2017-09-11 13:17
Po oddaniu 18 litrów krwi, można jeździć za darmo.
2017-09-11 13:19
2017-09-11 13:22
no chyba że rozcieńczę piwskiem
2017-09-11 13:27
2017-09-11 14:07
2017-09-11 16:25
2017-09-11 13:30
Jak zacznie się szybko to jeszcze w młodym wieku można jeździć free.
*- Pod warunkiem oddawania regularnie co 2 miesiące.
2017-09-11 15:34
A nie osocze jest co 2 m-ce a krew co 1 m-c? Mogę nie być na bieżąco,dawno oddawałem krew,pamiętam,że chyba co miesiąc.
2017-09-11 13:47
Potwierdzam, w wieku 34 lat mam komunikację za darmo. Zacząłem jako nastolatek, potem w miarę regularnie oddawałem.
Zdobycie odznaki ZHDK I stopnia nie sprawiło jednak, że przestałem oddawać. Czego to się nie zrobi dla dnia wolnego od pracy :D
2017-09-11 22:13
No ale ile krwi za to przelałeś hehe.
2017-09-12 11:14
2017-09-11 14:24
Nie każdy może.
2017-09-11 14:46
Ale pamiętaj ze to dotyczy tylko niemieckich wieswagenów na torach i Tureckich mietków spalinowych bo na SKM i PKM juz bedziesz musial płacic normalnie.
W porównaniu w kazdym kraju zachodnim dostajesz 30 euro za jednorazowe oddanie krwi na wykupieniu sobie posiłku regeneracyjnego .
2017-09-12 08:28
czemu kłamiesz? Przejazdy masz owszem, komunikacją miejską, ale nie przez rok a tak długo, jak obowiązuje ten zapis. A obowiązuje on od kiedy pamiętam czyli już ze 20 lat jak nie więcej. Oczywiście nie sposób przewidzieć do kiedy, bo przepis może zostać usunięty, ale póki co jest i działa. ZHDK jeżdżą za darmo.
2017-09-11 14:53
Nie dotyczy skm... Nawet znizki na pociag nie ma
2017-09-11 15:32
Ty oddajesz krew honorowo. Szpital, aby dostać twoją krew musi za nią zapłacić. RCKiK dostaje kasę za twoją krew, którą oddałeś za darmo, a ty dostajesz czekolady :)
2017-09-11 16:31
badać, przetwarzać, magazynować czy transportować za darmo a pracownicy również "honorowo" przychodzić do pracy i nie pobierać jakiejkolwiek pensji. A tak to zbijają takie kokosy na tej krwi, że ją wożą do szpitali Rolls-Roycami w złotych pojemnikach.
2017-09-11 23:46
RCKiK zarabia, bo inaczej by ich zamknęli, a skoro nie zamykają, to oczywiste że zarabiają. Ciekawe, że RCKiK z jakiegoś powodu nie pokazuje faktur za sprzedaż krwi. Ciekawe, że nie robią dokładnych wyliczeń co i ile
RCKiK zarabia, bo inaczej by ich zamknęli, a skoro nie zamykają, to oczywiste że zarabiają. Ciekawe, że RCKiK z jakiegoś powodu nie pokazuje faktur za sprzedaż krwi. Ciekawe, że nie robią dokładnych wyliczeń co i ile kosztuje. Dlaczego to wszystko jest utajnione? W Niemczech jest podobnie, tam RCKiK też zarabiają, ale do sprawy podchodzą uczciwiej i zyskiem dzielą się z dawcą. Część kasy bierze niemiecki RCKiK, a część kasy dawca i jest to uczciwe. W Polsce 100% kasy bierze RCKiK, a dawca dostaje czekolady o smaku mydła.
2017-09-12 08:10
to powinni zażądać od dawców dopłaty? Skoro to ich krew się tak źle sprzedała to chyba powinni też pokrywać straty.
2017-09-12 17:04
1. Dlaczego faktury za sprzedaż krwi i koszty eksploatacyjne są utajnione?
2. Dlaczego niemiecki RCKiK dzieli się kasą z dawcami, a polski RCKiK bierze całą kasę dla siebie?
2017-09-12 09:00
tylko autobusy, w skm trzeba płacić
2017-09-12 10:05
za krew juz nie ma bezplatnego przejazdu
2017-09-12 10:43
z tego co słyszalem, ale dowiem sie pod koniec roku ponieważ peknie 18 litr :)
2017-09-12 12:07
a to za krew sie jezdzi za darmoszke? a ja od lat chodze do banku nasienia i czekam kiedy nazbieram 18 litrow
2017-09-12 17:49
Kaszankę też dostanę?
2017-09-11 13:17
Ja wiem, to są koszty bo miasto traci wpływy z biletów ale patrząc z większej i szerszej perspektywy widzę same plusy: mniej korków, mniej wypadków, mniej inwestycji w śrutowanie ulic itp itd.
2017-09-11 13:20
Może ale tylko w wyobraźni np zwolenników kodu... najlepiej wszystko darmowe
2017-09-11 13:24
Może ale tylko w wyobraźni np zwolenników pisu... najlepiej wszystko darmowe
(wiem, wiem, ... ale durny komentarz to i durna odpowiedź)
2017-09-11 23:12
są miasta gdzie komunikacja miejska jest darmowa - nawet w Polsce
przykład - Kościerzyna
2017-09-12 08:37
2017-09-12 13:29
No ale jest można można
2017-09-12 10:08
Jak narazie Twój PiS jest lepszy od KOD , to partyjka ściśle lewicowa, przyjrzyj się dobrze temu co robi. Same rozdawnictwo a po bokach ściąga kasę z VAT jak się da próbując podnosić stawki. Pozdro Grażka!
2017-09-11 13:20
2017-09-11 13:24
kij z serwem piwo niech będzie
2017-09-11 13:22
ta bezpłatność będzie kosztować jakieś 300mln rocznie ( Gdańsk ) z kieszeni wszystkich mieszkańców płacących podatki.
2017-09-11 13:55
2017-09-11 15:01
W ramach uświadomienia, małe miasta mają podobny budżet na mieszkańca i u nich się opłaca, takich darmowych miast mamy w kraju 30 lub więcej.
2017-09-11 16:42
Niewielu przyjednych. W Gdańsku jego mieszkańcy dopłacaliby do podróży osobom, które tutaj żyją ale nie są zameldowane oraz turystom. No chyba że masz pomysł aby pozostawić dla tych w/w osób bilety i dołożyć kontrolę
Niewielu przyjednych. W Gdańsku jego mieszkańcy dopłacaliby do podróży osobom, które tutaj żyją ale nie są zameldowane oraz turystom. No chyba że masz pomysł aby pozostawić dla tych w/w osób bilety i dołożyć kontrolę dokumentów. Tylko wtedy mamy znowu system, w którym nadal trzeba utrzymywać druk, dystrybucję i sprzedaż biletów, urzędników wszystko to rozliczających i system kontroli.
Pamiętaj również, że przy takim rozwiązaniu to pracujący obywatele całkowicie sponsorują przejazdy wszystkim czyli tak naprawdę oni zapłacą więcej chociaż nie do końca świadomie.
2017-09-12 08:41
Proporcjonalnie przyjezdnych w małych miastach jest tyle samo, z okolicznych wiosek zjeżdżają na miejskie atrakcje, zakupy itd. nie licząc kurortów bo tam z kilkunastu stałych mieszkańców czasem robi się w sezonie kilka tysięcy i kto wtedy płaci?
Można?
Można!
Ale po co jak można sobie i innym komplikować życie.
2017-09-11 16:08
chyba wazny jest krwiobieg miasta.
2017-09-11 14:16
Z tym, że gdyby ludzie nieco tłumniej przesiedli się na komunikację publiczną, gdyby założyć skok o nawet 15% użytkowników, to nagle okazałoby się że komunikacja publiczna jest niewydolna.
W relacji, w
Z tym, że gdyby ludzie nieco tłumniej przesiedli się na komunikację publiczną, gdyby założyć skok o nawet 15% użytkowników, to nagle okazałoby się że komunikacja publiczna jest niewydolna.
W relacji, w której przed zmianą charakteru pracy codziennie jeździłem autobusem pojazdy były bardzo zatłoczone i komfort jazdy był znikomy. Ostatnio czasami jeżdżę SKM i w wakacje jest dość komfortowo ale z początkiem roku szkolnego jest niemiłosierny tłok.
Prawdę mówiąc, w Tallinie udostępnienie komunikacji dla mieszkańców bezpłatnie nie spowodowało rewolucji (na autobusy przesiedli się głównie piesi) ale w ciągu 3 lat od wprowadzenia systemu wpływy do budżetu miasta wzrosły o 20mln euro rocznie ponieważ aby uzyskać przywileje ludzie do tej pory tam nie zameldowani uporządkowali tą kwestię i zaczęli odprowadzać tam podatki (a zameldowało się "tylko" 25tys. osób w mieście liczącym obecnie około 440tys. mieszkańców).
Może taki aspekt finansowy przemówiłby do rozsądku naszym lokalnym włodarzom? Trzeba myśleć perspektywicznie. Kolega od 11 lat jeździ samochodem na tablicach NKE bo płaci m.in. niższe OC...
2017-09-11 15:04
i to jeszcze wśród urzędników i polityków?
2017-09-11 14:29
I tak ludzie wolą auto nawet jak darmo będzie to będą narzekać ze tu przydatnej ze tam przystanek być się przydał a inni ze tu za dużo przystanków i dlatego długo się jedzie ...
2017-09-11 16:15
bo w tym miescie jest coraz gorzej. nie ma praktrycznie dnia bez awarii. czesto jest ich po kilka dziennie. miasto idzie w zla strone, robi sie nieprzyjazne do poruszania sie po nim komfortowo. Bo ktos glupi i chciwy
bo w tym miescie jest coraz gorzej. nie ma praktrycznie dnia bez awarii. czesto jest ich po kilka dziennie. miasto idzie w zla strone, robi sie nieprzyjazne do poruszania sie po nim komfortowo. Bo ktos glupi i chciwy chcial sobie zrobic tutaj warszafke za cene warunkow zycia mieszkancow. nie da soer budowac mieszkania na mieszkaniu bez konsekwencji pozniejszych.
W 2000 roku to tu sie jeszcze zylo. byly moze z dwie ulice ktore co jakis czas sie korkowaly. a awaria komunikacji budzila zadziwienie lub sensancje.
ale skoro wladza nie umie na siebie spojrzec krytycznie to nie wroze dobrze temu miejscu.. bedzie coraz gorzej i w koncu miasto samo zacisnie petle na szyi. moze wtedy prezydent sie obudzi jak mu sie samemu zacisnie.
2017-09-12 09:30
Teraz marzy mu się Bruksela.
2017-09-11 14:44
To niestety niewiele zmieni - podróżnych będzie podobna ilość z tą różnicą tylko, że teraz za część przejazdu płacimy wszyscy (w podatkach) a za pozostała część podróżny. Przy darmowej komunikacji wszyscy byśmy płacili
To niestety niewiele zmieni - podróżnych będzie podobna ilość z tą różnicą tylko, że teraz za część przejazdu płacimy wszyscy (w podatkach) a za pozostała część podróżny. Przy darmowej komunikacji wszyscy byśmy płacili za podróże części tylko osób. Poza tym dochodzi jeszcze kwestia np. inwestycji.
A najpierw to trzeba zmienić mentalność w ludziach. Większość jeździ autem nie dlatego że bilety są drogie a dlatego że w tramwaju czy autobusie nie ma jak się lansować i zwyczajnie ludzie są leniwi.
2017-09-12 08:45
Stara prawda "im wolniej jedziesz tym dłużej cię widzą" w korkach nabiera sensu.
Tak lansować to się można...
2017-09-12 09:35
raczej tu chodzi o komfort podróży...wybaczcie ale jak jeżdzę z pracy albo do pracy autobusem lini 111, to tylko modlę się by nie wszedł jakiś żulek czy bezdomny pachnący tak jakby wyszedł wprost z Sephory... ;/
przejedzie 1 czy 2 przystanki i wsyiada a smród pozostaje przez cały dzień...;/
2017-09-11 14:48
Ale bardziej realna jest np by bilety były po 1 zł zamiast obecnych ponad 3 zł
2017-09-11 14:59
Małym miastom się opłaca darmowa komunikacja a w trójmieście nie?
2017-09-12 18:14
Dokładnie
2017-09-11 23:45
Stanowczo nie ! Juz teraz jeździmy z patologia. Dajcie oddychac w komunilacji.
2017-09-12 07:19
nie ma niczego za darmo. przecież oddajemy około 3/4 naszych pensji na podatki więc wcale nie byłoby za darmo.
2017-09-14 15:56
tak, świetny pomysł w szczególności dla bezdomnych...
2017-09-11 13:18
Ceny biletów normalnych w środkach komunikacji są za drogie
2017-09-11 13:25
Trochę tak. w szczególności jak ktoś ma rodzinę. 4 osobowa rodzina znacznie taniej karnie się autem niż komunikacją publiczną. Powinno być odwrotnie
2017-09-11 23:41
Jak korzystasz z samochodu, to musisz wliczyć koszt parkowania, napraw, przeglądów i ubezpieczenia. W transporcie miejskim są bilety zniżkowe dla dzieci lub rodzinne.
Wszystko zależy od tego gdzie jedziesz.
rozwiń...
Jak korzystasz z samochodu, to musisz wliczyć koszt parkowania, napraw, przeglądów i ubezpieczenia. W transporcie miejskim są bilety zniżkowe dla dzieci lub rodzinne.
Wszystko zależy od tego gdzie jedziesz.
jeśli masz się kilka razy przesiadać, to samochód jest lepszy. Jeśli jedziesz gdzieś niedaleko, gdzie ciężko zaparkować, to już inna sprawa.
2017-09-12 03:00
Tym bardziej niedaleko to tylko samochodem. Przejechanie rodziny czteroosobowej jednego przystanku autobusem tam i z powrotem to ponad 20 zł
2017-09-11 14:14
Tramwaj rusza i gość próbuje wskoczyć do niego, potknął się , wpadł pod koła i obcięło mu rękę, ale nic, wstał i biegnie dalej, już chwycił się tramwaju ale znowu się potknął, ucięło mu nogę. Jeszcze bardziej się
Tramwaj rusza i gość próbuje wskoczyć do niego, potknął się , wpadł pod koła i obcięło mu rękę, ale nic, wstał i biegnie dalej, już chwycił się tramwaju ale znowu się potknął, ucięło mu nogę. Jeszcze bardziej się zmobilizował i znowu ruszył za tramwajem skacząc na jednej nodze, jak już był blisko ktoś podał mu rękę i w ten sposób wskoczył do tramwaju, po czym zdyszany wyjął plakietkę i zawołał, - bilety do kontroli !
2017-09-11 15:24
O bilecie 30-dniowym metropolitarnym na całe Trójmiasto za 230 zł.
To więcej niż za 90-dniowe w innych miastach.
2017-09-12 07:24
jeżdżę do pracy z Gdańska do Gdyni robiąc dziennie około 55 km w dwie strony i koszt przejazdu samochodem wynosi pomiędzy 250-300 zł więc nigdy w życiu nie skorzystałbym z takiej oferty jaką daje nasza miejska
jeżdżę do pracy z Gdańska do Gdyni robiąc dziennie około 55 km w dwie strony i koszt przejazdu samochodem wynosi pomiędzy 250-300 zł więc nigdy w życiu nie skorzystałbym z takiej oferty jaką daje nasza miejska "komunikacja". gdyby wychodziło 3 razy taniej to może bym się zastanowił. a tak mam wygodniej, cieplej zimą, chłodniej latem i przede wszystkim przynajmniej 2 razy szybciej.
2017-09-12 09:03
szczególnie skm ma bardzo drogie bilety
2017-09-14 12:12
2017-09-11 13:19
Masakra. Tym bardziej że miasto zafudowalo nam przesiadki zmieniając połączenia!
2017-09-11 14:07
O ile trwają 3-5 minut.
2017-09-11 14:56
w 4 minuty i jeszcze zdążyłeś nasmarować komentarz? Gratuluję. Mam nadzieję, że dożyję czasów, gdy ludzie zaczną komentować dopiero gdy przeczytają treść...
2017-09-11 15:41
To mam w żołądku.
2017-09-11 22:09
Ten "obszerny" artykuł to ściema i bajery.
Znamy realia codzienności i wiemy gdzie i jak się nas kopie w tyłek.
2017-09-11 15:03
Przesiadki i 30 minutowe oczekiwania na przystanku gdzie przez ten czas bilet kończy żywot i trzeba nowy kupić żeby dojechać trasę 10 min do punktu docelowego.
2017-09-11 19:55
Brak jest linii ZTM konkurencyjnych do SKM. Z założenia wszystkie dowożą ludzi do SKM, gdzie trzeba się prześąść i oczywiście kupić kolejny bilet. Dlatego to nieopłacalne.
2017-09-11 21:24
Nie rownolegle trasy komunikację miejskiej do SKM lecz wdrożenie systemu warszawskiego, gdzie Pani Prezydent płaci za przejazdy SKM i KM i w cenie biletu jest przejazd koleją.
2017-09-11 22:31
Bardziej się im opłaca tak jak jest teraz.
2017-09-12 09:32
2017-09-11 13:19
Dlaczego w Gdyni jestem skazany na kupno u kierowcy całego karnetu skoro potrzebuję jednego biletu? Dlaczego za jednorazowy przejazd nie mogę zapłacić zbliżeniowo?
Chyba znam odpowiedź:
Nie da się !!!
2017-09-11 13:22
Bo Gdynia to stan umysłu:)
2017-09-11 13:24
I tak zagłosujecie na Szczurka, to po co cokolwiek zmieniać?
2017-09-11 13:26
a ktoś wie dlaczego w automatach SKM nie można kupić dwóch biletów dobowych?
Strasznie to głupie.
Trzeba na dwa razy.
2017-09-11 13:31
cztery wykorzystam a co z piatym biletem???
2017-09-11 20:18
2017-09-11 13:51
Chcesz u kierowcy to ponosisz tego koszt, kierowca to nie kasa z biletami. Jedź do np. Rzeszowa gdzie bilet u kierowcy jest o 50 gr droższy niż w kiosku.
Pytanie jest inne dlaczego robicie z igły widły?
Chcesz u kierowcy to ponosisz tego koszt, kierowca to nie kasa z biletami. Jedź do np. Rzeszowa gdzie bilet u kierowcy jest o 50 gr droższy niż w kiosku.
Pytanie jest inne dlaczego robicie z igły widły? Taki sposób dystrybucji biletów jest dobrze przemyślany, zawsze się płaci okrągłą kwotę i kierowcy łatwiej wydawać. I niestety jeszcze się taki nie urodził, co by wszystkim dogodził, szczególnie internetowym malkontentom i znawcom wszystkiego.
2017-09-11 20:38
Kioski wymierają, a na nowych osiedlach po prostu ich nie ma.
Sytuację ratują automaty, o ile są i działają.
Jak ktoś więcej jeździ komunikacją (ale nie na tyle, żeby kupować okresowy), to może kupować w kiosku na zapas. Jeżeli jest to dosłownie kilka razy w roku, to nie ma sensu.
2017-09-11 14:32
Możesz pobrać aplikację dzięki której zapłacisz za parking , bilety komunikacji miejskiej i kolejki w całym kraju
Czego tego nie używasz ? Odp
Ciężko pomyśleć :) a w twoim wypadku pewnie się nie da :-)
A bilet pojedynczy kup w kiosku . Jak kierowca by sprzedawał po 1 bilecie to komunikacja by stanęła ...
2017-09-11 21:06
Możesz, skycasha se zainstaluj.
2017-09-11 13:24
Istnieje coś takiego bo mi nic o tym nie wiadomo.
Ja mieszkam w Gdańsku.
2017-09-11 14:25
Dlaczego nie ma cen z Tczewa? Się pytam się?
2017-09-11 14:58
Skoro owo Trójmiasto tak bardzo Ci przeszkadza, może zrezygnuj z komentarzy na tym portalu?
2017-09-11 15:14
Proszę, błagam wytłumacz mi dla czego, pragnę poznać twój unikalny tok rozumowania, którego wynikiem jest twój komentarz.
2017-09-11 15:18
Może ze względu na nazwę portalu? Skoro, jak twierdzisz, Trójmiasto nie istnieje...
2017-09-11 17:15
Trojmiasto.pl bez glownego hejtera duzo by stracilo. Bo kto bedzie zwalczal Gdynie w kazdym artykule (niezaleznie od tematu), na dodatek piszac nazwe miasta z malej litery? Osobnik podpisujacy sie jako S ma tutaj staly dyzur.
2017-09-12 06:30
Jak się jest z Gdańska, to się mowi, jestem z Gdańska. No a jak jesteś z dziury pod Gdańskiem, to mówią, jestem z trójmiasta. W sumie oprócz mieszkańców z okolic nikt nie wie co to jest Gdynia.
2017-09-12 08:38
Oczywiście. I oprócz grających w ogólnoświatową Monopoly, bo tam akurat na planszy jest Gdynia, a Gdańska jakoś brak. ;)
W Polsce pojęcie Trójmiasta funkcjonuje bardzo skutecznie, czy się to komuś podoba,
Oczywiście. I oprócz grających w ogólnoświatową Monopoly, bo tam akurat na planszy jest Gdynia, a Gdańska jakoś brak. ;)
W Polsce pojęcie Trójmiasta funkcjonuje bardzo skutecznie, czy się to komuś podoba, czy też nie - przy czym rozpoznawalność jego składowych jest podobna. A w skali światowej generalnie nie stanowimy jakiejś wielkiej atrakcji.
Nie wiem, czemu niektórych to Trójmiasto tak uwiera. Potencjał Trójmiasta jest większy niż samego Gdańska, każde miasto jest inne i ma swoje walory. Poza tym to razem stanowimy jedną z trzech największych aglomeracji w Polsce, co ma swój bardzo praktyczny wymiar.
2017-09-12 10:14
Wiec przestancie tak mówić ,sa trzy kapletnie różne wiochy!
Budyń jest mistrzem w ktenceniu lodów!
POkaze to dzis w aferze maffilnej w twp ... Jak to sie nazywa jak władza kręci lody ze słupami z Wiednia???
2017-09-11 13:25
Trójmiasto tzw metropolitarny 240 zl w Warszawie bilet na metro autobusy skm tramwaje rowery 120 zł!!!! w warszawie przewozy komunikacja ok 70 % u nas ok 40 %! ludzie jada szrotami, bo taniej!!!
2017-09-11 13:42
Te hasło powinno być wpisane w herby przewoźników
2017-09-11 13:44
2017-09-11 15:01
i miały jednego prezydenta, tych samych urzędników i jeden budżet. Obecnie nie ma szans.
2017-09-11 15:30
a miast jest tam więcej niż 3.
2017-09-11 15:25
W Warszawie za 250 zł jest 90-dniowy na wszystko. U nas prawie za tyle samo 30-dniowy.
2017-09-11 13:28
2017-09-11 16:35
mogacy troche przytrzec nosa durniom z urzedu, wedlug ktorych komunkacja jest dla nich, by mogli sobie czym kierowac.
2017-09-11 17:39
Z mężem i synem jechaliśmy z Karwin do Wejherowa, tam i z powrotem prawie 50 pln na bilety. Dobrze że wkrótce kupujemy auto.
2017-09-12 17:51
Ortografia
2017-09-14 12:13
2017-09-11 13:28
Tam, gdzie rządzi w 100% PO zawsze jest najdrożej. Wspólny bilet obiecywany od lat jest droższy niż jazda czołgiem do pracy, ale za to są ciepłe posadki w mzkzg i premie dla członków zarządu.
2017-09-11 13:41
Najgorsze są podziały, suwerenność SKM, suwerenność Gdańska, suwerenność Gdyni... gdyby była współpraca, jedna taryfa, jeden bilet to byłoby zdecydowanie taniej. Trzeba więc współpracować, łączyć się, a nie dzielić.
2017-09-11 13:46
W Warszawie owszem rządzi PO, ale marszałkiem województwa jest człowiek z PSL, a nie jak u nas kumpel Budynia i Tuska.
2017-09-11 14:00
2017-09-12 09:35
2017-09-12 09:36
Poczekaj jak pisuary będą samodzielnie rządzić, to czasy Stalina będą wydawać ci się rajem
2017-09-11 16:38
ktory moglby troche przytrzec nosa durniom z urzedu miejskiego, a wedlug ktorych to komunkacja jest dla nich, by mogli sobie czym kierowac.
pasazerowie sa tu tylko pretekstem do istnienia ztm.
2017-09-11 13:29
SKM zawsze puszcza za krótkie składy jakby na złość robili... i zawsze ponad możliwości składu jest tłum ludzi a w dodatku teraz zacznie się włączanie grzejników w starych kiblach...Bilety drogie a komfortu zero... w ZKM
SKM zawsze puszcza za krótkie składy jakby na złość robili... i zawsze ponad możliwości składu jest tłum ludzi a w dodatku teraz zacznie się włączanie grzejników w starych kiblach...Bilety drogie a komfortu zero... w ZKM chociaż autobusy inwestują nowe Solarisy ale tez wcale nie lepiej
Zeby nie mozna bylo kupic biletu wewnatrz pociagu/autobusu to jakiś żart.... XXI wiek a takie zacofanie. Mam wrażenie, że u nas musi być zawsze na odwrót.
2017-09-11 16:05
A po pierwsze zaznaczcie, ze w Gdansku nie ma takich plac jak w Warszawie Krakowie czy Wroclawiu.
Stad o wiele wiecej nas kosztuje komunikacja (sa jeszcze obciazenia podatkowe na nia) Placimy rowniez za firme konrtrolerska.
2017-09-12 08:06
niż w Gdańsku. Spójrz do danych GUS
2017-09-11 20:33
Portal trojmiasto.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii.