2021-11-29 17:27
Opinia wyróżniona
4 lata temu w pociągu IC na tej samej trasie też pogryzły mnie pluskwy. PKP odrzuciło reklamację bo nie zawiadomiłam obsługi w trakcie podróży. Tylko, że reakcja alergiczna na ugryzienie pojawia się dopiero po jakimś czasie - odpowiednim żeby wysiąść z pociągu.
2021-11-30 12:48
"hotel Młyn" miejscowość Zavar - Słowacja , w pokoju pluskwy jak żółwie jak taka pluskwa uje..ła 8-letnie dziecko w nogę to wyskoczyła bulwa jak pomidor - sprawa od razu zgłoszona obsłudze. Menager hotelu stwierdził
"hotel Młyn" miejscowość Zavar - Słowacja , w pokoju pluskwy jak żółwie jak taka pluskwa uje..ła 8-letnie dziecko w nogę to wyskoczyła bulwa jak pomidor - sprawa od razu zgłoszona obsłudze. Menager hotelu stwierdził cyt. "to możliwe, że są tam owady" , normalnie scena jak z "Alternatywy 4" -co ten robak robi w mojej kitchen . Zrobione zdjęcie , zgłoszone pilotowi wycieczki i do biura podróży Rainbow , i co ? korporacja "Rainbow" wyparła się wszystkiego że takie zdarzenie miało miejsce - pokazała środkowy palec przez telefon. A to, że bezpośrednio za płotem hotelu stoi świniarnia tj. hodowla świń i latem je...ło gnojem na całą okolicę i wnętrze hotelu to : cyt. dział reklamacji " to są państwa subiektywne odczucia" . Na szczęście to był jeden nocleg na powrocie z wycieczki , ale takie traktowanie klienta to niestety standard w Europie Środkowej
2021-11-29 20:47
Identyczna sytuacje kilka lat temu mial moj chlopak, ktory podrozowal ze swoimi kolegami, naukowcami z USA. Chyba bysmy padli ze wstydu, gdyby ich tez pogryzly...Niestety nie zawsze wiadomo od razu, co sie dzieje.
2021-11-30 16:31
W USA nie ma robactwa, a to ciekawostka
2021-11-29 19:20
Nauczyli je czytać (z biletu, żeby wiedzieć gdzie wysiadasz) i dali im takie małe zegareczki, żeby mogły odmierzyć czas by Cię ugryźć w porę (by reakcja na ugryzienie wskoczyła po tym jak wysiądziesz). Uważamy, że PKP takie zacofane, a tu patrz!
2021-11-29 19:18
2021-11-29 19:19
2021-11-29 17:22
Opinia wyróżniona
Źle sprzątane i źle nadzorowane
2021-11-30 00:32
Jak wlezą głęboko pod panele to koniec
2021-11-30 07:07
Mogę też w gumiakach po chacie łazić. Pluskiew nie mam
2021-11-29 19:56
Jaka Ta podróż bezpieczna, tania i szybka.
2021-11-30 12:26
ps nigdzie nie piszą, że podróż będzie "higieniczna" :)
2021-11-29 19:49
Tak zgadzam się . ostatnio jechałem pociągiem relacji Gdynia - Berlin HBF i w wagonie przedziałowym na siedzeniach pełno okruchów ...... - jesli ktoś to sprawdza to chyba po macoszemu
2021-11-29 22:05
A pomyśl o kuszetkach,w pościeli co może żyć?
2021-11-29 17:16
Opinia wyróżniona
Kiedyś pociąg nie przyjechal , mialem samolot z Warszawy, musialem jechac taksówką
Na stacji Gdansk Wrzeszcz zero informacji, dopiero po godzinie okazało sie, ze pociąg moze nie przyjechac
Potem kierownik
Kiedyś pociąg nie przyjechal , mialem samolot z Warszawy, musialem jechac taksówką
Na stacji Gdansk Wrzeszcz zero informacji, dopiero po godzinie okazało sie, ze pociąg moze nie przyjechac
Potem kierownik pociągu IC nie wpuscil mnie do następnego pociagu, pomimo usilnych próśb, biletow oczywiscie nie bylo
Po 5 odwołaniach dałem spokój, w sądzie bym wygrał na pewno, ale chodzilo tylko o przeszło 1 tysiac złotych
2021-11-29 17:30
Jestem przekonany, że na reklamacje odpisaliby że się starają, etc.itp. I tyle z niej będzie dla klienta. Zlewka totalna.
I idę o zakład, że wagon nie został odstawiony po przyjeździe na bok do dezynfekcji.
Pojechał w kolejny kurs i tyle.
2021-11-30 12:31
Bo większość wagonów jest mniej lub bardziej uszkodzona (drzwi, kible, itd) i jak mają sprawny wagon, to go biorą, bo nie mają innego, a że ma pluskwy... no cóż. Bida ich rozgrzesza.
2021-11-29 18:47
Chciałbym mieć takie zmartwienia - odpuszczę, bo to tylko tysiąc złotych.
2021-11-30 12:29
Jakbyś zarabiał 1000zł dziennie (czy nawet te 500), to byś nie tracił czasu o głupiego kafla.
2021-11-29 20:49
W proces trzeba zainwestowac duzo wiecej.
2021-11-28 10:19
2021-11-29 16:47
2021-11-29 16:48
2021-11-29 16:56
Ty wolałbyś pluskwy człowieku?
2021-11-29 19:21
2021-11-29 16:53
2021-11-29 17:07
2021-11-29 19:09
BMW i drogie... To się wyklucza...
2021-11-29 19:52
2021-11-29 16:32
Ależ rada....otrzepać się....no tak,logiczne.I spać dalej w tym doborowym towarzystwie))
2021-11-29 19:07
Svenus... Znowu
2021-11-29 16:33
A do Paryża?
2021-11-29 16:50
Tu pkp w akcji, tam będzie jeździł prywatny czeski przewoźnik, więc jest spora szansa że będzie lepiej
2021-11-29 17:00
ale co ciekawe - austriackie wagony z Berlina do Wiednia także miewają to towarzystwo
2021-11-29 18:57
2021-11-29 17:42
2021-11-29 16:34
A chłopak mógł laczkiem zgnieść)
2021-11-29 16:36
2021-11-29 16:35
Nie wiem, czego jeszcze pasażer oczekiwał od konduktora. Przyjął zgłoszenie, przyszedł, obejrzał, przestrzegł, żeby aby nie zawlec tego do domu. Wiadomo,że więcej można zrobić, jak pociąg dojedzie do stacji końcowej, i wg oświadczenia przewoźnika, to zrobiono.
2021-11-29 17:04
2021-11-29 17:13
2021-11-29 17:27
Chyba, że są nowe, wymienione. Sprzątaczki widocznie za mało zarabiają, więc nie przykładają się do tego, aby było czysto. Tak jak klatki schodowe . Dwie minuty i klatka umyta. Kobieta widocznie była zbulwersowana, a
Chyba, że są nowe, wymienione. Sprzątaczki widocznie za mało zarabiają, więc nie przykładają się do tego, aby było czysto. Tak jak klatki schodowe . Dwie minuty i klatka umyta. Kobieta widocznie była zbulwersowana, a konduktor to pracownik PKP, więc wyraziła swój żal do osoby która była w pobliżu. Konduktor też mógłby przekazać co widział odpowiednim ludziom, odpowiedzialnym za stan czystości a nie tylko kasować i kontrolować pasażerów.
2021-11-29 18:10
Sprzątaczki, które sprzątają wagony oraz klatki schodowe zarabiają najniższe wynagrodzenie.
Gdybym zarabiał minimalną krajową to też bym się nie przykładał do pracy.
2021-11-29 17:31
Przede wszystkim konduktorka powinna pasażerów przesadzić i to do 1 klasy. Przeprosić, przynieść vouchery na jedzenie i napoje. A następnie spowodować, że PKP samo skontaktuje się z poszkodowanym pasażerem i
Przede wszystkim konduktorka powinna pasażerów przesadzić i to do 1 klasy. Przeprosić, przynieść vouchery na jedzenie i napoje. A następnie spowodować, że PKP samo skontaktuje się z poszkodowanym pasażerem i zadośćuczyni, na przykład darmową dezynsekcją w domu pasażera o ile on wyrazi zgodę.
Dla ciebie to jest niepojęte, ale tak właśnie reagują normalne firmy na tzw "zachodzie"
2021-11-29 17:41
Naprawdę myślisz że na zachodzie dali by vouchery itp ? Ahh zamiast oglądać filmy i seriale, pojedź kiedyś na wycieczkę pociągiem po Europie to sam się przekonasz... . Nie bronie PKP ale ludzie nie przeginajcie w drugą stronę. Pozdro
2021-11-29 18:02
W PKP komuna wiecznie żywa? Nie jeżdżę po europie tylko wycieczkowo, ale i też zawodowo, więc nie pleć bzdur. Nasze PKP jest 40 lat za Afryką, już choćby samym podjęciem do klienta. A najlepiej jakby klient w ogóle nie jeździł nasza koleją.
2021-11-29 18:07
Rusz się z tego syfu, pojedź gdzieś to sam zobaczysz. Serio jestes tak stłamszony polskością, że nie wierzysz w tak podstawowe rzeczy jak zadośćuczynienie zwykłym poczęstunkiem?
2021-11-29 18:41
nie piszesz tego serio???
2021-11-29 22:29
Konduktorka nie może zaproponować żadnego zadośćuczynienia i przeniesienia do wagonu wyższej klasy. Po prostu nie ma takich uprawnień.
2021-11-30 01:00
Kierownika składu...ETC
2021-11-30 06:49
A w PKP każą się otrzepać z insektów.
2021-11-30 14:13
Konduktor nie ma takiej władzy i możliwości, wszystko co robi konduktor jest odbijane od góry bez odzewu, może zadzwonić do CWK czyli wsparcie klienta ale to jak rozmowa z niepełnosprawnymi intelektualnie, może napisać
Konduktor nie ma takiej władzy i możliwości, wszystko co robi konduktor jest odbijane od góry bez odzewu, może zadzwonić do CWK czyli wsparcie klienta ale to jak rozmowa z niepełnosprawnymi intelektualnie, może napisać raport służbowy i odpisać usterki ale wagon z tymi usterkami będzie jeździł jeszcze długo, a jak pogada z kimś wyżej to usłyszy że się nie da bo stary wagon tak ma i będzie jeździł jeszcze długo i np. " drzwi chodzą ciężko i trzeba mocno otwierać" nic się nie da, ale Drużyna konduktorska odpowiedzialna za wszystko.
2021-11-29 17:48
2021-11-29 17:49
Mógł mieć puszkę muchozolu, czy też ziclon B i tym wypryskać.
2021-11-29 16:35
2021-11-29 17:33
Szczury to ciągną wagony
2021-11-29 16:35
miały maseczki, passporty kowidowe i mieściły się w limicie osób w wagonie?
2021-11-29 16:39
Czy tak czy nie niech Pani złoży reklamację.
2021-11-29 16:39
2021-11-29 16:48
2021-11-29 20:19
2021-11-29 16:48
Pluskwy tyfus i wszy. W 1933 było to samo
2021-11-29 17:28
2021-11-29 19:39
aż do 1945
Portal trojmiasto.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii.