2016-12-19 12:45
Wszyscy mają gęby pełne frazesów o demokracji, ale postępują tak, by broń boże nie okazało się, że to ci drudzy mają rację
2016-12-19 13:17
Ale że co? Podczas głosowania pusowcy zablokowali mównicę?
2016-12-19 13:17
Posłowie PiS musieli uciekać przed Polakami jak szczury a radni Gdańska nie mieli takiego problemu.
2016-12-19 13:20
A gdzie uciekali? Przed tymi co się kładli na ulicy i udawali rannych? Przed Polakami PiS nie ucieka tylko unika konfrontacji z bydłem zwanym POlacy.
2016-12-19 13:32
Tylko czerwone PiSoiwskie piotrowicze mówią o Polakach bydło
2016-12-19 13:39
2016-12-19 17:18
nie o Polakach. To wbrew pozorom roznica.
2016-12-20 06:47
Dokładnie. Teraz się to nazywa "pierwszy sort".
2016-12-19 18:47
Tak Budyń i jego przy*upasy szanują historię i tradycję miasta. W tyle mają propozycje mieszkańców. Dość rządów tej bandy.
2016-12-19 19:07
2016-12-19 12:46
Spokojnie.Przyszłe rondo w Rumi ma mieć imię Rotmistrza Pileckiego.Widać dla gdańskich radnych z poprzedniego układu to nie pasuje bo nie po linii partyjnej.Ale dzisiaj mamy wielki dzień.Ponownie pracujemy krócej.Kobiety
Spokojnie.Przyszłe rondo w Rumi ma mieć imię Rotmistrza Pileckiego.Widać dla gdańskich radnych z poprzedniego układu to nie pasuje bo nie po linii partyjnej.Ale dzisiaj mamy wielki dzień.Ponownie pracujemy krócej.Kobiety do 60-tki a mężczyźni do 65.I to dobra zmiana.W końcu 1-szy rząd w historii spełnia obietnice wyborcze(nie,nie jestem z PiS właściwie za nikim nie jestem ale widać że obecny rząd dba o ludzi).Co do Bartoszewskiego mimo kontrowersji była to również osoba-patriota dbająca o dobro Polski.
2016-12-19 13:03
To teraz zastanów się chwilę nad obniżeniem wieku emerytalnego.
Po przekroczeniu wieku emerytalnego pracownik nie jest chroniony i najpewniej zostanie zwolniony.
Z czystego rachunku ekonomicznego wynika, że
To teraz zastanów się chwilę nad obniżeniem wieku emerytalnego.
Po przekroczeniu wieku emerytalnego pracownik nie jest chroniony i najpewniej zostanie zwolniony.
Z czystego rachunku ekonomicznego wynika, że mniejszy okres odkładania składek - mniejsza "odłożona" kwota - mniejsza emerytura.
Czasy trochę się zmieniły i warto byłoby się do tego dostosować. Żyjemy coraz dłużej.
Obecnie praktycznie każdy kończący szkołę średnią idzie na studia, co dodatkowo przesuwa moment, w którym się wchodzi na rynek pracy (w czasie studiów raczej mało kto pracuje na umowie o pracę). Dodatkowo mamy społeczeństwo, które się starzeje, więc coraz mniej pracowników utrzymuje coraz więcej emerytów. Składki muszą pójść w górę, co spowoduje wzrost kosztów produkcji i podwyżkę cen.
2016-12-19 13:07
Jak bym czytał POkemona.Po za straszeniem nie zrobiliście nic łajdacy.
2016-12-19 13:39
a przeczytales chociaz post? Oczywiscie, ze nie
2016-12-19 13:49
Nie warto tuch bredni czytać.
2016-12-19 17:19
2016-12-19 13:09
Ok wg Ciebie pracować do 100? Spokojnie emeryci wojskowi i z dawnego układu którym teraz obniżono na pewno chętnie się podzielą kasą.Jak każdy będzie miał po 1500 zł to starczy.
2016-12-19 13:17
Wg mnie powinno się pracować tyle, żeby przy końcowym rachunku wyszło 0.
Zrównywanie emerytur nie ma nic wspólnego ze sprawiedliwością.
2016-12-19 17:21
Kiedy wprowadzono emerytury po wojnie srednia zycia byla ponizej 60.
Dzis jest w okolicach 80. Dodatkowo wtedy nie bylo prawie wcale emerytow (niestetety wojna swoje zrobila). Niedlugo bedzie 2 pracujacych
Kiedy wprowadzono emerytury po wojnie srednia zycia byla ponizej 60.
Dzis jest w okolicach 80. Dodatkowo wtedy nie bylo prawie wcale emerytow (niestetety wojna swoje zrobila). Niedlugo bedzie 2 pracujacych na jednego emeryta.
Ten system musi sie wywrocic, bo to zwykla piramida finansowa. Niczym nie rozni sie od Amber Gold. No, moze tym, ze AG moglem olac, a ZUS placic musze.
2016-12-19 13:12
Z zusu nic nie dostaniemy, więc wolę tyrać za darmo do 65 niż do 67 roku życia.
2016-12-20 01:30
Potyrasz jeszcze troche, no chyba ze stac Cie na oplacenie sobie reszty zycia.
Jesli Cie stac, to warto zauwazyc, ze wtedy przeciez mozesz po prostu przestac pracowac w wieku 65, a emeryture dostalbys pozniej.
Nielogiczna jest Twoja wypowiedz
2016-12-19 13:15
A kto dożyje 67 lat w tym stresie i pogoni za pieniądzem. Oczywiście żyjemy dłużej ale zależy gdzie. Np. w takiej Norwegii żyjesz bezstresowo i doczekasz emerytury. A u nas jak chcesz pracować do 70 to też nikt Ci nie
A kto dożyje 67 lat w tym stresie i pogoni za pieniądzem. Oczywiście żyjemy dłużej ale zależy gdzie. Np. w takiej Norwegii żyjesz bezstresowo i doczekasz emerytury. A u nas jak chcesz pracować do 70 to też nikt Ci nie zabrania. A ta ochrona przed zwolnieniem to fikcja gdyż pracodawca zazwyczaj zwalnia przed początkiem okresu ochronnego. Tak więc powielasz agitację i kłamstwa wcześniejszego rządu.
2016-12-19 13:16
Dokładnie.Połowa facetów nie dożywa emerytury.
2016-12-19 21:36
Wystarczy tyle nie chlać.
2016-12-19 13:34
PiSowski motłoch 10%ę rozda a resztę ukradną misiewicze
2016-12-19 17:11
a teraz ty sie zastanów, o czym piszesz. Doprowadziliście do tego , ze ludzie (sporo) pracują na umowach śmieciowych. W związku z tym, możemy pracować i 200 lat, ale w ZUS nic kasy nie przybędzie-kumasz?A co z tą bandą,
a teraz ty sie zastanów, o czym piszesz. Doprowadziliście do tego , ze ludzie (sporo) pracują na umowach śmieciowych. W związku z tym, możemy pracować i 200 lat, ale w ZUS nic kasy nie przybędzie-kumasz?A co z tą bandą, która przechodzi na wczesniejsze emerytury?Święte krowy?Albo płaci każdy, niezaleznie od rodzaju umowy(i wtedy bedzie nawet taniej), i zero przywilejów, wszyscy pracują tyle samo lat.
2016-12-19 21:01
ty baranie KOD-owany przez PO, pracuj nawet do 80 na komarowskiego i jego bandę
2016-12-19 21:38
Pierwsza klasa od 20 lat, emerytura od 40!
2016-12-19 23:53
Przyjdzie nowe to się zmieni
2016-12-19 12:47
Tylko Gdańsk może mieć takie autorytety, które dostają L4 z obozów koncentracyjnych!
2016-12-19 12:59
Jak można coś takiego napisać?! Mógł byś się powstrzymać od takich komentarz.
2016-12-19 13:02
2016-12-19 13:02
Wg nich lepiej nazywać wszystko na cześć tow. Piotrowicza
2016-12-19 13:09
Normalnie ziewam jak czytam po raz kolejny Piotrowicz.Możecie coś nowego wymyślić? Może coś o komuchu bartoszewskim?
2016-12-19 13:23
Proponowali Piotrowicza czy Pileckiego? Pileckiego, więc nie kłam komuszku.
2016-12-19 13:36
A Pilecki był w tym AK co rodzice Kłamczyńskiego ? Bo w tym dawali nagrody - wille, stanowiska .... To jak PiSowski ubeku popierający towarzysza Piotrowicza w niesieniu "demokracji" ?
2016-12-19 14:22
Uważam że osoby będące w PZPR niezależnie od intencji nie powinny pełnić funkcji publicznych. Wytykam tobie tylko kłamstwo. PiS nie zaproponował komucha Piotrowicza tylko bohatera Pileckiego, więc odnoś się merytorycznie.
PS. nie każdy ukazujący wasze łgarstwa jest od razu fanatykiem PiSu.
2016-12-20 17:26
Niedługo Piłsudski będzie komuchem a Piotrowicz patriota i bohaterem. Żal mi was
2016-12-19 13:42
2016-12-19 13:36
2016-12-19 20:55
Ale to co powiedział jest prawda został zwolniony w nie dokonca wyjaśnionych okolicznościach do niedawna na wiki nawet było ze ze względu na zły stan zdrowia dzięki staraniom czerwonego krzyża wiec zamiast szczekać ocen
Ale to co powiedział jest prawda został zwolniony w nie dokonca wyjaśnionych okolicznościach do niedawna na wiki nawet było ze ze względu na zły stan zdrowia dzięki staraniom czerwonego krzyża wiec zamiast szczekać ocen to moralnie konfrontując postawa maksymiliana kolbe który chcąc oszczędzić dzieciom cierpienia ze strachu zgłosił się na ochotnika dok impet gazowej
2016-12-19 13:00
jednak czytalem "Inny swiat" Gruzinskiego. Tam tez opisane jest, ze w sowieckim lagrze zdarzaly sie niezwykle rzeczy. Chcieli cie zaharowac na smierc, ale jak zaczynales strajkowac to glupieli.
Nie mam
jednak czytalem "Inny swiat" Gruzinskiego. Tam tez opisane jest, ze w sowieckim lagrze zdarzaly sie niezwykle rzeczy. Chcieli cie zaharowac na smierc, ale jak zaczynales strajkowac to glupieli.
Nie mam pojecia jak tu bylo. Ale nim wydam opinie wolalbym zapoznac sie z konkretna dokumentacja, bo wszystko co slyszlaem do tej pory to byly OPINIE, a nie FAKTY.
Operujmy na faktach, prosze.
2016-12-19 13:51
Do czasu relacji Pileckiego o zagładzie więźniów nikt nie wiedział o tym co dzieje się w obozach. Opinia publiczna świata dowiedziała się jeszcze później.
Reżimy propagandowo dbają o zachowanie resztek dobrego
Do czasu relacji Pileckiego o zagładzie więźniów nikt nie wiedział o tym co dzieje się w obozach. Opinia publiczna świata dowiedziała się jeszcze później.
Reżimy propagandowo dbają o zachowanie resztek dobrego wizerunku, więc wspaniałomyślnie mogli zwolnić grupę schorowanych więźniów, szczególnie gdy maszyna zagłady nie była rozpędzona. W sprawę Bartoszewskiego włączony był Czerwony Krzyż.
2016-12-19 13:02
Twoim ulubieńcy uciekali ostatnio przed Polakami, jak te szczury pod ochroną policji
2016-12-19 13:23
Język nie pali jak nazywasz to bydło Polakami?
2016-12-19 13:37
komusze bydło z PiS u ?
2016-12-19 13:12
frazę "Przygody profesora w Auszwic". :)
2016-12-19 13:14
2016-12-19 13:33
2016-12-19 13:35
Na obrzucenie cie g*wnem szkoda g*wna
2016-12-19 13:38
wiedziałbyś, że takich przypadków było niemało
Niemcy wypuszczali ludzi z obozów aby pokazać jacy są ludzcy i wspaniałomyślni
2016-12-19 21:01
Taaak wierzysz w takie przypadki? Czy już lewackie media sprawiły ze nie wyciągasz logicznych wniosków ? Pomysł o maleńkich dzieciach gdzie wspaniałomyślność i dobroć okupanta? Kiedy wprost z wagonu maszerowały nic nawet
Taaak wierzysz w takie przypadki? Czy już lewackie media sprawiły ze nie wyciągasz logicznych wniosków ? Pomysł o maleńkich dzieciach gdzie wspaniałomyślność i dobroć okupanta? Kiedy wprost z wagonu maszerowały nic nawet nie wiedząc prosto do komór bo były nie przydatne do fizycznej pracy . Nie gadaj glupot to był kolaborant sprzedał akowców bo kilka dni później Niemcy zrobili czystki i wszystkich wyłapali bez szpiega nie dali by rady. Zwykła k i kolaborant ! Do Żydów nic nie mam ale widać ze i u nich trafiają się ludzie obdarci z moralności
2016-12-19 21:37
Bywało i tak, co nie zmienia faktu, że z biografii Bartoszewskiego zrobiono hagiografię. A prawda jest taka, że potrafił się odnaleźć w każdej sytuacji i wspinać po plecach innych.
2016-12-20 01:33
Czy istnieje jakies rzetelne zrodlo mowiace o tym?
2016-12-19 14:12
skandaliczny brak wiedzy historycznej i g*wniarska wypowiedź
2016-12-19 14:36
Przecież sam Pilecki we wspomnieniach pisał, że trzech jego współpracowników z konspiracji Niemcy zwolnili z obozu i wyszli oni na wolność.
A konspiracje w Auschwitz, to nie Pilecki organizował. Pierwsi byli polscy socjaliści, np. Stanisław Dubois.
2016-12-19 15:29
z tego co wiem to tow. Józef Cyrankiewicz już w obozie nienawidził patrioty Pileckiego.
2016-12-19 15:50
A czy przypadkiem honorowym obywatelem Gdańska nie jest Adolf H? Znany austriacki malarz pokojowy?
2016-12-19 22:25
SS-man Ginter też.
2016-12-19 20:15
O dureń, pisowski mieszka w Trójmieście...a to niespodzianka...
2016-12-19 22:19
Czasami zwalniani z obozu,fakt,że rzadko!Czy Bartoszewski byłby godny placu gdyby go Niemcy lub Rosjanie zabili?To że był patriotą,walczyl w Powstaniu Warszawskim to dla PIS "patriotów" za mało!!!!!
2016-12-20 06:11
Dostał L4 bo mu dym z kominów na płuca szkodził.
2016-12-19 12:48
poszła opinia mieszkańców o wiadrowni. PO zawsze miało w nosie mieszkańców.
2016-12-19 13:01
Juz wolalbym, np. Inki, czy Pokoju.
2016-12-19 14:13
2016-12-19 16:04
i chyba nie bardzo to po polskiemu
jak tak można było przetłumaczyć tę nazwę ?
2016-12-20 01:34
2016-12-20 01:36
tak, to jest historyczna, martwa nazwa.
Dzis sie wszyscy oburzaja, ze rezygnuje sie z Wiadrowni, podczas gdy miesiac temu nikt (lub prawie nikt) nie mial pojecia, gdzie owa Wiadrownia byla. No szczerze, kto wiedzial?
Co innego przypomniany Targ Weglowy. Targ Weglowy dzisiaj w formie parkingu dieslowego tak nota bene
2016-12-19 13:53
Plac Bartman'a, wielkiego oszusta który wyszedł z Niemieckiego Obozu Śmierci na L4 ze względu na zły stan zdrowia.
2016-12-19 14:37
Do pięt nie dorastasz człowiekowi, którego oceniasz
2016-12-19 12:48
nie zapominajmy, że profesor Bartoszewski uciekł z obozu w Oświęcimiu i całemu światu opowiedział o zbrodniach które mają tam miejsce,
2016-12-19 12:51
2016-12-19 13:42
hitlerowcy wypuszczali niektórych aby pokazać swoją wspaniałomyślność i ludzkie oblicze
czasem byli to tacy o których zabiegała (przekupstwem) rodzina, czasem była to zwykła loteria
2016-12-19 13:47
a później takie osoby otrzymywały pieniądze z różnych niemieckich źródeł. Więc nie ma co się dziwić, że tacy wypuszczeni do końca życia byli wdzięczni Niemcom za tę wspaniałomyślność.
2016-12-19 13:52
poza tym nie minęło 5 lat od śmierci, radni znowu olewają własne ustalenia żeby upamiętnić kolejną szemraną postać a raczej po to by wywołać kolejną wojenkę jako zasłonę dymną dla pospolitego krętacza Budynia.
2016-12-20 01:37
I rozumiem, ze polski bohater MUSI umrzec z rak wroga?
Brawo.
2016-12-19 14:35
2016-12-19 15:49
bytem nieistniejącym :) Bartoszewski nie miał siostry.
2016-12-19 15:57
2016-12-20 01:38
2016-12-19 23:47
nie miał siostry...
2016-12-20 01:38
2016-12-19 12:52
No przecież nie nazwano placu jako plac Witolda Pileckiego.Więc nie został uczczony bohater.No chyba,że prawisz o tym drugim,jak mu tam było? W sumie mało ważne.
2016-12-19 13:38
Kaczyński czy Piotrowicz ?
2016-12-19 13:41
2016-12-19 13:55
A to na pewno - wszak wśród sędziów którzy przyklepali Pileckiemu wyrok śmierci był Kryże.
2016-12-19 14:04
czyli pisowski kacyk
2016-12-19 15:51
Boni i Niesiołowski.
2016-12-19 14:11
Nieopatrznie zminusowałem zanim dostrzegłem sarkazm- za co przepraszam. Bardzo trafny komentarz.
2016-12-19 14:13
2016-12-19 14:21
UCIEKŁ? hahahaha
2016-12-19 15:52
kiedy mu nadano ten tytuł i na jakiej podstawie?
2016-12-19 15:57
2016-12-20 01:41
za wikipedia:
"W latach 19831984 i 19861988 był profesorem wizytującym w Instytucie Nauk Politycznych Wydziału Nauk Społecznych Uniwersytetu Ludwiga-Maksymiliana w Monachium (na tej uczelni także w
za wikipedia:
"W latach 19831984 i 19861988 był profesorem wizytującym w Instytucie Nauk Politycznych Wydziału Nauk Społecznych Uniwersytetu Ludwiga-Maksymiliana w Monachium (na tej uczelni także w Instytucie Nauki o Mediach w latach 19891990). Między 1984 a 1986 gościnnie wykładał na Katolickim Uniwersytecie Eichstätt-Ingolstadt. W 1993 był recenzentem pracy doktorskiej Jana Tkaczyńskiego na tej uczelni. W roku akademickim 19851986 wykładał na Wydziale Historii i Nauk Społecznych Katolickiego Uniwersytetu Eichstätt w RFN. Od 1988 do 1989 wykładał w Katedrze Nauk Politycznych na Wydziale Filozoficznym Uniwersytetu w Augsburgu."
O dziwo to stanowisko wymaga dzis stopnia doktora. Chyba, ze honorowy doktorat wystarcza:
https://pl.wikipedia.org/wiki/W%C5%82adys%C5%82aw_Bartoszewski#Doktoraty_honoris_causa
Banach formalnie tez nie napisal doktoratu, choc go obronil :)
2016-12-19 20:35
Idz kawały dzieciom opowiadać. Uciekł hahahah. Uciekł do braci z izraela
2016-12-19 20:57
jaki profesor...czego ? On był profesorem takim jakim jest Bolek Wałęsa
2016-12-20 01:42
"W latach 1983-1984 i 1986-1988 był profesorem wizytującym w Instytucie Nauk Politycznych Wydziału Nauk Społecznych Uniwersytetu Ludwiga-Maksymiliana w Monachium"
Polecam chocby tylko wikipedie.
2016-12-20 08:30
TW Wesoły Staruszek
2016-12-19 12:48
To jakaś kpina
2016-12-19 12:53
2016-12-19 12:54
Ostatni bastion komuchów się nadal POklepuje po pleckach.
2016-12-19 14:05
Towarzysz Piotrowicz ?
2016-12-19 16:55
być plac obozowego kapo , też fajnie , nieprawdaż !!!!!!!!
2016-12-19 19:55
Dzisiaj Prezydent Duda podpisał ustawę o obniżeniu wieku emerytalnego. Dotyczy to kilka milionów Polaków. Ile temu faktowi poświęciły wolne media takie jak TVN.
Wolne media mają w czterech literach kilka milionów
Dzisiaj Prezydent Duda podpisał ustawę o obniżeniu wieku emerytalnego. Dotyczy to kilka milionów Polaków. Ile temu faktowi poświęciły wolne media takie jak TVN.
Wolne media mają w czterech literach kilka milionów Polaków. Zero informacji na ten temat. Jak takie dziennikarskie indywidua jak: Pochanke,Kolendowicz, Werner, Kolenda-Zaleska i inne typy mogą mówić o wolnych mediach? Jerzy Urban zbiera owoce swojej działalności.
2016-12-19 22:37
A i ile tej emerytury będzie? Trzydzieści procent? To jest dopiero oszustwo!
2016-12-19 12:48
Podczas wojny bardziej bałem się Polaków niż Niemców.
2016-12-19 13:10
Mieszkałeś w Jedwabnem?
2016-12-19 13:21
No właśnie. Ty pewnie mieszkałeś. Do dziś nie zbadano tego co się tam stało. A cała reszta, to domysły.
2016-12-19 13:42
gdzie ty zyjesz na marsie?
2016-12-19 13:51
Być może inne osoby to przeczytają. Decyzję o szybkim przerwaniu ekshumacji (a tym samym dokonaniu rzetelnych badań i ustaleń naukowych) w Jedwabnem podjął L. Kaczyński.
Trzeba bowiem zdawać sobie sprawę,
Być może inne osoby to przeczytają. Decyzję o szybkim przerwaniu ekshumacji (a tym samym dokonaniu rzetelnych badań i ustaleń naukowych) w Jedwabnem podjął L. Kaczyński.
Trzeba bowiem zdawać sobie sprawę, że ziemie te (jedwabne i okolice) w 1941 roku były zajęte przez Niemców. Nic na ziemiach zajętych przez Niemców nie działo się bez zgody czy inspiracji Niemców.
Na chwilę obecną de facto możemy sobie tylko gdybać na temat tego co tam się stało.
2016-12-19 14:03
Stało się to, że Polacy wymordowali swoich sąsiadów, Żydów.
To fakt.
To samo działo się na całym wschodzie (od Litwy, przez ziemie białoruskie i ukraińskie, aż po Rumunię) znajdującym się pod
Stało się to, że Polacy wymordowali swoich sąsiadów, Żydów.
To fakt.
To samo działo się na całym wschodzie (od Litwy, przez ziemie białoruskie i ukraińskie, aż po Rumunię) znajdującym się pod niemiecką kontrolą. Niemcy tu chętnie wyręczali się gorliwymi "miejscowymi". Jedwabne nie jest tu niczym szczególnym.
A i w polskiej historii IIws, nie jest to postawa odosobniona -postawa, bo tak haniebnych działań na tę skalę więcej chyba nie było (kolejne mordy cywili mamy dopiero później, gdy zajmą się tym tzw. "żołnierze wyklęci"), ale postawy indywidualnych Polaków już tak (szmalcownicy, albo popłuczyny po ONRze, które wszczęły tzw. pogrom wielkanocny w Warszawie - 1940 itp.)
Ucz się, Kolego, prawdziwej historii, żeby się czasem nie powtórzyła...
2016-12-19 14:10
Rozmowa dotyczy Jedwabnego. A na ten temat niestety niewiele wiemy.
Ucz się Kolego dociekać do prawdy, do źródeł, a nie polegać na pseudoopracowaniach przyjętych pod z góry założone tezy.
Tylko bowiem to jest interesujące. I tylko to umożliwia zapoznanie się z prawdziwą historią i jej kontekstami.
2016-12-19 14:21
Znaczy mają w tym swój interes żeby mącić i obarczać winą Polaków
2016-12-19 18:00
Poczytajcie co tam się stało.
2016-12-19 14:24
Niemców było widać, było można ich rozpoznać. Polacy też byli niestety po stronie Niemców i było sporo takich zdrajców, donosicieli. Tak samo Żydów. O to właśnie chodziło, że nie wiadomo komu można było zaufać. Nie wybielam go, ale ten przykład akurat jest kiepski
2016-12-19 15:43
Bartoszewski bardzo przysłużył się Niemcom - w zamian za to został zwolniony z obozu. Dlatego Bartoszewski bał się Polaków - zwłaszcza tych którzy wiedzieli co B. zrobił.
2016-12-19 18:17
Kłamiesz.
2016-12-19 12:49
Wszystko robią dla PR, a nie dla ludzi. Zapłacą za to cenę polityczną.
2016-12-19 13:03
2016-12-19 13:48
bo kto jak kto ale to Bartoszewski jest kojarzony z magdalenkowym układem pookrągłostołowym a później z umiłowaną partią PO.
Radni mieli szanse wbrew swojej przynależności pokazać, że mają kręgosłupy i wybrać w
bo kto jak kto ale to Bartoszewski jest kojarzony z magdalenkowym układem pookrągłostołowym a później z umiłowaną partią PO.
Radni mieli szanse wbrew swojej przynależności pokazać, że mają kręgosłupy i wybrać w niczym przecież nie uwłaczające nazwy czy to plac Pileckiego czy plac Wiadrowników.
Niestety po raz kolejny pokazali jakie to miernoty wybierane są do władz samorządowych.Żaden nie odważył się nosa wychylić i zagłosować inaczej niż pryncypał kazał.
2016-12-19 13:38
tak płacą że od kiedy powstało PO to niepodzielnie rządzą w Gdańsku.
2016-12-19 12:49
Czyli kazda ze stron szla w zaparte i zapewne nikomu nie przyszlo do glowy zeby pojsc na kompromis i wybrac nazwe historyczna, czyli Plac Wiadrownikow. Zenada :/
2016-12-19 12:50
A Pomaska o mentalności gimbusa nie biegała ze smartfonem w ręku i histerycznym krzykiem "ścierkę mi wyrwał, moje narzędzie pracy" ?
2016-12-19 12:58
Gdyby nie pozamiatano pana tik taka, to już od dawna zanieczyszczała by powietrze w jakimś ministerstwie.
2016-12-19 14:07
"najlepsze" co zrobiła i zrobi
2016-12-19 15:57
"Za młoda jest, żeby się puszczać. Kobiety to się zaczynają puszczać po sześćdziesiątce, kiedy jest już za późno"
2016-12-19 20:16
następny ograniczony z pisu, bez szarych komórek:)
2016-12-19 21:10
następny KOD-owany przez PO z uszkodzonym kodem genetycznym
2016-12-19 21:27
autor tego komentarza to rzeczywiście brzmi jakby miał mentalność co najmniej profesora...
Portal trojmiasto.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii.