trzeba zacząć. Zmiany wchodzą stopniowo, nie pojawiają się błyskawicznie i spektakularnie :)
2014-07-31 10:47
2014-07-31 11:49
"Kablował" i "skłócone"? Popatrz sobie na kraje "cywilizowane" ;) typu, np. Norwegia. Tam jeśli łamiesz przepisy, inni użytkownicy drogi od razu zgłaszają na policję,która zatrzymuje Cię i dowala taką karę, że siadasz z
"Kablował" i "skłócone"? Popatrz sobie na kraje "cywilizowane" ;) typu, np. Norwegia. Tam jeśli łamiesz przepisy, inni użytkownicy drogi od razu zgłaszają na policję,która zatrzymuje Cię i dowala taką karę, że siadasz z wrażenia. Nawet za głupi z naszego punktu widzenia, brak kamizelki odblaskowej. Tam jest społeczny brak przyzwolenia na stwarzanie zagrożeń dla innych bo to może kosztować kogoś życie. A w Polsce? Ogólny aplauz jeśli uda Ci się "przycwaniakować" i nie złapią Cię. A to że stwarzasz zagrożenie, bo lecisz na czołówkę, czy uczynisz z kogoś kalekę lub zabijesz nawet, to wg. części ludzi mała strata. Po co tam się pałętał. Dużo jest idiotów (patrz wydarzenia z ostatnich dni w Trójmieście), ale mało kto reaguje i dopiero jak pojawia się nieszczęście to wszyscy grzmią.
2014-08-01 10:04
No ale tam proporcjonalnie dziesięciokrotnie mniej wypadków śmiertelnych na drogach. A za szaleństwa, za które u nas 10 punktów i 500 zł, tam często tydzień obserwacji psychiatrycznej.
2014-07-31 19:09
Rozumiem szybszą jazdę i wyprzedzanie - ale nie na skrzyżowaniach czy wzniesieniach... I tu nie chodzi o ochronę głupków, tylko ich ewentualnych ofiar.
A wpływy z "takich" mandatów chociaż w części powinny zasilać fundusze pomocy ofiarom wypadków drogowych
2014-07-31 17:17
może na allegro ktoś ma do sprzedania świeży móżdżek cielęcy.
2014-07-31 15:49
2014-07-31 22:15
Portal trojmiasto.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii.