2020-06-26 16:23
Opinia wyróżniona
Jak w większości przypadków przydało by się wiedzieć jak wyglądała cała sytuacja przed pobiciem. Jednak zachowanie rowerzysty mimo wszystko jest karygodne.
2020-06-26 21:02
Proszę uwierzyć, ze nie leciały żadne bluzgi. Facet wjechał w chłopców i jeden z nich się przewrócił. Koledzy zwrócili uwagę i sue zaczęło. Facet groził śmiercią i drastycznie pobił chłopców. Całość od momentu potrącenia do ucieczki po pobiciu jest na filmie, który ma policja
2020-07-02 14:49
Młodziak nagrywać zaczął dopiero po zrzuceniu rowerzysty z roweru. Następnie poleciały bluzgi, ale oczywiście tego nie ma na filmiku.
2021-06-26 19:35
to bys sie grzecznie usmiechala?
2020-06-26 17:01
jest karygodne, zareagowął tak na bank bo go wyzwali jakiś bluzg musiał polecieć
2020-06-26 15:52
Opinia wyróżniona
zajścia-młodzi ludzie mogli użyć np wulgarnych określeń w stosunku do rowerzysty...generalnie wszystkie uwagi na hurra krytykujące posługujących się rowerami są tu mocno przesadzone...
2020-06-29 09:36
jest bicie? To może mógł zabić od razu? Coś ci się chyba po...
2020-06-27 10:55
Ze mną wygrasz, bo jestem kobietą w wieku... powiedzmy, że prawie podeszłym. Ale gdybym była młodym osiłkiem w typie Michalczewskiego?
2020-06-27 00:06
Ale czy to oznacza że może uderzyć dziecko ?
2020-06-26 22:46
Też byś się zachował jak ten psychol? Nawet gdyby cie zwyzywali? Samosąd jestes?
2020-06-26 19:55
A może słusznie dostał oprdl za jazdę po chodniku? Bronisz faceta, który biega za dzieciakiem żeby mu przylać... Pedofili też bronisz?
2020-06-26 15:56
I jak tu się dziwić opinii jaka sami sobie wyrobiliście? Roszczeniowosc, buta, immunitet.
2020-06-26 19:34
na rowerze ?
2020-06-26 15:18
Właśnie dlatego tak wszyscy rowerzystów lubią. Sami sobie jesteście winni
2020-06-26 15:32
nie wrzucaj wszystkich do jednego worka
2020-06-26 17:10
Tak jak auta pewnych marek przyciągają i**otów tak rowerzyści szczególnie Ci w rajtach to bardzo często mają coś odklejone pod kopułą.
2020-06-26 17:47
za zachowanie rowerzystów na ulicach - zmuśmy ich do myślenia na drodze a nie do wymuszania swoich "praw" jadąc jak d**il...
2020-06-26 18:11
takiego samego kretyna jak ten rowerzysta skoro postępujesz tak jak to opisałeś.
2020-06-27 10:37
"art. 217 § 2 k.k. Jeżeli naruszenie nietykalności cielesnej wywołało wyzywające zachowanie się pokrzywdzonego (....) Sąd może odstąpić od wymierzenia kary"
2020-06-27 12:16
Kluczowe słowo "może", a nie "musi"
2020-06-27 12:25
2020-06-27 16:33
I odstąpi od kary dorosłego który pobił słabsze dziecko
2020-06-27 18:39
Myślę, że jeśli celowo (lub nie) rozjedziesz człowieka, prawidłowo jadącego po drodze rowerem bo jesteś winny jego śmierci. Nie ma znaczenia, że byłeś zdenerwowany lub że działałeś w zemście. Mamy XXI w. Jak ktoś łamie
Myślę, że jeśli celowo (lub nie) rozjedziesz człowieka, prawidłowo jadącego po drodze rowerem bo jesteś winny jego śmierci. Nie ma znaczenia, że byłeś zdenerwowany lub że działałeś w zemście. Mamy XXI w. Jak ktoś łamie prawo to jest od tego policja. Nie mordujemy już ludzi w odwecie bo za to sam idziesz siedzieć. Jak tego nie rozumiesz to oddaj prawo jazdy.
2020-06-28 07:16
2020-06-27 18:12
Czytam te wasze wypociny
i ręce opadają. Wszystkiemu winny rower...
Daleko wam jeszcze do krajów Szwecja, Norwegia czy Holandia....
47 łapek w górę... co z wami ludzie?
2020-06-27 18:01
2020-06-27 18:04
ty masz niestety zryty beret skoro piszesz takie bzdety, że wszyscy co mają to są ...
Te czasy już minęły w 1945.
2020-06-28 10:37
Zalicza Cię do grupy kolejnych poszukiwanych bandyto
2020-06-26 18:53
czemu? sam jeżdżę na rowerze ale o rowerzystach mam podobne zdanie
2020-06-26 19:11
Każdy rowerzysta wie że to osobny gatunek : maksymalna prędkość, maksymalna agresja, maksymalnie wolno pod górę i zawsze po ulicy nawet jak obok jest ścieżka.
2020-06-26 20:43
2020-06-27 08:59
Powiedz, wiesz co to grawitacja? XD
2020-06-27 21:51
Pan komuś doradza za pieniądze? Musi więc być bardzo wyrozumiały albo bogaty.
2020-06-28 11:35
Nie da się, nie ma takiego dużego worka.
2020-06-28 17:12
rower winny a nie agresja. Tyle zrozumiałeś? Kretyn
2020-06-26 15:33
Ty już może nie myśl dzisiaj, odpocznij.
2020-06-26 15:34
2020-06-26 15:43
2020-06-26 17:48
ale bardzo duża grupa, która psuje opinię nielicznym normalnym rowerzystom,
2020-06-26 18:41
rowerkach dziecięcych warczą na pieszych ?
2020-06-27 11:54
Normalni rowerzyści po mieście jeżdżą w szortach i bawełnianej koszulce ew. bluzie. Ci z kompleksami Szurkowskiego w rajtkach.
2020-06-27 13:47
w dżinsach też możesz zrobić 100 km jeśli jesteś d**ilem
2020-06-27 18:14
kiedy ktoś komuś mówił jak mają żyć już minęły.
2020-06-27 18:42
Prawdziwy chrześcijanin nie nosi obcisłych strojów a co najważniejsze nie jeździ rowerem bo prezes nie jeździ! ;) A jak ci nie pasuje to wypad na zgniły zachód. Zmiana mentalna będzie trwała pokolenie.
2020-06-28 07:19
na pokolenie JK trzeba jeszcze chwilę zaczekać, dzisiejsi "róbta co chceta rowerzyści" to wychowankowie DT
2020-06-30 09:54
2020-06-26 15:51
ogarnijcie,że cześć rowerzystów nie zna przepisów, nie zachowuje uwagi na przejazdach, nie zwalnia, w nocy nie dba o oświetlenie, kamizelkę, która powinna być przepisowo , kask również rzadko. Rower = motor, powinno być uprawnienie, zabezpieczanie i ubezpieczanie.
2020-06-26 21:15
Podobnie jest z kierowcami i pieszymi. Nie znają albo udają ze nie znają przepisów, bo tak wygodniej.
2020-06-27 11:30
Jestem też kierowcą, pieszym i narciarzem. Mam też mózg i umiem go używać. Szkoda, że nie wszyscy potrafią....
2020-06-27 12:17
Super że masz OC, tylko nic ci ono nie a w razie wypadku :)
2020-06-27 16:12
Oc nie jest dla ciebie tylko dla osoby której wyrządziłeś szkodę żeby nie musiał się z Tobą po sądach bujać. Właśnie dlatego do pedałowania po ulicy powinny być uprawnienia. Może byłoby mniej kolarzy nie mających pojęcia o przepisach
2020-06-28 12:38
czy w ogóle jest coś takie jak OC dla roweru
2020-06-26 15:57
A Moze to the szczyle do niego wyskoczyły bo myśleli że jak są w 2 to się przestraszy? Nie znacie życia? Policja wyjaśnia sprawę a nie wy. Nie ma na filmie całego zajścia także wracać do swoich obowiązków i zostawić to służbom
2020-06-26 16:00
A gościu może wyjaśnić sprawę, ogarnąć temat!
2020-06-26 16:34
Pobił dzieci, więc nie zaklinaj rzeczywistości. Jest zwykłym śmieciem i takiego zachowania nic a nic nie usprawiedliwia! Także zamilcz i przestań bzdury pisać i usprawiedliwiać frajerskie zachowanie tego pajaca.
2020-06-26 18:01
2 dzieci wyskakuje do steryda ?
2020-06-26 18:55
Do steryda? To grubas zwykły
2020-06-26 20:46
To takie latorośle też nam będą rosły które myślą że mogą wszystko bez żadnych konsekwencji.
Trafili na wariatuncia i mają może pierwszą lekcję w życiu.
2020-06-27 03:00
I jak to usprawiedliwia pobicie dzieciaków? Nawet jak coś głupiego gadały to to nie powód, żeby kogoś bić
2020-06-27 13:18
wiejski filozofie
2020-06-27 16:34
2020-06-26 15:59
kto w danej chwili jedzie rowerem i tyle. Nie jakaś konkretna grupa ani kasta
2020-06-26 17:13
Jakoś dziwnym trafem takie durne wykroczenia i totalne lekceważenie przepisów to prawie zawsze ubrani w rajtuzki "kolarze" co im wszystko wolno, drogi dla rowerów są zbyt nierówne a czerwone światło to dla samochodów tylko no i jazda jeden za drugim też uwłacza godności osobistej.
2020-06-26 17:37
Głupi jesteś i głupi zostaniesz.
2020-06-26 18:01
Nie spinaj się bo ci rajtki pękną
2020-06-26 17:45
Zjazd z ulicy na przejście dla pieszych lub odwrotnie. Takie cwane gapy.
2020-06-26 21:17
Podobnie jak jazda po chodniku i trawnikach przez kierowców. Patrz Gdynia.
2020-06-27 09:05
Przeciez to częsty manewr kierowców gdy szukają miejsc parkingowych.
A właczanie się do ruchu poprzez zjazd z chodnika? Każdy kierowca tak robi! Kazdego dnia!
A parkowanie przed blokami? Na trawnikach? Przejazd na czerwonym? Jazda po pijaku?
Teraz pytanie czy kierowcy to jakaś kasta? - Nie. Są po prostu różni ludzie.
2020-06-27 09:15
Możesz swoje urojenia wyjaśnić?
2020-06-27 18:47
Wpisz "stop cham". Jest już pewnie ponad 10 godzin nagrań chamówy kierowców, w tym ze zjazdem z chodnika poprzez przejscie dla pieszych. Przecież jakoś trzeba wjechać pod sklep! Mam auto to mi się należy.
Od razu powiem, że nie ma tam ani jednego przypadku rowerzysty.
2020-06-26 18:01
Kierowcy nie są święci i częściej łamią przepisy. Tak nie przez rowerzystów są wypadki tylko przez kierowców samochodów, którzy ignorują nie tylko rowerzystów ale i pieszych oraz innych kierowców. Tylko kierowcom nie podoba się że ktoś inny ma pierwszeństwo lub rowerem jedzie jezdnią. A to jest zgodne z prawem.
2020-06-26 18:18
Może zatem wprowadźmy prawo, żeby pieszy, mając obok chodnik, mógł się poruszać po ścieżce rowerowej. Wtedy może, rowerzysto, zrozumiesz w czym rzecz.
2020-06-26 18:21
ale rower to pojazd d**ilu pojazd rozumiesz który porusza się 7X szybciej od pieszego możesz to ty biedny beznadziejnie głupi i**oto pojąć?
2020-06-26 18:53
No właśnie, pojazd. Więc gdzie macie OC, przegląd i uprawnienia ci*lu w rajtuzach?
2020-06-26 20:56
2020-06-27 10:45
Rozum też gdzieś posiałeś i widzę że raczej już nie odnajdziesz
2020-06-27 12:20
Jedyny argument takich ludzi jak ty to OC... OC nic rowerzyście nie da. NIC.
2020-06-27 14:56
Typowe, egoistyczne podejście rurkowca. OC nie jest dla Ciebie cymbale tylko dla ludzi którym możesz zrobić krzywdę swoim bezmyślnym zachowaniem. To samo dotyczy samochodów i nie rozumiem dlaczego rowery mają być traktowane inaczej
2020-06-27 22:27
ale jaką krzywdę ty biedny i**oto zrobisz komuś jadąc rowerem wyjaśnij kretynie dlaczego w innych państwach nie mają takich kretyńskich pomysłów i się zamknij wreszcie dosyć już tego skamlenia
2020-06-28 08:01
Jaką krzywdę może wyrządzić rower? Jeżeli nie potrafisz sobie tego wyobrazić to idź zrobić chociaż kartę rowerową. Tam Ci wszystko opowiedzą i wytłumaczą. Właśnie dlatego ludzie z zerową wiedzą o przepisach i
Jaką krzywdę może wyrządzić rower? Jeżeli nie potrafisz sobie tego wyobrazić to idź zrobić chociaż kartę rowerową. Tam Ci wszystko opowiedzą i wytłumaczą. Właśnie dlatego ludzie z zerową wiedzą o przepisach i konsekwencjach ich zachowania nie powinni jeździć po drogach. I nie twierdzę że kierowcy są święci. Wręcz odwrotnie, bardzo często to oni stwarzają zagrożenie ale nie rozumiem dlaczego kolarze mają być aż tak uprzywilejowani. KAŻDY kto wjeżdża na ulicę powinien mieć choćby elementarną wiedzę o przepisach i zachowaniu na drodze i kolarze nie powinni być tutaj wyjątkiem. Jeżeli tego nie rozumiesz to uważaj bo następnym twoim pojazdem może być wózek inwalidzki
2020-06-27 18:00
ja np. mam oc na rower (i nie tylko) wliczone do ubezpieczenia domu, koszt prawie żaden.
2020-06-27 22:27
szkodę na mieniu dobre rower za 20 tysięcy wyrządza szkodę na passacie z 2000 r o wartości 1500 zł
2020-06-28 07:52
Czyli analogicznie jeżeli mercedesem wjadę w matiza to według ciebie nic się nie stało i mogę jechać dalej? Szkoda jest szkodą i trzeba zapłacić a faceci w rajtuzach właśnie przez brak OC najczęściej wybierają opcje "ups, ja spie.dalam"
2020-06-27 13:48
a to każdy pojazd ma mieć przegląd wg polskiego prawa?Długo cw..lu nad tym myślałeś?
2020-06-27 14:54
Dłużej niż Ty nad tymi wypocinami. Posłuchaj pomarszczony ortalionie, nie ma mieć przeglądu i OC ale powinien. Jak wjeżdżasz na drogę to jesteś odpowiedzialny nie tylko za siebie ale też za innych i dlatego KAŻDY pojazd powinien mieć OC oraz przegląd. Zdejmij rajtuzy bo za mocno uciskają i krew nie dopływa
2020-06-27 22:30
wbij sobie do łba że są pojazdy które nie muszą mieć przeglądu i tak już będzie a twoje przemyślenia ty wszo zachowaj dla siebie powinien miec przegląd bo co?Bo cię gnoju boli że mając rower nie trzeba rok w rok płacić żeby jakiś wąsaty mietek zajrzał pod spód i skasował stówę?Co chcesz przegladać w rowerze ty biedny i**oto?
2020-06-28 08:14
Oświetlenie, hamulce, opony.... Chcesz mi powiedzieć że to detale i kto by się tym przejmował? Wjeżdżając na drogę pojazd ma być sprawny a zarówno kierowcy jak i rowerzyści często traktują to luźno i niezobowiązująco i
Oświetlenie, hamulce, opony.... Chcesz mi powiedzieć że to detale i kto by się tym przejmował? Wjeżdżając na drogę pojazd ma być sprawny a zarówno kierowcy jak i rowerzyści często traktują to luźno i niezobowiązująco i właśnie po to jest obowiązkowy przeglad żebyś widząc inną osobę na ulicy mógł mieć choćby nadzieję że porusza się czymś sprawnym. Czego tu nie rozumiesz? To bezpieczeństwo twoje i innych. A cena tej usługi to temat na inny odcinek....
2020-06-26 22:16
Jak mieć szacunek do nich?
2020-06-26 23:41
szacunek od takich jak ty jest mi zupełnie zbyteczny
2020-06-26 21:17
I bez przepisu łażą po drogach rowerowych
2020-06-27 09:20
oraz przepisy dotyczące parkowania. Rowerzysta jadący jezdnią nie łamie prawa, chociaż wielu kierowców chciałoby, żeby taki zakaz wprowadzić. Budowa ciągu pieszo rowerowego (przekształcenie chodnika w ciąg pieszo rowerowy) nie powinno skutkować automatycznie zakazu jazdy biegnącą obok jezdnią ulicy na terenie zabudowanym.
2020-06-27 17:57
i mówię to jako osoba dojeżdżając do pracy na rowerze. a jak przeliczymy na 1000 samochodów i na 1000 rowerów, jestem przekonany, że wśród rowerzystów odsetek łamiących przepisy i wariatów będzie o rząd wielkości większy...
2020-06-27 18:52
Jak na rowerze przejedziesz na czerwonym to ryzykujesz swoim życiem, jak autem to jesteś potencjalnym mordercą.
Gdy poruszam się rowerem to ważymy 8kg +75kg i nie mam metalowych części, gdy jadę autem jest to ponad tona blachy.
To daje do myślenia.
2020-06-27 22:31
tak tak pewnie dla ciebie palancie notoryczne blokowanie przejazdów rowerowych to jest takie nic wielkiego prawda?Notoryczne zajeżdżanie drogi wymuszanie pierwszeństwa chamskie zachowania szeryfowanie zajeżdżanie drogi to takie nic prawda?
2020-06-26 18:21
zobacz d**ilu że typowa ścieżka dla rowerów to zwykłe g... które nawet nie raczy spełniać przepisowych wymagań drogi rowerowe?Przxecież czegoś takiego i**oto prawie nie ma
2020-06-26 22:17
2020-06-26 23:42
cos jeszcze d**ilu?Pokaż mi drogę rowerową w trójmieście
2020-06-26 20:52
Jeżdżę prawie codziennie i co najzabawniejsze to ubrane jak na bal panny w średnim wieku zwykle śmigają na czerwonym. Kolejne są starsze babki które chyba nie używają rozumu bo te nawet nie patrzą czy coś im nie przecina
Jeżdżę prawie codziennie i co najzabawniejsze to ubrane jak na bal panny w średnim wieku zwykle śmigają na czerwonym. Kolejne są starsze babki które chyba nie używają rozumu bo te nawet nie patrzą czy coś im nie przecina drogi. Ostatnia najmniej liczna grupa to młode głąby zwykle na rozklekotanym gracie którzy jezdzą slalomem pomiedzy niczym albo bawią się telefonem. Oni dodatkowo lubią jechać szybko. Takiego zwykle mijam po minucie z 2x szybszą prędkością. Wtedy im zapał do ścigania przechodzi.
2020-06-27 18:09
ja też jeżdżę prawie codziennie i zapewniam Cię, jesteś w mniejszości wśród ludzi zakładających rajtuzy :) (żeby nie było, jak jest zimno, sam zakładam rajtuzki techniczne pod szorty/ spodnie) Większość ludzi łamiących
ja też jeżdżę prawie codziennie i zapewniam Cię, jesteś w mniejszości wśród ludzi zakładających rajtuzy :) (żeby nie było, jak jest zimno, sam zakładam rajtuzki techniczne pod szorty/ spodnie) Większość ludzi łamiących przepisy i wymuszających pierwszeństwo na pieszych, innych rowerzystach czy czasem samochodach to wg mojej obserwacji faceci w rajtuzach:) natomiast jest faktycznie pewna grupa ludzi, zwłaszcza starszych, która ignoruje wszystko, wszystkich, w tym przepisy ruchu drogowego- obstawiam, że większość z nich nie ma prawa jazdy (uważam, ze powinno się przywrócić kartę rowerową), a część to ten typ 'kapelusznika' za kierownicą- 'panie szanowny, jeżdżę 50 lat i nigdy stłuczki nie miałem'- tylko codziennie powoduje poważne zagrożenie:)
2020-06-26 22:18
Uwielbiam tłumaczenia takich, że mają kolarzowke więc im nie wygodnie jeździć po DDR
2020-06-27 09:19
Zwykle jeżdżą po DDR, ale w przepisach mają nawet wpisane "jeśli", a więc nie zawsze muszą jechać, choćby była to pełnoprawna DDR. Od wyjaśniania jest policja, a nie jakiś przypał. Sam jestem kierowcą i jeżdżę rowerem. Wielokrotnie byłem atakowany bezprawnie pomimo tego, że jechałem zgodnie z przepisami.
2020-06-27 13:49
a wiesz baranie co to jest DDR?Na pewno nie chodnik w czerwone wzorki
2020-06-27 09:03
Każdy kto pił wodę umarł = woda to trucizna,
Każdy kogo potrącił pociąg na przejściu dla pieszych chodził na nogach = spacerowicze to idioci! Ba! Każdy kto chodzi na nogach to i**ota!
itp.
Kiedyś tylko rodzina wiedziała, że jesteś i**otą. Dzięki internetowi wiedzą to wszyscy...
2020-06-26 17:34
2020-06-26 16:56
A ty nie jesteś rowerzystą? Nie znam nikogo kto nie miałby roweru...
2020-06-26 17:54
wolę chodzić pieszo, a jak dalej to blachosmrodem.
2020-06-28 12:26
Chodzisz pieszo? Serio? Nie wiedziałem, że można chodzić inaczej!
2020-06-28 12:29
2020-06-26 17:27
Nie ma to jak stosować efekt potwierdzenia- wiesz, że popełniasz podstawowy błąd w rozumowaniu.
2020-06-26 17:36
Według komentarzy na tym portalu ktoś może być kierowca, pieszym lub rowerzystom. Wyobraźnie przekracza to, że kierowca może wyjść z samochodu, przejechać się rowerem po czym pójść na spacer. Kiedy polacy zrozumieją, że
Według komentarzy na tym portalu ktoś może być kierowca, pieszym lub rowerzystom. Wyobraźnie przekracza to, że kierowca może wyjść z samochodu, przejechać się rowerem po czym pójść na spacer. Kiedy polacy zrozumieją, że nasze drogi są niebezpieczne nie przez nieistniejące grupy społeczne ale przez lekceważące podejście całego społeczeństwa do zasad ruchu drogowego? Nie ma kierowców, pieszych i rowerzystów. Jesteśmy MY ignorujący, że w ruchu raczej powinniśmy sobie ułatwiać niż utrudniać.
Mam nadzieje, że pan z filmiku zostanie szybko złapany.
2020-06-26 17:57
2020-06-26 22:24
To teraz nawet kask jest ble? Skąd w was tyle nienawiści?:(
Sam jeżdżę rowerem, autem i chodzę piechotą... I codziennie widzę nienawiść do każdej innej "grupy"... Rowerzyści jeżdżą chodnikiem, bo strach jechać
To teraz nawet kask jest ble? Skąd w was tyle nienawiści?:(
Sam jeżdżę rowerem, autem i chodzę piechotą... I codziennie widzę nienawiść do każdej innej "grupy"... Rowerzyści jeżdżą chodnikiem, bo strach jechać ulicą. Kierowcy agresywnie reagują na rowerzystów bo.sa na ich drodze. Piesi włażą na DDR bo to też przecież chodnik...
A tak naprawdę brakuje zwykłej ludzkiej uprzejmości...
Zawszę jak ktoś puści na przejeździe na rowerze, to dziękuję podniesieniem ręki, nawet jak mam pierwszeństwo. Autem zwalniam przed przejściami i przejazdami, ile stracę? 20s?
Czy naprawdę być uprzejmym wobec drugiego człowieka?
2020-06-27 09:24
kierowcy bardzo często zachowują się agresywnie wobec innych kierowców, co wywołuje tzw. wku*w drogowy (ang. road rage). Rowerzyści i piesi bardziej sobie wybaczają (nie wszyscy niestety).
2020-06-26 21:20
I tak powinno być. Każdy kierowca powinien przejechać się rowerem, eby zobaczył jak niebezpiecznie jest kiedy auto wyprzedza rower na gazetę. A i rowerzysta powinien wiedzieć jak ciężko jest wyprzedzić grupę rowerzystów. Jedni i drudzy, a nawet trzeci mają sporo za uszami.
2020-06-27 09:28
nie ustawiaj się w roli bezgrzesznego sędziego wszystkich innych. To robili tzw. faryzeusze.
2020-06-27 09:27
są ludzie szanujący innych, są inni próbujący dominować otoczenie. Ludzie w Polsce, tak jak i w innych krajach, są różni. Warto tak kształtować infrastrukturę uliczną miasta, by wszyscy intuicyjnie wyczuwali, jak się
są ludzie szanujący innych, są inni próbujący dominować otoczenie. Ludzie w Polsce, tak jak i w innych krajach, są różni. Warto tak kształtować infrastrukturę uliczną miasta, by wszyscy intuicyjnie wyczuwali, jak się mają zachować, nie lekceważąc limitów prędkości ani zasad parkowania. Kontakt wzrokowy wystarcza w większości sytuacji potencjalnie kolizyjnych. Agresywne zachowania na drodze ani na chodniku nie powinny być tolerowane.
2020-06-26 18:11
Tak samo jak Marsjanie nie lubią Ziemian ! Sami sobie jesteście winni !
2020-06-26 18:38
2020-06-26 19:31
2020-06-26 21:07
on jest ponad prawem, on ma szosówkę... Głupek...
2020-06-27 09:28
wygląda na rower trekkingowy z grubymi oponami
2020-06-26 21:19
Gacie za mocno uwierały i go poniosło...
2020-06-26 23:20
To facet pobil dzieci. Przestancie tak kategoryzwoac ludzi bo to niedojzale
2020-06-27 00:44
Tak, bo Ci w samochodach to świętoszki :/
2020-06-27 09:22
Chłopie do lekarza
2020-06-27 11:00
Puknij się w dynie...
2020-06-27 13:21
2020-06-27 14:28
a ja uwazam ze gruby w obcislych majtkach czyli ten rowerzysta slusznie dal klapsa rozwydrzonym smarkom ktorzy swiecie sa przekonani ze to wlanie oni sa najwarzniejsi na swiecie bo mamusia im to powiedziala.
2020-06-28 12:28
i będzie miał szczęście, jeśli tylko to mu da
2020-06-27 15:45
tak samo motocykliści,
kierowcy bmw, audi, vw
z rejestracjami gwe, gka, gda,
matki z dziećmi w wózkach,
Ktoś, coś jeszcze?
2020-06-27 19:13
Właśnie takie uogólnianie dowodzi niedorozwoju mózgu
2020-06-27 19:14
Idź stąd i nie wracaj.
2020-06-27 19:43
Wszystko byłoby wiadomo!
2020-06-27 21:49
W każdej grupie znajdą się sztuki głupie po prostu, skoro tego nie łapiesz, musisz być z bardzo idealnej grupy.
2020-06-27 23:57
Nie myl pedalistów z rowerzystami.
2020-06-28 08:51
Proszę nie mów do mnie per Wy.
2020-06-28 11:26
Nie wrzucać wszystkich rowerzystów do jednego wora.To sa goli nogi nie rowerzyści ci co jeżdżą w laikrze to maja duże mniemanie o sobie..
2020-06-26 15:33
2020-06-26 15:53
To bandyta... Co ma do tego środek lokomocji?
2020-06-26 15:57
2020-06-26 16:08
Sprawdź kiedyś jak wygląda to z drugiej strony. Nadal uważam że to poprostu bandyta i środek lokomocji nic tu nie zmienia.
2020-06-26 16:11
Gardzę rowerzystami.
2020-06-26 16:13
Jeździsz rowerem i gardzisz sobą, szacun :)
2020-06-26 18:00
2020-06-26 20:58
2020-06-26 16:15
nie stać cię na rower, samochód ani nawet na porządne buty i zazdrościsz
2020-06-26 16:18
2020-06-26 17:28
I dlatego przestałem jeździć rowerem, bo nie chcę być utożsamiamy z chamstwem
2020-06-26 17:39
Oki
2020-06-26 16:12
Każdy rowerzysta który wybiera rower aby dojechać do pracy skraca korek w którym czekasz o około 4 metry i nie zajmuję miejsca parkingowego.
2020-06-26 17:49
Miejsca parkingowego nie zajmuje ale teren po dawnej linii kolejowej już tak. Osobiście wolałbym dojechać do Skarszew pociągiem ale ktos stwierdził że ważniejsza jest ścieżka rowerowa.
2020-06-26 17:53
Obok siebie by się nie zmieściły? Ktoś uznał to za nie opłacalne i do niego pretensje.
2020-06-26 18:00
Złomiarze byli tam pierwsi.
2020-06-27 09:34
Ciągłość linii kolejowej z Pszczółek do Skarszew została przerwana przez projektantów i wykonawców autostrady A1, którzy nie przewidzieli potrzeby budowy wiaduktu lub tunelu. Decyzja o wykorzystania nieczynnego torowiska
Ciągłość linii kolejowej z Pszczółek do Skarszew została przerwana przez projektantów i wykonawców autostrady A1, którzy nie przewidzieli potrzeby budowy wiaduktu lub tunelu. Decyzja o wykorzystania nieczynnego torowiska na drogę dla rowerów (dość słabo zaprojektowaną na przecięciu z drogą) zapadła dużo później. Rowerzyści i promotorzy ruchu rowerowego to naturalni strategiczni sojusznicy operatorów kolei. Szkoda, że operatorzy kolei nie potrafią często tego zrozumieć.
2020-06-26 18:01
dla siebie i innych uczestników ruchu drogowego.
2020-06-26 18:05
Tak, sprawdź nawet na tym portalu ile zdarzeń znajdziesz z udziałem rowerzystów a ile samochodów.
2020-06-27 09:26
I potem większość śmierdzi w pracy
2020-06-27 12:04
Garstka dojeżdża rowerami, a większość śmierdzi. Szukał bym powodu gdzieś indziej bo to nie logiczne.
2020-06-26 17:47
To samo o kierowcach można napisać.
2020-06-26 16:14
pewnie ma już mokro w gaciach.
W pierdlu go nauczą, że nie bije się dzieci.
2020-06-27 09:23
Ja go nie wydam, gnojki oberwały jak trzeba!
2020-06-26 17:26
Bo to najbardziej roszczeniowa i arogancka grupa, w dodatku nie chcą płacić OC
2020-06-26 17:39
Ja płacę OC, zresztą wiele osób jest ubezpieczona od odpowiedzialności cywilnej...
2020-06-26 17:44
Sam zrobiłeś badania czy zleciłeś komuś?
2020-06-26 16:02
Wczoraj wieczorem szłam chodnikiem, z psem na smyczy, nagle zza pleców z dużą prędkością przejechał rowerzysta, za chwilę drugi. Jezdnia pusta, żadnego samochodu, Niedźwiednik.
Rzadko jeżdżę autobusami, ale prawie zawsze przez przystanek, między ludźmi pędzą rowerzyści, np przystanek Galeria Bałtycka w stronę Matarni.
2020-06-26 19:09
A po piesku kupka zebrana?
2020-06-26 21:07
2020-06-27 22:07
2020-06-26 16:06
Chyba bał się jechać ścieżka ale rodziny i dzieci musiał go omijać gdy 30 cm obok niego rozciągała się taka piękna, (jak to mawiacie) jedyna w Trójmieście DDR.
2020-06-26 16:38
2020-06-26 17:17
2020-06-26 17:28
2020-06-27 22:09
2020-06-27 09:36
niektórym się wydaje, że jak coś nie jest dozwolone, to jest automatycznie zakazane. Rowerzyści niejednokrotnie mają prawo korzystać z chodnika lub tym bardziej z ciągu pieszo rowerowego. Szkoda, że jeśli taki powstaje, to natychmiast tacy jak ty interpretują to jako zakaz poruszania się rowerem po biegnącej obok jezdni.
2020-06-27 23:25
Obcisle majty, gapisz sie na krocze? Lubisz chlopcow?
2020-06-26 17:34
2020-06-26 18:24
dziś a wtedy pacanie to nie było dziś
2020-06-26 19:25
2020-06-26 23:46
ale wczoraj nie była otwarta więc łaskawie się juz zamknij frajerzyno
2020-06-27 22:09
2020-06-26 18:03
Obcisłe majty stymulują jądra i wzrasta poziom testosteronu i agresja gotowa
2020-06-26 18:10
to otłuszczenie organizmu zmniejsza produkcję testosteronu
2020-06-27 13:28
2020-06-26 15:34
Myśli że jest taki kozak. Do dzieciaka. Dostałby plaskuna na ryło to po jednym by padł i obsikał te swoje seksowne spodenki.
W życiu się mu nie układa to tak się zachowuje
2020-06-26 15:49
Okej okej, na filmie nic nie widać, nic nie słychać, ale od razu winny. Klasyczna polska cebula haha. Jakbym nie znał dzisiejszej młodzieży to może od razu też bym go osadził, ale grupa 14 lat w dzisiejszych czasach źle się kojarzy i czasami przydałby się im wycisk.
2020-06-26 15:55
jesteś jego matką czy adwokatem? (btw być może masz rację! )
2020-06-26 16:01
nikt normalny nie bije nikogo za nic
2020-06-26 16:12
2020-06-26 18:41
tych małolatów... i potrzebują jego zeznań. Taaa...
2020-06-26 16:52
akurat na normalnego nie wygląda
2020-06-26 16:54
d**il od gumki w gaciach i od steropianu zaciasnego we lebie mu sie popier....
2020-06-27 08:52
Kto normalny bije dziecko?
2020-06-27 22:12
a jak ja ciebie nazwę pedałem to skulisz uszy?
2020-06-27 23:17
A jak mnie tkniesz to się nie wypłacisz. To nie lata 90te że można było kogoś pobić na ulicy i pójść do domu
2020-06-28 07:58
Mam nadzieję, że ten gruby kozak się ujawni i dowiemy się jak było. Żadne zachowanie nie usprawiiedzliwia bicia cudzy dzieci moim zdaniem.
2020-06-28 08:49
chyba swoich też się bić nie powinno ;)
2020-06-26 16:05
Ja to ja nie wiesz? Chciałem tylko zwrócić uwagę na to że ten film nie wnosi nic. Nikt nie wie jak było oprócz osób zamieszanych w to sprawę , a proszę spojrzeć na komentarze. Może najpierw dostał pocisk od małolatów,,
Ja to ja nie wiesz? Chciałem tylko zwrócić uwagę na to że ten film nie wnosi nic. Nikt nie wie jak było oprócz osób zamieszanych w to sprawę , a proszę spojrzeć na komentarze. Może najpierw dostał pocisk od małolatów,, ped**arzu gdzie jeździsz,, a patrząc na kostkę brukowa też bym jechał chodnikiem jak 99% ludzi, to stwierdził że nauczy ich porządku. Jeżeli było tak jak przedstawia to trójmiasto.pl, kara nie powinna ominąć rowerzysty.
Typ się chyba już wyprowadził. Od wydawania wyroków jest sąd albo ja hehe
2020-06-26 18:43
Czytasz czasami to co piszesz? Życzę, Ci żeby nikt taki nie próbował "nauczyć Cię porządku".
2020-06-26 21:15
Sam zdecyduj kim jesteś.
2020-06-27 08:53
Oby kalesonowi założyli sprawę
2020-06-27 09:38
nie dadzą sobie pluć w twarz ani nie przywalają za nic.
2020-06-27 10:12
2020-06-27 10:26
I na przemoc fizyczną jest paragraf. Za takie coś bym się nie pitolił tylko od razu założyłbym sprawę w sądzie
2020-06-26 16:42
Będzie ukarany, widać na filmie, że Ci nastolatkowie się boją. Nawet jak któryś powiedział uważaj jak jeździsz, to ten słaby psychicznie dorosły człowiek nie widział różnicy w sytuacji??
2020-06-26 21:16
2020-06-27 08:54
Psycholi nie brakuje
2020-06-26 17:38
Od Ciebie by dostał kozaczku ?
Podjedź na Stogi.
2020-06-26 18:06
2020-06-26 18:09
A mogę ja przyjechać?
2020-06-27 09:26
jedź
2020-06-26 18:37
Janie ze stogów. Pij tam swojego żubra pod sklepem i nie kozacz bo chyba dawno nie miałeś oklepanej michy.A frajer rowerzysta powinien być ostro skarcony za napaść na małolatów. Gdybym to widzial na wlasne oczy to by go szpachelką skrobali z chodnika
2020-06-27 08:54
2020-06-27 10:14
Nawet w Sambii jest hotel robotniczy dla obywateli trzeciego świata
2020-06-27 12:29
haha a co Ciebie nie stać na to by się ze stogów ruszyć?
2020-06-26 17:58
2020-06-27 08:51
Życzę Ci kalesoniarzu przegranej sprawy w sądzie za pobicie, grzywny a najlepiej zawiasów i żebyś stracił robotę za karalność
2020-06-26 15:34
Czekamy. Odwaga obywatelska. Niech się pan zgłosi, wyjaśni sytuacje, na razie wygląda to na problemy psychiczne, majtki zniekształciły jądra i uszkodziły mózg.
2020-06-26 16:00
Policja rozłożyła ręce i jak zwykle, po jakimś czasie: pomocy! Chory człowiek. Jeśli ma prawo jazdy, odebrać. Za pobicie do pierdla.
2020-06-26 16:06
Rower = prawdopodobne uprawnienia, masz rację.
2020-06-26 16:27
Zakompleksiony pewnie frustratów nie staje od tego ucisku.
2020-06-26 17:54
Ucisk to masz na mózgu.
2020-06-26 18:05
Ma rację, niespełnieni frustraci w obcisłych gaciach!
2020-06-27 08:02
Jak majtki mogą uszkodzić mózg? :)
2020-06-27 10:17
2020-06-27 10:09
wez się zgłoś ,miej honor i odwagę.
2020-06-29 11:21
i co pały, zgłosił się więc jednak nie ma nic do ukrycia! zaraz może się dowiemy co szczyle odwalili
2020-06-26 15:34
Powalenie na beton... mógł się chłopak uderzyć głową i zabić.
2020-06-26 15:40
chciałbym się zwrócić do tejże szanownej instytucji z pewnym apelem
2020-06-26 16:05
Może jednak wstrzymaj się z tym krzyżowaniem na podstawie napisu na koszulce. Ja mam koszulkę Barcelony, ale to nie znaczy że w niej grałem. Wielka szkoda, że nie było w pobliżu nikogo, kto by nakładł grubasowi z kompleksami.
2020-06-26 16:14
2020-06-26 16:59
Tak, to ja Sherlocku.
2020-06-26 17:23
Ty to napisales.
2020-06-26 15:45
Jeżeli poznajesz nazwę firmy, zgłoś to na policji.
2020-06-26 16:17
2020-06-26 16:21
2020-06-27 14:34
zbyt wiele od nich oczekujesz
2020-06-26 16:55
Barwami przypomina grupę BORA..
2020-06-26 17:00
ale BORA chyba by nie zorganizowała koszulek rowerowych
2020-06-26 20:51
Bora to jest grupa kolarska i w każdym sklepie internetowym (zajmującym się rowerami) znajdziesz ich koszulki. Słaby trop.
2020-06-26 15:35
Chamski, ordynarny, świecie przekonany o swojej racji, agresywny , niebezpieczny wprowadzający chaos i roszczeniowy, bez cywilnej odwagi przyznać się do błędu, prowokujacy, egocentryczny. Te wszystkie określenie
Chamski, ordynarny, świecie przekonany o swojej racji, agresywny , niebezpieczny wprowadzający chaos i roszczeniowy, bez cywilnej odwagi przyznać się do błędu, prowokujacy, egocentryczny. Te wszystkie określenie opisują osobowość poruszającą się na drodze . W autobusie potrafi zająć miejsce z rowerem matce z wózkiem. Wszelkie swoje zachowania naiwnie tłumaczy troska o środowisko.
2020-06-26 15:46
W każdej z tych grup (także wśród rowerzystów) znajdzie się czarna owca, która psuje wizerunek wszystkim. Nie jeden rowerzysta nie powinien w ogóle siadać na rower, ale wśród kierowców też są tacy ludzie. Piesi? Przy
W każdej z tych grup (także wśród rowerzystów) znajdzie się czarna owca, która psuje wizerunek wszystkim. Nie jeden rowerzysta nie powinien w ogóle siadać na rower, ale wśród kierowców też są tacy ludzie. Piesi? Przy okazji innego artykuły to oni byli opisywani tymi samymi epitetami. Ale jedno jest ważne ... nie można wszystkich wsadzać do jednego worka.
2020-06-26 15:48
chociaż worek by się w tym przypadku faktycznie przydał
2020-06-26 16:02
2020-06-27 15:49
czyli właśnie opisywanie stereotypu, że takie zachowanie jest typowe
2020-06-26 18:12
2020-06-26 19:58
Haha bo Ci co jeżdżą samochodami to sami święci, a najlepsze jest to, że większość rowerzystów jeździ też autem i jak w tym przypadku przedstawisz statystykę czarnych owiec??
2020-06-26 20:12
najwięksi chamusie to jednocześnie rowerzyści i kierowcy...
2020-06-26 22:13
Znam osoby z którymi za cholerę nie wsiądę więcej do auta. Znam osoby z którymi wolę nie jeździć na rowerze. O dziwo, są osoby które należą do obu grup.
A tu, mamy poprostu sfrustrowanego małego człowieczka,
Znam osoby z którymi za cholerę nie wsiądę więcej do auta. Znam osoby z którymi wolę nie jeździć na rowerze. O dziwo, są osoby które należą do obu grup.
A tu, mamy poprostu sfrustrowanego małego człowieczka, który poczuł moc, by wyżyć się na dzieciach. Równie dobrze mógł wyskoczyć z Audi, Citroena, hulajnogi czy iść pieszo.
Jest po prostu smutnym frustratem, który niestety również jeździ rowerem typu gravel po mieście, co już samo w sobie dużo mówi o nim...
2020-06-26 16:17
2020-06-26 16:57
2020-06-26 22:43
samo dojdzie...
2020-06-26 17:28
No tak, kierowcy blachosmrodów tacy nie są.
2020-06-26 18:07
Słowa to też agresja. Nie można napisać zwyczajnie-"kierowcy samochodów". Ale Ty oczywiście musisz kogoś zdeprecjonować, obrazić... Mimo wszystko życzę miłego dnia :)
2020-06-26 22:08
ped**arz? Haha you so funny!
Blachosmrod? Auka, to boli, jesteś okrutny.
Sam jeżdżę autem i rowerem, z codziennej obserwacji widzę że w każdej grupie znajdą się sfrustrowani życiem ludzie, co nie widza
ped**arz? Haha you so funny!
Blachosmrod? Auka, to boli, jesteś okrutny.
Sam jeżdżę autem i rowerem, z codziennej obserwacji widzę że w każdej grupie znajdą się sfrustrowani życiem ludzie, co nie widza poza czubek swojego nosa.
Czy wszyscy rowerzyści są d**ilami na dwóch kółkach nie. Czy wszyscy kierowcy są d**ilami za kierownicą? Też nie.
Nie jest to kwestia środka lokomocji a charakteru użytkownika: niektórym to kijka i kółka bym nie dał prowadzić patrząc na ich agresję i nienawiść do innych, co dopiero pojazd mechaniczny.
2020-06-26 22:55
Proszę wskaż w moim komentarzu, gdzie napisałem, że ped**arz to jest zabawne określenie? Nie lubię takich nadużyć i manipulacji. To one właśnie tworzą konflikty :)
2020-06-27 08:41
Jak ktoś napisał blachosmrod to się oburzyles, ale jak co chwila ktoś rzuca ped**arzem to cisza, jak zaklęty w kamień. Sam fakt że nie zareagowales na tak agresywne sformulowanie pokazuje jaki masz pogląd
2020-06-26 17:56
Typowy to jesteś Ty marny janusz :)
2020-06-26 19:54
ale większość jest normalna z tego co widzę, nie dorabiają ideologii do jazdy rowerem i nie muszą nadrabiać bryczesami.
2020-06-27 11:16
problem w tym, ze ci kierowcy po prostu przejezdzaja po czlowieku i odjazd z powrotem pod obore.
2020-06-27 12:23
Typowy PiSowiec.
2020-06-27 19:14
Sam sie oceniłeś w podpisie
2023-04-22 18:28
Przedstawiłeś długą listę choć ani ty, ani ja nie wiemy co tam zaszło. Nie spotkałem się nigdy z sytuacją, że rowerzysta najeżdża na grupę prawidłowo idących ludzi i dodatkowo zaczyna ich bić. A w autobusach jest wspólne miejsce rower/wózek więc kto pierwszy ten lepszy. Na ogół się mieszczą razem.
2023-06-26 05:29
2020-06-26 15:35
Sprzęt od stóp do głów za tysiące a jazda po chodniku :D
2020-06-26 16:03
2020-06-26 16:23
To zwykły śmieć. Mam nadzieję że trafi do odpowiedniej celi i po pobycie tam nie będzie już w stanie wsiąść na rower.
2020-06-26 17:04
wszędzie teraz tą kostkę układają, wcale się nie dziwię, że jechał chodnikiem
2020-06-26 19:30
JA mam tylko pytanie czy ten film byl krecony kamera VHS z drugiej polowy lat 90? Czy policyjny informatyk go tak zmasakrowal?
2020-06-26 23:44
2020-06-26 15:35
powinien znaleść równego sobie ma szczęscie że na mnie ni trafił salonowy rowerzysta
2020-06-26 15:56
Ja bym chciał na Ciebie na trafić. Może jutro 15 za garażami, chciałbym zobaczyć jaki jesteś groźny
2020-06-26 16:04
Czy taki się urodziłeś.
2020-06-27 10:23
2020-06-26 15:57
Nie dogonił by Cię?
2020-06-26 16:00
Kozak w necie p**** w świecie
2020-06-26 16:15
2020-06-26 16:05
2020-06-26 17:58
Trampek jaki kozak :)
Buhaha.
Internetowy napinacz.
2020-06-26 18:44
Znalezc
2020-06-26 23:47
ale znalazłem kompromisowe rozwiązanie problemów, rozwiązuję problem jednoczesnie siła i umysłem, jak z bani pociągnę to nie ma kozaka, który by lekcji zycia nie zrozumiał, kask rowerowy uniemozliwia przysłowiowe
ale znalazłem kompromisowe rozwiązanie problemów, rozwiązuję problem jednoczesnie siła i umysłem, jak z bani pociągnę to nie ma kozaka, który by lekcji zycia nie zrozumiał, kask rowerowy uniemozliwia przysłowiowe pukniecie bezpośrednio w pusty łepek, ale rozwazajac problem smiało mozna podejrzewac, ze ten kask chroni tylko czaszke w której nic nie ma oprcz agresji, dlatego mozna z bani walic w nos, bedzie mial nos wyczulony na przyszlosc
2020-06-26 15:36
Gruby typ w obcisłych gaciach na szosie. Czego nie rozumiecie?
2020-06-26 16:01
gravel to nie szosa. nie ublizaj!
2020-06-26 21:23
cienkie oponki to szosowka
2020-06-27 21:29
Cienkich opon nie widziałeś. Szosy od turystycznego roweru nie odróżniasz
2020-06-28 12:37
2020-06-26 16:05
2020-06-26 20:42
To nie szosa ani przełaj. Takie nie wiadomo co dla spaslaków.
2020-06-26 21:17
A miało być aerodynamicznie coś nie wypaliło jak z tymi rakietami z NASA xD
2020-06-26 22:57
Szkoda że dwa razy nie mogę dac kciuka górę za ten komentarz.
2020-06-27 18:45
w obcisłych gaciach na szosie ale szanuję młodzież, bo pamiętam jak to było.
W tym wieku chlapnie się coś czasami ale taka reakcja świadczy naprawdę źle o tym człowieku.
2020-06-26 15:36
Ale kozak, pobił dzieci. Szacun jesteś wielki.
2020-06-26 17:12
miałeś do czynienia w ostatnim okresie z 'tymi dziećmi'? nie chciałbyś mieć do czynienia z grupą takiej młodzieży...nie wiem co tamci odpierd..... ale pewnie coś było skoro człowieka poniosło. najgorsze jest to, że szczyle są bezkarni a człowiek ma problem
2020-06-26 18:33
Rzucił się z pięściami na małolatów, bo zablokowali mu drogę na chodniku. Sprowokowali go złym dotykiem... Ogarnij się, bo sam masz chyba sam masz problem. A przy okazji, młodzież to też ludzie.
2020-06-29 11:26
izi izi, co się podniecasz? facet zgłosił się na policję i zaraz się dowiesz co było przyczyną takiego a nie innego zachowania. kręcenie filmików jest teraz w modzie, dla odsłon i fejmu małolaty posunął się do wszystkiego...
2020-06-27 20:37
znajdżmy go przed policją
Portal trojmiasto.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii.